[PC] Battlefield 2 - Deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.472 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"eerste hulp hierzo!"
"de boel moet gerepareerd worden!"

heb maar snel een herinstall gedaan in het engels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alleen de tekst hoor, de rest is alles engels. Het boeit me niet zoveel.

Eigenlijk ben ik te lui om alles opnieuw te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft .. ik word schijtziek van die C4 bug.
Ik kreeg de kans om 8 ~ 12 mensen op te blazen ... maar ipv van dat hij afgaat gooide hij er nog 1 neer .. GVD.
Ik blies alleen mezelf op en die anderen waren alweer weg ..

En nu kwam ik iemand tegen genaamd Killer_France ofzo .. en die kwakt ze achter elkaar neer .. en nog voordat ze op de grond zijn laat hij ze onploffen.
Hoe flikt ie dat?

Ik zie hem telkens op de grond duiken zodra hij ze af laat gaan .. zou die bug dan niet voorkomen?

Ga ik zometeen eens proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd verstandig om te gaan liggen als je je c4 aflaat gaan. De kans dat je dood gaat als je blijft staan is vele malen groter als je een beetje in de buurt bent van je c4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-07 09:54

BaT

TS server van DJ Mantri is down ?

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:47
kon er vanmiddag ook niet op maar denk dat heinrich hem ff niet aan heeft staan...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-07 02:03

Technicality

Vliegt rechtsom...

Djmantri server zelf is wel gevuld? want het is vaak zo dat als ik join ik de enige ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:18:
Het is alleen de tekst hoor, de rest is alles engels. Het boeit me niet zoveel.

Eigenlijk ben ik te lui om alles opnieuw te installeren...
Misschien dat een register setting de taal verandert:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2

en dan bij Locale veranderen naar en_US, en language naar English, zo dus:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2]
"Language"="English"
"Locale"="en_US"

Of dit uberhaupt gaan werken weet ik niet maar je kan het wellicht proberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Redje op 25-01-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:45:
kon er vanmiddag ook niet op maar denk dat heinrich hem ff niet aan heeft staan...
Server stond wel aan maar helaas was Tiscali bezig met werkzaamheden aan hun netwerk in de omgeving van Den Haag en Voorburg. Inmiddels draait de boel weer zoals je kan zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net geraakt door zo'n anti-air stinger terwijk ik 200 meter boven de grond zweefde aan mijn parachute. Ben ik zo heet dat ik AA raketten aantrek of is dit weer zo'n grappig bugje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Redje schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:16:
[...]

Misschien dat een register setting de taal verandert:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2

en dan bij Locale veranderen naar en_US, en language naar English, zo dus:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2]
"Language"="English"
"Locale"="en_US"

Of dit uberhaupt gaan werken weet ik niet maar je kan het wellicht proberen :)
heb ik aleens geprobeerd, maar gaat niet goed werken helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

En als je de Localization-file aanpast? Dan heb je iig w'el Engelse text.

Maak een copy van de file die corresponddert met de taal die je op dit moment hebt en zet die ergens ver weg (andere partitie).
Vervang vervolgens deze file met de Engelse en je texten zijn Engels.

Dus bijv:
map DUTCH c/p naar andere partitie
map ENGLISH kopieren en plakken op dezelfde plek en de gekopieerde map hernoemen naar DUTCH

Volgens mij moet dit werken.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
zover had ik het niet geprobeerd ;)

Heb inmiddels bf opnieuw geinstalleerd vanwege nieuwe pc, dus heb toen maar gelijk engels gekozen als taal:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik tijd heb zal ik dat eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Weet iemand waarom mijn microfoon het niet zou doen wanneer ik online speel? Wanneer ik bijvoorbeel d een squad aanmaak en dan teammembers krijg, zeggen ze dat ze me nooit horen. Terwijl ik mezelf (en zij ook) toch zie praten bij het microfoontje. Geluid staat hard en de microfoon doet het in windows zelf ook. Iemand een idee? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
RaDKiLL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:34:
En als je de Localization-file aanpast? Dan heb je iig w'el Engelse text.

Maak een copy van de file die corresponddert met de taal die je op dit moment hebt en zet die ergens ver weg (andere partitie).
Vervang vervolgens deze file met de Engelse en je texten zijn Engels.

Dus bijv:
map DUTCH c/p naar andere partitie
map ENGLISH kopieren en plakken op dezelfde plek en de gekopieerde map hernoemen naar DUTCH

Volgens mij moet dit werken.
Dat wilde ik ook posten :)
Maar volgens mij is er 1 file in de taal dir die alleen in de gekozen taal dir staat.

Bij mij is dat E:\Battlefield 2\mods\bf2\Localization\english\english.utxt (440KB)
In de dutch dir heb ik namelijk geen file die dutch.utxt heet.

Ik denk als je het register veranderd EN je hebt de english.utxt file dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:> Was een lekkere avond in een tank behalve weer zo noob actie van iemand die me score verneukte $&*&^%

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/9103/screen0289ed.th.jpg

En wat bedoel ik met een noobactie : Je staat dicht bij de plein op masthuur city.
Een goeie tanker weet dat het uiterst dom is om zich daar te begeven vooral dat hij dan geen dekking kan zoeken.

Dus ik nam al die anti-tankers (ja het waren er een stuk of 5.
Komt er ineens, een friendly teammate aan met een tank en blokt ineens me vrijheid. zodat ik ineens geblok staat tussen de muur en zijn tank.

Probeer ik daar weg te komen om als tanker moet je continu je ass bewegen en vooral op square (en niet te lang op een plek wegens artillery.
Hoor ik ineens arrtillery die wordt geschoten, dus kijk op me map en is best wel drukt bevolkt bij mij. Wil ik de bleslissing nemen om er vandoor te gaan, zit die idoot nog steeds voor me neus *&^(^*6

en 7 seconden later boem boem boem.....

de rest maar zonder tank gedaan... :>

Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/7835/done1hj.th.jpg

Maar het was een heerlijke avond :>

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-07 16:04

DeluxZ

Livin' the good life

Typ een keer wat beter man :X De helft snap ik niet, neem de tijd om je tekst te lezen man 8)7 Net ook lekkere avond gehad in chopper met MrBondt :9

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:13:
:> Was een lekkere avond in een tank behalve weer zo noob actie van iemand die me score verneukte $&*&^%

[afbeelding]

En wat bedoel ik met een noobactie : Je staat dicht bij de plein op masthuur city.
Een goeie tanker weet dat het uiterst dom is om zich daar te begeven vooral dat hij dan geen dekking kan zoeken.

