UPC Internet & bellen Onbeperkt (6 Mbps/1,5 Mbps) € 34.95

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 22.590 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Vanaf vandaag, 15 mei, heeft UPC een nieuwe huisstijl geintroduceerd. Samen met de nieuwe huisstijl zijn er ook een aantal veranderingen richting consument bedacht. Er is een campagne gestart om de wirwar van verschillende totaalpakketten te reduceren tot een overzichtelijk minimum! Dit moet het makkelijker maken voor consumenten om eenvoudig over te stappen naar een totaalpakket, zonder zich te moeten verdiepen in al die verschillende aanbiedingen.

UPC Internet & bellen Onbeperkt - € 29,95 per maand (voormalig chello Power & Anytime)

Internet:

Hoge internet snelheid (6 Mbps / 1,5 Mbps)
Inclusief homepage en 5 eigen email adressen
Onbeperkt, geen extra kosten

Bellen:

24 uur per dag gratis bellen naar alle vaste nummers in nederland
Gratis voicemail en nummerbehoud
Uw oude telefoonlijn zeggen wij op, deze heeft u niet meer nodig. U kunt wel gewoon uw oude telefoons blijven gebruiken

De prijs per maand is de vaste nieuwe prijs, dus niet alleen voor het eerste jaar!

Bestaande Power + Anytime klanten kunnen in aanmerking komen voor UPC Internet & bellen Onbeperkt! Hiervoor is een coulance regeling in het leven geroepen. Je zult dit wel zelf moeten aangeven bij UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 12:30
Erg leuk, maar het lijkt net een kopie van een nieuwsbrief. Weet je zeker dat je niet loopt te spammen?

[ Voor 92% gewijzigd door Murcielago op 15-05-2007 17:26 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Volgens mij is die hij zijn vraag vergeten ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 15-05-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Murcielago schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:25:
Erg leuk, maar het lijkt net een kopie van een nieuwsbrief. Weet je zeker dat je niet loopt te spammen?
Klopt, heb ik overgenomen van Chelloo.com
Lijkt mij een erg aantrekkelijk verhaal. Vooral die 1,5Mbps UP.
Leek mij wel een nieuw topic waard ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door supersatan op 15-05-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind het duur, maar dat zal wel aan mij liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
supersatan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:27:
[...]

Klopt, heb ik overgenomen van Chelloo.com
Lijkt mij een erg aantrekkelijk verhaal. Vooral die 1,5Mbps UP.
Leek mij wel een nieuw topic waard ;-)
Vind het niet bijster bijzonder 1,5 MB hoor... dat is volgens mij echt het minimale wat providers aanbieden, en voor die snelheid vind ik het aardig duur.

-Edit- oh ik dacht dat 1,5mbps de download snelheid was ;) 6MBps is wel te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sebastiaan_2005 op 15-05-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Exorcist schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:00:
Ik vind het duur, maar dat zal wel aan mij liggen?
Leg uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 14:04
Mmm, dat was wel heel makkelijk. Heb net ff gebelt. Ook vanaf chello light (3/1 mbit down/up) + freetime ('s avonds gratis bellen) (29,95 1e jaar, daarna 39,95) kan je overstappen.

Krijg nu UPC Internetten en Bellen onbeperkt (6/1,5 mbit down/up) + anytime (hele dag gratis bellen) voor exact dezelfde prijs (29,95 en dit blijft zo na het 1e jaar).

Je zou gek zijn om t niet te doen, als je al een UPC abbo hebt. Je zit er alleen weer een jaar aan vast uiteraard. Ik snap alleen de prijzen van los internet niet. Chello power is bijv 39,95, maar als je telefonie erbij neemt, betaal je maar 29,95. Raar toch?

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik kan zo al een aantal all-in abo's noemen die een stuk sneller en een stuk goedkoper zijn, echter met een 0,5 Mbit mindere upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:28

Sick Nick

Drop the top!

Dat zijn dan wel adsl2 abo's waarbij je dus bovenop je abo prijs nog 9 euro nogwat erbij moet tellen als kosten omdat je OF een kpn lijn moet hebben OF extra moet betalen voor de huur van die kpn lijn via je internetprovider. 30 euro all in zonder kpn lijn en zonder extra kosten is zo duur nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sick Nick schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:38:
Dat zijn dan wel adsl2 abo's waarbij je dus bovenop je abo prijs nog 9 euro nogwat erbij moet tellen als kosten omdat je OF een kpn lijn moet hebben OF extra moet betalen voor de huur van die kpn lijn via je internetprovider. 30 euro all in zonder kpn lijn en zonder extra kosten is zo duur nog niet.
True, maar veel mensen hebben al een vaste lijn. heb je dit niet, betaal je inderdaad rond de 10 eur voor kaalkoper of een telefoonnumer (belbudget). maar, dan betaal je 32,95 en dan wel voor 20/1. Voor kabel zal het wellicht een goed aanbod zijn mocht er geen ADSL2+ in je omgeving worden geleverd, of je woont te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm ja leuk en mensen met Chello Easy en telefonie, kunnen die ook overstappen ? Is dezelfde prijs nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s441558
KillerAce_NL schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:50:
Hmm ja leuk en mensen met Chello Easy en telefonie, kunnen die ook overstappen ? Is dezelfde prijs nl.
Met chello light en telefonie in ieder geval wel. Heb het net gedaan via de verkoopafdeling (gratis nummer). Vraag het zou ik zeggen. Ik heb t idee dat ze t allemaal wel prima vinden bij die verkoopafdeling.

[ Voor 13% gewijzigd door s441558 op 15-05-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:18
KillerAce_NL schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:50:
Ja, ook deze klanten kunnen overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 20:11

Bergen

Spellingscontroleur

s441558 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:33:
Je zou gek zijn om t niet te doen, als je al een UPC abbo hebt. Je zit er alleen weer een jaar aan vast uiteraard. Ik snap alleen de prijzen van los internet niet. Chello power is bijv 39,95, maar als je telefonie erbij neemt, betaal je maar 29,95. Raar toch?
Precies, dus waarom zou je het niet doen? :) De prijzen zijn misschien onlogisch, maar de keuze is heel gemakkelijk!

[ Voor 8% gewijzigd door Bergen op 15-05-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd. Wat je krijgt is niets nieuws - 6 down 1.5 up bestaat al een tijdje (ik was er vrij snel bij, heb ge'side'grade vanaf chello Classic. 8/1 is leuk, maar upload vind ik toch interessanter en dan was 1/4 lagere down voor 50% hogere up voor EUR 10/m minder een goede deal), die 'anytime' telefonie is er ook al een paar maanden.

Maar beide voor 3/4 van de prijs van de internetabo los... 8)7

* dion_b gaat morgen ook maar eens een "upgrade" uit laten voeren :P

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Sick Nick schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:38:
Bij UPC moet je nog even 17 euro ophoesten voor het kabelabbonement, waardoor je toch weer duurder uitkomt. Tele2 is dan toch een stuk goedkoper? 30 euro all in voor een 20mbit lijntje en 2 telefoonnummers.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Hey dit is zeker interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

wcduck schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:19:
[...]

Bij UPC moet je nog even 17 euro ophoesten voor het kabelabbonement, waardoor je toch weer duurder uitkomt. Tele2 is dan toch een stuk goedkoper? 30 euro all in voor een 20mbit lijntje en 2 telefoonnummers.
Maar ten eerst heb je bij Tele2 voor die 30 euro ook geen tv en ten tweede bel je daarmee niet gratis naar alle nationale nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Bergen schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:57:
[...]
Maar ten eerst heb je bij Tele2 voor die 30 euro ook geen tv en ten tweede bel je daarmee niet gratis naar alle nationale nummers.
Voor 8 euro extra heb je er ook tv bij. Het totaal voor Tele2 na 6 maanden (eerste 6 maanden 10 euro goedkoper):
37,95 euro
Totaal voor UPC:
18 + 30 = 48 euro
Het scheelt dus toch behoorlijk veel. Zelf ben ik opzoek naar een zo goedkoop mogelijk internet abbo, zonder telefoon of tv. Vandaar de parate kennis op dit gebied. UPC viel bij mij af omdat die 18 euro voor de tv er altijd bijkomt.

Wat betreft het gratis bellen naar vaste nummers: bij Tele2 is het na 19:00 ook gratis. Voor een kleine meerprijs is het geloof ik altijd gratis.

[ Voor 10% gewijzigd door wcduck op 16-05-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s441558
Ff een vergelijking voor Tele2 en UPC qua kosten (geen actietarieven)

NaamInternet + telefonieTVTotaalMeerdere TV'ssnelheid internetBelvoorwaarden
UPC internetten en bellen29,9516,0546,00ja6/1,5 mbitBellen hele dag gratis
Tele 2 Compleet BelGratis39,957,9547,90nee4/1 mbitBellen hele dag gratis
Tele 2 Compleet 29,957,9537,90nee20/1 mbitBellen 's avonds en weekend gratis, wel starttarief

Zoals je ziet hangt het nogal van je belgedrag en aantal TV's af, welk voordeliger of de beste keuze is. Ook andere keuzes spelen mee, bijv: Wil je voetbal op tv (Tele2 + €7,00), wil je veel (digitale) zenders (UPC + €2,16 / €4,16, Tele2 + €7,00)

[ Voor 175% gewijzigd door s441558 op 16-05-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

sylvesterrr schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:40:
[...]

Ja, ook deze klanten kunnen overstappen.
Overgestapt :)
Meer snelheid voor dezelfde prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

wcduck schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:00:
[...]

Voor 8 euro extra heb je er ook tv bij. Het totaal voor Tele2 na 6 maanden (eerste 6 maanden 10 euro goedkoper):
37,95 euro
Totaal voor UPC:
18 + 30 = 48 euro
Het scheelt dus toch behoorlijk veel. Zelf ben ik opzoek naar een zo goedkoop mogelijk internet abbo, zonder telefoon of tv. Vandaar de parate kennis op dit gebied. UPC viel bij mij af omdat die 18 euro voor de tv er altijd bijkomt.

Wat betreft het gratis bellen naar vaste nummers: bij Tele2 is het na 19:00 ook gratis. Voor een kleine meerprijs is het geloof ik altijd gratis.
Eerste 6 maanden prijzen zijn leuk, maar je zit toch in beide gevallen 12 maanden vast aan je abonnement, dan is het onzinnig om te kiezen op basis van totaal prijzen na 6 maanden. Dan kun je beter beslissen op basis van hoeveel het na 12 maanden kost :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wow, da's snel. Nu al mijn nieuwe snelheid !
Nieuw management daaro ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
dion_b schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:25:
[...]

