Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Kaap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:20:
[...]
gelukkig doen raiders ook niet uit de hoogte als het om raiders vs casuals gaat :+

Maar goed, ontopic: ik ben blij dat er voor luitjes als mij ook epics komen. Die incombo met mijn lionheart helm en stronghold gauntlets zullen een leuke set maken.
Calimero anyone ?

Ik ben casual, en raid....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:56:
[...]

Standaard regels :

BoE > iedereen rolled Greed
BoP > Master Looter of iedereen passed waarna bepaald wordt wie need, en er evt. /roll gedaan wordt

Dus als Maleki's Footwraps droppen, en ML staat niet aan, dan hoor je te passen ook al heb je het nodig.
Ik doe instances eigenlijk nooit meer zonder ML (gaat gewoon veel sneller), zeker Pug Instances niet (Voor een vrienden run Dire Maul doen we nog wel zonder ML)

Korgall regels ML:

Green BOE random door ML
Bop/Blue BoE/Recipes --> Roll who need, 5,4,3,2,1 Geen reactie? Random door ML

Dat gaat super snel met een goede ML en voorkomt gewoon veel gezeik.

Nadeel van In-Game systeem is dat je (altijd!) midden in een zwaar gevecht die klote pop-up krijgt en dan heel snel moet beslissen... met als resultaat onnodige needs of gemiste needs... niet echt ideaal. ML voorkomt dat.

Eigenschappen van een goede ML:

1. Kent de dungeon en de te verwachten loot (Thott/Allakhazam ftw)
2. Inspect heel vluchtig de party members om in te schatten waar op gerold zal worden.
3. Houd een strak tempo in het looten/rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

[quote]DeadKennedy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:03:
[...]
*knip*
Thx man :) Helder.

[ Voor 14% gewijzigd door Japser op 31-01-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
On_E schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:21:
[...]
Calimero anyone ?

Ik ben casual, en raid....
Nah ieder voor zich. Ik ben casual en ik raid niet. Maar de link wordt snel gemaakt dat als je casual bent dat je nooit wil samenspelen. Dat is dus niet waar. Bij veel mensen is de wil er wel, maar kan het gewoon niet vanwege wat voor reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Kaap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:20:
[...]
gelukkig doen raiders ook niet uit de hoogte als het om raiders vs casuals gaat :+

Maar goed, ontopic: ik ben blij dat er voor luitjes als mij ook epics komen. Die incombo met mijn lionheart helm en stronghold gauntlets zullen een leuke set maken.
Blizz kennende zullen de warrior epics ongetwijfeld weer tank materiaal zijn of
een lullige combo van pvp stats met +defense op (ZG armor anyone? 8)7 )

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:29:
[...]
Nah ieder voor zich. Ik ben casual en ik raid niet. Maar de link wordt snel gemaakt dat als je casual bent dat je nooit wil samenspelen. Dat is dus niet waar. Bij veel mensen is de wil er wel, maar kan het gewoon niet vanwege wat voor reden dan ook.
_/-\o_ Hier precies hetzelfde verhaal. Ik beschouw mezelf ook als een casual gamer. Heb veelal niet de tijd om meer dan 3 uur per avond te spelen. En op sommige avonden speel ik sowieso niet. Toch vind ik samen spelen een van de leukste dingen die er is. Kunstje is om net die ene guild te vinden, die geen moeite heeft met zo'n speelstijl. Nadeel is dan dat guild raids soms wat lastig te organiseren zijn, omdat 90% van de guild erg casual is en je er niet altijd van op aan kan dat iedereen er is. Mja, als er eenmaal iets is opgezet, dan is het wel weer oergezellig, en juist die gezelligheid maakt het spel voor mij erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:29:
[...]
/signed
Niet iedereen heeft tijd om 2 uur doorlopend te spelen. Ik beschouw mezelf als een sociale speler: ik help anderen met quests die ik al lang gedaan heb, ik wil een eind lopen en tijd verliezen om iemand te helpen, ...

Wat ik meestal niet heb is 2 uur tijd om eventjes een instance te doen... laat staan 4 uur ofzo. Wat is er mis met moeilijke, lange quest chains die perfect te solo-en zijn maar waar je véél tijd in moet steken die wel een mooie reward opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:38:
[...]

hunters n00bs..

en hunters omdat ze totaal onnuttig zijn in de end-lvl instances (ubrs, lbrs, strat, scholo) fatsoenlijk AOE doen ze amper, beetje DPS is om te janken, .
_/-\o_

Sorry, maar een hunter is een gruwelijke DPS machine.

Hunter is in UBRS de BOM (Hunterpull bij Drakki is gewoon DE beste manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:43:
[...]

Wat ik meestal niet heb is 2 uur tijd om eventjes een instance te doen... laat staan 4 uur ofzo. Wat is er mis met moeilijke, lange quest chains die perfect te solo-en zijn maar waar je véél tijd in moet steken die wel een mooie reward opleveren?
Het is een welkome aanvulling op het huidige aanbod aan mogelijkheden op WoW en een aanvulling die ik van harte verwelkom. Ik speel het liefst zo, dat ik kan imponeren met spul waar ik, aldanniet, grotendeels helemaal zelf voor gezorgd heb.

"For this ingredient I need you to kill 1500 Winterspring screechers for their blood and kill 800 Frostmaul Giants for their powdered bones", daar schrik ik dus echt niet van terug...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:20:
[...]

Het is een welkome aanvulling op het huidige aanbod aan mogelijkheden op WoW en een aanvulling die ik van harte verwelkom. Ik speel het liefst zo, dat ik kan imponeren met spul waar ik, aldanniet, grotendeels helemaal zelf voor gezorgd heb.

"For this ingredient I need you to kill 1500 Winterspring screechers for their blood and kill 800 Frostmaul Giants for their powdered bones", daar schrik ik dus echt niet van terug...
Dat is niet moeilijk, maar gewoon veel werk.

