Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:11:
[...]

Strongly recommend.. oftewel, alsjeblieft spreek de taal die iedeeen verstaat, leuker voor iedereen..

w00t w00t, leer zelf lezen.. en ik vraag altijd nog "Please speak English" en krijg je meest erge verwensingen..

slechte bash, try again?
Omdat op een gegeven moment half MC Nederlands/Belgisch was van de mensen die spraken in general chat in de begin dagen op Burning Legion, is toen de voertaal in High end instances toen NL geworden, ook nog tijdje voortgezet op Magtheridon, alleen nu spreekt men allerlei talen :(

Was wel mooi, mensen die half Nederlands gingen leren of af en toe zo'n whisper hoe zeg je dit/dat en wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14:13
[...]

Strongly recommend.. oftewel, alsjeblieft spreek de taal die iedeeen verstaat, leuker voor iedereen..

w00t w00t, leer zelf lezen.. en ik vraag altijd nog "Please speak English" en krijg je meest erge verwensingen..

slechte bash, try again?
"Please speak English" komt over als een whine. Dan kan je beter iets zeggen als; "Can you guys please speak English in /1". Niet dat ik verwacht dat hieraan gehoor gegeven word. Het is tenslotte niet verplicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 31-01-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:09:
[...]

Heb dat ook voortdurend als ik de (secondary) healer ben met men Druid...
Springen daar 3 mobs op me af, die me zo tot moes slagen, en niemand die omkijkt...
Maar als de druid in nood(ik) dan (Dire-)Bear form gaat voor wat extra armor & frenzied regeneration en de warrior (ocharme) 1 potion moet gebruiken word ik dikwijls al de party uitgebonjourd.... |:( |:(

Bottomline : Warriors (en ik wil niet veralgemenen, laat dat duidelijk zijn) worden gespeeld door onvolwassen pubers, die alleen aan zichzelf denken...
Niet veralgemeniseren? :P
Ik ken ook enorm veel gevallen van goede en volwassen warriors, dus per definitie een class afschrijven is ook zo wat ;)
Warriors hebben het ook niet altijd makkelijk met damagegeile damage dealers die alleen maar aan de damagemeters denken en niet aan het groepsbelang (resulterend in een priest die twee keer zoveel mana kwijt is om een leather/cloth drager te healen)
Ach, af en toe ben ik al blij met een tank die in ieder geval niet met een 2hander loopt te zwaaien, soms kunnen kleine dingen een mens al gelukkig maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Hooli-gan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:36:
[...]

Als ik het zo hoor ben je een behoorlijk irri mannetje om mee samen te spelen. Weet alles beter zelfs over andere classes. Heb ook vaak met van dat soort mannetjes in groeps gezeten; "Mage doe dit; Hunter doe dat; Priest doe zus". Bah.....Vervolgens whipe en dan iedereen de schuld geven behalve zichzelf.

Learn2play;

"Priest Shields

A lot of tanks hate getting shielded as they believe it stops them gaining rage, however this is not true, testing posted on the US forums has shown that shields do not have a significant if any effect on rage generation. "
Hey, dat wissik niet.. Ik had alleen het idee, zo half half lettend op mn rage bar dat ie langzamer omhoog ging.. als dat niet zo blijkt dan trek ik dat terug.. maar dan nog is het niet echt nodig, ik heb meer dan genoeg armor & health om zn mana aan 'n ander te spenderen.

Bovendien doe ik niet irritant, ik vroeg gewoon of ie dat niet meer wilde doen.. en ik vraag wel es om een sap van een rogue als ik niet pull als tank.

Ik was in de veronderstelling dat tank pullt omdat ie ook iedereen op zich moet houden, std. regel, toch?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Hooli-gan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:20:
[...]

"Please speak English" komt over als een whine. Dan kan je beter iets zeggen als; "Can you guys please speak English in /1". Niet dat ik verwacht dat hieraan gehoor gegeven word. Het is tenslotte niet verplicht.
De exacte woorden, doen er toch niet om, het is meer de intonatie.. magoed.. je wilt graag effe bashen, ga vooral je gang..

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu trouwens al een tijdje lvl 60 met m'n warlock, wat zou een leuke alt zijn?
Het tegenovergestelde is denk ik een warrior, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n leuke klasse en pally lijkt me te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Het is handig voor de warrior om te pullen, omdat ie dan op plek 1 in de hatelist staat bij de mobs, dit maakt redelijk wat uit bij je taunts. Verder krijg je, als je als warrior pullt, gelijk een lekkere dosis rage, waarmee je nagenoeg al je close targets wel een sundertje kan traden.

Als er iets meer tactiek bij komt kijken qua pulling, dan moet je het toch overlaten aan een hunter.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:14:

Ennuh w00t w00t?
Nog ff en ik stuur Chuck Norris op je af! :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.student.oulu.fi/~anttiloy/WoWNorris2.jpg

:Y) :D

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:20:
[...]

Warriors hebben het ook niet altijd makkelijk met damagegeile damage dealers die alleen maar aan de damagemeters denken en niet aan het groepsbelang
Daar heb je ook gelijk in, er zijn veel warriors die verweten worden dat ze de aggro niet fatsoenlijk houden terwijl er 2 rogues rond springen en alles attacken en pullen wat ze zien...
Daar kan ik me soms ook wel druk in maken... :|

Maja, er zullen altijd mensen zijn die klagen over van alles en nog wat en die alleen aan hun eigen belang denken... Ik probeer daar zo min mogelijk aan mee te doen (soms toch wel moeilijk :P)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:21:
[...]

Hey, dat wissik niet.. Ik had alleen het idee, zo half half lettend op mn rage bar dat ie langzamer omhoog ging.. als dat niet zo blijkt dan trek ik dat terug.. maar dan nog is het niet echt nodig, ik heb meer dan genoeg armor & health om zn mana aan 'n ander te spenderen.

Bovendien doe ik niet irritant, ik vroeg gewoon of ie dat niet meer wilde doen.. en ik vraag wel es om een sap van een rogue als ik niet pull als tank.

Ik was in de veronderstelling dat tank pullt omdat ie ook iedereen op zich moet houden, std. regel, toch?
Ik heb dusdanig veel mana regen dat de mana van dat schild al terug is voordat jij de eerste echte klap krijgt, deze mana hou ik dan dus weer over aan het eind van het gevecht. Toegegeven, het is niet veel, maar ik heb gevechten genoeg meegemaakt waar ik met mijn laatst uitgeperste healtje een wipe kon voorkomen. Dat de tank pulled is trouwens (helaas) meestal niet het geval. Enerzijds doordat sommige mensen het geduld niet op kunnen brengen om op de aanval van de tank te wachten en anderzijds omdat je soms te maken krijgt met rogues zonder imp sap of situaties waar een sheep/shackle pull noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:19:
[...]

Ah, die Illusionary Rod, drama gegarandeerd! :P

[...]

Geen flauw idee, we doen het altijd in 2 stukken, maar ziet er naar uit dat we het binnenkort in 1 keer gaan doen.

BWL hebben we gister eindelijk Firemaw neergekregen, hebben we gewoon 3 avonden op lopen wipen, net zo irritant. Voelde zo goed toen we hem eindelijk neerhadden, nog beter dan de eerste Ragnaros kill. :P Helaas geen tijd meer over om Ebonroc te proberen.
jullie ookal? zitten we in dezelfde guild ofzo :+ PR-maelstrom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Azqi schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:25:
[...]
Had pas guild groepje in BRD met ook gelazer. Die mage daar vrat meer healing dan de warrior.
Heel makkelijk, zelf ook veel last van bij shammies, zeg gewoon ff in pchat dattie moet stoppen aggro te trekken en em gewoon de volgende keer dood laten gaan, dan stoppen ze altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:46:
[...]

Heel makkelijk, zelf ook veel last van bij shammies, zeg gewoon ff in pchat dattie moet stoppen aggro te trekken en em gewoon de volgende keer dood laten gaan, dan stoppen ze altijd.
Tweelingbroertje van hydra? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Ik ben (al zeg ik het zelf ) een goeie tank, ondanks dat ik bezig ben houd ik altijd me priest in de gaten. Dat moet ook wel anders krijg ik klappen van me broertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:35:
[...]

jullie ookal? zitten we in dezelfde guild ofzo :+ PR-maelstrom
He nog meer maelstromers :) welk kant zitten jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:22:
Ik ben nu trouwens al een tijdje lvl 60 met m'n warlock, wat zou een leuke alt zijn?
Het tegenovergestelde is denk ik een warrior, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n leuke klasse en pally lijkt me te makkelijk.
Warlock is damage class, dus tegenovergestelde lijkt me eerder een healer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Ik moet zeggen dat een rogue (of hunter) wel wat heeft als je warlock bent, toch melee (is weer eens wat ander) en bovendien leer je de klassen wat beter kennen voor pvp ;)
Warlock is damage class, dus tegenovergestelde lijkt me eerder een healer
Ik speel ook een shadowpriest en dat lijkt toch behoorlijk wat op een lock ;)

[ Voor 25% gewijzigd door blouweKip op 31-01-2006 14:05 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Inderdaad zijn 2 rogues (in een party van 5) erg lastig, meestal gebruiken ze ook nog geen feint. (ik ben nu level 53 op mn priest, uit ervaring weet ik dat lvl 60 rogues feint wel gebruiken).
Daarom ga ik als priest nooit met 2 rogues in een party, als priest ben ik gewild, dus heb ik de luxe wat eisen op tafel te kunnen leggen.

Ik ken rogues goed (heb zelf immers een lvl 60 rogue al heeellll lang) en weet dat 1 rogue meer dan genoeg is.

Als priest is voor elke instance mijn verlanglijst:
1. Warrior van mijn level (ik haat instanceruns waar de warrior net de vereisten heeft)
2. Mage (Water, Intellect buff en Sheep!)
3. Rogue of Hunter, maakt niet veel uit, wel een hunter met een goede pet, ik haat hunters die in de instance melden "I just got this pet" etc, als ik dat merk heal ik de pet niet meer.
4. Palladin, damage, healing en self supporting, heerlijke buff ook

Warlock is voor mij eigenlijk overbodig, voor mijn gevoel leveren deze te weinig op.
Een druid is natuurlijk een makkelijke vervaging voor Warrior, Rogue/Hunter of Healer.

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 31-01-2006 14:10 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

waarom zegt iedereen dat pally's het makkelijk hebben?
ik ben nu een lvl 57 pally, daarvoor had ik een 60 warrior en ik moet eerlijk zijn dat pally een stuk moeilijker is

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Bottomline : Warriors (en ik wil niet veralgemenen, laat dat duidelijk zijn) worden gespeeld door onvolwassen pubers, die alleen aan zichzelf denken...

Nee even eerlijk, het is waar dat veel warriors worden gespeeld door lui die amper weten waar ze mee bezig zijn. Dat vind ik persoonlijk mooi want op level 60 zie je dat er select groep warriors overblijft die het wel goed doen en die je vaak in raids terugziet, omdat men weet dat ze in orde zijn. ben blij dat ik daar zelf bijzit.

Als ik me bedenk over hoeveel warriors er waren toen ik mijn huidige warrior levelde en hoeveel er daar nu nog van over zijn, meer dan de helft is met zijn warr gestopt.

Ik zie mijn warrior altijd als tool van de party/raid. Ik ga als de clothies aangegeven hebben dat ze RDY zijn, eerder niet. Is ook in mijn eigen belang dat ze klaar zijn. En shielden, who cares of het rage genereert of niet, het is x seconden immuun, dus x seconden geen damage, en dus x seconden waar je healers geen mana hoeven te verbruiken. Shielden is gewoon een must IMHO.

Healers O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:58:
[...]

Warlock is damage class, dus tegenovergestelde lijkt me eerder een healer :)
Even gezien als (vroeger iig) moeilijkste tegenstander ben ik geneigd te zeggen rogue. Veel squishies die alts gaan spelen nemen een rogue trouwens, valt me op.

Ikzelf denk aan een priest. Ik heb een mage geleveld naar 19, maar dat viel me toch een beetje tegen, minder afwisselend dan lock en veel kwetsbaarder.

Warrior lijkt me ook cool, ik wil wel eens aan den lijve ondervinden hoe moeilijk het nou is om aggro te krijgen en te houden. Wat me alleen wel lastig lijkt is om altijd goed overzicht te houden als melee class, aangezien je zo dicht op die mobs staat. Maar wie weet valt dat wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
On_E schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:56:
[...]

Standaard regels :

BoE > iedereen rolled Greed
BoP > Master Looter of iedereen passed waarna bepaald wordt wie need, en er evt. /roll gedaan wordt

Dus als Maleki's Footwraps droppen, en ML staat niet aan, dan hoor je te passen ook al heb je het nodig.
Zelfde hier.

BoE greens: Iedereen greed
BoE blues/purples: Iedereen pass, daarna kijken wie need en /roll
BoP greens/blues/purples: Iedereen pass, daarna kijken
Plans/patterns/etc: Iedereen pass, daarna kijken en eventueel banken (als we met een guildgroep gaan, of met mensen die het niet erg vinden als we banken)
Scourgestones: Need
Righteous orbs: Need, als je er al één hebt niet rollen tot iedereen er één heeft. (meestal in een 5 man groepje waarvan alleen de mage regelmatig wisselt)
Cores etc: Guild bank, evt rollen beide guildleaders als we met een andere guild zijn.

Vaak genoeg gebeurd dat speler A een roll op een BoP item wint en het aan een ander geeft, als iedereen rollt kan dat niet. Als we zoals gisteren met een paar man door een instance raggen (gisteren met m'n 31, inmiddels 32, priest door SM gelopen) loot de low lvl (is er vaak maar één) alles en als iemand wat wil hebben voor een alt ofzo roept 'ie. Rest gaat naar guild bank of wordt gedissed.

Moet zeggen dat systeem in vrijwel elke PUG waarin ik zit gebruikt wordt, alleen rond rollen/passen op plans is soms nogal onduidelijkheid. Vaak wacht ik ook als laatste met rollen, zeker in het begin met een PUG en bij de belangrijke drops, zodat ik eventueel nog need kan doen bij een ninja en er zo voor de shard gerolld kan worden. Niets zo irritant als iemand die need rollt terwijl een ander volgens onze regels passt en het ook nodig heeft. :P (ML ftw, alleen gebruiken we het niet al te vaak, niet nodig ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:13:
[...]

Even gezien als (vroeger iig) moeilijkste tegenstander ben ik geneigd te zeggen rogue. Veel squishies die alts gaan spelen nemen een rogue trouwens, valt me op.

Ikzelf denk aan een priest. Ik heb een mage geleveld naar 19, maar dat viel me toch een beetje tegen, minder afwisselend dan lock en veel kwetsbaarder.

Warrior lijkt me ook cool, ik wil wel eens aan den lijve ondervinden hoe moeilijk het nou is om aggro te krijgen en te houden. Wat me alleen wel lastig lijkt is om altijd goed overzicht te houden als melee class, aangezien je zo dicht op die mobs staat. Maar wie weet valt dat wel mee :)
Ik heb als Warlock een Rogue alt natuurlijk. 8)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Dit is een vraagje over een wow-comic die ik altijd heel leuk vond om te lezen. Ik kan het helaas alleen nergens meer vinden :'(

Ik weet dat het vertaald word uit het Duits naar het Engels en het betreft de avonturen van een Warrior en een Mage.

Wat ik mij kan herinneren is 2 afleveringen.

* Ergens hebben ze een gevecht met horde en zitten ze zo van " concentrate, concentrate ", dan
komt er een wulpse (lol) nightelf voorbij te zwaaien waarop ze inelkaar gerost worden door de horde,
waarop ze niet meer uit kunnen brengen dan " con...fren...c...conpr..ate. contra..." e.d.
* Ze hebben eindelijk samen Onyxia verslagen (meende ik) en vervolgens "wenst" de kleine gnome
naar het begin en helaas gebeurt het echt, dus ineens " Noooooooooooooooooooooooo"

Ik hoop ECHT dat iemand weet wat ik bedoel...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[...]
Ik heb 2 level 60 Warriors, maakt mij dat dan een hardcore onvolwassen puber? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:23:
[...]

Ik heb 2 level 60 Warriors, maakt mij dat dan een hardcore onvolwassen puber? :)
Ja :Y)

Ik heb een rogue, dus ben ik nu een kindje dat alleen maar geniet van ganken? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wouter schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:23:
[...]

ja B)

das inkoppertje natuurlijk he :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

DJENGIS!!! Ik dacht dat jij het te druk had om inkoppertjes in te koppen hier... ik had beter moeten weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:20:
Dit is een vraagje over een wow-comic die ik altijd heel leuk vond om te lezen. Ik kan het helaas alleen nergens meer vinden :'(

Ik weet dat het vertaald word uit het Duits naar het Engels en het betreft de avonturen van een Warrior en een Mage.

