Canon EOS 350D - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.322 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
toegevoegd @ msn :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
Wat gebruiken jullie om de sensor te reinigen. Ik heb een zooi hinderlijke stofjes erop zitten :( En omdaar nu met een blaaskwastje overheen te gaan wrijven lijkt me ook niks. Een luchtbus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:42
Geen canned air.... dat spul is bijna nooit echt schoon, en wat er dan meekomt is nogal vies.

Ik gebruikt een zorgvuldig schoongemaakte kwast van de Royal Talens 'Van Gogh" met kunstof haren :P

voor het loszittende spul kun je beter een blaasbalgje gebruiken, bijvoorbeeld Giottos rocket :)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Iemand die nog een goedkoop adresje weet voor de E1 handriem? Bij konijnenberg kost die 28 euri, maar dat moet vast wel goedkoper kunnen. In de pricewatch is die alleen niet te vinden?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Ik had 'm op ebay gekocht.
http://cgi.ebay.com/Canon...2QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Bij deze seller had ik 'm voor 19,- euro, snelle levering en een stukje goedkoper dan in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op school een filmpje op mijn CF kaart gezet via een Cardreader. Thuis gekomen ziet mijn PC (windows xp) mijn camera niet als schijf. Kun je überhaupt nog aan dit filmpje komen, en kun je dus je camera als schijf benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Dat is exclusief 6 GBP verzendkosten én de bij deze verkoper vereiste verzekeringskosten van 1,50 GBP. Kom je in totaal uit op: €18.11 euro.

Let bij Ebay altijd op de verzendkosten en de extra verzekering die een koper soms als vereiste opstelt! Soms win je het object voor 1 euro, maar ben je daarna 40 euro kwijt aan de verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Uiteraard, maar om een indicatie te geven van hoe die prijzen
verschillen met de prijzen gehanteerd in Nederland, echt belachelijk.
Binnekort een reisje naar Hong Kong, dat scheelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

107mb schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:35:
ik heb nu een 300v met een aantal lenzen, en wil binnenkort over op digitaal. Ik zit echter heel erg te twijfelen tussen een nieuwe 350d of een tweedehands 10d. Legt een 10d het kwalitatief af tegen de veel modernere 350d? Ik reis redelijk veel en komend najaar ga ik naar Nepal op vakantie, en daarom lijkt een 10d met z'n magnesium body mij ook wel wat!

wat is wijsheid?
De nieuwe 350D, dat is wijsheid... Ik zou niet voor een tweedehandsje gaan, tegen de tijd dat de 350D niks meer doet vanwege kou doet die 10D ook niets meer.
qua foto's zul je van een nieuwe 350D (=nieuwe CCD) blijer worden dan van een oude 10D...

Maar als je aan je camera een trouwe reisgenoot wil hebben, waarom zou je er dan op willen bezuinigen? Eerlijk gezegd zou ik dan eerder voor de 20D gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 20:26
Het is nu anderhalve maand later als de post die je quote. Waarschijnlijk dat ie z'n camera nu al heeft, of in iedergeval is ie er wel uit wat het wordt.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag is waarschijnlijk al eens vaker langskomen maar heb geen antwoord kunnen vinden.
Zijn er nog belangrijke verschillen met de Duitse en Nederlanse 350d, behalve de handleiding en de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:30:
Deze vraag is waarschijnlijk al eens vaker langskomen maar heb geen antwoord kunnen vinden.
Zijn er nog belangrijke verschillen met de Duitse en Nederlanse 350d, behalve de handleiding en de prijs?
Nee, ik heb ook een duitse en is niks anders verder. Ik heb hem ingesteld op engels, maar nederlands kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Ik heb bij mijn deutsche 350D de nederlandse handleiding erbij gekregen op cd, pdf'je :)
De keuze was dan ook erg makkelijk gemaakt!
Volgens mij kun je de handleiding ook gewoon downloaden, en een digitale versie werkt wat sneller.

[ Voor 19% gewijzigd door Cyclonist op 16-03-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
En je hebt twee jaar garantie als je een fatsoenlijke leverancier hebt gehad, leuk die Duitse wetgeving :P Ik heb hetzelfde namelijk, is wel makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
En je hebt twee jaar garantie als je een fatsoenlijke leverancier hebt gehad, leuk die Duitse wetgeving :P Ik heb hetzelfde namelijk, is wel makkelijk mocht ik nog eens garantie nodig hebben :)

Oeps, iets met een editknop 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door neographikal op 16-03-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

gium schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:58:
[...]

