Je belichting is, zeker bij de tweede erg sterk. Decor is ook leuk. Schuif die bak met hout 's aan de kant en ga er recht voor zitten, volgens mij moet je dan nog een leukere plaat kunnen makenmcdronkz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:59:
De hondjes zijn gearriveerd. De ene is lekker druk en zit dus amper in z'n mand, maar de ander ligt zo ongeveer de hele dag te slapen dus die kon ik op de foto zetten.
Ik kan niet kiezen welke pose het leukst is, daarom plaats ik ze allebei maar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard klikbaar
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
@yo-han: De toning is leuk hierbij, die gekreukeld papieren toevoeging hoeft van mij echt helemaal niet. Of is dat je watermerk?
@royv: De eerste, erg jammer dat er niet iets meer scherpte in het beest zat.2e is nog sterker, heel misschien met de zwarte airbrush een heel klein beetje langs de linkerkantlijn? Goed werk verder!
@wolver1ne: meeste zijn lekker van kleur maar niet echt van compositie. De nijlgans springt er negatief uit, je hebt hangende takjes links en de gans is vrij donker, zeker bij het gras. 't stokstaartje heeft een mooie, vrij aparte pose. Dat rode vogeltje, had meer ingezeten denk ik als je wat gewaagdere compositie had geprobeerd.
@degroot: Keurig, kan niet anders zeggen.
Paar damherten:

En een ree:

Hier is de vacht gewoon wit.Wijnands schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:13:
@FL!PNEUS: lekker poesje, iets te blauw in de witbalans?
Leuke hertjes trouwens.
Verwijderd
Ik heb mijn kans gegrepen toen hij in een mooi lichtinval ging zitten wachten totdat de baas een stok gooide.

Verder denk ik dat je met 1/100 op 200mm teveel risico neemt, bij het fotograferen van levende onderwerpen. Zo'n hond zit niet echt stil hoor, die ademt, zijn hart klopt etc. dat maak je niet goed met IS. Gewoon de ISO wat omhoog en de sluitertijd wat omlaag, is mijn idee (ISO 100 gebruik ik eigenlijk nooit).
en volgende keer eerst even de tong schoonmaken en zijn tanden poetsen natuurlijk...
[ Voor 98% gewijzigd door Mobomonster op 24-03-2009 10:24 ]
Woopwoopwoopwoop.
Verwijderd
Bedoel je dat ik meer afstand moet nemen van het onderwerp of dat de achtergrond meer afstand moet hebben van het onderwerp? Want als je dat laatste bedoeld dan kan ik daar eigelijk niets aan doen.
Als ik een snellere sluitertijd pak en ik blijf op 200mm met een hogere iso loop ik dan minder risico?
Vind je dat er bewegingsonscherpte in zit?
Op dit formaat lijkt je foto misschien scherp, maar ik heb het idee dat de hond toch wat wollig is ja, dat zou iets beter moeten kunnen, bijvoorbeeld de oren. Het sluitertijdenverhaal gaat imo altijd op. 1/100 is gewoon niet snel genoeg om een levendige hond mee te bevriezen. ISO-100 is met een 40D niet nodig, het is geen compactje! Imo geen reden om lager dan ISO-320 te gaan met een 40D. Schroef de ISO wat op, gebruik een kortere sluitertijd en schiet dan dezelfde hond, in volle vlucht springend naar de stok!
Croppen, iets, 1 a 2 % contrast erop en je hebt echt een superfoto!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
@ bouwfraude: Heerlijk scherp. Had deze niet iets ruimer gemogen? het oortje valt er net af.
Net een meerkoet battle gade geslagen door m'n zoeker:

helaas kon ik niet bij een lager standpunt komen, en 1/1000s. bevriest de boel nog niet genoeg.
* Sjaak_Afhaak veegt het zand van z'n knieën.
Hier staat tekst
mooie plaat.Een mara in het middagzonnetje.
@vrije jongen : jammer van die bokeh,vind um storend,had wat zachter gekund op f4.
[ Voor 78% gewijzigd door jejeh op 28-03-2009 17:16 ]

