Bigbot schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 03:19:

heb nooit echt me awards in de gaten gehouden en ben ook nooit specifiek voor awards gegaan maar heb laatst eens me stats gechecked om te zien hover ik van me volgende promo afzit en nu blijkt dat datgene wat ik nog nodig heb de Knife Badge is.
probeer nu al sinds 2 dagen die 7 knife kills te maken maar het lukt voor geen meter
zit aan het einde van elke ronde tegen de 4 of 5.
Heb problemen om ongezien achter de vijand te komen.
ik ben een pure infanterie speler dus ga vaak tevoet.
Vroeg het in een server wat ertoe leide dat mensen aanboden met mij te gaan stat padden

heb gereageerd dat ik het niet op die noob manier wil doen.
dus heeft iemand nog tips hoe ik die 7 knife kills kan maken?
Karkand is een goede knife map, pak een jeep rijd kei hard op mensen af jump eruit en knife ze

. Wacht op een spawn point, en pak ze van achter.
Hunt op AT soldiers gaan vaak reloaden als ze mis schieten, en grote kans om ze te knifen.
Kijk of mensen gerevived worden, grote kans dat ze even moeten nadenken dat ze weer leven, of ze zitten net in squad/class/spawnpoint selectie screen.
Luister goed of vijanden dicht bij je nades gooien, als ze dat doen is het ook weer easy target.
Hunt op support gasten en spring erheen, die wapens raken niets als ze sprayen op je.
Ga sniper hunten, en hoop dat ze geen claymores hebben geplaatst

.
Met dit alles is een goede commander altijd handig, want een UAV maakt je werk 10x zo makkelijk.
PS: Als je weet dat je ze niet met je knife kan pakken schiet ze met je gewone gun.