intermusic schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 22:02:
Het zijn altijd weer die katten, maar jah het zijn nou eenmaal één van de populairste huisdieren.
Ik heb een Canon powershot A510 gebruikt en omgekeerde poster als witte achtergrond.
Bouwlamp rechts en boven object. ISO waarde op 50.
Volgende dingen met Photoshop aangepast.
- remove noise (despeckle)
- Shadow/highlight
- Levels (witbalans opnieuw gepakt)
- Beetje Healing brush
[afbeelding]
Zou wel op- of aanmerkingen willen hebben
--blanco--
[ Voor 96% gewijzigd door Badger op 29-07-2007 17:24 . Reden: Afbeelding niet meer online ]
Verwijderd

Mijn kat, met wat verscherping, en het blauwe kanaal als monochroom invoer. Hij heeft groene ogen, dus vandaar
Focal length: 55mm
Shutter speed: 1/10sec
Aperture: F/5,6
Iso-200
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 23:26 ]

Ik heb em al bij een ander topic staan, maar vind em hier ook nog erg goed passen.
Tis met een canon A510 gemaakt. Alles handmatig ingesteld en de "transport mode" op meerdere foto's achter elkaar gezet, anders is zo'n likje er niet makkelijk op te krijgen
Mijn eerste foto die ik in het FG forum post.
Gemaakt op de eerste dag dat ik in het bezit was van mijn EOS 350D.
Mijn hond , een Flatcoated Retriever net na het zwemmen.

[ Voor 35% gewijzigd door Ruzz321 op 07-08-2006 02:12 ]
--blanco--
JTDoenVk, ik vind die 2e met koeien en windmolens erg geslaagd.
JTDoenVk, ik vind die 2e met koeien en windmolens erg geslaagd.
[ Voor 70% gewijzigd door Badger op 29-07-2007 17:24 . Reden: Afbeelding niet meer online ]
Mooie kat. Welk merk is het?WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:34:
dit was onze kat voor het eerst buiten bij de vijver.
edit: gevonden. Ocicat
[ Voor 6% gewijzigd door sariel op 08-08-2006 14:45 ]
FlatcoatsRushwood schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 02:10:
Mijn eerste foto die ik in het FG forum post.
[afbeelding]
@intermusic, leuke foto!
Een lekkere kop voor de foto zo! Standpunt goed gekozen, alleen vind ik de achtergrond wat aan de donkere kant en daardoor best veel aandacht opeisen. Voor de rest zeker wel een leuke foto van de hond!Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:05:
[afbeelding]
Mijn hond Dribbel. Commentaar welkom.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Verwijderd
Ja hij is 's avonds genomen, en heb flits gebruikt. Daardoor werd alleen haar kopje belicht en de achtergrond niet. Bedankt voor het commentaar in ieder geval
.
Eventjes mijn eerste foto'tje posten.
Onze twee nieuwe katjes (Mandarine en Napoleon) zijn van de week overleden
. Had gelukkig mijn D50 twee weekends geleden mee, en heb toen wat aan het prutsen geweest. Ik denk van beiden een toffe foto genomen te hebben. Ik post er hier drie (EDIT:hoop dat het mag, startpost spreekt niet uitdrukkelijk van solo foto's). C&C op de foto's welkom.
Mandarine

Mandarine in actie

Napoleon

Zijn mijn eerste foto's met mijn brand new D50 met 18-70 Nikkor.
Onze twee nieuwe katjes (Mandarine en Napoleon) zijn van de week overleden
Mandarine

Mandarine in actie

Napoleon

Zijn mijn eerste foto's met mijn brand new D50 met 18-70 Nikkor.
[ Voor 6% gewijzigd door DexterBelgium op 09-08-2006 20:28 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
Vandaag even 1 van onze katten op de kiek gezet 
Deze mafkop heet "Phoebe" (kat van me zusje dus geen inspraak
)
een aantal fotos genomen met een Panasonic TZ-1

deze foto even omgedraait zodat we geen nekklachten krijgen
c&c welkom, ben nog aan het leren!
Deze mafkop heet "Phoebe" (kat van me zusje dus geen inspraak
een aantal fotos genomen met een Panasonic TZ-1

deze foto even omgedraait zodat we geen nekklachten krijgen

c&c welkom, ben nog aan het leren!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 00:51 ]
Hertje:

Canon EOS 350D - 17-70 Sigma - 70-300 Sigma
t is dat jij zegt dat het een hert is
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Tja....er zijn mensen die denken dat de melk bij Albert Heyn gemaakt word
Volgens mij is het een dam-hertje. Ziet er wel zo uit iig.
Verder niet zo'n hele spannende compositie, maar gewoon normaal goed
Verder niet zo'n hele spannende compositie, maar gewoon normaal goed
Een beetje een snapshot, maar ik kon het niet laten om deze toch nog ff te posten.

@hansvanzet: zoals nomad al zei, hij is wat standaard. Probeer volgende keer te kijken of je een spannendere compositie kan krijgen door bijvoorbeeld de foto vanuit een lager standpunt te maken.
En misschien nog een beetje extra contrast erbij, om de kleuren wat extra boost te geven.

@hansvanzet: zoals nomad al zei, hij is wat standaard. Probeer volgende keer te kijken of je een spannendere compositie kan krijgen door bijvoorbeeld de foto vanuit een lager standpunt te maken.
En misschien nog een beetje extra contrast erbij, om de kleuren wat extra boost te geven.
Ik post zo nu en dan een foto in verschillende topics en krijg bijna altijd zelfde commentaren: compositie en kleuren. Compostie is in sommige gevallen wat moeilijk (niet mogelijk om een ander standpunt te kiezen, om wat voor reden ook). Een uitsnede maken is een andere zaak, dus laat het commentaar maar komen hoor. Hier nog een foto van twee hertjes (Tobiaz)
met de kleuren wat sterker.

@justawitte: toch wel een leuke foto! al is de compositie niet je van het

De kat in ons studentenhuis. Kijkt meestal een stuk minder intelligent moet ik wel zeggen. De kleuren/contrasten zijn misschien nog niet helemaal ideaal, iemand ideetjes daarover? Laat maar horen.
Stuk beter, kleuren heb je goed aangepakt en is goed zo, maar nu is de foto wel een beetje overbelicht, dit trekt wel behoorlijk de aandacht en dat is jammer. Met highlights de overbelichte gedeeltes een beetje terug schroeven?hansvanzet schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:37:
Ik post zo nu en dan een foto in verschillende topics en krijg bijna altijd zelfde commentaren: compositie en kleuren. Compostie is in sommige gevallen wat moeilijk (niet mogelijk om een ander standpunt te kiezen, om wat voor reden ook). Een uitsnede maken is een andere zaak, dus laat het commentaar maar komen hoor. Hier nog een foto van twee hertjes (Tobiaz)met de kleuren wat sterker.
[afbeelding]
nice pic justawitte
Op deze manier??: kliknomad85 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:52:
[...]
Stuk beter, kleuren heb je goed aangepakt en is goed zo, maar nu is de foto wel een beetje overbelicht, dit trekt wel behoorlijk de aandacht en dat is jammer. Met highlights de overbelichte gedeeltes een beetje terug schroeven?
nice pic justawitte
mijn 2 perzen.
origineel & bewerkt.
(Ogen zijn onbewerkt, zijn oranje van zichzelf)

Exif foto 1 & 2:
Lens: 28-75mm F/2.8 D
Focal Length: 60mm
Exposure Mode: Aperture Priority
Metering Mode: Center-Weighted
1/60 sec - F/4
Exposure Comp.: 0 EV
Sensitivity: ISO 200

Exif foto 3 & 4:
Focal Length: 66mm
1/60 sec - F/4
origineel & bewerkt.
(Ogen zijn onbewerkt, zijn oranje van zichzelf)

Exif foto 1 & 2:
Focal Length: 60mm
1/60 sec - F/4

Exif foto 3 & 4:
Focal Length: 66mm
1/60 sec - F/4
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Deze was volgens mij een stuk mooier geweest als je (meer) door je knieën was gegaan.
Oeps, had de verkeerde foto te pakken; dat was de eerste foto, voor de 2e ben ik inderdaad door mijn knieen gegaan. Hierboven gecorrigeerd. Helaas niet meer kunnen maken, kat in kwestie ging er vandoor.Deze was volgens mij een stuk mooier geweest als je (meer) door je knieën was gegaan.
[ Voor 14% gewijzigd door ijdod op 18-08-2006 12:46 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
De twee hondjes die tijdelijk bij mij in huis logeren. Het zijn allebei Cairn Terriërs.
Spencer:

Thimber:

Beide foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 350D met Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM.
Spencer:

Thimber:

Beide foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 350D met Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
I'm confused Skinlab met een identiteitscrisis?
Maar goed: leuke foto, jammer van dat blaadje
Bij deze ook wat foto's van mijn vriendin, gemaakt met haar Nikon D50 met kitlens.
1.

Onze Berner Reza op zn mooist..
2.

Reza al lachend!
3.

Naomi de Heilige Birmaan seal point.
4.

Pepijn, 1 van onze 15 ratjes.
1.

Onze Berner Reza op zn mooist..
2.

Reza al lachend!
3.

Naomi de Heilige Birmaan seal point.
4.

Pepijn, 1 van onze 15 ratjes.
Was getekend, enz. | specs
Nickchangelittlejoannes schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:53:
I'm confused Skinlab met een identiteitscrisis?
Blaadje is idd jammer, maar als ik dat had weggehaald was het poesje ook weg

Niet echt een "aaaaaaaaaaah, wat lief" gehalte hè...
is dat een steffordshire? mooi beest iig!
This too shall pass
Verwijderd
ja dat is een engelse staffordshire bullterrier ja, thnx manSharky schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:24:
[...]
is dat een steffordshire? mooi beest iig!
aaawhh, wat schattig
@wodkalime je eerste foto is erg gaaf. Jonge katjes in het gras geeft meestal leuke foto's.
@triple x je eerste foto is ook erg strak. Mooier dan je 2e post. Vooral de dof en de tong geven je foto veel extra kracht wat ik bij de 2e een beetje mis.
Vandaag nog ff een foto geschoten van onze kat.
@triple x je eerste foto is ook erg strak. Mooier dan je 2e post. Vooral de dof en de tong geven je foto veel extra kracht wat ik bij de 2e een beetje mis.

Heb je hier veel aan nabewerkt? Want het water doet heel nep aan (het is net een zwart zeil) en ook die druppels op z'n kop lijken net alsof ze er later opgeplakt zijn.
The devil is in the details.
Helemaal niks, komt zo uit de camera (alleen kleiner gemaakt)Hahn schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:14:
Heb je hier veel aan nabewerkt? Want het water doet heel nep aan (het is net een zwart zeil) en ook die druppels op z'n kop lijken net alsof ze er later opgeplakt zijn.
Sigma 70-300 APO op 300mm 1/160 f=5.6
De hond van mijn ouders
panasonic lumix fx01
panasonic lumix fx01

Panorama is mooi alleen ik vind hem wel saai eigenlijk! Misschien komt dat door de vissen die er (niet of weinig) zijnFrank|A schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:49:
Click voor een pano van m'n aquarium (6 fotos): 2400x1000 pixels
[afbeelding]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
Dit is een van de eerste foto's die ik met mijn nieuwe Canon EOS 350D en kitlens heb geschoten.

Het hondje is van de buren, ze hebben hem net nieuw.
Hij bevalt mij iniedergeval erg goed, vind hem lekker scherp
.

Het hondje is van de buren, ze hebben hem net nieuw.
Hij bevalt mij iniedergeval erg goed, vind hem lekker scherp

Deze moest ik hier dan maar even posten.
Ben nog erg aan het wennen aan me "nieuwe" camera dus me huisdieren zijn als eerste proefkonijn.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
hey sharp, volgens mij heb jij wat teveel sharpening op je foto's losgelaten. Vind het iig storend zoals het er nu uitziet eigenlijk. Wel leuke compositie maar hij is mij te hard.
Mooie foto's allemaal!! Ik wil niet zeggen dat ik hier allemaal aan kan tippen... Toch probeer ik het 
Dit is trouwens mijn eerste post op dit forum, heb me net aangemeld!
Deze foto is genomen in de polders die je rondom het dorp waar ik woon kan vinden. (Dinteloord)

Groetjes, Django
Dit is trouwens mijn eerste post op dit forum, heb me net aangemeld!
Deze foto is genomen in de polders die je rondom het dorp waar ik woon kan vinden. (Dinteloord)
Groetjes, Django
[ Voor 28% gewijzigd door djangoster op 10-09-2006 17:52 ]
<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....
een van me eerste pics met mijn net aangeschafte canon 350d

orgineel --> http://img242.imageshack.us/img242/1994/rrrrfk5.jpg

orgineel --> http://img162.imageshack.us/img162/6635/rrr2rkq3.jpg

orgineel --> http://img242.imageshack.us/img242/1994/rrrrfk5.jpg

orgineel --> http://img162.imageshack.us/img162/6635/rrr2rkq3.jpg
[ Voor 47% gewijzigd door BruceLee op 18-09-2006 22:32 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Poes/kat (whatever) @ vakantie:

Canon 300D.
Vond hem zelf wel mooi gelukt, maar misschien ben ik snel tevreden

Canon 300D.
Vond hem zelf wel mooi gelukt, maar misschien ben ik snel tevreden
Ik vond dit zelf wel een geslaagde foto van mijn trouwe hond Luca 
(Het kader komt er hier alleen niet zo goed uit omdat de achtergrond ook wit is, maar goed)
Verder onbewerkt, geschoten met de 50mm f1.8.
(Het kader komt er hier alleen niet zo goed uit omdat de achtergrond ook wit is, maar goed)
Verder onbewerkt, geschoten met de 50mm f1.8.

Ook maar eens wat posten...hoop dat het aan de 'minimale kwaliteit' voldoet
.
Onze poes Vlinder:

Onze poes Vlinder:
[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 28-09-2006 13:04 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Rooie was weer enorm alert vanmiddag 

Iets wakkerder:

Iets wakkerder:

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Hoe heb je die witte achtergrond eigenlijk gekregen? Speciale belichting of blijft je kat gewoon netjes voor een wit doek zitten?justawitte schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:35:
[afbeelding]
PS: Oh ja... Misschien beetje onnodig om te zeggen dat ik het een topplaat vind?
[ Voor 10% gewijzigd door BugBoy op 13-10-2006 22:39 . Reden: PS-je toegevoegd ]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Geen wit doek, of witte muur, de kat zat gewoon voor het raam. Ik had expres al wat overbelicht om een witte achtergrond te krijgen, maar dat was niet voldoende. De kat zat namelijk met z'n rug naar het zonlicht. Later heb ik het raw bestand nog wat extra overbelicht, en de laatste restjes waarop de bomen nog zichtbaar waren heb ik weggeshopt.BugBoy schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:39:
[...]
Hoe heb je die witte achtergrond eigenlijk gekregen? Speciale belichting of blijft je kat gewoon netjes voor een wit doek zitten?
PS: Oh ja... Misschien beetje onnodig om te zeggen dat ik het een topplaat vind?
Nu ik hier toch post, meteen nog maar eenshotje van onze kater.

mijn huisdieren 

This too shall pass
Het is weer herfst, dus kruisspinnentijd:

For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Deze foto heb ik genomen op het Museumplein in Amsterdam

[ Voor 3% gewijzigd door flo_ op 28-10-2006 13:14 ]
Verwijderd
Onze Beagle Trix
http://i14.tinypic.com/2n1xgxw.jpg
Foto's resizen naar max. 600px breed graag!
http://i14.tinypic.com/2n1xgxw.jpg
Foto's resizen naar max. 600px breed graag!
[ Voor 37% gewijzigd door Zoefff op 29-10-2006 23:34 ]
het is een mooie foto, maar de ogen missen levendigheid, dat komt omdat je focus op de neus ligt en niet op de ogen. Probeer de volgende keer dus de focus wat te verleggen.
Verwijderd
Dat klopt wel maar dat vindt ik opzich niet zo erg..., je ziet zo de snorharen ook mooi scherp.nomad85 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:48:
[...]
het is een mooie foto, maar de ogen missen levendigheid, dat komt omdat je focus op de neus ligt en niet op de ogen. Probeer de volgende keer dus de focus wat te verleggen.
Volgende keer m'n diafragma iets groter zetten misschien...
Mooie foto! Alleen de duif kijkt beetje boos, toevallig ook aangevallen door die duif nadat je de foto gemaakt had?Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:22:
mooie duif ajhaverkamp! Ik heb ook nog een duifje op de lichtgevoelige plaat gezet:
[afbeelding]
Verwijderd
gelukkig niet. Tis de duif van mn broertje en die is nog al waakzaam over zijn huis en voer, dus tja. HIj kijkt altijd erg boos naar andere vreemde vogels
Vanochtend, tijdens de zonsopkomst.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Als er geen koe opstond, zou ik zeggen dat dit een plaatje van een modelbouwomgeving was. Heb je er nog speciale bewerkingen op los gelaten? Lucht donkerder gemaakt? Filters gebruikt?Mercarra schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:42:
[afbeelding]
==
hoi
Klopt er iets niet aan dat gras of ligt het aan mij?Mercarra schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:42:
[afbeelding]
Te groen? Ik heb de foto genomen op f/1.8, vandaar het 'modelbouwidee' wat hierboven werd genoemd. De lucht heb ik inderdaad iets donkerder gemaakt.Evil M@V schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:28:
[...]
Klopt er iets niet aan dat gras of ligt het aan mij?
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Daardoor klopt de kleur van het gras niet meer met de lucht, als de lucht in het echt zo donker is,Mercarra schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:29:
[...]
Te groen? Ik heb de foto genomen op f/1.8, vandaar het 'modelbouwidee' wat hierboven werd genoemd. De lucht heb ik inderdaad iets donkerder gemaakt.
(zwaar bewolkt) dan ziet het gras er niet zo erg groen uit.
De meeste mensen behalve photoshoppers en (gedeeltelijk) kleurenblinden hebben een soort mentaal referentie kader, je weet hoe gras er uit ziet, je ziet dat er iets niet klopt.
Een van mijn knuffelkatjes in het asiel:

(ik help daar elke vrijdag als vrijwilliger)
Deze heeft overigens een huisje gevonden dus zal ik moeten gaan missen

(ik help daar elke vrijdag als vrijwilliger)
Deze heeft overigens een huisje gevonden dus zal ik moeten gaan missen
Verwijderd
Onze hond, een jack-russel.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 13:20 . Reden: toch maar ff rezisen ;P (kader ook nog -.- ) ]
Verwijderd
Had dit weekend weer de D50 te leen om nog een keer proberen mooie plaatjes buiten te schieten, maar helaas vies weer, maar wel een grappig oppashondje Jilke met dr Kikker:

En zonder dr Kikker (komt weinig voor
)

En zonder dr Kikker (komt weinig voor

ik snap dat je een originele uitsnede wou maken, maar ik vind dit niet zo geslaagd. Mijn ogen vinden niet echt een doel om heen te gaan bij deze foto. Uiteindelijk beland je wel bij de ogen van de hond, maar dit loopt niet lekker. Leuk geprobeerd, maar voor mij althans werkt het niet zo.
Lieve foto, lief beestje zo te zienuniversal creations schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:37:
Foto'tje van ons Pjotr (nu 5 maanden oud)
[afbeelding]
Klik op de foto voor een grotere weergave.
[ Voor 30% gewijzigd door Nomad op 19-12-2006 00:23 ]
Link, kat van een vriend van me (1D2 & 85/1.2L+12mm tube):

Chimpi, herder van mijn baas (1D2 in AI-Servo & 70-200LIS):

Kitten uit een nest van Abessijnen van mijn ouders (1D2 & 85/1.2L):

Mijn eigen "Kedua" (1D2 & 50/1.4):

Tijdens een kattenshow in Den Haag (10D & 50/1.8 & 420EX):

Kater van wildvreemd persoon, op verzoek gefotografeerd (10D & 50/1.8):

Nog een van de kattenshow in Den Haag (10D & 50/1.8):

Mijn eigen "Lockheed" (20D & 50/1.8):

Mijn eigen "Kedua" nogmaals (20D & 50/1.8):

Chimpi, herder van mijn baas (1D2 in AI-Servo & 70-200LIS):

Kitten uit een nest van Abessijnen van mijn ouders (1D2 & 85/1.2L):

Mijn eigen "Kedua" (1D2 & 50/1.4):

Tijdens een kattenshow in Den Haag (10D & 50/1.8 & 420EX):

Kater van wildvreemd persoon, op verzoek gefotografeerd (10D & 50/1.8):

Nog een van de kattenshow in Den Haag (10D & 50/1.8):

Mijn eigen "Lockheed" (20D & 50/1.8):

Mijn eigen "Kedua" nogmaals (20D & 50/1.8):

[ Voor 6% gewijzigd door ISaFeeliN op 22-12-2006 11:30 ]
Die herder en kedua zijn echt supermooi/leuk om naar te kijken. Ik (zonder verstand van fotografie), vind de speelsheid van de herder en de tevredenheid van de poes leuk om te zien. Mede omdat dit voor mij herkenbaar is aan huisdieren.
De rest zijn gewoon mooie foto's maar niet speciaal in mijn ogen.
De rest zijn gewoon mooie foto's maar niet speciaal in mijn ogen.
Ik vind dat nu juist wel interessant aan de foto. Ook de lichtinval is schitteren geluktbouwfraude schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 05:53:je weet hoe gras er uit ziet, je ziet dat er iets niet klopt.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Leuke foto's, schattig vooralVerwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:56:
Had dit weekend weer de D50 te leen om nog een keer proberen mooie plaatjes buiten te schieten, maar helaas vies weer, maar wel een grappig oppashondje Jilke met dr Kikker:
[afbeelding]
En zonder dr Kikker (komt weinig voor)
[afbeelding]
"Is your mother proud of you ?"
Mickey, de gestoorde kat van mijn vriendin.

Mijn Flatcoated Retriever Ellis
Het beest is echt 100% zwart (ok, 99%, dr oren hebben íets een bruine tint) en is dus ook gewoon amper te fotograferen, met name omdat ze ook nog eens nooit stilzit 

De achtergrond is inderdaad rot onrustig, teveel storende kleuren en objecten...

De achtergrond is inderdaad rot onrustig, teveel storende kleuren en objecten...
[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 23-12-2006 17:17 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Met alle respect voor jouw huisdier blijft dit natuurlijk nog wel een fotografie forum. We verwachten dus wel foto's van kwaliteit. Geen foto's "om je huisdier te showen"!
En ook in dit topic wordt commentaar op je voorgangers erg gewaardeerd.
Met alle respect voor jouw huisdier blijft dit natuurlijk nog wel een fotografie forum. We verwachten dus wel foto's van kwaliteit. Geen foto's "om je huisdier te showen"!
En ook in dit topic wordt commentaar op je voorgangers erg gewaardeerd.