[PC] Battlefield 2 - Deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:46
Volgens de EAUK Admins op het EAUK Forum komt de nieuwe patch over 2 of 3 weken :/
link: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=16887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
omg, stelletje mafketels bij dice/ea
dan gaan ze de patch nu wel afmaken dus?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Wat moeten ze dan veel verbeteren? ik ken geen bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:37
RMB schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:09:
Wat moeten ze dan veel verbeteren? ik ken geen bugs!
Red and Blue name tags bug
C4/Mines kan je nog niet oppakken
Tank spinning om in de gebouwen te komen is onmogelijk gemaakt.
En zo nog een paar dingen, lees het neiuws bericht maar op BF2.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik weet dat het eigenlijk hier niet mag, maar heb toch een vraag...

Ik heb nu dat "the all seeing eye" geinstalleerd. Telkens als ik vanuit dit programma een bf2 server wil joinen gebeurt er niks? Het spel start op, ik krijg zon irritant message van ea dat die european expansion er aan komt... Daar klik ik op sluiten en het spel draait maar doet verder niks :S... Wie kan me even zeggen wat ik fout doe :/ Alvast bedankt!! :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:29

Stewie!

Keen must die!

Gewoon bij de source kijken => http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=16887
patch is precies 2 weken uitgesteld, euro forces idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
fleppuhstein schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:16:
[...]

Red and Blue name tags bug
C4/Mines kan je nog niet oppakken
Tank spinning om in de gebouwen te komen is onmogelijk gemaakt.
En zo nog een paar dingen, lees het neiuws bericht maar op BF2.be
en je kan niet servers REFRESHEN mén dat is irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gelijk ea gemaild voor een nieuwe ribbon.
dit is voor al die koet campers die altijd wachten op de heli/plane. _/-\o_

Bus Stop Ribbon - Awarded to soldiers who stand clueless waiting for that vehicle that never comes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:43:
heb gelijk ea gemaild voor een nieuwe ribbon.
dit is voor al die koet campers die altijd wachten op de heli/plane. _/-\o_

Bus Stop Ribbon - Awarded to soldiers who stand clueless waiting for that vehicle that never comes...
>:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DaMorpheus schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:30:
Gewoon bij de source kijken => http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=16887
patch is precies 2 weken uitgesteld, euro forces idem.
Reken nog maar een weekje extra EA/DICE kennende * Phyxion denkt aan het verleden

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Vuurvoske schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:29:
Ik weet dat het eigenlijk hier niet mag, maar heb toch een vraag...

Ik heb nu dat "the all seeing eye" geinstalleerd. Telkens als ik vanuit dit programma een bf2 server wil joinen gebeurt er niks? Het spel start op, ik krijg zon irritant message van ea dat die european expansion er aan komt... Daar klik ik op sluiten en het spel draait maar doet verder niks :S... Wie kan me even zeggen wat ik fout doe :/ Alvast bedankt!! :D
Heb ik ook gehad, en zo opgelost :

Ga naar Tools > Options > Games > pak dan battlefield 2 > plak bij program location "+playerName jounaam +playerPassword jouwachtwoord" erachter, zonder de haakjes en ook achter de haakjes die er al staan.

Bijvoorbeeld :

"d:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.EXE" +playerName Basti504 +playerPassword *******

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:32

ReLight

echo("What Now ? !")

dCY schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:53:
[...]

Dirty Dozen at gameservers.net
IP: 82.192.78.72:16567
Yep de DirtyDozen hebben een relaxste server, leuke gasten.

Clan site is nog niet af, maar er staat ten minste iets :)
O-) :X

Q

When the pin is out, Mr.Genade is not our friend

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

FnF schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:18:
[...]

Reken nog maar een weekje extra EA/DICE kennende * DR161 denkt aan het verleden
ik zou op het schlechste rekenen (niet dus) dan lijkt het altijd snel :+

offtopic:
als je denkt dat je een 1 haalt voor frans lijkt het altijd hoog behalve als het een 1 is

[offtopic]sorry voor de spelling/offtopic]

[ Voor 6% gewijzigd door DR161 op 31-01-2006 22:30 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
The following issues were addressed:
  • Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
  • The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.
  • The distance for throwing hand grenades, ammo packs, and health packs has been increased.
And finally
  • The Red/Blue nametag bug has been addressed
maar is nu de bunny hopping en prone exploit niet gefixed? of zijn dit alleen de highlights van vele changes

[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 31-01-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:28:
The following issues were addressed:
  • Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
  • The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.
  • The distance for throwing hand grenades, ammo packs, and health packs has been increased.
And finally
  • The Red/Blue nametag bug has been addressed
maar is nu de bunny hopping en prone exploit niet gefixed? of zijn dit alleen de highlights van vele changes
New information on the 1.2 Update:

- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- "Dolphin Diving" is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- The Sa80 weapon has been improved
- The G3A3 weapon has been improved
- Reload while sprinting has been enabled
- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
- Damage decreased for the M134
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.

cheers :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Broodjebram schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:40:
[...]

New information on the 1.2 Update:

- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- "Dolphin Diving" is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- The Sa80 weapon has been improved
- The G3A3 weapon has been improved
- Reload while sprinting has been enabled
- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
- Damage decreased for the M134
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.

cheers :Y)
ja dit had ik eerder ook al gelezen maar op de site van BF2 staan nu alleen de dingen die ik net noemde.

http://www.ea.com/officia...rc=communityupdate_013106

trouwens over dat not being able toe jump and shoot at same time,
zal dat dan zo zijn net als met sprint, dat je de gun naar beneden doet? (hoop het wel maakt het een beetje geloof waardiger)
(maar ik denk dat sommigen hiet wel weer iets op vinden, zoals schietend gaan springen en dat ie dan niet stopt met schieten ofzo)

en het bevalt me niets dat de air vehicles nog minder hitpoints hebben want nu worden de jeepjes wel echt een HEL voor de heli's :X

en ik hoop dat de heli missles nu wel wat meer dammage uitdelen, want ze zijn wel wat slapjes.
8 is ok want er zijn ook maar 8 als je de model bekijkt (trouwens schoot ik soms wel 8 gewoon wel omdat ik ze al weer te weinig vond om een aanval uit te voeren) :/

en trouwens was er in een vorige update van de upcomming patch fixes dat de LAV nogwattes juist niet meer penetratable projectiles had maar nu hebben ze juist de anderen het ook gegeven :?