* Ergens hebben ze een gevecht met horde en zitten ze zo van " concentrate, concentrate ", dan
komt er een wulpse (lol) nightelf voorbij te zwaaien waarop ze inelkaar gerost worden door de horde,
waarop ze niet meer uit kunnen brengen dan " con...fren...c...conpr..ate. contra..." e.d.
* Ze hebben eindelijk samen Onyxia verslagen (meende ik) en vervolgens "wenst" de kleine gnome
naar het begin en helaas gebeurt het echt, dus ineens " Noooooooooooooooooooooooo"

Dork & Loltroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deeltje 1 van de serie:
http://www.worldofwar.net...sofwow/chapter1/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:19:
[...]
En deze dan: Maleki's footwarps droptte in Strat. Ik was de enige warlock in het groepje en we hadden zelfs geen mage. Dreadmist boots heb ik al, maar Maleki's footwraps zijn een dikke up qua dps gear. Ik roll dus need, krijg ik meteen een grote bakkes van de ML. Nou, bekijk het dan maar met je stink PUG.
Als je afspreekt te passen op blue BoP spul moet je niet opeens alsnog need gaan rollen nee. Wat ik als enchanter dan doe ik sowieso ook gewoon need rollen, 't ding sharden en dan rollen voor een shard. Geen zin in mensen die opeens als iets voor hun dropped andere regels gaan hanteren.
The Will schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:37:
Ooit een priest gespeeld? Guess not. Zeker in de low level instances ben je constant bezig met healen, omdat niemand z'n class nog echt goed kent en daardoor constant aggro pulled.
Inderdaad. Ik ga er als priest geen woorden vuil aan maken, want healers hebben gewoon een erg grote rol in groepen.
Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:51:
mijn gevoel iig. bij BoP items ben ik idd geneigd te zeggen ja, ga je gang, maar BoE is need oneerlijk.. magoed, we zullen het wel nooit allemaal eens worden, gelukkig zijn er genoeg mensen die het spel spelen op Doomhammer die het wel met mij eens zijn en ik genoeg groups in de toekomst zal vinden waar ik niet tegen dit probleem aanloop.
Euh, wat snap je nou niet aan het verschil tussen need en greed dan? Een priest die op een plate item need rolled zit er natuurlijk duidelijk naast. Enchanting geldt ook niet als 'need'. Need = equippen. Heel simpel.
DM@ lvl18, succes, idd met higher lvl experienced groupies, een KANS, niet een grote, maar te doen. Ik zou w88 tot lvl 20+
Mwoa. Op level 18 is het wel te doen als je groep weet wat ze doen. Met newbies kun je beter een groep van level 20 mensen hebben, ook omdat je op level 20 een hoop skill upgrades krijgt.
Skeiron schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:08:
Waar zit iedereen tegenwoordig op qua MC run tijd?? Volle MC run inc Raggie doen wij nu elke zondag in 4.5 uur tijd.. En dat is inclusief het whipen in het begin (elke keer weer, doh 8)7 ) omdat sommige te snel gaan.. Volgens mij kan het nog sneller..
Wij hebben zaterdag onze eerste MC-in-een-keer run gedaan, 3 uur 50 minuten. Geen wipes.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:54:
[...]

Ik ben er maar mee opgehouden, dat shielden van warriors. Elke keer dat rage-verhaal weer afhangen wat al dan niet geloofd wordt is teveel moeite. Achja, het blijft een spel met een hoog gehalte betweters en eikels, dan krijg je dat soort dingen :)
Ik probeer altijd maar een beetje een positieve kijk op dingen te hebben, hoewel sinds ik met mijn priests alleen nog maar instances doe, toch af en toe wel eens een groep verlaat. Soms is een groep echt hopeloss.
zucht precies. ik weet wat je bedoeld..heb 60 priest en 60 warrior (tank is mn main) toch is het om te janken als de pally's niet weten dat ze BoS op je moeten doen ipv BoM enzo :S

gisteren ook uit een party gezet omdat ik die pally's beetje uit begon te schelden.. niet zo netjes van mijn kant, maar ik heb een riem nodig want mn broek zakt elke x af van de slechte kwaliteit hoe ze spelen.. onwetendheid op lvl 60. onbegrijpelijk..
ik vind eerder pally's en hunters n00bs.. pally's om bovenstaande reden, en hunters omdat ze totaal onnuttig zijn in de end-lvl instances (ubrs, lbrs, strat, scholo) fatsoenlijk AOE doen ze amper, beetje DPS is om te janken, pet controll is soms een lachertje.. mensen rollen volgens mij soms ook pally's, om een tank te hebben die zichzelf kan healen.

laat ik duidelijk zijn.. dit zijn uitzonderingen.. niet iedereen is n00b van pally en hunter..

alleen lijkt het op mijn realm er soms wel op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :D *snik*

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47

Heroes of Warcraft !!!

dit zijn alle duitse versies, niet alle afleveringen zijn vertaald naar het engels.

http://wow.gamona.de/index.php?seite=pp&pid=126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb overigens een draadje gestart op de WoW-fora, betreffende "solo endgame playing":

http://forums-en.wow-euro...estion-en&ThreadID=155261

Al die intresse hebben om te reageren, graag. De link post ik hier omdat een dergelijke discussie nou niet echt zal opvallen bij het WoW-MMO team van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:41:
Ik heb overigens een draadje gestart op de WoW-fora, betreffende "solo endgame playing":

Al die intresse hebben om te reageren, graag. De link post ik hier omdat een dergelijke discussie nou niet echt zal opvallen bij het WoW-MMO team van Blizzard.
Ugh, niet dat weer...

Het is een MMORPG y'know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:06:
[...]

Ik vind dat heel vreemd, want als er dus een cape valt die beter is dan diegene die ik draag, roll ik direct need? jemig, dan had ik al HEEL snel betere gear gehad ten koste van anderen! Elke group waar ik tot nu toe in gespeeld heb kwamen we uit op ML of all greed of bij vraag need.

Ik ben nog steeds van mening, ongeacht wat er dropt in iets waar je samen keihard voor aan het vechten bent, alles op greed, zodoende heeft iedereen gelijke kans op datgene waar je samen voor gevochten hebt. Anders is het, als je van te voren duidelijk maakt van, wat er ook dropt ik wil graag zus of zo hebben, als iemand het er dan niet mee eens is kan die op dat moment nog uit de groep stappen zodat je niet geirriteerd raakt achteraf. Laten we eerlijk zijn een priest heeft in de eerdere instances een makkelijke taak, noodzakelijk maar niet echt arbeids intensief. Als tank ben ik druk beizg iedereen met clothies en leather te beschermen en verwacht in return dat ze mij in leven houden met een heal van tijd tot tijd. Nou ik moest toch meerdere keren potions gebruiken omdat meneer/mevrouw niet op te letten zat.

Al met al wat het een samenloop van een slechte groep met een nog slechtere priest waar ik me al de hele tijd aan zat te irriteren en daarna OOK nog es een keer zonder overleg en een enkel woord doodleuk needed op (uiteraard een nuttige loot) een staff & pattern.

Ik heb ervan geleerd en vraag bij elke group wat hun van plan zijn en als ze hun eigen regels breken dat ik direct HS & succes zonder tank.
Wat voor loot regels je afspreekt moet je zelf weten maar ik ben weg als je dat soort regels instelt. Heel simpel, als ik iets kan gebruiken en het is een behoorlijke vooruitgang, druk ik op need. En trek het daarna gelijk aan.

En een priest makkelijk en jij de belangrijkste? Ga maar eens een priest spelen. Leer je ook eens hoe het is als mensen niet op mana letten, altijd haast hebben, niet begrijpen wat het voor een priest betekent als er weer eens iemand roept "allemaal op één" bij een groep van 4 mobs (voor het geval dat je het niet weet, 3 op de priest bij de eerste de beste heal), mensen die verkeerd pullen of zelfs domweg te dicht in de buurt van andere mobs gaan lopen enz enz.
Het is heel simpel, ik heb jou nodig als warrior omdat ik anders dood ga en jij hebt mij nodig omdat je anders dood gaat.
En voor alle classes geldt: Er zijn goeie en slechte.
Wat iedereen eens zou moeten proberen, ga alle classes eens spelen tot 25-30 minimaal. Heb je in ieder geval een idee van de mogelijkheden. (En onmogelijkheden)
Ik heb dat gedaan en pretendeer nu niet alles te weten maar heb toch wel een idee. Kan je in ieder geval tegen iemand antwoorden als ie vraagt "wat weet je van mijn class", zo te zien een hoop meer dan jij. Het is verbazingwekkend hoeveel mensen niet weten wat ze met hun eigen class moeten. Een lvl 40 warrior uitleggen dat sunder armor toch wel nuttig is en dat hij beter met een one-hander+shield kan knokken in een instance, helaas, het komt te vaak voor.

Als laatste: Wat heeft iedereen toch altijd een haast? Kan mij het boeien hoe lang ik over een instance doe, ik heb lol. En als je maar een uurtje hebt, ga wat anders doen....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:41:

Blijf je er over bezig?
Speel dan godsamme geen MultiMassiveOnlineRolePlayingGame ;)
Weer zon typisch voorbeeld van "ik wil epixxx,plxplpxlxlpxx!" en geen tijd willen investeren in guild/guildruns :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:38:
[...]

zucht precies. ik weet wat je bedoeld..heb 60 priest en 60 warrior (tank is mn main) toch is het om te janken als de pally's niet weten dat ze BoS op je moeten doen ipv BoM enzo :S

gisteren ook uit een party gezet omdat ik die pally's beetje uit begon te schelden.. niet zo netjes van mijn kant, maar ik heb een riem nodig want mn broek zakt elke x af van de slechte kwaliteit hoe ze spelen.. onwetendheid op lvl 60. onbegrijpelijk..

[...]

ik vind eerder pally's en hunters n00bs.. pally's om bovenstaande reden, en hunters omdat ze totaal onnuttig zijn in de end-lvl instances (ubrs, lbrs, strat, scholo) fatsoenlijk AOE doen ze amper, beetje DPS is om te janken, pet controll is soms een lachertje.. mensen rollen volgens mij soms ook pally's, om een tank te hebben die zichzelf kan healen.

laat ik duidelijk zijn.. dit zijn uitzonderingen.. niet iedereen is n00b van pally en hunter..

End-level hunters onnodig?
Misschien moet je is echte end-level instances gaan doen, dat gaat niet lekker werken zonder hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:38:
[...]

Ach, in principe heb je alleen een priest, een warrior en een paar mages nodig, he? Warlocks voegen ook vrij weinig toe, om over rogues maar niet te beginnen, druids heb je ook al geen zak aan als je een priest kunt krijgen. Persoonlijk vind ik mensen die andere spelers gaan uitschelden omdat ze een paar foutjes maken n00bs, maar hey, wie ben ik? :z

@Hydra; Vind je het niet op zijn minst ietwat vreemd dat je tot 60 alles prima solo kunt doen, en zodra je 60 bent de enige mogelijkheid om goeie gear te krijgen raiden is? Nee? Dacht ik al, aangezien jezelf bij een mooi raidguild zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Kaap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:10:
[...]
En shielden, who cares of het rage genereert of niet, het is x seconden immuun, dus x seconden geen damage, en dus x seconden waar je healers geen mana hoeven te verbruiken. Shielden is gewoon een must IMHO.

Healers O+
Daar zeg je wat, zo had ik er idd nog nooit over nagedacht.. Zal snel omhoog lvl'n zodat ik mn truesilver champion mag wielden.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:48:
[...]

Blijf je er over bezig?
Speel dan godsamme geen MultiMassiveOnlineRolePlayingGame ;)
Weer zon typisch voorbeeld van "ik wil epixxx,plxplpxlxlpxx!" en geen tijd willen investeren in guild/guildruns :/
Hydra schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:42:
[...]

Ugh, niet dat weer...

Het is een MMORPG y'know...
Nounounou, ik bedoel echt ERBIJ en je hebt verdorie niet eens GELEZEN met je "godsamme" en "geen tijd investeren". Ik quote mijzelf maar even:

"For example: I would gladly take 2 weeks of grinding to be able to get epic stuff in stead of the, boring for me, 1 week of raiding for a "chance" on epic stuff. The chance on delivery in a raid for the piece you want is a grim one, at best. From my point of view, mind."

Bovendien, ik help altijd de lowbies in mijn guild op een gegeven moment, als ze na een half uur nog geen hulp hebben. Dus zeg niet dat ik "geen tijd" in mijn gilde investereer :>

[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 31-01-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:50:
@Hydra; Vind je het niet op zijn minst ietwat vreemd dat je tot 60 alles prima solo kunt doen, en zodra je 60 bent de enige mogelijkheid om goeie gear te krijgen raiden is? Nee? Dacht ik al, aangezien jezelf bij een mooi raidguild zit. ;)
Je 'kunt' dingen prima solo doen. Helaas. Ik vind dat het afbreuk doet aan het concept MMORPG dat voor normale quests groupen minder efficient is. En wat is het punt van goeie gear als je niet gaat raiden/PvPen? Zodat je jezelf in IF kunt parkeren met je phatte epix? :) Ik geef bewust DKP uit aan items die me een betere healer maken, zodat ik nuttiger ben in raids. Als raiden niet 'mijn ding' zou zijn, zou ik al gestopt zijn met 't spel.

[quote]SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:55:
"For example: I would gladly take 2 weeks of grinding to be able to get epic stuff in stead of the, boring for me, 1 week of raiding for a "chance" on epic stuff. The chance on delivery in a raid for the piece you want is a grim one, at best. From my point of view, mind."

Ik heb teneerste je topic wel gelezen. Maar iets nieuws is het niet. Verder gebruiken guilds meestal een DKP systeem zodat je altijd items krijgt voor de tijd die je investeerd.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 31-01-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Over moeilijkheidsgraad van classes. Een officer wist het bij ons pasgeleden doeltreffend uit te drukken:

Tank > healer > sesamstraat > DPS

Waarbij sesamstraat een grotere uitdaging is dan DPS. Als mage ben ik het er wel mee eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]
Hey, als casual zijnde heb je zo'n 20 x 24 uur een fantastisch spel kunnen spelen van lvl 1-59, als endgame raiden je niet bevalt, dan stop je toch met spelen ?

Zo sim-pel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:55:
Nounounou, ik bedoel echt ERBIJ en je hebt verdorie niet eens GELEZEN met je "godsamme" en "geen tijd investeren". Ik quote mijzelf maar even:

Dan ga je Guild Wars spelen ofzo, is alles instanced en hoef je volgens mij niet te raiden.
Helaas vind 99% het fijn zo, en ik zelf ook trouwens... en trouwens er is genoeg epics te krijgen hoor zonder naar MC/BWL/ZG te gaan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:56:
Hey, als casual zijnde heb je zo'n 20 x 24 uur een fantastisch spel kunnen spelen van lvl 1-59, als endgame raiden je niet bevalt, dan stop je toch met spelen ?

Zo sim-pel....
Precies. Dat spel heeft je langer vermaakt dan het gemiddelde single player spel. Als ik een spel 'boring' zou vinden zou ik stoppen met spelen in plaats van bij de makers om meer zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:56:
[...]

Zo sim-pel....
20? Eerder 10 ;)

Afgezien daarvan, wat moet het toch heerlijk zijn om de wereld zo zwart-wit te kunnen zien. :)

@Hydra, je betaald anders wel voor dit spel. Bovendien is WoW niet meer dan redelijk vergeleken met bijv. Morrowind. Dit soort spellen zijn leuk zolang je je character kunt blijven ontwikkelen. Ik vind het vreemd dat je dat van 1-59 vrijwel geheel solo kunt, en je bij 60 opeens met 39 anderen moet samenspelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Gaius op 31-01-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:57:
[...]

Dan ga je Guild Wars spelen ofzo, is alles instanced en hoef je volgens mij niet te raiden.
Helaas vind 99% het fijn zo, en ik zelf ook trouwens... en trouwens er is genoeg epics te krijgen hoor zonder naar MC/BWL/ZG te gaan hoor :)
Ik speel " ook " Guild Wars. En ik weet ook wel dat je enigzins wat epics kan krijgen via solo-play of bijvoorbeeld via je skill. Ik hoop echter op alleen wat meer solo-spul op lvl 60 (en straks lvl 70). De opmerking "MMO" gaat niet op, als je als bedrijf een zo groot mogelijke aantal spelers wil "vasthouden", de suggesties die ik geef, moet men dan niet onbenut laten. Ik weet dat ik de enige niet ben. Ook de 99% opmerking is loos, dat valt niet te bewijzen, 75% ofzo had ik realistischer gevonden.
Hydra schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:00:
[...]

Precies. Dat spel heeft je langer vermaakt dan het gemiddelde single player spel. Als ik een spel 'boring' zou vinden zou ik stoppen met spelen in plaats van bij de makers om meer zeuren.
Ik moet wel de nadruk leveren op het feit, dat ik afgezien van mijn persoonlijk gemis, wat ik aanvul met "Guild Wars", ik wissel dus af. WoW niet als "saai" kan afdoen. Ik krijg veel voldoening in het helpen van lowbies en gewoon heerlijk grinden. Alleen soms kom ik niet van het "ze doen mij te kort"-gevoel af. Ergens moet je toch de frustratie begrijpen die mij af en toe plaagt.
Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:00:
[...]

@Hydra, je betaald anders wel voor dit spel. Bovendien is WoW niet meer dan redelijk vergeleken met bijv. Morrowind. Dit soort spellen zijn leuk zolang je je character kunt blijven ontwikkelen. Ik vind het vreemd dat je dat van 1-59 vrijwel geheel solo kunt, en je bij 60 opeens met 39 anderen moet samenspelen.
De spijker die op zijn kop geslagen wordt. Hard. Dat is dus mijn "manco", waar ik dus helaas even tegen aanloop.

[ Voor 49% gewijzigd door SkyStreaker op 31-01-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:00:
[...]

20? Eerder 10 ;)

Afgezien daarvan, wat moet het toch heerlijk zijn om de wereld zo zwart-wit te kunnen zien. :)

24 voor mij zelfs :D

En wat is er zo erg aan raiden met 39 anderen ?

Ten eerste vereist het coordinatie, teamplay enz. en is het gewoon gezellig als je het met leuke mensen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:01:
[...]

Ik speel " ook " Guild Wars. En ik weet ook wel dat je enigzins wat epics kan krijgen via solo-play of bijvoorbeeld via je skill. Ik hoop echter op alleen wat meer solo-spul op lvl 60 (en straks lvl 70). De opmerking "MMO" gaat niet op, als je als bedrijf een zo groot mogelijke aantal spelers wil "vasthouden", de suggesties die ik geef, moet men dan niet onbenut laten. Ik weet dat ik de enige niet ben. Ook de 99% opmerking is loos, dat valt niet te bewijzen, 75% ofzo had ik realistischer gevonden.
Mijn 99% is loos want is niet te bewijzen, maar jouw 75% wel weer? :/
En trouwens als je zo graag single player content wilt, waarom speel je dan WoW online wat duidelijk een MMORPG is? Ik snap dat niet he, je zeurt om iets wat er duidelijk niet in zit!