Dat is exclusief 6 GBP verzendkosten én de bij deze verkoper vereiste verzekeringskosten van 1,50 GBP. Kom je in totaal uit op: €18.11 euro.

Let bij Ebay altijd op de verzendkosten en de extra verzekering die een koper soms als vereiste opstelt! Soms win je het object voor 1 euro, maar ben je daarna 40 euro kwijt aan de verzending.
Klopt, maar ik heb er gelijk een hoya filter, hoekzoeker en een lenscleaner bij gekocht en dan vallen de verzendkosten en verzekering in het niet met de prijzen in nederland. Seagull hoekzoeker heb ik nu voor 35 euro terwijl de goedkoopste op bv marktplaats 75 euro is. Een hoya pro 1 filter voor 29 euro tov 69 euro bij camera.nu.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Settler: Ik heb nog een ongebruikte E1 handstrap liggen. Ik dacht dat deze het ook goed zou doen zonder Grip maar dat was een foutje van mijn kant. is wel uit de verpakking maar niet gebruikt.
De kosten kan ik opzoeken: het is een ebay ding uit Hong Kong.

laat het maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Ok, hier is mijn vraag.

Ik zoek een flitser voor de 350D. Ik zit te denken aan een 430Ex, echter ik zie op marktplaats een 430 Ez staan. Op de site van Canon kan ik hierover niets vinden is dit een ouder model? Ik zoek een goede flitser met E-ttl II. Ik heb nu alle accesoires van Canon en wil ik graag bij Canon blijven.

Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dispenzer schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:41:
Ok, hier is mijn vraag.

Ik zoek een flitser voor de 350D. Ik zit te denken aan een 430Ex, echter ik zie op marktplaats een 430 Ez staan. Op de site van Canon kan ik hierover niets vinden is dit een ouder model? Ik zoek een goede flitser met E-ttl II. Ik heb nu alle accesoires van Canon en wil ik graag bij Canon blijven.

Iemand nog suggesties?
Dan moet je niet de EZ kopen. Dat is inderdaad een ouder model, die niet goed werkt icm je nieuwe canon. Ik zou voor de EX gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu jullie het toch over flitsers hebben......zijn er ook nog goedkopere alternatieven voor de Canon EX-serie ?

Dus zowel voor bijvoorbeeld de 220EX, de 420EX en de 430EX (zie http://www.canon.nl/For_H...4832&SourcePageID=26009#1).

Ik zag bijvoorbeeld op eBay een vervanger voor de CANON 580EX OR 430EX 420EX (BOWER ALTERNATIVE FLASH), zie http://cgi.ebay.nl/ALTERN...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 14:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:39:
Nu jullie het toch over flitsers hebben......zijn er ook nog goedkopere alternatieven voor de Canon EX-serie ?

Dus zowel voor bijvoorbeeld de 220EX, de 420EX en de 430EX (zie http://www.canon.nl/For_H...4832&SourcePageID=26009#1).

Ik zag bijvoorbeeld op eBay een vervanger voor de CANON 580EX OR 430EX 420EX (BOWER ALTERNATIVE FLASH), zie http://cgi.ebay.nl/ALTERN...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
Kijk dan niet naar een no-name flitser op ebay. Sigma heeft leuke goedkopere flitsers en ook Metz is vaak gebruikt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Tip: Nieuwe budget flitser

recent langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:V/A hoort op de tweakers.net frontpage of via mail/im, niet hier op GoT

[ Voor 93% gewijzigd door Remy op 23-03-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Ik heb hier een volgens mij heel simpel vraagje, maar kan het niet vinden. Hoe maak ik foto's zo snel mogelijk achter elkaar met een zo laag mogelijke sluitertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Manual-mode, korte sluitertijd instellen en 't toestel op burst-mode zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
--Christiaan-- schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:06:
Ik heb hier een volgens mij heel simpel vraagje, maar kan het niet vinden. Hoe maak ik foto's zo snel mogelijk achter elkaar met een zo laag mogelijke sluitertijd?
Burstmode, diafragma wijd open en knallen maar.

Maar komop, een beetje creativiteit mag wel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 19:32

Apoca

Array Technology Industry

Bij de mediamarkt in duitsland kost de 350D nu €599 incl sigma lens. Zelf hoef ik hem niet maar misschien wil iemand der zijn voordeel mee doen.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Apoca schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:00:
Bij de mediamarkt in duitsland kost de 350D nu €599 incl sigma lens. Zelf hoef ik hem niet maar misschien wil iemand der zijn voordeel mee doen.
Das lekker goedkoop. Ga je binnenkort naar Duitsland? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
gium schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:36:
[...]

Das lekker goedkoop. Ga je binnenkort naar Duitsland? :)
Morgen 8) ff een car testen op de autobahn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe er maar twee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Laatst online: 09-09 16:24
Hebben ze geen MediaMarkt McDrive >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 01:32:
[...]

Hebben ze geen MediaMarkt McDrive >:)
Voor alles wat door een autoraam past, goed idee (zolang ze er maar geen sla oid tussen proppen) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ziet koelkast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoe zit je met garantie als je hem in DLD koopt?
Zou je in geval van problemen bij een Nederlandse Mediamarkt terecht kunnen?

*Die sites van de Mediamarkt zijn echt dramatisch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutje! schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:58:
Hoe zit je met garantie als je hem in DLD koopt?
Zou je in geval van problemen bij een Nederlandse Mediamarkt terecht kunnen?

*Die sites van de Mediamarkt zijn echt dramatisch :/
Volgens mij niet. Alle mediamarkten zijn namelijk zelfstandige BV's dus je zult naar dezelfde winkel terugmoeten als je hulp nodig hebt. Ik neem echter aan dat je op het toestel Europese garantie hebt, dus je kunt 'm altijd opsturen naar Canon voor bijv. reparatie (werkt naar mijn idee het snelste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:51:
[...]

Volgens mij niet. Alle mediamarkten zijn namelijk zelfstandige BV's dus je zult naar dezelfde winkel terugmoeten als je hulp nodig hebt. Ik neem echter aan dat je op het toestel Europese garantie hebt, dus je kunt 'm altijd opsturen naar Canon voor bijv. reparatie (werkt naar mijn idee het snelste).
Volgens mij is mediamarkt wel een overkoepelende organisatie die dat onderling weer afhandeld maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Hoe het internationaal zit weet ik niet. Het lijkt me sterk dat het mag. Maar binnen NL is garantie en ruilen van de ene vestiging bij de andere geen probleem (ervaring mee).

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met de grootte van de 350D. Is deze camera echt té klein voor iemand met grote handen? Gaat dit problemen opleveren?

Ik ben van plan er een te kopen maar als de grootte echt zo'n probleem is ga ik toch maar voor de 20d of 30d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07
350D is inderdaad redelijk klein, maar met grip eronder goed te doen. Maar je moet 't echt zelf proberen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:06:
Hoe zit het nou met de grootte van de 350D. Is deze camera echt té klein voor iemand met grote handen? Gaat dit problemen opleveren?
Er zijn al ruim 4 topics vol over de 350d. Denk je dat deze vraag er niet tussen staat? Is het niet slimmer om zelf eens langs een fotozaak te lopen en de 350d in je hand te nemen?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:25:
[...]

Volgens mij is mediamarkt wel een overkoepelende organisatie die dat onderling weer afhandeld maar ik weet het niet zeker.
De Duitser Otto Beisheim (84 jaar), miljardair is eigenaar van Mediamarkt (en van Kaufhof en ketens als Praktiker, Saturn, Real en Extra, Metro (Makro) en heeft geen schoolopleiding gehad.

Kortom ruilen kun je in elke Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 14:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Butrosgali: dat zegt dus helemaal niets he. Uit ervaring weet ik dat het kopen bij een buitenlandse vestiging van een keten die ook in Nederland actief is vaak betekent dat je alleen buitenlandse winkelgarantie hebt; fabrieksgarantie is uiteraard een heel ander verhaal.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid, met een garantie-product gekocht in een Duitse Mediamarkt kun je ook bij Nederlandse winkels terrecht mits het product ook in deze winkels wordt verkocht (ze moeten weten waar een bepaald product vandaan komt ivm reparaties e.d.). Deze info komt van een Mediamarkt medewerkster die 'k telefonisch om opheldering had gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Vraagje over de grip; is het noodzakelijk/ verstandig om 2 gelijke batterijen te gebruiken of kan je ook verschillende merken en vol/ halfvol mixen?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Ik heb besloten om de 350d te gaan kopen. Daarbij wordt ik geattendeerd op het feit dat een UV-filter verstandig zou zijn om als extra aan te schaffen bij de camera. Voorlopig doe ik het wel met de kit-lens. Maakt het erg veel uit welk UV-filter ik hierbij aanschaf? Want er zijn er namelijk erg veel te koop, maar er wordt weinig of gezegd.