Dus ik nam al die anti-tankers (ja het waren er een stuk of 5.
Komt er ineens, een friendly teammate aan met een tank en blokt ineens me vrijheid. zodat ik ineens geblok staat tussen de muur en zijn tank.

Probeer ik daar weg te komen om als tanker moet je continu je ass bewegen en vooral op square (en niet te lang op een plek wegens artillery.
Hoor ik ineens arrtillery die wordt geschoten, dus kijk op me map en is best wel drukt bevolkt bij mij. Wil ik de bleslissing nemen om er vandoor te gaan, zit die idoot nog steeds voor me neus *&^(^*6

en 7 seconden later boem boem boem.....

de rest maar zonder tank gedaan... :>

[afbeelding]

Maar het was een heerlijke avond :>
sinds wanneer gaat een tank kapot door artillery???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:51:
[...]

Al sinds van 1.03.. :>
Vroeger kon je gewoon lekker blijfen staan met maximaal 1 bar damage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Maar dan nog, er moet een "kogel artillery" precies op je tank vallen anders gaat ie als nog niet kapot.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:41:
[...]

Er is een toets om ze uit te zeggen, ik weet echter zo niet meer welke, heet dacht ik iets als 3d map ofzo.
ALT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:47:
ik speel al maanden lang en ik ken alles van het spel behalve 1 ding.
Als ik een squad open , hoe kan ik dan mensen uitnodigen voor mijn squad ?

Maargoed , ik was gisteravond eens weer gaan spelen , dus ik wil effe F35 inspringen en dat lukt mij dan ook , maar de piloot wilde maar niet opstijgen en bleef maar zeuren van Spring eruit.

Dus ik spring eruit omdat zijn maatje aan het wachten was , al snel(niet eens een halve minuut later) werden zij doodgeschoten of zij knalden ergens tegen aan..kwamen zij weer stonden we met zijn drieen te wachten voor die F35 , en ja ik was de eerst die erin sprong.
Maar wat gebeurd er , die gast schiet mij dood met een sniper.Ik dus heel pissig en begin een vote.
Maar dat schiet ook niet op omdat zij een clan waren en die server van hen was.
Dus niemand deed stemmen op 2a3 na..maargoed ik dus weer wachten , zij waren weer heel snel dood die gasten konden niet eens fatsoenlijk vliegen.Ik dus weer sneller dan hen en ik spring in de F35 vervolgens stond een van hen voor de vliegtuig , dus ik denk flikker maar op met jullie ..rijd hem gewoon omver met dat vliegtuig..zie ik even later Bye Byee Byeee , werd ik gekickt..Vuile vieze mensen toch.Als ik die gast voor mij had , had ik heel zijn hoofd verbouwd ..
Wilde nog terug gaan en ze helemaal uitschelden maar dat kon niet :(
Ehm...F-35 is een eenpersoons vliegtuig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:56:
[...]

Al sinds van 1.03.. :>
Vroeger kon je gewoon lekker blijfen staan met maximaal 1 bar damage :+
TrippleSix schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:10:
Maar dan nog, er moet een "kogel artillery" precies op je tank vallen anders gaat ie als nog niet kapot.
Dat bedoel ik..........nog nooit meegemaakt dat ik in een tank doodgegaan ben door artillery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:57:
[...]

Linkeralt.
Heel irritant als iemand weer zit te lamen @ DJMantri, en ik moet Alt-Tabben :P
Vraag me af wat er irritant aan is. Ik doe het ook heel wat keertjes (om te warnen/ te kicken of bannen), dat ALT+TAB, het kost toch maar 0,5 seconden... En dat even die ALT weer intoetsen voor de vlaggetjes is toch niet zo moeilijk??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het al 6x gehad.....

@tubby

kan je me toevoegen op msn.. (zie mij sig)
over de infrantry mod :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Laatst online: 23-01-2024
Iets te snel een foutje willen corrigeren.

[ Voor 92% gewijzigd door EleFanta op 25-01-2006 23:49 . Reden: Dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
MarcoZ20 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:51:
[...]

Er is geen voertuig in BF2 meer waar ik nog niet in gedood ben door arty :X
Zelfs in een vliegtuig ben ik al eens gepakt door arty 8)7
Ik ben ook bijna altijd de eerste die gepakt wordt door de arty, ik ben net een magneet :/

Ik ben zelfs een keer in de attack heli neergeschoten toen ik over afschietende friendly arty vloog. Dus terwijl het omhoog werd geschoten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:29:
[...]

Vraag me af wat er irritant aan is. Ik doe het ook heel wat keertjes (om te warnen/ te kicken of bannen), dat ALT+TAB, het kost toch maar 0,5 seconden... En dat even die ALT weer intoetsen voor de vlaggetjes is toch niet zo moeilijk??
Sommige mensen (zoals ik) hebben een pc die alt tab niet trekt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
EleFanta schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:41:
[...]
Ik ben ook bijna altijd de eerste die gepakt wordt door de arty, ik ben net een magneet :/
Ik dacht dat ik de enige was :)
Ik ben ook altijd de sjaak... hoor je arty wil je rennen, is je bar leeg, oid altijd wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:57:

Caps-lock, Manage Squad, klik mensen aan, en druk op Apply :*)
heb het vandaag geprobeerd maar kom er niet uit.
Als ik op Caps Lock druk dan krijg ik het squad menu , en jah verder kom ik niet echt.
Daar kan ik alleen mensen zien die al in een squad zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenko
  • Laatst online: 22-01-2024
even n noob vraagje, k speel nog maar kort een maandje denk ik, k begin t squad leader nu ook wel door te hebben, en af en toe ook commander. maar nu ik laatst commander was liet een squad leader weten dat deze niets te doen had, dit kon ik zien doordat hij een uitroepteken bij z'n naam had.
nu wil ik wel eens weten hoe dat gedaan wordt? want ik kan alleen artelerie en uav opvragen bij de commander als ik met rechts op minimap klik.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
owja :D en k blijf 20 voet boven d grond hangen met n helikopter :| terwijl ik wil landen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 11:32
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 01:10:
[...]

heb het vandaag geprobeerd maar kom er niet uit.
Als ik op Caps Lock druk dan krijg ik het squad menu , en jah verder kom ik niet echt.
Daar kan ik alleen mensen zien die al in een squad zitten..
Ok, dus Caps-lock heb je.
Er krijgt dus een plattegrond van de huidige map en een lijst van squads en commander.
In dat scherm met de squads staat rechtsonderin "Manage squad".
Je moet natuurlijk wel squad leader zijn, hè!

