Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SkyStreaker schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:57:
Ik weet niet of dit al ettelijke malen voorbij is geweest, maar het vinden van de "Greater Moonlight" is moeilijk. Ik kan het echt nergens vinden in moonglade *snik* Het is voor de lunar invitation..
Err. D'r komt een ontzettende lichtstraal beneden naast de questgiver en jij vraagt je af waar de 'greater moonlight' is? :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:36:
W00t, zonet voor t eerste voorbij phase 1 Nefarian gekomen, oftewel die 40+ adds. Onverwacht eigenlijk, wel al wat geprobeerd maar steeds losse adds maar nu alles steady en snel neer, soms zelfs maar 1 of 2 adds bij de gate. Ineens die /yell in beeld en iedereen van; "WTH?" 8)

Zaterdag trouwens m'n Judgement shoulders gekregen en ik moet zeggen, ze zien er heel lekker uit op m'n dorf. _/-\o_
Vorige week 2de nef kill gedaan, wilden alleen ff testrun doen zonder buffs enzo, toen ie op 20% kwam begon het spannend te worden :P Mijn boog ging kapot tijdens het gevecht, hup repairbot op voor me :Y)

Gisteren in mc cht+brut blade voor mijn hunter geloot :9~ Nu is het wachten op de dragonstalker 8)

[ Voor 9% gewijzigd door marshallq op 30-01-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:39:
Iemand enig idee hoe we 3 wyrmguards met green affliction aan moeten pakken? proberen al de hele avond maar niks werkt :/ Tanks worden gestund en healers geslacht.
zerg er 1 en bid dat er een andere kleur respawned :P
serieus dus he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:15:
[...]

zerg er 1 en bid dat er een andere kleur respawned :P
serieus dus he :)
ja dat gingen we doen, ten einde raad, dus wij er 1 zergen, blijkt dat t best goed gaat zo, uiteindelijk het hele pack zo neergekregen. 3 keer groen schijnt de lastigste combinatie mogelijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
beetje laat opgemerkt deze topics maar

Dagoth op Zenedar PVP server :)

Dwarfen Warrior
Guild: Guardians of World of Warcraft :) of kortweg Guardians
s

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 14:19
Kaap schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:12:
[...]
Heb ik ook last van. Hoe bewegen jullie allemaal dan :?
Rechtermuisknop inhouden en de muis meedraaien met je target onderwijl je als een bezetene op allerlei shortcuts duwt op je keyboard (DEATHCOILDEATHCOILKOMOPDEATHCOIL)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

DeadKennedy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:56:
[...]

Rechtermuisknop inhouden en de muis meedraaien met je target onderwijl je als een bezetene op allerlei shortcuts duwt op je keyboard (DEATHCOILDEATHCOILKOMOPDEATHCOIL)
Gewoon achteruit lopen en DC spammen werkt ook prima >:)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update op Nef: 69% derde try. Daarna nog n try gedaan met wel iedereen up na phase1 maar n magecall verziekte t jammer genoeg. Koe zijn is niet prettig... Morgen verder en die calls wat verder uitwerken en we komen er, voelt in ieder geval aan alsof t te doen is nu. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 14:19
On_E schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:16:
[...]

Gewoon achteruit lopen en DC spammen werkt ook prima >:)
Ja in PvE, in PvP lukt dit 50% van de tijd niet tegen fatsoenlijke melee tegenstanders, die zorgen écht wel dat ze niet voor je blijven staan als jij achteruit hobbelt hoor...

[ Voor 15% gewijzigd door DeadKennedy op 30-01-2006 23:39 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DeadKennedy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:33:
[...]

Ja in PvE, in PvP lukt dit 50% van de tijd niet tegen fatsoenlijke melee tegenstanders, die zorgen écht wel dat ze niet voor je blijven staan als jij achteruit hobbelt hoor...
Dat hoeft ook helemaal niet, zolang ie maar heel eventjes in mijn LoS komt werkt DC, en ik kan me niet herinneren dat het ook maar 1 keer mis ging eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:41:
Dat hoeft ook helemaal niet, zolang ie maar heel eventjes in mijn LoS komt werkt DC, en ik kan me niet herinneren dat het ook maar 1 keer mis ging eigenlijk...
Ik zoek mn I.WIN button nog... iemand hem gezien? :Y)

Trouwens sinds vorig weekend mn Bloodfang Pants geloot, man wat een dikke stats erop :D

[ Voor 13% gewijzigd door RaseriaN op 31-01-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Bron: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...=new&tmp=1#new)
We’ve been hard at work at Patch 1.10 and I’m excited to bring you a small sneak preview of some of the content. We’ll be offering a series of quests for maximum level players so they can obtain a really good, class-specific armor set. This should prove to be a great way for non-raiding players to upgrade their gear. Here are some highlights:

• Characters follow a new quest line to obtain an armor set
• The armor sets contain 4 rare and 4 epic pieces
• Some of the pieces can be obtained by soloing (including one of the epic pieces)
• The most difficult pieces to obtain require a UBRS level group
• We are adding new bosses to existing dungeons
• Some of the existing dungeons are being re-itemized
To clarify one point:

Not all of the dungeons are getting *completely* re-itemized. What we’ve been doing is going through some of the higher end dungeons and removing or replacing egregious drops, upgrading existing items or changing drop percentages. For example, there are many Green items in Blackrock Depths that will be removed, replaced or upgraded with blue items. To give another example, Magister Boots will become easier to obtain, as they are being moved off of the Postmaster and into a new, more traveled location.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147617
http://www.1up.com/do/slideshow?pager.offs...259&mId=2661832

Video's weer effecten:
http://www.1up.com/do/download?cId=2015259

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:25:
[...]

Ik zoek mn I.WIN button nog... iemand hem gezien? :Y)

Trouwens sinds vorig weekend mn Bloodfang Pants geloot, man wat een dikke stats erop :D
die werkt bij rogues alleen als ze geen lag hebbe :/

echt last van op wsg, loop je echt zowat het halve veld in de nek van je tegenstander te hijgen terwijl je op de backstab knop ramt, heb ej constant de tekst in beeld "out of range" of ÿou must be behind your target"blablablabla

echt ziek wordt je ervan, misschien toch maar beter een hunter rollen en lekker aspect of daze aan en jumpshots maken :O

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33

ErA

Zeer goed om te horen dat blizzard nu dus ook de solo gamer gaat ondersteunen. Ikzelf ben net begonnen enzo met MC/Onyxia en andere, maar ik moet zeggen dat het geen maand 2 weken langer had moeten duren om een guild te vinden of ik was gestopt met het spel.

Nu maar hopen dat die quest items een beetje op niveau zijn. MAar, als met al, leuk vooruitzicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:38:
[...]

die werkt bij rogues alleen als ze geen lag hebbe :/

echt last van op wsg, loop je echt zowat het halve veld in de nek van je tegenstander te hijgen terwijl je op de backstab knop ramt, heb ej constant de tekst in beeld "out of range" of ÿou must be behind your target"blablablabla

echt ziek wordt je ervan, misschien toch maar beter een hunter rollen en lekker aspect of daze aan en jumpshots maken :O
Ik haat rogues en druids in Bg, vooral die lelijke undead :P
Nee zonder gein, ze moet en altijd mij hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:43

DinX

Motormuis

On_E schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:41:
[...]

Mind Flay idem. Hij draait automatisch mee eens hij aan het channelen is :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:48:
[...]

Met de muis? :p

+ toetsenbord = beste pvp combo.
Je bedoelt rightclick moves mouse :? Ik loop met pijltjes en mouselook met muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
DinX schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:58:
[...]

