Heb het vaker gezien, is geen fout, naja, hooguit in battlefield...FnF schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:52:
[...]
Of een driver probleem, of je videokaart wordt iets te warm, achtergrond hoort niet zo te zijn
Is normaal dacht ik zo, ik heb het namelijk niet anders gezien dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken over overbelaste videoplanken en derg.phYzar schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:22:
[...]
Heb het vaker gezien, is geen fout, naja, hooguit in battlefield...
net paar rondjes Bf2 gemaakt.
speelde de helft van de rondes zwaar klote niets lukte gewoon.
omdat ik me aan mezelf zwaar irriteerde vielen de scores van andere spelers me niet op.
opeens merkte ik dat dezelfde gozer van ons team dehele tijd de 1e plaats had en dat elke ronde.
hij had geen enkele death en 0 of 1 kill.
hij maakte wel 80+ revive punten
.
dacht ik speel toch al klote ga ik eens kijken wat die gozer doet.
map was strike at karkand.
was een server die alleen die map speelde.
bleek dat die gozer samen met zijn squad buddy in 1 van de zuidelijkere trein wagens zaten bij het trein ongeluk.
kwam dichterbij waren er 2 blauwe en 1 rode naam.
en yep het revive bericht bleef maar door me chat gaan. de rode naam zat zijn squad buddy te doden en die andere gozer revivde hem.
diep triest.
die medic zijn naam was:
KoW4LsK1 en de naam van die andere MEC gozer was dacht ik Sir0n maar de naam van de medic heb ik screenshot van
.
naam van figuur wat dehele tijd dood werd geschoten ben ik vergeten.
toen ik bij de wagon kwam heb ik uit afschuw alle 3 met 1 nade gedood waarna ik in chat zei wat die etters zaten te doen, waarna ze me uitlachten
vlak erna verdwenen ze of ze gedisconnect of gekickt waren weet ik niet.
was wel op een nederlandse server dacht ik.
deze :
BF2Combat [SCI EURO] #06
speelde de helft van de rondes zwaar klote niets lukte gewoon.
omdat ik me aan mezelf zwaar irriteerde vielen de scores van andere spelers me niet op.
opeens merkte ik dat dezelfde gozer van ons team dehele tijd de 1e plaats had en dat elke ronde.
hij had geen enkele death en 0 of 1 kill.
hij maakte wel 80+ revive punten
dacht ik speel toch al klote ga ik eens kijken wat die gozer doet.
map was strike at karkand.
was een server die alleen die map speelde.
bleek dat die gozer samen met zijn squad buddy in 1 van de zuidelijkere trein wagens zaten bij het trein ongeluk.
kwam dichterbij waren er 2 blauwe en 1 rode naam.
en yep het revive bericht bleef maar door me chat gaan. de rode naam zat zijn squad buddy te doden en die andere gozer revivde hem.
die medic zijn naam was:
KoW4LsK1 en de naam van die andere MEC gozer was dacht ik Sir0n maar de naam van de medic heb ik screenshot van
naam van figuur wat dehele tijd dood werd geschoten ben ik vergeten.
toen ik bij de wagon kwam heb ik uit afschuw alle 3 met 1 nade gedood waarna ik in chat zei wat die etters zaten te doen, waarna ze me uitlachten
vlak erna verdwenen ze of ze gedisconnect of gekickt waren weet ik niet.
deze :
BF2Combat [SCI EURO] #06
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 28-01-2006 23:56 ]
Verwijderd
Waarom geeen screenshots er van gemaakt..[b][message=25104804,noline]Bigbot schreef op zaterdag 28 januari 2006 @
deze :
BF2Combat [SCI EURO] #06
en door gestuurd dan waren hun stats gewist
dat ik er beter een screenshot van had kunnen maken schoot me een seconde erna te binnen.
maar zoals die gozer ronde na ronde bezig was zeggen zijn stats denk ik wel genoeg.
+Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:56:
[...]
Waarom geeen screenshots er van gemaakt..
en door gestuurd dan waren hun stats gewist
=?ROFLASTC schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:52:
ehhhh WTF Ik zat vanavond op DJmantri en ik kijk er ff een tijdje niet naar om (telefoontje ed) Duurde allemaal wat lang (maakt niet uit wordt door PB toch wel gekicked als idler) Duik weer BF2 in naar BFHQ ..... nog maar 9 punten waar ik eerst 15000 hadAlles weg en alleen de stats van dat rondje Gulf of Oman waren er nog (het rondje waar ik een telefoontje kreeg....
aaaarrgg
Ik dacht dus ook dat het normaal was...vroeger had ik dit ook in Ghost Recon. Maar ik heb sinds een week een nieuw systeem gebouwd - met de specs in mijn onderschrift - en ik heb het helemaal niet meer gezien! Hieruit concludeer ik dat er ergens wel te weinig performance wordt geleverd, maar ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.TrippleSix schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:35:
[...]
Is normaal dacht ik zo, ik heb het namelijk niet anders gezien dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken over overbelaste videoplanken en derg.
btw...vorig systeem: P4 2,4 icm 6800GT 256mB
Verwijderd
Ben je nu nog steeds alles kwijt of wat ?ROFLASTC schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:52:
ehhhh WTF Ik zat vanavond op DJmantri en ik kijk er ff een tijdje niet naar om (telefoontje ed) Duurde allemaal wat lang (maakt niet uit wordt door PB toch wel gekicked als idler) Duik weer BF2 in naar BFHQ ..... nog maar 9 punten waar ik eerst 15000 hadAlles weg en alleen de stats van dat rondje Gulf of Oman waren er nog (het rondje waar ik een telefoontje kreeg....
aaaarrgg
240 uur spelen is inderdaad al de moeite !!

Verwijderd
Haha...echt niet...lekker gevlogen
Net nog gelachen...liep vrolijk een spawn binnen en stak er 3 neer....ze hadden het niet eens door..
Dit zijn zeker geen artifacts ook geen driverprobleem, maar gewoon een rare inkleuring van het beeld. Als je je iets draait dan zal het weggaan.FnF schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:52:
[...]
