Volgens de EAUK Admins op het EAUK Forum komt de nieuwe patch over 2 of 3 weken
link: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=16887

link: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=16887
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Red and Blue name tags bugRMB schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:09:
Wat moeten ze dan veel verbeteren? ik ken geen bugs!
Beroeps brabander
en je kan niet servers REFRESHEN mén dat is irritantfleppuhstein schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:16:
[...]
Red and Blue name tags bug
C4/Mines kan je nog niet oppakken
Tank spinning om in de gebouwen te komen is onmogelijk gemaakt.
En zo nog een paar dingen, lees het neiuws bericht maar op BF2.be
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:43:
heb gelijk ea gemaild voor een nieuwe ribbon.
dit is voor al die koet campers die altijd wachten op de heli/plane.![]()
Bus Stop Ribbon - Awarded to soldiers who stand clueless waiting for that vehicle that never comes...
Reken nog maar een weekje extra EA/DICE kennende * Phyxion denkt aan het verledenDaMorpheus schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:30:
Gewoon bij de source kijken => http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=16887
patch is precies 2 weken uitgesteld, euro forces idem.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Heb ik ook gehad, en zo opgelost :Vuurvoske schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:29:
Ik weet dat het eigenlijk hier niet mag, maar heb toch een vraag...
Ik heb nu dat "the all seeing eye" geinstalleerd. Telkens als ik vanuit dit programma een bf2 server wil joinen gebeurt er niks? Het spel start op, ik krijg zon irritant message van ea dat die european expansion er aan komt... Daar klik ik op sluiten en het spel draait maar doet verder niks... Wie kan me even zeggen wat ik fout doe
Alvast bedankt!!
...
Yep de DirtyDozen hebben een relaxste server, leuke gasten.dCY schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:53:
[...]
Dirty Dozen at gameservers.net
IP: 82.192.78.72:16567
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
ik zou op het schlechste rekenen (niet dus) dan lijkt het altijd snelFnF schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:18:
[...]
Reken nog maar een weekje extra EA/DICE kennende * DR161 denkt aan het verleden
[ Voor 6% gewijzigd door DR161 op 31-01-2006 22:30 ]
pssst geld kopen?
[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 31-01-2006 23:30 ]
New information on the 1.2 Update:WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:28:
The following issues were addressed:And finally
- Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
- The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.
- The distance for throwing hand grenades, ammo packs, and health packs has been increased.
maar is nu de bunny hopping en prone exploit niet gefixed? of zijn dit alleen de highlights van vele changes
- The Red/Blue nametag bug has been addressed
ja dit had ik eerder ook al gelezen maar op de site van BF2 staan nu alleen de dingen die ik net noemde.Broodjebram schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:40:
[...]
New information on the 1.2 Update:
- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- "Dolphin Diving" is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- The Sa80 weapon has been improved
- The G3A3 weapon has been improved
- Reload while sprinting has been enabled
- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
- Damage decreased for the M134
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
cheers
[ Voor 33% gewijzigd door Bulls op 31-01-2006 23:56 ]
oke ik ga dat proberenBasti504 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:24:
[...]
Heb ik ook gehad, en zo opgelost :
Ga naar Tools > Options > Games > pak dan battlefield 2 > plak bij program location "+playerName jounaam +playerPassword jouwachtwoord" erachter, zonder de haakjes en ook achter de haakjes die er al staan.
Bijvoorbeeld :
"d:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.EXE" +playerName Basti504 +playerPassword *******
Beroeps brabander
Ik denk dat je meer bedoelt?WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:47:
[...]
...
en het bevalt me niets dat de air vehicles nog minder hitpoints hebben want nu worden de jeepjes wel echt een HEL voor de heli's
...
Verwijderd
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
ik ben ook vaak medic en dan vooral in karkand 64 spelers lekker veel lijkenVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:22:
Vraagje aan de volleerde medics ...
Ik wil me even volledig op de medic-career toeleggen ... heb nu zo'n 400 uur gespeeld en nog maar 91 healsReden waarom ik dit zo weinig speel is omdat ik er slecht in ben... als ik moet schieten heb ik mijn paddles vast, als ik moet healen loop ik met mijn geweer te stuntelen.
Zijn er tips ?