Eerste 6 maanden prijzen zijn leuk, maar je zit toch in beide gevallen 12 maanden vast aan je abonnement, dan is het onzinnig om te kiezen op basis van totaal prijzen na 6 maanden. Dan kun je beter beslissen op basis van hoeveel het na 12 maanden kost :z
Helemaal mee eens, daarom heb ik ook de prijzen gebruikt van na de eerste 6 maanden. De eerste zes maanden zal het dus 19,95 kosten bij Tele2. Het verschil wordt dus alleen maar groter. Het eerste jaar 180 euro, de jaren erop 120 euro. En dan heb je een stuk snellere lijn.

[ Voor 7% gewijzigd door wcduck op 16-05-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06 23:02

TommyGun

Stik er maar in!

KillerAce_NL schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:35:
Wow, da's snel. Nu al mijn nieuwe snelheid !
Nieuw management daaro ofzo ?
Ik ben vorig jaar overgestapt naar Extreme (van Classic) en dat was ook binnen 10 minuten gebeurd hoor. Kwestie van even bellen en voila.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik ben ook overgestapt. Had chello light, dat kostte mij 32 euro per maand.

Nu én sneller internet (6mbit ipv 3) én gratis bellen voor drie euro minder(!) per maand.

Ik zeg: PRIMA UPC!! goede actie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

dion_b schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:25:
[...]

Bij UPC is televisie (zowel analoog als digitaal) maandelijks opzegbaar.
wcduck schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:01:
[...]

Helemaal mee eens, daarom heb ik ook de prijzen gebruikt van na de eerste 6 maanden. De eerste zes maanden zal het dus 19,95 kosten bij Tele2. Het verschil wordt dus alleen maar groter. Het eerste jaar 180 euro, de jaren erop 120 euro. En dan heb je een stuk snellere lijn.
Dat moet je maar hopen. Tele2 is nog altijd ADSL, waar je afhankelijk bent van de afstand tot de centrale. Bij UPC zit je op een kabelnetwerk, dan heb je daar geen last van. Als je een 6 mbit abo hebt, dan heb je ook 6 mbit. En geen 4 of 5 omdat je ver van de centrale zit ofzo.

[ Voor 43% gewijzigd door Bergen op 17-05-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Bergen schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:46:
[...]
Bij UPC is televisie (zowel analoog als digitaal) maandelijks opzegbaar.

[...]
Dat moet je maar hopen. Tele2 is nog altijd ADSL, waar je afhankelijk bent van de afstand tot de centrale. Bij UPC zit je op een kabelnetwerk, dan heb je daar geen last van. Als je een 6 mbit abo hebt, dan heb je ook 6 mbit. En geen 4 of 5 omdat je ver van de centrale zit ofzo.
Begint een beetje te klinken alsof ik reclame aan het maken ben voor Tele2, dat is niet zo hoor. Ze hebben aardig wat dingen slecht geregeld ( eerst ons internet afsluiten, en vervolgens een emailtje sturen of we een bepaald telefoonnummer kunnen bellen voor het maken van een afspraak met een installateur. Erg lastig ophalen dat mailtje, zonder internet). Helaas was dit toen ik nog internet van UPC had ook zo (klantenservice tijden van rond de 45 min, is al wel een jaar of 3 geleden). Het nadeel wat ik met de kabel ondervond is dat het in de avonduren trager werd, volgens mij omdat je de lijn deelt met de rest van de straat. Hier heb ik met ADSL geen last van, ik heb vrijwel altijd dezelfde snelheid. Bij Tele2 garanderen ze geloof ik ook 10 mbit, anders krijg je korting op de rekening. Hiermee blijft het sneller en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 07:00
Ik zit hier thuis met een Extreme + Freetime pakket (en nog bellen via een analoge lijn) en wilde na 1,5 jaar graag overstappen op Internet & bellen onbeperkt.

Dit mag helaas niet van UPC. Dit komt omdat ik nog gebruik maak van de analoge telefoonlijn en technisch is het niet haalbaar om dat om te ruilen voor een digitaal systeem.
Bestaande klanten die al lang producten afnemen van upc zijn blijkbaar de klos en ik wordt min of meer gedwongen om aan m'n huidige (dure) abbonement vast te zitten.

Ik heb al om me heen gekeken voor een goed ADSL abbo, maar Tiscali en Tele2 (die toch goede pakketten bieden) kunnen het bij mij in Leeuwarden niet leveren........ zo wordt de spoeling erg dun.

Ik baal van de machtspositie die UPC in dit geval inneemt....

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

weststar schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:15:
Ik zit hier thuis met een Extreme + Freetime pakket (en nog bellen via een analoge lijn) en wilde na 1,5 jaar graag overstappen op Internet & bellen onbeperkt.

Dit mag helaas niet van UPC. Dit komt omdat ik nog gebruik maak van de analoge telefoonlijn en technisch is het niet haalbaar om dat om te ruilen voor een digitaal systeem.
Bestaande klanten die al lang producten afnemen van upc zijn blijkbaar de klos en ik wordt min of meer gedwongen om aan m'n huidige (dure) abbonement vast te zitten.

Ik heb al om me heen gekeken voor een goed ADSL abbo, maar Tiscali en Tele2 (die toch goede pakketten bieden) kunnen het bij mij in Leeuwarden niet leveren........ zo wordt de spoeling erg dun.

Ik baal van de machtspositie die UPC in dit geval inneemt....
Ook met een analoge lijn kan je gebruik maken van de nieuwe actie. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Dionysos schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:37:
[...]

Ook met een analoge lijn kan je gebruik maken van de nieuwe actie. B)
Waarom kan een HD medewerker mij dat dan niet vertellen? ;(

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bel met de verkoopafdeling en niet met de helpdesk. Krijg je iemand die het niet snapt, gelijk ophangen en weer opnieuw bellen. Grote kans dat je iemand krijgt die het wel begrijpt en je gewoon gelijk kan omzetten. Maar het is zeker mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

weststar schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Waarom kan een HD medewerker mij dat dan niet vertellen? ;(
Die heeft dat blijkbaar niet geweten. Dionysos heeft gelijk, ook met een analoge lijn kun je van die actie gebruik maken.
Dionysos schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:50:
Bel met de verkoopafdeling en niet met de helpdesk. Krijg je iemand die het niet snapt, gelijk ophangen en weer opnieuw bellen.
Het zijn mensen daar aan de andere kant van de lijn hoor, je mag het gesprek best op een normale manier afronden. |:(
Grote kans dat je iemand krijgt die het wel begrijpt en je gewoon gelijk kan omzetten. Maar het is zeker mogelijk!
Het maakt niet uit of je de storingsdesk, de klantenservice of de verkoopafdeling belt. Iedereen op elke afdeling hoort het te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bergen schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:07:

[...]
Het zijn mensen daar aan de andere kant van de lijn hoor, je mag het gesprek best op een normale manier afronden. |:(
Met gelijk ophangen bedoel ik niet dat je gelijk de hoor erop kwakt. Ik ben ook geen holbewoner.
Maar gewoon: "ok, dan weet ik genoeg. Bedankt" --> opnieuw bellen :)
[...]
Het maakt niet uit of je de storingsdesk, de klantenservice of de verkoopafdeling belt. Iedereen op elke afdeling hoort het te weten.
Ja, maar de ervaring leert dat dat bij UPC niet zo gaat.

Je hebt gelijk als je zegt dat zo zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Tja dat is het verschil met bijvoorbeeld de verkoopafdeling: zij hoeven alleen informatie te hebben over produkten en aanbiedingen. Wij (op de storingsdesk) moeten behalve dat ook van alle andere info op de hoogte zijn (techniek, eventuele problemen en storingen, kennis van alle tools om modems e.d. uit te lezen, etc) en elke dag is er wel nieuws, dus als het druk is, mis je misschien wel eens wat.

Als je het zo bekijkt heeft elke afdeling zijn voor- en nadelen. Als je graag televisie, internet, telefonie of digitale televisie wilt aanvragen, en verder niets, dan kun je het beste bij de verkoopafdeling terecht. Als je ook graag wat meer technische informatie wilt kun je misschien beter bij de helpdesk terecht.

Maar hoewel dit wel een nieuwe aanbieding is, is het niets nieuws dat telefonie freetime/anytime ook mogelijk is bij analoge telefonie. Dat kan al zolang freetime/anytime bestaat en iedereen hoort daar dus allang van op de hoogte te zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Bergen op 18-05-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Mooi, bedankt voor de reacties. Ik weet wat me te doen staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Net ff ook gebeld met de retentiedesk, het werd omgezet alleen er was wel een soort storing waardoor e.e.a. pas na een week doorgevoerd kon worden? :S. Een beetje onduidelijk wat ze vertelde, maar ik hoop dat ik snel op de nieuwe 6mbit snelheid kom (heb nu Light)

update:
het blijft ook UPC hè....... vrouwtje had de wijziging naar het nieuwe abo niet goed doorgevoerd (ze had alleen telefonie naast mijn Chello Light aangevraagd en een modem op laten sturen) waardoor het nu allemaal vertraagd is. Plus ik ga niet van 32,95 naar 29,95, maar gewoon 14,95 voor telefonie erbij! Het kan een paar min later al niet meer ongedaan worden, eerst moet de foute 'telefonie aanvraag' afgehandeld zijn. Maw ik krijg pas volgende week ergens de nieuwe snelheid :( (plus ws. een foute factuur om e.e.a. weer rechtgezet moet worden)

[ Voor 54% gewijzigd door draakhoofd op 18-05-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
- Wat voor modem heb je nu?
- Heb je al een telefoonabonnement bij UPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
sylvesterrr schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:22:
- Wat voor modem heb je nu?
- Heb je al een telefoonabonnement bij UPC?
Modem: SB5100E
Geen telefonie nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 19:56
Ik heb nu Chello Classic(zonder telefonie, alleen internet) voor 49,95 per maand :( .
Als ik dit abo met telefonie neem heb ik dan een nieuw modem nodig?

Heb nu een zwart Motorola modem SB5 100E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja.
Ik heb een Arris, draait goed b.t.w !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
KillerAce_NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:39:
Ja.
Ik heb een Arris, draait goed b.t.w !
Is de telefoonverbinding stabiel?

Als je via de kabel belt naar iemand met een KPN lijn die nummerweergave heeft, wordt dan het telefoonnummer gewoon weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Toad schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:52:
[...]

Als je via de kabel belt naar iemand met een KPN lijn die nummerweergave heeft, wordt dan het telefoonnummer gewoon weergegeven?
Uiteraard. Als je met je mobiel naar de vaste lijn belt kun je het nummer toch ook zien (indien nummerweergave werkt en is ingeschakeld op de vaste lijn)? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Toad schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:52:
[...]

Is de telefoonverbinding stabiel?

Ja en ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Zo heb het ook even omgezet voor mijn ouders. Ze hadden eerst Chello Easy in combinatie met onbeperkt bellen van UPC. Precies even duur als dit pakket, maar nu dus wel 4x zo snel internet :)

Als ik dan m'n ouders bezoek, kan ik daar ook fatsoenlijk leechen :p

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:24
Ik zit erover te denken om dit ook te nemen. Na wat bekijken hier en daar zag ik nog veel mensen met problemen, Spook telefoontjes, niet bereikbaar zijn.