Als er al zoiets zou moeten komen zou het moeten lijken op de hunter epic-quest maar dan veel moeilijker en langer. En dit is erg veel werk om te maken tov het aantal spelers waarvoor het nuttig is.
Voor legendaries heb je alle aspecten van de game nodig, en dat houdt dus ook in verplicht samenspelen, imo toch wel het idee van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SouLmaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:00:
Hmm iets zegt met dat je niet veel van hunters of druids afweet. Druid zijn bijvoorbeeld efficientere healers dan priests met de goede gear.
Een resto druid in goeie gear komt in de buurt van een holy priest in goeie gear, maar ze zijn niet zo efficient. Bovendien missen druids een snelle heal, een insta shield en een groupheal. Bovendien zijn erg veel druids feral specced.

Oh, trouwens, wij hebben afgelopen weekend eens een DPS paladin z'n gang laten gaan in MC. Knakker stond 5e ofzo. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 31-01-2006 18:00 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:29:
[...]

En MC is wel erg moeilijk natuurlijk :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[...]

Als er al zoiets zou moeten komen zou het moeten lijken op de hunter epic-quest maar dan veel moeilijker en langer. En dit is erg veel werk om te maken tov het aantal spelers waarvoor het nuttig is.
Voor legendaries heb je alle aspecten van de game nodig, en dat houdt dus ook in verplicht samenspelen, imo toch wel het idee van dit spel.
Voor de verhelderende duidelijkheid, ik hou OOK van samen spelen he? :*)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:59:
[...]
Een resto druid in goeie gear komt in de buurt van een holy priest in goeie gear, maar ze zijn niet zo efficient. Bovendien missen druids een snelle heal, een insta shield en een groupheal. Bovendien zijn erg veel druids feral specced.

Oh, trouwens, wij hebben afgelopen weekend eens een DPS paladin z'n gang laten gaan in MC. Knakker stond 5e ofzo. :D
Mwah, vergeleken met shadowpriests zullen ze nog best wel kunnen meekomen gok ik. En ach, probeer jij maar 's de MT te rezzen in combat, mwuhahaha.

Ik moet trouwens zeggen, druid ga ik steeds leuker vinden. Downtime? Gewoon compleet afwezig. Ben blij dat ik niet voor priest gekozen heb, tot nog toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Moest het waar zijn van die nieuwe class sets dan hoop dat je niet alleen moet gaan grinden.
Toen men de warrior quest toevoegde op level 50 heb ik toch een hele poos moeten rondlopen
in de Blasted lands gewoon omdat iedereen tegelijk die nieuwe items wou verdienen en dus
de nodige mobs uitgestorven waren. Dat was voor 1 klasse, stel je nu voor dat iedereen dit moet doen... 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
[...]

Snelle heal = Regrowth
Insta heal = Nature's Swiftness
Group Heal heeft druid niet, maar priest gebruikt die ook amper.

8 van de 10 druids in mijn BWL farmende guild zijn resto.

Over dat priest of druid beter/slechter of efficienter is, als je puur naar de cijfers kijkt zijn priests en druids ongeveer gelijk. De speler erachter maakt het verschil :)

[ Voor 21% gewijzigd door SouLmaN op 31-01-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:22:
Ik ben nu trouwens al een tijdje lvl 60 met m'n warlock, wat zou een leuke alt zijn?
Het tegenovergestelde is denk ik een warrior, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n leuke klasse en pally lijkt me te makkelijk.
heb lock main en lvl 40 warrior alt, is juist leuk de tegenstelling en leer je veel van voor pve/pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SouLmaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:25:
Snelle heal = Regrowth
Ik heb zo'n vermoeden dat de cooldown daarop iets meer is dan 4 seconden ;)
Nooit Vael of Hakkar gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Hydra schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:48:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat de cooldown daarop iets meer is dan 4 seconden ;)

[...]

Nooit Vael of Hakkar gedaan? :)
2 bosses in het hele spel waar je het gebruikt ? Ja erg nuttig :P Bij Hakkar is het niet eens nodig btw. En tuurlijk zit er een cooldown op, jij zei dat druids ze niet eens hadden dat is totaal wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
[...]
Recruit maar snel nieuwe warriors/rogues/hunters, of laat ze iig niet naakt DPS'en

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[...]

Dude.... Tranquility :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
sn0x0r schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:38:
...

Ten 2de wil ik mezelf en de rest van me guild klaar maken voor AQ20/40.
Met zo'n guildleader als jou gaat dat vast lukken. ;)
Dat je wilt pimpen met je epics, begrijpelijk.Welke epics eigelijk?
Ik heb gister jullie dkptable door zitten kijken, pimpen zonder weinig nightslayer/bloodfang, yeh, right! :D

Hoe zou je je guild daarmee willen helpen btw? AQ zut voor hun inleveren, +nat res gear farmen voor hun? Dat zijn zaken die ze zelf moeten doen imho...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:59:
[...]

Ik begrijp wel dat je niet iedereen uitscheld, maar als je dat wel doet leren ze het ook nooit. Als je je echt zo ergert, zeg het en HS gewoon (ervan uitgaand dat ze het nog steeds fout doen na een vriendelijke uitleg). Van schelden komen ruzies, verziekt de sfeer, etc etc. Uiteindelijk doe je het toch gewoon voor de lol, en schelden en/of uitgescholden worden horen daar niet bij imho.