Nu ben ik nog wel een beginnend fotograaf, maar wil in iedergeval leren waar ik op moet letten.

Ik heb ook niet echt kleine handen, maar de 350d ligt voor mijn gevoel wel ontzettend goed in m'n handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Veelgestelde vraag.

hier vind je het antwoord: Het grote Canonmount-objectieven-topic

En verder is er ook nog erg veel info hierover te vinden als je de zoekfunctie gebruikt. Veel plezier met de 350D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb wel de zoekfunctie gebruikt, maar stom genoeg alleen in deeltje 5.
Ik ga meteen op zoek.
Nogmaals bedankt, waarschijnlijk ben ik binnenkort ook regelmatig hier te vinden in FG. 8)

Had natuurlijk kunnen weten dat het een onderdeel van de objectieven zou zijn.
Alhoewel dit bewijst hoeveel ik nu al met fotograferen bezig ben. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Arunia op 10-04-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

bombadil schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:24:
Vraagje over de grip; is het noodzakelijk/ verstandig om 2 gelijke batterijen te gebruiken of kan je ook verschillende merken en vol/ halfvol mixen?
Staat in de handleiding van de grip dat je verschillende capaciteiten mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is het eigenlijk mogelijk om met een canon350d automatisch op "bracket" te schieten? Dus dat je een aantal stops instel op burstmode of iets dergelijks. Ik weet niet precies wat de term hiervan is en wil graag hdr foto's proberen te maken zonder elke keer aan het wieltje te hoeven draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Er zit een bracketfunctie op. Om het bereik in stops aan te geven zul echter wel even aan het wieltje moeten draaien...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook een eigenaar van 350D Kit met standaard 18-55 lens, ben maar een amateur :P

Met welke instellingen maken jullie fotos in het donker van opjecten die mooi verlicht zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Iso gooi je omhoog, je zet 'm op AV, probeer groot diafragma = klein f getal :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 14:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Of kwak je unit op een statief en blaf em open voor langere tijd. Altijd ff uitproberen wat mooi wordt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedank voor jullie antwoorden maar ik snap het niet :>

/me is een beginnende noob in fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Begin dan maar eens met serieus de handleiding door te lezen, daar staat heel duidelijk in vermeld waar de Av knop voor gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:48
LOL... das net zoiets van;

"ey ik heb een auto gekocht, maar weet iemand hoe ik moet rijden?"

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:06

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:13:
Bedank voor jullie antwoorden maar ik snap het niet :>

/me is een beginnende noob in fotografie
Ik ook, maar heb veel opgestoken van zowel de handleiding als deze site:
http://www.canon.co.jp/Imaging/enjoydslr/p_1_001.html

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qless schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:34:
[...]

Ik ook, maar heb veel opgestoken van zowel de handleiding als deze site:
http://www.canon.co.jp/Imaging/enjoydslr/p_1_001.html
Bedankt voor de handige link, eerst deze eens doornemen :)

Crypter, niet overdrijven hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ben al een hele tijd aan het kijken voor een mooie DSLR camera en ik was gisteren toevallig bij de BCC (ja, ik weet het, misschien niet de ultieme winkel om een camera te kopen.) en heb daar even de 350D (en de Nikon D70) vast mogen houden en een paar fototje mee mogen schieten.

Vond de 350D al erg fijn vasthouden (waarschijnlijk met grip nog een stuk beter maar die habben ze daar niet.) en de D70 ook erg goed, maar de 350D ligt toch beter in de hand.