En vanuit daar vind je het vast wel ;)
Milenko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 01:22:
even n noob vraagje, k speel nog maar kort een maandje denk ik, k begin t squad leader nu ook wel door te hebben, en af en toe ook commander. maar nu ik laatst commander was liet een squad leader weten dat deze niets te doen had, dit kon ik zien doordat hij een uitroepteken bij z'n naam had.
nu wil ik wel eens weten hoe dat gedaan wordt? want ik kan alleen artelerie en uav opvragen bij de commander als ik met rechts op minimap klik.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Als je op T drukt terwijl je squad leader bent, heb je genoeg opties :*)
Ook als squad member heb je daar drie opties, en als commander ook ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Mr. Bondt op 26-01-2006 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog steeds te veel irritante spelers, gisteren tot 2 rondes toe de commander die de hele ronde de enige tank van het team bezet houd en er amper mee rondrijd omdat hij wel aan het commanden is, laat die tank dan lekker staan en ga stilletjes in een hoekje liggen ofzo! :(
Andere map, ik zit gunner in heli we gaan hardstikke goed en houden vijandelijke armor weg bij onze troepen, na een x aantal kills toch neergehaald door combo IGLA + vijandelijke heli (hadden wij inmiddels 3 keer neergehaald :9 ) staan er 3 man al op de heli pad te wachten als wij er weer spawnen, die hebben dus de hele tijd niks anders gedaan dan daar wachten, lekker temaplay hoor mannen (of waarschijnlijk in deze gevallen kinders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:10:
Ik werd net geraakt door zo'n anti-air stinger terwijk ik 200 meter boven de grond zweefde aan mijn parachute. Ben ik zo heet dat ik AA raketten aantrek of is dit weer zo'n grappig bugje :P
Lukt me heel af en toe om voertuigen of personen met AA te raken, dit is echt puur een lucky shot. De raketten maken (indien je geen lock hebt) een bepaalde baan waar je met een beetje richten gebruik van kunt proberen te maken.

BTW, gisteren lukte AA ook weer aardig, sorry voor de slachtoffers, het was elke keer raak. De AA op Dragon Valley bij het Power Station bestrijkt een groot gebied. De USMC heli had het zwaar... })

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo gouden spec ops binnen gehaald. enige neppe was dat ik 3 kills miste voor goud in SF ook. beetje jammer dat die lat weer 4 kills hoger ligt.
maar ach het houd je bezig _/-\o_
had gewoon 3 triple kills, was echt droog. van te voren op een spawn wachten en c4 op een auto plakken. 3 man erin en hoppa triple kill B)

ik vlieg die gasten die aan het chuten zijn alijd stuk :D mis aleen dat geluid van een splattende vlieg als ik ze omver vlieg _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
ik ben gisteren in SF voor de veteran medic badge gegaan (22) kills, heb mijn laatste kill gemaakt dus de 22'ste een kleine 3 seconden voor einde ronde, vandaag zijn mijn punten al ophoog gegaan, maar die badge krijg ik niet, wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een kans dat EA de aankomende patch nog voor het weekend uitbrengt? Zou mooi zijn...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
evil kim schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:21:
ik ben gisteren in SF voor de veteran medic badge gegaan (22) kills, heb mijn laatste kill gemaakt dus de 22'ste een kleine 3 seconden voor einde ronde, vandaag zijn mijn punten al ophoog gegaan, maar die badge krijg ik niet, wel balen.
Als je op een server met hoge ticketratio speelt is het A. leuker spelen, B. haal je, als je doorfragged 40+ kills per potje. Als je in een APC/tank duikt haal je met gemak nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:04:
Ook nog steeds te veel irritante spelers, gisteren tot 2 rondes toe de commander die de hele ronde de enige tank van het team bezet houd en er amper mee rondrijd omdat hij wel aan het commanden is, laat die tank dan lekker staan en ga stilletjes in een hoekje liggen ofzo! :(
Andere map, ik zit gunner in heli we gaan hardstikke goed en houden vijandelijke armor weg bij onze troepen, na een x aantal kills toch neergehaald door combo IGLA + vijandelijke heli (hadden wij inmiddels 3 keer neergehaald :9 ) staan er 3 man al op de heli pad te wachten als wij er weer spawnen, die hebben dus de hele tijd niks anders gedaan dan daar wachten, lekker temaplay hoor mannen (of waarschijnlijk in deze gevallen kinders)
Ik kan daar ook ZOOOOO slecht tegen... bah!! Bijna hetzelfde gisteravond weer, op onze "eigen" server. Ik spawn, kijk op de map en zie GEEN eigen chopper. Dus ik ren naar het pad, sta daar ongeveer 20 seconden, komen er twee mennekes aanrennen. Eén ervan gaat mij van het pad afduwen. Dus ik zeg nog iets van "first on the pad flies" maar nee hoor, ze hadden de chopper. Afijn. Ik aan het rondfraggen, zie ik zeg een dikke minuut later die chopper weer respawnen. Was al gelijk gekilled dus. Ik erheen, spring erin, en krijg iets later één van de twee eerdere mannen erbij in. Ik laag over de bomen, richting een tank (op Wake), zit ie als gunner gewoon van het uitzicht te genieten.... Ik kill de tank met de pilot missiles, nog wat mennekes, en heeeeeee.... af en toe hoor ik efkes het boordgun knallen...
Ik begrijp echt best dat lui moeten leren hoe het werkt in zo'n chopper, maar doe dat dan niet in een tjokvolle server... moet ik me (als admin van die twee eigen servers) echt heeeeeeel erg inhouden om ze er niet af te knikkeren... (call me machtsgeil...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Robbertz schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:09:
Weet iemand waarom mijn microfoon het niet zou doen wanneer ik online speel? Wanneer ik bijvoorbeel d een squad aanmaak en dan teammembers krijg, zeggen ze dat ze me nooit horen. Terwijl ik mezelf (en zij ook) toch zie praten bij het microfoontje. Geluid staat hard en de microfoon doet het in windows zelf ook. Iemand een idee? :'(
@Robbertz: welke geluidskaart heb je? Ik had het hetzelfde probleem met onboard Realtec ALC650 geluidskaart. Een driverupdate heeft mijn probleem opgelost.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:08:
[...]