[ Voor 33% gewijzigd door Bulls op 31-01-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Basti504 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:24:
[...]

Heb ik ook gehad, en zo opgelost :

Ga naar Tools > Options > Games > pak dan battlefield 2 > plak bij program location "+playerName jounaam +playerPassword jouwachtwoord" erachter, zonder de haakjes en ook achter de haakjes die er al staan.

Bijvoorbeeld :

"d:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.EXE" +playerName Basti504 +playerPassword *******
oke ik ga dat proberen :), iig alvast bedankt! :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:47:
[...]
...

en het bevalt me niets dat de air vehicles nog minder hitpoints hebben want nu worden de jeepjes wel echt een HEL voor de heli's :X

...
Ik denk dat je meer bedoelt?

Maar ik ben het wel met je eens. :Y) Af en toe is er nu al geen ontsnappen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de volleerde medics ...

Ik wil me even volledig op de medic-career toeleggen ... heb nu zo'n 400 uur gespeeld en nog maar 91 heals :X Reden waarom ik dit zo weinig speel is omdat ik er slecht in ben... als ik moet schieten heb ik mijn paddles vast, als ik moet healen loop ik met mijn geweer te stuntelen.

Zijn er tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 10:41

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jep niet met muiswieltje selecteren maar onder knop te zetten, ook makkelijk met het verzetten van single naar auto shot (zeker met de unlockte medicgun een must op afstand ss)

switcht veel prettiger...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:22:

Ik wil me even volledig op de medic-career toeleggen ... heb nu zo'n 400 uur gespeeld en nog maar 91 heals :X Reden waarom ik dit zo weinig speel is omdat ik er slecht in ben... als ik moet schieten heb ik mijn paddles vast, als ik moet healen loop ik met mijn geweer te stuntelen.

Zijn er tips ?
ik ben ook vaak medic en dan vooral in karkand 64 spelers lekker veel lijken })
EDIT:mijn tip speel karkand of andere drukke maps minder kans zelf dood te gaan

[ Voor 8% gewijzigd door DR161 op 01-02-2006 07:51 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:47:
[...]

ja dit had ik eerder ook al gelezen maar op de site van BF2 staan nu alleen de dingen die ik net noemde.

http://www.ea.com/officia...rc=communityupdate_013106

trouwens over dat not being able toe jump and shoot at same time,
zal dat dan zo zijn net als met sprint, dat je de gun naar beneden doet? (hoop het wel maakt het een beetje geloof waardiger)
(maar ik denk dat sommigen hiet wel weer iets op vinden, zoals schietend gaan springen en dat ie dan niet stopt met schieten ofzo)

en ik hoop dat de heli missles nu wel wat meer dammage uitdelen, want ze zijn wel wat slapjes.
8 is ok want er zijn ook maar 8 als je de model bekijkt (trouwens schoot ik soms wel 8 gewoon wel omdat ik ze al weer te weinig vond om een aanval uit te voeren) :/

en trouwens was er in een vorige update van de upcomming patch fixes dat de LAV nogwattes juist niet meer penetratable projectiles had maar nu hebben ze juist de anderen het ook gegeven :?
dat jump and shoot at the same time is een anti bunny hop maatregel en ja als je springt houd je geweer op met schieten volgens mij(weet dit niet zeker)

de heli's minder hitpoints tja ieder zijn mening ;)

de raketten van de heli's minder? alleen maar prima(vind heli's toch vervelend)

LAV door penetratable dingetjes was een foutje als ik het goed begrijp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:50
Hey gaste,
Ik ben gisteren een beetje gaan oefenen met vliegen, aangezien ik het nooit doe. Ik heb een joystick (logitech Attack 3), nu heb ik het volgende probleem.
Ik heb een schuifhendel op me joystick als ik hem ophoog schuif moet hij gas geven, dat gebeurt ook. Wanneer ik hem naar beneden schuif moet het gas minder worden, dit gebeurt opzich wel maar het gas valt helemaal weg. Kortom ik kan kiezen tussen vol gas en geen gas. Is er geen tussen weg? Dat bijvoorbeeld het gas op 50% blijft hangen.

Alvast bedankt!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
kw_nl schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:25:
Hey gaste,
Ik ben gisteren een beetje gaan oefenen met vliegen, aangezien ik het nooit doe. Ik heb een joystick (logitech Attack 3), nu heb ik het volgende probleem.
Ik heb een schuifhendel op me joystick als ik hem ophoog schuif moet hij gas geven, dat gebeurt ook. Wanneer ik hem naar beneden schuif moet het gas minder worden, dit gebeurt opzich wel maar het gas valt helemaal weg. Kortom ik kan kiezen tussen vol gas en geen gas. Is er geen tussen weg? Dat bijvoorbeeld het gas op 50% blijft hangen.

Alvast bedankt!
Ik merk bij 'mijn' leenjoystick dat ik bij 50% op de throttle ongeveer 0 gas geef, ga ik eronder dan ga ik achteruit. Dus om op 50% te zitten moet je 75% op de gashendel doen.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Oemfoefoe schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:45:
[...]