En ik zeg niet dat jij zegt dat locks en rogues zinloos zijn, ik vind alleen wel, als je hunters zinloos vind, waarom dan locks en rogues meenemen? Die voegen t.o.v. mages als dps-ers verrot weinig toe. Persoonlijk vind ik hunters an sich wel een zinvolle class, ze behouden het overzicht op het gevecht aangezien ze ranged zijn, en ze kunnen met distracting shot wellicht nog een priest redden als ie agro krijgt. Het enige nadeel wat een hunter heeft is dat er al zoveel mensen hunter spelen. Daarom ben ik nu op de nieuwe server ook maar dr00d gaan spelen. :P
ik zie dat in onvolledig was in mijn informatie.. ik doe altijd mn best om de nieuwelingen uit te leggen van hoe of wat.. geen probleem..

maar 1) tis een lvl 60
2) geen antwoord geven op "can i have *vul hier je blessing in* is na 4x niet zo leuk meer.. na het whisperen van een pally ben je er na 5 minuten achter, en dan langszamerhand is mn geduld op.. enigzins begrijpelijk hoop ik...

ps, zijn er een zooi realms down??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:32:
[...]
ik zie dat in onvolledig was in mijn informatie.. ik doe altijd mn best om de nieuwelingen uit te leggen van hoe of wat.. geen probleem..

maar 1) tis een lvl 60
2) geen antwoord geven op "can i have *vul hier je blessing in* is na 4x niet zo leuk meer.. na het whisperen van een pally ben je er na 5 minuten achter, en dan langszamerhand is mn geduld op.. enigzins begrijpelijk hoop ik...

ps, zijn er een zooi realms down??
Sorry, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat schelden dit niet oplost, hoewel ik kan begrijpen dat je ervan gefrustreerd raakt. Imho is het enige wat je met schelden bereikt meer schelden, en dus een waardeloze sfeer, waardoor je niet meer voor je lol speelt op den duur. Overleg het met de raidleader, en als die 'm niet kickt, stap je er gewoon zelf uit als het je echt zo stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:44:
[...]

Sorry, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat schelden dit niet oplost, hoewel ik kan begrijpen dat je ervan gefrustreerd raakt. Imho is het enige wat je met schelden bereikt meer schelden, en dus een waardeloze sfeer, waardoor je niet meer voor je lol speelt op den duur. Overleg het met de raidleader, en als die 'm niet kickt, stap je er gewoon zelf uit als het je echt zo stoort.
heb je gelijk in.. kan ik niet ontkennen.. tja.. temper temper.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
BootVluchteling schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:48:
[...]
druid vind ik beetje apart.. het is een manusje van alles. vind ik niet echt alles. hetzelfde als een pally.. mij zal je ook nooit zien lopen met een hunter of een pally.. puur omdat ik gewoon een duidelijke class wil.. niet een manusje van alles. als je iets doet, moet je het goed doen, en niet half. dat is mijn motto.

nogmaals.. ik scheld niet elke druid, pally, hunter etc uit, maar ik geef mijn mening.. als blizzard ze beter maakt in iets zou iedereen happy zijn..?
Wij zijn zojuist beter geworden in tanken, healen en dmg doen. (met de juiste talents dan :P)

Anyway, denk dat je grinden met twee man bedoelt als je zegt niet vaak met een druid/pally te lopen. Puur even over de pally, kan ik in principe gebruiken omdat er behoorlijk wat pally's zijn die zich op DPS richten en dat is niet de slimste zet. :P Zijn zeker pally's die flinke dmg kunnen doen, maar een gemiddelde paladin doet nog steeds geen superdamage. Grinden met twee man in bijvoorbeeld Tyr's hand gaat echter wel heerlijk, loop zelf nog geregeld met een hunter rond daar. Ik heal, hij laat z'n pet tanken en doet DPS. Geen problemen, holy build scheelt wel though en goeie equip (full blues en 4/8 LF heb ik unbuffed boven de 4k health en mana) ook, en de pally moet zich gewoon op één ding richten, vaak het healen.

Qua instances heb ik er graag een paladin bij, mits het iemand is die weet hoe te spelen. Als je een goeie treft heb je een degelijke offtank en een backup healer, zeker in een vijfmans groep is zo'n dubbelrol heerlijk omdat je naast je warrior en priest dan nog twee DPS/CC spaces hebt in plaats van één. Nadeel van een druid is dat 'ie niet tegelijk kan offtanken en healen. Heb er zelf niet zoveel problemen mee om een healtje te gooien als ik één of twee mobs op me heb in bijvoorbeeld Strat SS, maar een druid moet eerst uit dire bear, dan healen en dan weer terug. Te tijdrovend en in de tijd dat 'ie healt is 'ie te kwetsbaar IMO. In een vijfmans is een goeie paladin zeker waardevol. (maar dat geldt eigenlijk voor de meeste classes wel als je goeie spelers hebt :P)

Edit: Iedereen BoS op tanks en (afhankelijk van aantal warriors) pally's na ftw. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 31-01-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

[...]

Dat valt ook te combineren met instances. De gewone instances zijn meestal geen probleem voor de casual speler. Die duren maximum 3 uur ofzo.
Laat de boss van zo'n instance een bepaald item droppen wat je nodig hebt voor die quest.
Desnoods alle "kortere" high level instances bij elkaar.

Bijvoorbeeld drop X in UBRS, drop Y in scholo, drop Z in strat,...
Dat lijkt me niet zo moeilijk om bij te programmeren (if 'instance naam' in user_quest_part and 'boss' == dead drop item ... duf voorgesteld).

Zo zal een casual speler toch moeten samenspelen (wat de meeste casuals wel graag doen voor zover ik weer), maar zijn ze niet verplicht om uren en uren achter elkaar MC ofzo te doen. En dat dan weken en weken achter elkaar om een paar items vast te krijgen met hun schrale DKP.

Of doe voor epic X bijvoorbeeld een paar instances (met een bepaald drop % van dat item), voor epic Y een hoop grinden, voor epic Z een hele hoop reizen,....

[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 31-01-2006 20:15 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
DinX schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:14:
[...]

Dat valt ook te combineren met instances. De gewone instances zijn meestal geen probleem voor de casual speler. Die duren maximum 3 uur ofzo.
Laat de boss van zo'n instance een bepaald item droppen wat je nodig hebt voor die quest.
Desnoods alle "kortere" high level instances bij elkaar.

Bijvoorbeeld drop X in UBRS, drop Y in scholo, drop Z in strat,...
Dat lijkt me niet zo moeilijk om bij te programmeren (if 'instance naam' in user_quest_part and 'boss' == dead drop item ... duf voorgesteld).

Zo zal een casual speler toch moeten samenspelen (wat de meeste casuals wel graag doen voor zover ik weer), maar zijn ze niet verplicht om uren en uren achter elkaar MC ofzo te doen. En dat dan weken en weken achter elkaar om een paar items vast te krijgen met hun schrale DKP.