Lukt me heel af en toe om voertuigen of personen met AA te raken, dit is echt puur een lucky shot. De raketten maken (indien je geen lock hebt) een bepaalde baan waar je met een beetje richten gebruik van kunt proberen te maken.
Op wake kun je vanaf het kleine eilandje met de AA de tank die meestal aan het begin van het potje op het noordelijke strand staat er mooi raken. Heb inmiddels al geregeld een tank of een mannetje gekilled met AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EleFanta schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:04:
[...]

Op wake kun je vanaf het kleine eilandje met de AA de tank die meestal aan het begin van het potje op het noordelijke strand staat er mooi raken. Heb inmiddels al geregeld een tank of een mannetje gekilled met AA.
Klopt, het staat altijd wel debiel om te constateren dat jij als infanterie gekilled bent door AA:

Killed [GoT] MOS6581 (IGLA) >:)

Ben altijd de exacte melding kwijt zoals BF2 die op het scherm zet (bovenstaande is een gokje), moet altijd hard op het spelverloop concentreren, dat is al lastig genoeg...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Op de DJMantri server wordt het steeds leuker met de vaste personen :9 Je begint elkaar een beetje aan te voelen tijdens een paar potjes :) en dan gaat het daarna lekker in een tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Gisteravond iets vreemd meegemaakt @Karkand. Ik ren van Hotel naar 2e vlag nabij het plein. Halverwege de spurt komt er een enemy Vodnik om mij af gereden, ik duik langs een muur van een gebouw. De Vodnik crashed tegen de muur, ik kon nog net tussen de wielen door rollen. Ik zie, tussen het moment van de crash en de explosie van de Vodnik (ik kom hierbij ook zelf om), tot mijn grote verbazing..............een lading roze knuffelbeertjes over de grond heen vliegen???? :?

Heeft iemand dit ook al eens eerder meegemaakt??

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 26-07 09:14
DeluxZ schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:15:
Op de DJMantri server wordt het steeds leuker met de vaste personen :9 Je begint elkaar een beetje aan te voelen tijdens een paar potjes :) en dan gaat het daarna lekker in een tank :D
Probleem daarmee is als je tegen zo'n ingespeelde groep speelt dat je niet echt ver komt als je eigen kant een groep solisten is. Maargoed, ik probeer me toch bij de teamplayers te vervoegen.
Indy91 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:23:
Gisteravond iets vreemd meegemaakt @Karkand. Ik ren van Hotel naar 2e vlag nabij het plein. Halverwege de spurt komt er een enemy Vodnik om mij af gereden, ik duik langs een muur van een gebouw. De Vodnik crashed tegen de muur, ik kon nog net tussen de wielen door rollen. Ik zie, tussen het moment van de crash en de explosie van de Vodnik (ik kom hierbij ook zelf om), tot mijn grote verbazing..............een lading roze knuffelbeertjes over de grond heen vliegen???? :?

Is een easteregg, staat daar ergens een destrucable kratje met die dingen erin, je kunt in sommige waters ook vissen. Zie de eastereggs sectie maar op secretsofbattlefield.com

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:38
Indy91 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:23:

Was je niet moe? Gedronken? Paddo's?
:)

p.s. zijn easter eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:47
lol, zeker weten dat je niet teveel wiet gerookt hebt?

anyways online gaat het steeds beter weer...
zal dadelijk nog es proberen om met mn gamepad een chopper te besturen (dus niet met knuppel of mijn huidige tobo)

btw ik ga miss vandaag de logitech g15 halen
is dr nog iets van bf2 wat ik daar op dat lcd scherm kan laten zien? iets extras ofzo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 10:43

takker

]HuT[ klaassenster

met mijn nieuwe systeem heb ik steeds dat de wireless-verbinding van de logitech 2,4 knuppel uitvalt
en microfoon van medusa-headset werkt niet.

ben niet gewend dat er zoveel "onverklaarbare" problemen kunnen zijn bij het in elkaar zetten van een nieuw systeem :'(

vorige plankjes gingen een stukkie soepeler

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:37:
lol, zeker weten dat je niet teveel wiet gerookt hebt?

anyways online gaat het steeds beter weer...
zal dadelijk nog es proberen om met mn gamepad een chopper te besturen (dus niet met knuppel of mijn huidige tobo)
Ik heb een keer geprobeerd met mijn gamepad een vliegtuig te besturen. Iedereen dacht waarschijnlijk dat ik een biertje te veel op had, want ik heb meer bomen en water geraakt dan in mijn hele BF2 carriëre bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:15:
Ja ook heel leuk als je dan bij het andere team zit en bruut geowned wordt. Nie erg maar na een paar potjes is de lol er dan gauw vanaf. Als er dan eens een paar mensen zouden switchen om de balance weer gelijk te trekken maar helaas, dat is toch elke keer weer iets teveel gevraagd. Liever de puntjes dan een leuke pot Bf2 spelen :/
Ik had eerlijk gezegd wel meer verwacht van de vaste spelers op DJM.......
En ik praat niet over net aan winnen, nee gewoonweg bruut geowned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
djmantri schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:37:
btw ik ga miss vandaag de logitech g15 halen
is dr nog iets van bf2 wat ik daar op dat lcd scherm kan laten zien? iets extras ofzo?
BF2 ondersteunt de G15 niet en v.v.

Je kunt wel de macro knoppen inprogrammeren om acties uit te halen, dit moet ik nog eens uitzoeken. LCD is wel handig met TS of bijvoorbeeld om je FPS en Temps op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:09:
[...]

Ja ook heel leuk als je dan bij het andere team zit en bruut geowned wordt. Nie erg maar na een paar potjes is de lol er dan gauw vanaf. Als er dan eens een paar mensen zouden switchen om de balance weer gelijk te trekken maar helaas, dat is toch elke keer weer iets teveel gevraagd. Liever de puntjes dan een leuke pot Bf2 spelen :/
Ik ga meestal in het slechste team.. >:)
met een goeie teamate... en al die gotters zijn vlees voer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

[...]

Daar heb je helemaal gelijk in _/-\o_ Het potje is namelijk dan heel snel afgelopen :( (verwijzend naar gisteren ca. 22.00u Zatar Wetlands)

Ben sinds eergisteren weer eens gaan spelen, het blijft leuk. Maar tot nu toe wordt ik meestal in het winning team gestopt Skillz hè :P

BTW, DJMantri, zit karkand nog wel in je mapcycle? ik kom hem nooit tegen als ik speel, echt meesterlijk die map _/-\o_

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:18:
[...]

BF2 ondersteunt de G15 niet en v.v.

Je kunt wel de macro knoppen inprogrammeren om acties uit te halen, dit moet ik nog eens uitzoeken. LCD is wel handig met TS of bijvoorbeeld om je FPS en Temps op te zetten.
uhh hell yeah it does.

heb een g15 en er zijn BF2 applets in de maak!
voor je stats te bekijken/server info en ingame stats!
http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
[...]

Je hebt helemaal gelijk...ik zat nl gisteravond ook in de [GoT] squad @Djmantri. De tegenpartij (met oa _Ruza_ en [GoT]Frysmanke) werd idd zwaar geownd in de mappen Dalian Plant en Zatar Wetlands. Was eigenlijk niet leuk meer....voor de tegenpartij.
De samenwerking in de [GoT] squad was daarentegen uitstekend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-07 13:35

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

...

ik vlieg die gasten die aan het chuten zijn alijd stuk :D mis aleen dat geluid van een splattende vlieg als ik ze omver vlieg _/-\o_
:?

Ik ben laatst met een volledige 'healthy' jet tegen een parachutist gevlogen en KABOEM! Mss had deze een sterke armor aan?! :P

Wat ook wel grappig is....in je Cobra is neergehaald worden doordat een supplycrate in je rotors terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07 16:28

Phreak

KTM SuperDuke

Gisteren het spel ook maar weer eens uit de kast getrokken.
Sinds Oktober niet meer gespeeld :+

Moet zeggen, viel me niet tegen.
Moest eerst het spel updaten enzo...
Gelukkig gingen de meesten wel direct neer als ik er op stond te paffen.
Vanavond nog maar een potje doen.

Mijn stats.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

DeluxZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:37:
Net ook lekkere avond gehad in chopper met MrBondt :9
Wel veilig gedaan jongens? ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:46:
[...]

uhh hell yeah it does.

Ik bedoelde rechtstreeks vanuit EA/Dice danwel Logitech. Het is dus bijvoorbeeld niet mogelijk om ammo/health/kill gegevens op je scherm te zetten. Civ4 die het scherm wel ondersteunt zet er bijvoorbeeld de textmessages op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

[...]

We hebben met die 'vaste' groep ook vaak net verloren of net gewonnen dan het 7-0 ofzo wordt :D Dat zijn echt super potjes. Maarja dat blijf je houden bij public servers he :)
Dacht het wel. Toch Bondt :/

O+

[ Voor 13% gewijzigd door DeluxZ op 26-01-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-07 02:03

Technicality

Vliegt rechtsom...

Indy91 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:48:
[...]

Je hebt helemaal gelijk...ik zat nl gisteravond ook in de [GoT] squad @Djmantri. De tegenpartij (met oa _Ruza_ en [GoT]Frysmanke) werd idd zwaar geownd in de mappen Dalian Plant en Zatar Wetlands. Was eigenlijk niet leuk meer....voor de tegenpartij.
De samenwerking in de [GoT] squad was daarentegen uitstekend _/-\o_
Idd, was op dalian plant met klaassenster in totaal één keer uit de lucht gehaald met de cobra :X Er was trouwens ook niet veel te killen met dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:01
Ik weet niet of petities plaatsen mag, zo niet zal ik deze hem ook zo snel mogelijk weg

Het gaat over de Booster Packs, nieuwe maps, tanks en enkele wapen waren bij BF1942 gratis, waarom dan in BF2 niet.
http://www.petitiononline.com/ea110/petition.html

Sui gaat overigens ook een keer op zoek naar de DJM server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:56:
Ik weet niet of petities plaatsen mag, zo niet zal ik deze hem ook zo snel mogelijk weg

Het gaat over de Booster Packs, nieuwe maps, tanks en enkele wapen waren bij BF1942 gratis, waarom dan in BF2 niet.
http://www.petitiononline.com/ea110/petition.html

Sui gaat overigens ook een keer op zoek naar de DJM server
petities plaatsen zal niet zo'n probleem zijn, alleen het feit dat dit misschien weer een discussie oprakelt van het wel of niet betalen voor zo'n boosterpack kan een probleem zijn.
Feit blijft; de mensen die die boosterpacks maken zitten ook 8 uur of meer per dag te werken, hebben misschien ook een hypotheek om te betalen en een gezin dat onderhouden moet worden.
Ik denk niet dat er mensen zijn die graag werken om alleen een community tevreden te houden zonder er zelf iets aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
cm_sicko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:03:
[...]

petities plaatsen zal niet zo'n probleem zijn, alleen het feit dat dit misschien weer een discussie oprakelt van het wel of niet betalen voor zo'n boosterpack kan een probleem zijn.
Feit blijft; de mensen die die boosterpacks maken zitten ook 8 uur of meer per dag te werken, hebben misschien ook een hypotheek om te betalen en een gezin dat onderhouden moet worden.
Ik denk niet dat er mensen zijn die graag werken om alleen een community tevreden te houden zonder er zelf iets aan te verdienen.
Moet ik met je eens zijn, maar 50 euro voor BF2, 30 euro voor SF.... en dan ook nog boosterpacks die bij BF1942 in de patches zaten, denk dat het net teveel is.
Vind BF2 gewoon (kaal) snel vervelend worden, al helemaal omdat mensen met SF gewoon voordeel hebben door betere wapens te kunnen gebruiken in normale BF2 levels.
Er zijn te weinig levels en ze verplichten je (als je ranked wil spelen) nieuwe te kopen. Erg jammer, vind ik nogal een afknapper. (BF2 heb ik pas 2 weken in mijn bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Laatst online: 14-06-2024
bij mmorpg's vind men het normaal dat er betaald moet worden voor nieuwe content, updates en patches.
dat er bij bf42 wel wat nieuwe content zat in patches staat hier natuurlijk ook helemaal los van. BF2 is een heel ander spel, en bij bf42 hebben ze ook expansionpacks uitgebracht waar wel voor betaald moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
cm_sicko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:20:
bij mmorpg's vind men het normaal dat er betaald moet worden voor nieuwe content, updates en patches.
dat er bij bf42 wel wat nieuwe content zat in patches staat hier natuurlijk ook helemaal los van. BF2 is een heel ander spel, en bij bf42 hebben ze ook expansionpacks uitgebracht waar wel voor betaald moest worden.
Special Forces was een expansion, dit booster pack.... ach de kans dat het gratis wordt acht ik toch op 0.000000000001% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenko
  • Laatst online: 22-01-2024
idd ik wil ook wel eens in die server zitten. lijkt me lache op alle andere moet je maar afwachten of je n beetje teamplay kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Milenko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:38:
idd ik wil ook wel eens in die server zitten. lijkt me lache op alle andere moet je maar afwachten of je n beetje teamplay kan verwachten
het gebeurd me maar heel enkel dat ik in een goed team terecht kom of members heb die meewerken (andere servers dan he )

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 26-01-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Oemfoefoe schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:49:
[...]

Wat ook wel grappig is....in je Cobra is neergehaald worden doordat een supplycrate in je rotors terechtkomt.
laatst deze situatie gehad;

Afbeeldingslocatie: http://www.shzoutewelle.demon.nl/screen039.jpg

maatje van me stond er naast echt zo van:? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:54:
[...]

Idd, was op dalian plant met klaassenster in totaal één keer uit de lucht gehaald met de cobra :X Er was trouwens ook niet veel te killen met dat ding :+
Ja weet wel wat het problem was op dailian plant als US. Onze cobra wilde maar niet vertrekken omdat er een of andere k*tm*ng**l als piloot wilde dat zn gunner eruit ging zodat zijn maatje lekker kon gunneren. Niets op tegen waren het niet dat de vlag aan de waterkant zo verdomd belangrijk is omdat daar die 2de chopper spawnt. Tuurlijk wisten onze tegenstanders dat wel en hopla, 3 attackchoppers in hun bezit. Het einde laat zich raden. Zelfde probleem toen wij Chinezen waren |:( :X

Btw: Als chinees maar es die schoolbus volgepropt met C4 (+30, er stond een supply crate :) ) en kamikaze geprobeerd op de wachtende tanks e.d. Tot 3 keer toe (ja ik weet het hoe dom kan je zijn 8)7 ) eruit gesprongen maar vergeten mijn chute te openen. |:( |:(
Dus de enige die dood ging was ik :'(
Weten jullie ook waarom die schoolbus telkens naast jullie kwam staan zonder dat er iets gebeurde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 30-07 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

MarcoZ20 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:49:
[...]

laatst deze situatie gehad;

[afbeelding]

maatje van me stond er naast echt zo van:? :D
Die laat zich behoorlijk kisten ja...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
beschuitfluiter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:51:
[...]

Die laat zich behoorlijk kisten ja...
dat was ik dus, die die kist op zich kreeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Bestaat er ergens een log waarin staat op welke servers je het laatst bent ingelogd ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:50:
[...]

Ja weet wel wat het problem was op dailian plant als US. Onze cobra wilde maar niet vertrekken omdat er een of andere k*tm*ng**l als piloot wilde dat zn gunner eruit ging zodat zijn maatje lekker kon gunneren. Niets op tegen waren het niet dat de vlag aan de waterkant zo verdomd belangrijk is omdat daar die 2de chopper spawnt. Tuurlijk wisten onze tegenstanders dat wel en hopla, 3 attackchoppers in hun bezit. Het einde laat zich raden. Zelfde probleem toen wij Chinezen waren |:( :X
Als iemand passagier weigert laat dan ff weten op TS, dat waarderen we namelijk niet. Daar geven we dan netjes een warning voor.
Btw: Als chinees maar es die schoolbus volgepropt met C4 (+30, er stond een supply crate :) ) en kamikaze geprobeerd op de wachtende tanks e.d. Tot 3 keer toe (ja ik weet het hoe dom kan je zijn 8)7 ) eruit gesprongen maar vergeten mijn chute te openen. |:( |:(
Dus de enige die dood ging was ik :'(
Weten jullie ook waarom die schoolbus telkens naast jullie kwam staan zonder dat er iets gebeurde.....
Euh, zodra jij je 6de C4 gooit verdwijnt afaik je eerste (it's a kind of magic) dus 30+ zullen er niet ingezeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Tranzy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:54:
Bestaat er ergens een log waarin staat op welke servers je het laatst bent ingelogd ?
Gewoon in BF2...

'Multiplayer' -> 'Join Internet' -> 'Favorites'

Daar staan je laatst bezochte servers. (in het wit, de servers die je zelf als favorite hebt gemaakt, staan in het groen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
kan ik ook de DJ Mantri server toevoegen aan mijn favorieten ? .... ik log altijd maar in via dat BF2 Protocol tooltje.

Wil vanavond mijn 2 laatste Basic Badges een keer halen.... Ik moet dus nog Commander en Explosive.
Ga er ook weer niet heel mijn spel door laten verzieken om echt helemaal op C4 te gaan focussen ...maar ga het wel ff proberen.
Wil ook vanavond .... (als ik de kans krijg... en niemand met een hogere rank mij in de weg zit) ff commanderen in de juiste velden.

Nog tips ?

[ Voor 71% gewijzigd door Tranzy op 26-01-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:13:
[...]

[Blah]
Vind BF2 gewoon (kaal) snel vervelend worden, al helemaal omdat mensen met SF gewoon voordeel hebben door betere wapens te kunnen gebruiken in normale BF2 levels.
Er zijn te weinig levels en ze verplichten je (als je ranked wil spelen) nieuwe te kopen. Erg jammer, vind ik nogal een afknapper. (BF2 heb ik pas 2 weken in mijn bezit)
Hmmm......je hebt het spel BF2 (vanilla) pas 2 weken en begint nu al vervelend te worden?
Mensen met SF hebben idd ietwat voordeel met de SF unlocks, echter voor iemand met een beetje skills hoeft dat niet perse nadeliger uit te pakken. (bepaalde legers in SF gebruiken nl. ook dezelfde standaard wapens als in BF2)
Dat er te weinig levels in BF2 zijn, vind ik nogal meevallen. In mijn perceptie hadden de online games zoals UT, UT2K3, UT2K4, RTCW:ET, CoD, CoD:UO, CoD2 net zo veel/weinig levels.

