@ericr: Het gedrag is zeker interessant. En toch... ik mis iets ik weet alleen niet wat.
@Harmrhebergen: Erg mooie kramsvogel, echt prachtige tekening. Alleen wel onrustige bokeh.
@Arjan: ja, wat moet ik daar nog van zeggen?
@amstel76: Heel cliche maar daar is de plaat niet bepaald minder om.
@Chiron: sorry, huisdierenkiekje.
@kurgan: Los al leuk, als serie nog leuker. Volgende keer mag je best de medium versie hier neerzetten hoor.
@Teun_2: De eerste springt er negatief uit, te krap en zeker in portret kijkt dan niet lekker. De 2e is een typisch meeuwen probleem, te veel op 1 foto. De 3e vind ik te schuin en niet echt een dierenplaat.
@sbosveld: Weer 's een andere tijgerfoto. Kan, vind ik, iets lichter en iets meer contrast en verzadiging hebben.
@helox: Typisch voor een roodborstje, je krijgt ze 't beste per ongeluk op de foto. Leuke combi rood en roze. Mag iets lichter.
@amstel76: De eerste is ook leuk, wel hard licht. De 2e is te onrustig rechts vind ik.
@powerup. Leuke plaat, van mij mag er rechts iets af en de witbalans iets warmer. Lekker scherp!
Ik ben gisteren wezen uitwaaien op Tiengemeten. Als een van de weinige liep ik met een 70-300, verder zag ik veel Bigma's en zelfs een 600mm f4.
Met veel geploeter toch een paar redelijke.
PAar minuten wachten en toen vloog 'ie toch op.
Deze had ik bijna in de bittenbak gegooid omdat de vogel zo wegvalt. Echter, het heeft ook wel iets omdat het laat zien hoe goed de kleuren zijn van het beest voor z'n omgeving.
Ik had me voorgenomen om niet meer in dit soort licht te schieten.
En om je een idee te geven waarom 300mm kort is, dit soort landschap tref je. Vrijwel geen dekking.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++