Ja, hoe moet je dat nou lezen? reducen van hitpoints van air vehicles.. betekent dat dat er MINDER hitpoints zijn waardoor het lastiger wordt ze neer te halen, of dat de hitpoints LAGER worden, zodat het makkelijker wordt ze neer te halen? Ik snap het niet helemaal...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:57:
[...]

Ja, hoe moet je dat nou lezen? reducen van hitpoints van air vehicles.. betekent dat dat er MINDER hitpoints zijn waardoor het lastiger wordt ze neer te halen, of dat de hitpoints LAGER worden, zodat het makkelijker wordt ze neer te halen? Ik snap het niet helemaal...?
Het wordt straks makkelijker een heli neer te halen, dat bedoelen ze met reducing hitpoints, waar sommigen mee in de war raken is waarschijnlijk: "hitpoints: plekken waar je de heli kan raken", maar daar is geen sprake van. Straks is een heli nog makkelijker neer te halen door tanks, jeeps, APC's enz...dus wordt prijs schieten in de lucht, vindt nu dat het met een Jeep al heel hard kan gaan om een heli neer te halen, de meesten slaan al lang op de vlucht voordat de gun van de jeep overheat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:22:

Zijn er tips ?
Idd wat sain-onez al zegt. Ik heb hetzelfde probleem als medic. Ben je aan het healen, moet je schieten... switchen (met scrollwiel)... te laat... aargh... Ze zouden eens wat meer respect moeten hebben voor de medics. :+

Dat op de toetsen mappen van de weapon switch controls moet ik nog eens goed uitzoeken. Heb nu vaak dat ik missla en ineens een pistol heb ipv mijn L85A1, of dat ik wil healen en een handgranaat gooi, whoeha... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:12:
[...]

Het wordt straks makkelijker een heli neer te halen, dat bedoelen ze met reducing hitpoints, waar sommigen mee in de war raken is waarschijnlijk: "hitpoints: plekken waar je de heli kan raken", maar daar is geen sprake van. Straks is een heli nog makkelijker neer te halen door tanks, jeeps, APC's enz...dus wordt prijs schieten in de lucht, vindt nu dat het met een Jeep al heel hard kan gaan om een heli neer te halen, de meesten slaan al lang op de vlucht voordat de gun van de jeep overheat!
Ah.. ok. Maar ja, aan de andere kant.. IRL komt het natuurlijk ook niet echt goed als een .50 staat te sproeien op een stel supernauwkeurig uitgebalanceerde rotorbladen... Als chopperfanaat ben ik er niet echt wild van, maar het wordt wel wat gebalanceerder denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Gebruikt iedereen eigenlijk scrollwieltje om van wapen te wisselen ? dat heb ik namelijk echt nog nooit gedaan, gewoon 1 t/m 6 voor knife, pistol, gun, nade, health pack en shock paddles als medic. 'Nooit' mispakken, heerlijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:59:
Gebruikt iedereen eigenlijk scrollwieltje om van wapen te wisselen ? dat heb ik namelijk echt nog nooit gedaan, gewoon 1 t/m 6 voor knife, pistol, gun, nade, health pack en shock paddles als medic. 'Nooit' mispakken, heerlijk gewoon.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
ik gebruik ook 1t/m 6, maar zit er weleens naast helaas :(...........ben je in gevecht, wapen leeg.......snel wisselen naar handwapen......druk ik op 3 ipv 2 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Is het zo dat je die euro forces expansion echt ALLEEN maar via dat ea downaloder kan kopen?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 10:41

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nee je kunt ook een hoesje kopen, of bestellen (wat dan vaak pas enkele dagen later physiek ontvangen is) je bent blij als een jojo omdat je eindelijk het hoesje hebt, opent t en hebt dan de (nu niet meer) vervelende verrassing dat er enkel een serial instaat die je kan invullen samen met daarvoor gestelde URL 8)7

tis mij onduidelijk of die maps bij de boosterpack horen, of de patch, want anders lijkt me genoeg dat 1 man die em heeft, 1 ronde met mijn account op zijn pc speelt en ik heb de unlocked weapons ook. Zo ook de SF unlocks binnengehaald zonder SF, deze braaf toch maar gehaald en precies 1,5 uur gespeeld |:(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
MarcoZ20 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:14:
[...]
ik gebruik ook 1t/m 6, maar zit er weleens naast helaas :(...........ben je in gevecht, wapen leeg.......snel wisselen naar handwapen......druk ik op 3 ipv 2 :X
Gebruik ook altijd die toetsen. In het heetst van de strijd durf ik dan ook wel eens missen. Zeker bij SF waar je nog met die gasmaskers en NVG zit...

Met scrollknopje werken vind ik niet handig. Gaat meestal net een wapen verder dan je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:13:
[...]

Gebruik ook altijd die toetsen. In het heetst van de strijd durf ik dan ook wel eens missen. Zeker bij SF waar je nog met die gasmaskers en NVG zit...

Met scrollknopje werken vind ik niet handig. Gaat meestal net een wapen verder dan je wilt.
Bij quake vind ik het juist weer handig....
want je scrolt en je pakt gelijk het wapen. bij bf2 moet je juist eerst klikken, en dat kan je dood betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:17:
[...]
Bij quake vind ik het juist weer handig....
want je scrolt en je pakt gelijk het wapen. bij bf2 moet je juist eerst klikken, en dat kan je dood betekenen
Inderdaad, op die manier zou het veel makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Apart dat EA gisteren een reclamemailtje stuurde waarin bij European Forces stond 'download now', en hier en op de site ie nog niet als preload te zien is... Foutje B)

Overigens met de oorspronkelijke BF2 geregeld het probleem dat je met een geheugenerror op je desktop beland, tot een week terug niet gehad. En in de oorspronkelijke mappen ook geregeld het probleem dat uit een rijdend/remmend voertuig jumpen een suicide oplevert. :X

Dalian Plant heb ik als commander elke keer dat drops van artillery of voorraden een wisselend stukje rechtser en lager onder je geplande icoontje belanden. :(

Ben benieuwd wat de uitgestelde uitgestelde uitgestelde patch voor verbeteringen (en problemen) gaat geven. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door tweaktubbie op 01-02-2006 11:59 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Yep. En de F toets voor next, dus bijvoorbeeld bij Assault ga je dan van je M16 naar M203 en bij Anti-tank van DAO-12 naar bazooka. En scroll-klik weer naar terug je standaard wapen (#3), ook erg handig imho om te switchen tussen burst en single shots.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe precies hetzelfde, stamt nog uit mijn CS poolday only tijdperk. Daar ging het echt om miliseconden en met je scrollwiel ben je dan gewoon te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Heeft een van jullie ook een probleem met bf2 icm norton antivirus 2005?