Of een driver probleem, of je videokaart wordt iets te warm, achtergrond hoort niet zo te zijn
Vreemd, heb dat hier nog nooit gezienali-a schreef op zondag 29 januari 2006 @ 06:29:
[...]
Dit zijn zeker geen artifacts ook geen driverprobleem, maar gewoon een rare inkleuring van het beeld. Als je je iets draait dan zal het weggaan.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bedankt voor alle reacties
Gelukkig geen artifacts
Mijn systeem draait nu Medium-High.
Me Specs Zijn Amd 2200+, 1024Mb Geheugen, Nvidia 6800 (V9999GE Editie) niet al te hoog maar te doen.
En binnekort een 5.1 geluids set er bij
Gelukkig geen artifacts
Mijn systeem draait nu Medium-High.
Me Specs Zijn Amd 2200+, 1024Mb Geheugen, Nvidia 6800 (V9999GE Editie) niet al te hoog maar te doen.
En binnekort een 5.1 geluids set er bij
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:27:
Hmm ik heb een vreemd probleem. BF2 heeft altijd heerlijk gedraaid op mn systeem, maar op eens begint het beeld te stotteren (in hetzelfde ritme) Reinstall gedaan, tijdje weg geweest en ineens begint het weer. Het ligt niet aan mn hardware iig, functioneerd naar behoren met alle andere games en met een nieuwe installatie.
Wat zou dit kunnen zijn?
al geprobeerd alle opties wat lager te zetten?Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 10:27:
[...]
Niemand?Het is belachelijk dat ik door een bug niet kan spelen.
Nja bij jou mag het inderdaad wel weg zijnOemfoefoe schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:55:
[...]
Ik dacht dus ook dat het normaal was...vroeger had ik dit ook in Ghost Recon. Maar ik heb sinds een week een nieuw systeem gebouwd - met de specs in mijn onderschrift - en ik heb het helemaal niet meer gezien! Hieruit concludeer ik dat er ergens wel te weinig performance wordt geleverd, maar ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
btw...vorig systeem: P4 2,4 icm 6800GT 256mB
Hallo,
Ik zit hier met een probleem: Ik speel battlefield 2 nou al een tijd je en heb nog nooit echt problemen gehad. Maar nu heb ik opeens last van framedrops als het heel druk wordt. Ik speel in 1024*768 op 70hz, alles in medium en AA uit. Waneer ik er last van had weet ik niet precies, maar volgens mij vanvaf de aankoop van SP. Verder heb ik de nieuwste drivers. Iemand enig idee wat het kan zijn??
(p4. 2.8 1024 mb PNY 6800 gt)
Ik zit hier met een probleem: Ik speel battlefield 2 nou al een tijd je en heb nog nooit echt problemen gehad. Maar nu heb ik opeens last van framedrops als het heel druk wordt. Ik speel in 1024*768 op 70hz, alles in medium en AA uit. Waneer ik er last van had weet ik niet precies, maar volgens mij vanvaf de aankoop van SP. Verder heb ik de nieuwste drivers. Iemand enig idee wat het kan zijn??
Gisteravond perfect BF2 gespeeld maar nu blijf ik in het "Connecting to Accountserver" hangen.
Ben ik de enige of liggen de Accountservers er weer uit
Ben ik de enige of liggen de Accountservers er weer uit
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
lijkt me dat je een ander stuk software hebt geinstalleerd dat resources vreet..Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 10:27:
[...]
Niemand?Het is belachelijk dat ik door een bug niet kan spelen.
toevallig iets van norton op je pc geinstalleerd?
misschien is het slim om een appart topic te openen hierover, dit is niet echt het forum voor 'problemen en vragen' *hint*
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Ik dacht ook zoiets te hebben. ( amd64 3500 2.6Ghz, 2048mb, 7800GTX ) Ik had laats de niewste beta driver gedownload ( 83.40 ) maar man wat een problemen. Onverklaarbare framedrops in BF, BSOD's in desktop met als klap op de vuurpijl een mededeling dat het aan mijn NV4. display lag, en dat mijn kaart in een oneindige lus ( infinite loop ) was blijven hangenDeruxian schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:34:
Hallo,
@ uploader
was dat bij jou ook na de nieuwe patch?
Na SF ook de laatste patch erover heen geragt? Want SF 'downgrade' hem weer naar een lagere versie.Deruxian schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:34:
Hallo,
Ik heb deze week al voor de 2e keer het volgende gehad;
Op een gegeven moment krijg ik al allemaal basic badges en ribbons die ik allang hebt. Kijk ff ingame wat mijn rank is...zie ik dat ik als 'private' speel. Als ik dan naar een statserver ga, zie ik dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon mijn rank heb. Erg irri allemaal, maar ik heb ook me laten vertellen dat als je doorspeelt (als private dan), dat deze punten niet wordt opgeteld bij de rest. Is dat zo?
Weten jullie hoe dat komt? En is het misschien slim om EA hierover te contacten?
Op een gegeven moment krijg ik al allemaal basic badges en ribbons die ik allang hebt. Kijk ff ingame wat mijn rank is...zie ik dat ik als 'private' speel. Als ik dan naar een statserver ga, zie ik dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon mijn rank heb. Erg irri allemaal, maar ik heb ook me laten vertellen dat als je doorspeelt (als private dan), dat deze punten niet wordt opgeteld bij de rest. Is dat zo?
Weten jullie hoe dat komt? En is het misschien slim om EA hierover te contacten?
Heb ik van de week ook al twee keer gehad ja, maar volgens mij worden je punten wel gewoon opgeteld.Oemfoefoe schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:38:
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Hmm nee het begon nadat ik voor de grap eens een keertje een ander setje drivers wilde proberen, namelijk de XtremeG drivers. In het begin niks aan de hand, 3dmark scores waren prima enzo, maar toen ik 2 uurtjes BF zat te spelen, wat ik veel vaker doe natuurlijk, merkte en zag ik ( had fraps draaien ) dat mijn fps opeens erg inzakte. Dus ik trug naar de WHQL 81.98 drivers, en nu is het weer prima verder. Heb wel BF opniew geinstalleerd ( geen special forces, heb ik wel maar geen behoefte aan ) en gewoon de laatse patch eroverheen. Ik hou het tot nog toe op een driver probleem.Deruxian schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:59:
@ uploader
Ik denk ook dat dit eigenlijk geen probleem is veroorzaakt door BF, maar gewoon door mezelf. Had namelijk ook wat zitten kloten in m'n bios met geheugentimings enzo bla bla en het schijnt dat BF niet zo erg blij is met veranderingen in de hardware configuratie.
