ff een snelle vraag tussendoor weet iemand waar je goedkope servers van bf2 kan bestellen (Mag ook Gratis zijn
ja nederlander he
)
Kan ik ff kijken of ik het geld kan opbrenge
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 127429
Wat is precies de 'fun' aan het hebben van een eigen server ? Wat voor voordeel heb je erbij ?Slash500 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:06:
ff een snelle vraag tussendoor weet iemand waar je goedkope servers van bf2 kan bestellen (Mag ook Gratis zijnja nederlander he
)
Kan je dreigen met kicken en mensen je eigen regeltjes opleggen. En jezelf GOD voelen !!Anoniem: 127429 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:10:
[...]
Wat is precies de 'fun' aan het hebben van een eigen server ? Wat voor voordeel heb je erbij ?
[ Voor 13% gewijzigd door Tranzy op 23-01-2006 22:31 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Anoniem: 109640
Zeg ben gjij een beta testerAnoniem: 165451 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:56:
[...]
Dit is heel simpel op te lossen:
Verwijder BF2 + SF.
Installeer BF2 weer, en meteen SF overheen.
Zonder enig patch te installeren.
SF patcht naar 1,1.
Start het spel 1x, en sluit weer af.
Installeer nu 1,2 en hij moet het weer doen!
Precies en altijd verzekert van een plaats in je server (door middel van kicken als die vol isTranzy schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:29:
[...]
Kan je dreigen met kicken en mensen je eigen regeltjes opleggen. En jezelf GOD voelen !!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:41:
Weet iemand eigenlijk of dat boosterpack gratis wordt?
[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 23-01-2006 23:58 ]
Anoniem: 107573
Anoniem: 139872
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 24-01-2006 00:16 ]
Disconnect, máár wel op een speciale manier: je krijgt een mooi venster voor je neus waarin staat dat je de gamecontent niet hebt maar wel kan kopen voor een tientje inclusief grote BUY NOW buttonAnoniem: 139872 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:15:
Uit de i3d nieuwsbrief
Battlefield 2 patch 1.2:
Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).
Downloaden van de patch is mogelijk vanaf http://files.i3d.nl
Wij installeren de patch op alle gameservers op de dag van de release.
Meer Battlefield 2 nieuws op: http://www.battlefield2.nl
=============
Als iemand nu de boosterpack niet heeft gekocht kan die dan wel die mappen spelen ? Of wordt die gedisconnect ? of mag die wel spelen maar zonder de unlocks die erbij zitten. Ben benieuwd, want een server die stilvalt omdat de niet kopers disconnecten is ook niet wat ik wil.
Aangezien je in de EA shop ook kan kiezen voor een normale bank overschrijving laten we dit idee toch varen.Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:04:
Over dat boosterpack gesproken: Morpheus jullie gaan het bij i3d tog ook verkopen? Kan je mij misschien een tipje van de sluier geven hoe dat dan prcies in z'n werk gaat? Wat eurootjes overmaken op jullie rekening en jullie bieden het dan ter download aan of iets dergelijks?
[ Voor 24% gewijzigd door Stewie! op 24-01-2006 01:18 ]
Anoniem: 165451
Ohhjah .. ik heb 1,2 al ^^ (Beta tester)dark rule161 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:02:
maar er is tog nog maar 1.12 niet 1.2?
Anoniem: 107558
Kan je iets meer vertellen over de nieuwe ranks, bijvoorbeeld na 1 punt te hebben gehaald weer een rank omhoog?Anoniem: 165451 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:13:
[...]
Ohhjah .. ik heb 1,2 al ^^ (Beta tester)
Voor jouw is het dus 1,12.
Anoniem: 128025
Als ik online geweest was had ik ze zeker gebanned, dit soort gasten wil dus niemand op zijn server hebben!Stimpy1978 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:25:
Zojuist ff op de IKS server geweest en ja hoor stelletje vieze vuile .............................. Statspadders. Ze bestaan dus toch nog, gatver zielig volk
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 133390
Worden als admin direct aanwezig zijn ook meteen verbannen. Zoniet zal ik deze ss's ff doorgeven. Blijft zieligStimpy1978 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:25:
Zojuist ff op de IKS server geweest en ja hoor stelletje vieze vuile .............................. Statspadders. Ze bestaan dus toch nog, gatver zielig volk
[afbeelding]
[afbeelding]
Net even je stats bekeken en ik denk niet dat je ooit de War College zal krijgen.LosGieros schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:09:
[...]
Zal wel hebben zittenhehehe , dacht toch dat ik je wel paar keer oppikte met nog paar anderen?
Het was igg een prima pot, Legion of Merit is, ben zelf alleen nog op jacht naar mn "War College" ribbon.
Anoniem: 42791
Daar ben ik ook wel benieuwd naarAnoniem: 107558 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:59:
[...]
Kan je iets meer vertellen over de nieuwe ranks, bijvoorbeeld na 1 punt te hebben gehaald weer een rank omhoog?
3:1 win/los ratio is best lastig te behalen jah, maar wel mooi streven:)EleFanta schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:13:
[...]
Net even je stats bekeken en ik denk niet dat je ooit de War College zal krijgen.
Ik zal hem ook nooit krijgen, aangezien ik toch al 0 commanderuren heb
is er al een ETA van dat ding dan?Snow_King schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:03:
Ik zal trouwens een mirror op Gbit opzetten zodra de 1.2 patch uit komt, ik denk namelijk dat het nogal een gekte gaat worden.
Filesize 350 ~ 400MB?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik vrees het ook, of het duurt nog 2 jaar ofsow, iig goed bezig de laatste tijdEleFanta schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:13:
[...]
Net even je stats bekeken en ik denk niet dat je ooit de War College zal krijgen.
Ik zal hem ook nooit krijgen, aangezien ik toch al 0 commanderuren heb
Rapapa...
Anoniem: 120284
Het gebeurd af en toe dat een commander na 10 warnings nog niet hun heli/tank/APC uit gaan en dan ook nog beginnen te schelden, tsja, dan is het snel bekeken. Verder kan ik me niet herinneren dat IK jou ooit gekicked hebt. Moch het weer gebeuren dan mag je ten alle tijde je beklag gaan doen op www.nodclan.nlAnoniem: 81046 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:34:
[...]
Ja, mooi is dat... Denk je even lekker te spelen:
* Anoniem: 81046 : You stupid commander, get out of the cockpit!
"You were kicked from the server. Forbidden word `cock*' blabla."
[...]
Je weet toch
Ik wilde gisteren overigens een headset halen, maar de brug stond open. Er vloog een heli over, dus ik dook op de grond en spotte hem. Daarna ben ik uit angst voor arty maar naar huis gereden.
Oftewel: Ik zal er maandag aan denken.
Heeft ook een computer!
hmmm met een Clan en teamspeak etc etc is een potje wel goed te winnen hoor.MarcoZ20 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:58:
[...]
3:1 win/los ratio is best lastig te behalen jah, maar wel mooi streven:)
And it goes BRAAAAAPP!
Bertus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:55:
Ik heb hier een PC met een Geforce 6200 met Turbocache, 2 gig ram en een P4 3.0
Als ik BF op wil starten blijft het scherm gewoon zwart, maar hij loopt niet vast, iki kan met ctrl-alt-del gewoon afsluiten.
Is die 6200 incompatible met BF2 oid? (vooral wegens die turbocache)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Vriend van me heeft zelfde config als jij en geen problemen, ben alleen niet 100% zeker of het ook eenBertus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:55:
Ik heb hier een PC met een Geforce 6200 met Turbocache, 2 gig ram en een P4 3.0
Als ik BF op wil starten blijft het scherm gewoon zwart, maar hij loopt niet vast, iki kan met ctrl-alt-del gewoon afsluiten.
Is die 6200 incompatible met BF2 oid? (vooral wegens die turbocache)
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Wie ben je op MF dan? Aangezien je me daarvan kent blijkbaarROFLASTC schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:58:
[...]
hmmm met een Clan en teamspeak etc etc is een potje wel goed te winnen hoor.
Misschien es een war tussen MF en GOT
Dan verzin maar eens wat voor cockpit....Anoniem: 120284 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:53:
[...]
Al met al gewoon iets minder lelijke woordjes gebruiken en iedereen is weer blij.
[ Voor 46% gewijzigd door RaDKiLL op 24-01-2006 14:27 ]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Anoniem: 128933
AhaRaDKiLL schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:26:
cocpit (zo kan het wel, en iedereen weet wat je beoelt)...
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 128933 op 24-01-2006 14:35 ]
Dit is me schoolpcDeluxZ schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:14:
[...]
offtopic:
Waarom zo een videokaart met zo een pc ?
Haal snel een 6600GT
Ik weet niet zeker of dit AGP of PCIe ismikenl schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:17:
[...]
Vriend van me heeft zelfde config als jij en geen problemen, ben alleen niet 100% zeker of het ook een
PCI-E kaart is, AGP heeft geloof ik geen turbocache..
Heeft ook een computer!
Anoniem: 102880
Anoniem: 166650
Ali-A, zou je mij kunnen vertellen op welke resolutie en instellingen jij BF2 draait?ali-a schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:58:
[...]
Als ik online geweest was had ik ze zeker gebanned, dit soort gasten wil dus niemand op zijn server hebben!
Geen idee wat er aan kwaliteit op mf rondzit op een handjevol naROFLASTC schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:58:
[...]
hmmm met een Clan en teamspeak etc etc is een potje wel goed te winnen hoor.
Misschien es een war tussen MF en GOT
Rapapa...
Anoniem: 120284
Ik ga vandaag nog wel eens proberen of dat woord een autokick opleverd. Volgens mij niet!Stimpy1978 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:20:
[...]
Dan verzin maar eens wat voor cockpit....
Nee, komen twee versies uit: incrementeel en full patchSnow_King schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:03:
Ik zal trouwens een mirror op Gbit opzetten zodra de 1.2 patch uit komt, ik denk namelijk dat het nogal een gekte gaat worden.
Filesize 350 ~ 400MB?
weinig mensen idd maar goed ik kom wel uit voor MF hoorLosGieros schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:17:
[...]
Geen idee wat er aan kwaliteit op mf rondzit op een handjevol na
And it goes BRAAAAAPP!
Is dit betrouwbare informatie?DaMorpheus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:51:
[...]
Nee, komen twee versies uit: incrementeel en full patch
Patch komt 1, 2 of 3 februari uit
Nee ik lieg voor de gein
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
mja dat kan ik ook, maar is niet echt efficient.. je heli begint vrij snel met tollen als je naar gunner positie switched, vrij irritant opzichTubby schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:11:
de heli pilot van team9 doet piloten en gunnen tegelijk
tja je hebt van die mensen die gewoon maar wat l*llen dus ik dacht vraag het ff na maar goed jij bent dus een geloofwaardig persoonDaMorpheus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:11:
[...]
Nee ik lieg voor de gein![]()
![]()
Als in: check de vorige 26 topics op m'n uitspraken en of ze klopten
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Welke???Twhomp schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:22:
Ik heb net mijn Basic Combat Badge gehaald, VET MAN!
Acties niet lukken zoals gepland betekend dat of de actie niet goed was of dat de tegenstander die goed heeft gestopt.Toch wel een leuk spel, jammer dat zoveel mensen lopen te zeiken en te zieken de hele tijd. En vaak lukken acties net niet zoals je plant. En dat geloop wordt ik ook weleens moe van, maar ja, dat hoort erbij als iedereen vehicles heeft. Aiming lijkt ook niet altijd te lukken en opzich vind ik het spel laggy, maar dat mag de pret niet drukken.
Euh, die bronze
Huh?[...]
Wat betrefd laggy, zeer weinig tot geen last van hiero en zo snel heb ik alles niet.
XP 2000+
1 GB
X700 Pro 256 MB AGP
ADSL 3/0.5 Mbit
speelt prima hier
Ik zit aan 386 uren gespeeld en moet dus nog 114 uren spelen vooraleer ik deze kan krijgen. Alle andere vereisten heb ik al, alsook voor zijn zilveren editie, de Marksman Infantery medal. Toch wel jammer, die tijds-eisen.Twhomp schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:22:
And it goes BRAAAAAPP!
Djezus, en ik blij met die badgeROFLASTC schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:45:
[...]
kerel hou je hart vast en klik de link
http://ubar.bf2s.com/
de lol vind ik dan weer dat je een soort karaktertje kan maken bv een infanterist, die alles met assault en tank op goeud heeft en bepaalde badges niet of slechts op brons. Dan kan je dus echte "tankers" maken bv. Maar goed dit is dan weer mijn deranged imagination
And it goes BRAAAAAPP!
Vind ik niet ... ben zelf een overtuigde tankwhore, maar heb wel mijn gouden repair-badge bijvoorbeeld.ROFLASTC schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:57:
[...]
de lol vind ik dan weer dat je een soort karaktertje kan maken bv een infanterist, die alles met assault en tank op goeud heeft en bepaalde badges niet of slechts op brons. Dan kan je dus echte "tankers" maken bv. Maar goed dit is dan weer mijn deranged imagination
sja euh heej Ik kies de badges wel uit voor het karaktertje. Je moet dus wel e.a. uitkiezen waar je een poppetje op baseert enzo. Ik heb bedacht dat het mannetje een tanker is als ie tank-combat en assualt op goud heeft en bv de crew kill ribbon en die tank medaille enzo.Anoniem: 127429 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:07:
[...]
Vind ik niet ... ben zelf een overtuigde tankwhore, maar heb wel mijn gouden repair-badge bijvoorbeeld.
[ Voor 17% gewijzigd door ROFLASTC op 25-01-2006 00:12 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Anoniem: 105758
Anoniem: 102880
Welke Badge?? Ik kan geen Basic Combat Badge vinden hoor..Of bedoel je misschien Basic Assault?Twhomp schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:22:
Toch wel een leuk spel, jammer dat zoveel mensen lopen te zeiken en te zieken de hele tijd. En vaak lukken acties net niet zoals je plant. En dat geloop wordt ik ook weleens moe van, maar ja, dat hoort erbij als iedereen vehicles heeft. Aiming lijkt ook niet altijd te lukken en opzich vind ik het spel laggy, maar dat mag de pret niet drukken.
Eigenlijk vind ik er geen reet aan, maar we gaan stug door!
Doet het wel... maar is 1 uur 20 minuten lang..Tubby schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:11:
bf geeks hebben hun archive up gebracht, hierin zijn alle coverages tot nu toe terug te vinden.
http://www.bfgeeks.com/?page=bftv_archive
Als je denkt dat goed heli kunt vliegen moet je voor de gein eens kijken naar de stream Team Xuffix vs team9 (23/01/2006 21:00)
de heli pilot van team9 doet piloten en gunnen tegelijk
Die moet ik ook nog steeds hebben... Zat gisteren in een server, en daar heb ik even gebruik gemaakt om ff mijn Knife badge en Pistol Badge te halen .... Was ook goed opweg voor mijn Commander Badge .. stond op 38 punten ...moest ff één kill hebben ... toen was het veld afgelopen ... argggghhhh.Anoniem: 166650 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:14:
Aan zijn reactie zo te zien maar net een dag of 2
Ik heb gisteren ook ff een nieuwe accountje aangemaakt .. en had in 1 ronde al meteen die badge voor Explosieven.
Heel simpel als je weet hoe C4 werkt ^^
Toen ik dit aan het typen was moest ik eerst de batterijen van mijn toetsenbord vernieuwen haha ..
Die anderen nu eerst aan de oplader zetten!
Ik heb ook een leuke computer..
Anoniem: 105758
ok bedanktfragcompany schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:36:
De 155mb voldoet en is alles wat je nodig hebt,heb die nl ook hier draaien
absoluut, een heel vervelend probleem (vooral dat van dat tweede pakketje) Ik heb erg vaak dat ik daardoor niet alleen mezelf kill maar vaak ook een teammate die naast het tweede pakketje staat ..maxoss schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:52:
Wie kan mij vertellen hoe je die c4 nou snel kan laten ontploffen. Ik zie vrij vaak dat andere c4 neergooien en 1 sec laten ontploft het al. Als ik dat probeer gaat het lang niet zo snel omdat het verwisselen naar ontsteking lang duurt + soms gooit hij ontbedoelt een 2de pakketje c4 neer terwijl ik op rechtermuisknop drukte?Iemand hier ook last van?
[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 25-01-2006 12:57 ]
Anoniem: 115939
Same for me, misschien een toetsenbord met macros gebruiken oid?!? Ik krijg het ook niet altijd voor elkaar, aaarghhhmaxoss schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:52:
Wie kan mij vertellen hoe je die c4 nou snel kan laten ontploffen. Ik zie vrij vaak dat andere c4 neergooien en 1 sec laten ontploft het al. Als ik dat probeer gaat het lang niet zo snel omdat het verwisselen naar ontsteking lang duurt + soms gooit hij ontbedoelt een 2de pakketje c4 neer terwijl ik op rechtermuisknop drukte?Iemand hier ook last van?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 115939 op 25-01-2006 13:46 ]
Zelfde probleem hier, bij het laatste pakketje wil hij er dan ineens 2 gooien soms, bij de 2e laat hij de boel dan ontploffen, plaf doodBasieP schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:57:
[...]
absoluut, een heel vervelend probleem (vooral dat van dat tweede pakketje) Ik heb erg vaak dat ik daardoor niet alleen mezelf kill maar vaak ook een teammate die naast het tweede pakketje staat ..
als iemand hier een oplossing voor heeft dan ben ik ze eeuwig dankbaar
Als je spawnt, effe eentje weggooienSuicyder schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:14:
[...]
Zelfde probleem hier, bij het laatste pakketje wil hij er dan ineens 2 gooien soms, bij de 2e laat hij de boel dan ontploffen, plaf dood
Wat jij zegt helpt niet, wat wel help is. als je medic bent en je probeert iemand to leven te wekken en dat wilt niet lukken moet je een medpack op zijn lichaam gooien en dan moet het lukken
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 25-01-2006 14:31 ]
Yeps is een bug dacht ik..had er gisteren ook last toen ik voor de gein mijn explosive badge ging halen..heb hem wel gehaald met mn eerste poging trouwens *lol* En een van mn humoristische kills ermee gemaakt trouwens. Ging als volgt...Ik zag een enemy lopen en op gegeven stond hij stil om op iemand te schieten toen ben ik heel sneaky achter hem geslopen en heb een pakketje C4 op zn hoofd geplakt hahaha..Heb hem even laten lopen omdat het er zo grappig uitzag zo'n rood doodshoofd in zn nek en toen was het BOOM!!maxoss schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:52:
Waar inAnoniem: 109640 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:30:
[...]
Wat jij zegt helpt niet, wat wel help is. als je medic bent en je probeert iemand to leven te wekken en dat wilt niet lukken moet je een medpack op zijn lichaam gooien en dan moet het lukken
[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 25-01-2006 14:46 ]
Anoniem: 128025
Dacht dat je geen C4 "OP" mensen kon plakken in BF2djerror schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:31:
[...]
Yeps is een bug dacht ik..had er gisteren ook last toen ik voor de gein mijn explosive badge ging halen..heb hem wel gehaald met mn eerste poging trouwens *lol* En een van mn humoristische kills ermee gemaakt trouwens. Ging als volgt...Ik zag een enemy lopen en op gegeven stond hij stil om op iemand te schieten toen ben ik heel sneaky achter hem geslopen en heb een pakketje C4 op zn hoofd geplakt hahaha..Heb hem even laten lopen omdat het er zo grappig uitzag zo'n rood doodshoofd in zn nek en toen was het BOOM!!
Dacht ik eigenlijk ook eerst misschien foutje geweest in het spel...gebeuren wel vaker rare dingen in BF2 jammer dat ik geen screenshot had gemaaktAnoniem: 128025 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:41:
[...]
Dacht dat je geen C4 "OP" mensen kon plakken in BF2
Anoniem: 153850
Net als in het echte leven moet je met c4 gewoon voorzichtig omgaan anders kan het wel eens fout aflopenAnoniem: 109640 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:30:
[...]
net als het te snel plakken van c4 kan eht laten detonaten
Zoek de server: Hero's Must Conquer #1 KarkandTranzy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:45:
[...]
Die moet ik ook nog steeds hebben... Zat gisteren in een server, en daar heb ik even gebruik gemaakt om ff mijn Knife badge en Pistol Badge te halen .... Was ook goed opweg voor mijn Commander Badge .. stond op 38 punten ...moest ff één kill hebben ... toen was het veld afgelopen ... argggghhhh.
Maaruh ...met C4 plakken op tanks ... maakt het nog uit of je gaat liggen als je de boel laat ontploffen... want je moet best redelijk er vanaf staan wil je ongeschonden eruit komen.
[ Voor 56% gewijzigd door DR161 op 25-01-2006 15:33 ]
pssst geld kopen?
Psies. Ik snap niet wat mensen daarop tegen hebben. Als ik ze tegenkom zijn ze gehakt, omdat ik wél heb leren spelenAnoniem: 166650 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:34:
Haha .. zo gaat het wel!
Als ze het doen .. het zal wel aan me reet vastroesten .. ik laat ze gewoon lekker gaan.
Koosje Kansloosjes!
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 25-01-2006 15:37 ]
Er is een toets om ze uit te zeggen, ik weet echter zo niet meer welke, heet dacht ik iets als 3d map ofzo.Anoniem: 42791 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:36:
Hebben jullie ook weleens dat je opeens geen vlaggetjes meer in de omgeving ziet als je in een vliegtuig zit? Je weet wel, die kleine vlaggetjes die je hebt zodat je als je loopt of vliegt kan zien waar je heen moet (dus niet op de kaart, maar in het veld). Ram ik per ongeluk op een knopje dat die dingen uit zet of is dit een bugje?
geheelonthouder met geheugenverlies
Anoniem: 163694
Anoniem: 115939
Frustrerend en erg zielig. Moeten ze maar een password erop zetten als ze geen anderen dulden. Echt een bulldozer moment, huisadres opzoeken en platwalsen die gasten.Anoniem: 163694 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:47:
Maar wat gebeurd er , die gast schiet mij dood met een sniper.Ik dus heel pissig en begin een vote.
Maar dat schiet ook niet op omdat zij een clan waren en die server van hen was.
Dus niemand deed stemmen op 2a3 na..maargoed ik dus weer wachten , zij waren weer heel snel dood die gasten konden niet eens fatsoenlijk vliegen.Ik dus weer sneller dan hen en ik spring in de F35 vervolgens stond een van hen voor de vliegtuig , dus ik denk flikker maar op met jullie ..rijd hem gewoon omver met dat vliegtuig..zie ik even later Bye Byee Byeee , werd ik gekickt..Vuile vieze mensen toch.Als ik die gast voor mij had , had ik heel zijn hoofd verbouwd ..
Wilde nog terug gaan en ze helemaal uitschelden maar dat kon niet
Anoniem: 129220
Linkeralt.Anoniem: 42791 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:43:
Mkay, zal eens bij de keyboard settings kijken dan..
Caps-lock, Manage Squad, klik mensen aan, en druk op ApplyAnoniem: 163694 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:47:
ik speel al maanden lang en ik ken alles van het spel behalve 1 ding.
Als ik een squad open , hoe kan ik dan mensen uitnodigen voor mijn squad ?
[ Voor 39% gewijzigd door Mr. Bondt op 25-01-2006 15:58 ]
neee is een bug...Anoniem: 153850 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:13:
[...]
Net als in het echte leven moet je met c4 gewoon voorzichtig omgaan anders kan het wel eens fout aflopen![]()
HuldeMr. Bondt schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:57:
[...]
Linkeralt.
Heel irritant als iemand weer zit te lamen @ DJMantri, en ik moet Alt-Tabben
Anoniem: 163694
BedanktMr. Bondt schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:57:
Caps-lock, Manage Squad, klik mensen aan, en druk op Apply
[ Voor 8% gewijzigd door BasieP op 25-01-2006 16:59 ]
Ik zou dit spel niet eens durven te installeren in het Nederlands .... blergh moet er niet aan denken.BasieP schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:58:
waarom zegt iedereen hier 'MOC' ??
het is toch echt MEC (middle eastern coalition)
hebben jullie nederlandse versie ofzo? (midden oosten coalitie?)
dan zeggen jullie toch ook niet 'VSMK'
[ Voor 10% gewijzigd door BaT op 25-01-2006 17:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq