Welk feit hebben we het nu over?
Verder; Kijk eens naar hoe dit draadje heet. Sinds wanneer gaat het over @Home?
Volgens mij
wil jij het helemaal niet over @home hebben maar wil jij je specifiek kwaad maken om UPC, terwijl het vereisen van een kabeltv-abonnement de normaalste zaak van de wereld is in kabeltelevisieland.
En bovendien:
Helaas
Op uw adres kunnen we (nog) geen @Home aansluiting realiseren.
Ja, maar het gaat toch niet om specifiek
jouw aansluiting? Ik ben nou eenmaal iets minder kortzichtig, ik bekijk het op landelijk niveau, ik kijk ook naar hoe andere providers dat doen.
Daarnaast, UPC : @Home is ongeveer 8 : 2 wat aantal aansluitingen betreft.
Wat is je punt?
De ADSL providers zijn gelukkig nog zo netjes om middels voetnoten de realistische prijzen te vermelden, als er bijv. een KPN-abo verplicht is. Wat trouwens al een tijd niet meer het geval is. Ik heb zelf XS4All Only thuis.
Precies, ADSL-providers zetten het er juist bij omdat een KPN-abo niet altijd verplicht is. Het moet voor de consument duidelijk zijn bij welke provider hij wel/niet een KPN-abo nodig heeft en om narigheid te voorkomen met consumenten die geen KPN-abo hebben vermelden ze dat maar vast. 99% van de Nederlanders heeft echter al een kabeltelevisie-aansluiting en betaalt al jaren voor kabeltelevisie. Het hebben van een kabeltelevisieaansluiting is in Nederland iets vanzelfsprekends. Met andere woorden: ADSL- en kabel-internetaansluitingen zijn als appels en peren.
Chello doet
hier alsof er niets aan het handje is, en die coax eerst duur aangelegd en onderhouden zou moeten worden o.i.d. Helaas pindakaas, die coax ligt in vrijwel iedere woning in NL, net als de telefoonaansluiting.
Dat heet gewoon misleiden, en dat mag niet in Nederland.
Waar staat dat er eerst coax duur moet worden aangelegd? Je link wijst naar een pagina met chello abonnementskosten. Ik zie daar niets staan over aanlegkosten en al helemaal niets over onderhoud. Get your facts straight, Benedictus. Bedoel je misschien de aanlegbijdrage zoals die
hier staat? Die is voor woningen waar nog helemaal geen coax in huis is, dus alles nog vanaf de wijkkast moet worden aangelegd, waar nog gegraven moet worden etc. Oftewel: nieuwbouw en woningen waar kabeltv-aansluitingen opgesplists worden.
Gelukkig mag dat in Nederland.

Ik hou er gewoon niet van als mensen ongefundeerde onzin uitkramen.
wanneer krijg ik de snelheden waar ik UPC voor betaal?
Welk abonnement heb je en welke snelheden haal je
hier?
[edit]
Ah, jij was diegene met dat
ongeloofwaardige topic. Als je nog steeds twijfelt welk abonnement je hebt, log dan eens in op
http://prov.upc.nl, daar zie je het wel staan. Misschien kun je ook in je modem kijken wat je signaalwaarden zijn, op
http://192.168.100.1. Als je niet bij de maximum snelheden in de buurt komt kan dat een aanwijzing zijn.
[
Voor 10% gewijzigd door
Bergen op 26-03-2007 03:06
]