Hier staat tekst
'ga uit mijn aura'-blikSjaak_Afhaak schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:41:
Heb trouwens Chester weer eens op de plaat gezet
[afbeelding]
Imo jammer dat je met tegenlicht hebt gefotografeerd, het ziet er niet uit als een heldhaftige poes en de plaat komt wel op die manier op mij over.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Is van even geleden, toen de kat zich lekker zat op te warmen en te poetsen in een kleine zonnestraal
Zeer mooie foto. Achtergrond is misschien wat druk maar de hond staat er prachtig opVerwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:31:
Tijdens een boswandeling kwam ik een mooie Duitse herder tegen dat lekker aan het spelen was.
Ik heb mijn kans gegrepen toen hij in een mooi lichtinval ging zitten wachten totdat de baas een stok gooide.
[afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ben beginner in de fotografie, dus wat ik misschien goed vind, kan een ander verschrikkelijk vinden. Daarom zijn tips nooit mis, maar het constante 'hoort hier niet' vind ik dan wel jammer. Verwijzing naar een 'post hier je foto's voor tips'-topic misschien nuttig voor mij? Ik maak voor de rest alleen maar foto's van dieren, dus vandaar dat ik hier zit.MBV schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:32:
Er staan hier bijna alleen maar snapshots, die toevallig goed zijn uitgepakt. Het probleem is dat hij op z'n minst technisch goed moet zijn voor /FG
Als je dingen schrijft als: "Eentje uit de oude doos.. Konijntje in de dierenwinkel, niet veel tijd, even vlug uit de losse hand", dan roep je dit soort reacties wel over je af...Nelicquele schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:26:
Ben beginner in de fotografie, dus wat ik misschien goed vind, kan een ander verschrikkelijk vinden. Daarom zijn tips nooit mis, maar het constante 'hoort hier niet' vind ik dan wel jammer. Verwijzing naar een 'post hier je foto's voor tips'-topic misschien nuttig voor mij? Ik maak voor de rest alleen maar foto's van dieren, dus vandaar dat ik hier zit.
Tip 1 is dus: Ga niet teveel met je billen bloot. Je denk misschien dat het oordeel over je foto milder zal zijn, als je aangeeft waarom je er geen moeite ingestopt hebt, maar het werkt averechts.
Tip 2: Neem fatsoenlijk de tijd voor je foto's. Zo'n konijntje bijvoorbeeld, dat zal er later op de dag ook nog wel zijn, of zelfs de volgende week. Kan je meestal nog wel een keer teruggaan, met alles wat je voor die speciale foto nodig denkt te hebben (een statief of een flitser bijvoorbeeld, 1/13" kan echt niet uit de losse pols). Of je zoekt een soortgelijke situatie, waar je een soortgelijke foto kan maken. Waar het om gaat is, dat je een concept hebt, een plan dus. Met een goed verhaal kan je zelfs een dierenhandelaar wel ompraten om dat konijntje even zo neer te zetten, dat hij voor jou perfect in beeld komt (beloof hem een foto).
Tip 3: Maar meerdere foto's. Je zal altijd zien dat die ene, zoals nu, net niet daar scherp is waar jij dat zou willen. Als je kan kiezen, zit er vast wel een betere bij.
Heb je mijn andere bericht niet gelezenNelicquele schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:26:
[...]
Ben beginner in de fotografie, dus wat ik misschien goed vind, kan een ander verschrikkelijk vinden. Daarom zijn tips nooit mis, maar het constante 'hoort hier niet' vind ik dan wel jammer. Verwijzing naar een 'post hier je foto's voor tips'-topic misschien nuttig voor mij? Ik maak voor de rest alleen maar foto's van dieren, dus vandaar dat ik hier zit.
Ik zeg hier precies waarom hij niet goed is, hoe je het beter kan doen kan je zelf dan toch wel verzinnen? Of gewoon vragen 'wat bedoel je met ...'MBV schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:42:
Focus ligt te ver naar voren, hij lijkt scheef, en hij is nét niet recht van voren.
