Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Oké dan, je kan het krijgen zoals je wilt:qadn schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 00:37:
Ik zie eigenlijk alleen jij zo negatief reagerenDat je niet van het type foto houd is prima, maar de verwoording kan toch een stuk beter en vriendelijker.
Zoek de fout dus eens bij jezelf in plaats van bij een ander, daar word je op termijn een stuk vrolijker van.
Mag ik hem alsjeblieft op formaat 1680x1050 pixels, dan maak ik hem mijn nieuwe background. WOW, nog nooit zo'n fantastische geitenfoto gezien!

Nu weer serieus.
Ik ben namelijk dol op dierenfoto's, ik maak ze zelf ook veel. Geen idee waarom je denkt dat ik "niet van het type foto houd" en ik begrijp al helemaal niet waarom je zo fel reageert op normale goedbedoelde kritiek. Zet volgende keer maar bij je foto dat je niet van serieuse opbouwende kritiek gediend bent, dan kan ik mijn tijd nuttiger besteden.
Niet van dierenfoto's op zich. ook geen idee waarom ik gister zo fel reageerde maargoed.
Niet dat jouw commentaar nou direct "normale" kritiek was qua toon, meer een soort afbraak
Ik zou de foto beter vinden met de pootjes zichtbaar, maar vind ook niet dat het veel afbreuk doet eraan. De foto is op nogal een grote hoek genomen, dus hoewel de camera bijna recht gehouden was zie je elke kleine afwijking in het hek.

Op Flickr kan je zien dat hij z'n 85mm heeft moeten gebruiken.MBV schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:34:
Die laatste zeker met je bigma?
Heel bijzonder, zo'n dichtbij-ontmoeting met een wild dier!
Twee verschillende kleuren ogen, wel tof.
*klik voor groter*

[ Voor 21% gewijzigd door Wouter op 24-10-2008 18:04 ]
Dat hertje heb ik inderdaad geschoten met mijn 85mm. Ik was het bos in gegaan om landschappen te gaan schieten met mijn 10-22. Omdat mijn vrouw mee was had ik de 85 ook maar meegenomen voor wat portretten. Sta ik ineens oog in oog (10 meter) met dat jonge hertje. Inderdaad jammer dat ik de Bigma niet bij me had.Toff schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:16:
[...]
Op Flickr kan je zien dat hij z'n 85mm heeft moeten gebruiken.
Heel bijzonder, zo'n dichtbij-ontmoeting met een wild dier!
Het is bijzonder dat ik op die plek een hert tegen kwam. Deze was totaal niet bang. Ik heb daar ongeveer een kwartier foto's staan maken.
De eerste twee zijn wel met de Bigma geschoten
[ Voor 3% gewijzigd door vandijk op 25-10-2008 10:18 ]
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

vandijk: de aapjes zijn erg schattig. Niet bijzonder, maar gewoon een verplicht nummer bij een dierentuinbezoek. De zebra had ik persoonlijk met iets minder DoF genomen. De crop is wel prima. De foto van het hert wordt enorm bijzonder door het verhaal van de "close encounter". De voorgrond van deze foto vind ik een beetje druk.
Wouter: Jammer dat de oortjes er niet helemaal op staan. Nette foto verder. Ik heb wel het idee dat sommige haren iets te scherp zijn, misschien komt dat door extra sharpening of verhoogd contrast.
Vassie18: goede foto's. Ik zie trouwens op je pagina een mooie collectie foto's staan van het Noorderdierenpark in Emmen.
Zelf heb ik nog een foto van het Noorderdierenpark die ik nog niet had geplaatst, maar jullie toch niet wil onthouden.

[ Voor 3% gewijzigd door Universal Creations op 25-10-2008 22:08 ]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Eentje om de apen bij te vullen:

Edit: Hier op mijn werk is de foto zoveel donkerder dan op mijn monitor thuis... Dat is zo gek want het lijkt meer sporadisch te gebeuren dan dat elke foto donkerder is.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 21:58 . Reden: Nieuwe foto gepost met juist RGB profiel ]
Boris

Lotje

Tsjai

Joopie

Leuke actie foto:

Waarschijnlijk heb je hem als adobeRGB geexporteerd, en gebruik je thuis een apple of operaVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:57:
Die eerste foto van die egel ahah "Wat nou!?"
Eentje om de apen bij te vullen:
[afbeelding]
Edit: Hier op mijn werk is de foto zoveel donkerder dan op mijn monitor thuis... Dat is zo gek want het lijkt meer sporadisch te gebeuren dan dat elke foto donkerder is.
Verwijderd
Het ligt aan het profiel inderdaad.. als je de foto download kun je hem trouwens zien hoe ik hem thuis ook zie.. maarja.... kan niet van iedereen verwachten dat ze die foto downloaden dus moet ik snel maar aan den arbeid.
kat van oom en tante hij is niet super goed gelukt maarja
Als je zelf al meldt dat hij mislukt is, waarom plaats je hem dan?
[ Voor 30% gewijzigd door ThunderNet op 29-10-2008 23:57 ]
@Webmail: niet allemaal testcase-waardig, maar die van Tsjai en Joopie vind ik wel wat hebben.
Verwijderd
Er zijn geen stomme vragenMBV schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:50:
Stomme vraag misschien, maar waarom zet je hem dan hier neer, in 'show-, test- & verzamelcases'?
Ik merkte het pas op toen ik de foto al gepost had zo doende.. maar mede daarom ben ik wel achter de oorzaak van het probleem gekomen.
Daar ga ik binnenkort toch wat aan doen.
PS ik heb nu het RGB profiel gewijzigd en de foto opnieuw geupload, nu staat de juiste er dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 21:59 ]
Ik had het over die roze kat, een foutje met exporteren kan gebeurenVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:48:
[...]
Er zijn geen stomme vragenof misschien toch wel... maar dit was geen stomme vraag iniedergeval.
Ik merkte het pas op toen ik de foto al gepost had zo doende.. maar mede daarom ben ik wel achter de oorzaak van het probleem gekomen.
Daar ga ik binnenkort toch wat aan doen.
PS ik heb nu het RGB profiel gewijzigd en de foto opnieuw geupload, nu staat de juiste er dus.
Niet de beste kattefoto's die ik ooit heb gezien, maar wel erg schattig.
Mooie kleuren.
Verwijderd
Oh nu zie ik het ja , haha. Ik zie wat je bedoeld ook over de scherpte.MBV schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:54:
[...]
Ik had het over die roze kat, een foutje met exporteren kan gebeurenDit is een stuk beter, ik kan nu zonder turen zien dat het apen zijn
Mooie foto, maar net niet scherp genoeg (bewogen) en toch nog een stopje te donker in mijn ogen.
Ik zal daar voortaan meer rekening mee houden
Heb je je tweede foto toevallig ook ietsie pietsie groter?
Zeg 1680x1050 voor een wallpaper?
thx
Ik heb inderdaad flink aan de zwarten getrokken. Misschien iets te.MBV schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:07:
@djengizz: net iets te veel contrast in de eerste twee foto's, vind ik.
Ik kan nu niet bij de fullres maar ik zal vanavond een grote versie sturen.pauldegroot schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:39:
Zeg 1680x1050 voor een wallpaper?
5D | 7D | 20-35 | 35/2 | 50/1.4 | 85/1.8 | 70-210 | 430EX | IXUS 850

Die lijken echt ontzettend veel op onze kat toen ze nog een kitten was!djengizz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:06:
@vandijk: Die laatste is fijn, mooi moment.
Nog wat meer poezenspam:
..
Van het weekend op het strand:

Groter formaat op Flickr

Groter formaat op Flickr
Nummer 4 is heel leuk!webmail schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:06:
Niet een van mijn beste foto's, maar vind ze toch wat hebben...
Boris
[afbeelding]
Lotje
[afbeelding]
Tsjai
[afbeelding]
[afbeelding]
Joopie
[afbeelding]
Leuke actie foto:
[afbeelding]
Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw
Verwijderd
@ Riske: Onderwater is het ontzettend mooi maar deze fotos doen mij niet zo heel erg veel. Ik mis een beetje een onderwerp. Het lijkt mij wel moeilijk fotos te schieten onderwater.. ik moet snel maar weer eens gaan duiken ik mis het.
@wvdveer: Ook hier mis ik een beetje een onderwerp waardoor de fotos mij niet zo heel erg veel doen.
De vlekken op het hoofd van de koe zal wel wat aandacht trekken ben ik bang.... ik kan het opzich wel aanpassen met de clone tool maar ik vond het niet echt nodig.
Verder ben ik bang dat ook deze foto weer een beetje te donker zal zijn voor onze Windows gebruikers

Die laatstdjengizz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:06:
@vandijk: Die laatste is fijn, mooi moment.
Nog wat meer poezenspam:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Had ik deze al gedropt?