Hetzelfde met arcane missiles, die volgen het target ook.
Het liefst ook met frostbolt/fireball, maar dat zou wel heel imba worden, dan is rogues duellen/afslachten wel een heel erg eitje.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Ik loop en strafe met toetsen bord en beweeg met muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:39:
Iemand enig idee hoe we 3 wyrmguards met green affliction aan moeten pakken? proberen al de hele avond maar niks werkt :/ Tanks worden gestund en healers geslacht.
Wij hebben altijd 2 tanks op een groene wyrmguards maar als je er 3 hebt kan dat best listig zijn :P

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Qua movement gebruik ik linker+rechter muisknop tegelijk en stuur ik met q en e, en ik spring veel :) Voor spells gebruik ik alle mogelijke keys, om zo snel mogelijk te kunnen casten, en wel de juiste spell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Gister maar is een duel geprobeerd, tegen een paladin (we waren allebij lvl17).

1e potje: Helaas was hij niet zo dom om mn voidwalker eerst af te maken dus toen ik klaar was met Curse of Agony & Corruption stond ie al op me in te hakken. Nog geprobeerd er een shadow bolt uit te persen maar toen was het al voorbij. 0-1
2e potje: Zelfde taktiek maar meer afstand proberen te nemen, stunned en toen was het over :) 0-2
3e potje: Herinner me ineens dat ik sacrefice heb dus bye bye Void walker, Curse of Agony erop, Corruption en Immolate. Stukkie wegrennen, shadowbolt erop, en afmaken met mn wand. WIN :*)

eind stand 2 - 1

Zijn er nog tricks om een melee class op afstand te houden? Want als ie dichtbij is en ik heb geen shield, is het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

xAndyx schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:43:
Gister maar is een duel geprobeerd, tegen een paladin (we waren allebij lvl17).

1e potje: Helaas was hij niet zo dom om mn voidwalker eerst af te maken dus toen ik klaar was met Curse of Agony & Corruption stond ie al op me in te hakken. Nog geprobeerd er een shadow bolt uit te persen maar toen was het al voorbij. 0-1
2e potje: Zelfde taktiek maar meer afstand proberen te nemen, stunned en toen was het over :) 0-2
3e potje: Herinner me ineens dat ik sacrefice heb dus bye bye Void walker, Curse of Agony erop, Corruption en Immolate. Stukkie wegrennen, shadowbolt erop, en afmaken met mn wand. WIN :*)

eind stand 2 - 1

Zijn er nog tricks om een melee class op afstand te houden? Want als ie dichtbij is en ik heb geen shield, is het over :)
Mja als mage of druid rooten/in ijs zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
mimic schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:45:
[...]

Mja als mage of druid rooten/in ijs zetten :)
Daar heeft een warlock veel aan :P
Je kunt het eens een keer proberen met je imp, die doet wat meer damage dan je voidy. En vergeet Fear niet, kan je op zn minst nog 2 shadowbolts op em af schieten :P

[ Voor 13% gewijzigd door Chester op 31-01-2006 09:49 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear werkt ook erg nice, speelde laatst op mijn warlock alt tegen een mage (lvl 13 en 17), eerst curse of Agony -> Fear (en hopen dat ie er niet uitkomt, anders meteen recasten) -> corruption -> shadowbolts.

Edit: Owja, natuurlijk weer te laat ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Chester schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:48:
[...]

Daar heeft een warlock veel aan :P
Je kunt het eens een keer proberen met je imp, die doet wat meer damage dan je voidy. En vergeet Fear niet, kan je op zn minst nog 2 shadowbolts op em af schieten :P
Niet echt nee, maar zoals je zelf al zegt, je summons gebruiken :) Ik heb trouwens veel meer ervaring met een Priest, een Undead wel te verstaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer, als mage zijnde, dat Frost Nova te snel afloopt.
Als je een pala aan de vloer iced, Ice Ball -> PoM -> Pyro -> Fire Blast erop.
Afstand houden en wanneer z'n bubble poogt te gebruiken: Silence en kill.

Werkt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
DinX schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:58:
Nou, niet altijd dus, en dat is echt bloody irritant. Sowieso is er nu een bug waarbij ik bij de 2e cast die blauwe straal niet zie.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Jemig wat een brakke server draait dat wow-europe forum op zeg..

en ONTZETTEND wat een moraalridders van de bovenste hielenlikkersclub zitten daar ook op.

Ik meld een situatie waarbij ik counterroll tegen een dikke vette ninja looter en waarbij ik daarna een reroll roep voor de resterende members en de waarde v/h gewonnen item overhandig aan de winnende roll.

en 1 member die niet gewonnen heeft gaat MIJ daarna ninja noemen, terwijl ik hem de enige kans gegeven heb om nog wat te hebben aan die run!

Ik leg de hele situatie daar uit op die server om het van mij af te schrijven, en zijn hun het eens met die ene member, door mijn counter-need-roll ben ik de ninja als warrior omdat de priest de staff kan gebruiken en daar is het need/greed systeem voor.

OWH? affin, de instance daarvoor was het altijd nog ALL pass en daarna de ellende uitzoeken ipv in de heat of the moment snel effe ergens op drukken en tjakka binnen!.

Wat is jullie visie hierop? Ik bedoel, als ik daarvoor al als ninja bestempeld wordt kan ik beter nooit meet in een PuG een instance binnengaan want de volgende keer als iemand mij het flikt elke keer need te blijven rollen dan counter-roll ik weer of stap ik gewoon op.. dan zoeken ze het maar lekker uit ZONDER hun tank!

Bovendien was het zowieso al een slechte priest die de overige mensen om de haverklap healde en mij tot 3x dood liet gaan waardoor ze meerdere keren flink in de shit kwamen te zitten.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn helaas erg vaak van dat soort situaties, gewoon omdat de mensen met wie je mee bent niet beter weten / niet opletten of dat soort dingen. Ikzelf ga ik nooit mee met PUG's, nu heb ik ook niks meer nodig eigenlijk uit "normale" instances op een enkele na. Of je hebt geluk met de groep of pech..helaas is het niet echt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vaag verhaal, maar één ding is zeker, Ninja Looters zijn lame.

In jouw situatie zou ik tijdens de instance al zeggen: bye bye en HS.
Vervolgens die gasten in de ignore list plaatsen.

Kwam er laatst ook één tegen in de Badlands.
Vier mobs gekilled, de laatste bijna dood. Kon bijna de chest legen die ernaast stond, komt er zo'n -piep- van een warrior langs die snel ff mijn chest leeg haald.

Affijn, ignore en mocht ik hem ooit tegen komen in een party voor een instance, ach ja, dan hoor ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Vael is niet aardig tegen mij :(
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/vanelck/wow/crit.jpg
magoe, hij was wel weer leuk.

En ik speel normaliter met me muis (klikken op spells) en keyboard, alleen speel ik als ik met me rogue bezig ben veel met shortkeys en doe ik alleen sturen met me muis.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:08:

Vier mobs gekilled, de laatste bijna dood. Kon bijna de chest legen die ernaast stond, komt er zo'n -piep- van een warrior langs die snel ff mijn chest leeg haald.

Affijn, ignore en mocht ik hem ooit tegen komen in een party voor een instance, ach ja, dan hoor ik hem niet.
Ninja's !? Dacht dat ik WoW speelde geen Silkroad :P
Heb geen idee wat het is dus misschien ben ik er wel een, someone "ninja" explain pls :)
edit:
Beter kijken andy :p

[ Voor 5% gewijzigd door xAndyx op 31-01-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:08:

Daar kan ik me inderdaad ook mateloos aan irriteren.. Ben ik druk bezig ogres uit te moorden om bij mn mithril te komen voor mn mithril order quest glipt er zo'n hufter effe snel langs en ik HOOR hem gewoon hakken in de verte.. WRAAAAAAAAAAAAAH.. Op zulke momenten baal ik, dat ik tijdens mij plezierige tijdverdrijf weer wordt gecontronteerd met de hufterige mentaliteit die de menselijke realiteit heet.

Het wordt tijd dat ik ook een horde alt aan maak op Quel'Terras om samen met mn vriendin te gamen zodat we iig weten wat we aan elkaar hebben.. want soms!!!! *bloed borrelt*

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
xAndyx schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:14:
[...]