Als hij bij mij de servers bijwerkt krijg ik de hele tijd zo'n melding van onveilig script, dan druk je op toestaan en dan na 3 sec komt die melding weer.

Ik heb het nu opgelost door gewoon die melding te laten staan en verder te gaan met bf2, maar ik vind het zwaar irritant dat ik elke keer als ik bf opstart ik trg naar windows wordt gedropt door mn virusscan.

Bf2 staat overigens wel tussen me toegestaande scripts.

Edit:

Uiteraard staat mijn virusscan ook uit als ik bf2 aan het gamen ben. Althans voor zover je hem uit kan zetten, iig auto protect staat op afsluiten tot opnieuw opstarten van systeem.

[ Voor 19% gewijzigd door Lostcuban op 01-02-2006 14:16 ]

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 13:52

CHeff

Allemaal gekkigheid

Tijdens het spelen van bijvoorbeeld BF2 zet ik altijd even netjes mijn virusscanner uit. Loopt ie wat rapper :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Aap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:52:
- Hoe is het met de film ? er was laatst een film opgenomen van BF2, is deze al gereleased? of nog steeds bezig met de montage ervan of is het hele zaak gecanceld?
Weet iemand hoe het hier mee is ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Aap schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:03:
[...]

nog steeds bezig meen ik

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Aap schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:03:
[...]

Heb de regisseur alweer even niet meer online gezien, maar die had het geloof ik redelijk druk met verschillende dingen en zijn machine renderde niet zo heel snel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:27

RedFox

Heb je een OV ofzo?

MarcoZ20 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:14:
[...]

Herkenbaar ja B)

Dacht gister ff een rank te stijgen, niet dus....
Next Rank: First Sergeant
100%
Score: 20,135 of 20,000. At your historical rate, you should earn 0 in 0 days (or 00:00:00 straight).
8)7

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Lol, mja waarschijnlijk als je vandaag inlogt dan promoveer je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
*lol* ik zet nooit mn wapens op 1 t/m 6 ten eerste je kunt nooit snel wisselen ten tweede je drukt inderdaad mis...ik gebruik toetsen zoals q voor medic pack, f voor paddles, duimmuisknop 1 voor pistol, duimmuisknop 2 voor grenade, toets 1 voor mes en toets 2 voor pistol aangezien die je niet zoveel gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
RedFox schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:41:
[...]

Herkenbaar ja B)

Dacht gister ff een rank te stijgen, niet dus....

[...]

8)7
Heb je wel alle badges?

Rank: Gunnery Sergeant
Score: 20,000
Awards: Basic Knife Combat Badge, Basic Pistol Combat Badge, Basic Assault Combat Badge, Basic Anti-tank Combat Badge, Basic Sniper Combat Badge, Basic Spec Ops Combat Badge, Basic Support Combat Badge, Basic Engineer Combat Badge, Basic Medic Combat Badge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze pagina (bovenaan) legt uit hoe je wapens aan je muisscrolwiel kan toevoegen...
http://www.forumplanet.co...?fid=9020&tid=1671636&p=2

Zelf heb ik;
scroll up = knife, scroll down = pistol, indrukken = geweer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:27

RedFox

Heb je een OV ofzo?

kw_nl schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:39:
[...]

Heb je wel alle badges?

Rank: Gunnery Sergeant
Score: 20,000
Awards: Basic Knife Combat Badge, Basic Pistol Combat Badge, Basic Assault Combat Badge, Basic Anti-tank Combat Badge, Basic Sniper Combat Badge, Basic Spec Ops Combat Badge, Basic Support Combat Badge, Basic Engineer Combat Badge, Basic Medic Combat Badge
Heb ik ja, waarschijnlijk als ik straks ga spelen en ik haal een puntje dan krijg ik mijn promotie wel.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:10:
[...]

Heb ik ja, waarschijnlijk als ik straks ga spelen en ik haal een puntje dan krijg ik mijn promotie wel.
Hat zelfde probleem 2 dagen terug. Moest nog precies 1 puntje (had 19999), ik 's avonds blij ingelogt, 1 puntje maken en hopla "you have been promoted" . Ronde afgespeelt en gelijk afgelogt want ik wilde mijn unlocks gaan uitkiezen. Dus niet, rank was nog niet doorgevoerd. Half uur later nog steed niet. ik een bar slechte nachtrust gehad en ging de volgende dag uit werk gelijk aanloggen en pffff, mocht ik mijn unlocks kiezen :)
Moraal van het verhaal: Gewoon ffies geduld hebben :Y)

Btw: ik heb gekozen voor de SF upgrade van de Support, die G36 in machinegun versie. Zijn er meer mensen zo tevreden mee als ikzelf? Want ik heb een paar rondjes ermee gespeeld en hij beviel meer dan prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
aan de film wordt nog steeds gewerkt
het renderen duurt nu het langste en bovendien had fragtallica (bedenker) ff toetsweek ofzo dus dat duurt nog ffies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

ben ik echt de enige die zich doodergerd aan de veels te zware battlefield ?