Of doe voor epic X bijvoorbeeld een paar instances (met een bepaald drop % van dat item), voor epic Y een hoop grinden, voor epic Z een hele hoop reizen,....
Ze zijn er zeker wel hoor, quests of professions waarmee je epics kan krijgen. Voorbeeld is http://www.thottbot.com/?n=107515. Het is echt niet zo dat als je niet raid in WoW je GEEN epics kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eer ik voel me dom nu :P maar iemand die me uit kan leggen wat Elemental Leatherworking is ?? Iemand spamde het in /1. Op thottbot is het een quest, maar wat heb je er nu precies aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Je kan kiezen uit elemental / tribal of dragonscale LW, dit is een specialisatie in het LW.
Iedere weg heeft zijn voor/nadelen, maar ik ben van mening dat dragonscale de slechtste is.

Je moet gewoon kijken wat je guild/server het meest nodig heeft, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
Hi-Sintar schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:55:
[...]

Zat mensen die 2 (of meer) computers hebben ;)
Als je met zijn tweeen tegelijk inlogt op 1 account logt hij automatich je eerste char uit als je met de tweede inlogt, dus je kunt jezelf nooit buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo, Nef down!! 8) 8) _/-\o_ Derde op server en OMG wat n gevecht, heerlijk gewoon. Derde try van de dag (of 4e...) en na n 49% wipe na n overaggro helemaal door en plat. 20% UD is drukdrukdruk maar ging heel snel plat, classcalls gingen ook heerlijk, man o man iedereen zat gewoon te trillen. :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
W0000t

Eerste avond vael voor onze guild, en na 10 whipes down!
De try ervoor nog @ 2%, nu was ie neer, ventrilo geschreeuw was geweldig! :D

Go IFA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 02-09 19:13
op 1 of andere manier krijgen we razorgore niet down, telkens een man of 10 te weinign in phase 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, eindelijk Chromaggus neer en nefarian ontmoet!

We sucken nogal met line ups dus dit is onze screenie:

Afbeeldingslocatie: http://uploads.stormrage-eu.net/nefpileon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

Mojo

The Power Within

Chromaggus hebben we best netjes gedaan. 6e try ooit en we hadden Time Lapse :p

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Vandaag begonnen met AQ40.
Eerste 4 bazen zijn dood.

-Skeram
-Kri/Princess/Vem (Vem laatst)
-Sartura
-Fankriss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:00:
Je kan kiezen uit elemental / tribal of dragonscale LW, dit is een specialisatie in het LW.
Iedere weg heeft zijn voor/nadelen, maar ik ben van mening dat dragonscale de slechtste is.

Je moet gewoon kijken wat je guild/server het meest nodig heeft, klaar.
mwoah valt wel mee
heb er redelijk wat mee verdient, vooral later toen er meer en meer guild MC gingen doen hadden mijn black dragonscale items goeie aftrek

dragonscale gauntlets verkopen ook nog steeds wel redelijk

helaas heeft AV de markt voor mijn quivers en ammo pouches verneukt ;( daar heb ik er best veel van verkocht trouwens

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Vincentio schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 02:07:

-Skeram
-Sartura
-Fankriss
loot???!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allakhazam!!!!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:08:
Da's het hele punt.

Ik met m'n lvl 55 warrior en lvl 47 mage, heb nog steeds geen goed guild gevonden.
Lastig maar waar.

Goede guilds zijn schaars en het is zelfs moeilijker om bij een goede guild te belanden.
Dat komt omdat je aan de verkeerde kant zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb sinds net WoW, en na het updaten ga ik inloggen. Dan moet ik kiezen tussen verschillende playstyles en Realms. Maar als ik op suggest Realm klik, komt er niks in de lijst te staan.

Wat doe ik fout?

Btw is een 10day guest pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:35:
Hey,

Ik heb sinds net WoW, en na het updaten ga ik inloggen. Dan moet ik kiezen tussen verschillende playstyles en Realms. Maar als ik op suggest Realm klik, komt er niks in de lijst te staan.

Wat doe ik fout?

Btw is een 10day guest pass
Maintenance, alle servers zijn down nu. Vanaf ong. 11 uur kan je er weer op als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh, dat heb ik weer...Was ik nu toch maar naar die les gegaan:P

Is elke woensdag maintenance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ik was benieuwd wat er voor hun specifiek was gedropt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:39:
Doh, dat heb ik weer...Was ik nu toch maar naar die les gegaan:P

Is elke woensdag maintenance?
jup! alleen gisteren was emerald dream, en een hele zooi realms ook down..

een vriend had een keertje een koe shaman aangemaakt.. stond op lvl 1. heb ik ff lvl 7 gemaakt. best grappig die koe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
Type 8)7

[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-02-2006 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
huh? :?

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 01-02-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Dan heb je geprobeerd in te loggen terwijl de servers nog down zijn :) . Dat is dus altijd vroeg in de morgen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

(jarig!)
Gister voor het eerst razorgore in phase2 :) eerste keer met 3 man levend 2e keer met 20 man (0 tanks)

toch op 94 % gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus mensen, het is beangstigend hoe snel in dit topic gereageerd wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
luppien schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:52:
Gister voor het eerst razorgore in phase2 :) eerste keer met 3 man levend 2e keer met 20 man (0 tanks)

toch op 94 % gekregen :P
:X

wij moeten nog de 1e boss in MC neer krijgen.. moeten nog ff flink aan teamwork gaan werken..

hoe fixen jullie dat..? vast raid team, of heeeel duidelijk dingen uitleggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:44:
W0000t

Eerste avond vael voor onze guild, en na 10 whipes down!
De try ervoor nog @ 2%, nu was ie neer, ventrilo geschreeuw was geweldig! :D

Go IFA :P
Ja inderdaad, gaat sneller dan alle andere guilds ;)
10 whipes in totaal en we hadden Vael plat :D

Helaas was ik er niet bij deze keer, was te laat bij de signups.. gelukkig vanaf donderdag een CoreRaid team. Dan hoef ik die signups niet te campen om sneller te zijn dan de andere 8 actieve rogues. Vielen Bloodfang Belt, Giantstalker Belt en Dragonfang Blade... vooral die laatste is nogal erg lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
BootVluchteling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:57:
[...]