Ik zou zeggen probeer het ff met Forceware 81.98 van de nVidia site
Ik heb bijna een indertieke config, P4 2.6 @ 2.8, 1GB men, en dezelfde videokaart.Deruxian schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:34:
Hallo,
Voor m'n gevoel heb ik ook opeens last van framedrops, soms maar 20-30. Gemiddeld haal ik nu maar 40-50 fps.
Voorheen dacht ik dat ik hoger zat maar gister even met fraps gekeken en het is vrij dramatisch
Offline haal ik 90+ op een lege 64player map.
Kan me niet voorstellen dat 32 poppetjes 40-60 fps kosten...
Ik vind battlefield 2 ook een beetje k*t presteren op mijn laptop (zie specs) Ik heb het gevoel dat ik (zwaar) intern geheugen tekort kom. Ook als ik afsluit blijft het geluid bijv nog 1 min hangen ofzo
, heeft iemand hiet een oplossing voor? Of ligt het gewoon aan mn systeem?
Verwijderd
Yep dat het geluid nog blijft doorgaan met afsluiten heeft écht met je geheugen te maken, had ik ook toen ik 1 gig had. BF2 en 2 gig doet echt wonderen.
Dat heb ik ook wel meegemaakt en ik zag vanmiddag iemand die PFC was met 370 punten en toch een Navy Cross en allerlei gouden medailles, totale speeltijd van 5 uur. Ik ben nog steeds alles kwijt en heb geen mail gehad dat ik als padder was aangemerkt ofzo.Oemfoefoe schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:38:
And it goes BRAAAAAPP!
Gaan we nu elke dag zo'n bericht plaatsen of wat ??? Ik kan ook m'n dagincome aan medals rond gaan sproeien hier maar ik denk niet dat iedereen daar op zit te wachten ...Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:19:
Het gaat tegenwoordig op een leie dakje...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En me teamwork en combat op ze best.
[afbeelding]
only infrantry guns used
EyeWitness schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:28:
[...]
Gaan we nu elke dag zo'n bericht plaatsen of wat ??? Ik kan ook m'n dagincome aan medals rond gaan sproeien hier maar ik denk niet dat iedereen daar op zit te wachten ...
Verwijderd
En nog als medic ook
Pak je nou ff 140 puntjes als assault ofzo, zou ik zeggen goed gedaan jochie, maar nee als medic is het niet zo bijzonder ofzo
Verwijderd
Is een bekende "bug". Ik heb het ook regelmatig. Gewoon ff disconnecten van de server en weer connecten en meestal heb je dan gewoon je rank weer terug en je unlocks enzo.Oemfoefoe schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:38:
heb een probleem met mijn BF2 SF.. Namelijk als ik een server wil joinen in de 'server browser'. Dan op t moment waar die wilt gaan laden, springt die weer terug naar de server brower. net alsof ik nergens op heb geklikt.. Als de server vol is krijg ik wel een melding terug
Bf2 doet het gewoon goed, geen mods e.d. Heb dit eerder gehad en toen opgelost met een reinstall van SF, maar heb hier nu geen zin in (omdat ik het probleem wil aanpakken, niet de makkelijke uitweg. Want anders kan ik volgende week weer opnieuw installeren )..
Iemand hier van gehoord?, btw via Xfire een server joinen werkt gewoon.. Heb op totalbf2.com gezocht op het forum en vond een identiek probleem, echter geen oplossing.
draai de laatste versies.. Patch 1.12 herinstalleren al geprobeerd.
Bf2 doet het gewoon goed, geen mods e.d. Heb dit eerder gehad en toen opgelost met een reinstall van SF, maar heb hier nu geen zin in (omdat ik het probleem wil aanpakken, niet de makkelijke uitweg. Want anders kan ik volgende week weer opnieuw installeren )..
Iemand hier van gehoord?, btw via Xfire een server joinen werkt gewoon.. Heb op totalbf2.com gezocht op het forum en vond een identiek probleem, echter geen oplossing.
[ Voor 10% gewijzigd door mrFoce op 30-01-2006 03:28 ]
Dit kan meerdere redenen hebben.gideon82 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 03:27:
heb een probleem met mijn BF2 SF.. Namelijk als ik een server wil joinen in de 'server browser'. Dan op t moment waar die wilt gaan laden, springt die weer terug naar de server brower. net alsof ik nergens op heb geklikt.. Als de server vol is krijg ik wel een melding terug
Een aantal plaatsen op de betreffende server zijn gereserveerd voor clanmembers
De server was toch vol.
Heb je dit probleem bij alle servers of kan je ook normaal spelen op sommige servers?.
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Punten worden wel opgeteld, ik had gistre precies hetzelfde.Kreeg ineens de basic spec-ops badge (was mn eerste die ik ooit gehaald heb) maar de punten zijn er zeker weten bij. Ik zit het namelijk continu in de gaten te houden omdat ik nu de 20.000 puntjes heeeeel dicht genaderd benOemfoefoe schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:38:
Edit: Subliem! sta nu precies op het schitterende aantal van 19.999 punten
stats Ruza
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 08:41 ]
Ik heb het overigens de laatste dagen regelmatig dat ik of rank niet heb en/of unlocks en/of badges opnieuw haal. Daarvoor echt maar zelden.
geheelonthouder met geheugenverlies
Verwijderd
Ik kreeg ook die good conduct medal nog een keer. Vaagjes.
/ Joh, ik zie nu dat je die medaille meerdere keren kan krijgen.
