We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
En ik kan ook geen reactie verwachten?Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:53:
[...]
Gezien je profiel denk ik dat je weinig reacties kunt verwachten.
Van wie heb je gehoord dat de camera nogsteeds wordt aangeboden voor 629 in Rotterdam? Want dan vraag ik die tweaker wel even..
Geef alsjeblieft even een zinvolle hint. Ik betaal niet graag >50 euro teveel..
[ Voor 33% gewijzigd door FragDaddy op 06-07-2006 23:34 ]
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Van: Mig29 <t> Verzonden door: gmail.com
Aan: fragdaddy at isd punkt nu
Datum: 6-jul-2006 23:04
Onderwerp: Canon Eos 350D

Ik gooi nu wel een beetje mijn eigen glazen in, want ik eindigde met:
Gaarne geen vermelding van deze e-mail op GoT
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 10:22 ]
LolVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:53:
[...]
Gezien je profiel denk ik dat je weinig reacties kunt verwachten.

Ik zou dit weghalen, tenzij je wilt dat je adres geharvest wordt. In plain tekst je mailadres achterlaten op het net is nooit verstandigVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:59:
[...]
![]()
[...]
Er zit echter wel degelijk een verschil tussen de klaks van de verschillende camera's, maar hell, waar hebben we het overTHW Arie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:59:
[...]
De 300D heeft ook een 'Klak' geluid, dus de theorie van Simon/neo gaat denk ik niet helemaal op.

Heeft mij 120 euro opgeleverd in ieder geval! Van 750 voor 629!
[ Voor 42% gewijzigd door J3roen op 07-07-2006 01:12 ]
Hee goeie tip dat ga ik ook doen ik zit namelijk dichtbij MM AA op school thnx,CRiSiS schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 01:11:
Ik las dat de camera bij Mediamarkt rotterdam voor iets meer dan 600 euro te krijgen was. Ik zelf woon in A'dam en ben vanavond naar Mediamarkt A'dam Arena geweest. Als je zegt dat in Rotterdam dezelfde camera voor minder te krijgen is dan passen ze de prijs aan.
Heeft mij 120 euro opgeleverd in ieder geval! Van 750 voor 629!
Ik ga het straks proberen
tnx Mig. Ik had mijn mail nog niet gecheckedVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:59:
[...]
![]()
[...]
Verwijderd
2 x 1gb CF extreme card of 1 x 2gb CF extreme card, Kortom meerdere kleine of 1 grote.
wat zijn jullie ervaringen??
Bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 15:16 ]
Overigens mag dan in de waarschuwing dan ook komen te staan dat meeste gebruikerservaring (zoals hierboven) en koopgedrag niet in dit topic gewenst zijn
Kijk hier eensVerwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:15:
Vraagje: aanschaf van geheugen.
2 x 1gb CF extreme card of 1 x 2gb CF extreme card, Kortom meerdere kleine of 1 grote.
wat zijn jullie ervaringen??
Bedankt
als je dus 2 kaartjes gebruikt van 1 gb.
Daarnaast heb je met 2 kaartjes een 'backup', als er eentje het begeeft,
gebruik je dan één kaartje, dan ben je de zak natuurlijk
Maar de kans dat zoiets voorkomt is zo klein, dat het - dus - eigenlijk weinig uit maakt
Verwijderd
Ik schiet meestal in AV mode, maar ik merk dat de belichtingssensor van de 350d moeite heeft met de harde zon. Als ik naar het histogram kijk zit er meestal een hoge piek in de lage- of hogetonen gebieden. Heb een beetje lopen klooien met de M stand en krijg dan na wat probeersels betere resultaten.
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen? Best lastig om steeds te moeten gaan uitvogelen welke Shutter met welke Apperture ik moet gebruiken

Die grip is trouwens meesterlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 17:19 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Kijk anders eens naar de manier waarop die de belichting meet. Hier heb je verschillende mogelijkheden in. Onder andere via een totaal gemiddelde of via evaluative metering, dus objecti in het midden weegt zwaarder dan de omgeving e.d.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:18:
Hoe doen jullie de belichting op een zonnige als deze?
Ik schiet meestal in AV mode, maar ik merk dat de belichtingssensor van de 350d moeite heeft met de harde zon. Als ik naar het histogram kijk zit er meestal een hoge piek in de lage- of hogetonen gebieden. Heb een beetje lopen klooien met de M stand en krijg dan na wat probeersels betere resultaten.
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen? Best lastig om steeds te moeten gaan uitvogelen welke Shutter met welke Apperture ik moet gebruikenSchiet je een kaartje van 2gb zo vol...
Die grip is trouwens meesterlijkBeste accesoire.
Kies een diafragmawaarde en sluitertijd die jou redelijk lijken, neem een meting en kijk wat de camera daar van vindt (staat aangegeven op de exposure compensation schaal in de viewfinder). Pas of je sluitertijd of je diafragma of je iso aan richting de 0 compensatie met uiteraard in je achterhoofd dat jij slimmer bent dan de belichtingsmeterVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:18:
Heb een beetje lopen klooien met de M stand en krijg dan na wat probeersels betere resultaten.
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen? Best lastig om steeds te moeten gaan uitvogelen welke Shutter met welke Apperture ik moet gebruikenSchiet je een kaartje van 2gb zo vol...
[ Voor 8% gewijzigd door djengizz op 08-07-2006 19:33 ]
Ik doe als Magic in deze: Ik schiet op Av, kies een diafragma, en schat een expose compensation in, dan bepaalt de camera een passende sluitertijd. Als die me niet bevalt pas ik eventueel nog het diafragma een beetje aan tot dat het me wel bevalt.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:18:
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik merk dat ik 'm bij zonnig weer standaard op -2/3 of -1 heb staan, anders komen er erg fletse platen uit imho.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar wat bescherming voor dat toch wel ver naar achter uitstekende scherm. Ik heb die Display beschermings dingetjes voor de 10D etc wel gezien, maar nog niet voor de 350D. Kan iemand me in de juiste richting wijzen?
neographikal in "Het grote Canonmount-objectieven-topic V..."
Ik heb in ieder geval nergens last van, ondanks het gebruik van mijn camera
Dat lijkt me ook wel praktisch ja.Ik heb een oculairvergroter op mijn 350D zitten
Ik wil helemaal geen discussie starten. Ik wil gewoon zo'n screenprotector hebbenneographikal schreef op zondag 09 juli 2006 @ 01:12:
Toevallig kwam die discussie laatst ook voorbij:
neographikal in "Het grote Canonmount-objectieven-topic V..."
Ik heb in ieder geval nergens last van, ondanks het gebruik van mijn cameraDaarbij kom ik niet in de meest schone / zachte omgevingen, dus ach, het zal allemaal wel meevallen
[ Voor 11% gewijzigd door FragDaddy op 09-07-2006 01:48 ]
Bedankt voor je reply. Ik ga er even achteraan.Toff schreef op zondag 09 juli 2006 @ 02:21:
Als je met alle geweld je schermpje wilt beschermen (in de praktijk blijkt het gewoon redelijk krasvast te zijn) kan je eventueel eens googelen op het merk "Brando". Die produceren anti-kras-folies voor PDA's. Ik gebruik er een op mijn PDA, omdat ik daar regelmatig met mijn nagels op zit te duwen... Plakt "zonder plak" (statisch?), is wasbaar (zegt men) en zou ook nog reflecties verminderen, maar ik vind zelf dat de leesbaarheid er iets op achteruitgaat. Kost een euro of 15, wat erg veel geld is voor een simpel velletje folie, maar ik heb nog niks beters kunnen frotten voor minder geld. Ik blijf het overbodig vinden op een 350D, maar als jij er blij mee bent, waarom niet?
15 euro uitgeven om een body van >700 te beschermen.. Noem het maar overbodig.
Waarom gebruikt bijna iedereen een UV-filter op zijn lenzen? Zelfs op kit-lenzen van 100 euro?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dit topic is gesloten.
Het is begrijpelijk dat je blij bent met je aankoop, maar dit alleen even melden voegt natuurlijk niet heel veel toe aan deze thread. Let daar dus een beetje op :)