Wellicht is BF2 dan gewoon niet een game voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Tranzy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:08:
kan ik ook de DJ Mantri server toevoegen aan mijn favorieten ? .... ik log altijd maar in via dat BF2 Protocol tooltje.
NP

ff 1x inloggen..et voilá, daar staat 'ie in het wit.
1x aanklikken en op de knop 'Make Favorite' raggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
heb volgens mij niet die Mantri in mijn Favorieten lijst zien staan ... of heet jhij anders in die lijst. Kan het mishebben ...kijk vanavond nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Indy91 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:09:
[...]

Hmmm......je hebt het spel BF2 (vanilla) pas 2 weken en begint nu al vervelend te worden?
Mensen met SF hebben idd ietwat voordeel met de SF unlocks, echter voor iemand met een beetje skills hoeft niet perse nadeliger uit te pakken. (bepaalde legers in SF gebruiken nl. ook dezelfde standaard wapens als in BF2)
Dat er te weinig levels in BF2 zijn, vind ik nogal meevallen. In mijn perceptie hadden de online games zoals UT, UT2K3, UT2K4, RTCW:ET, CoD, CoD:UO, CoD2 net zo veel/weinig levels.

Wellicht is BF2 dan gewoon niet een game voor jou?
Nja... ik heb best veel CSS gespeeld, daar heb je niet het rankingsysteem waarbij je verplicht de basic maps moet spelen.
BF2 mikken gaat prima in het algemeen, duurde ff voordat alles wat beter ging, echt goed ben ik niet geef ik toe (Heli/jet kan ik helemaal niet normaal), maar eindig regelmatig top 3 v/d ronde.
Denk dat ik het net wat beter onder de knie moet krijgen wil het wat leuker worden, of een paar keer een goed team, want die zijn in het algemeen op EA servers om over te janken.
Ik kijk het nog wel een paar duizend punten aan en zie wel of ik het blijf spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:38:
[...]

Nja... ik heb best veel CSS gespeeld, daar heb je niet het rankingsysteem waarbij je verplicht de basic maps moet spelen.
BF2 mikken gaat prima in het algemeen, duurde ff voordat alles wat beter ging, echt goed ben ik niet geef ik toe (Heli/jet kan ik helemaal niet normaal), maar eindig regelmatig top 3 v/d ronde.
Denk dat ik het net wat beter onder de knie moet krijgen wil het wat leuker worden, of een paar keer een goed team, want die zijn in het algemeen op EA servers om over te janken.
Ik kijk het nog wel een paar duizend punten aan en zie wel of ik het blijf spelen :P
Het is ook mogelijk om gewoon unranked met custom maps te spelen :) net zoals in css dus.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:04

Tjark

DON'T PANIC

Oemfoefoe schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:49:
[...]
Ik ben laatst met een volledige 'healthy' jet tegen een parachutist gevlogen en KABOEM! Mss had deze een sterke armor aan?! :P
haha, ik ook. Op wake island zat ik achter een fb35 aan. Bijna 'm kapot, eject die kerel boven z'n vliegdekschip. Ik met m'n gun er recht op af, schieten en ik ram 'm dus met z'n chute. resultaat: J10 vs chute: 0 - 1

We moesten wel beiden lachen :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:50:
[...]

Ja weet wel wat het problem was op dailian plant als US. Onze cobra wilde maar niet vertrekken omdat er een of andere k*tm*ng**l als piloot wilde dat zn gunner eruit ging zodat zijn maatje lekker kon gunneren.
Hee ik was die gunner idd. Op een bepaald moment maar opgegeven. Er was genoeg werk aan de winkel om die vlaggen te cappen... Ik word er niet eens meer boos om...

@TallMan: Ik had het inderdaad even moeten melden via chat en/of TS. Was mijn laatste potje dus had zoiets van je gaat je gang maar.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:56:
Euh, zodra jij je 6de C4 gooit verdwijnt afaik je eerste (it's a kind of magic) dus 30+ zullen er niet ingezeten hebben.
Meen je dat nou? En ik maar denken dat ik met een halve atoombom rondvloog. Had ze ook allemaal achterin gegooid (samen met ArieTillens) dus heb eigenlijk geen flauw idee of het er maar 5 waren ofzo. Ach het idee was errug geestig, we hebben er erg om moeten lachen op TS (zeker toen het 3 keer nie lukte :Y) )
Tranzy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:08:
om echt helemaal op C4 te gaan focussen ...maar ga het wel ff proberen.
Wil ook vanavond .... (als ik de kans krijg... en niemand met een hogere rank mij in de weg zit) ff commanderen in de juiste velden.
Nog tips ?
- Ga niet actief deelnemen aan de battle maar beperk je tot je taak en dat is commanderen.
- Spawn als engineer, kan je zelf je assets repareren.
- Je hebt niet perse een scan nodig om enemy's te spotten, helemaal inzoomen en dan de enemy spotten werkt ook.
- Bewaar je arti, supply's en uav (niet te lang natuurlijk) voor als een squad ze nodig heeft. Een supply crate bij een tank in battle wordt natuurlijk altijd gewaardeerd
- Zoom in als je iets inzet, kan je de positie nauwkeuriger bepalen (supply's bijvoorbeeld)
- Geef ook aan bij de squadleader dat er iets "available" is. Kan ik altijd erg waarderen als squadleader.
- Geef orders aan squads vanaf het begin. Anders gaan zij al snel hun eigen beslissingen nemen, dat is niet erg maar ook niet de bedoeling.
- Als je arti inzet om te proberen bv een tank te vernietigen, mik dan een beetje naast dat doel. Mijn ervaring is dat er precies in het midden van waar ik arti inzet nooit arti terecht komt.

En voor de rest, veel succes! :)

btw: Dit zijn allemaal tips vanuit mijn opvatting, dit hoeft dus echt niet de juiste te zijn. Als iemand iets toe te voegen heeft...graag!