/Je kon op www.bf2s.com je global ranking zien voor een heleboel dingen, maar die is nu verdwenen. Weet iemand een site waar je dat nog kan zien? Kan het nergens meer vinden....
/Je kon op www.bf2s.com je global ranking zien voor een heleboel dingen, maar die is nu verdwenen. Weet iemand een site waar je dat nog kan zien? Kan het nergens meer vinden....
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 10:07 ]
Volgens mij is je register key niet goed.gideon82 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 03:27:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2 Special Forces\ergc]
Hier moet je SF cd key in staan en beginnen met x9392
In het begin had ik precies het zelfde, geen melding niks.
Bleek dat de register entry "ergc" niet eens bestond...
Kan liggen aan spyware/adware. Malware op je PC kan iig ervoor zorgen dat je last hebt van lag tijdens online gamen. Heb je onlangs nog anti-malware progjes laten lopen, zoals Spybot/Adaware of HitmanPro2?Deruxian schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:34:
Hallo,
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Wij gebruiken : http://www.bf2tracker.com/Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:01:
Ik kreeg ook die good conduct medal nog een keer. Vaagjes.
Verwijderd
@innocent: Hm, jammer, daar zijn alle global ranking velden leeg en dat is juist waar ik naar op zoek was (GR voor spec ops kit).
Omg, die stats van mij zijn echt eng trouwens
Username: rubenski
Userrank: Sergeant Major
Tracked since: 03.07.2005 (211 days)
Total time played: 505.82 hours (2.40 hrs. per day)
Last Battle: 30.01.2006 at 03:02

ff wat anders:
Komt regelmatig voor dat wanneer ik op TS (server van DJ) kom, dat men mij niet kan horen en ik hun wel, dan wel wanneer ze me horen mijn spraak, schreeuw, zucht en gehuil met een gigantisch echo gepaard gaat, gebruik zelf het prog TeamSpeak. Iemand een idee dan wel eventueel een ander beter prog?
Komt regelmatig voor dat wanneer ik op TS (server van DJ) kom, dat men mij niet kan horen en ik hun wel, dan wel wanneer ze me horen mijn spraak, schreeuw, zucht en gehuil met een gigantisch echo gepaard gaat, gebruik zelf het prog TeamSpeak. Iemand een idee dan wel eventueel een ander beter prog?
Het was gisteren wel handig dat je systeem automatisch terugechoode (nauwelijks hoorbaar, wel zichtbaar op scherm) bij het testen van mijn TS plugin voor LcdStudio.jefjef schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:21:
ff wat anders:
Maareh, werk je zonder headset en met voice activation ?
Overigens was je idd niet te horen, weet uberhaupt niet of je wel probeerde te praten.
Verwijderd
Leg eens uitVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:13:
[...]
![]()
Wat ik wel vaag vind is dat je nog geen 'navy cross' hebt ontvangen (alle voorwaarden zijn voldaan). Als je trouwens een rondje van 34 minuten draait krijg je meteen ook je 'combat infantery medal'
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 14:35 ]
Nou ik heb dus een headset en voice activation aan staan, ik hoorde jullie wel (was wel funny om jullie te horen praten over mij, terwijl ik jullie niet van repliek kon dienen..) wat dus echt irri is!TallManNL schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:25:
[...]
Het was gisteren wel handig dat je systeem automatisch terugechoode (nauwelijks hoorbaar, wel zichtbaar op scherm) bij het testen van mijn TS plugin voor LcdStudio.
Maareh, werk je zonder headset en met voice activation ?
Overigens was je idd niet te horen, weet uberhaupt niet of je wel probeerde te praten.
Helemaal tijdens het potje waar ik commander was, jullie hoorde praten over de actie die werden genoemen tegen "mijn" leger en ik verder niets kon doen, ook niet toe ik dus switche van channel.
Staat je TS ingesteld op de juiste sound devices (in geval van meerder input devices, bijvoorbeeld soundcard + usb headset) dat ie dus niet probeert sound te capturen van je soundcard input terwijl ie dus de andere moet hebben..jefjef schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:57:
[...]
Nou ik heb dus een headset en voice activation aan staan, ik hoorde jullie wel (was wel funny om jullie te horen praten over mij, terwijl ik jullie niet van repliek kon dienen..) wat dus echt irri is!
Helemaal tijdens het potje waar ik commander was, jullie hoorde praten over de actie die werden genoemen tegen "mijn" leger en ik verder niets kon doen, ook niet toe ik dus switche van channel.
ook kan het zijn dat de mic nog uitgeschakelt staat, ik adviseer dan altijd om even via MSN bovenin bij EXTRA te laten kiezen voor 'wizard afstemmen beeld en geluid' en dan word vaak de mic ingeschakeld ... je merkt dan ook dat als je aan t stukje mic komt, hij niet uitslaat als je erin praat ( wat wel moet gebeuren dus...) anders dubbelklikken op t speakericoontje rechtersonderin bij de windowstijd, daar kies je dan bovenin bij opties voor eigenschappen en daar de mic eventueel inschakelen... ( bij keuze opnemen ipv standaard afspelen)
over wat voor pluggin heb je t tallman!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Eng, omdat ik zo belachelijk veel gespeeld heb. Gemiddeld 2 uur en 40 minuten per dag de afgelopen 211 dagen

Zelfgemaakte, wil mijn TS info zien icm mijn temps en nog wat meer meuk. Kom ander op TS, vertel ik dan ff wat meer.sain onez schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:24:
ook kan het zijn dat de mic nog uitgeschakelt staat, ik adviseer dan altijd om even via MSN bovenin bij EXTRA te laten kiezen voor 'wizard afstemmen beeld en geluid' en dan word vaak de mic ingeschakeld ... je merkt dan ook dat als je aan t stukje mic komt, hij niet uitslaat als je erin praat ( wat wel moet gebeuren dus...) anders dubbelklikken op t speakericoontje rechtersonderin bij de windowstijd, daar kies je dan bovenin bij opties voor eigenschappen en daar de mic eventueel inschakelen... ( bij keuze opnemen ipv standaard afspelen)
ok ik speel nu sinds kort ook bf2, en ook op djmantri
en wil dus ook met ts2 meepraten
nu heb ik een sblive 5.1 kaart en is mijn vraag heel simpel
kan je het geluid zo instellen dat TS2 (jullie geleuter dus
) via mijn koptelefoon komt en de game zelf bijv via de boxen ??
ok heel stom maar wat is het ip van de ts2 server van djmantri ?
want het ip wat ik heb draait geen ts2 op (85.236.100.27)
kan je het geluid zo instellen dat TS2 (jullie geleuter dus
[ Voor 20% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-01-2006 16:57 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
denk dat jij mijn post nog maar is moet overlezen..Edwin van Cleef schreef op maandag 30 januari 2006 @ 05:21:
[...]