Ja ik weet het, je KAN naar de 60 toe solo, maar dan nog heb je geen goede gear gehad het hele spel lang, waarom is het dan ineens van belang als je 60 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:56:
Tank > healer > sesamstraat > DPS

Waarbij sesamstraat een grotere uitdaging is dan DPS. Als mage ben ik het er wel mee eens :P
Mages.....
"When Blizzard needed to make the 2 final classes for WoW they took all the best from every class and made the warlock, the leftovers were used for the mage. Because mages would never get invited in raids this way they gave them the possibility to conjure water."
>:)
Maar alle gekheid op een stokkie, alle classes menen dat zij het belangrijkst zijn lijkt het wel terwijl iedereen gewoon weet dat er geen 1 end-game instance is die te doen is zonder >3 van elke klasse...... (sleep, banish, tanks, heals, summons, SS, FR buffs, bubbles... om maar een paar voorbeelden te noemen)
Behalve mages dan... die heeft niemand nodig(sorry, kon het toch niet laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's het hele punt.

Ik met m'n lvl 55 warrior en lvl 47 mage, heb nog steeds geen goed guild gevonden.
Lastig maar waar.

Goede guilds zijn schaars en het is zelfs moeilijker om bij een goede guild te belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:06:
[...]

Mijn 99% is loos want is niet te bewijzen, maar jouw 75% wel weer? :/
En trouwens als je zo graag single player content wilt, waarom speel je dan WoW online wat duidelijk een MMORPG is? Ik snap dat niet he, je zeurt om iets wat er duidelijk niet in zit!

Ja ik weet het, je KAN naar de 60 toe solo, maar dan nog heb je geen goede gear gehad het hele spel lang, waarom is het dan ineens van belang als je 60 bent?
Je interpreteert mij verkeerd. "realistischer gevonden" is vanuit mijn persoonlijke optiek, dus het is niet hetzelfde als " het feit dat 75% het prima vindt."
Ik zit niet te "zeuren", er zitten genoeg elementen in het spel waarmee ik prima in de weer kan en mijn speelgedrag vind haar voldoening. Het ontbreekt alleen even wat aan het een en ander, voor mij persoonlijk. Wederom, dat is het manco waar ik af en toe tegen aanloop. En goede gear op lvl 60 vind ik van belang omdat het toch een "doorontwikkeling" is van je char. Uiteindelijk helpt het mij, zoals mijn speelgedrag zich uit, iemand anders beter en adequaat te helpen. En ja, ik doe ook mee aan raids om te "helpen", 9 van de 10 keer niet uit persoonlijk gewin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:08:
Goede guilds zijn schaars en het is zelfs moeilijker om bij een goede guild te belanden.
Als je je goed gedraagt in instances en je positief opvalt is het geen enkel probleem in een guild te komen. 'Goeie' guilds die ook MC enzo doen hebben alleen weinig zin in mensen die zich naar 60 gesoloed hebben en dan naar MC willen voor de items. Voor teamplayers is er altijd wel plaats.
SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:11:
En goede gear op lvl 60 vind ik van belang omdat het toch een "doorontwikkeling" is van je char. Uiteindelijk helpt het mij, zoals mijn speelgedrag zich uit, iemand anders beter en adequaat te helpen. En ja, ik doe ook mee aan raids om te "helpen", 9 van de 10 keer niet uit persoonlijk gewin.
Voor de lowbie instances heb je echt geen betere gear nodig hoor, en voor UBRS enzo voldoet AH spul ook nog wel. Het is pas in de raid instances dat raid epics echt nut gaan hebben.

Ik snap best dat je items wilt hebben voor de 'shiney' factor, maar dan nog, het lijkt mij eerlijk gezegd een beetje een pointless invulling van je speeltijd.

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 31-01-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:06:
[...]

Mages.....
"When Blizzard needed to make the 2 final classes for WoW they took all the best from every class and made the warlock, the leftovers were used for the mage. Because mages would never get invited in raids this way they gave them the possibility to conjure water."
Maar alle gekheid op een stokkie, alle classes menen dat zij het belangrijkst zijn lijkt het wel terwijl iedereen gewoon weet dat er geen 1 end-game instance is die te doen is zonder >3 van elke klasse...... (sleep, banish, tanks, heals, summons, SS, FR buffs, bubbles... om maar een paar voorbeelden te noemen)
pst; UBRS kan gedaan worden door 3 personen, en het is ook al gedaan door 15 hunters ;)
En tbh, ik neem liever een paar mages mee dan een paar warlocks, single target damage kan iedereen doen tenslotte. Blijft over het AoE gebeuren, en daarin is de mage gewoon koning.

@On_E, mits je een goed guild kan vinden is daar niets mis mee. Probleem is dat als je niet dat guild kan vinden dat je dan gewoon pech hebt, en dat is een beetje zuur imho nadat je zoveel tijd gestoken hebt in een char waarmee je graag verder wilt, maar dat gewoon niet kunt omdat Blizzard schijt heeft aan 80% van z'n betalende klanten (de casual gamer dus :P )

@Hydra; Als je je goed gedraagt in instances? Op een wat oudere server (zoals Terenas) gaan de leden van de goede guilds al een aantal maanden niet meer naar de standaard instances, die doen alleen nog maar MC/BWL/e.d. Dus dan wordt het al weer wat moeilijker om ermee in contact te komen. Recruiten doen ze ook al een half jaar niet meer trouwens. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 31-01-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:06:
[...]

Mages.....
AoE???

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:13:
@On_E, mits je een goed guild kan vinden is daar niets mis mee. Probleem is dat als je niet dat guild kan vinden dat je dan gewoon pech hebt, en dat is een beetje zuur imho nadat je zoveel tijd gestoken hebt in een char waarmee je graag verder wilt, maar dat gewoon niet kunt omdat Blizzard schijt heeft aan 80% van z'n betalende klanten (de casual gamer dus :P )
Ugh, weer zo'n uit de lucht gegrepen getal. 80% van de level 60 spelers raiden of PvPen niet? Riiiight...
Area of Effect. Boem in een gebied :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 31-01-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@SkyStreaker: laat maar, succes met je 'manco'!
Ik hoop voor je dat Blizzard naar je luisterd en dat je minstens net zoveel epics kan vinden als dat wij met veel moeite hebben bij elkaar geraid :X

Actief zijn, mensen mee helpen en je class goed beheersen.
En zoals Hydra zegt, positief opvallen is heel vaak een goed punt.
Als je ziet hoe vaak wij nieuwe krijgen ook al hebben we een ledenstop, puur omdat het goede spelers zijn en totaal niet zelfzuchtig enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellfire is toch stukken beter dan jullie flut hagelsteentjes aoe, muahahaha
(Ik hoop nu trouwens echt dat er minimaal 1 persoon doorheeft dat ik loop te flauwekullen
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:14:
Ik hoop voor je dat Blizzard naar je luisterd en dat je minstens net zoveel epics kan vinden als dat wij met veel moeite hebben bij elkaar geraid :X
Combat log:
You kill A Giant Rat
You recieve 2 silver 34 copper
You recieve loot [Bindings of the Windseeker]
You recieve loot [Zin'rokh, Destroyer of Worlds]
You recieve loot [Torn Rat Pelt]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:13:
[...]

Ik denk dat er meer lvl 60s raiden, dan niet.

En geloof me, ik weet hoe moeilijk het kan zijn een goede guild te vinden, paar maanden geleden stond ik op het punt te stoppen, omdat het me maar niet lukte een goeie guild te vinden die mij en al mijn online maatjes wilde recruiten, maar na lang zoeken is het gelukt, en heb ik samen met hun een heleboel bosses omgelegd (voor de eerste keer), en hang ik ''vol'' met epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nee joh, laat jij maar... Dat jij d'r anders over denkt dan ik, dat moge duidelijk zijn.

Echter, ik sta in mijn recht om mijn mening te uiten. Ik zeg nog verdorie als voorbeeld: als een raider er 1 week over doet, doe ik er met ALLE LIEFDE 2 weken over, solo. Als het je gaat om de "moeite", ik doe er graag MEER moeite voor.
Hydra schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Combat log:
You kill A Giant Rat
You recieve 2 silver 34 copper
You recieve loot [Bindings of the Windseeker]
You recieve loot [Zin'rokh, Destroyer of Worlds]
You recieve loot [Torn Rat Pelt]

;)
Wat jij hier bedoeld als grap, daar bedoel ik dus dat ik dergelijkheden bij de 1000e of 1500e rat krijg. Snapt nou niemand dat ik in mijn speelstijl dat niet erg vindt dat ik 10x zoveel mobs of iets dergelijks moet afslachten voor hetzelfde gewin?