Wat zijn jullie ervaringen ermee. Voor een iets gedetaileerdere blik vraag ik of iemand in het postcode gebied 1562 ook goede ervaringen ermee heeft of niet.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/128539004.png

Chello Power biedt redelijk wat het belooft :) Ook maar eens de overstap gemaakt van losse producten naar het nieuwe onbeperkt pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Toad schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:00:
Ik heb nu Chello Classic(zonder telefonie, alleen internet) voor 49,95 per maand :( .
Als ik dit abo met telefonie neem heb ik dan een nieuw modem nodig?

Heb nu een zwart Motorola modem SB5 100E.
Je kunt het aan de modem zien; Zitten er telefoonaansluitingen op de modem? Zo nee, dan heb je dus een andere modem nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174352

ik ben van plan om deze week een keer mijn chello light over te laten zetten in UPC Internet & Bellen onbeperkt (29,95). Ik heb nou tele2 isdn, dat kost 25 euro in de maand + 30 euro chello light dus goedkoper is het zeker. Ik hoop alleen dat het overzetten vlot verloopt en dat ik niet te lang/ liefst helemaal niet zonder internet en telefoon kom te zitten. Iemand ervaringen of opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
Bergen schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:18:
[...]
Je kunt het aan de modem zien; Zitten er telefoonaansluitingen op de modem? Zo nee, dan heb je dus een andere modem nodig.
Ik heb begrepen dat ik een ander modem nodig heb: een Arris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Anoniem: 174352 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:56:
ik ben van plan om deze week een keer mijn chello light over te laten zetten in UPC Internet & Bellen onbeperkt (29,95). Ik heb nou tele2 isdn, dat kost 25 euro in de maand + 30 euro chello light dus goedkoper is het zeker. Ik hoop alleen dat het overzetten vlot verloopt en dat ik niet te lang/ liefst helemaal niet zonder internet en telefoon kom te zitten. Iemand ervaringen of opmerkingen?
Als je al internet van UPC hebt, dan kom je niet zonder internet te zitten bij een eventuele overstap. De procedure (voor UPC-klanten die reeds een internetverbinding hebben, en telefonie aanvragen):

- Je krijgt een nieuw modem + telefoonnummer van UPC.
- Na het aansluiten van je modem kun je meteen internetten, wel op een lage snelheid omdat je modem niet geconfigureerd is.
- Ga naar http://prov.upc.nl/ om het nieuwe modem aan te melden, hierna kun je op volle snelheid downloaden/uploaden.
- Je kunt nu ook bellen via de UPC-lijn, met een ander telefoonnummer.
Indien je je huidige nummer wil behouden:
- Vul de machtigingskaart in voor nummerbehoud, en stuur deze terug. Je huidige telefoonlijn blijft actief totdat het nummer is geporteerd. Ook hoef je gedurende een maand geen abonnementskosten voor de telefoonlijn te betalen.
- Je nummer wordt binnen 3 weken geporteerd, de porteerdatum wordt schriftelijk bevestigd.

Op de dag dat het nummer wordt geporteerd wordt je oude lijn afgesloten en kun je bellen en gebeld worden op je oude nummer via de UPC-lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er nog niemand problemen met bellen via UPC? Zoals geen verbinding, slechte verbinding, uitval, niet kunnen bellen, nog steeds niet aangesloten? Dat soort ergernissen. Ik hoor de laatste tijd niet veel goeds over upc dus ik wil graag even gerustgesteld worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s441558
Geen problemen hier met telefonie. We hadden freetime + chello light. Vorige week anytime + chello power aangevraagd. Zou worden geregeld, maar tot op heden nog niks veranderd (ook bij Mijn UPC staat nog het oude abbo). Iemand enig idee hoe lang dat gaat duren om om te zetten. We hebben als de goede modem, dus dat kan t probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Bij mij was het binnen tien minuten omgezet, easy naar power en ook telefonie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Dus als ik dit abbonement neem kan ik dan gewoon de analoge lijn behouden toch?

Dan moet ik alleen iets verzinnen zodat ik voorlopig op de analoge lijn gebeld kan worden, maar als ik zelf bel dat dit via de digitale lijn (gratis) verloopt >:)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Jeldert schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:39:
Ja, die dingen staan volstrekt los van elkaar :z
Dan moet ik alleen iets verzinnen zodat ik voorlopig op de analoge lijn gebeld kan worden, maar als ik zelf bel dat dit via de digitale lijn (gratis) verloopt >:)
Wat dacht je van telefoon A op KPN ISRA aansluiten om binnenkomende gesprekken te ontvangen en telefoon B op UPC om uitgaande te maken... :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Ik bel nog gewoon analoog via UPC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

s441558 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:33:
Geen problemen hier met telefonie. We hadden freetime + chello light. Vorige week anytime + chello power aangevraagd. Zou worden geregeld, maar tot op heden nog niks veranderd (ook bij Mijn UPC staat nog het oude abbo). Iemand enig idee hoe lang dat gaat duren om om te zetten. We hebben als de goede modem, dus dat kan t probleem niet zijn.
Ik zou ff bellen als ik jou was... dan weet je waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteravond besteld;) Binnen 5 dagen krijg ik het pakket thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 22:40
hmm da's best snel. Zelf net Tele2 Compleet besteld duurt max 4 weken arghh.
Anoniem: 174352 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:15:
Gisteravond besteld;) Binnen 5 dagen krijg ik het pakket thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Dat is het voordeel van je eigen netwerk beheren. Een ADSL-provider heeft de medewerking van KPN nodig om DSL te activeren op je lijn.