Dit kan meerdere redenen hebben.
Een aantal plaatsen op de betreffende server zijn gereserveerd voor clanmembers
De server was toch vol.
Heb je dit probleem bij alle servers of kan je ook normaal spelen op sommige servers?.
dank je, die ontbreekt inderdaad.. Ff code invul ding draaienRedje schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:26:
[...]
Volgens mij is je register key niet goed.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2 Special Forces\ergc]
Hier moet je SF cd key in staan en beginnen met x9392
In het begin had ik precies het zelfde, geen melding niks.
Bleek dat de register entry "ergc" niet eens bestond...
kun je ook even melden wanneer je verwacht dat je site/forum weer online is?djmantri schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:06:
djmantri.nl teamspeak van heinrich.nl -> tsheinrich.nerosweb.nl kun je gebruiken voor de ts (bij switchen blijft die wijzen naar de goede als dat nodig zou zijn)
thx!
Verder hier een kort interviewtje met Dice: http://bf2tracker.com/thread.php?postid=154307#post154307
Het antwoord op de laatste vraag vind ik maar hypocriet...Will the Boosterpacks include new, Boosterpack exclusive unlockable weapons?
And if so, can they be used on BF2/BF2:SF Servers once unlocked?
No, the Booster Packs will not contain any exclusive unlockables. However two of the new Euroforce weapons will round out the Special Forces unlocks so that when you play sniper or Anti-tank you are not short changed.
The Boosterpacks will be downloable through the EA Downloader.
How big will the download for both Boosterpacks be in Megabytes and how many "official" Server will be running in Europe/US on the date of release?
It is too early to say how large the Booster Packs will be. We are currently making sure there will be enough ranked servers that will run the Euro Force maps.
Do you think there will be future upgrades for the both Boosterpacks, or will there be "just" another Boosterpacks, which doesn´t needs to have BP#1 or #2 to be installed?
Future patches will always be compatible with all parts of BF2, which will include SF and both Booster Packs. The Boosters are a new way to expand BF2 and are well integrated into the original game unlike the Special Forces that run separately.
Therefore patches and upgrades will affect the Boosters as well.
An often asked question in our forums has been, "Why should I buy the BP´s, when there so many promising mods are close to release?"
The Booster Packs contain official maps that will be in the map rotation lists on ranked servers. We are happy to see that there are so many mods out there, but currently there is no support for them on ranked servers. We do however encourage people to try different mods, since they are an important part of our community.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja mogelijk...ik speel zelf ook met alleen TS over de headset (ik heb nml. zo'n "1-oortje") en BF2 over de speakers.CrankyGamerOG schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:31:
ok ik speel nu sinds kort ook bf2, en ook op djmantri
kan je het geluid zo instellen dat TS2 (jullie geleuter dus) via mijn koptelefoon komt en de game zelf bijv via de boxen ??
Gewoon in TS instellen dat het geluid (van TS dus) over je headset gaat. En in XP instellen dat audio over je geluidskaart gaat, omdat anders - wanneer je je headset in je pc plugt - al het geluid over je headset gaat.
sorry oemf maar hier kan ik je verhaal even niet volgen lolOemfoefoe schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:38:
[...]
Ja mogelijk...ik speel zelf ook met alleen TS over de headset (ik heb nml. zo'n "1-oortje") en BF2 over de speakers.
Gewoon in TS instellen dat het geluid (van TS dus) over je headset gaat. En in XP instellen dat audio over je geluidskaart gaat, omdat anders - wanneer je je headset in je pc plugt - al het geluid over je headset gaat.
kan je het wat beter omschrijven ?
je kan in ts toch alleen aangeven welke kaart hij moet gebruiken en niet waarvoor welke lijn ?

lama ik gaat even kijken of me onboard met me sblive tegenlijk kan, als dat zo is dan heb ik het al opgelost toch
edit-----
dat lukt dus niet !!!
dus oemf als je het mij wilt uitleggen graag
[ Voor 33% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-01-2006 19:08 ]
Nou waar wacht je dan nog op??Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 08:37:
[...]
Punten worden wel opgeteld, ik had gistre precies hetzelfde.Kreeg ineens de basic spec-ops badge (was mn eerste die ik ooit gehaald heb) maar de punten zijn er zeker weten bij. Ik zit het namelijk continu in de gaten te houden omdat ik nu de 20.000 puntjes heeeeel dicht genaderd ben
Edit: Subliem! sta nu precies op het schitterende aantal van 19.999 punten![]()
stats Ruza
Hop hop, dat ene puntje en promotie maken!!!!!
Ik heb de SP doorgelezen, en op BF2.nl en .com gekeken, maar kan nergens vinden zijn wat de eisen zijn voor badges en medals enzo.
Verwijderd
http://ubar.bf2s.com/--Christiaan-- schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:11:
Ik heb de SP doorgelezen, en op BF2.nl en .com gekeken, maar kan nergens vinden zijn wat de eisen zijn voor badges en medals enzo.
Verwijderd
Je kunt dit oa zien op http://bf2s.com. Je dient je BF2 nickname in te geven, en je krijgt je stats. Onderdeel daarvan zijn de reeds behaalde en nog te behalen badges. tevens kun je daar zien wat je moet doen om de badges te halen. Veel succes.--Christiaan-- schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:11:
Staat als het goed is wel op www.formitron.comVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:13:
@innocent: Hm, jammer, daar zijn alle global ranking velden leeg en dat is juist waar ik naar op zoek was (GR voor spec ops kit).