Als ik hem start dan word me hdd geraped, net of draait alle sop PIO mode :/

Ik heb een 3400+ /1gb / Hitachi 80gb SATA ( staat spel ook op) 6600GT PCi-E

Op 1600x1200 @ 85 hz en high ddetail loopt het fuck ( logisch)
speel ik op 1280x1024 @ medium details loopt het net zo fuck

zet je alle sop low en op 800x600 draait het helemaal sneu, en neit zozeer de graphics meer maar simpelweg het feit dat me hdd staat te pompen als een bezetene!

Wat ik al heb gedaan:
- Defrag
- Format
- Chipdrivers

Alle andere spellen lopen als een tiet, zelfs op 1600x1200. Weet iemand nog iets wat het kan zijn of is battlefield2 nou eenmaal zo ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

@ Mono : Heb zo niet een pasklare oplossing voor je probleem, maar het lijkt me toch niet (alleen) aan BF2 te liggen.

Mijn systeempje Athlon2000+ @2600 + GF 6600 AGP-Non GT / 768Mb. draait het moeiteloos op 1024x768 100Hz. Settings allemaal op medium.

En HD activiteit heb ik alleen bij het laden van de Map, en na de laatste patch gaat dit ook wel met acceptabele snelheid.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oemfoefoe schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:45:
[...]

hitpoints REDUCED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
mn site is btw weer online dus we hebben ook weer een ingame plaatje :Y)

anyways, trackmania nations heeft op dit moment meer aandacht gekregen
zal morgen nog es proberen online te komen want vanaf lukt het helaas niet meer
(ben ik de enigste die nations op dit moment meer doet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Jaja rustig maar!

Die lap engelse tekst heb ik niet bekeken. Ik vond "...en het bevalt me niets dat de air vehicles nog minder hitpoints hebben want nu worden de jeepjes wel echt een HEL voor de heli's" zo'n onlogische zin.
Dus met minder hitpoints moeten de chopperpiloten het moeilijker krijgen? Ik lees hier nml. hitpoints als in gedeelten op het voertuigen die schade kan leveren.

Maar zoals onze vriend gyedema het uitlegt zal het wel bedoeld zijn;
gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:57:
[...]

Dus het voertuig hoeft minder geraakt te worden om hem neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:46:
[...]
Btw: ik heb gekozen voor de SF upgrade van de Support, die G36 in machinegun versie. Zijn er meer mensen zo tevreden mee als ikzelf? Want ik heb een paar rondjes ermee gespeeld en hij beviel meer dan prima _/-\o_
Ja best nauwkeurig wapen, zeker in burst mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oemfoefoe schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:02:
[...]

Jaja rustig maar!

Die lap engelse tekst heb ik niet bekeken. Ik vond "...en het bevalt me niets dat de air vehicles nog minder hitpoints hebben want nu worden de jeepjes wel echt een HEL voor de heli's" zo'n onlogische zin.
Dus met minder hitpoints moeten de chopperpiloten het moeilijker krijgen? Ik lees hier nml. hitpoints als in gedeelten op het voertuigen die schade kan leveren.

Maar zoals onze vriend gyedema het uitlegt zal het wel bedoeld zijn;

[...]

Dus het voertuig hoeft minder geraakt te worden om hem neer te halen.
de hitpoints zijn het aantal deeltjes van het geheel wat aftelt na geraakt te zijn. (health)
dus bij een schot gaat er niet 2% af maar 5% ofzo
zie het maar als de blokjes in de hud :)
(maar natuurlijk word het balkje niet korter maar gaan ze sneller op)

als je bijvoorbeeld bij halflife zelf minder hitpoints zou krijgen zou je in plaats van 100 health 80 hebben o.i.d. maar toch blijft het 100% ;) dus zou je eigenlijk alsnog 100 hebben..

maar ik snap niet dat je dit niet wist, want in BF1942 was het al in een paar patches aangepast (hitpoints reduced voor air vehicles) en in BFV ook al een keer.

nou meer voorbeelden kan ik niet verzinnen, maar het lijkt me nu wel duidelijk denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 01-02-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
djmantri schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:47:
mn site is btw weer online dus we hebben ook weer een ingame plaatje :Y)

anyways, trackmania nations heeft op dit moment meer aandacht gekregen
zal morgen nog es proberen online te komen want vanaf lukt het helaas niet meer
(ben ik de enigste die nations op dit moment meer doet?)
Nee hoor, speel zelf ook de hele tijd TrackMania Nations. Speel je wel eens op de GoT servers? Ben je namelijk nog nooit tegengekomen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:10:
[...]

de hitpoints zijn het aantal deeltjes van het geheel wat aftelt na geraakt te zijn. (health)
dus bij een schot gaat er niet 2% af maar 5% ofzo
zie het maar als de blokjes in de hud :)
(maar natuurlijk word het balkje niet korter maar gaan ze sneller op)

als je bijvoorbeeld bij halflife zelf minder hitpoints zou krijgen zou je in plaats van 100 health 80 hebben o.i.d. maar toch blijft het 100% ;) dus zou je eigenlijk alsnog 100 hebben..

maar ik snap niet dat je dit niet wist, want in BF1942 was het al in een paar patches aangepast (hitpoints reduced voor air vehicles) en in BFV ook al een keer.

nou meer voorbeelden kan ik niet verzinnen, maar het lijkt me nu wel duidelijk denk ik.
Geheel duidelijk! ;)

Excuus mijn lompheid, maarre dit is mijn eerste FPS. Sterker nog...mijn eerste game die ik echt online speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou we het toch over ranks en badges hebben (...) ik ben al een paar dagen in de weer om mijn knife badge te halen.... De laatste die ik voor First Sergeant nodig zou hebben, anders wordt het Master Gunnery. BLIJF maar op Karkand rondhangen maar het wil maar niet lukken...

