[Verzamel] (Huis)dieren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste
Acties:
  • 241.233 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Waarom niet een nieuw topic beginnen zonder '(huis)' in de titel? Dan komt niet iedereen buiten FG even zn honden/katten fotos droppen..
En na 137 pagina's word het misschien ook eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:11

Bommes

Capo del formaggio

Universal Creations schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:28:
[modbreak]Beste medetweakers,

het begint hier langzaamaan het "plaats hier kiekjes van je schattige huisdier" topic te worden. Zonder direct de schuldigen aan te wijzen, lijkt het mij wel duidelijk dat het niveau van sommige foto's erg laag ligt. De foto die je plaatst moet op zijn minst testcasewaardig zijn. Ook een rits foto's van hetzelfde huisdier plaatsen is niet echt gewenst. Beter 1 goede foto uitkiezen, dan 5 zeer matige kiekjes.[/]
Begrijpelijk punt, maar het maakt misschien voor sommige mensen de drempel wel hoog om een foto te plaatsen.
Althans dat is het voor mij nu wel geworden om eerlijk te zijn.
Ik beschik niet over een dikke spiegel reflex camera maar gewoon over een goede compact en ik heb ook niet de intentie om professioneel fotograaf te spelen, maar ik wil wel graag leren hoe ik een betere foto kan maken, hoe ik hem eventueel beter tot zijn recht kan laten komen door wat nabewerking en ga zo maar door.
Daarom vind ik het wel leuk om zo af en toe hier eens een foto te plaatsen, ook al is die foto in de ogen van de wat betere fotograven "slechts" een show mijn huisdier foto.

Maar goed point taken en ik zal er in ieder geval rekening mee houden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bommes op 23-01-2011 14:00 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:46

MBV

@bommes: het gaat niet over de camera, maar over de fotograaf. Ook in het test/showcase-topic staan foto's die met een compactcamera zijn gemaakt. Ik zie in dit topic dan ook diverse 'kijk-mijn-poes-lief-zijn-foto's die met een veel te dure camera zijn genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Bommes schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:46:
[...]

Begrijpelijk punt, maar het maakt misschien voor sommige mensen de drempel wel hoog om een foto te plaatsen.
Althans dat is het voor mij nu wel geworden om eerlijk te zijn.
Ik beschik niet over een dikke spiegel reflex camera maar gewoon over een goede compact en ik heb ook niet de intentie om professioneel fotograaf te spelen, maar ik wil wel graag leren hoe ik een betere foto kan maken, hoe ik hem eventueel beter tot zijn recht kan laten komen door wat nabewerking en ga zo maar door.
Daarom vind ik het wel leuk om zo af en toe hier eens een foto te plaatsen, ook al is die foto in de ogen van de wat betere fotograven "slechts" een show mijn huisdier foto.

Maar goed point taken en ik zal er in ieder geval rekening mee houden.
eens heb dan ook 1x gepost en zal dit niet meer doen zonde topic zal wel doodbloeden zo.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:34
Scirocco schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:30:
Waarom niet een nieuw topic beginnen zonder '(huis)' in de titel? Dan komt niet iedereen buiten FG even zn honden/katten fotos droppen..
En na 137 pagina's word het misschien ook eens tijd.
Daar zijn we atm mee bezig :)

Voor de gewone kiekjes zijn er in SG Ervaringen met het houden van katten (pics ok) en Ervaringen met het houden van honden (pics ok). Vraagjes over fotobewerking kunnen in Het grote-kleine-fotobewerkingsvraagjes-topic v2010. Commentaar over het beleid in dit en andere topics kan in het FGS feedback topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Om doodbloeden te voorkomen, zal ik maar weer wat posten:

Afrikaanse leeuw Ceasar in Artis. Eén van de twee dames was krols, hij mocht er echter niet op. Zij begon zand weg te scheppen met haar voorpoten, hij deed dat na en ging vervolgens in de kuil liggen. Het geluid van mijn camera trok de aandacht:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5244/5373257652_54f89e562f_z.jpg
2011-01-20-15h04m23.272P5765 by A.J. Haverkamp, on Flickr

Dwergezeltje Luna (05-01-2011) met haar moeder in Dierenpark Amersfoort:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5243/5339134095_c85c53815f_z.jpg
2011-01-09-14h53m34.272P5046 by A.J. Haverkamp, on Flickr

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou, zal ik ook eens proberen een duit in het zakje te doen.

Een paar kiekjes van mijn kant:

M'n terminale vader met z'n beste maatje
Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/sized_DSC06417.jpg

Een van onze vlaamse reusjes in de sneeuw
Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/sized_DSC014971.jpg

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Deze kan op slot, het nieuwe deel staat hier: [Verzamel] Dieren - Deel 3

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Met alle respect voor jouw huisdier blijft dit natuurlijk nog wel een fotografie forum. We verwachten dus wel foto's van kwaliteit. Geen foto's "om je huisdier te showen"!

En ook in dit topic wordt commentaar op je voorgangers erg gewaardeerd.