dus het is toch hetzelfde zeg je dus.. Je auto is duurder..(dan wat eigenlijk, waar vergelijk je mee?) maar je bent minder kwijt omdat je meer rijd?
Kijk ik snap je wel. De goedkoopste auto zal een Fiat Pinda zijn, als die nog bestaat. Maar om nu met een Fiat Pinda op vakantie naar Italie te gaan, hmm, weet ik niet, geen goed plan vind ik.
Ik ga er verder geen halszaak van maken, want volgens mij heb jij het niet zo op Saab, maar toen ik een Saab kocht waarschuwde men mij al voor het feit dat het zo duur zou zijn. In die tijd was ik ook nog armlastig, maar het is mij altijd reuze meegevallen.
[...]
Freaks heb je altijd. Zoals ik al eerder heb gezegd... een echte Saab rijder kijkt niet eens naar die rekeningen, hij betaalt voor service, en die service houdt in dat de dealers bij dergelijke klanten de auto' s vaak zonder pardon op komen halen en de factuur nasturen... want bij sommige personen is direct betalen noodzakelijk... ja ik spreek uit saabgarage ervaringen die ik goed ken waar ook van die "freaks" kwamen en alleen maar opzoek waren naar iets mooiers
Tevens, de saabrijders die gewoon de rekening zonder pardon betalen en niet op een krasje kijken pimpen al helemaal niet op een site met hun foto's

Hmm, nouja ik denk dus dat de echte Saab rijder een liefhebber is, net als een Alfa liefhebber of een DS liefhebber, die toch wel nadenkt over kosten.
[...]
Kom even langs en ik rem je remmen echt binnen notime krom als het van die "originele" dingen zijn, is het een automaat lukt het voor het eind van de 2e straat ook nog wel
Over die dempers enzo, dat klopt redelijk maar heb je wel eens gezien dat bij dergelijke typen auto's vaak dit soort dingen niet vervangen wordt omdat er nooit over gezeurd wordt omdat het rustige saab type rijder, die er meer zijn dan van die jonge jongens die hem leasen, daar gewoon niet over zeuren.
Een homokineet zal bij een rustige saabrijder ook eerder kapot gaan bij een kapotte ashoes omdat hij niet onder zijn auto kijkt... boeit hem gewoon niet

Jahoor, ik geloof je direct, kijk als het kapot moet dan kan het kapot. Maar kun jij mij verklaren waarom ik nooit kromme schijven heb gehad? Terwijl ik jouw huiskamer makkelijk met alle snelheidsovertredingen kan gaan behangen, ik reed standaard te hard, alleen op 's lands snelwegen uiteraard, ik moest vorige week nog 1300 euro aftikken bij de douane aan openstaande bekeuringen van twee jaar geleden, en bij hard rijden hoort ook soms flink in de ankers gaan omdat iemand naar links komt zetten.
Alleen twee keer een kapotte homokineet gehad bij mijn eerste Saab uit 88, was nog geen 200 gulden...
[...]
Het is gewoon een duurdere auto, simpel.
Nogmaals, in vergelijking met wat dan?
[
Voor 0% gewijzigd door
Saab op 12-02-2008 22:05
. Reden: quotes goed gezet ]