Eindelijk een keuze gemaakt. :) (Owja, 799 euro voor de kit incl. zo'n usb photoprinter. Lijkt me best netjes. Of misschien toch een losse body en dan een lens erbij..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:00:
Sinds vandaag ook een eigenaar van 350D Kit met standaard 18-55 lens, ben maar een amateur :P

Met welke instellingen maken jullie fotos in het donker van opjecten die mooi verlicht zijn ?
die draaiknop bovenop heeft een stand met een maantje en een sterretje, dat is voor avondfoto's.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

endless schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:54:
ben al een hele tijd aan het kijken voor een mooie DSLR camera en ik was gisteren toevallig bij de BCC (ja, ik weet het, misschien niet de ultieme winkel om een camera te kopen.) en heb daar even de 350D (en de Nikon D70) vast mogen houden en een paar fototje mee mogen schieten.

Vond de 350D al erg fijn vasthouden (waarschijnlijk met grip nog een stuk beter maar die habben ze daar niet.) en de D70 ook erg goed, maar de 350D ligt toch beter in de hand.

Eindelijk een keuze gemaakt. :) (Owja, 799 euro voor de kit incl. zo'n usb photoprinter. Lijkt me best netjes. Of misschien toch een losse body en dan een lens erbij..)
799 kost de camera in iedere winkel. Die USB foto printer is niet heel veel bijzonders. Kijk of je er ergens een grib of iets anders bij kan krijgen of een leuke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Iemand als ik bvb :)
Na lang lurken op GoT er IRC, dankzij jouw tip, ff nr Aachen gereden en meteen 'n 430EX en omnibounce erbij aangeschaft.
Thx a bunch!

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die zijn Nederlandse handleiding (boekje, geen pdf) tegen kleine vergoeding aan mij wil verkopen ? :>

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/118355/FFFFFF/5C5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dodge_911 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:02:
[...]

Iemand als ik bvb :)
Na lang lurken op GoT er IRC, dankzij jouw tip, ff nr Aachen gereden en meteen 'n 430EX en omnibounce erbij aangeschaft.
Thx a bunch!
Wat heb je betaald voor de 430ex en omnibounce in duitsland als ik vragen mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Jaaaah, na een jaar twijfelen + sparen volgende week eindelijk de 350D kopen, voel me weer net een klein kind. :D
Nu had ik een vraag. Aangezien ik Nederlander ben ga ik bij de goedkoopste online shop kopen :Y) , maar nu vroeg ik me af of iemand anders ook bij Redcoon Benelux besteld had, en zoja, wat je ervaringen waren met het bedrijf + camera (ik heb de shopsurvey doorgelezen, maar ik wil wat van 350D kopers horen). Nu heb ik begrepen dat je er waarschijnlijk een Duitse handleiding bij krijgt. Dat is geen probleem aangezien ik handleidingen toch praktisch nooit doorlees (anders zoek ik wel een pdf-je ergens op inet). Nu neem ik aan dat de canon dan Duits is (doh..), maar hoe zit dat dan met garantie. Stel hij gaat kapot, wordt hij dan via die onlineshop naar Canon DE verstuurd? :|
Ik had ook nog een vraagje over de 512MB CF actie. Is dit een NL only actie? Want als ik een DE camera krijg, wil ik nog wel graag een gratis CF. Moet er dan ook een speciale stikker ofzo op de doos zitten of kun je gewoon een serial die op je canon staat invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

flappie27 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:42:
Jaaaah, na een jaar twijfelen + sparen volgende week eindelijk de 350D kopen, voel me weer net een klein kind. :D
Nu had ik een vraag. Aangezien ik Nederlander ben ga ik bij de goedkoopste online shop kopen :Y) , maar nu vroeg ik me af of iemand anders ook bij Redcoon Benelux besteld had, en zoja, wat je ervaringen waren met het bedrijf + camera (ik heb de shopsurvey doorgelezen, maar ik wil wat van 350D kopers horen). Nu heb ik begrepen dat je er waarschijnlijk een Duitse handleiding bij krijgt. Dat is geen probleem aangezien ik handleidingen toch praktisch nooit doorlees (anders zoek ik wel een pdf-je ergens op inet). Nu neem ik aan dat de canon dan Duits is (doh..), maar hoe zit dat dan met garantie. Stel hij gaat kapot, wordt hij dan via die onlineshop naar Canon DE verstuurd? :|
Ik had ook nog een vraagje over de 512MB CF actie. Is dit een NL only actie? Want als ik een DE camera krijg, wil ik nog wel graag een gratis CF. Moet er dan ook een speciale stikker ofzo op de doos zitten of kun je gewoon een serial die op je canon staat invullen.
Die CF actie was toch vorig jaar??

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
EOS 5D & EOS 350D: 1 april - 31 december 2006

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Ik heb bij mijn deutsche 350D ook gewoon een CF'je gekregen na registratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Liquid schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:23:
[...]
Wat heb je betaald voor de 430ex en omnibounce in duitsland als ik vragen mag :)
260,33 euro ex. btw (en die viel in mijn geval weg :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Was het niet 230euro?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

flappie27 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:42:
Maakt niet zo veel uit. De actie geldt voor alle in Nederland aangeschafte 350D's. Mijne is ook geen Nederlandse (eerder een aziatische), en ik heb ook een 256MB kaart (toen nog) gekregen. D'r zou op de doos een sticker moeten zitten met een code, die moet je invullen. Op de mijne zat geen sticker, maar ik heb gewoon canon gebeld, en de telefoniste verbond me direct door met iemand die binnen anderhalve tel een code voor me tevoorschijn had getoverd. Dat gesprek heeft denk ik nog geen minuut geduurd..

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
231,89 to be exact, voor de 430EX, kwam ook nog 's 'n Sto-Fen Omnibounce bij.... (33 euro incl btw is toch best wel veel voor zo 'n plastic opzetkapje, of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
flappie27 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:19:
EOS 5D & EOS 350D: 1 april - 31 december 2006

Bron
Waarom loop ik altijd die leuke acties mis? Ik heb mijn EOS 350D rond 17 maart aangeschaft... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here :/

Ik zit precies tussen die oude en nieuwe regeling in :/
Je krijgt een 256MB kaart bij de 350D, 512MB krijg je bij aankoop van een 30D/5D.

256MB is echter niets, denk dat je toch wel minstens 1GB nodig hebt. En als je op RAW schiet wel minstens het dubbele.

Waar maken jullie foto's op? Ik meestal op M, kan ik lekker veel foto's schieten en ik print toch niet uit op groter an A4.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:56:Waar maken jullie foto's op? Ik meestal op M, kan ik lekker veel foto's schieten en ik print toch niet uit op groter an A4.
De M stand heeft niks te maken met het veel of weinig foto's kunnen maken. Dat kun je in elke stand instellen in het menu. In de M stand moet je zelf bepalen wat het diafragma en sluitertijd is, terwijl in andere standen de camera zelf instellingen zet of aanvult.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:17:
[...]

De M stand heeft niks te maken met het veel of weinig foto's kunnen maken. Dat kun je in elke stand instellen in het menu. In de M stand moet je zelf bepalen wat het diafragma en sluitertijd is, terwijl in andere standen de camera zelf instellingen zet of aanvult.
Ik bedoel natuurlijk Medium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:56:

Je krijgt een 256MB kaart bij de 350D, 512MB krijg je bij aankoop van een 30D/5D.
Ik kreeg een 512 MB bij de 350D omdat de 256 CF'jes op waren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 14:40

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

dodge_911 schreef op maandag 17 april 2006 @ 08:53:
[...]

231,89 to be exact, voor de 430EX, kwam ook nog 's 'n Sto-Fen Omnibounce bij.... (33 euro incl btw is toch best wel veel voor zo 'n plastic opzetkapje, of niet?)
Belachelijk inderdaad. Ik bestelde een Omnibounce voor m'n 550EX voor €3 in HongKong, was het incl. verzend nog steeds maar een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
[...]
256MB is echter niets, denk dat je toch wel minstens 1GB nodig hebt. En als je op RAW schiet wel minstens het dubbele.
[...]
256 maar? Toch te snel gelezen dus, ik dacht 512. Ach, gratis (je betaald er vast wel voor :Y) ) is altijd mooi meegenomen.
Ik ben nu op eBay op een 2GB kaartje aan het asen. Over 2 dagen heb ik ehm misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had jij hiervoor een speciale sticker op de originele doos? Deze zit er bij mij namelijk niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 17 april 2006 @ 08:53:
[...]

Persoonlijk heb ik er spijt dat ik hem aangeschaft, simpelweg omdat er een groothoekdiffuser op je flitser zit die het vaak net zo goed doet én die makkelijker te gebruiken is. Even niet nodig? Klap je hem weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:17:
[...]Had jij hiervoor een speciale sticker op de originele doos? Deze zit er bij mij namelijk niet op :/
Bij mij dus ook niet...
Okay, die 256 meg is natuurlijk peanuts, maar een gegeven paard niet in de bek kijken zeg ik maar.... Omdat ik 'm in de MediaMarkt heb gekocht, denk ik dat ik even met de Duitse Canon-vestiging ga moeten bellen, na hier in dit topic ergens gelezen te hebben over het verkrijgen van een actiecode door een telefoontje naar Canon.

Over die Omnibounce, werk er nu net 2 weken mee, en heb dus eigenlijk niet echt ervaring ermee, maar mij komt'ie handig uit, omdat ik in de zaken waar ik foto's maak, moeilijk kan bouncen vanwege donkergrijs (en hoog) plafond.

Ook ben ik al golden en groene omnibounces tegengekomen, iemand daar al ervaring mee ?
De groene zou helpen bij TL-licht, de golden zou warmere tinten tevoorschijn toveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik zit precies tussen die oude en nieuwe regeling in :/

[...]

Waar maken jullie foto's op? Ik meestal op M, kan ik lekker veel foto's schieten en ik print toch niet uit op groter an A4.
Ik schiet op volle kwaliteit en afhankelijk van het doel op jpeg of jpeg+raw. Ik vind het zinloos om zo'n duur apparaat aan te schaffen en dan op een lagere kwaliteit te schieten.
Camera + leuk objectief + goede tas (enzo) ben je gauw 1500 euro kwijt, dan kan 100 euro (oid) voor 2 GB CF kaartje er ook wel bij :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Afgelopen zaterdag ook de 350D gekocht.
Had niet verwacht dat het zo makkelijk was om er foto's mee te maken (ook met iso waarden, focus en zoom handmatig instellen). Nu heb ik nog niet alle opties uitgeprobeerd omdat er bij mij ook een Duitse handleiding bij zat.
Er zat bij de camera niet standaard een kaart, maar heb hem als set gekocht met tas en 1GB (standaard set had 2GB) kaart. Overigens was dit bij digicamshop.nl.

Daarnaast ook nog gekeken naar de instellingen, maar voor mij heeft RAW achteraf gezien vrij weinig zin. Dus schiet op jpg formaat. Daar komt bij dat ik op de pc over het algemeen alle foto's bewaar en daar ook nog backups van heb op een backup schijf en DVD/CD.
Eerst nog een tijd bezig geweest om uit te kunnen vinden hoe je RAW formaat nu in PS CS2 krijgt, maar het is gelukt. Alleen vraag ik me nu af wat de maximum jpg kwaliteit is. Is het de optie L met de curve of met het "trap" logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

NielsOveres schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:35:
Afgelopen zaterdag ook de 350D gekocht.
Had niet verwacht dat het zo makkelijk was om er foto's mee te maken (ook met iso waarden, focus en zoom handmatig instellen). Nu heb ik nog niet alle opties uitgeprobeerd omdat er bij mij ook een Duitse handleiding bij zat.
Er zat bij de camera niet standaard een kaart, maar heb hem als set gekocht met tas en 1GB (standaard set had 2GB) kaart. Overigens was dit bij digicamshop.nl.

Daarnaast ook nog gekeken naar de instellingen, maar voor mij heeft RAW achteraf gezien vrij weinig zin. Dus schiet op jpg formaat. Daar komt bij dat ik op de pc over het algemeen alle foto's bewaar en daar ook nog backups van heb op een backup schijf en DVD/CD.
Eerst nog een tijd bezig geweest om uit te kunnen vinden hoe je RAW formaat nu in PS CS2 krijgt, maar het is gelukt. Alleen vraag ik me nu af wat de maximum jpg kwaliteit is. Is het de optie L met de curve of met het "trap" logo?
Die met de gladde curve is het hoogst. Die met de trap heeft sterkere compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dank je wel!
Zoiets gokte ik al, maar wist het niet zeker. (Had al gekeken tijdens het maken door op elke stand een foto te maken, maar kon er eigenlijk vrij weinig aan zien.)
Voor mij is het allemaal nog een leerweg, dus heb veel foto's gemaakt van bloemen en dieren.
Binnenkort eens naar de dierentuin en naar dat park (de naam is me ontschoten) met al die bloemen. Schijnt er nu heel mooi te zijn.
Eerst maar even de handleiding van Canon downloaden aangezien mijn Duits niet super is.

Alhoewel ik toch wel tegen de "beperking" van de kit-lens ben aangelopen. Misschien toch maar eens een keer een zoom-lens erbij kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 18-04-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Keukenhof :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

NielsOveres schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:44:
Alhoewel ik toch wel tegen de "beperking" van de kit-lens ben aangelopen. Misschien toch maar eens een keer een zoom-lens erbij kopen.
De kitlens is al een zoomlens, 55/18=3,06x zoom. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ja, keukenhof bedoelde ik. Denk dat dat voor menig fotograaf een uitstapje is.

Dat is waar ook (me n00b @ fotografie en lenzen e.d.), maar misschien een lens waarmee ik verder kan zoomen. Voorlopig maar eerst oefenen met deze. Net ook een B+W UV-filter gekocht. Ik ga namelijk in de zomer richting de bergen, dus zal het wel goed kunnen gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 18-04-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Dat noemen we een telelens. Een UV filter is vooral handig voor het frontelement van je lens :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Simon schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:26:
Een UV filter is vooral handig voor het frontelement van je lens :)
een Uv filter is vooral handig om overtollig UV-licht - zoals dat in de bergen voorkomt - weg te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah een telelens dus. Dan ga ik eens kijken naar de prijzen van die lens. Een beetje prijs/kwaliteits verhouding uitzoeken.

Overigens ging het voor mij om de UV-filtering in de bergen en op de evenaar omdat daar deze straling het meest merkbaar is. (Ja ja, zover was ik al :D )
Aangezien het geen nut heeft om een kitlens te beschermen met een UV-filter van 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

lateef schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:31:
[...]
een Uv filter is vooral handig om overtollig UV-licht - zoals dat in de bergen voorkomt - weg te filteren.
Als je analoog werkt wel ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik naar Duitsland rij nog ff een vraagje. Weet iemand toevallig of dit een aanbieding was (en tot wanneer deze loopt/liep), of de gewone prijs? Op die fantastische site van Mediamarkt is het natuurlijk niet terug te vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in Nederland moet je betalen voor een handleiding.
Overigens kun je op de US site wel de handleiding downloaden:
Manual

Dus mocht iemand nog een engelstalige versie willen hebben, dan kan dat op bovenstaande link.
Onder het kopje downloads staat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:42:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in Nederland moet je betalen voor een handleiding.
Dat was inderdaad al bekend, ik zoek namelijk eentje. Heb ze net gebeld om er een te bestellen maar je moet Credit Card hebben en dat heb ik niet :(

Als iemand een Nederlandse Handleiding heeft dan heb ik wel interesse, ook tegen betaling. Wel de boekje en niet zelf gescant want die heb ik al...

Heb ze ook meteen gevraagt hoe het met die actie van gratis 256 MB CF kaartje zit aangezien ik geen promotiecode had...kreeg van hun een code die ik in kon voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

MartijnGizmo schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:05:
[...]

Als je analoog werkt wel ja. ;)
Zelfs dat al niet meer. De huidige objectieven houden zelf al 99% van het UV-licht tegen. Als je aan UV-fotografie wilt gaan doen heb je zelfs speciale objectieven nodig die het wel doorlaten (er is een Nikkor-UV bijvoorbeeld).

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:06

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:48:
[...]

Dat was inderdaad al bekend, ik zoek namelijk eentje. Heb ze net gebeld om er een te bestellen maar je moet Credit Card hebben en dat heb ik niet :(

Als iemand een Nederlandse Handleiding heeft dan heb ik wel interesse, ook tegen betaling. Wel de boekje en niet zelf gescant want die heb ik al...

Heb ze ook meteen gevraagt hoe het met die actie van gratis 256 MB CF kaartje zit aangezien ik geen promotiecode had...kreeg van hun een code die ik in kon voeren :)
Zoveel heb je niet aan dat boekje als je toch al de ingescande versie hebt...

Wanneer heb jij je 350 gekocht? ik in februari dus geen code :( zou dat lukken?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is begrijpelijk dat je blij bent met je aankoop, maar dit alleen even melden voegt natuurlijk niet heel veel toe aan deze thread. Let daar dus een beetje op :)