[...]
![]()
ik krijg de hele tijd een error van ongeldige cd key hoe kan ik dit oplossen had dit eerst niet pc opniew geinstaleerd en kan niet meer spelen
ik heb veel geprobeerd maar niks lukte
HELP
ik heb veel geprobeerd maar niks lukte
HELP
pssst geld kopen?
Al je me de volgende keer online ziet...schiet me dan ff aan. Ik zal je mijn MSN geven, dan zal ik je wel ff helpenCrankyGamerOG schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:42:
[...]
...
dus oemf als je het mij wilt uitleggen graag
btw...ik ben nu op weg naar de DJ Mantri-server.
Hm voorlopig geen bf2 stunt mod online meer voor mij, mijn cdkey is opeens gestopt met werken :
Toch leuk dat ik een maand op ranked servers met gegenereerde cdkey heb gespeeld.
kwas btw [NSA]CryptoGuy
Toch leuk dat ik een maand op ranked servers met gegenereerde cdkey heb gespeeld.
kwas btw [NSA]CryptoGuy
[ Voor 8% gewijzigd door Giant87 op 30-01-2006 21:55 ]
Lamergiant schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:55:
Hm voorlopig geen bf2 stunt mod online meer voor mij, mijn cdkey is opeens gestopt met werken :![]()
kwas btw [NSA]CryptoGuy

hij doet het opeens weer, security settings van folders waren vaag, aka geen toegang.
BTW veel kloten met stunt mods kan je behoorlijk leren om te vliegen! (zelfs met tanks
Nou, ik heb de drivers van mijn videokaart geupdatet (zo schrijf je et tog?). Vervolgens de nieuwste bf2 patch eroverheen gegooid en daarna hitman pro 2 laten draaien. Zou het wel wat beter draaien. Maar integendeel zelfs, het lijkt wel of ik er weer 512 mb geheugen in heb zitten en de fps zijn ook geweldig (als er wat drukte is rond de 20:X.
Ik speel nog met dezelfde instellingen als eerst (alles op medium geen AA en op 70 hz.in 1024*768)
Heeft er iemand een oplossing??
Ik speel nog met dezelfde instellingen als eerst (alles op medium geen AA en op 70 hz.in 1024*768)
Heeft er iemand een oplossing??
Knap jongen wees er maar trots opgiant schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:02:
[...]
![]()
hij doet het opeens weer, security settings van folders waren vaag, aka geen toegang.
BTW veel kloten met stunt mods kan je behoorlijk leren om te vliegen! (zelfs met tanks)

bf2 ownt gewoon
speel het ook pas, veel gevarieerder dan bijvoorbeeld cs maar toch heb je bij bf2 niet die sfeer zoals die er altijd is/was bij cs, maar ja dat komt omdat je bij bf2 maar weinig tijd hebt
je moet snel die vliegtuigen en helikopters wegkapen voor je teammates en vervolgens -12 krijgen omdat ze er voor springen
Verwijderd
Wat doe jij moeilijk?
Hij heeft tenminste de mazzel dat een generated key werkt. Get over it.
Hij heeft tenminste de mazzel dat een generated key werkt. Get over it.
voor een spel als bf2 mag je wel 44 euro neerleggen vind ik. het is het bij veel spellen niet waard maar af en toe moet het maar.
Verwijderd
Goddamme ... die expert-combat badges zijn in SF echt wel moeilijk te verdienen ... 44 kills in 1 rondje is echt wel een hoop !! Ik krijg er zowat de ... van !
Zo'n badges nodigen echt uit tot 'hoeren'
Beetje op je woordgebruik letten aub

Beetje op je woordgebruik letten aub
[ Voor 19% gewijzigd door Fuelke op 31-01-2006 13:36 ]
Daar spot je niet mee, mag hopen dat je het nooit zal krijgen!Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:03:
Goddamme ... die expert-combat badges zijn in SF echt wel moeilijk te verdienen ... 44 kills in 1 rondje is echt wel een hoop !! Ik krijg er zowat de ****** van !Zo'n badges nodigen echt uit tot 'hoeren'
[ Voor 9% gewijzigd door Stimpy1978 op 31-01-2006 02:20 ]
vind ik ookStimpy1978 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 02:19:
[...]
Daar spot je niet mee, mag hopen dat je het nooit zal krijgen!
pssst geld kopen?
Verwijderd
echt niet moeilijk, laast expert specops gehaald in zowel bf2 en SF.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:03:
Goddamme ... die expert-combat badges zijn in SF echt wel moeilijk te verdienen ... 44 kills in 1 rondje is echt wel een hoop !! Ik krijg er zowat de ****** van !Zo'n badges nodigen echt uit tot 'hoeren'
gewoon server zoeken met hoog ticketrate en de boel pawnen in tank
speel zelf meestal op 2 vaste server in SF die standaard 320 ticketrate hebben. lekker battles van 40 min +
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 07:38 ]
*amen*Stimpy1978 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 02:19:
[...]
inderdaad
[ Voor 84% gewijzigd door Suicyder op 31-01-2006 08:09 ]
Hmm, eindelijk gisteren wat tijd gevonden om BF2 te spelen. Servertje opzoeken, connecten, crash naar desktop
Singleplayer werkte wel, zo maar eens een search over de topic(s) gooien

Singleplayer werkte wel, zo maar eens een search over de topic(s) gooien
Had juist hetzelfde aan de hand. Eerste keer sinds een week had ik nog eens tijd om te spelen, kon nog juist geweer selecteren en daarna keek ik weer mooi tegen desktop. Meteen zin om te spelen weer over. Zal dus niemeer voor dees week zijn...CHeff schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:14:
Hmm, eindelijk gisteren wat tijd gevonden om BF2 te spelen. Servertje opzoeken, connecten, crash naar desktop
Verwijderd
.....Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:03:
Goddamme ... die expert-combat badges zijn in SF echt wel moeilijk te verdienen ... 44 kills in 1 rondje is echt wel een hoop !! Ik krijg er zowat de ... van !Zo'n badges nodigen echt uit tot 'hoeren'
Moeilijk...
al op een kleine 16 player server kan je nog 110 punten halen met een rifle.
als je het maar slim speelt
[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 31-01-2006 13:34 ]
Verwijderd
Mis ik iets ? Ik heb toch niet gezegd dat ik dit doe ? Ik vind het gewoon een hoog aantal, zeker voor SF ...Stimpy1978 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 02:19:
[...]