Wie o wie geeft mij eens wat gouden tips...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:23:
Nou we het toch over ranks en badges hebben (...) ik ben al een paar dagen in de weer om mijn knife badge te halen.... De laatste die ik voor First Sergeant nodig zou hebben, anders wordt het Master Gunnery. BLIJF maar op Karkand rondhangen maar het wil maar niet lukken...

Zorg dat je een medic bij je hebt.
Ik heb gisteren iemand geholpen aan zijn expert knife door medic te zijn en kills aan hem te geven en te reviven waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

stat-pad rondje wat andere fuckers ook wel eens doen (ik doe daar niet aan)
trouwens wat maken die badges en medals eigenlijk uit?
hierdoor gaat iedereen egoistich tewerk en niet eens in een echte squad werken.

eigenlijk zou je door als squad samen te werken, over het geheel team preformance badges moeten krijgen.

bijvoorbeeld als je als groepje van één assault, specop, medic, engineer en één support-guy samen werkt en dan binnen een bepaalde tijd het groepje echt resupplied en revived/healed, en door dringt vlaggen pakt dingen opblazen mijntjes dropt etc. dat je dan met je hele squad daar medals/ribbons/badges mee haalt.

dat is teamwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Mr. Bondt schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:27:
[...]

Zorg dat je een medic bij je hebt.
Ik heb gisteren iemand geholpen aan zijn expert knife door medic te zijn en kills aan hem te geven en te reviven waar nodig.
Ik heb gisteren iets verglijkbaars meegemaakt. Ik zat dus in een tank in Shongua Stalemate en er was maar 1 vlag over (=heel druk!). Ik was onder vuur door o.a. meerdere APC's en Antitank-ventjes. Terwijl ik daar behoorlijk aan fraggen was....hoorde ik de hele tijd dat ratelgeluidje. Bleek er dus een engineer in een buggy achter me te staan. Hij bleef daarna bijna de hele game achter me rijden. Ik denk dat 'ie inmiddels heel wat repairpoints heb verkregen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen gouden tip, maar gewoon tip: Gebruik flashbangs van assault om ze te blinderen. Op een drukke karkand MOET het gewoon lukken. Zo is et mij ook gelukt. Blijven rennen. Dichtbij komen, laten zien dat je een knife heb. Zo raken ze wel in paniek en kan je ze pakken. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik heb gezien dat je ook SF hebt. Wellicht is het een idee om in nachtmappen je knifebadge te halen?
Enne...maak je niet zo druk, je hebt nog ruim 10.000 punten te gaan voordat je deze badge nodig hebt voor promotie naar First Sergeant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikenl schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:59:
@ Mono : Heb zo niet een pasklare oplossing voor je probleem, maar het lijkt me toch niet (alleen) aan BF2 te liggen.

Mijn systeempje Athlon2000+ @2600 + GF 6600 AGP-Non GT / 768Mb. draait het moeiteloos op 1024x768 100Hz. Settings allemaal op medium.

En HD activiteit heb ik alleen bij het laden van de Map, en na de laatste patch gaat dit ook wel met acceptabele snelheid.
sinds ik 2 10000rpm raptors heb ben ik altijd de eerste in elke willekeurige game na mapchange.
in warlord cruise ik al lekker met me apc als mec op de eerste base die je moet pakken bij de US side voordat iemand anders maar gejoinded is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Drie keer raden waarom dit de bedoeling niet is

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:33 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lostcuban schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:35:
Heeft een van jullie ook een probleem met bf2 icm norton antivirus 2005?

Als hij bij mij de servers bijwerkt krijg ik de hele tijd zo'n melding van onveilig script, dan druk je op toestaan en dan na 3 sec komt die melding weer.

Ik heb het nu opgelost door gewoon die melding te laten staan en verder te gaan met bf2, maar ik vind het zwaar irritant dat ik elke keer als ik bf opstart ik trg naar windows wordt gedropt door mn virusscan.

Bf2 staat overigens wel tussen me toegestaande scripts.

Edit:

Uiteraard staat mijn virusscan ook uit als ik bf2 aan het gamen ben. Althans voor zover je hem uit kan zetten, iig auto protect staat op afsluiten tot opnieuw opstarten van systeem.
Had ik ook nadat ik BF2 opnieuw had geinstalleerd. Oplossing: Open Norton, ga naar "Options", dan naar "Internet Worm Protection" en klik daar op "Program Control". Verwijder daar BF2 en ga uit Norton. Start BF2 op en open multiplayer, nu zal je eenmalig die Norton melding krijgen dus klik op "toestaan" en klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:11:
[...]

sinds ik 2 10000rpm raptors heb ben ik altijd de eerste in elke willekeurige game na mapchange.
in warlord cruise ik al lekker met me apc als mec op de eerste base die je moet pakken bij de US side voordat iemand anders maar gejoinded is. _/-\o_
Ik heb ze ook. Het levert echt een voordeel op. Ik heb bijna altijd mijn favo voertuig in het begin en voordat je hele team er is heb je idd soms al bijna een vlag te pakken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

FYI

1. Je bent gekickt en niet gebanned
2. GoT is hiervoor niet de aangeweze uitlaatklep. Daarvoor met je naar http://forum.djmantri.nl
3. Ik heb gezien dat je meerdere keren bent gewaarschuwd. een gewaarschuwd mens telt voor 2. Zeker iemand die zoveel is gewaarschuwd als jij. Ik denk dat de dienstdoende admin nog vrij coulant is geweest.
*knip*

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je commander bent, krijg je dan ook repair en heal punten voor bewezen diensten ? Die verschijnen niet op het scherm, en niet bij je teamscore, maar ik vermoed dat ze bij de afrekening van het rondje wel verwerkt worden. Al meermaals de indruk gehad dat mijn commander punten op het einde niet zomaar een verdubbeling van mijn punten ingame zijn ...