[ Voor 33% gewijzigd door SkyStreaker op 31-01-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Signature

WOW: Neptulon: lvl 22 Dwarf Priest (Malbasch), lvl 51 Gnome Mage (Masch) & lvl 15 Night Elf Warrior (Makalasch) --Guild: Combat Bunnies

lvl 51 mage en niet weten was AoE is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach, zeur niet zo, die epics zijn toch waardeloos zodra de expansion komt. :P
En waarom denkt iedere raider dat solo-gamers de spulletjes makkelijk willen hebben? Ik snap dat echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Duh, ik weet wel wat AoE is. Ik bedoelde; een mage is nodig voor AoE

:D :D

Grappig.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:21:
En waarom denkt iedere raider dat solo-gamers de spulletjes makkelijk willen hebben? Ik snap dat echt niet.
Ik vind het best. Zolang er met dezelfde tijdsinvestering items gewonnen kunnen worden met zegmaar 90% van de kwaliteit vind ik het best. Het probleem is alleen dat dat gewoon saaie grindquests gaan worden en ik niet snap waarom je dat zou willen.
Masch schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:23:
Duh, ik weet wel wat AoE is. Ik bedoelde; een mage is nodig voor AoE

:D :D

Grappig.
Oh zo :)

Hellfire is erg goed, dus nee, voor AoE is een mage niet 'nodig' :)

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 31-01-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[...]

Dat snap ik dus ook niet.
Hydra schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:24:
[...]

Ik vind het best. Zolang er met dezelfde tijdsinvestering items gewonnen kunnen worden met zegmaar 90% van de kwaliteit vind ik het best. Het probleem is alleen dat dat gewoon saaie grindquests gaan worden en ik niet snap waarom je dat zou willen.
En hier sla jij de spijker op zijn kop. "Saai", definieer "saai" voor elk individu. Het is gewoon zo dat ik " raiden " minder leuk vindt dan solo-en. Waarom? Als ik iets puur op eigen kracht gedaan krijg, zonder of met weinig hulp van een ander, dan kan ik daar trots op zijn. Dus " jouw saaie grindquests" betekent " spannende avonturen" voor mij :) Misschien dat het dan zo een beetje duidelijker is voor iedereen.

[ Voor 55% gewijzigd door SkyStreaker op 31-01-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:52
[...]

slechte bash, try again?
ik kan lezen, jij loopt glashard te beweren dat het niet mag... come again plz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

Waarom willen mensen die solo spelen toch altijd zo graag betere items hebben? In deze game GAAT het erom dat je door teameffort/teamplay betere items tegenkomt en nieuwe content tegenkomt. En please kom niet met dat je hardcore moet zijn voor MC! Ook al ben je casual kun je nog makkelijk meekomen in MoltenCore!

Ik snap niet waarom jullie zo graag betere items willen als jullie er niks mee doen?
Wat wil je als solo'er nou doen volledige decked in epics? Nou? Geef eens 2 voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:18:
[...]
Hellfire is toch stukken beter dan jullie flut hagelsteentjes aoe, muahahaha
(Ik hoop nu trouwens echt dat er minimaal 1 persoon doorheeft dat ik loop te flauwekullen
O-)
Waarom denk je dat er niet op je gereageerd word : P
SkyStreaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:24:

[...]

En hier sla jij de spijker op zijn kop. "Saai", definieer "saai" voor elk individu. Het is gewoon zo dat ik " raiden " minder leuk vindt dan solo-en. Waarom? Als ik iets puur op eigen kracht gedaan krijg, zonder of met weinig hulp van een ander, dan kan ik daar trots op zijn. Dus " jouw saaie grindquests" betekent " spannende avonturen" voor mij :) Misschien dat het dan zo een beetje duidelijker is voor iedereen.
Grinden kan ook al door een in dit topic eerder genoemde bot gedaan worden... EXCITING !!! :Y)

Volgens mij komen er in silithus een aantal epic quest rewards na ellenlange quest chains.

[ Voor 52% gewijzigd door ImdaMned op 31-01-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hellfire doet wel de meeste dmg per sec van alle AoE.

Jammer alleen dat het channeled is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Waarom willen mensen die solo spelen toch altijd zo graag betere items hebben? In deze game GAAT het erom dat je door teameffort/teamplay betere items tegenkomt en nieuwe content tegenkomt. En please kom niet met dat je hardcore moet zijn voor MC! Ook al ben je casual kun je nog makkelijk meekomen in MoltenCore!

Ik snap niet waarom jullie zo graag betere items willen als jullie er niks mee doen?
Wat wil je als solo'er nou doen volledige decked in epics? Nou? Geef eens 2 voorbeelden?
Ik heb nogal het gevoel dat jij jezelf gewoon nu kwaad zit te maken om voor anderen iets heel simpels. Dat lijkt me niet de bedoeling. Het komt erop neer dat de ene speelstijl de andere niet is. De een krijgt voldoening op die manier, de andere op die manier. Waar de een trots is op: "dit heb ik helemaal met mijn raidguild bij elkaar gesprokkeld" staat de stralen, zal de ander trots zijn op " dit heb ik helemaal solo bij elkaar gesprokkeld", allebei verdiend dezelfde graad van erkenning en bewondering tegenover de tijd die eraan is geinvesteerd. Het hoeft niet te botsen, het behoeft enkel begrepen te worden.

Betreffende het dikgedrukte quotegedeelte
Dat heb ik hier net boven uitgelegd, echter als wij d'r wat specifieker op ingaan, kan je echt niet zeggen dat het er daadwerkelijk in het spel om die reden gaat die jij verteld. In mijn, bescheiden, mening is het zeker weten een groot onderdeel, maar niet uitsluitend het enigste onderdeel. Dat jij dat zo vindt, dat is heel goed, je vind het op die manier leuk om te spelen, je moet alleen begrijpen dat dat gewoon niet voor iedereen opgaat.

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 31-01-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:29:
Hellfire doet wel de meeste dmg per sec van alle AoE.

Jammer alleen dat het channeled is...
En Blizzard is dat niet ;)

Over dat saaie gebeuren van grinden: Veel erger dan met een rukguild MC proberen te doen kan het echt niet zijn. Plus, alles wat je vind kun je houden. :P

@RaseriaN; Euh, sneller grinden, beter pvp-en, misschien een guild inkomen wat enige eisen stelt aan gear waar je eerst niet aan kon voldoen. Maar goed; omdat casuals er zogenaamd minder mee zouden doen, verdienen ze het gewoon niet? Vind ik dat ze ook wel 7 euro minder mogen betalen per maand, of raiders natuurlijk 7 euro meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Predje schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:46:
[...]

Wat een mega vette UI.. je partymembers, minimap, spell, bars van je target, etc.. hoe heb je dat zo gekregen? Met welke mods? ik zie ook titanbar.. die heb ik ook.. maar die andere niet.. ziet er iig wel uit naar mijn ideale UI.. kun je me het vertellen?
party/player/target frame is Nurfed UI
Titanbar is Titanpanel v2, dubbele bar en een hoop plugins ervoor.
Minimap is dLX minimap
spellbars maak/hide ik met Discord Actionbars
Hitsmode voor me hit log (rechter chat venster)
Chatlock voor de chat vensters (kan ik met me muiswiel scrollen in het chatlog ipv die normale knoppen buiten je venster, vandaar dat je niet de standaard up/down knopjes ziet)

Allemaal te downloaden op http://ui.worldofwar.net

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Miles Teg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:33:
@RaseriaN; Euh, sneller grinden, beter pvp-en, misschien een guild inkomen wat enige eisen stelt aan gear waar je eerst niet aan kon voldoen. Maar goed; omdat casuals er zogenaamd minder mee zouden doen, verdienen ze het gewoon niet? Vind ik dat ze ook wel 7 euro minder mogen betalen per maand, of raiders natuurlijk 7 euro meer. :P
Met pvpen kun je ook gear krijgen zelfs hele goede! Sommige wapens zijn on-par met MC versies hiervan. Sommige mensen preferen zelfs AB gear over hun MC/BWL gear :)

En SkyStreaker, ik maak me niet boos hoor helemaal niet, vind het eerder komisch dat jij probeert een Multiplayer game om te buigen naar een Singleplayer game :)

En wat is dit casuals gedoe nu ineens? Is dat een nieuwe "O RLY, YA RLY" grap weer?
Iedereen is gewoon een casual, totdat je AQ20 nu al heb gecleared en aan AQ40 wilt beginnen, DAN ben je pas hardcore tbh! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:52
Wat wil ik met epics:

- Pimpen in IF
- Pimpen in SW
- Pimpen in Darnassus (waar nooit iemand is :X)
- Pimpen in World PvP
- Pimpen in de BG's

- Gebruiken in de BG's, epics verhogen je dmg. output en je overlevingskans gaat omhoog door je stats. increase (met name m.b.t. stamina)
- Gebruiken in daarop komende PvE zoals AQ, ik heb samen met me guild nu Nefarian gecleared en nu begint het BWL farmen. Ten eerste vind ik het farmen helemaal niet saai, for some reason ben ik zo'n sicko die het leuk vind om hetzelfde over and over te doen. Ten 2de wil ik mezelf en de rest van me guild klaar maken voor AQ20/40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

`
Is dat zo, dat de huidige Tier 1 en 2 sets straks waardeloos zijn in de expantion, daar kon je, je nog wel eens vergissen. Als ik het goed heb gelezen zijn de items uit en MC, BwL, AQ zeker zinvol in de expansion. En dit is een quote van Blizzard die ik zelf ergens heb gelezen, weet alleen even niet meer zo snel waar dat stond. In ieder geval zoals jij deze uitspraak nu formuleert, kan iedereen die nu zijn stinkende best doet beter direct stoppen met het bezoeken van hierboven genoemde instances. Want immers stellen deze straks niks meer voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:11:

Als je je goed gedraagt in instances en je positief opvalt is het geen enkel probleem in een guild te komen. 'Goeie' guilds die ook MC enzo doen hebben alleen weinig zin in mensen die zich naar 60 gesoloed hebben en dan naar MC willen voor de items. Voor teamplayers is er altijd wel plaats.
En toch ben ik het met deze stelling niet eens.

