Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 32 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.453 views sinds 30-01-2008

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:15:
[...]

PS2 vind ik hele slechte hardware : Totaal geen AA iets wat de dreamcast als eerste wel had. En dat zag er vaak ontzettend goed uit. PS2 is een echt een grauwe pixel bende vergelijk het maar is met een Gamecube of Xbox.
ik vind het wel meevallen, je moet ook geen slechte poorts gaan vergelijken. MGS, GT enz zien er stuk voor stuk super uit. GTA vind ik er op de ps2 zelfs kleurvoller uitzien als op de box. Ik prefereer de kleur boven enkele karteltjes.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 02:13

edward2

Schieten op de beesten

Wat is dat ding (X1900XTX) heerlijk snel in FEAR zeg. Ik kan eindelijk 1600x1200 spelen met voldoende fps. Alleen af entoe nog wat haperingen. Drivers zijn nog steeds niet optimaal voor FEAR.

Ik heb tot nu toe alleen een probleem, mijn monitor, een sony GDM F520 wordt niet herkend door de CATS (5.13), DCC kan niet uitgelezen worden, dus ik moet met veel geëmmer de gewenste res. handmatig forceren...

[Voor 37% gewijzigd door edward2 op 28-01-2006 22:52]

Niet op voorraad.

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05 21:47
Flashen naar XTX lijkt goed te gaan met 1.1ns geheugen op XT.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=87686

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 14:01

Krizzie

Progressive Music \o/

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:15:
[...]

PS2 vind ik hele slechte hardware : Totaal geen AA iets wat de dreamcast als eerste wel had. En dat zag er vaak ontzettend goed uit. PS2 is een echt een grauwe pixel bende vergelijk het maar is met een Gamecube of Xbox.
Als je ziet wat voor een hardware de ps2 heeft dan zijn de plaatjes erg nice hoor. :)

Geluidswolk

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32

Format-C

Rays aan het Tracen

edit

[Voor 96% gewijzigd door Format-C op 29-01-2006 19:53]

MasterBox MB511 RGB/ Ryzen 9 5950X @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Aorus B550 PRO V2/ G.Skill F4-3200C14D-32GTZ B-Die/ Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA HDD/ Gigabyte WBAX200/ CM V850 Gold V2/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 10:37

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Ongelooflijk, ik weet niet hoe ATi het voormekaar krijgt maar die hit bij AA is echt superlaag vergeleken met de nV hardware.... Nice job....

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 17:46
Zo langzaam is de X1900 niet in HDR @ SS2:

http://www.firingsquad.com/hardware/ati_radeon_x1900_crossfire_performance/images/sam22048.gif

Op de X1900 zie je al een giga drop dan wil ik niet weten hoe het op de Nvidia kaarten is. En je kunt dan ook geen AA.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 17:46
Oet schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:04:
[...]

Ongelooflijk, ik weet niet hoe ATi het voormekaar krijgt maar die hit bij AA is echt superlaag vergeleken met de nV hardware.... Nice job....
Ik denk dat die mede te danken is aan de Ring bus. Je ziet namelijk dat de X1800 ook van dat soort prestaties neer zet. Maar idd erg mooie prestaties.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

MelvinB schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:26:
Waarom zal die X1900XT van €517 goedkoper zijn dan die andere XT's die ook in dat lijstje (4launch.nl) staan?
Sapphire is meestal het goedkoopst... zij produceren (bijna) alle kaarten tenslotte...

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Mijn god wat gaat dit snel.

Nieuw topic komt er aan. Die pas ik in de loop der week ook even aan, aan de laatste stand van zaken. Nog niet echt veel tijd voor gehad.

Deel 3 staat hier: [rml][ Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 33[/rml]

Deze mag dus dicht. :7

[Voor 25% gewijzigd door CJ op 29-01-2006 01:59]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee