Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.285 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

ViRaX schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:03:
[...]

Edit:
Nog 1 vraag betreffende de UI. Ik gebruikte altijd CTMod maar dat is voor mij nu redelijk overbodig geworden. Toch mis ik nog een paar dingen:
* 1: Een mod voor coordinaten op de map. Ze lijken allemaal wel niet geupdate voor 1.9.
* 2: Een selfcast mod. Zodat je niet meer op jezelf hoeft te klikken maar gewoon alt+muisklik (bijvoorbeeld).
* 3: Een bankitem mod (die niet bugged zoals "bankitems" als je een bag opent). (waarschijnlijk omdat ook die versie nog niet geupdate is).
* 4: Een mod dat ook je eigen hp en mana constant in beeld is. Kheb nu mobhealth2 maar daar staan alleen gegevens van de mob in :)

Als ik deze 4 dingen nog zou hebben zou ik heeeel tevreden zijn met mn mod alleen ik kan het echt niet vinden :(.
Ik heb alleen Titan Panel, Atlas en ScrollingCombatText. En ik heb coordinaten op mijn map hoor :) (ja in 1.9 :P)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hydra schreef op zondag 15 januari 2006 @ 01:28:
[...]

Grats! Bij de run van vandaag dropte hij niet, naast mij is er maar 1 andere priest die z'n EoD nog moet hebben. We hebben vandaag nu ook Vael doodgekregen, dus kwa progression in BWL gaan we lekker vooruit. Vrijdag Razorgore voor 't eerst down, vandaag Vael. Yay!
Ik weet niet of het mag maar wij hebben de quest met zijn drieen gedaan tegelijk, en we hadden er ook nog 2 pala's bij, we zijn alledrie wel dood gegaan, omdat de sweeper steeds langs kwam, maar voor alle drie uiteindelijk completed gekregen (een try, ik ging als eerste dood, toen kwam de tweede die ging daarna ook dood en toen de laatste, en die ging net voor het einde dood, freaking sweeper, maar toen stond er completed), Als je dood gaat mag je namelijk wel gerezzed worden door een pala.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

McFlipp schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:51:
[...]
Ik heb alleen Titan Panel, Atlas en ScrollingCombatText. En ik heb coordinaten op mijn map hoor :) (ja in 1.9 :P)
WTF? :D, je hebt gelijk. * Virax slaat zichzelf
Thijs schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:53:
[...]
Waarom niet CTMod dan? Je kunt aangeven welke dingen je wel en niet wilt. Die mastermod neemt nou ook weer niet zoveel in toch? En voorzover ik weet is nr 2 standaard in WoW... moet je gewoon ff bij je keybindings kijken (Self Action).
Tuurlijk kan ik CT mod wel installeren, maar voor die paar dingen vind ik het niet de moeite en kun je net zo goed 2 losse mods installeren. Bankitems zit namelijk niet in CTmod dus daar moet ik nog steeds een werkende mod voor vinden. Coords heb ik nu ook. Dus dan blijft over:
* Selfcast
* Eigen health

Dat selfcast bij je key-instellingen zit klopt wel, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel, als ik ALT in druk, en ik druk op het icoontje van arcane intellect, dat ik dit dan op mezelf cast (en dat kun je volgens mij niet instellen. Je kunt er alleen iets aan binden, bijvoorbeeld ALT+1. Dit bedoel ik dus echter niet.

Er moet toch wel een mod bestaan dat je je eigen health en mana constant in beeld krijgt? (losgezien van CTmod)?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, mijn eerste blue binnen op mijn loladin, sorry voor mijn reactie :P

http://img79.imageshack.u...rnshot0114062101492ka.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Eigen Health kan je ook gewoon zien hoor. Interface Options -> Status Bar Text. Da's hem :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij nu is zegge hoe ik die timerkes onder mijn buffs krijg rechts boven, want ik vind
dat dus maar niet hé :p Heb ik daar enige speciale mod voor nodig of is ct mod genoeg?
en zo ja hoe zet ik dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:09:
[...]

kan iemand mij nu is zegge hoe ik die timerkes onder mijn buffs krijg rechts boven, want ik vind
dat dus maar niet hé :p Heb ik daar enige speciale mod voor nodig of is ct mod genoeg?
Ik geloof gewoon bij interface options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Snappie88 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:58:
Eigen Health kan je ook gewoon zien hoor. Interface Options -> Status Bar Text. Da's hem :)
Ook heel vet :D weer iets geleerd.

