Azqi schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:56:
[...]
Ehhh.... je speelt het spel anders dan gebruikelijk. Groepen waar Need niet voorkomt bestaan niet.
Het is dat je het van tevoren hebt afgesproken, maar anders zou ik je ook een Ninja noemen.
Als die staff beter is dan wat de priest heeft is het gewoon een Need. Als warrior moet je er dan vanaf blijven. Het was anders geweest als bv een hunter op de staff Need gerolld had, dan was je counter-need roll terecht geweest.
Andersom moet een priest ook geen Need rollen op Plate boots bv.
Enchanters die need rollen op groene items puur voor de disenchant(in Pug's) zijn ******.
Ik vind dat heel vreemd, want als er dus een cape valt die beter is dan diegene die ik draag, roll ik direct need? jemig, dan had ik al HEEL snel betere gear gehad ten koste van anderen! Elke group waar ik tot nu toe in gespeeld heb kwamen we uit op ML of all greed of bij vraag need.
Ik ben nog steeds van mening, ongeacht wat er dropt in iets waar je samen keihard voor aan het vechten bent, alles op greed, zodoende heeft iedereen gelijke kans op datgene waar je samen voor gevochten hebt. Anders is het, als je van te voren duidelijk maakt van, wat er ook dropt ik wil graag zus of zo hebben, als iemand het er dan niet mee eens is kan die op dat moment nog uit de groep stappen zodat je niet geirriteerd raakt achteraf. Laten we eerlijk zijn een priest heeft in de eerdere instances een makkelijke taak, noodzakelijk maar niet echt arbeids intensief. Als tank ben ik druk beizg iedereen met clothies en leather te beschermen en verwacht in return dat ze mij in leven houden met een heal van tijd tot tijd. Nou ik moest toch meerdere keren potions gebruiken omdat meneer/mevrouw niet op te letten zat.
Al met al wat het een samenloop van een slechte groep met een nog slechtere priest waar ik me al de hele tijd aan zat te irriteren en daarna OOK nog es een keer zonder overleg en een enkel woord doodleuk needed op (uiteraard een nuttige loot) een staff & pattern.
Ik heb ervan geleerd en vraag bij elke group wat hun van plan zijn en als ze hun eigen regels breken dat ik direct HS & succes zonder tank.