Heb geen idee wat het is dus misschien ben ik er wel een, someone "ninja" explain pls :)
edit:
Kort gezegd, iemand die belangrijke drops/loot items voor je neus wegjat, of een kistje waarvoor je keihard aan het vechten bent met inhoud x (dat weet je nl. op dat moment nog niet) gewoon afjat, of je metaal plek waarvoor jij aan het vechten bent helemaal leegrooft door langs je te sluipen en de opbrengten maar NIET de lasten te hebben.

zeer irritant en HUFTERIG!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
What we’ve been doing is going through some of the higher end dungeons and removing or replacing egregious drops, upgrading existing items or changing drop percentages. For example, there are many Green items in Blackrock Depths that will be removed, replaced or upgraded with blue items. To give another example, Magister Boots will become easier to obtain, as they are being moved off of the Postmaster and into a new, more traveled location.
Mooi ! Ik loop al mijn molten core runs nog steeds in een groene broek, dat ze de dreadmist broek maar wat dichterbij verplaatsen en Janidce in Scholo mag ook wel eens wat makkelijk worden, die Dreadmist shoulders heb ik namelijk nog steeds niet omdat niemand Jandice wilt doen (Waar ik ze eigenlijk wel groot gelijk in geef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xAndyx schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:14:
[...]

edit:
Ninja betekent gewoon het stelen van items die je niet kan gebruiken. Bijvoorbeeld als warrior rollen op cloth gear, op BoE items terwijl er is afgesproken dat die naar de mensen gaat die het kunnen gebruiken, etc.

Nog wat info over patch 1.10:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147617

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:25:
[...]
Mooi ! Ik loop al mijn molten core runs nog steeds in een groene broek, dat ze de dreadmist broek maar wat dichterbij verplaatsen en Janidce in Scholo mag ook wel eens wat makkelijk worden, die Dreadmist shoulders heb ik namelijk nog steeds niet omdat niemand Jandice wilt doen (Waar ik ze eigenlijk wel groot gelijk in geef)
Valt wel mee, met een beetje fatsoenlijke groep is ze niet zo moeilijk.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:17:
[...]

Daar kan ik me inderdaad ook mateloos aan irriteren.. Ben ik druk bezig ogres uit te moorden om bij mn mithril te komen voor mn mithril order quest glipt er zo'n hufter effe snel langs en ik HOOR hem gewoon hakken in de verte.. WRAAAAAAAAAAAAAH.. Op zulke momenten baal ik, dat ik tijdens mij plezierige tijdverdrijf weer wordt gecontronteerd met de hufterige mentaliteit die de menselijke realiteit heet.

Het wordt tijd dat ik ook een horde alt aan maak op Quel'Terras om samen met mn vriendin te gamen zodat we iig weten wat we aan elkaar hebben.. want soms!!!! *bloed borrelt*
Ook leuk :
Rogues die wachten totdat je een mob aanvalt en vlak voordat je shadowbolt hun raakt taggen ze jou mob even.
Ik vertik het dan om nog aan te vallen, ik val nog liever dood neer, dan dat hun gratis loot krijgen. Bij elementals en demons kan ik gelukkig banishen en vervolgens weglopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:28:
[...]

Ook leuk :
Rogues die wachten totdat je een mob aanvalt en vlak voordat je shadowbolt hun raakt taggen ze jou mob even.
Ik vertik het dan om nog aan te vallen, ik val nog liever dood neer, dan dat hun gratis loot krijgen. Bij elementals en demons kan ik gelukkig banishen en vervolgens weglopen. :)
Dat kan ik dan niet, dus ik sta machteloos tegen zulke lui die je ook niet antwoorden als je vraagt wat ze in godsnaam bezielt dat te doen!

Overigens wordt ik ook regelmatig geflamed als ik aangeef dat General chat in English moet (WoW policy, staat notabene bij het inlogscherm!). Meestal die stomme scandinaviers.. Ik wil bijna niet meer met ze gamen..irritante zakken.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:00:
Jemig wat een brakke server draait dat wow-europe forum op zeg..

en ONTZETTEND wat een moraalridders van de bovenste hielenlikkersclub zitten daar ook op.

Ik meld een situatie waarbij ik counterroll tegen een dikke vette ninja looter en waarbij ik daarna een reroll roep voor de resterende members en de waarde v/h gewonnen item overhandig aan de winnende roll.

en 1 member die niet gewonnen heeft gaat MIJ daarna ninja noemen, terwijl ik hem de enige kans gegeven heb om nog wat te hebben aan die run!

Ik leg de hele situatie daar uit op die server om het van mij af te schrijven, en zijn hun het eens met die ene member, door mijn counter-need-roll ben ik de ninja als warrior omdat de priest de staff kan gebruiken en daar is het need/greed systeem voor.

OWH? affin, de instance daarvoor was het altijd nog ALL pass en daarna de ellende uitzoeken ipv in de heat of the moment snel effe ergens op drukken en tjakka binnen!.

Wat is jullie visie hierop? Ik bedoel, als ik daarvoor al als ninja bestempeld wordt kan ik beter nooit meet in een PuG een instance binnengaan want de volgende keer als iemand mij het flikt elke keer need te blijven rollen dan counter-roll ik weer of stap ik gewoon op.. dan zoeken ze het maar lekker uit ZONDER hun tank!

Bovendien was het zowieso al een slechte priest die de overige mensen om de haverklap healde en mij tot 3x dood liet gaan waardoor ze meerdere keren flink in de shit kwamen te zitten.
Begrijp/lees ik het nu goed dat de "ninja-looter" een priest was die Need op een staff rollde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Chester schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:27:
[...]

Valt wel mee, met een beetje fatsoenlijke groep is ze niet zo moeilijk.
Precies en meestal doe je het toch een beetje met de vaste mensen(guildies) waar je de instance's mee doorloopt. Maar het blijf irritant als die chest/mijn/enz voor je neus wordt weg gekaapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:25:
[...]
Skyshroud Leggings (LBRS) > Dreadmist
Deadwalker Mantle (Scholo) > Dreadmist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Azqi schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:41:
[...]

Begrijp/lees ik het nu goed dat de "ninja-looter" een priest was die Need op een staff rollde?
Ja, in een groep waarbij afgesproken was dat NEED niet zou voorkomen.. zowieso vind ik NEED belachelijk, NEED before GREED, oftewel, de rest heeft pech?!? Dus ik ben dan aan het vechten voor zijn/haar mooie items..

En elke groep waar het andersom zou voorkomen zou ik direct gekickt worden.. ik zou het gore lef eens hebben te needen op iets wat een enchanter kan disencanten, oei oei oei, dan breekt de pleuris uit!

In theorie zie ik ook wel dat een priest die staff graag zou willen hebben, als priest zou ik dat ook wel willen, maar trek dan je bek open.. tis toch teamwork!? we zijn geen botts die voor haar/hem aan het werk zijn zodat zij lekker haar gang kan gaan, dan moet hij/zij terug naar Diablo 2 en die niet online gaan spelen.. dan is alle loot voor jezelf, no questions asked.

Of heb ik hier nu een rare theorie over en leef ik in een ideale wereld waarbij dingen EERLIJK verlopen?!? We spelen toch voor ons lol of niet soms?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:52:
[...]

Ja, in een groep waarbij afgesproken was dat NEED niet zou voorkomen.. zowieso vind ik NEED belachelijk, NEED before GREED, oftewel, de rest heeft pech?!? Dus ik ben dan aan het vechten voor zijn/haar mooie items..

En elke groep waar het andersom zou voorkomen zou ik direct gekickt worden.. ik zou het gore lef eens hebben te needen op iets wat een enchanter kan disencanten, oei oei oei, dan breekt de pleuris uit!

In theorie zie ik ook wel dat een priest die staff graag zou willen hebben, als priest zou ik dat ook wel willen, maar trek dan je bek open.. tis toch teamwork!? we zijn geen botts die voor haar/hem aan het werk zijn zodat zij lekker haar gang kan gaan, dan moet hij/zij terug naar Diablo 2 en die niet online gaan spelen.. dan is alle loot voor jezelf, no questions asked.