:X

wij moeten nog de 1e boss in MC neer krijgen.. moeten nog ff flink aan teamwork gaan werken..

hoe fixen jullie dat..? vast raid team, of heeeel duidelijk dingen uitleggen..?
Als je net met MC begint gewoon je beste team samenstellen.
En na verloop van tijd andere inzetten.

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:54:
Yay, eindelijk Chromaggus neer en nefarian ontmoet!

We sucken nogal met line ups dus dit is onze screenie:

[afbeelding]
We deden wel een poging tot een mooie line-up trouwens... alleen werden de officers dat zat na 5mins en werd er "ALL ON THE THRONE!!!!" gegild... screenie maken en whoppaa: Nefarian in Orion-style ^_^

Chrom was kewl btw :) Makkelijker dan ik had verwacht :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trollbane
Disorder (Alliance / ca. 80 leden / GM Veredus)
Blackraven (Horde / ca. +150 leden (ledenstop) / GM Eyahan/Savanno)

Waarom staat denial er niet bij ? denial pwnt disorder en blackraven vierkant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:37:
Trollbane
Disorder (Alliance / ca. 80 leden / GM Veredus)
Blackraven (Horde / ca. +150 leden (ledenstop) / GM Eyahan/Savanno)

Waarom staat denial er niet bij ? denial pwnt disorder en blackraven vierkant :9
Scheer je weg, jij Brenger van het Licht :x

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Ridders van Oranje zijn actief op Trollbane; 25 poppetjes; wanneer kun je in de bovenstaande lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:53:
Het lijkt inderdaad soms wel irc :)

Gister ook even een undead lock gestart en verdwaald in undercity. Ik steeds vragen waar auctionhouse zit en naar die plek geen auctionhouse.

Na 20mins klooien kwam ik erachter dat er een lift is en dat de boel onder de grond zit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:46:
De Ridders van Oranje zijn actief op Trollbane; 25 poppetjes; wanneer kun je in de bovenstaande lijst?
Ik denk dat je dit beter aan de Ts kan vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
ff snelle c/p
quote: Quantuvis
First visit to AQ40 - gotta love that place! Bosses were well designed, trash was reasonable and the overall atmosphere is amazing - I don't think we'll ever hate this place as much as Molten Bore.

The Prophet Skeram went down:

Ring of Swarming Thought > Phil
Pendant of the Qiraji Guardian > Evandria

Shortly after Vem + Co. went down as well - of course we had the patented PC Trash Wipe before Vem because of people being too curious, rushing headlong into the hive.

Ooze-ridden Gauntlets > Pondera
Boots of the Fallen Hero > Evandria

After that we progressed to Battleguard Sartura with great fears of what was in store, but killed her in our 3rd or 4th try - excellent work on this one by everyone.

Creeping Vine Helm > Furion
Ring of the Qiraji Fury > Vána

Afbeeldingslocatie: http://represent.dk/pc/screenshots/sartura.jpg

As most other guilds, Fankriss the Unyielding (Fankriss the willingly yielding?) was merely a formality - the trash clear to this boss is absolutely amazing though - over in a second, but fun all the way :D

Fetish of the Sand Reaver > Quantuvis
Ancient Qiraji Ripper > Dmyorkyx

Loot was underwhelming, but satisfying - Especially the sword from Fankriss pulled up the overall impression.

Tomorrow we do it all again! :)
Image van het zwaard:
Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/5841/leetswaard4pq.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Vincentio op 01-02-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-08 15:19
0mfg hax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32

-Skeram
-Sartura
-Fankriss
Kun je enigzins een vergelijking maken wat ons te wachen staat?
we zijn nu eigenlijk pas 2 mnd bezig met mc (dit weekend rag voor t eerst gok ik, we clearen nu t/m shaz en geddon zonder wipes in een avond, golemag en sulf zijn ook makkelijk imho (alleen met domo hadden we de afgelopen keer nog wat problemen, maar dat gaat ons deze week wel lukken)
nog geen bwl ervaring (gezien de items uit AQ40 verwacht ik toch minstens dat we wat ervaring in bwl moeten gaan opdoen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kleine opmerking, maintanance is vandaag een extended maintananance ivm het oplossen van lagspikes op diverse realms.
As a reminder, all realms will be brought down for weekly maintenance on Wednesday 31/01 at 02:00 AM, and will be brought back up at 12:00 PM(Local Paris time,GMT+1).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
blouweKip schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:08:
[...]

Kun je enigzins een vergelijking maken wat ons te wachen staat?
we zijn nu eigenlijk pas 2 mnd bezig met mc (dit weekend rag voor t eerst gok ik, we clearen nu t/m shaz en geddon zonder wipes in een avond, golemag en sulf zijn ook makkelijk imho (alleen met domo hadden we de afgelopen keer nog wat problemen, maar dat gaat ons deze week wel lukken)
nog geen bwl ervaring (gezien de items uit AQ40 verwacht ik toch minstens dat we wat ervaring in bwl moeten gaan opdoen)
Tsja, wij farmen BWL al paar maanden, dus is het lastig te zeggen. Sommige bosses zijn niet super lastig je moet alleen goed opletten en dikke equip hebben.
Bij ons is er in ieder geval nog geen boss dood gegaan door een guild die niet Nefarian killed.