Hij heeft t niet over t 'hoeren' maar over die nare ziektes die je rondstrooid..

[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 31-01-2006 13:35 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Daar heb je dan ook vast wel de ip's en bijbehorende poorten van, die 2 servers l ijken mij ook wel interessant, teniminste lekker veel tickets, krijg je ook wat langere potjes!Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:37:
[...]
echt niet moeilijk, laast expert specops gehaald in zowel bf2 en SF.
gewoon server zoeken met hoog ticketrate en de boel pawnen in tank
speel zelf meestal op 2 vaste server in SF die standaard 320 ticketrate hebben. lekker battles van 40 min +
Hallo,
2kleine vraagjes:
- weet iemand al meer info over een BF2-deluxe editie? Die schijnt er te komen. Wat er in zit weet nog niemand, want EA heeft er nog van vermeld (in 2 online shops staat deze dus nu op pre-order).
- Hoe is het met de film ? er was laatst een film opgenomen van BF2, is deze al gereleased? of nog steeds bezig met de montage ervan of is het hele zaak gecanceld?
2kleine vraagjes:
- weet iemand al meer info over een BF2-deluxe editie? Die schijnt er te komen. Wat er in zit weet nog niemand, want EA heeft er nog van vermeld (in 2 online shops staat deze dus nu op pre-order).
- Hoe is het met de film ? er was laatst een film opgenomen van BF2, is deze al gereleased? of nog steeds bezig met de montage ervan of is het hele zaak gecanceld?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Gamespot schrijft :Aap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:52:
Hallo,
2kleine vraagjes:
"Posted on Friday, January 27 @ 18:52:28 PST
Both EBGames and GameStop today adding product listings for a yet unannounced Battlefield 2: Deluxe Edition product. No details are provided but the Battlefield franchise is not unfamiliar with bundles as has been proven in the past. BF2 Deluxe Edition most likely combines the original Battlefield 2 and its recently released Special Forces expansion pack, all patched up to the latest version (maybe even the new v1.3). Both online retailers seem to differ regarding release date as EBGames has it pegged down for end of March, while GameSpot lists May. "
voor wat het waard is dan

Verwijderd
na 14:00 lopen ze redelijk vol, en zijn SF only! maar das juist mooi want in SF kan je ook alle gewone BF2 badges en medals halen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:49:
[...]
Daar heb je dan ook vast wel de ip's en bijbehorende poorten van, die 2 servers l ijken mij ook wel interessant, teniminste lekker veel tickets, krijg je ook wat langere potjes!
*WKU* We Kill You (hosted door gameservers.net) dus snelle pingies
82.192.78.67 poort: 17567
Chosen Men - Total Carnage (d8 dat dit een UK bakkie is)
85.236.101.13 poort: 16668
als je lange battles wilt met veel teamplay join mij op een van deze servers.
rules zijn wel strikt en wordt kicked/banned voor fouten woorden
hier haal je ook terminste leuke puntjes. zonder commander te zijn 220+ gehaald hier in aleen een heli!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 12:46 . Reden: poortje was fout. ]
Verwijderd
Ik ga hier even een kleine irritatie wegschrijven, therapeutisch heel verantwoord zegt men
. Was gisteren vrolijk aan het spelen op DjMantri, toen het volgende gebeurde. In een aanval om een base te veroveren, zie ik in een flits/ “duikt” iemand op achter een krat. In een reflex schiet ik en tja ik zie te laat dat hij een van “ons” is. Absoluut erg stom
geen twijfel over mogelijk, biedt ook gelijk meerdere malen mijn verontschuldigingen aan.
Kom zijn clan vriendje (sswl of zoiets) eraan en schiet mij opzettelijk neer
en laat merken dat hij daar erg voldaan over is
. Tot zover dacht ik a la, je even je lol/gelijk/voldoening gehaald (blijkbaar geeft het spelen in clan sommige een dusdanige liefdesband dat dit een logische reactie is, geef gelijk toe = gekleurd
). Vervolgens blijkt hij medic te zijn en revived zijn vriendje. Als hij nou echt een grote jongen was had hij mij gelijk meegenomen, maar helaas
. En daar irriteerde ik me mateloos aan
.
We weten allemaal dat het kan gebeuren dat je per ongeluk een teamlid raakt. Kan gebeuren. Zeker op DjMantri zie je dan ook dat iemand gelijk sorry zegt, prima. Het is mij ook een paar keer overkomen en aangezien shit happens, no worries geef ik ook gelijk aan. Volgens mij is dit trouwens ook de cultuur op de server.
Enfin om nu gelijk een kick te starten was wat enthousiast
, maar merkte wel dat ik op het moment dat ik die clan-tag zag, me even erg moest inhouden om hem niet gelijk neer te schieten
.
Voor de rest trouwens wel een aantal prima rondes gespeeld, een ronde met uit mijn hoofd roodkapje als commander en EyeWitness als mijn squadleader was brilliant. Prima samenwerking en afstemming, binnen 15 minuten klaar

Kom zijn clan vriendje (sswl of zoiets) eraan en schiet mij opzettelijk neer

We weten allemaal dat het kan gebeuren dat je per ongeluk een teamlid raakt. Kan gebeuren. Zeker op DjMantri zie je dan ook dat iemand gelijk sorry zegt, prima. Het is mij ook een paar keer overkomen en aangezien shit happens, no worries geef ik ook gelijk aan. Volgens mij is dit trouwens ook de cultuur op de server.
Enfin om nu gelijk een kick te starten was wat enthousiast

Voor de rest trouwens wel een aantal prima rondes gespeeld, een ronde met uit mijn hoofd roodkapje als commander en EyeWitness als mijn squadleader was brilliant. Prima samenwerking en afstemming, binnen 15 minuten klaar
Verwijderd
Thnx zal ze binnenkort zeker een keer opzoeken in BF2 staat er nog =JFF= voor mijn naam voor de herkenning wel makkelijk!Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:41:
[...]
na 14:00 lopen ze redelijk vol, en zijn SF only! maar das juist mooi want in SF kan je ook alle gewone BF2 badges en medals halen.
*WKU* We Kill You (hosted door gameservers.net) dus snelle pingies
82.192.78.67 poort: 17567
Chosen Men - Total Carnage (d8 dat dit een UK bakkie is)
85.236.101.13 poort: 16668
als je lange battles wilt met veel teamplay join mij op een van deze servers.
rules zijn wel strikt en wordt kicked/banned voor fouten woordenen high pingers
hier haal je ook terminste leuke puntjes. zonder commander te zijn 220+ gehaald hier in aleen een heli!
tja het is jammer dat het zo gegaan is... zal wel meer bij zijn komen kijken ofzo want normaal gesproken is sswl een hele nette clan (zal wel ff gefrustreerd zijn ofzo)Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:50:
Ik ga hier even een kleine irritatie wegschrijven, therapeutisch heel verantwoord zegt men. Was gisteren vrolijk aan het spelen op DjMantri, toen het volgende gebeurde. In een aanval om een base te veroveren, zie ik in een flits/ “duikt” iemand op achter een krat. In een reflex schiet ik en tja ik zie te laat dat hij een van “ons” is. Absoluut erg stom
![]()
geen twijfel over mogelijk, biedt ook gelijk meerdere malen mijn verontschuldigingen aan.
Kom zijn clan vriendje (sswl of zoiets) eraan en schiet mij opzettelijk neeren laat merken dat hij daar erg voldaan over is
. Tot zover dacht ik a la, je even je lol/gelijk/voldoening gehaald (blijkbaar geeft het spelen in clan sommige een dusdanige liefdesband dat dit een logische reactie is, geef gelijk toe = gekleurd
). Vervolgens blijkt hij medic te zijn en revived zijn vriendje. Als hij nou echt een grote jongen was had hij mij gelijk meegenomen, maar helaas
. En daar irriteerde ik me mateloos aan
.
Enfin om nu gelijk een kick te starten was wat enthousiast, maar merkte wel dat ik op het moment dat ik die clan-tag zag, me even erg moest inhouden om hem niet gelijk neer te schieten
.
Voor de rest trouwens wel een aantal prima rondes gespeeld, een ronde met uit mijn hoofd roodkapje als commander en EyeWitness als mijn squadleader was brilliant. Prima samenwerking en afstemming, binnen 15 minuten klaar![]()
ik ga het niet goed praten maar je hebt altijd wel van die dingen op een public...
bovendien heb ik wat je zegt hierboven ook wel es. uit reflex schiet je vaak op iemand...
ik vermoed trouwens dat je hem echt serieus geraakt hebt aangezien ff niet op 100% staat
maar goed, ben blij dat je goede reflexen hebt
Volgens mj heb ik je gister op de D12 server gezien..?Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:18:
[...]
Thnx zal ze binnenkort zeker een keer opzoeken in BF2 staat er nog =JFF= voor mijn naam voor de herkenning wel makkelijk!
(Dirty Dozen)
Verwijderd
is goe! ikke ben =RE=Xenn0XVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:18:
[...]
Thnx zal ze binnenkort zeker een keer opzoeken in BF2 staat er nog =JFF= voor mijn naam voor de herkenning wel makkelijk!
trouwens een klein vraagie tussendoor
ik speel nu al een tijdje mee(2 weken) en moet nog een hoop leren.
Wat moet je doen om ook op DJmantri server met [GOT] te spelen
want ik weet niet of het nou bedoeld is om aan te geven dat je van [GOT] komt of dat [GOT] daadwerkelijk een clan is.
ik speel nu al een tijdje mee(2 weken) en moet nog een hoop leren.
Wat moet je doen om ook op DJmantri server met [GOT] te spelen
want ik weet niet of het nou bedoeld is om aan te geven dat je van [GOT] komt of dat [GOT] daadwerkelijk een clan is.
Gewoon om aan te geven dat je hier vandaan komt.
GOT is geen clan.
GOT is geen clan.
Verwijderd
Klopt jij reed APC en ik heb deze een paar keer geprobeerd te repareren als engi en als support ook meegelift, jullie waren al ff bezig maar ik deed graag mee tot mijn verbinding eruit vloog en ik Wanadoo heb vervloekt!dCY schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:24:
[...]
Volgens mj heb ik je gister op de D12 server gezien..?
(Dirty Dozen)
PS: D12 server staat in mijn favorieten, kom er graag omdat er vaak ook goed ge-admind wordt, dus niet teveel lame gedrag enzo
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 17:33 ]
http://www.game-monitor.com/
volg hier de voortgang van de nieuwe patch
De versie is nu: 1.1.2684-516.0
volg hier de voortgang van de nieuwe patch
De versie is nu: 1.1.2684-516.0
Thx, het is ook de hele opzet van de server om relax te kunnen spelen.. Paar simpele regels, meer niet.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:29:
[...]
Klopt jij reed APC en ik heb deze een paar keer geprobeerd te repareren als engi en als support ook meegelift, jullie waren al ff bezig maar ik deed graag mee tot mijn verbinding eruit vloog en ik Wanadoo heb vervloekt!Jammer nog van die Spec Ops bij de Guardhouse vlag in Karkand met zijn C4 gegooi, had hem bijna met de PKM maar hij hopte te veel!
PS: D12 server staat in mijn favorieten, kom er graag omdat er vaak ook goed ge-admind wordt, dus niet teveel lame gedrag enzokun je tenminste relaxed spelen!
Ging goed gisteren
Wat is het D12 adres?dCY schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:10:
[...]
Thx, het is ook de hele opzet van de server om relax te kunnen spelen.. Paar simpele regels, meer niet.
Ging goed gisteren
PC Specs
Dit topic is gesloten.