Of heb ik hier nu een rare theorie over en leef ik in een ideale wereld waarbij dingen EERLIJK verlopen?!? We spelen toch voor ons lol of niet soms?
Ehhh.... je speelt het spel anders dan gebruikelijk. Groepen waar Need niet voorkomt bestaan niet.
Het is dat je het van tevoren hebt afgesproken, maar anders zou ik je ook een Ninja noemen.
Als die staff beter is dan wat de priest heeft is het gewoon een Need. Als warrior moet je er dan vanaf blijven. Het was anders geweest als bv een hunter op de staff Need gerolld had, dan was je counter-need roll terecht geweest.

Andersom moet een priest ook geen Need rollen op Plate boots bv.

Enchanters die need rollen op groene items puur voor de disenchant(in Pug's) zijn ******.

[ Voor 6% gewijzigd door Azqi op 31-01-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[...]

Ik vind het toch echt eerlijker met Need before greed hoor. Zij vechten net zo hard mee voor items die ook voor warriors vallen. Maarja, als het was afgesproken dat Need niet zou voorkomen dan heb jij natuurlijk volkomen gelijk :)
Over dat enchanten, dat is imo gewoon greed, en als iemand in een PUG daar niet mee eens is dan ben ik zo weg. Dus over dat enchanten geef ik je groot gelijk, daar hoort imo iedereen greed te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
[...]

Ik ben denk nog niet hoog genoeg voor instances maar ik party altijd met een vriend van me en we klikken allebij altijd op need. Mocht hij iets vinden wat ik kan gebruiken en beter is dan mn huidige gear dan krijg ik het. Heb ik al beter dan houd ie het gewoon en andersom doe ik dat ook, als ik een mooie axe vind en hij heeft een minder goed wapen dan geef ik t gewoon.

Kwestie van het elkaar gunnen denk ik :)
(in mijn geval gaat het wel om iemand die ik in real life ken ;))

Stel trouwens mn party meestal gewoon op grouploot in, dat need before greed werkt niet echt als je alleen met een paladin partied, hij is eerder bij de mob dus loot alle kleinere dingen die het rollen niet waard zijn. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Azqi schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:56:
[...]

Ehhh.... je speelt het spel anders dan gebruikelijk. Groepen waar Need niet voorkomt bestaan niet.
Het is dat je het van tevoren hebt afgesproken, maar anders zou ik je ook een Ninja noemen.
Als die staff beter is dan wat de priest heeft is het gewoon een Need. Als warrior moet je er dan vanaf blijven. Het was anders geweest als bv een hunter op de staff Need gerolld had, dan was je counter-need roll terecht geweest.

Andersom moet een priest ook geen Need rollen op Plate boots bv.

Enchanters die need rollen op groene items puur voor de disenchant(in Pug's) zijn ******.
Ik vind dat heel vreemd, want als er dus een cape valt die beter is dan diegene die ik draag, roll ik direct need? jemig, dan had ik al HEEL snel betere gear gehad ten koste van anderen! Elke group waar ik tot nu toe in gespeeld heb kwamen we uit op ML of all greed of bij vraag need.

Ik ben nog steeds van mening, ongeacht wat er dropt in iets waar je samen keihard voor aan het vechten bent, alles op greed, zodoende heeft iedereen gelijke kans op datgene waar je samen voor gevochten hebt. Anders is het, als je van te voren duidelijk maakt van, wat er ook dropt ik wil graag zus of zo hebben, als iemand het er dan niet mee eens is kan die op dat moment nog uit de groep stappen zodat je niet geirriteerd raakt achteraf. Laten we eerlijk zijn een priest heeft in de eerdere instances een makkelijke taak, noodzakelijk maar niet echt arbeids intensief. Als tank ben ik druk beizg iedereen met clothies en leather te beschermen en verwacht in return dat ze mij in leven houden met een heal van tijd tot tijd. Nou ik moest toch meerdere keren potions gebruiken omdat meneer/mevrouw niet op te letten zat.

Al met al wat het een samenloop van een slechte groep met een nog slechtere priest waar ik me al de hele tijd aan zat te irriteren en daarna OOK nog es een keer zonder overleg en een enkel woord doodleuk needed op (uiteraard een nuttige loot) een staff & pattern.

Ik heb ervan geleerd en vraag bij elke group wat hun van plan zijn en als ze hun eigen regels breken dat ik direct HS & succes zonder tank.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
xAndyx schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:06:
[...]

Ik ben denk nog niet hoog genoeg voor instances maar ik party altijd met een vriend van me en we klikken allebij altijd op need. Mocht hij iets vinden wat ik kan gebruiken en beter is dan mn huidige gear dan krijg ik het. Heb ik al beter dan houd ie het gewoon en andersom doe ik dat ook, als ik een mooie axe vind en hij heeft een minder goed wapen dan geef ik t gewoon.

Kwestie van het elkaar gunnen denk ik :)
(in mijn geval gaat het wel om iemand die ik in real life ken ;))

Stel trouwens mn party meestal gewoon op grouploot in, dat need before greed werkt niet echt als je alleen met een paladin partied, hij is eerder bij de mob dus loot alle kleinere dingen die het rollen niet waard zijn. :o
Ik party ook meestal met 2 bekenden, gaat altijd goed, nooit gezeik, waarom je kent elkaar je weet wat je aan elkaar hebt en je gunt het elkaar.. zelfs als ik 4x win op een greed roll dan geef ik 1 ding weg of pass ik daarna een keertje, w'rom? tis eerlijk, leuker en je houdt mensen te vriend die je later HARD nodig hebt.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:06:
[...]

Ik vind dat heel vreemd, want als er dus een cape valt die beter is dan diegene die ik draag, roll ik direct need? jemig, dan had ik al HEEL snel betere gear gehad ten koste van anderen! Elke group waar ik tot nu toe in gespeeld heb kwamen we uit op ML of all greed of bij vraag need.

Ik ben nog steeds van mening, ongeacht wat er dropt in iets waar je samen keihard voor aan het vechten bent, alles op greed, zodoende heeft iedereen gelijke kans op datgene waar je samen voor gevochten hebt. Anders is het, als je van te voren duidelijk maakt van, wat er ook dropt ik wil graag zus of zo hebben, als iemand het er dan niet mee eens is kan die op dat moment nog uit de groep stappen zodat je niet geirriteerd raakt achteraf. Laten we eerlijk zijn een priest heeft in de eerdere instances een makkelijke taak, noodzakelijk maar niet echt arbeids intensief. Als tank ben ik druk beizg iedereen met clothies en leather te beschermen en verwacht in return dat ze mij in leven houden met een heal van tijd tot tijd. Nou ik moest toch meerdere keren potions gebruiken omdat meneer/mevrouw niet op te letten zat.

Al met al wat het een samenloop van een slechte groep met een nog slechtere priest waar ik me al de hele tijd aan zat te irriteren en daarna OOK nog es een keer zonder overleg en een enkel woord doodleuk needed op (uiteraard een nuttige loot) een staff & pattern.

Ik heb ervan geleerd en vraag bij elke group wat hun van plan zijn en als ze hun eigen regels breken dat ik direct HS & succes zonder tank.
In geval van PUG groups heb je inderdaad gelijk. Mensen healen daar niet zo goed, werken niet goed samen en luisteren ook niet naar iemand die al meer ervaring heeft met de instance.
Maar dat jij als warrior de clothies en leather mensen beschermt is jou probleem (nofi), jij bent de gene die voor een warrior heeft gekozen, jij hebt er voor gekozen om mensen te beschermen. Ik ben zelf ook healer en het is toch moeilijker dan meeste mensen denken. Ik kan ook zeggen van dat ik meeste werk doe omdat iedereen dood gaat als ik niet heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

Dat systeem van ML is perfect om te voorkomen dat een hunter op een staff rolt, of een priest op een schild bv. Er zit een geluks factor in het spel. Wat moet jij als warrior nu met een cloth broek dan? Niks toch? Soms kom je uit een instance en heb je 3 dingen en soms niks.
Je zult merken dat als je hoger komt qua level dat het systeem zoals je nu hebt niet meer voorkomt/wordt geaccepteerd door de anderen.(zeg maar lvl 26+)
Jij als warrior moet helemaal op jezelf passen omdat je erg gear afhankelijk bent.
Laten we eerlijk zijn een priest heeft in de eerdere instances een makkelijke taak, noodzakelijk maar niet echt arbeids intensief. Als tank ben ik druk beizg iedereen met clothies en leather te beschermen en verwacht in return dat ze mij in leven houden met een heal van tijd tot tijd. Nou ik moest toch meerdere keren potions gebruiken omdat meneer/mevrouw niet op te letten zat.
Een gevaarlijke uitspraak.. ;) Ik denk dat deadmines bv een hell is voor een priest. Meeste spelers zijn nog niet ervaren. Daar is het keihard werken voor een priest. Het is ook de klasse waar het het makkelijkst tegen zeuren is. Ik heal liever in MC dan in de deadmines :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En deze dan: Maleki's footwarps droptte in Strat. Ik was de enige warlock in het groepje en we hadden zelfs geen mage. Dreadmist boots heb ik al, maar Maleki's footwraps zijn een dikke up qua dps gear. Ik roll dus need, krijg ik meteen een grote bakkes van de ML. Nou, bekijk het dan maar met je stink PUG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Pug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn met onze guild bezig om wat speed records neer te zetten.
Gister een baron run gedaan van 38min. En dat kan nog veel sneller :+
Deden nog een normale pass on blue's maar volgende run gaat dus gewoon alles op N/G roll.
(met een BoP wacht de DE'er tot laatst met rollen, iedereen greed, hij need voor de disenchant)
Ook hebben we UBRS onder het uur (denk iets van 56 a 58 min) met normale pass on blues. (kan dus ook nog stukken sneller >:))
Moet zeggen dat dit ontzettend goed is voor de teamplay, iedereen weet wat ie moet doen.
Leukste is natuurlijk als je net MC oid uit komt.. dan lijkt alles zo snel dood te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:41:
[...]

Dat kan ik dan niet, dus ik sta machteloos tegen zulke lui die je ook niet antwoorden als je vraagt wat ze in godsnaam bezielt dat te doen!

Overigens wordt ik ook regelmatig geflamed als ik aangeef dat General chat in English moet (WoW policy, staat notabene bij het inlogscherm!). Meestal die stomme scandinaviers.. Ik wil bijna niet meer met ze gamen..irritante zakken.
Het word aangeraden om engels in general chat te praten, echter het is niet verplicht.(Heb GM Screenshot mocht je me echt niet geloven) Ik begrijp volkomen dat het onbeschoft is om je zo te gedragen maar als ze in een andere taal praten, hebben ze het vast niet tegen jou en moet je er niets van aantrekken.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:23:
Zijn met onze guild bezig om wat speed records neer te zetten.
Gister een baron run gedaan van 38min. En dat kan nog veel sneller :+
Deden nog een normale pass on blue's maar volgende run gaat dus gewoon alles op N/G roll.
(met een BoP wacht de DE'er tot laatst met rollen, iedereen greed, hij need voor de disenchant)
Ook hebben we UBRS onder het uur (denk iets van 56 a 58 min) met normale pass on blues. (kan dus ook nog stukken sneller >:))
Moet zeggen dat dit ontzettend goed is voor de teamplay, iedereen weet wat ie moet doen.
Leukste is natuurlijk als je net MC oid uit komt.. dan lijkt alles zo snel dood te gaan ;)
Hehe, jep.Ook zoiets, LBRS ingaan met 8 Mages, 2 tanks en 5 healers en een zo groot mogelijke pull maken en bidden dat je overleeft :D Geeft hilarische momenten en is zeer goed voor teamspirit.

[ Voor 37% gewijzigd door MJ85 op 31-01-2006 11:26 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:19:
[...]
En deze dan: Maleki's footwarps droptte in Strat. Ik was de enige warlock in het groepje en we hadden zelfs geen mage. Dreadmist boots heb ik al, maar Maleki's footwraps zijn een dikke up qua dps gear. Ik roll dus need, krijg ik meteen een grote bakkes van de ML. Nou, bekijk het dan maar met je stink PUG.
Dat is natuurlijk een terechte Need. Misschien was de ML een shadow priest? ;)

Pug's zijn iets wat je moet vermijden. Het kan soms niet anders, maar je speelt bijna altijd lekkerder met vrienden dan met Pug's.

Had pas guild groepje in BRD met ook gelazer. Die mage daar vrat meer healing dan de warrior.
Die heb ik daarna maar continu geshield. Er zat nog een mage van buiten de guild in die party, die had maar 20% van de healing nodig van die ander. Toen ie daarna om een summon vroeg terwijl er geen lock in de groep zat, was de discussie voorbij gelukkig >:)

@Homer: Pick Up Group

[ Voor 3% gewijzigd door Azqi op 31-01-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
MJ85 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:23:
[...]

Het word aangeraden om engels in general chat te praten, echter het is niet verplicht.(Heb GM Screenshot mocht je me echt niet geloven) Ik begrijp volkomen dat het onbeschoft is om je zo te gedragen maar als ze in een andere taal praten, hebben ze het vast niet tegen jou en moet je er niets van aantrekken.
Ja maar helemaal uitzetten gaat niet want dan kan ik info missen die ik wel graag wil hebben, bovendien als ze met zn 2'en lullen ga dan lekker /w verder kleppen.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Aha bedankt.... jullie met al je afkortingen soms kom ik er niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Azqi schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:18:
[...]

Dat systeem van ML is perfect om te voorkomen dat een hunter op een staff rolt, of een priest op een schild bv. Er zit een geluks factor in het spel. Wat moet jij als warrior nu met een cloth broek dan? Niks toch? Soms kom je uit een instance en heb je 3 dingen en soms niks.
Je zult merken dat als je hoger komt qua level dat het systeem zoals je nu hebt niet meer voorkomt/wordt geaccepteerd door de anderen.(zeg maar lvl 26+)
Jij als warrior moet helemaal op jezelf passen omdat je erg gear afhankelijk bent.

[...]

Een gevaarlijke uitspraak.. ;) Ik denk dat deadmines bv een hell is voor een priest. Meeste spelers zijn nog niet ervaren. Daar is het keihard werken voor een priest. Het is ook de klasse waar het het makkelijkst tegen zeuren is. Ik heal liever in MC dan in de deadmines :P
For the record, we zaten dus in SM en ik als lvl 43 warrior. En wat ik qua healing gezien heb kan ik in dit geval zeggen dat zijn taak niet al te groot was ik zag hoe snel hij de anderen healden, al bij 10% health eraf, moet hij weten, en als ik dan zeg, shield mij niet, want dan bouw ik niet voldoende aggro op en het vervolgens nog 4x doen :S nou goed.. hij was gewoon een slechte priest.

In DM is een goede priest idd een must, daar lopen nog veel mensen te stuntelen, slechte pulls, geen defensive stance tanks etc.etc. geef ik je 100% gelijk in.. Ik zou daar ook nog graag met je ruilen.. rennen / healen/ schreeuwen, huilen, doodgaan.. zeer irritant.. heb ook 5x over DM gedaan voordat ik het gewenste resultaat had.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Is DM vanaf lvl 18 te doen? Of veel later pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
[...]

Als iedereen hetzelfde doet gaat het dus niet ten koste van anderen.
Ik ben nog steeds van mening, ongeacht wat er dropt in iets waar je samen keihard voor aan het vechten bent, alles op greed, zodoende heeft iedereen gelijke kans op datgene waar je samen voor gevochten hebt.
Ja, want jij hebt als warrior die 5g harder nodig dan de priest die über staff. Get a clue. Dit is bijna even retarded als het need/buy systeem dat de alliance op Al'Akir gebruikt.
Laten we eerlijk zijn een priest heeft in de eerdere instances een makkelijke taak, noodzakelijk maar niet echt arbeids intensief.
Ooit een priest gespeeld? Guess not. Zeker in de low level instances ben je constant bezig met healen, omdat niemand z'n class nog echt goed kent en daardoor constant aggro pulled.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:31:
[...]

