Universal Creations schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:28:
[modbreak]Beste medetweakers,
het begint hier langzaamaan het "plaats hier kiekjes van je schattige huisdier" topic te worden. Zonder direct de schuldigen aan te wijzen, lijkt het mij wel duidelijk dat het niveau van sommige foto's erg laag ligt. De foto die je plaatst moet op zijn minst testcasewaardig zijn. Ook een rits foto's van hetzelfde huisdier plaatsen is niet echt gewenst. Beter 1 goede foto uitkiezen, dan 5 zeer matige kiekjes.[/]
Begrijpelijk punt, maar het maakt misschien voor sommige mensen de drempel wel hoog om een foto te plaatsen.
Althans dat is het voor mij nu wel geworden om eerlijk te zijn.
Ik beschik niet over een dikke spiegel reflex camera maar gewoon over een goede compact en ik heb ook niet de intentie om professioneel fotograaf te spelen, maar ik wil wel graag leren hoe ik een betere foto kan maken, hoe ik hem eventueel beter tot zijn recht kan laten komen door wat nabewerking en ga zo maar door.
Daarom vind ik het wel leuk om zo af en toe hier eens een foto te plaatsen, ook al is die foto in de ogen van de wat betere fotograven "slechts" een show mijn huisdier foto.
Maar goed point taken en ik zal er in ieder geval rekening mee houden.
[
Voor 7% gewijzigd door
Bommes op 23-01-2011 14:00
]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.