-Skeram
Niet super lastig, alleen zeer goed opletten en redelijk wat tanks hebben.
Dit is de makkelijkste combinatie van die 3. In het begin lastig, maar omdat je Kri als eerste neerhaalt is het daarna voor healen een stuk makkelijker. Voor de rest opletten.
-Sartura
Super irritante, maar ook super coole baas.
-Fankriss
Te makkelijk in verhouding met de rest. Gaat erom wie de meeste damage kan doen in zo'n kort mogelijke tijd zonder dat de tank aggro verliest en hij is :z
Ik zat als priest gewoon te mind blasten/smiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Tsja, wij farmen BWL al paar maanden, dus is het lastig te zeggen. Sommige bosses zijn niet super lastig je moet alleen goed opletten en dikke equip hebben.
Bij ons is er in ieder geval nog geen boss dood gegaan door een guild die niet Nefarian killed.
Ok, ik had eigenlijk wel zoiets verwacht, ben zelf ongeveer halverwege mn tier1 epic set en binnenkort gaan we zeker eens een poging op raz doen, eerst maar eens ragnaros neer krijgen ;)

iig genoeg te doen in wow voor de komende tijd ;) (baal er alleen van dat ik sinds 1.9 brakke performance onder linux/wine heb met wow, windows crashed me teveel en dat is niet echt handig als je midden in een gevecht zit)
Ik zat als priest gewoon te mind blasten/smiten.
Hehe, dat zullen onze priest wel leuk vinden, nu laten we ze af en toe een molten giant tanken, aggro houden lukt ze wonderwel ;)

[ Voor 14% gewijzigd door blouweKip op 01-02-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Imodium schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:02:
Recruit maar snel nieuwe warriors/rogues/hunters, of laat ze iig niet naakt DPS'en
Pff, wat een onzin. Die gozer is compleet DPS specced / geared, zo gek is het niet. Als we MC in 3 uur en 50 minuten volledig clearen (zone-in t.m. Rag) lijkt het me ook niet dat onze dps 'zuigt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
blouweKip schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:39:
[...]

Ok, ik had eigenlijk wel zoiets verwacht, ben zelf ongeveer halverwege mn tier1 epic set en binnenkort gaan we zeker eens een poging op raz doen, eerst maar eens ragnaros neer krijgen ;)

iig genoeg te doen in wow voor de komende tijd ;) (baal er alleen van dat ik sinds 1.9 brakke performance onder linux/wine heb met wow, windows crashed me teveel en dat is niet echt handig als je midden in een gevecht zit)

[...]

Hehe, dat zullen onze priest wel leuk vinden, nu laten we ze af en toe een molten giant tanken, aggro houden lukt ze wonderwel ;)
Bij sommige mobs/bosses in aq20/40 wil je dat je priests mana burnen. >:)

Razorgore moet wel te doen zijn voor Ragnaros. Ragnaros speelt namelijk ook de fire resistance gear een belangrijke roll naast DPS en goed opletten.

Razorgore is Crowd Control + DPS'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Wat info over de opvolger van AQ(nog voor de expansion)
Jeff Kaplan lead game designer at Blizzard Entertainment for World of Warcraft, stated some interestingthings...

Q. What can you tell me about Naxxramas?

A. Naxxramas is going to be the most difficult thing in the game until the expansion pack comes out. It will be the pinnacle, and it's absolutely massive. You'll see this big necropolis floating above Eastern Plaguelands. It's a 40-man raid zone, and it's bigger than the Undercity [one of the main cities in the game]. Things could change, but we're up to something like 18 bosses in there, and they are really cool, too. But it's going to be hard. Really hard. We're hoping to release it in the spring.

Q. Will we need to open Naxxramas with a big farming event like Ahn'Qiraj?

A. No. Naxxramas will just be open. But we do want to do a world event, which we want to call the Scourge Invasion, or hopefully something cooler than that, that would basically be something for everyone who's not going into Naxxramas. So they would see the impact without having to actually go in. [In other words, get ready for undead to pop up in some unlikely places.]

taken from http://www.nytimes.com/20...&pagewanted=1&oref=slogin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Razorgore is Crowd Control + DPS'en
Precies wat ik dacht, iets van raz mindcontrollen, mobs in rondjes laten kiten en raz de eggs zsm laten mollen, zal ons nog wel wat wipes kosten als ik een beetje naar de andere guilds op onze server luister.

persoonlijk vind ik onyxia erg leuk om te doen (kwa fight) maar ik verbaasde me wel hoe relatief makkelijk ze is (we hebben r van de 3 keer nu 2 keer met 1 wipe neergekregen, ideale opwarming voor mc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
"WTB Working Forums!!!"

Jezus... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat nieuwe info ovr de expansion als ik t goed heb:
http://www.worldofwarcraf...de/townhall/karazhan.html

Gaat over een nieuwe 10 man dungeon, lvl 70 only :)

The decrepit tower of Karazhan once housed one of the greatest powers Azeroth has ever known: the sorcerer Medivh. Within its halls and corridors, he summoned all manner of otherworldly beings, researching magics no other would dare touch. Karazhan now stands abandoned; with its master gone, the monstrous
things and untamed powers have grown unchecked, waiting to pounce on whoever is brave or foolish enough to enter its halls. Forge a group of ten stalwart adventurers and journey to the wasted land between Duskwood and the Swamp of Sorrows known as Deadwind Pass, where the mystical tower lies. Only the strongest need apply: only those who have achieved level 70 are skilled enough to face what lies within. Prepare for:

* Boss encounters scripted to unveil the mysteries of Karazhan and challenge your skill as a team;
* Dozens of new items from the vaults and experiments within the tower;
* Brand new monsters, the likes of which Azeroth has never seen;
* And much more!

Ook nog een klein nieuwtje over de weereffecten:
On the Horizon: Weather in Azeroth!
The upcoming Patch 1.10 will feature three major additions to the ever-evolving World of Warcraft. Weather effects will appear in Azeroth for the first time, with torrential downpours, swirling sandstorms, and of course blighting blizzards sweeping the lands of Horde and Alliance. The ongoing talent improvements will focus on the Priest class, changing how the prayers of these mighty defenders of the faith are answered. All priests will have a one-time opportunity to respect their class for free as a result. Finally, a new armor set is in the works for those who prefer small-group content! Quest to achieve this upgrade to the current dungeon sets, which includes epic gear! Look for these features and more in Patch 1.10…
Zandstormen! :)

[ Voor 109% gewijzigd door itsme op 01-02-2006 11:00 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hydra schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:53:
"WTB Working Forums!!!"