For the record, we zaten dus in SM en ik als lvl 43 warrior. En wat ik qua healing gezien heb kan ik in dit geval zeggen dat zijn taak niet al te groot was ik zag hoe snel hij de anderen healden, al bij 10% health eraf, moet hij weten, en als ik dan zeg, shield mij niet, want dan bouw ik niet voldoende aggro op en het vervolgens nog 4x doen :S nou goed.. hij was gewoon een slechte priest.

In DM is een goede priest idd een must, daar lopen nog veel mensen te stuntelen, slechte pulls, geen defensive stance tanks etc.etc. geef ik je 100% gelijk in.. Ik zou daar ook nog graag met je ruilen.. rennen / healen/ schreeuwen, huilen, doodgaan.. zeer irritant.. heb ook 5x over DM gedaan voordat ik het gewenste resultaat had.
Wat voor gear heb je op het moment? Ik kan me voorstellen gezien je eerdere verhaal dat je een tekort aan goede warrior drops hebt gehad? In dat geval geeft een shield de priest de tijd om een greater heal te casten om dat de warrior anders te snel damage pakt. Aan het begin van het gevecht om de door jou genoemde meestal niet.(uitgezonderd b.v. de Prince in DM west)

Healen op 10% is idd niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
xAndyx schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:35:
Is DM vanaf lvl 18 te doen? Of veel later pas?
Met een goede groep die er al ervaring mee heeft wel. Al gaat het moelijk worden. Anders zou ik wel even wachten tot de lvl 21/22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
The Will schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:37:
[...]

Als iedereen hetzelfde doet gaat het dus niet ten koste van anderen.

[...]

Ja, want jij hebt als warrior die 5g harder nodig dan de priest die über staff. Get a clue. Dit is bijna even retarded als het need/buy systeem dat de alliance op Al'Akir gebruikt.

[...]

Ooit een priest gespeeld? Guess not. Zeker in de low level instances ben je constant bezig met healen, omdat niemand z'n class nog echt goed kent en daardoor constant aggro pulled.
Even verder lezen de volgende keer graag.. Ik heb reeds toegegeven, dat in DM een priest hard nodig is, maar in MIJN instance op DAT moment, vond ik dat hij op DAT moment de makkelijkste taak had en die verneukte hij ook nog es.

Als iedereen hetzelfde doet niet nee, maar dan moeten ze dat wel duidelijk maken in het begin, anders roll ik elke keer mis. @ get a clue, lees effe goed, als een priest aangeeft dat hij iets graag wil hebben, sure, be my guest, hufterig direct need drukken zonder je bek open te scheuren is niet cool en imho undone!

Overigens heb ik voldoende goede gear en bovendien deels protection specced, dus 10% meer armor etc. En mij hoor je niet klagen over mn warrior drops en anders werk ik voor mn geld en haal ik het in AH.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat een mega vette UI.. je partymembers, minimap, spell, bars van je target, etc.. hoe heb je dat zo gekregen? Met welke mods? ik zie ook titanbar.. die heb ik ook.. maar die andere niet.. ziet er iig wel uit naar mijn ideale UI.. kun je me het vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
In my opinion is het loot systeem zo duidelijk als het maar kan. Als je een item nodig hebt roll je need, als je het niet nodig hebt roll je greed of pass je, afhankelijk van of je een enchanter in je group hebt. Snap niet waarom iedereen er zo fucking moeilijk over doet.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
The Will schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:47:
In my opinion is het loot systeem zo duidelijk als het maar kan. Als je een item nodig hebt roll je need, als je het niet nodig hebt roll je greed of pass je, afhankelijk van of je een enchanter in je group hebt. Snap niet waarom iedereen er zo fucking moeilijk over doet.
Omdat het een tekortkoming is in de 'eerlijkheid' qua spelervaring..

mijn gevoel iig. bij BoP items ben ik idd geneigd te zeggen ja, ga je gang, maar BoE is need oneerlijk.. magoed, we zullen het wel nooit allemaal eens worden, gelukkig zijn er genoeg mensen die het spel spelen op Doomhammer die het wel met mij eens zijn en ik genoeg groups in de toekomst zal vinden waar ik niet tegen dit probleem aanloop.

DM@ lvl18, succes, idd met higher lvl experienced groupies, een KANS, niet een grote, maar te doen. Ik zou w88 tot lvl 20+

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

get a clue, lees effe goed, als een priest aangeeft dat hij iets graag wil hebben, sure, be my guest, hufterig direct need drukken zonder je bek open te scheuren is niet cool en imho undone!
Ik snap het niet helemaal hoor. Het is toch normaal als je iets Need, je Need rollt.
Waarom zou ik me dan eerst moeten verdedigen? Dat is toch de taak van de ML?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Het is voor mij een automatisme om op need te drukken als het een verbetering, en greed als het voor geld/enchanting/whatever. Heb er nog nooit klachten over gehad. Tenzij er bijvoorbeeld afspraken gemaakt worden dat er op pass/need gerolled word en de enchanter greed, en daarna /random 1-5 doet voor de shard/essence.
Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:51:
[...]

Omdat het een tekortkoming is in de 'eerlijkheid' qua spelervaring..

mijn gevoel iig. bij BoP items ben ik idd geneigd te zeggen ja, ga je gang, maar BoE is need oneerlijk.. magoed, we zullen het wel nooit allemaal eens worden, gelukkig zijn er genoeg mensen die het spel spelen op Doomhammer die het wel met mij eens zijn en ik genoeg groups in de toekomst zal vinden waar ik niet tegen dit probleem aanloop.

DM@ lvl18, succes, idd met higher lvl experienced groupies, een KANS, niet een grote, maar te doen. Ik zou w88 tot lvl 20+
Je zal zien dat zodra je richting lvl 60 gaat dat het lootsysteem zal veranderen. 9 van de 10 greens zullen dan puur voor het geld gerolled worden.

[ Voor 57% gewijzigd door ImdaMned op 31-01-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vaker tegen gekomen dat een priest nog niet vertrouwd is met zijn/haar rol in een instance en dus soms teveel healt.
Ik zeg er weinig van, behalve als er aandacht aan mij besteed wordt om te healen en/of de priest aggro krijgt wanneer de tank net even te druk is en het niet door heeft.
In het laatste geval spring ik er als mage tussen en ontzet de priest.

Ik zeg altijd maar zo: 'Better a dead mage than a dead priest/tank'.
Niet dat ik 'dood' ga of zo, maar de tank en priest hebben meer aandacht nodig.

Overigens hebben we het hier over de instances: Ulda / SM / RFD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:53:
[...]
Ik snap het niet helemaal hoor. Het is toch normaal als je iets Need, je Need rollt.
Waarom zou ik me dan eerst moeten verdedigen? Dat is toch de taak van de ML?
Standaard regels :

BoE > iedereen rolled Greed
BoP > Master Looter of iedereen passed waarna bepaald wordt wie need, en er evt. /roll gedaan wordt

Dus als Maleki's Footwraps droppen, en ML staat niet aan, dan hoor je te passen ook al heb je het nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
On_E schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:56:
[...]

Standaard regels :

BoP > Master Looter of iedereen passed waarna bepaald wordt wie need, en er evt. /roll gedaan wordt

Dus als Maleki's Footwraps droppen, en ML staat niet aan, dan hoor je te passen ook al heb je het nodig.
Verschilt per server, op bloodscalp/trollbane heb ik nog nooit het ML systeem gezien. need=need, rest is greed en doorrammen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[...]

Standaard regels :

Bij de wat kleinere instances doen wij meestal het volgende:
BoE/BoP=> greed indien niet nodig, need indien nodig
BoE/BoP bij een boss=>ML waarna we gezellig een babbeltje hebben met zn allen
BoE bij een boss in een groter instance (ZG enz)=>1 iemand loot alles, na instance afloop een gezellig babbeltje met wie wat krijgt en wie waarvoor mag rollen.
BoP bij een boss in een groter instance =>Need indien nodig, greed indien niet nodig.

En dit vind ik eerlijk gezegd wel een goed systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
Lol zat te denken Dire Maul op lvl 18 = No chanse maar je bedoeld natuurlijk Death mines XDD
Ben het totaal niet eens met die reactie over dat priests een makkelijke taak hebben in low lvl instances.
Dit omdat Priests op low lvl veel slechter healen ter vergelijking van Druids en er moet kapot veel gehealt worden om de party op de been te houden.
Low lvl Priests willen voor 90% wel Shadow specced zijn wat ook nog eens een probleem is.
Heb je er van die noob Priests tussen zitten die in een instance gaan Mind blasten en aggro trekken XDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:59:
[...]

Verschilt per server, op bloodscalp/trollbane heb ik nog nooit het ML systeem gezien. need=need, rest is greed en doorrammen maar
yups

need = equip
al het andere = greed

en met de nieuwe roll systeem van bliz wat enkele patches terug is ingevoerd boeit in combat looten ook niet zo meer

hoewel 9 van de 10 runs bij mij eigenlijk guild runs zijn en die ene run die ik pug, ik of niets need of maar 1 bossdrop en dat maak ik dan ook duidelijk van te voren

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Gister AQ 20 gecleared met de guild. Helaas heb ik zelf alleen de laatste baas gekilled.
Zal zo even wat screenies zoeken van alle bazen die ik heb via mind vision.
Echt AQ 20 is gewoon weer extreem leuk net zoals ZG, veel verschillende tactieken nodig.

AQ40 ook even in geweest met mijn rogue, alleen kan je niet verder komen dan de eerste baas. Nog wat fun gehad met hem als in distracten enzo en hem toen maar een 530 hit ambush gegeven, opdat hij mij 2 klappies van nog geen 2000 damage gaf.

Vanavond gaan we aan AQ 40 beginnen, sommige guilds hebben al in ieder geval een paar bazen neer dus begint lekker.

Event is trouwens niet super bijzonder maar wel super lekker voor rep grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Serieus, wat een discussie. Hoe duidelijk wil je het hebben? BoE, BoP, het boeit toch niet? Als je het kan gebruiken, dan zeg je dat in de partychat en ram je op need. Bij BoP is het je goed recht en een BoE kan altijd nog getrade worden.

En inderdaad, naarmate je richting level 60 gaat, zijn er niet meer zoveel needers.

Wacht maar totdat je in MC/BWL komt, dan heb je tenminste (een vorm van) DKP.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
[...]

Standaard regels :

AMEN!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Waar zit iedereen tegenwoordig op qua MC run tijd?? Volle MC run inc Raggie doen wij nu elke zondag in 4.5 uur tijd.. En dat is inclusief het whipen in het begin (elke keer weer, doh 8)7 ) omdat sommige te snel gaan.. Volgens mij kan het nog sneller..

Onyxia farmen we meestal na een BWL runnetje omdat met BWL we nog niet erg ver komen.. Geen perfecte tactics.. gaat nog veel mee mis..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14:13
[...]

ROFLMAO, misschien moet je maar stoppen met WoW. Zo werkt het nou eenmaal. Als ik in een instance speel, roll ik NEED op dingen die ik nodig heb (dus upgrade van huidige gear). Er vallen meestal genoeg items voor iedereen. Ik vinde het echt bullshit dat iedereen greed moet rollen zodat iedereen gelijke kansen heeft. Denk ook dat je dat zelden tegen komt.

Bij ons op de server (Daggerspine) is er ook een "regel" 1 set need en 1 random need.Gebruik je die dan mag je niet meer need rollen. Over het algemeen houd men zich hier netjes aan.

Need=upgrade, dus gelijk aantrekken.
Greed=vendor trash/ah, disenchant.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 31-01-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:08:
[...]
Ik party ook meestal met 2 bekenden, gaat altijd goed, nooit gezeik, waarom je kent elkaar je weet wat je aan elkaar hebt en je gunt het elkaar.. zelfs als ik 4x win op een greed roll dan geef ik 1 ding weg of pass ik daarna een keertje, w'rom? tis eerlijk, leuker en je houdt mensen te vriend die je later HARD nodig hebt.
't is idd goed om mensen te vriend te houden, ook buiten je friends/guild lijst.

'k heb ooit eens in een UBRS PuG een toen voor mij onbekende warrior discreet geholpen
aan een draconian deflector. Ik had al goede loot ontvangen bij het Rend event... dal'rend main, warmaster legguards en valor shoulders geloof ik. Komen we aan bij drakki en hij dropped
draconian deflector. De warrior verliest de roll (ML systeem) van een shammy, dat vond ik toch
wel zonde want hij liep rond met een groen prul schild terwijl de shammy al een betere blauwe had.
Aangezien ik zelf dat schild ook wel kon gebruiken rollde ik en won v/d shammy. Daarna gewoon aan de ML gezegd dat ie het schild aan de verliezende warrior mocht geven aangezien ik toch
al vette loot had gekregen uit die run.

Resultaat: een heel blije warrior die me daarna en nog altijd goed geholpen heeft met andere zaken. (zelf wel nog ettelijke runs mogen doen om dat schild vast te krijgen :D ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
Skeiron schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:08:
Waar zit iedereen tegenwoordig op qua MC run tijd?? Volle MC run inc Raggie doen wij nu elke zondag in 4.5 uur tijd.. En dat is inclusief het whipen in het begin (elke keer weer, doh 8)7 ) omdat sommige te snel gaan.. Volgens mij kan het nog sneller..

Onyxia farmen we meestal na een BWL runnetje omdat met BWL we nog niet erg ver komen.. Geen perfecte tactics.. gaat nog veel mee mis..
2,5 uur is onze snelste tijd in MC.
Gister AQ 20 gecleared met de guild. Helaas heb ik zelf alleen de laatste baas gekilled.
Zal zo even wat screenies zoeken van alle bazen die ik heb via mind vision.
Echt AQ 20 is gewoon weer extreem leuk net zoals ZG, veel verschillende tactieken nodig.

AQ40 ook even in geweest met mijn rogue, alleen kan je niet verder komen dan de eerste baas. Nog wat fun gehad met hem als in distracten enzo en hem toen maar een 530 hit ambush gegeven, opdat hij mij 2 klappies van nog geen 2000 damage gaf.

Vanavond gaan we aan AQ 40 beginnen, sommige guilds hebben al in ieder geval een paar bazen neer dus begint lekker.

Event is trouwens niet super bijzonder maar wel super lekker voor rep grinden.
Bleh Darksorrow schiet niet echt op met het open zetten van de AQ instances.
Zondag geprobeerd om binnen 5 uur bij Nef te komen krijgen we voor het eerste keer een super moeilijke combinatie Ignite Flesh met Time dinges bij Chromaggus.
Tuurlijk beginnen we te whipen, na 5 trys onze MT tank waarbij de I-net verbinding eruit knalt... |:(
Daaaaag volgende week beter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
[...]

For the record, we zaten dus in SM en ik als lvl 43 warrior.
Ah, die Illusionary Rod, drama gegarandeerd! :P
Skeiron schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:08:

Geen flauw idee, we doen het altijd in 2 stukken, maar ziet er naar uit dat we het binnenkort in 1 keer gaan doen.