Bij UPC kun je in principe dezelfde dag nog internetten+bellen (als je het installatiepakket bij een dealer of shop haalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56066

Jeldert schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:39:

Doorschakelen? ( sterdienst ) *21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Als je nu een analoge lijn hebt en je neemt dit abonnement, dan bel je ook gewoon gratis met je analoge lijn. Je hebt niet beslist VoIP nodig om gratis te kunnen bellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bergen op 25-05-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Begrijp ik nu goed dat ik met mijn Chello Power + Telefonie Freetime, waarvoor ik nu 45euro/maand betaal, nog maar 30 hoef te betalen als ik met de servicedesk ga bellen? Ik had classic, ben 3 maart verhuist en heb toen abonnement omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik wil eigenlijk wel Chello Power hebben, maar die rukkers hebben hun centrale of zo nog niet goed voor elkaar waardoor onze alarmcentrale niet zou werken. Als we dit gaan gebruiken. Ik hoop wel dat ze dit snel gaan oplossing zodat ik dan Demon/XS4all 6/1mbit de deur uit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Rambo schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:42:
Begrijp ik nu goed dat ik met mijn Chello Power + Telefonie Freetime, waarvoor ik nu 45euro/maand betaal, nog maar 30 hoef te betalen als ik met de servicedesk ga bellen? Ik had classic, ben 3 maart verhuist en heb toen abonnement omgezet.
jup, dat begrijp jij goed! snel bellen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
:P
Had al gebeld maar het enige wat ze me kunnen doen is een prettige feestdag wensen, zal het morgen nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

De klantenservice misschien, wij (de storingsdesk) waren gewoon open hoor! Wij hadden het ook voor je kunnen regelen. ;) Oh well, morgen is er weer een dag.

[ Voor 13% gewijzigd door Bergen op 29-05-2007 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dutch3men schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:59:
Ik wil eigenlijk wel Chello Power hebben, maar die rukkers hebben hun centrale of zo nog niet goed voor elkaar waardoor onze alarmcentrale niet zou werken.
Als je je even verdiepte in wat de eisen zijn van die alarmcentrale van je zou je erachter komen dat "die rukkers" er geen drol aan kunnen doen en dat willekeurige andere "rukkers" het met een digitale telefonie oplossing (KPN IPB) ook niet kunnen :Z

Alarmcentrales vragen namelijk een telefoonlijn die niet afhankelijk is van de electriciteit in huis. Alleen KPN analoge lijnen (en ISDN) bieden dat. Alle andere oplossingen - of ze nu van UPC, KPN of wie dan ook zijn - werken via een modem in-huis die dus geen kiestoon levert als stroom eruit klapt (of door een inbreker dmv kortsluiting gesaboteerd wordt).
Als we dit gaan gebruiken. Ik hoop wel dat ze dit snel gaan oplossing zodat ik dan Demon/XS4all 6/1mbit de deur uit kan doen.
Technisch niet te doen, zoals hierboven beschreven. Totdat alarmcentrales ook de 21e eeuw inkomen (werken met GSM bijvoorbeeld...) gaat er voor die dingen geen alternatief zijn voor analoog koper. Wat je er natuurlijk niet van weerhoudt om als je toch al kabel hebt chello Power + telefonie te nemen, maar gewoon je analoge telefoonlijn ernaast te houden voor de alarmcentrale :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79329

Interessante aanbieding die 6 mbit + bellen.

Hoe zijn de ping tijdens op game servers? TO of UT? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Ping is prima, nooit last van gehad, ook niet op oude adres.

Vanochtend gebeld, en de vrouw zou me een bevestigingsbrief laten toesturen en het laten regelen :)
Dus dat is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is deze 6 mbit lijn nu precies hetzelfde als hun VEEL duurdere (39.95) normale 6 mbit zonder Telefony???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Haha, net gebeld, en binnen 5 minuten is het al omgezet. Modem resette vanzelf, hoefde er niks voor te doen. En dat terwijl de verkoper twee keer zei dat het 2 dagen zou duren :)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Anoniem: 79329 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:06:
Is deze 6 mbit lijn nu precies hetzelfde als hun VEEL duurdere (39.95) normale 6 mbit zonder Telefony???
Ja. En zoveel duurder is het ook weer niet hoor, het verschil is "slechts" 10 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg in juli de sleutel van me nieuwe huis.

Ik moet dus het volgende regelen:

- UPC kabel TV
- UPC chello internet + bellen
- kompleet nummer telefoon nummer

Hoelaat zal dit duren voor dit geregeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Het aanvragen/aansluiten van het Standaardpakket Radio/TV duurt drie werkdagen. Hierna kun je Internet&Bellen aanvragen. Het installatiepakket heb je doorgaans binnen een week in huis.

Nadat je 't modem hebt aangesloten, kun je direct gaan bellen en internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:37

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

sylvesterrr schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:43:
Het aanvragen/aansluiten van het Standaardpakket Radio/TV duurt drie werkdagen. Hierna kun je Internet&Bellen aanvragen. Het installatiepakket heb je doorgaans binnen een week in huis.

Nadat je 't modem hebt aangesloten, kun je direct gaan bellen en internetten.
Toevoeging: Als je in de buurt van een UPC-center woont, kun je ook zo een installatiepakket ophalen. Nog voordat je thuis kunt zijn werkt je abonnement al, incl. telefoonnummer :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HaaZ schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:55:
[...]

