@madmaus: Geweldige foto! Mooi contrastrijk, mooi 'schoon' en helder wit, interessant perspectief en heerlijk scherp. Weinig op aan te merken. Hoogstens een beetje krap bovenaan de foto.
@musicsoul: Aardig idee, maar helaas niet zo goed uitgepakt. Je had i.m.o. dichter op het onderwerp gemogen (het poezie verdwijnt nu teveel in de rest van de foto) en hij/zij kijkt nu de foto uit. Was mooier geweest denk ik als de poes links in de foto stond, of naar links keek. En de wielen van de auto storen me ook, maar dat gaf je zelf ook al aan. Z/W omzetting is volgens mij wel okee.
@Chiron: Leuke kat, maar helaas is de foto wat minder. Zoals al eerder opgemerkt is je onderwerp (zwaar) onderbelicht en trekt het uitgebeten raam alle aandacht.
@royv: Erg mooi! Technisch prima en i.m.o. origineel perspectief laag bij de grond, scheve horizon. Haarscherp ook. Deze maakt me aan het lachen.
@marceltuit: Onder de omstandigheden denk ik het maximale dat je er uit kon halen. Gewoon een mooie foto denk ik. Mis een beetje contrast in de foto, met name tussen kop en de achtergrond, waardoor de foto wel een beetje vlak wordt. Verder een mooi dier op een mooi moment vastgelegd.
@Soepstengel: Als kattenliefhebber kan ik deze foto wel waarderen. Mooi scherp in de ogen. Vind echter de dof te klein voor de 'hoeveelheid kat' die je in beeld brengt, dat doet af aan de foto. Als je nog dichterbij was gegaan en echt alléén de ogen had, was dat denk ik iets mooier uitgekomen met die krappe dof...
@Amstel76: Eerste foto vind ik de leukste. Erg mooi contrast, leuk met die sneeuwkorrels in de vacht. Volgens mij nét niet helemaal scherp op het oog... Tweede foto vind ik minder flatteus, maar beide zijn het technisch prima foto's.
@ajhaverkamp: Prima foto. Prima scherpte en contrast. Alleen op de één of andere manier vind ik de kleuren in de foto niet echt bij elkaar passen... daardoor vind ik 'm persoonlijk niet heel lekker kijken.
@Zyphrax: De tweede foto springt er w.m.b. uit. Erg mooi. Goede scherpte, goed belicht en een mooie compositie! Misschien linksonderin een klein beetje krap gekaderd, maar dat mag de pret niet drukken...

Andere twee foto's zijn technisch prima, maar vind ik minder interessant.
Not being paranoid doesn't mean nobody is following you...