We hebben het nu over mijn mage.
Ik zit in een guild die net zoals voorgaande guilds waaruit ik ben gestapt, totaal niets samen doen. Veel slap geouwehoer in guild-chat en zeer weinig nog geen team-play. Jammergenoeg, want dit vindt ik juist wel heel belangrijk.

Veel al ga ik tegenwoordig mee met PuG's waar ik regelmatig voor gevraagd wordt of maak zelf een PuG. Wanneer in guild-chat toevallig een LFM naar voren komt, ook al is dit een te lage instance voor mij, ben ik alsnog bereid om anderen te helpen. Ook buiten het guild om overigens.

Wanneer ik voor een PuG gevraagd wordt en ik kan niet, neem ik ook de moeite om een reply terug te sturen en ze veel succes te wensen. Wat ook op prijs gesteld wordt.

Echt, het vinden van een goede guild, is en blijft lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The current situation for Europe is that there are 3 channels (for example, "General"), one each for English, French, and German. They are separate and distinct. This means that, for example, a player with an English client on a German Realm will not be able to send or receive messages in channels like “General”, “Trade”, etc.

The new version (as of 1.10) has it such that there is only 1 channel that presents a localised name. This means there will only be one "General" now. The name of the channel will still be presented to English players as “General”, French players as “Général”, and German players as “Allgemein”, but in the background there is really only one channel there and the chat from all players, regardless of language, will be available to players of all three regions.
With patch 1.10 characters will be able to follow a new quest line to obtain an armor set.
These armor sets contain 4 rare and 4 epic pieces.
Some of the pieces can be obtained by soloing (including one of the epic pieces).

The most difficult pieces to obtain will require a UBRS level group.

Also, we'll be adding new bosses to existing dungeons and some of the existing dungeons are being re-itemised.
Epix voor de casuals in 1.10 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die ga ik ook 'ff' scoren dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
[...]

Ach, in principe heb je alleen een priest, een warrior en een paar mages nodig, he? Warlocks voegen ook vrij weinig toe, om over rogues maar niet te beginnen, druids heb je ook al geen zak aan als je een priest kunt krijgen. Persoonlijk vind ik mensen die andere spelers gaan uitschelden omdat ze een paar foutjes maken n00bs, maar hey, wie ben ik? :z

tja.. dit is jouw mening, het andere is de mijne.. ik geef mn mening.. sommige denken het, maar durven het niet te zeggen..

uhm.. 1 ding stuit mij tegen de borst.. je zegt dat ik rogues en locks ed hopeloos vind.. heb ik het helemaal niet over gehad!! 8)7

rogue's zijn lekker in dps. warlocks zijn ook wel handig voor DPS.. zolang ie wel goed gespeccd is, want anders dps ik em er met mn priest eruit :X.. druid vind ik beetje apart.. het is een manusje van alles. vind ik niet echt alles. hetzelfde als een pally.. mij zal je ook nooit zien lopen met een hunter of een pally.. puur omdat ik gewoon een duidelijke class wil.. niet een manusje van alles. als je iets doet, moet je het goed doen, en niet half. dat is mijn motto.

nogmaals.. ik scheld niet elke druid, pally, hunter etc uit, maar ik geef mijn mening.. als blizzard ze beter maakt in iets zou iedereen happy zijn..?

ennuh, betreft hunters in end lvl instances.. ja ze schijnen prettig te zijn met tranq shot.. maar in strat, ubrs, scholo, lbrs etc heb je dat nog niet nodig.. dan heb ik ze liever niet mee ook.. het valt me ook elke x weer op dat een hunter loopt te pullen zodat de warrior flink moeite heeft met aggro controll..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:39:
Echt, het vinden van een goede guild, is en blijft lastig.
helemaal mee eens!

Ik heb het geluk gehad om de guildmaster van wél een goede guild tegen te komen. Ik was in Dustwallow Marsh ivm een mage quest (ik was toen lvl 34), ik moest bij Tabetha komen (midden in Dustwallow Marsh). Iets dat op dat lvl niet echt te doen was.
Toen kwam er een lvl 60 warlock langs die vroeg of ik soms een escort kon gebruiken, did aanbod nam ik graag aan, en we kwamen aan de praat. Hij vroeg naar de guild waar ik op dat moment inzat, en ik kwa erachter dat hij GM was van Templari Neri (een Italiaanse guild).
Vertelde dat mijn huidige guild niet veel was (elkaar niet helpen ed), hij vertelde dat dat bij zijn guild juist wel het geval was.
Ik begon te polsen of ze ook niet-Italiaanse members aannamen, en hij zei dat ik maar eens een berichtje op hun forum moest achterlaten, dat gedaan en een paar dagen later een whisper. Ik kon erbij :)

De guild telt 10 lvl 60's + een hoop alts en lagere lvl's. Iedereen is erg behulpzaam en ook erg gezellig. Wij zijn 'allied' met 2 andere Italiaanse guilds en gaan daar binnenort een grote guild mee vormen.

Het vinden van een goede guild als lagere lvl is naar mijn ervaring puur geluk hebben. Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rogue's zijn lekker in dps. warlocks zijn ook wel handig voor DPS.. zolang ie wel goed gespeccd is, want anders dps ik em er met mn priest eruit
Ik denk dat ik nog nooit een raid heb gezeten waar warlocks niet in de top 5 stonden. En daarbij zorgen wij ervoor dat je door kan gaan na een wipe en dat luie mensen kunnen worden gesummoned.
Ik ben absoluut niet dps-geil, maar als ik niet loop te slacken sta ik zonder moeite in de top 5 van damage healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:48:
[...]

ennuh, betreft hunters in end lvl instances.. ja ze schijnen prettig te zijn met tranq shot.. maar in strat, ubrs, scholo, lbrs etc heb je dat nog niet nodig.. dan heb ik ze liever niet mee ook.. het valt me ook elke x weer op dat een hunter loopt te pullen zodat de warrior flink moeite heeft met aggro controll..
Een goeie hunter met freezing trap is 30 secs crowd control man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Werd tijd ook. Ik speel sávonds 2.5 uur en dat besteed ik dan door aan PVP omdat raiden in die tijd niet erg lekker past. Met die gear kan dan tenminste in PVP wel degelijk competen met lui die wel in Molten Core of BWL wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]
tja.. dit is jouw mening, het andere is de mijne.. ik geef mn mening.. sommige denken het, maar durven het niet te zeggen..

uhm.. 1 ding stuit mij tegen de borst.. je zegt dat ik rogues en locks ed hopeloos vind.. heb ik het helemaal niet over gehad!! 8)7

rogue's zijn lekker in dps. warlocks zijn ook wel handig voor DPS.. zolang ie wel goed gespeccd is, want anders dps ik em er met mn priest eruit :X.. druid vind ik beetje apart.. het is een manusje van alles. vind ik niet echt alles. hetzelfde als een pally.. mij zal je ook nooit zien lopen met een hunter of een pally.. puur omdat ik gewoon een duidelijke class wil.. niet een manusje van alles. als je iets doet, moet je het goed doen, en niet half. dat is mijn motto.

nogmaals.. ik scheld niet elke druid, pally, hunter etc uit, maar ik geef mijn mening.. als blizzard ze beter maakt in iets zou iedereen happy zijn..?

Ik begrijp wel dat je niet iedereen uitscheld, maar als je dat wel doet leren ze het ook nooit. Als je je echt zo ergert, zeg het en HS gewoon (ervan uitgaand dat ze het nog steeds fout doen na een vriendelijke uitleg). Van schelden komen ruzies, verziekt de sfeer, etc etc. Uiteindelijk doe je het toch gewoon voor de lol, en schelden en/of uitgescholden worden horen daar niet bij imho.