Toevoeging: Als je in de buurt van een UPC-center woont, kun je ook zo een installatiepakket ophalen. Nog voordat je thuis kunt zijn werkt je abonnement al, incl. telefoonnummer :)
Bedankt voor jullie reacties sylvester en haaz
Aah dat zou helemaal super zijn. Maar ik denk het niet, kom in Doetinchem te wonen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 79329 op 30-05-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:40

GaMbiNo

1337

Ik ben ook overgestapt van Chello Light en Freetime bellen naar Chello Power en Anytime bellen.

Ik ben van 40 euro per maand naar 30 gegaan en daarnaast heb ik ook nog eens een anderhalf keer zo snelle internetverbinding en altijd gratis bellen ipv 's avonds en in het weekend.

* GaMbiNo is dik tevreden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
(foutje bericht mag weg)

[ Voor 159% gewijzigd door draakhoofd op 30-05-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanmorge heeft de monteur de modem aangesloten. tv werkt. telefoon werkt (alleen het nummer van kpn moet nog overgezet worden en dan kan kpn de deur uit) en internet werkt ook MAAR, als ik naar http://prov.upc.nl ga, en vul daar mijn gegevens in, komt er te staan:
Productomschrijving: Chello Light
+ SIP VoIP

SIP VoIP is nieuw, stond er bij mijn oude Light abbonement nog niet, maar hier moet nu toch eigelijk Chello Power komen te staan? Of ben ik te ongeduldig..
Ook is mijn snelheid nog maar (ongeveer) 3000/1000, via speedtest.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Als daar Chello Light staan, dan heb je Chello Light. Ik raad je aan om eens contact op te nemen met UPC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zojuist gebeld, binnen 5 minuten stond er Chello Powerrrrrrr ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pspfanboy

Zou je eens een speedtest (alle 4 testen aub) willen post incl PING test.:

http://www.speedtest.nl/T...ller.asp?TestTypeID=,8,12,

Results even hiero plakken, met die 'copy to clipbord' button op die site. THX

Thx... als je ervaringen hebt met ping in online games met je nieuwe verbinding, laat aub even weten :D

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 79329 op 30-05-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
dion_b schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Als je je even verdiepte in wat de eisen zijn van die alarmcentrale van je zou je erachter komen dat "die rukkers" er geen drol aan kunnen doen en dat willekeurige andere "rukkers" het met een digitale telefonie oplossing (KPN IPB) ook niet kunnen :Z

Alarmcentrales vragen namelijk een telefoonlijn die niet afhankelijk is van de electriciteit in huis. Alleen KPN analoge lijnen (en ISDN) bieden dat. Alle andere oplossingen - of ze nu van UPC, KPN of wie dan ook zijn - werken via een modem in-huis die dus geen kiestoon levert als stroom eruit klapt (of door een inbreker dmv kortsluiting gesaboteerd wordt).

[...]

Technisch niet te doen, zoals hierboven beschreven. Totdat alarmcentrales ook de 21e eeuw inkomen (werken met GSM bijvoorbeeld...) gaat er voor die dingen geen alternatief zijn voor analoog koper. Wat je er natuurlijk niet van weerhoudt om als je toch al kabel hebt chello Power + telefonie te nemen, maar gewoon je analoge telefoonlijn ernaast te houden voor de alarmcentrale :z
Hmm oke.
Ja onze alarmcentrale loopt over ISDN. En omdat wij meerdere nummers hebben hier in huis gaat alles omzetten naar analoog niet zo 1,2,3 volgens mij. En het kost volgens mij ook erg veel om ISDN naar analoog te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 79329 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:04:
ik krijg in juli de sleutel van me nieuwe huis.

Ik moet dus het volgende regelen:

- UPC kabel TV
- UPC chello internet + bellen
- kompleet nummer telefoon nummer

Hoelaat zal dit duren voor dit geregeld is?
Wat bedoel je met "kompleet nummer telefoon nummer"?
Dutch3men schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:34:
[...]

Hmm oke.
Ja onze alarmcentrale loopt over ISDN. En omdat wij meerdere nummers hebben hier in huis gaat alles omzetten naar analoog niet zo 1,2,3 volgens mij. En het kost volgens mij ook erg veel om ISDN naar analoog te zetten.
Dus als jullie stroom nu uitvalt (of als de inbreker de stroom eraf haalt) werkt de alarmcentrale ook niet. Zo'n alarmcentrale hoort eigenlijk op een analoge KPN-lijn te zitten, zodat die niet afhankelijk van de netspanning is. Maargoed, als het nu al op ISDN zit (en van stroom afhankelijk is) kun je dus inderdaad net zo goed op UPC overstappen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bergen schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:39:
[...]

Wat bedoel je met "kompleet nummer telefoon nummer"?

[...]
Oww typo ;) ik bedoel dat ik een nieuw telefoon nummer nodig heb. Ik heb nog geen eigen nummer voor vaste lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DRAADLOOS
www.speedtest.net
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/133366498.png

www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu May 31 2007 om 12:50:59 UTC+0200)

Download : 669.9 KByte/sec
Upload : 106.0 KByte/sec
Connection : 189.0 Conn/min

BEDRAAD
www.speedtest.net
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/133367905.png

www.speedtest.nl

(Overgenomen op Thu May 31 2007 om 12:53:40 UTC+0200)

Download : 663.8 KByte/sec
Upload : 121.9 KByte/sec
Connection : 811.0 Conn/min

Tijdens deze tests stonden er ook redelijk veel downloads aan.