Jezus... *zucht*
In die zin:
/2 WTB bigger ignorelist.

Heb al zoveel mensen geignored dat ie vol staat, max 50 ofzo.

Ik hoef niet 10x onder elkaar te zien van: LFG gnomergan! (ja, sommingen schrijven dat nogsteeds zo) of welke enchants je allemaal verkoopt wat 8 regels in beslag neemt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:54:

[...]

En regen bij de Agamand Mills! Daar hangt sowieso een mooie sfeer, imo, met regen erbij wordt dat alleen maar beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
[...]

Snelle heal = Regrowth

Over dat priest of druid beter/slechter of efficienter is, als je puur naar de cijfers kijkt zijn priests en druids ongeveer gelijk. De speler erachter maakt het verschil :)
ROFL, group heal gebruikt een priest nooit? Prayer of Healing iemand op rank 2/3 doet 500 tot 700 healing, met 3 of meer mensen die dmg hebben is dit _de_ meest efficiente spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom mijn char weg is. Ik heb betaald heb zelfs nog de eerste maand gratis.
Ik kan inloggen maar hij biedt me gelijk de keuze voor een andere realm aan.
En heb net ff op de site van WoW gekeken bij char migration. En daar staat zelfs dat ik helemaal geen char heb. En ik weet toch zeker dat ik een lvl15 human warrior had.

Wie kan mij helpen, want dit is echt naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
its_me schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:54:
Wat nieuwe info ovr de expansion als ik t goed heb:
http://www.worldofwarcraf...de/townhall/karazhan.html

Gaat over een nieuwe 10 man dungeon, lvl 70 only :)

The decrepit tower of Karazhan once housed one of the greatest powers Azeroth has ever known: the sorcerer Medivh. Within its halls and corridors, he summoned all manner of otherworldly beings, researching magics no other would dare touch. Karazhan now stands abandoned; with its master gone, the monstrous
things and untamed powers have grown unchecked, waiting to pounce on whoever is brave or foolish enough to enter its halls. Forge a group of ten stalwart adventurers and journey to the wasted land between Duskwood and the Swamp of Sorrows known as Deadwind Pass, where the mystical tower lies. Only the strongest need apply: only those who have achieved level 70 are skilled enough to face what lies within. Prepare for:

* Boss encounters scripted to unveil the mysteries of Karazhan and challenge your skill as a team;
* Dozens of new items from the vaults and experiments within the tower;
* Brand new monsters, the likes of which Azeroth has never seen;
* And much more!

[...]

En laat er nou is wat seizoens gebeuren in komen( elwyne forrest onder de sneeuw :-p) :9~

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:17:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn char weg is. Ik heb betaald heb zelfs nog de eerste maand gratis.
En heb net ff op de site van WoW gekeken bij char migration. En daar staat zelfs dat ik helemaal geen char heb. En ik weet toch zeker dat ik een lvl15 human warrior had.

het is onderhouds dag

EDIT: is vanochtend al meerdere xen verteld

[ Voor 5% gewijzigd door daanski82 op 01-02-2006 11:20 ]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff d8 dat ik gek werd, zo zeg!!! Dat is tot 11 uur vanavond tog?? O egt bedankt had daar niet aan gedacht. heb het spel pas vanaf donderdag. Ik dacht gewoon lekker te gaan WoW en.

Maar dank u _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk krijgen we ook nog sneeuwstormen in Winterspring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Voor mensen die willen dat hun guild er bij komt even een email sturen naar de TS aangezien niet elke post gelezen wordt.

Wat hebben we nodig om het overzicht compleet te maken:

Welke server
Naam Guild
URL van de Guild (indien aanwezig)
Faction (Alliance/Horde)
Hoeveelheid members
Vanaf welk level gejoint kan worden
Wie de GM is of wie er meer info gevraagt kan worden.

Nu is het zo dat NL spreekende guilds alleen in deze lijst vermeld worden, maar ik vraag me af of dat wel zo verstandig is. Er zijn namelijk maar een aantal Nederlandese guilds actief en er zijn echt honderden over alle servers, misschien gemakkelijk om toch een verdeling te maken tussen Engelse guilds en Nederlandse guilds. Het heeft één nadeel voor een TS het is meer werk om bij te houden maar dat mag niet echt een probleem zijn.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:17:

Er is elke Woensdag maintenance, deze duurt in principe van 05:00u tot 11:00u, op patch days is dit van 03:00u tot 11:00u, echter loopt dit nog wel eens uit, of zijn er opstartproblemen. Het heeft echter geen enkele zin om hier 100 posts te hebben met "OMFG ik kan nog steed niet spelen, AAAARGH!". Dit is nu eenmaal zo, en zal het elke woensdag zijn, en hierover klagen heeft geen enkele zin!

Ga daarom op woensdag er ook niet over lopen te klagen, over de downtime!
Als je een andere realm wordt voorgsteld dan betekent ditmeestal dat je laatste server nog plat ligt. En bji char migration zie je alleen je chars die in aanmerking komen voor een migration. Meestal staat daar dus niks.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
we_are_borg schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:22:
Nu is het zo dat NL spreekende guilds alleen in deze lijst vermeld worden, maar ik vraag me af of dat wel zo verstandig is. Er zijn namelijk maar een aantal Nederlandese guilds actief en er zijn echt honderden over alle servers, misschien gemakkelijk om toch een verdeling te maken tussen Engelse guilds en Nederlandse guilds. Het heeft één nadeel voor een TS het is meer werk om bij te houden maar dat mag niet echt een probleem zijn.
Ik zie absoluut het nut niet. Ik zit in een guild met een hoop nerderlanders maar waar de voertaal engels is. Zou niet weten waarom dat interessant zou zijn voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:53:
Wat moet je anders doen als je op je werk zit en je dus geen WoW kan spelen. (bovendien zijn de servers ook nog eens down).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14:13
xAndyx schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:55:
[...]

Het lijkt inderdaad soms wel irc :)

Gister ook even een undead lock gestart en verdwaald in undercity. Ik steeds vragen waar auctionhouse zit en naar die plek geen auctionhouse.