En ik zeg niet dat jij zegt dat locks en rogues zinloos zijn, ik vind alleen wel, als je hunters zinloos vind, waarom dan locks en rogues meenemen? Die voegen t.o.v. mages als dps-ers verrot weinig toe. Persoonlijk vind ik hunters an sich wel een zinvolle class, ze behouden het overzicht op het gevecht aangezien ze ranged zijn, en ze kunnen met distracting shot wellicht nog een priest redden als ie agro krijgt. Het enige nadeel wat een hunter heeft is dat er al zoveel mensen hunter spelen. Daarom ben ik nu op de nieuwe server ook maar dr00d gaan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Ik speel 2.5 uur elke avond, no way dat een raidguild die van 20:00 t/m 00:00 MC doen mij mee gaan nemen. Heb het al vaker geprobeerd, maar ik moet om 22:30 nou eenmaal naar me nest ivm RL, raidguilds nemen me gewoon niet mee omdat ik halverwege pleitte moet.

Dus concreet knul, ik wil niet solo spelen, maar ik moet wel.
RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:27:Ik snap niet waarom jullie zo graag betere items willen als jullie er niks mee doen?
PVP? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:37:
[...]

Met pvpen kun je ook gear krijgen zelfs hele goede! Sommige wapens zijn on-par met MC versies hiervan. Sommige mensen preferen zelfs AB gear over hun MC/BWL gear :)
Als je het hebt over de gear die je krijgt vanaf rank 12, weapons op rank 14 Grand Marshal/High Warlord; die ranks zijn helemaal niet voor iedereen haalbaar.

Tot en met rank 11 valt aardig te doen voor de casual gamer, de 3 laatste zijn al veel lastiger en om op rank 14 te geraken kan je best een paar weken vakantie nemen in het huidige honor systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
[...]

Hmm iets zegt met dat je niet veel van hunters of druids afweet. Druid zijn bijvoorbeeld efficientere healers dan priests met de goede gear, en met feign death zijn hunters enorm nuttig als dpser in instances zoals BWL. Paladins zijn ideale front-line healers, die een warrior in pvp makkelijk kan healen, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Iedere class is nuttig in het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLmaN op 31-01-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

Kaap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:59:
[...]
Ik speel 2.5 uur elke avond, no way dat een raidguild die van 20:00 t/m 00:00 MC doen mij mee gaan nemen. Heb het al vaker geprobeerd, maar ik moet om 22:30 nou eenmaal naar me nest ivm RL, raidguilds nemen me gewoon niet mee omdat ik halverwege pleitte moet.

[...]
PVP? 8)7
Ook mijn "probleem" binnenkort. Heb er nu nog geen last mee, alheowel, een volledige lda of mara run ben je toch oko al 3 uur mee bezig ofzo.

Ik kom de meeste dagen pas 20u thuis, en moetdan nog eten enzo. Wil ejdan ulda of mara doen dan heb je gewoon geen tijd meer voor andere dingen ingame.
En in die instances ga je als priest dan nog mee als healer.
Ik wil ook nog een beetje lol hebben in PvP (offensief dus en niet healen, lukt me vrij goed :p).

Wil je @ 60 de "échte" PvP rewards krijgen dan moet je zo achterlijk veel in de battlegruond zitten, dat kan je gewoon niet combineren met werk/andere hobbies.
Een mooie/zware/lange questline daarvoor zou dus leuk zijn voor mensen die niet elke dag 5 uur kunnen spelen.

Dan kom je uiteindelijk toch aan wat fatsoenlijke gear. Want dat is toch ook 1 van de redenen waarom je de rested bonus krijgt. Zodat mensen die niet veel tijd hebben wat meer levellen in de korte tijd die ze kunnen spelen. Dusja, waarom dat neit doen voorepic gear.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:38:
[...]

`
Is dat zo, dat de huidige Tier 1 en 2 sets straks waardeloos zijn in de expantion, daar kon je, je nog wel eens vergissen. Als ik het goed heb gelezen zijn de items uit en MC, BwL, AQ zeker zinvol in de expansion. En dit is een quote van Blizzard die ik zelf ergens heb gelezen, weet alleen even niet meer zo snel waar dat stond. In ieder geval zoals jij deze uitspraak nu formuleert, kan iedereen die nu zijn stinkende best doet beter direct stoppen met het bezoeken van hierboven genoemde instances. Want immers stellen deze straks niks meer voor ;)
Paar dingen die sowieso gelden:
- Je grind/quest je een _stuk_ harder naar lvl70 natuurlijk, zoveel zijn die epics wel beter dan andere gear.
- De expansion is er nog lang niet afaik.
- Het gaat niet zozeer om de epics, de "grote" guilds hebben een l33t team zometeen om meteen de lvl70 instances te doen, het worden van lvl70 lijkt me het probleem niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:59:
[...]

[...]
PVP? 8)7
Fyi, de meeste epics die vallen in MC zijn leuk voor PvP maar de gear die je via de BG's krijgt is gewoon beter om mee te PvPen. Dat jij op een server in een guild die zo laat raid is jouw probleem. Ik zit in een guild die ook op zondagen overdag raid en zondagavonden en dan niet altijd tot 0:00 hoor. Bij ons duurt een run tot en met Ragnaros tot 23:00... nou dat halfuurtje is ook wel te behapstukken is het niet :/

Ennuh knul? Doe niet zo uit de hoogte aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:09:
[...]

Fyi, de meeste epics die vallen in MC zijn leuk voor PvP maar de gear die je via de BG's krijgt is gewoon beter om mee te PvPen. Dat jij op een server in een guild die zo laat raid is jouw probleem. Ik zit in een guild die ook op zondagen overdag raid en zondagavonden en dan niet altijd tot 0:00 hoor. Bij ons duurt een run tot en met Ragnaros tot 23:00... nou dat halfuurtje is ook wel te behapstukken is het niet :/

Laat je voor rank 12/14+ te halen ook uuuren per dag moeten PvP'en. Dat is voor erg veel mensen ook niet haalbaar.
Uiteindelijk krijg je dan dat mensen die erg veel kunnen spelen erg goede gear hebben waardoor dat nog makkelijker gaat, en mensen die minder spelen ook weer mnidere gear hebben. Zo drijf je het verschil tussen die 2 nog verder uit elkaar.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
addictive schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:49:
[...]

*knip*

Het vinden van een goede guild als lagere lvl is naar mijn ervaring puur geluk hebben. Succes iig!
Ja dat is wel. Ik had het geluk om van mijn eerste wow dag een beginnende guild
te kunnen joinen (ik ken enkele van de officers irl ;) ). Veel hulp van gekregen en meegegroeid.
Het is heel leuk om een guild te zien evolueren en zelf mee te helpen met het neerhalen
van bosses voor de eerste keer :) Ondertussen toch redelijk wat guilds zien verdwijnen die nooit zo ver zijn geraakt en ook mensen die ik kende als lowbie zie ik nog rondlopen in groen en blauw.
Dusja, een guild joinen is altijd 50/50 dat het goed loopt of mislukt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

DinX schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:06:
[...]

Ook mijn "probleem" binnenkort. Heb er nu nog geen last mee, alheowel, een volledige lda of mara run ben je toch oko al 3 uur mee bezig ofzo.

Wil je @ 60 de "échte" PvP rewards krijgen dan moet je zo achterlijk veel in de battlegruond zitten, dat kan je gewoon niet combineren met werk/andere hobbies.
Een mooie/zware/lange questline daarvoor zou dus leuk zijn voor mensen die niet elke dag 5 uur kunnen spelen.

Dan kom je uiteindelijk toch aan wat fatsoenlijke gear. Want dat is toch ook 1 van de redenen waarom je de rested bonus krijgt. Zodat mensen die niet veel tijd hebben wat meer levellen in de korte tijd die ze kunnen spelen. Dusja, waarom dat neit doen voorepic gear.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nog iemand erbij die mijn frustraties enigzins begrijpt. Geef mij een loodzware quest of questlijn die mij over de hele wereld brengt! Watblief? Dat ik zelfs in mijn up nog eens VanCleef overnieuw moet doen voor 1 lullig itempie... Dergelijke dingen d'r bij, hallee! gaan met die banaan!

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 31-01-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Weet je wat, laten we WoW offline game maken en MC solobaar maken met savepoints na alle bosses! Soort Final Fantasy idee, lijkt me geweldig! :Y)

Niet betaald, maar daarom kopen we elke paar maanden een keer een expension/downloaden een update met nieuwe gear en items die we uit onze 'instances' kunnen halen!

Perfect idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:09:
[...]
gelukkig doen raiders ook niet uit de hoogte als het om raiders vs casuals gaat :+

Maar goed, ontopic: ik ben blij dat er voor luitjes als mij ook epics komen. Die incombo met mijn lionheart helm en stronghold gauntlets zullen een leuke set maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:17:
Weet je wat, laten we WoW offline game maken en MC solobaar maken met savepoints na alle bosses! Soort Final Fantasy idee, lijkt me geweldig! :Y)

Niet betaald, maar daarom kopen we elke paar maanden een keer een expension/downloaden een update met nieuwe gear en items die we uit onze 'instances' kunnen halen!

Perfect idee!
Nah dan mis je het social idee van WoW :+
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.