Bedankt voor de tips! Het is ook een foto van mijn stage destijds en ik heb niet specifiek gedacht van "goh laat ik eens de tijd nemen om foto's te maken van dit konijntje. Maar ja, zoals je bij tip 1 zegt, ik heb niet specifiek gedacht van 'dan zullen ze milder zijn', maar ik snap wel dat dat bepaalde reacties uitlokt. Van de foto's van de gieren bijvoorbeeld (zie vorige pagina) had ik wel een idee en daar heb ik ook heel veel foto's van gemaakt.Toff schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:13:
[...]
Als je dingen schrijft als: "Eentje uit de oude doos.. Konijntje in de dierenwinkel, niet veel tijd, even vlug uit de losse hand", dan roep je dit soort reacties wel over je af...
Tip 1 is dus: Ga niet teveel met je billen bloot. Je denk misschien dat het oordeel over je foto milder zal zijn, als je aangeeft waarom je er geen moeite ingestopt hebt, maar het werkt averechts.
Tip 2: Neem fatsoenlijk de tijd voor je foto's. Zo'n konijntje bijvoorbeeld, dat zal er later op de dag ook nog wel zijn, of zelfs de volgende week. Kan je meestal nog wel een keer teruggaan, met alles wat je voor die speciale foto nodig denkt te hebben (een statief of een flitser bijvoorbeeld, 1/13" kan echt niet uit de losse pols). Of je zoekt een soortgelijke situatie, waar je een soortgelijke foto kan maken. Waar het om gaat is, dat je een concept hebt, een plan dus. Met een goed verhaal kan je zelfs een dierenhandelaar wel ompraten om dat konijntje even zo neer te zetten, dat hij voor jou perfect in beeld komt (beloof hem een foto).
Tip 3: Maar meerdere foto's. Je zal altijd zien dat die ene, zoals nu, net niet daar scherp is waar jij dat zou willen. Als je kan kiezen, zit er vast wel een betere bij.
Ik heb het gelezen ja, was ook maar een vraag van 'kan je me eventueel verwijzen'.. geen directe aanval ofzo.MBV schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:21:
[...]
Ik zeg hier precies waarom hij niet goed is, hoe je het beter kan doen kan je zelf dan toch wel verzinnen? Of gewoon vragen 'wat bedoel je met ...'
PrachtigRemy schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:56:
Voor de pasfoto:
Eigenlijk viel het best mee - hij heeft het snel door als hij aandacht krijgt cq op de foto gaat. Hij zat op een barstoel voor die rode muur, en bleef daar ook gewoon rustig op zitten. Verder niks geposeerd eraan eigenlijk, maar is uiteindelijk best een stoere foto gewordenZeddicius schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:09:
[...]
PrachtigMag ik vragen hoe je de poes (of kater) zo mooi hebt laten poseren?
Ik zal binnenkort een video'tje ervan posten, die heb ik ook nog gemaakt terwijl de foto's werden gemaakt.
@Kwaas: een beetje te groen.
Het schijnt een trucje van natuurfotografen te zijn dat ze ook overdag flitsen, juist om die glint te krijgenRemy schreef op woensdag 08 april 2009 @ 21:58:
Amstel76: ik vind ogen zonder enige reflectie eigenlijk juist 'dood', vandaar dat ik die erin heb gelaten
Chester, hmm.. leuk idee zo'n haarbal in soft focus maar dit is mij wat te soft.
@Nelicquele: Beestje staat schuin, is niet echt lekker scherp en wat aan de donkere kant. Vind 't een matige foto.
@Wekko: Mooi portret van de ooiveaar. Ik vind alleen de vogel wel erg vuil wit overkomen. Was dat ook zo of is dat in de nabewerking gebeurt?
@Remy: Keurig netjes, kun je zo een handeltje in beginnen in dat soort pasfoto's.
@ajhaverkamp: Blijdorp zeker? LEuke beestjes, ik kan er zo een uur bij staan en met 200 foto's terugkomen. Dit is wel een erg leuke pose die ik eigenlijk nog nooit gezien heb. Mooi!
@Kwaas: Ik vind de toning echt niet bij het onderwerp passen. Vleugels staan er wel super op.
Ik betrapte zondagochtend een heidekikker. Beestje was helaas niet te bewegen om op een mooiere ondergrond te gaan zitten. Ben zoveel mogelijk op ooghoogte gaan zitten en heb de 28-105 op macro gezet:

Bob!!
beide zo uit de camera
[ Voor 5% gewijzigd door guidooo op 09-04-2009 20:03 ]
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Klopt helemaal... ik ben een total n00b wat betreft bewerking... probeer wel es wat maar weet eig niet psies hoe ik moet verbeteren met nabewerking..
edit.. kleine poging met GIMP ondernomen...

[ Voor 40% gewijzigd door guidooo op 10-04-2009 19:20 ]

Morgen zit het er weer op, lekker werken weer
Hier staat tekst
Hmm.. ziet het histogram bij #1 en #3 er goed uit? Iets zit er niet helemaal lekker maar ik kan er m'n vinger niet op leggen.

Hij is wel wat aan de donkere kant, maar dat komt omdat voor mn gevoel die foto's die op de pinpassen gezet worden altijd wat lichter zijn dan het origineel
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

en de wat grotere versie: http://img4.imageshack.us/img4/7121/katwvo.jpg
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Vond het wel een beetje apart zo ... wat klopt er niet aan het plaatje (aangezien een koe vaak z/w is
Let niet op de verschrikkelijke compressie van Flickr, klik op plaatje voor grote versie
[ Voor 10% gewijzigd door jeroenzelle op 13-04-2009 23:52 ]
Hier weer eens eentje van mij:

(klikbaar)
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 14-04-2009 11:22 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
The devil is in the details.
[ Voor 58% gewijzigd door Captain N op 14-04-2009 00:11 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
Vooral nummertje 3. Het lijkt net alsof de kat het blaadje in zijn mond heeft.
Leuk neergezet! En in foto 1 een lekkere rustige bokeh waarbij het katje er echt uit knalt.
EDIT @ Deathchant
Oh nee, storend is de bewegingsonscherpte absoluut niet. Ik had laatst een foto van een duitse herder gemaakt op 1/100ste en kreeg het advies om toch minimaal 1/200ste te pakken voor bewegende dieren.
Oke, mijn foto had ook bewegingsonscherpte. Maar ik vond het ook niet echt storend.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 11:05 ]
Hier is een link naar de grotere: Foto3
En inderdaad, ik zie wat onscherpte.....hmmmm vreemd, de focus lag toch echt goed.....nou ja, zo mega storend vind ik het zelf gelukkig niet
[ Voor 45% gewijzigd door Deathchant op 14-04-2009 10:28 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Volgens mij kun je hier toch zeker wat mee....Ik zou proberen om de achtergrond te blurren in photoshop of met de claritybrush in Lightroom. Ik zou de vogel wat meer contrast en misschien wat meer saturation geven, het muisje ook. Misschien dat het dan beter eruitspringt. Uniek moment ja. Lucky shot? of zag je het aankomen?
Ik zal eens kijken wat ik er aan kan verbeteren. Eerlijk gezegd heb ik hem alleen gecropt en wat meer contrast gegeven.
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
Mijn foto's op Flickr.
Thanks... voor compliment en de nabewerking... ik zie nu idd dat een beetje postproductie wonderen doet... zal binnenkort nieuwe beestjes plaatsen.. en ja dan wel bewerkt
I make things.

Foto genomen met mijn Canon EOS 400D met 17-85 IS USM. Alleen de helderheid een beetje aangepast.
Graag uw op en of aanmerkingen...
DirectZ: Wel leuke hoek, al vind ik een meer natuurlijke omgeving meestal wel wat mooier. Hij is ook wat ruim genomen. Toning en scherpte prima imo.
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

@ Directz, probeer eens wat met compositie te spelen. Toby staat nu midden in het beeld en ook niet echt op een spannende plek, het dak. De eerste vind ik nog het leukst, mooi contrast tussen zwart-witte poes en mooie blauwe lucht. Jammer van de dakrand. Probeer die eens eraf te croppen?
@ guidoo, lief konijn, lijkt bijna wel een cavia op deze foto. Wel lekker scherp, maar misschien iets te close-up. Had denk ik iets meer van het beestje willen zien.

[ Voor 33% gewijzigd door Nedra op 16-04-2009 21:14 ]
Verwijderd

Het konijn; Breezer

Alle foto's zijn nabewerkt, contrast, high pass sharpening (high pass op overlay/soft overlay) / edge sharpening (find edges in channel) en curves.
@Gordijnstok: de derde kat vind ik wel wat hebben. Hij/zij ziet er zo lekker dromerig uit.
Hier nog een vogeltje uit Blijdorp. Groter op Flickr.

En nog eentje om het af te leren:

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 19-04-2009 09:57 ]
Mijn foto's op Flickr.
Toch zijn er een paar gelukt, waarvan ik deze mooi genoeg vind om te posten.

ik heb hiervan geprobeerd wat mooie foto's te maken, viel helaas niet mee (bange beesjes en een simpele digitale camera) maar deze vind ik toch er leuk. Helaas wel wat overbelicht (ik had m'n duim op de knoppen gehouden

[ Voor 2% gewijzigd door the mod man op 18-04-2009 17:49 . Reden: verkeerde link naar plaatje ]
I can't wait to shoot!
@ Gutteguttegut: Hoewel reigers in de grote steden zowat een plaag vormen, blijven ze daarbuiten behoorlijk schichtig. Je hebt deze best aardig geschoten. Wat ik minder vind is al dat groen erboven, dat drukt de vogel nog meer tegen de grond.
@ F. Jacobse: Naar mijn mening veel te krap en niet interessant kwa vlakverdeling c.q. compositie. Verder lijkt het of je het verlies aan contrast in de schaduwen, veroorzaakt door het tegenlicht, teveel hebt willen corrigeren. Nu zit je met een matig paardenhoofd in een Chernobylgrasveld. Tegenlicht kan heel mooi zijn, zeker bij paarden, wanneer het door de manen speelt, maar nu heb je alleen de nadelen vastgelegd.
@ Phehistyr: Een nadeel van telelenzen is, dat het onderwerp snel aan de achtergrond lijkt te kleven. De kunst is, om je onderwerp er meer uit te laten springen. (Misschien doe ik je foto's wat onrecht, maar op dit formaat - en dat op Flickr - lijken ze niet erg bijzonder).
@ the mod man: Je zit er best wel dichtbij, wat al een kunst op zichzelf is. Met al dat jonge grut blijft het verder meer een kwestie van geluk dan van uitgekiende compositie enzo, dus gewoon blijven proberen, wie weet?
Verwijderd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 09:50 ]

Extra foto's edit:
Baby neushoorntje:

Tijgertje:

De kleine van Bokito:

Wat zou deze net hebben gegeten?

[ Voor 64% gewijzigd door madmaus op 19-04-2009 21:14 . Reden: Extra foto's ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

[ Voor 21% gewijzigd door ajhaverkamp op 20-04-2009 20:06 ]
This footer is intentionally left blank
[ Voor 85% gewijzigd door MBV op 20-04-2009 20:46 ]

@Madmouse: leuke foto's mooi scherp
@ajhaverkamp: waarom mis ik dat soort momenten meestal
@Amstel die eend is echt nice
Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.
Ja, Artis heeft de roze, bv Blijdorp en de Beekse Bergen hebben de kroeskop.Toff schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 00:08:
@ ajhaverkamp: Mooi, met die eitand! Jammer van dat ene veertje in z'n oog op de bovenste. Zijn dit roze pelikanen?
Ik kom zo'n 100+ keer per jaar in Artis, ook ik mis dan nog steeds genoegbat266 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:18:
@ajhaverkamp: waarom mis ik dat soort momenten meestal
This footer is intentionally left blank

Loopt de kat naar buiten en 1 minuut later komt-ie met een tweede aanzetten. Nou voorruit dan maar:

Waar baseer je dat op? Misschien heeft Amstel76 wel 3 dagen in een schuilhut (zelfgebouwd van bierkratjes) gezeten om deze foto te kunnen maken.
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
Volgens mij is hij scheelTMasterT schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:06:
De kat kwam weer eens met een muis aanzetten. Gelukkig is hij er altijd heel voorzichtig mee en laat ze altijd helemaal heel. Snel de muis afgepakt, camera te voorschijn met macro:
[afbeelding]
Loopt de kat naar buiten en 1 minuut later komt-ie met een tweede aanzetten. Nou voorruit dan maar:
[afbeelding]
Wel leuk trouwens: het niveau gaat hier de laatste tijd met sprongen vooruit
Als de kat levend voer voor je vangt schat hij je aardig hoog in als kitten zijnde.TMasterT schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:06:
De kat kwam weer eens met een muis aanzetten. Gelukkig is hij er altijd heel voorzichtig mee en laat ze altijd helemaal heel. Snel de muis afgepakt, camera te voorschijn met macro:
Maar bleven die muisjes gewoon zitten? Of hebben ze zich inmiddels verstopt onder het aanrecht?
Hoewel onze kat de muizen altijd laat leven en ze verder niet verwondt, zijn de muizen dan wel altijd in een soort van shock en blijven ze mooi stil zitten. Maar meestal niet te lang, dus ik heb ze daarna maar weer buiten gezet. Ze zullen binnenkort wel weer binnengebracht wordenbouwfraude schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:27:
[...]
Als de kat levend voer voor je vangt schat hij je aardig hoog in als kitten zijnde.
Maar bleven die muisjes gewoon zitten? Of hebben ze zich inmiddels verstopt onder het aanrecht?

Mooier op een zwarte achtergrond wat mij betreft. En zie ook Flickr voor een grotere versie.
[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 25-04-2009 00:53 ]
Mijn foto's op Flickr.
Nice, ik zou 'm nog wel ietsje lichter maken denk ik.Captain N schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:53:
[afbeelding]
Mooier op een zwarte achtergrond wat mij betreft. En zie ook Flickr voor een grotere versie.
Dit topic is gesloten.
Met alle respect voor jouw huisdier blijft dit natuurlijk nog wel een fotografie forum. We verwachten dus wel foto's van kwaliteit. Geen foto's "om je huisdier te showen"!
En ook in dit topic wordt commentaar op je voorgangers erg gewaardeerd.