Bij het spelen van Call of Duty 2 had ik ongeveer een ping van 50/60. Met chello light had ik meestal tegen de 100. Dit is wel draadloos dus dan is je ping meestal hoger.
Ik heb een Linksys WRT300N router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174352 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:02:
DRAADLOOS
www.speedtest.net
[afbeelding]

www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu May 31 2007 om 12:50:59 UTC+0200)

Download : 669.9 KByte/sec
Upload : 106.0 KByte/sec
Connection : 189.0 Conn/min

BEDRAAD
www.speedtest.net
[afbeelding]

www.speedtest.nl

(Overgenomen op Thu May 31 2007 om 12:53:40 UTC+0200)

Download : 663.8 KByte/sec
Upload : 121.9 KByte/sec
Connection : 811.0 Conn/min

Tijdens deze tests stonden er ook redelijk veel downloads aan.

Bij het spelen van Call of Duty 2 had ik ongeveer een ping van 50/60. Met chello light had ik meestal tegen de 100. Dit is wel draadloos dus dan is je ping meestal hoger.
Ik heb een Linksys WRT300N router.
Nice,thx, heb je ook die ping 50/60 tijdens spits uren? S'avonds tegen 20:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dan ook, merk weinig verschil in snelheid op verschillende tijdstippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomikoV1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heb je trouwens starttarief bij het bellen naar vast/upc onderling/mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121806

Heb ook een abonnement genomen. Vond het retetraag vergeleken met de 6 Mbit ADSL die ik gewend was, en volgens de downloadtest test.net.upc.nl haal ik nu maar liefst 128 kbit/s downstream... alhoewel er tegelijkertijd ook nog een internet-radiostationnetje op 96 kbit/s staat te tanken. Bij elkaar dus 224 kbit/s. Heb in de anderhalve week dat de boel draait ook de kabelmodem al een keertje of 8 moeten resetten.

Zal morgen de helpdesk eens bellen om te vragen wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 121806 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:08:
Heb ook een abonnement genomen. Vond het retetraag vergeleken met de 6 Mbit ADSL die ik gewend was, en volgens de downloadtest test.net.upc.nl haal ik nu maar liefst 128 kbit/s downstream... alhoewel er tegelijkertijd ook nog een internet-radiostationnetje op 96 kbit/s staat te tanken. Bij elkaar dus 224 kbit/s. Heb in de anderhalve week dat de boel draait ook de kabelmodem al een keertje of 8 moeten resetten.

Zal morgen de helpdesk eens bellen om te vragen wat er mis is.
Klinkt alsof je jezelf niet aangemeld hebt. Ben je wel naar http://provisioning.upc.nl geweest en daar de toegezonden gebruikersnaam + wachtwoord ingevuld :?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Yep, zonder provisioning heb je inderdaad een 128/128 kbit-verbinding. Alleen verklaart dat nog niet waarom je modem steeds gereset moet worden.

Wat is de situatie als je de modem gaat resetten? Lukt vrijgeven/vernieuwen dan nog? Kun je pingen? Wat is de status van de leds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me inderdaad niet aangemeld, dus dan zal dat de reden wel zijn. Ik zag die website genoemd worden in sommige draadjes en heb dat een aantal keren geprobeerd, maar hij is telkens onbereikbaar; ook als ik het ip adres ervan rechtstreeks in explorer invul (gevonden op chelloo.nl). Heb nu een 80.xxx.xxx.xxx IP adres. Volgens mij heb ik ook geen brief met login- en wachtwoord ontvangen; ik heb gewoon de installatie-handleiding gevolgd en toen ik me PC aanzette kon ik meteen internet op dus ik dacht toen dat de boel al rond was.

Wat betreft het resetten: het vierde groene ledje knippert als de verbinding eruit ligt; dat is het Online ledje dacht ik. DS en US lampjes branden normaal, en in Logboek wordt er iets gezegd over het niet kunnen vernieuwen van DHCP adres ofziets (klok-klepel :-) )
Ik heb geen ipconfig /release ofzo geprobeerd.

Modem is een Arris TM502B (of TM5028?); ziet er net zo uit als de 402B op http://www.chelloo.com/in...task=view&id=69&Itemid=28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O en met pingen komt er geen response als de verbinding eruit ligt
(sorry ik zie geen edit-knopje dus vandaar de extra post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Als online knippert, dan is de modem nog niet helemaal online en heb je inderdaad geen verbinding. Je kunt dan dus ook niet de provisioningpagina bereiken, waarvan het IP-adres trouwens is: http://62.179.105.77. Maargoed, je kunt het beste de helpdesk even bellen, die kunnen vast wel zien waarom de modem niet online komt.

(geen editknopje? ben je misschien niet ingelogd en typ je bij elk bericht je user&pass los in?)

[ Voor 15% gewijzigd door Bergen op 06-06-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben inderdaad niet ingelogd op het forum

ok ik heb zojuist gebeld; blijkt dat ik inderdaad nog niet aangemeld ben. ik heb telefonisch een login/password gekregen dus dat ga ik vanavond proberen; ik kreeg ook wat suggesties over hoe ik op die activeringswebsite zou kunnen komen, misschien blockt m'n firewall hem of misschien moet ik mijn oude ADSL verbinding nog deleten.

De modem gaat overigens gewoon online na een reset; dan blijft het lampje continu branden en kan ik internetten - op lage bitrate weliswaar. Alleen verbreekt de verbinding zo nu en dan, en dan gaat het lampje knipperen en reset ik de modem.

In elk geval bedankt voor het meedenken :-)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste