Even een schaamteloze copy paste uit het Alfa topic - aangezien het afscheid van Saab, en nieuwe zoektocht Alfa is...
Nou jongens, het ziet er naar uit dat ik weer een nieuwe auto kan gaan uitzoeken. Ik was al wat rond aan het spieken naar (mijn oude) 159SW, of een Brera deze keer. Ik was er alleen nog niet over uit of ik de Saab 9-7x echt weg wilde doen.
Die vraag heeft een hardrijder vanacht voor mij beantwoord. Die ENE keer dat ik eens denk, joh, de bluetooth van de radio verbinden, daar ga ik even voor langs de weg staan. Met de motor aan. En het licht aan. Niet op de rijbaan, naast de weg in zo'n gravel-vak. Goed zichtbaar zou je denken.
Rijdt die halve zool even met 100km/h mn auto in.

Nou jongens, het ziet er naar uit dat ik weer een nieuwe auto kan gaan uitzoeken. Ik was al wat rond aan het spieken naar (mijn oude) 159SW, of een Brera deze keer. Ik was er alleen nog niet over uit of ik de Saab 9-7x echt weg wilde doen.
Die vraag heeft een hardrijder vanacht voor mij beantwoord. Die ENE keer dat ik eens denk, joh, de bluetooth van de radio verbinden, daar ga ik even voor langs de weg staan. Met de motor aan. En het licht aan. Niet op de rijbaan, naast de weg in zo'n gravel-vak. Goed zichtbaar zou je denken.
Rijdt die halve zool even met 100km/h mn auto in.

:strip_exif()/f/image/RqUDANvKH9RveiCsiaaoDQ5s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/STuwP32T42Quqf3YgMOFj6CI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bh8UDZVh5ih984YNSrWgSHNs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TeXW7NEwAaelOsiEtKnKmLFf.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/hTkqlphr29aTXQfj1suJ4CiN.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/A6JgeTwpVYkgpq91RrcoLmDo.jpg?f=fotoalbum_large)