Na 20mins klooien kwam ik erachter dat er een lift is en dat de boel onder de grond zit |:(
Er zit zeker wel een AH in UC. (middelste ring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Vincentio schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 02:07:

-Skeram
-Sartura
-Fankriss
welke server speel jij dan? :P
want de enige EU server die de gate open heeft (volgens wow-europe.com dan ;p) is de franse server?

Anyway, cool dat jullie zo lekker gaan, ik heb alleen gelezen dat de Twin Emporers heeeel erg pittig zijn? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
we_are_borg schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:22:
Voor mensen die willen dat hun guild er bij komt even een email sturen naar de TS aangezien niet elke post gelezen wordt.
Het mailadres in je profiel stuurt delivery failures terug.

Mocht je dit nog lezen, het gaat om de volgende gegevens:

Naam: The Ironhand Union
Faction: Alliance
Server: Thunderhorn (PVE)
Website: www.ironhandunion.nl
Taal: Nederlands
Leden: ongeveer 60, alle lvls & classes welkom
GM: Bunar / Galiwen
Vooruitgang: Hakkar down in ZG, MC beginnen we binnenkort (beide samen met een andere guild, The Vipers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Hooli-gan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:29:
[...]

Wat moet je anders doen als je op je werk zit en je dus geen WoW kan spelen. (bovendien zijn de servers ook nog eens down).
dat word er weer een dag gratis bij :P (geintje)
ik ga maar weer is verder met andere dingen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:36:
[...]

welke server speel jij dan? :P
want de enige EU server die de gate open heeft (volgens wow-europe.com dan ;p) is de franse server?

Anyway, cool dat jullie zo lekker gaan, ik heb alleen gelezen dat de Twin Emporers heeeel erg pittig zijn? :P
Wij spelen op Magtheridon, die blizzard gasten lopen altijd wat achter. De gates zijn sinds eergister open bij ons op de server. Maar echt, AQ is de vetste instance ooit wat scenery betreft. BWL vond ik erg tegenvallen maar AQ is zo bizar groot en mooi.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Hooli-gan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:31:
[...]

idd erg kut om te vinden, je moet zegmaar naar beneden met de lift, daar spring je naar beneden naar de bank toe, loop je over het bruggetje naar de middelste ring, daar zitten de AH npcs als je net onder de arc door gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Laat ik het ook nog een keer proberen, ik zal het ook mailen

Naam: Exomna
Faction: Horde
Server: Trollbane
Website: www.exomna.nl
Taal: Nederlands
Leden: ongeveer 110, op het moment een recruitmentstop
GM: Taipan
Recruitementofficer: Hawah
Vooruitgang: MC op farm, Hakkar op farm, eerste encounters in BWL

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
Hooli-gan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:31:
[...]

Ja dat weet ik wel maar mn minimap wist het verschil met bovengronds en ondergronds niet echt goed uit te beelden, duurt even voordat je daar achter bent lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

volgens mij moet je jarnotjuh of borg een mailtje sturen die passen dan die start post aan.
Heb ik de vorige keer ook gedaan en toen lukte het wel. Je kan niet van hun verwachten dat ze alles lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:53:
[...]

Wij spelen op Magtheridon, die blizzard gasten lopen altijd wat achter. De gates zijn sinds eergister open bij ons op de server. Maar echt, AQ is de vetste instance ooit wat scenery betreft. BWL vond ik erg tegenvallen maar AQ is zo bizar groot en mooi.
Volgeds mij heeft magthridon altijd iets speciaals:

Geen vermelding dat AQ open is
bij werkzaamheden duurd het langer dat hij weer open is.
vaak wat dagen er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej :)

Ik zoek een nieuwe MMORPG, en nu leek WoW me wel vet.
Hiervoor heb ik Rose,ragnarok,Lineage 2 gespeeld en nog wat mmorps :)

Met welke mmorpg is WoW een beetje te vergelijken? en is er ook een europese server? of op welke zitten veel nlérs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Weet er iemand of en wanneer Draenor weer "open" gaat? Mijn maat zijn dinnetje wil ook met ons meespelen, maar ze kan geen char aanmaken omdat Draenor full is. Gaat zij dan nooit met ons kunnen spelen? Of is dat maar tijdelijk?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:21:

Met welke mmorpg is WoW een beetje te vergelijken? en is er ook een europese server? of op welke zitten veel nlérs?
er zijn duitse franse en engelse servers. Dus volgens mij iedereen hier zit op een engelse.
Op de meeste zitten ook wel aardig wat nederlanders maar ik denk dat je eerst eens moet kijken wat voor server je zelf wilt?
PVP
PVE
en dan nog RP bij 1 van beide.
En wil je graag een volle of juist lege server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:21:

Voor mijn gevoeld valt wow eigenlijk met geen van alle te vergelijken (uit een pvp oogpunt)
wow vind ik qua sfeer en de extra's veel leuker.
de fairs
de instance
de moonlight party
en nog veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvPen vind ik opzich wel leuk maar gewoon levelen ook ... pvp hoeft niet de hele tijd aan te staan :X
Maar is er niet een server die bekend staat dat er veel NLérs op zitten?

-edit-

en hoe lang duurt het voordat een char gedelete is

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:27:
PvPen vind ik opzich wel leuk maar gewoon levelen ook ... pvp hoeft niet de hele tijd aan te staan :X
Maar is er niet een server die bekend staat dat er veel NLérs op zitten?
Dan moet je voor PvE gaan, dan kan je de battlegrounds in als je behoefte hebt aan PvP en als je behoefte hebt aan rustig grinden/questen dan kan je dat ook gewoon als je pvp-flag uit staat.

Op elke server kom je wel genoeg NL-ers tegen tbh :)
Ik zou gewoon lekker op een verse server beginnen, zoals Ahn'Qiraj, of die andere twee nieuwe. Dan begint de economie pas net lekker op gang te komen, kan je nog lekker makkelijk groepen vinden voor de lowbie dungeons etc.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.