BWL hebben we gister eindelijk Firemaw neergekregen, hebben we gewoon 3 avonden op lopen wipen, net zo irritant. Voelde zo goed toen we hem eindelijk neerhadden, nog beter dan de eerste Ragnaros kill. :P Helaas geen tijd meer over om Ebonroc te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:09
w00t leer forums lezen enzo........... :O

http://forums-en.wow-euro...-en&t=67&p=1&tmp=1#post67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nu lees ik net dat een shield op een Warrior betekend dat hi jminder rage opbouwd, klopt dit?
En betekend minder rage minder agro? (overigens zou dat niet erg zijn aangezien ik minder hoef te healen en dus ook minder agro heb)

Ik probeer altijd t volgende, shield, renew dan gaat de tank in combat en drink ik weer ff naar 100% mana. Ervaring tm Maraudon atm als priest.

[ Voor 25% gewijzigd door itsme op 31-01-2006 12:28 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
snelste MC run is 1,5 uur, gedaan door 'The Axeman' op de server waar ik ook speel (Ravencrest), staat nog een film van op WarcraftMovies, maar de site is down atm dus ik kan niet linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rage krijg je ook door damage die geparry'd/blocked of dodged word (zou beetje oneerlijk zijn anders).
Door Absorbed (shield etc) durf ik niet met zekerheid te zeggen, denk het wel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]

Als ik het zo hoor ben je een behoorlijk irri mannetje om mee samen te spelen. Weet alles beter zelfs over andere classes. Heb ook vaak met van dat soort mannetjes in groeps gezeten; "Mage doe dit; Hunter doe dat; Priest doe zus". Bah.....Vervolgens whipe en dan iedereen de schuld geven behalve zichzelf.

Learn2play;

"Priest Shields

A lot of tanks hate getting shielded as they believe it stops them gaining rage, however this is not true, testing posted on the US forums has shown that shields do not have a significant if any effect on rage generation. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:29:
Rage krijg je ook door damage die geparry'd/blocked of dodged word (zou beetje oneerlijk zijn anders).
Door Absorbed (shield etc) durf ik niet met zekerheid te zeggen, denk het wel eigenlijk.
Beetje googelen leverd t volgende op
Haven't we already had this discussion? That's rubbish, pure and simple. Preshielding gives the warrior several seconds of free aggro while the rest of the party stand around buffing their nails. One the shield drops, the tank has had a few seconds to get aggro on anything, while taking no damage and thus the priests have incurred no healing aggro.

It's a clear and obvious win, in most situations, because the warrior "starts" the fight (ie starts taking damage) with free rage and free aggro from hitting mobs, and no damage.

You just have to train the party to understand that the fight "starts" when the shield drops. Then the warrior doesn't *need* rage, because the rest of the party has no aggro.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar ik maak daar niet uit op of die rage door zn eigen attacks komen of alsnog door de absorbed damage.

ah, toch wel dus (had 1 post erboven gemist ;-)

Wat ik wel irritant vind is dat als er direct een stun op een mob gegooid word. Dat is dus geen rage ;-)
Laat die beestjes mij maar slaan! ben er voor om de klappen op te vangen :p

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]

Standaard regels :

Waarom zou je dan passen en rerollen......duurd 2x zolang. Gewoon Need when needed and greed if not. In groepen die bij BoP willen passes en disenchanten als niemand het nodig heeft ben ik zo uit. Duurd veeeeeeeels te lang. Instances als LBRS/UBRS/SCHOLO/STRAT moeten binnen een uur gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, altijd grappig, dat verhaal over hoe makkelijk priests het hebben en ze alleen maar stil hoeven te staan. Laatst zelfs nog commentaar gekregen dat ik mobs op me had en dat ik moest healen en geen damage doen. Aangezien ik eigenlijk nooit damage doe alleen af en toe een SW:Fje ergens op gooi of een keer wand op een rustig moment, maar even gevraagd waar hij het over had. Dat figuur wist dus niet eens dat healen aggro trekt. Zo ben ik ook altijd blij te horen als er "allemaal op een mob" geroepen wordt in gevechten met 4 mobs of meer (waar het voor de tank dus lastig aggro houden is)
Hoe makkelijk het voor de priest is, hangt puur en alleen af van hoe goed er aggro gehouden wordt. Goede tank, luizenleventje, slechte tank, corpserunnen :P
(waar uiteraard wel bij vermeld moet worden dat hunters en rogues ook essentieel zijn om aggro van een priest af te halen soms, ik vind dat deze twee classes in instances niet altijd de credits krijgen die ze verdienen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:36:
[...]

Als ik het zo hoor ben je een behoorlijk irri mannetje om mee samen te spelen. Weet alles beter zelfs over andere classes. Heb ook vaak met van dat soort mannetjes in groeps gezeten; "Mage doe dit; Hunter doe dat; Priest doe zus". Bah.....Vervolgens whipe en dan iedereen de schuld geven behalve zichzelf.

Learn2play;

"Priest Shields

A lot of tanks hate getting shielded as they believe it stops them gaining rage, however this is not true, testing posted on the US forums has shown that shields do not have a significant if any effect on rage generation. "
Ik ben er maar mee opgehouden, dat shielden van warriors. Elke keer dat rage-verhaal weer afhangen wat al dan niet geloofd wordt is teveel moeite. Achja, het blijft een spel met een hoog gehalte betweters en eikels, dan krijg je dat soort dingen :)
Ik probeer altijd maar een beetje een positieve kijk op dingen te hebben, hoewel sinds ik met mijn priests alleen nog maar instances doe, toch af en toe wel eens een groep verlaat. Soms is een groep echt hopeloss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Jongens en meisjes,

Weet niet of het hier al is gemeld (heb het op deze pagina iig niet kunnen vinden, maare:

Er komen weerseffecten in WoW met patch 1.10 zoals regen en sneeuw :D

http://www.gamer.nl/nieuws/29262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:49:
Dat figuur wist dus niet eens dat healen aggro trekt.
Heb dat ook voortdurend als ik de (secondary) healer ben met men Druid...
Springen daar 3 mobs op me af, die me zo tot moes slagen, en niemand die omkijkt...
Maar als de druid in nood(ik) dan (Dire-)Bear form gaat voor wat extra armor & frenzied regeneration en de warrior (ocharme) 1 potion moet gebruiken word ik dikwijls al de party uitgebonjourd.... |:( |:(

Bottomline : Warriors (en ik wil niet veralgemenen, laat dat duidelijk zijn) worden gespeeld door onvolwassen pubers, die alleen aan zichzelf denken...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Strongly recommend.. oftewel, alsjeblieft spreek de taal die iedeeen verstaat, leuker voor iedereen..

w00t w00t, leer zelf lezen.. en ik vraag altijd nog "Please speak English" en krijg je meest erge verwensingen..

slechte bash, try again?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:54:
[...]

Ik ben er maar mee opgehouden, dat shielden van warriors. Elke keer dat rage-verhaal weer afhangen wat al dan niet geloofd wordt is teveel moeite. Achja, het blijft een spel met een hoog gehalte betweters en eikels, dan krijg je dat soort dingen :)
Ik probeer altijd maar een beetje een positieve kijk op dingen te hebben, hoewel sinds ik met mijn priests alleen nog maar instances doe, toch af en toe wel eens een groep verlaat. Soms is een groep echt hopeloss.
Ben kort geleden ook een priest begonnen. Blijft gewoon leuk om na een lange tijd een lvl60 char bediend te hebben weer eens wat anders te proberen.
Elvis schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:09:
[...]

Bottomline : Warriors (en ik wil niet veralgemenen, laat dat duidelijk zijn) worden gespeeld door onvolwassen pubers, die alleen aan zichzelf denken...
Dat wilde ik net niet zeggen, maar dacht het wel :9

[ Voor 19% gewijzigd door Bulligan op 31-01-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Dirk IJntema schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:11:
[...]

Strongly recommend.. oftewel, alsjeblieft spreek de taal die iedeeen verstaat, leuker voor iedereen..

w00t w00t, leer zelf lezen.. en ik vraag altijd nog "Please speak English" en krijg je meest erge verwensingen..

slechte bash, try again?
Je ben hier net en je bent nu al bezig met allerlei trolls.. 2/10 tbh!
Recommended is niet verplicht hoor :/

Ennuh w00t w00t?
Nog ff en ik stuur Chuck Norris op je af! :Y)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.