Nog iemand die indruk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35

Ik had dat probleem ook ik moest en zou die badges (Pistol en Knife) hebben.... >:)

Ik heb het op Sharqi Peninsula voor elkaar gekregen ik kon namelijk op geen van de andere maps een lekkere positie vinden om dat te doen.
Ik heb toen in een keer m'n Basic Pistol, Basic Knife, Veteren Knife en Veteren Medic badge gehaald.

De manier waarop is misschien wel een beetje lame maargoed...

Spawn als USMC Commander (Medic) op een server die minimaal een 300-300 ticket ratio heeft, een beetje lange speeltijd per ronde is namelijk wel handig, bemoei je "weinig" met de verdere gang van zaken op die map wat supplies of arti. droppen enzo is natuurlijk altijd welkom maar je primare doel is je knife badge ga daar dan ook voor.

Gebruik je SCAN zovaak mogelijk, wanneer je iemand binnen die gele cirkel ziet drop daar dan direct je UAV en benader hem van achteren met je wapen getrokken, ziet hij je niet aankomen knife hem dan van achteren, ziet hij jou wel dan kun je je andere wapens (eerst) gebruiken en hem dan proberen te knifen, ook meerdere doelwitten niet uit de weg gaan gewoon eropaf je hoeft maar 7 knife kills dus iedere die je hebt is er weer 1 dichterbij of jij nu zelf dood gaat of niet maakt niet uit je respawned toch weer.

Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/3324/sharqi6wj.jpg

De reden om je UAV steeds in die gele cirkel te droppen is omdat dat zeker in het begin van een game een erg druk punt is maar zeker ook later in de game zullen er altijd wel "lone wolves" die flag proberen over te nemen.

Het idee is om een beetje de omgeving te leren kennen en flink gebruik van je radar te maken benader ze van achter, en probeer ze te knifen ter hoogte van hun buik lag in de borst je kunt staand nooit iemand in z'n hoofd knifen dan mis je namelijk, altijd op de buik of laag op de borst mikken denk eraan je hoeft hem maar 1 keer te raken en hij jou veel vaker met zijn gun, spring ook op je doel af, ligt iemand op de grond probeer hem dan niet staand of bukkend te knifen de kans dat je mist is te groot, ren naar hem toe en spring op hem af en druk in de lucht op je toets om te gaan liggen op het moment dat je namelijk op de grond naast hem ligt kan je hem bijna niet meer missen.

Je zult zien dat je binnen 1 of 2 keer op die manier op die locatie te spelen je je knife badge hebt... :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door digital8 op 01-02-2006 23:10 . Reden: foutje met het hosten van de pic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik zal vanavond weer eens druk aan de slag...!! Tsja, dat van dat teamwork is natuurlijk helemaal waar en ik sta daar ook helemaal achter, maar ik MOET gewoon die badge hebben. Al wil ik em niet door te statpadden met wat vriendjes krijgen.

Wat Oemf al zegt is misschien ook wel een goeie, in een night mapje. Vanavond eens proberen en daarna een op Sharqi inderdaad...

Karkand gister was gewoon een drama, ik denk >60 man en je hoefde maar 2 stappen te doen naar respawn en deng! was je weer om door zo'n tank en/of APC die in een zijstraat stond te knallen. Ander spawnpoint en dan naar de drukte toelopen: 15 man die al in dekking op je lagen te wachten. Precies TWEE man met een knife kunnen killen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik heb er zwaar veel geluk mee gehad, ik rende in Karkland naar het plein waar net 5 mannetjes met hun rug naar me toe stonden. Een rustige server met veel tickets kan ik je ook wel aanraden, lekker veel tijd.
In drukte word ik te vaak afgeschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond leuk lucht gevecht gehad met een F15, ikzelf zat in de SU30 map van dienst was Daqing Oilfiled, ik was lekker aan het bomben en op een gegeven moment zag ik in een flits die F15 gaan, aangezien die ook flink wat kills aan het maken was dacht ik, ik ga de grondtroepen een beetje ontlasten en die F15 eens lekker bezighouden, beetje voorbewerkt met machinegun maar hij had dit snel door dus over op raketten, helaas was ik vergeten dat ik er maar 4 had ipv 6 in de jager en had ze iets te snel afgeschoten maar bleef wel lekker achter hem hangen, dit even volgehouden maar raakte hem op een gegeven moemnt kwijt toen ik ineens in een bocht een heli zag en die moest ontwijken, toen ik terugvloog naar mijn basis om bij te tanken werd ik ineens gelocked en ja hoor die F15 achter me. Tegeleijkertijd was de Cobra bij ons an het baserapen en zag ik hier wat klachten over voorbij komen, met heel wat geluk en daarna gelach vloog ik over onze runway, kreeg een lock op de laagvliegende Cobra wleke vervolgens meteen hoogte probeerde te maken, ik dook er onderdoor en de F15 vloog er vol in! :D 2 Problemen minder in 1 (behoorlijke) klap :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Wordt er nog wel 'genoeg' Battlefield 2 gespeeld of is het merendeel al over naar Special Forces?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

-

[ Voor 99% gewijzigd door DR161 op 02-02-2006 16:38 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchPhoenix schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:30:
Wordt er nog wel 'genoeg' Battlefield 2 gespeeld of is het merendeel al over naar Special Forces?
De meesten zijn al terug van hun SF expeditie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
dark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:30:
kort: vraagje zit je cd-key in je account of op je pc(in het spel)
cdkey in je pc.........in je register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:12:
[...]

De meesten zijn al terug van hun SF expeditie :Y)
Sloeg niet echt aan? Te weinig toegevoegde waarde :?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

-

[ Voor 124% gewijzigd door DR161 op 02-02-2006 16:38 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchPhoenix schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:19:
[...]

Ik vind hem wel tegenvallen. Unlocks die je niet eens kunt gebruiken. Je mag alleen de unlocks van de gewone bf2. Alleen op 2 maps kun je met 1 team alle unlocks gebruiken nou joepie. Daarvoor koop ik toch geen SF?
Verder is dat spel veel zwaarder dus ik heb geen zin om elke keer mijn graphics aan te passen als ik het wil spelen. Weer een EA blunder en naaistreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de 1.2 patch zit een aanpassing aan de engine. statich mesh rendering aanpassing ofzo. zou een flinke boost in performance moeten geven. dus ben benieuwd. vond het idd wel nep dat SF grafish zwaarder is dan de normale BF2. das idd wel een fock up van EA want zie zelf geen verschil.
hoef zelf gelukkig geen settings aan te passen maar als dat wel moet is dat idd erg irri :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 13:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Gisteren lekker ff tankjes liggen pesten vanuit de jet met Maxoss als piloot :P

Verder moet ik gewoon duidelijk weer wat vaker spelen...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
dark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:39:
[...]

ok want krijg steeds ongeldige cd key
* MarcoZ20 verveelt zich omdat bf2 het niet doet
* MarcoZ20 hoopt dat iemand een oplossing weet
opnieuw installeren al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:30:
Gisteravond leuk lucht gevecht gehad met een F15, ikzelf zat in de SU30 map van dienst was Daqing Oilfiled, ik was lekker aan het bomben en op een gegeven moment zag ik in een flits die F15 gaan, aangezien die ook flink wat kills aan het maken was dacht ik, ik ga de grondtroepen een beetje ontlasten en die F15 eens lekker bezighouden, beetje voorbewerkt met machinegun maar hij had dit snel door dus over op raketten, helaas was ik vergeten dat ik er maar 4 had ipv 6 in de jager en had ze iets te snel afgeschoten maar bleef wel lekker achter hem hangen, dit even volgehouden maar raakte hem op een gegeven moemnt kwijt toen ik ineens in een bocht een heli zag en die moest ontwijken, toen ik terugvloog naar mijn basis om bij te tanken werd ik ineens gelocked en ja hoor die F15 achter me. Tegeleijkertijd was de Cobra bij ons an het baserapen en zag ik hier wat klachten over voorbij komen, met heel wat geluk en daarna gelach vloog ik over onze runway, kreeg een lock op de laagvliegende Cobra wleke vervolgens meteen hoogte probeerde te maken, ik dook er onderdoor en de F15 vloog er vol in! :D 2 Problemen minder in 1 (behoorlijke) klap :o
whehe respect voor dit lelijk stukje vliegwerk _/-\o_
baseraper tk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchPhoenix schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:19:
[...]

- Nogal wat prestatie-problemen (zwaardere systeemeisen als bf2)

- Toegevoegde waarde was er, maar niet zozeer als verwacht

- Nachtmappen sloegen minder aan dan verwacht

- ...

Op zich speel ik het zelf nog graag, maar grijp ik toch nog steeds terug naar de vanille-smaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

-

[ Voor 100% gewijzigd door DR161 op 02-02-2006 16:39 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Warlord is echt een topmap maar steeds minder ranked servers spelen hem. Er had meer ingezeten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i3d.nl NOD clan

speelt wel Warlord. En als ik er ook inzit zelfs redelijk vaak. Elke vrijdagavond zo'n 6-9 rondjes Warlord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
dark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:01:
[...]

ja veel vaker dan jij je kan voorstellen :'(
zelfs een volledige reinstal van mijn hele pc gedaan :?
Dat met die ongeldige CD-Key lijkt me zeer frustrerend... :(

Heb je al een e-mail naar cs-nlATeaDOTcom gestuurd? Misschien kunnen zij je verder helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 02-02-2006 13:28 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

En natuurlijk GameVillage server 2. Heb ik nu op alle SF maps staan, maar Iron Gator en Warlord zijn wel in trek ja. Alhoewel de helft van de leden om nightmaps only schreeuwt, de andere helft om urban, weer wat overblijvend gedeelte (na die twee helften..) om nog andere exotische varianten dus ik heb maar alle maps laten lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
In night maps zakt me FPS helemaal in.
Ook als ik een huis binnen loop kakt het in. Ik hoop echt dat met de nieuwe patch de boel een beetje redelijk gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iron Gator wordt meer gehaat dan lief gehad volgens mij. Maarja, als we Surge draaien wordt er continue gevote voor The Iron Gator en als we The Iron Gator eenmaal draaien dan wordt er gezet dat het een rotmap is, dat 'ie lagged en wordt er continue gevote voor Warlord.

En terecht: als je een prutteam hebt, is er niks aan om bij de MEC/MOC te zitten. Alleen als helikopterpiloot kun je daar goed scoren, maar het is bij niet onbekend om 3 keer uit de lucht geschoten te worden door eigen team stingers en AA vehicles in 1 ronde. Meestal helpt het wel als de admin even vriendelijk zegt dat ze beter moeten uitkijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

-

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

beschuitfluiter schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:27:
Gisteren lekker ff tankjes liggen pesten vanuit de jet met Maxoss als piloot :P

Verder moet ik gewoon duidelijk weer wat vaker spelen...
Ah ja, ik had op gegeven moment de bomber te pakken van ons. Alleen dat ding is zo uit de lucht als ik jager tegen kom :}

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

dark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:49:
krijg je op cracked servers ook punten zodat je promoveerd?
Ja 200x zoveel als normaal :), daarom spelen er ook zoveel mensen op illegale servers!!!

(stomme vraag, stom antwoord)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

-

pssst geld kopen?