Edit: Nog een tip: Ga niet commanderen in Zatar Wetlands!!!! Eerst moet die coordinatenbug gefixed zijn wil je daar van betekenis zijn als commander |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Indy91 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:09:
[...]
Mensen met SF hebben idd ietwat voordeel met de SF unlocks, echter voor iemand met een beetje skills hoeft niet perse nadeliger uit te pakken.
De wapens zijn over het algemeen aardig gebalanceerd, de voordelen van SF unlocks zijn idd vrij minimaal. Niet echt een issue imho.

De F2000 is niet echt beter dan de M16, ik geloof dat de F2000 2 damage punten meer heeft. Dat maakt echt niet het verschil. De scope is aardig al vind ik hem niet prettig.

De LA85 heeft ook voordelen tenopzichte v/d G36E, G36E is nauwkeuriger, maar je levert wel in op de scope en vooral de full auto modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:13:
[...]

Moet ik met je eens zijn, maar 50 euro voor BF2, 30 euro voor SF.... en dan ook nog boosterpacks die bij BF1942 in de patches zaten, denk dat het net teveel is.
Ik stel voor ga is naar bepaalde Mod sites.....
>:) Er komen wat heerlijke spullen uit voor bf2.

En de noob geile rankend mensen blijfen weg :) (dat is gelijk een probleem minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:47:
[...]

Sommige mensen (zoals ik) hebben een pc die alt tab niet trekt }:O
Tsja, dat had ik ook toen ik nog maar 1 GB ram had en de pagefile nog aan. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Tsja, dat had ik ook toen ik nog maar 1 GB ram had en de pagefile nog aan. :>
Kan je boven de 1gig de pagefile uitzetten dan:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:54:
[...]
- Als je arti inzet om te proberen bv een tank te vernietigen, mik dan een beetje naast dat doel. Mijn ervaring is dat er precies in het midden van waar ik arti inzet nooit arti terecht komt.

btw: Dit zijn allemaal tips vanuit mijn opvatting, dit hoeft dus echt niet de juiste te zijn. Als iemand iets toe te voegen heeft...graag!
Je bent niet alleen. Die indruk heb ik ook. De plaats waar arti ingezet wordt lijkt mij juist de veiligste plaats van heel de kaart te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-07 21:29

DR161

is sarcasminist

weet iemand hoe die mod heet dat je het aantal punten ziet bv je hebt een aap gemold(+2)
en waar te downloaden?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik een andere versie van Battlefield 2 ofzo? Ik lees zoveel rare dingen de afgelopen posts. Volgens mij lopen er hier een paar mensen slap uit hun nek te lullen. Want:
1. als je tegen een chute vliegt ga je zelf ook dood of raak je zwaar beschadigd. Zelfs als je tegen een kratje aanvliegt ga je dood.
2. als je meer dan 5 c4's neermikt gaat de eerste weer weg...misschien dat je er 2 meer neer kan gooien ofzo maar zeker geen 30
3. tanks gaan gewoon kapot van arty.

Mis ik nog wat?
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:46:
[...]

uhh hell yeah it does.

In de maak ja...dus er is nog niets en het tobo ondersteund op dit moment nog niets van BF2

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 11:32
Edit: Nog een tip: Ga niet commanderen in Zatar Wetlands!!!! Eerst moet die coordinatenbug gefixed zijn wil je daar van betekenis zijn als commander |:(
Gewoon een leveltje inzoomen, dan is het weg :>
DeluxZ schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:37:
[...]

Dacht het wel. Toch Bondt :/

O+
* Mr. Bondt krabt op zijn hoofd...
Ehh, weet niet meer, was dronken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
-................Hoop Tips..........
Thanx....

Ik ga het vanavond weer proberen .. het lukt me maar niet om (zonder bonus) op die 40 punten te komen. Zal misschien ook een beetje aan het team liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:20:
[...]

Ja, doe ik zelf ook ( 2 gig ), al beweren sommige dat XP tog iets nodig zal hebben, merk ik zelf niks van.

BTW: komt die patch nou wel of niet volgende week >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:29:
[...]

Heb ik een andere versie van Battlefield 2 ofzo? Ik lees zoveel rare dingen de afgelopen posts. Volgens mij lopen er hier een paar mensen slap uit hun nek te lullen. Want:
1. als je tegen een chute vliegt ga je zelf ook dood of raak je zwaar beschadigd. Zelfs als je tegen een kratje aanvliegt ga je dood.
2. als je meer dan 5 c4's neermikt gaat de eerste weer weg...misschien dat je er 2 meer neer kan gooien ofzo maar zeker geen 30
3. tanks gaan gewoon kapot van arty.

Mis ik nog wat?

[...]

ik vlieg tegen het ventje aan en niet tegen de chute en nee ben nog nooit kapot zo gegaan.
tegen een krat nog nooit aangevlogen maar zou wel raar zijn als je met je slapste BF2 jeep wel door een krat heen kan crossen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:49:
[...]
Thanx....

Ik ga het vanavond weer proberen .. het lukt me maar niet om (zonder bonus) op die 40 punten te komen. Zal misschien ook een beetje aan het team liggen.
Neem een 64 player server met 30 man erop, ronde duurt langer, team maakt meer punten, jij krijgt meer punten. :)

@phoenixprojects: Tallman heeft me al op de c4 limitatie gewezen zoals je een paar posts terug in mijn antwoord al hebt kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 11:06
Hehehehe door mijn lieve 10k rpm raptor + 1GB + AMD Athlon 64 3400+ ben ik meestal het eerste in de server gevolgd door de 2e pas na een paar seconden.. Als gevolg dat ik dus in heel veel servers (die de begin time laag hebben staan, en dat is vaak zo) gelijk commander kan worden.. Vind het alleen veel leuker om mensen af te knallen ipv op een radar kijken en arti droppen e.d :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:20:
[...]

Kan altijd. Ik heb het nu wel gedaan. Kan me niet voorstellen dat ik meer dan 2 GB werkgeheugen nodig zou hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
1e Booster Pack uitgesteld: Klik
Had ik al verwacht (DaMorpheus), de patch zal ook wel weer uitgesteld worden, bij EA wordt altijd alles uitgesteld...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.