Flickr
[ Voor 19% gewijzigd door Noxa op 04-11-2008 21:16 ]
Wat bedoel je toch steeds met die vreemde opmerking?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:30:
Verder ben ik bang dat ook deze foto weer een beetje te donker zal zijn voor onze Windows gebruikers
@Noxa: Leuk moment, bijzonder dat die hond stil bleef liggen (doen ze bij mij nou nooit!). Zag hem ook al op je Flickr waar trouwens nog meer mooie foto's van Thailand staan!
[ Voor 22% gewijzigd door Nedra op 04-11-2008 22:02 . Reden: het woord 'mooi' teveel in één post ]
Verwijderd
Er is wel een verschil tussen windows en mac qua kleuren, dit heeft te maken met de gamma instellingen van Windows en Mac, 1.8 tegenover 2.2 dacht ik? Hierdoor lijkt een afbeelding bewerkt op een mac anders dan die op een pc.

links mac recht pc (of was het andersom, anyway er is een verschil

[ Voor 15% gewijzigd door pauldegroot op 04-11-2008 22:14 ]
Verwijderd
De kleuren kunnen inderdaad iets te hard over komen dit is tijdens de bewerking gebeurt, ik heb hem zelf niet uitgesneden en als ik dat wel zou doen dan zou de foto inderdaad een raar formaat worden. Die koeienkop waar jij het over hebt valt mij dan ook nu pas op.
Bedankt voor de kritiek iniedergeval.
Geen probleem, deze is sRGB. Er zijn 2 verschillen tussen apple en windows:Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:30:
@ Melkbus en Djengizz, gave fotos! Katten schijnen zich goed te lenen als modelheel leuk
@ Riske: Onderwater is het ontzettend mooi maar deze fotos doen mij niet zo heel erg veel. Ik mis een beetje een onderwerp. Het lijkt mij wel moeilijk fotos te schieten onderwater.. ik moet snel maar weer eens gaan duiken ik mis het.
@wvdveer: Ook hier mis ik een beetje een onderwerp waardoor de fotos mij niet zo heel erg veel doen.
De vlekken op het hoofd van de koe zal wel wat aandacht trekken ben ik bang.... ik kan het opzich wel aanpassen met de clone tool maar ik vond het niet echt nodig.
[afbeelding]
- andere default gamma, maar dat wordt volgens mij verholpen als je sRGB gebruikt
- safari kan omgaan met aRGB, dus als je in Photoshop verkeerd exporteert, wordt hij veel te donker.
Toch vind ik de kleuren niet echt lekker, voornamelijk te geel.
Gespyderde schermen en histogrammen liegen niet, en die zeggen beiden dat je foto toch echt iets te donker is. Of je nou op windows, mac, linux of een zelf-bouw OS werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:52:
Precies zoals Nedra zegt (bedankt trouwens) Windows is standaard iets donkerder dan Mac (of Mac iets lichter dan Windows) ik heb mijn monitor wel aangepast maar de fotos kunnen er per beeldscherm natuurlijk wel anders uitzien... wat een beetje moeilijk is om te bewerken natuurlijk.. maar ik ben niet de enige die daar last van heeft.. om het leed een beetje te verzachten.
edit: ik zie nu die hele gamma-discussie pas, maarre... waarom zou je op 1.8 willen draaien, behalve dan dat het OS-native is?
[ Voor 16% gewijzigd door Henk op 06-11-2008 11:51 ]
Verwijderd
Neemt niet weg dat bovenstaande foto toch te donker is.. ik was een beetje in RAW aan het kloten en van het een kwam het ander en daaruit kwam dat resultaat.
Op dit moment werk ik dus nog andersom (eerst schuiven dan kijken wat het resultaat word ipv eerst weten wat ik wil dan pas gaan schuiven) dmv gebrek aan ervaring.
Maar hoevaker ik het doe hoe beter ik daar in word... hoop ik....
Nou is dit een discussie die straks misschien beter afgesplitst kan worden naar FGW, maarrem... het lijkt mij toch niet dat een andere gamma-waarde van je monitor ook betekend dat je histogram hele andere dingen laat zien? Net zoiets als dat ik morgen mijn monitor bijvoorbeeld veel te groen instel, dan zal mijn histogram laten zien dat om die groenwaas te compenseren, ik er veel te veel paars en dus te weinig groen in gooi. Of mijn scherm nou op 9200K en 1.8 gamma of 3000K en 2.5 gamma, mijn histogram zal uiteindelijk toch echt laten zien waar het op slaat... Tenzij gamma op de een of andere manier meegenomen wordt in je print/export profiel oid, maar dat lijkt me sterk.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:36:
Henk, ik heb mijn monitor wel handmatig gekalibreed ik sta nu ergens tussen beide in... ik voel mij een beetje hopeloos zo... misschien toch maar een spyder kopen eens.
Neemt niet weg dat bovenstaande foto toch te donker is.. ik was een beetje in RAW aan het kloten en van het een kwam het ander en daaruit kwam dat resultaat.
Op dit moment werk ik dus nog andersom (eerst schuiven dan kijken wat het resultaat word ipv eerst weten wat ik wil dan pas gaan schuiven) dmv gebrek aan ervaring.
Maar hoevaker ik het doe hoe beter ik daar in word... hoop ik....
Niet dat histogrammen altijd zaligmakend zijn, maar in dit geval imho een mooie indicatie om te zien hoe of waar dingen fout gaan
Verwijderd
haha maar dat komt wel met de tijd.. eerst kruipen dan lopen , toch.. maar deze discussie kan beter ergens anders gevoerd worden inderdaad want het heeft op het moment al weinig meer met huisdieren te maken.
Maar iniedergeval bedankt voor alle informatie
Als ik me vanavond/morgen nou verveel, bouw ik in FGW of hier in FGA wel een cursus/uitleg met hoe dat spul werkt...Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:55:
Henk, je hebt daar wel gelijk in... als ik nu een histogram kon uitlezen.....
[ Voor 12% gewijzigd door Henk op 06-11-2008 15:58 ]
PS, LR, Aperture, doen het allemaal prima.
Punt is voor veel mensen niet het zíen van de histogrammen, maar het interpreteren / uitlezen heb ik zo het ideeqadn schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:19:
Elk beetje goede foto-progsel doet toch prachtig mooie histogrammen?
PS, LR, Aperture, doen het allemaal prima.
Tja, of dus een stukje in de FAQ van FGA
Maar we dwalen af, vanavond neem ik ff contact op met de modjes
Verwijderd
Tof, dat zou wel gewaardeerd worden, iniedergeval door mij!Henk schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:57:
[...]
Als ik me vanavond/morgen nou verveel, bouw ik in FGW of hier in FGA wel een cursus/uitleg met hoe dat spul werkt...Even overleggen met een modje in welke vorm dat het meest gewenst is.
@Noxa: Leuk, mooie ingetogen kleuren en 'pose'. Ik zou hem denk ik wel nog wat lichter maken.
@Wijnands: Ik blijf het bijzondere ontmoetingen vinden met die beesten. Sfeervolle plaat. Donkere en kleuren vind ik wel passen omdat ze nu eenmaal voornamelijk in schemerlicht leven. Bomen op de achtergrond nemen wat aandacht weg van je onderwerp.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Nog een geinteresseerde lezer meldt zich aan ;-)Henk schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:57:
Als ik me vanavond/morgen nou verveel, bouw ik in FGW of hier in FGA wel een cursus/uitleg met hoe dat spul werkt...Even overleggen met een modje in welke vorm dat het meest gewenst is.
@Wijnands: Mooie plaat, wat mij betreft juist ook vanwege de bomen op de achtergrond.
Onderweg naar huis kwam ik een lief poesje tegen. (hatsjoe, ben nu eenmaal alergisch voor ze). Het beestje lag heerlijk te zonnen in een nog best krachtig herfstzonnetje, hoog en droog op een foeilelijke schutting - die heb ik er dan ook maar afgeknipt ;-)
1

Ze kon mijn belangstelling niet erg waarderen:
2

edit
Naar aanleiding van kritiek dat het beestje te donker is:
Die kat had op mijn scherm een duidelijke vacht toen ik 'm postte, maar nu ik wat aan mijn scherm heb gedaan niet meer ... Ik denk dat dit komt omdat mijn scherm totaal niet gecalibereerd was - en is waarschijnlijk, omdat nu alles bizar donker oogt.
Hier nogmaals dezelfde kat (nu zonder dat ik de foto bijgeknipt heb), met 3 ev belichtingscompensatie en een aangepaste curve om de donkere tonen er beter uit te halen. Waarschijnlijk is dit way overdone

colour management onder linux is ... niet geweldig.
Verder nog een tweetal portretjes geschoten:
3

Foto is misschien ietwat donker, ik ben er nog niet achter hoe ik mijn monitor kan calibereren (in linux), maar dat komt snel genoeg...
4

en, beetje OT, maar is er ook een verzameltopic vogeltjes?
edit 2: afbeeldingen staan nu op flickr, hopelijk werkt dat beter!
[ Voor 34% gewijzigd door Honolulu op 08-11-2008 16:41 ]
Ach, laat maar...
Soort Flipper

Turtle

Verwijderd
Bij mij wel .... met enige moeite.... (misschien een tip voor Honolulu om de volgende keer de [img] codes te gebruiken.simon schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:58:
Ze doen 't allemaal niet echt.
De kat vind ik wel erg donker.. maar het is ook een zwarte kat...zelf zou ik ze denk ik iets lichter gemaakt hebben zodat je niet alleen het contour maar meer van het lichaam van het beestje zou zien.
3 vind ik wel mooi maar ik zou iets meer van de bovenkant van het hoofd van het paard erbij geschoten hebben...
4 zou ik zelf iets meer van het lichaam van het paard op de foto proberen te krijgen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt ik ben zelf ook nog maar beginnend hobbyist en geen pro of iets dergelijks. Het "oordelen" over andermans fotos vind ik nog steeds erg moeilijk.
@ Riske. Toffe fotos, onderwater fotos kom ik niet zo vaak tegen hier. Ze zijn mooi helder en die schildpad heb je er mooi opgekregen.
Heb je een speciale onderwater cam of een beschermhoes voor je dsr?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 22:46 ]
Is getrokken met een Powershot A710IS met bijhorend waterhuis.
En thx voor je reactie
Saaie duiven? Valt eigenlijk best wel mee. Artis:

Laplanduil, Ouwehands:

Eerste met de 70-200, tweede met de 300 + 1,4 extender. Bokeh van de 70-200 kan tov de 300 f/4 best ok zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door ajhaverkamp op 09-11-2008 19:18 ]
This footer is intentionally left blank
Gister voor de gezellie naar een kleine (vooral reptielen) dierentuin geweest, Oliemeulen.
Nog leuk met wat slangen en spinnen gespeeld. en een paar plaatjes getrokken.
1

2

3

4

5

6

[ Voor 8% gewijzigd door qadn op 10-11-2008 09:57 ]
ok,wat had je in gedachteqadn schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:56:
Jehjeh: schaapjes! op zich een leuke plaat, maar mag van mij wel wat meer nabewerkt worden.
er is idd niks aan nabewerking gedaan.
Zeer mooie foto's, complimenten!qadn schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:56:
Jehjeh: schaapjes! op zich een leuke plaat, maar mag van mij wel wat meer nabewerkt worden.
Gister voor de gezellie naar een kleine (vooral reptielen) dierentuin geweest, Oliemeulen.
Nog leuk met wat slangen en spinnen gespeeld. en een paar plaatjes getrokken.
Het is jouw foto, je kan er alle kanten mee op. Hij is vooral nogal flets momenteel.jejeh schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:35:
[...]
ok,wat had je in gedachte
er is idd niks aan nabewerking gedaan.
Dus ik zou beginnen met wat meer contrast enzo.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
je had gelijk,is nu aangepast.qadn schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:56:
[...]
Het is jouw foto, je kan er alle kanten mee op. Hij is vooral nogal flets momenteel.
Dus ik zou beginnen met wat meer contrast enzo.
iets warmer en meer contrast nu.
aangepast
[ Voor 9% gewijzigd door jejeh op 10-11-2008 11:12 ]
De bokeh van de 85/1.8 is wat onrustig idd, weinig aan te doen vrees ik.Deathchant schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:59:
@qadn, top foto's!! de laatste met die lynx erop....ikzelf vind het wat onrustige bokeh, maar ik vind het gelukkig niet storend. Je lynx en de boom aan de rechterkant trekken de aandacht dus, wat dat betreft toch niet zo negatief commentaar
Ik wil wel een 85/1.4 hebben maar die is me iets te duur.
Zeker omdat ik toch primair concerten schiet, en die hebben meestal een egale zwarte achtergrond ofzo, dus dat is het minder belangrijk.
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Hier een sperweruiltje in Blijdorp:

(Klikbaar)
[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 11-11-2008 13:03 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

[ Voor 19% gewijzigd door Wijnands op 11-11-2008 13:17 ]
@Wijnands: zwartkop (vrouwtje)
Had ik deze al gepost? 15 minuten voor zonsondergang, bijna geen licht dus. Ik durfde niet goed te flitsen en voor de 50mm moest ik te dichtbij komen. Toen de 100mm maar gepakt.

Netjes! Krijg nu alleen het thema van "shaun the sheep" even niet meer uit m'n hoofd.jejeh schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:09:
[...]
je had gelijk,is nu aangepast.
iets warmer en meer contrast nu.
aangepast
[ Voor 121% gewijzigd door Wijnands op 11-11-2008 19:23 ]

No problem geef je email en mail het door.Arosa schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:49:
@Rikske_007: De onderwater foto's zijn erg leuk en goed gelukt in mijn ogen, heb je deze ook in groot formaat? Lijkt mij leuk als bureaublad.
Nee.... enige is dat ik er zo weinig over kan zeggen. Gewoon prachtig!Rikske_007 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:30:
Nog een stukje van onderwater, als het boring is tell me
Nice! Vol van kleur. Beetje mysterieus. Hij oogt wel beetje goofy met dat haar voor z'n ogenWijnands schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:54:
Inderdaad, dank je!
Had ik deze al gepost? 15 minuten voor zonsondergang, bijna geen licht dus. Ik durfde niet goed te flitsen en voor de 50mm moest ik te dichtbij komen. Toen de 100mm maar gepakt.
[afbeelding]
[...]
Netjes! Krijg nu alleen het thema van "shaun the sheep" even niet meer uit m'n hoofd.
nee hoor,tis allemaal gaaf.Rikske_007 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:30:
Nog een stukje van onderwater, als het boring is tell me
Ik had je graag een dm gestuurd, maar dat lukt niet. Staat wellicht uit in je profiel. Ik zet niet graag mijn e-mail adres online.Rikske_007 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:35:
[...]
No problem geef je email en mail het door.
Is aangepastArosa schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:35:
[...]
Ik had je graag een dm gestuurd, maar dat lukt niet. Staat wellicht uit in je profiel. Ik zet niet graag mijn e-mail adres online.
@Rikske: je DM staat nog steeds uit hoor.
Je foto's zijn trouwens zeker niet boring
@captain N: prachtplaat
@Freezerator: ik vind het niks, te vlak, en een saai onderwerp dat verkeerd gekadert is.
[ Voor 86% gewijzigd door MBV op 13-11-2008 12:10 ]
Thanks, maar wil je het punt qwa kadering uitleggen? Er is totaal geen kadering aanwezig? Of bedoel je de positie van de zwaan? Ik ben druk aan het hobbyen en tips zijn welkomMBV schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:08:
@Freezerator: ik vind het niks, te vlak, en een saai onderwerp dat verkeerd gekadert is.
Ben nieuw met Photoshop en is idd nog veel te verbeteren. Maar voor een begin gaat het er nog doorMBV schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:08:
offtopic:
@Rikske: je DM staat nog steeds uit hoor.
Je foto's zijn trouwens zeker niet boringBest mooi, maar haal er nog een klein beetje meer blauw uit. Dan zouden ze er (op dit ongecalibreerde scherm) waarschijnlijk mooier uit zien.
Heb tot nu toe enkel nog maar met de auto functies gespeeld
En andere noob vraag waar kan ik die Direct Message aanzetten???
Heb overal in profiel gezocht maar kan daar niets van terug vinden?
Gevonden staat aan nu (hoop ik)
Ja, staat aan.Rikske_007 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:17:
[...]
En andere noob vraag waar kan ik die Direct Message aanzetten???
Heb overal in profiel gezocht maar kan daar niets van terug vinden?
Gevonden staat aan nu (hoop ik)
This footer is intentionally left blank
Thx
Leuk fotomateriaal heb je daar trouwens!!!!
Dit topic is gesloten.
Met alle respect voor jouw huisdier blijft dit natuurlijk nog wel een fotografie forum. We verwachten dus wel foto's van kwaliteit. Geen foto's "om je huisdier te showen"!
En ook in dit topic wordt commentaar op je voorgangers erg gewaardeerd.