[ Voor 8% gewijzigd door DR161 op 01-02-2006 07:51 ]
pssst geld kopen?
dat jump and shoot at the same time is een anti bunny hop maatregel en ja als je springt houd je geweer op met schieten volgens mij(weet dit niet zeker)WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:47:
[...]
ja dit had ik eerder ook al gelezen maar op de site van BF2 staan nu alleen de dingen die ik net noemde.
http://www.ea.com/officia...rc=communityupdate_013106
trouwens over dat not being able toe jump and shoot at same time,
zal dat dan zo zijn net als met sprint, dat je de gun naar beneden doet? (hoop het wel maakt het een beetje geloof waardiger)
(maar ik denk dat sommigen hiet wel weer iets op vinden, zoals schietend gaan springen en dat ie dan niet stopt met schieten ofzo)
en het bevalt me niets dat de air vehicles nog minder hitpoints hebben want nu worden de jeepjes wel echt een HEL voor de heli's
en ik hoop dat de heli missles nu wel wat meer dammage uitdelen, want ze zijn wel wat slapjes.
8 is ok want er zijn ook maar 8 als je de model bekijkt (trouwens schoot ik soms wel 8 gewoon wel omdat ik ze al weer te weinig vond om een aanval uit te voeren)
en trouwens was er in een vorige update van de upcomming patch fixes dat de LAV nogwattes juist niet meer penetratable projectiles had maar nu hebben ze juist de anderen het ook gegeven
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik merk bij 'mijn' leenjoystick dat ik bij 50% op de throttle ongeveer 0 gas geef, ga ik eronder dan ga ik achteruit. Dus om op 50% te zitten moet je 75% op de gashendel doen.kw_nl schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:25:
Hey gaste,
Ik ben gisteren een beetje gaan oefenen met vliegen, aangezien ik het nooit doe. Ik heb een joystick (logitech Attack 3), nu heb ik het volgende probleem.
Ik heb een schuifhendel op me joystick als ik hem ophoog schuif moet hij gas geven, dat gebeurt ook. Wanneer ik hem naar beneden schuif moet het gas minder worden, dit gebeurt opzich wel maar het gas valt helemaal weg. Kortom ik kan kiezen tussen vol gas en geen gas. Is er geen tussen weg? Dat bijvoorbeeld het gas op 50% blijft hangen.
Alvast bedankt!
geheelonthouder met geheugenverlies
Ja, hoe moet je dat nou lezen? reducen van hitpoints van air vehicles.. betekent dat dat er MINDER hitpoints zijn waardoor het lastiger wordt ze neer te halen, of dat de hitpoints LAGER worden, zodat het makkelijker wordt ze neer te halen? Ik snap het niet helemaal...?Oemfoefoe schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:45:
[...]
Ik denk dat je meer bedoelt?
Maar ik ben het wel met je eens.Af en toe is er nu al geen ontsnappen aan.
Verwijderd
Het wordt straks makkelijker een heli neer te halen, dat bedoelen ze met reducing hitpoints, waar sommigen mee in de war raken is waarschijnlijk: "hitpoints: plekken waar je de heli kan raken", maar daar is geen sprake van. Straks is een heli nog makkelijker neer te halen door tanks, jeeps, APC's enz...dus wordt prijs schieten in de lucht, vindt nu dat het met een Jeep al heel hard kan gaan om een heli neer te halen, de meesten slaan al lang op de vlucht voordat de gun van de jeep overheat!gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:57:
[...]
Ja, hoe moet je dat nou lezen? reducen van hitpoints van air vehicles.. betekent dat dat er MINDER hitpoints zijn waardoor het lastiger wordt ze neer te halen, of dat de hitpoints LAGER worden, zodat het makkelijker wordt ze neer te halen? Ik snap het niet helemaal...?
Verwijderd
Idd wat sain-onez al zegt. Ik heb hetzelfde probleem als medic. Ben je aan het healen, moet je schieten... switchen (met scrollwiel)... te laat... aargh... Ze zouden eens wat meer respect moeten hebben voor de medics.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:22:
Vraagje aan de volleerde medics ...
Ik wil me even volledig op de medic-career toeleggen ... heb nu zo'n 400 uur gespeeld en nog maar 91 healsReden waarom ik dit zo weinig speel is omdat ik er slecht in ben... als ik moet schieten heb ik mijn paddles vast, als ik moet healen loop ik met mijn geweer te stuntelen.
Zijn er tips ?
Ah.. ok. Maar ja, aan de andere kant.. IRL komt het natuurlijk ook niet echt goed als een .50 staat te sproeien op een stel supernauwkeurig uitgebalanceerde rotorbladen... Als chopperfanaat ben ik er niet echt wild van, maar het wordt wel wat gebalanceerder denk ik..Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:12:
[...]
Het wordt straks makkelijker een heli neer te halen, dat bedoelen ze met reducing hitpoints, waar sommigen mee in de war raken is waarschijnlijk: "hitpoints: plekken waar je de heli kan raken", maar daar is geen sprake van. Straks is een heli nog makkelijker neer te halen door tanks, jeeps, APC's enz...dus wordt prijs schieten in de lucht, vindt nu dat het met een Jeep al heel hard kan gaan om een heli neer te halen, de meesten slaan al lang op de vlucht voordat de gun van de jeep overheat!
Verwijderd
Same here.TallManNL schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:59:
Gebruikt iedereen eigenlijk scrollwieltje om van wapen te wisselen ? dat heb ik namelijk echt nog nooit gedaan, gewoon 1 t/m 6 voor knife, pistol, gun, nade, health pack en shock paddles als medic. 'Nooit' mispakken, heerlijk gewoon.
ik gebruik ook 1t/m 6, maar zit er weleens naast helaasTallManNL schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:59:
Gebruikt iedereen eigenlijk scrollwieltje om van wapen te wisselen ? dat heb ik namelijk echt nog nooit gedaan, gewoon 1 t/m 6 voor knife, pistol, gun, nade, health pack en shock paddles als medic. 'Nooit' mispakken, heerlijk gewoon.
Beroeps brabander
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Gebruik ook altijd die toetsen. In het heetst van de strijd durf ik dan ook wel eens missen. Zeker bij SF waar je nog met die gasmaskers en NVG zit...MarcoZ20 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:14:
[...]
ik gebruik ook 1t/m 6, maar zit er weleens naast helaas...........ben je in gevecht, wapen leeg.......snel wisselen naar handwapen......druk ik op 3 ipv 2
Verwijderd
Bij quake vind ik het juist weer handig....Blacksnak schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:13:
[...]
Gebruik ook altijd die toetsen. In het heetst van de strijd durf ik dan ook wel eens missen. Zeker bij SF waar je nog met die gasmaskers en NVG zit...
Met scrollknopje werken vind ik niet handig. Gaat meestal net een wapen verder dan je wilt.
Inderdaad, op die manier zou het veel makkelijker zijn.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:17:
[...]
Bij quake vind ik het juist weer handig....
want je scrolt en je pakt gelijk het wapen. bij bf2 moet je juist eerst klikken, en dat kan je dood betekenen
[ Voor 3% gewijzigd door tweaktubbie op 01-02-2006 11:59 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Yep. En de F toets voor next, dus bijvoorbeeld bij Assault ga je dan van je M16 naar M203 en bij Anti-tank van DAO-12 naar bazooka. En scroll-klik weer naar terug je standaard wapen (#3), ook erg handig imho om te switchen tussen burst en single shots.TallManNL schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:59:
Verwijderd
Doe precies hetzelfde, stamt nog uit mijn CS poolday only tijdperk. Daar ging het echt om miliseconden en met je scrollwiel ben je dan gewoon te traag.TallManNL schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:59:
[ Voor 19% gewijzigd door Lostcuban op 01-02-2006 14:16 ]
Weet iemand hoe het hier mee is ?Aap schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:52:
- Hoe is het met de film ? er was laatst een film opgenomen van BF2, is deze al gereleased? of nog steeds bezig met de montage ervan of is het hele zaak gecanceld?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
nog steeds bezig meen ik
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Heb de regisseur alweer even niet meer online gezien, maar die had het geloof ik redelijk druk met verschillende dingen en zijn machine renderde niet zo heel snel geloof ik.
Herkenbaar jaMarcoZ20 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:14:
[...]
ik gebruik ook 1t/m 6, maar zit er weleens naast helaas...........ben je in gevecht, wapen leeg.......snel wisselen naar handwapen......druk ik op 3 ipv 2
Next Rank: First Sergeant
100%
Score: 20,135 of 20,000. At your historical rate, you should earn 0 in 0 days (or 00:00:00 straight).
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
*lol* ik zet nooit mn wapens op 1 t/m 6 ten eerste je kunt nooit snel wisselen ten tweede je drukt inderdaad mis...ik gebruik toetsen zoals q voor medic pack, f voor paddles, duimmuisknop 1 voor pistol, duimmuisknop 2 voor grenade, toets 1 voor mes en toets 2 voor pistol aangezien die je niet zoveel gebruiktTallManNL schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:59:
Heb je wel alle badges?RedFox schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:41:
[...]
Herkenbaar ja![]()
Dacht gister ff een rank te stijgen, niet dus....
[...]
Verwijderd
Heb ik ja, waarschijnlijk als ik straks ga spelen en ik haal een puntje dan krijg ik mijn promotie wel.kw_nl schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:39:
[...]
Heb je wel alle badges?
Rank: Gunnery Sergeant
Score: 20,000
Awards: Basic Knife Combat Badge, Basic Pistol Combat Badge, Basic Assault Combat Badge, Basic Anti-tank Combat Badge, Basic Sniper Combat Badge, Basic Spec Ops Combat Badge, Basic Support Combat Badge, Basic Engineer Combat Badge, Basic Medic Combat Badge
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Hat zelfde probleem 2 dagen terug. Moest nog precies 1 puntje (had 19999), ik 's avonds blij ingelogt, 1 puntje maken en hopla "you have been promoted" . Ronde afgespeelt en gelijk afgelogt want ik wilde mijn unlocks gaan uitkiezen. Dus niet, rank was nog niet doorgevoerd. Half uur later nog steed niet. ik een bar slechte nachtrust gehad en ging de volgende dag uit werk gelijk aanloggen en pffff, mocht ik mijn unlocks kiezenRedFox schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:10:
[...]
Heb ik ja, waarschijnlijk als ik straks ga spelen en ik haal een puntje dan krijg ik mijn promotie wel.
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
hitpoints REDUCEDOemfoefoe schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:45:
[...]
Ik denk dat je meer bedoelt?
Maar ik ben het wel met je eens.Af en toe is er nu al geen ontsnappen aan.
Jaja rustig maar!
Dus het voertuig hoeft minder geraakt te worden om hem neer te halen.gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:57:
[...]
Ja, hoe moet je dat nou lezen? reducen van hitpoints van air vehicles.. betekent dat dat er MINDER hitpoints zijn waardoor het lastiger wordt ze neer te halen, of dat de hitpoints LAGER worden, zodat het makkelijker wordt ze neer te halen? Ik snap het niet helemaal...?
Ja best nauwkeurig wapen, zeker in burst modeVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:46:
[...]
Btw: ik heb gekozen voor de SF upgrade van de Support, die G36 in machinegun versie. Zijn er meer mensen zo tevreden mee als ikzelf? Want ik heb een paar rondjes ermee gespeeld en hij beviel meer dan prima
de hitpoints zijn het aantal deeltjes van het geheel wat aftelt na geraakt te zijn. (health)Oemfoefoe schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:02:
[...]
Jaja rustig maar!
Die lap engelse tekst heb ik niet bekeken. Ik vond "...en het bevalt me niets dat de air vehicles nog minder hitpoints hebben want nu worden de jeepjes wel echt een HEL voor de heli's" zo'n onlogische zin.
Dus met minder hitpoints moeten de chopperpiloten het moeilijker krijgen? Ik lees hier nml. hitpoints als in gedeelten op het voertuigen die schade kan leveren.
Maar zoals onze vriend gyedema het uitlegt zal het wel bedoeld zijn;
[...]
Dus het voertuig hoeft minder geraakt te worden om hem neer te halen.
[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 01-02-2006 21:15 ]
Nee hoor, speel zelf ook de hele tijd TrackMania Nations. Speel je wel eens op de GoT servers? Ben je namelijk nog nooit tegengekomendjmantri schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:47:
mn site is btw weer online dus we hebben ook weer een ingame plaatje
anyways, trackmania nations heeft op dit moment meer aandacht gekregen
zal morgen nog es proberen online te komen want vanaf lukt het helaas niet meer
(ben ik de enigste die nations op dit moment meer doet?)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Geheel duidelijk!WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:10:
[...]
de hitpoints zijn het aantal deeltjes van het geheel wat aftelt na geraakt te zijn. (health)
dus bij een schot gaat er niet 2% af maar 5% ofzo
zie het maar als de blokjes in de hud![]()
(maar natuurlijk word het balkje niet korter maar gaan ze sneller op)
als je bijvoorbeeld bij halflife zelf minder hitpoints zou krijgen zou je in plaats van 100 health 80 hebben o.i.d. maar toch blijft het 100%dus zou je eigenlijk alsnog 100 hebben..
maar ik snap niet dat je dit niet wist, want in BF1942 was het al in een paar patches aangepast (hitpoints reduced voor air vehicles) en in BFV ook al een keer.
nou meer voorbeelden kan ik niet verzinnen, maar het lijkt me nu wel duidelijk denk ik.
Zorg dat je een medic bij je hebt.gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:23:
Nou we het toch over ranks en badges hebben (...) ik ben al een paar dagen in de weer om mijn knife badge te halen.... De laatste die ik voor First Sergeant nodig zou hebben, anders wordt het Master Gunnery. BLIJF maar op Karkand rondhangen maar het wil maar niet lukken...
Wie o wie geeft mij eens wat gouden tips...????
stat-pad rondje wat andere fuckers ook wel eens doen (ik doe daar niet aan)gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:23:
Nou we het toch over ranks en badges hebben (...) ik ben al een paar dagen in de weer om mijn knife badge te halen.... De laatste die ik voor First Sergeant nodig zou hebben, anders wordt het Master Gunnery. BLIJF maar op Karkand rondhangen maar het wil maar niet lukken...
Ik heb gisteren iets verglijkbaars meegemaakt. Ik zat dus in een tank in Shongua Stalemate en er was maar 1 vlag over (=heel druk!). Ik was onder vuur door o.a. meerdere APC's en Antitank-ventjes. Terwijl ik daar behoorlijk aan fraggen was....hoorde ik de hele tijd dat ratelgeluidje. Bleek er dus een engineer in een buggy achter me te staan. Hij bleef daarna bijna de hele game achter me rijden. Ik denk dat 'ie inmiddels heel wat repairpoints heb verkregen zo.Mr. Bondt schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:27:
[...]
Zorg dat je een medic bij je hebt.
Ik heb gisteren iemand geholpen aan zijn expert knife door medic te zijn en kills aan hem te geven en te reviven waar nodig.
Verwijderd
Geen gouden tip, maar gewoon tip: Gebruik flashbangs van assault om ze te blinderen. Op een drukke karkand MOET het gewoon lukken. Zo is et mij ook gelukt. Blijven rennen. Dichtbij komen, laten zien dat je een knife heb. Zo raken ze wel in paniek en kan je ze pakken. Succes.gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:23:
Ik heb gezien dat je ook SF hebt. Wellicht is het een idee om in nachtmappen je knifebadge te halen?gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:23:
Verwijderd
sinds ik 2 10000rpm raptors heb ben ik altijd de eerste in elke willekeurige game na mapchange.mikenl schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:59:
@ Mono : Heb zo niet een pasklare oplossing voor je probleem, maar het lijkt me toch niet (alleen) aan BF2 te liggen.
Mijn systeempje Athlon2000+ @2600 + GF 6600 AGP-Non GT / 768Mb. draait het moeiteloos op 1024x768 100Hz. Settings allemaal op medium.
En HD activiteit heb ik alleen bij het laden van de Map, en na de laatste patch gaat dit ook wel met acceptabele snelheid.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:33 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Had ik ook nadat ik BF2 opnieuw had geinstalleerd. Oplossing: Open Norton, ga naar "Options", dan naar "Internet Worm Protection" en klik daar op "Program Control". Verwijder daar BF2 en ga uit Norton. Start BF2 op en open multiplayer, nu zal je eenmalig die Norton melding krijgen dus klik op "toestaan" en klaar.Lostcuban schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:35:
Heeft een van jullie ook een probleem met bf2 icm norton antivirus 2005?
Als hij bij mij de servers bijwerkt krijg ik de hele tijd zo'n melding van onveilig script, dan druk je op toestaan en dan na 3 sec komt die melding weer.
Ik heb het nu opgelost door gewoon die melding te laten staan en verder te gaan met bf2, maar ik vind het zwaar irritant dat ik elke keer als ik bf opstart ik trg naar windows wordt gedropt door mn virusscan.
Bf2 staat overigens wel tussen me toegestaande scripts.
Edit:
Uiteraard staat mijn virusscan ook uit als ik bf2 aan het gamen ben. Althans voor zover je hem uit kan zetten, iig auto protect staat op afsluiten tot opnieuw opstarten van systeem.
Verwijderd
Ik heb ze ook. Het levert echt een voordeel op. Ik heb bijna altijd mijn favo voertuig in het begin en voordat je hele team er is heb je idd soms al bijna een vlag te pakkenVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:11:
[...]
sinds ik 2 10000rpm raptors heb ben ik altijd de eerste in elke willekeurige game na mapchange.
in warlord cruise ik al lekker met me apc als mec op de eerste base die je moet pakken bij de US side voordat iemand anders maar gejoinded is.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:28 ]
FYI
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:34 ]
Verwijderd
Ik had dat probleem ook ik moest en zou die badges (Pistol en Knife) hebben....gyedema schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:23:
[ Voor 5% gewijzigd door digital8 op 01-02-2006 23:10 . Reden: foutje met het hosten van de pic. ]
Verwijderd
AULXJMHR
[ Voor 99% gewijzigd door DR161 op 02-02-2006 16:38 ]
pssst geld kopen?
Verwijderd
De meesten zijn al terug van hun SF expeditieDutchPhoenix schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:30:
Wordt er nog wel 'genoeg' Battlefield 2 gespeeld of is het merendeel al over naar Special Forces?
cdkey in je pc.........in je register.dark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:30:
kort: vraagje zit je cd-key in je account of op je pc(in het spel)
Sloeg niet echt aan? Te weinig toegevoegde waardeVerwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:12:
[...]
De meesten zijn al terug van hun SF expeditie
AULXJMHR
[ Voor 124% gewijzigd door DR161 op 02-02-2006 16:38 ]
pssst geld kopen?
Verwijderd
Ik vind hem wel tegenvallen. Unlocks die je niet eens kunt gebruiken. Je mag alleen de unlocks van de gewone bf2. Alleen op 2 maps kun je met 1 team alle unlocks gebruiken nou joepie. Daarvoor koop ik toch geen SF?DutchPhoenix schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:19:
[...]
Sloeg niet echt aan? Te weinig toegevoegde waarde
Verwijderd
¯\_(ツ)_/¯
opnieuw installeren al geprobeerd?dark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:39:
[...]
ok want krijg steeds ongeldige cd key
* MarcoZ20 verveelt zich omdat bf2 het niet doet
* MarcoZ20 hoopt dat iemand een oplossing weet
Verwijderd
whehe respect voor dit lelijk stukje vliegwerkVerwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:30:
Gisteravond leuk lucht gevecht gehad met een F15, ikzelf zat in de SU30 map van dienst was Daqing Oilfiled, ik was lekker aan het bomben en op een gegeven moment zag ik in een flits die F15 gaan, aangezien die ook flink wat kills aan het maken was dacht ik, ik ga de grondtroepen een beetje ontlasten en die F15 eens lekker bezighouden, beetje voorbewerkt met machinegun maar hij had dit snel door dus over op raketten, helaas was ik vergeten dat ik er maar 4 had ipv 6 in de jager en had ze iets te snel afgeschoten maar bleef wel lekker achter hem hangen, dit even volgehouden maar raakte hem op een gegeven moemnt kwijt toen ik ineens in een bocht een heli zag en die moest ontwijken, toen ik terugvloog naar mijn basis om bij te tanken werd ik ineens gelocked en ja hoor die F15 achter me. Tegeleijkertijd was de Cobra bij ons an het baserapen en zag ik hier wat klachten over voorbij komen, met heel wat geluk en daarna gelach vloog ik over onze runway, kreeg een lock op de laagvliegende Cobra wleke vervolgens meteen hoogte probeerde te maken, ik dook er onderdoor en de F15 vloog er vol in!2 Problemen minder in 1 (behoorlijke) klap
Verwijderd
- Nogal wat prestatie-problemen (zwaardere systeemeisen als bf2)DutchPhoenix schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:19:
[...]
Sloeg niet echt aan? Te weinig toegevoegde waarde
[ Voor 100% gewijzigd door DR161 op 02-02-2006 16:39 ]
pssst geld kopen?
Verwijderd
Dat met die ongeldige CD-Key lijkt me zeer frustrerend...dark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:01:
[...]
ja veel vaker dan jij je kan voorstellen![]()
zelfs een volledige reinstal van mijn hele pc gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 02-02-2006 13:28 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
pssst geld kopen?
Ah ja, ik had op gegeven moment de bomber te pakken van ons. Alleen dat ding is zo uit de lucht als ik jager tegen kom :}beschuitfluiter schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:27:
Gisteren lekker ff tankjes liggen pesten vanuit de jet met Maxoss als piloot
Verder moet ik gewoon duidelijk weer wat vaker spelen...
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ja 200x zoveel als normaaldark rule161 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:49:
krijg je op cracked servers ook punten zodat je promoveerd?
Beroeps brabander
pssst geld kopen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq