[PC] Battlefield 2 - Deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.362 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
OCTheEagle schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:08:
Weet iemand nog hoe je de taal van het spel kunt aanpassen nadat je het spel hebt geinstalleerd? Dit is mogelijk, ik ben alleen vergeten hoe het moet. Het was iets van een regel in een bestandje veranderen naar 'nl' en iets in't register aanpassen.
Ik heb die info van hier toendertijd opgeslagen, alleen het schijnt dat dan al je settings verneukt kunnen raken! Volgens mij is de beste oplossing om het opnieuw te installeren. Als je het toch eerst wilt proberen dan moet je hier ff kijken, wel op eigen risico!:
http://matr1x.nl/BF2/Van_NL_naar_EN_US_BF2.rtf
En deze downloaden: http://matr1x.nl/BF2/English.rar
mrmali schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:44:
Ik speel liever wars dan publics, maar om een beetje bij te blijven pak ik regelmatig een public. Als ik met de G36E ga spelen dan own ik de pan uit, maar dan speel je een war en heb je die gun ineens niet en schiet je alles mis met de AK/M16A2...
Ja inderdaad, ben je gewend om als AT bijvoorbeeld met de DAO-12 te spelen, kun en mag je die weer niet gebruik bij een clanbase war, wel jammer inderdaad. Welke ik ook wel mis is de G36C van de SpecOps in clan wars.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 20:47
Ik probeer het met Bf2cc maar ik krijg deze error.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>>>>> FATAL ERROR: Setting remoting channels
7-2-2006 16:06: >>>>> STACK: System.Net.Sockets.SocketException: Het aangevraagde adres is niet geldig in de context van het adres
at System.Runtime.Remoting.Channels.Tcp.TcpServerChannel.StartListening(Object data)
at System.Runtime.Remoting.Channels.Tcp.TcpServerChannel.SetupChannel()
at System.Runtime.Remoting.Channels.Tcp.TcpServerChannel..ctor(IDictionary properties, IServerChannelSinkProvider sinkProvider)
at BDSoft.BF2.Server.Init.RunInit()
7-2-2006 16:06:
7-2-2006 16:06: >>>>> Daemon init has terminated.
7-2-2006 16:06: >>>>> Please fix the error and restart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
MaTr1x schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:14:
[...]

Ik heb die info van hier toendertijd opgeslagen, alleen het schijnt dat dan al je settings verneukt kunnen raken! Volgens mij is de beste oplossing om het opnieuw te installeren. Als je het toch eerst wilt proberen dan moet je hier ff kijken, wel op eigen risico!:
http://matr1x.nl/BF2/Van_NL_naar_EN_US_BF2.rtf
En deze downloaden: http://matr1x.nl/BF2/English.rar
.
Ah thanks, dat was em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 22:43

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

MarcoZ20 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:06:
...Die gast uit mijn team schoot hem vervolgens door de schutting heen dood met z'n shotgun:?

Sinds wanneer kan dit?
Wat denk je van het volgende...

Denk je veilig in een huisje te liggen (niet in de buurt van een raam), word je gekilled door Arty! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Oemfoefoe schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:39:
[...]

Wat denk je van het volgende...

Denk je veilig in een huisje te liggen (niet in de buurt van een raam), word je gekilled door Arty! 8)7
Je been zal door de muur heen hebben gestoken ...

Ook wel buggie dat de bullets van de USMC APC door een hek heen kunnen en die van de MEC niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

MarcoZ20 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:06:
Ik zat net ff te spelen op de BS clan server en ging bij mashtuur city de vlag bij power plant verdedigen, samen met nog een gast. Iemand van de tegenpartij zat bij de vlag, achter de schutting dus. Die gast uit mijn team schoot hem vervolgens door de schutting heen dood met z'n shotgun:?

Sinds wanneer kan dit?
En hoe wist ie dat er iemand aan de andere kant van die schutting was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
mrmali schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:42:
[...]

Ken je de gun uberhaupt? Ik bedoel de Medic vs Assault class was goed uitgebalanceerd.
Medic kan zichzelf healen en heeft een sterke gun en wat meer armor, Assault kan niet healen maar krijgt er meer firepower voor terug in de vorm van de Nadelauncher. Waarom moet de medic dan ineens meer firepower hebben? Nu is die gun nog sterker dan die van de assault en kan de medic zich ook nog eens healen? Sorry maar waar gaat de uitdaging heen...
Ik ben bijna verplicht om met de F2000 te gaan spelen (die ik overigens opzettelijk niet eens unlocked heb).
Ehmz... Ik ben er toch behoorlijk zeker van dat de Assault class meer armor heeft, en de guns zullen qua damage weinig voor elkaar onderdoen.
Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:43:
[...]

hij is aleen goed in single shot mode. als je gaat sproeien dan is het weer een baggergun.
maar das wel met meer bf2 wapens
Ehh.. de G36E (medic unlock SF) heeft dus alleen single shot of burst mode (3 kogels), geen full auto. Ik prefereer em in burst mode.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:04
TallManNL schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:53:
[...]

Ehh.. de G36E (medic unlock SF) heeft dus alleen single shot of burst mode (3 kogels), geen full auto. Ik prefereer em in burst mode.
Op long range is burst toch echt waardeloos, daarvoor is de single mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
TallManNL schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:53:
[...]

Ehmz... Ik ben er toch behoorlijk zeker van dat de Assault class meer armor heeft, en de guns zullen qua damage weinig voor elkaar onderdoen.
Klopt de assault heeft armor de medic niet, zou ook niet logisch zijn een medic met meer armor.
Buiten dit is de balans tussen de assault guns gewoon goed. De F2000 is ondanks dat deze veel wordt gebruikt geen super wapen ofzo, een M16 is niet veel slechter ofzo. Een G3 doet meer power.
De G36E gebruik ik vrij weinig, full auto is wel lekker van dichtbij, meestal neem ik dan toch de L85 ondanks dat deze minder nauwkeurig is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hey ik zie soms gasten met een oranje of witte naam maar soms ook vet dikke letters, hij zij dat je dat in de global.com kon veranderen maar daar staat nix, een andere had het over premium member voor 30$ per maand, maar dat leek mij bullshit.

weet iemand hier meer van of hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

nieuw topicje jongens? :) post dan niet veel hier, maar lees lekker mee ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/2314/screen0277tj.jpg

dit zou beter van pas komen! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Redje schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:11:
De G36E gebruik ik vrij weinig, full auto is wel lekker van dichtbij, meestal neem ik dan toch de L85 ondanks dat deze minder nauwkeurig is;)
Full auto betekent volledig automatisch(duh :P ), dus hoe kan een G36E nou full auto zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
lol ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 15:43