Dan blijft er nog een selfcast en een goeie versie van bankitems over... iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen hier in een guild op stormscale die warriors nodig hebben? word deze week lvl 60, m'n 3e dus heb aardig wat ervaring in end game. let me know

edit: horde dus

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

Japser

Jeej!

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=13528

Briljant filmpje imho...ik heb echt dubbel gelegen, is wel ff 235 mb maar dan heb je ook wat :)

dude looooks likee a lady :)

Echt ik rol van mn stoel :D

[ Voor 17% gewijzigd door Japser op 15-01-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen of er bepaalde addons zijn die voor een rogue onmisbaar zijn ?? Ik heb er namelijk geen id van B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:36
Ik heb voor me rogue stunwatch en cooldowntimers. Zijn eigenlijk maar weinig echte rogue addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Japser schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:46:

Briljant filmpje imho...ik heb echt dubbel gelegen, is wel ff 235 mb maar dan heb je ook wat :)

Meh, vond hem dus echt niet boeiend. Vond 'Wishing 'bout a Paladin' leuker.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:53

Veritas

concedo nulli

Japser schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:46:

Ik vind hem niet zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:08:
We kregen ineens een deep breath terwijl we zieke dps hadden, daarna lande ze in het zuid ooste ipv in het midden.
Deep breath heeft net zo weinig met je DPS te maken als je AD faction met de drops van de baron. DB wordt gewoon gebruikt als ze een X aantal mensen 'in beeld' heeft.

Voor de rest lijkt het heel erg op onze laatste kill, wipeten we ook opeens, doen we normaal nooit. Ze landde niet in 't midden, en ik werd ongeveer gechainfeared.
Mutatie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:06:
Ah ok. Thanks voor de opheldering. Het ging dus vooral om de gear. Zij blijft erbij dat die zeer zeldzaam zijn en dat de gemiddelde hunter er zo'n 9mnd over doet om ze te verzamelen.

(mischien is ze toch niet zo goed als beweerd wordt) :P
Euh, nee. Je zusje lult een beetje uit d'r nek :) Maar dat doen wel meer mensen die niet raiden maar wel een mening hebben over raids ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 15-01-2006 20:25 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Pff vandaag de fishing contest nog een keer gewonnen, heb nu de trinket en de hengel. Ik zie dat de trinket niet uniek is, volgende keer nog maar es proberen ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:09:
[...]

Ik heb zelf CT-Mod installed. En dan classic buff style. En buff timers on. Bou werkt die buff timer in classic niet, maar als je dan in interface options van wow zelf kijkt en daar de optie: buff timers aanvinkt, dan heb je de timers onder je buffs. 1 nadeel: zonder CT-Mod staat er 3min met ct-mod staat er 3:00. Vandaar dat ik ct-mod wel tof vind door dat ik daarmee de seconden kan zien. Er zullen vast andere mods zijn waarmee dat ook kan, maar kheb ct-mod toch, dus wat zou ik moeilijk doen :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
ye-roon schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:33:
[...]

Ik heb zelf CT-Mod installed. En dan classic buff style. En buff timers on. Bou werkt die buff timer in classic niet, maar als je dan in interface options van wow zelf kijkt en daar de optie: buff timers aanvinkt, dan heb je de timers onder je buffs. 1 nadeel: zonder CT-Mod staat er 3min met ct-mod staat er 3:00. Vandaar dat ik ct-mod wel tof vind door dat ik daarmee de seconden kan zien. Er zullen vast andere mods zijn waarmee dat ook kan, maar kheb ct-mod toch, dus wat zou ik moeilijk doen :p
Ik vind het juist enorm irritant, die secondes :P Heb ct mod wel, maar dat is het eerste wat ik uitzet. 30m vind ik stuk rustiger staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al 2-4 dagen xtra gekregen? Heb nog steeds niks :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
jongens,

heeft er iemand een nieuwe of verbeterde versie van whispercast..? pas was er een pally, en als je em "king" whisperde, kreeg je BoK.. dit wil ik ook op mn priest.. op wowui vond ik de oude versie die niet werkt, en ene andere die ik ook niet aan de praat krijgt.. heeft iemand wat voor me..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een nieuwe character beginnen op een lege nieuw of pas geopenende server.

naar welke class is de meeste vraag naar voor raids, guilds en instances?

trouwens sylvanas kun je bezoeken? (zeker undead city ergens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:16:
Ik wil een nieuwe character beginnen op een lege nieuw of pas geopenende server.

naar welke class is de meeste vraag naar voor raids, guilds en instances?

trouwens sylvanas kun je bezoeken? (zeker undead city ergens?)
Priest / druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Yay, we boeken vooruitgang.

We zouden vanmiddag bwl gaan doen, ging niet door vanwege te weinig signups, toen hebben we dat afgelast en deze avond ony gedaan.
2 raidgroups, beide van 30 man. Allebei down.
2x eskandars collar, judgement, dragonstalker, netherwind, trascendance crown :P

Als mage heb je echt geen fuck te doen denk ik zo, beetej wanden in het begin, phase 2 dps( out of range ftw!) en dan weer nuke @ end.
En nu duik ik met 39.7 graden koorts me nest in :/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
ViRaX schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:47:
[...]

Dat selfcast bij je key-instellingen zit klopt wel, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel, als ik ALT in druk, en ik druk op het icoontje van arcane intellect, dat ik dit dan op mezelf cast (en dat kun je volgens mij niet instellen. Je kunt er alleen iets aan binden, bijvoorbeeld ALT+1. Dit bedoel ik dus echter niet.
Dit iets? selfcast

Gewoon rechtermuisklik op je buff en je cast op jezelf.

@jarnotjuh, rare tactiek. Wij nuken altijd vol in phase 1 en 2. In phase 3 doen we gedoseerde dps.
Beterschap :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bulligan op 15-01-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Vandaag een aantal leuke drops in Scarlet Monastery gehad:

Whitemane's Chapeau
Illusionary Rod
Triune Amulet

dus snel mijn mage naar lvl 39 helpen :D

Leuke dag vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hooli-gan schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:02:
[...]

Dit iets? selfcast

Gewoon rechtermuisklik op je buff en je cast op jezelf.

@jarnotjuh, rare tactiek. Wij nuken altijd vol in phase 1 en 2. In phase 3 doen we gedoseerde dps.
Beterschap :)
het gaat er juist om, dat raidmembers JOU whisperen welke buff ze willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Thnx man :)

Ga er morgen ff mee spelen, maar volgens mij komt het aardig in de buurt ja :).

Dan blijft er dus nog 1 ding over. Gebruikt iemand een mod zodat je kan zien welke items er in je bank zitten zonder dat je bij de bank staat? Ik gebruikte altijd bankitems, maar de versie bugged met 1.9. Je kan wel kijken wat er in de standaardslots van je bank zitten, maar als je een bag in je bank opent krijg je errors.

Iemand die hier een oplossing voor heeft of een andere mod gebruikt om zijn bankitems te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

BootVluchteling schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:57:
[...]

Daar heb je ook een mod voor, Whispercast :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik loop rond in Westfall, krijg ineens het oranje bericht "A fiend of great power has awoken" en 10 minuten later "blabl wrath of neptulon", WTF is dat? :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:02
ViRaX schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:03:
[...]

Thnx man :)

Ga er morgen ff mee spelen, maar volgens mij komt het aardig in de buurt ja :).

Dan blijft er dus nog 1 ding over. Gebruikt iemand een mod zodat je kan zien welke items er in je bank zitten zonder dat je bij de bank staat? Ik gebruikte altijd bankitems, maar de versie bugged met 1.9. Je kan wel kijken wat er in de standaardslots van je bank zitten, maar als je een bag in je bank opent krijg je errors.

Iemand die hier een oplossing voor heeft of een andere mod gebruikt om zijn bankitems te checken?
BankItems bestaat nog gewoon en werkt nog altijd perfect ;D

http://wow.jaslaughter.com/BankItems.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Man, vanavond de HELE tijd proberen bij Vaelastratz, ging niet zo goed als onze eerste avond. We hadden ook 2 DI tanks niet online, dus hebben we een druid laten tanken. Op het eind hem toch neer gekregen. Bijna iedereen was dood, hij was op 1% en een van onze rogue rezte (met SS) gezien hij nog 5 combo points had en maakte hem nog snel ff dood. Echt prachtig moment, dacht echt: "argh dit wordt zo'n 1% try". Nemesis en Transcendence stuff dropte, iets wat niet veel bij ons voorkomt. :P Morgen een kijkje nemen bij Broodlord. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

SkyStreaker schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:04:
Ik loop rond in Westfall, krijg ineens het oranje bericht "A fiend of great power has awoken" en 10 minuten later "blabl wrath of neptulon", WTF is dat? :D
Zal vast wel weer een gedeelte van een AQ event zijn "_

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SkyStreaker schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:04:
Vermoed eranikus in moonglade

vorige week even niet geraid
deze week maar weer BWL, Vael moet neer vandaag

nog maar 18000 rep voor exalted bij Darkspear trolls en dan kan ik mijn epic raptor kopen ^^ (undead mage)

addons voor rogue:
ik gebruik zelf
- StunwatchCC (ook crowd control timer voor andere classes)
- Cooldowncount\
- Stancesets 3

voor de rest al mijn standaard addons ( totaal rond de 60 ofzo :P )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Gisteren Golemagg in de eerste try neer. We hebben nu alle bazen op 2 na in MC gecleared. Nu hoorde ik dat je , om Majordomo te summonen je een bepaald water van een quest nodig hebt.

Iemand een idee waar ik dat kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BootVluchteling schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:57:
[...]

Volgens mij ben je je bril vergeten op te zetten. ViRaX vroeg duidelijk; "dat ik dit dan op mezelf cast".

[ Voor 14% gewijzigd door Bulligan op 16-01-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Qoriox schreef op maandag 16 januari 2006 @ 08:33:
Gisteren Golemagg in de eerste try neer. We hebben nu alle bazen op 2 na in MC gecleared. Nu hoorde ik dat je , om Majordomo te summonen je een bepaald water van een quest nodig hebt.

Iemand een idee waar ik dat kan vinden ?
Even copy/paste van ons guild forum;

This is a questline that is neccesary in order to summon Major Domo. Will ultimately give you a ring with +15 fire resist in addition to some other stats.

The quests are given by Duke Hydraxis http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=13278

First 2 quests are soloable, starting with Poisoned Water in EP. http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=6804
+ Stormers and Rumblers in Silithus.

3 quest is Eye of the Emberseer - here you need to go UBRS with a raid (drops from captured firelord).

4 quest The Molten Core (kill some mobs in MC) will be done, if you go there and reach Gehennas. http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=6822

5 quest Agent of Hydraxis is to get honoured with the Hydraxian Waterlords. If you havent gained this yet, another MC-run should do it. This quest can be speeded up by killing Elementals of: fire, earth or wind anywhere.

6 quest Hands of the Enemy Bring the Hands of Lucifron, Sulfuron, Gehennas and Shazzrah to Duke Hydraxis in Azshara. http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=6824
Here you can also read about what's neccesary to summon Major Domo.

7 quest A Hero's Reward here you will get your reward: 1 out of 2 rings as mentioned above. See details here: http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=7486

Those are the words! Quests 1 to 5 should be done asap, not to waste time later. We need at least 8 ppl to finish this questline before we can summon the Major.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Thanks! Das tenminste duidelijk.. beetje jammer dat ik em nu pas doe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:08:
[...]

giantstalker dropt heel veel in MC. t kan best dat een hunter er een aantal maanden over doet om 5/8 GS te krijgen, maar dan zijn er meerdere mensen die ook nog GS willen. De meeste hunters in de guild hebben alles uit MC al wat ze willen, dus konden we alles aan die hunter geven ;)
Altijd weer grappig om de lootlists te zien van andere guilds: Wij zien "nooit" Giantstalker. Nightslayer (jay!), Might en Arcanist vallen veel. Felheart en Cenarion zijn ook prima vertegenwoordigd (helemaal vergeleken het aantal druids/warlocks). Prophecy en Earthfury zijn rare... giantstalker is een speciale gebeurtenis :P

Wat we (gelukkig)wel genoeg zien: Strikers Mark/Blastershot, petrified leaf. Wat we nu ook meemaken is dat hunters begerig gaan kijken naar de Brutality blade (nooo!). Ach, het zal wel weer rechttrekken... tot nu toe is er voor iedereen wel wa loot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, gister met een goeie groep naar UBRS gegaan. We zijn 4x gewhiped, nog voordat we bij The Beast waren... Vlak daarvoor ben ik maar weggegaan, Drakkie had toch niet gelukt. :P

Nou ja, nog 5% naar lvl60. Hopen dat de bereidheid om de "lagere" instances te doen vanuit het guild snel wat beter wordt (ze zeggen van wel, maar ze doen het nog niet :+ ), anders gaan we gewoon weer een nieuw ventje levellen.

En eindelijk de waterquest gedaan met m'n mage, nu alleen nog inleveren. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:05:
Zo, gister met een goeie groep naar UBRS gegaan. We zijn 4x gewhiped, nog voordat we bij The Beast waren... Vlak daarvoor ben ik maar weggegaan, Drakkie had toch niet gelukt. :P

Nou ja, nog 5% naar lvl60. Hopen dat de bereidheid om de "lagere" instances te doen vanuit het guild snel wat beter wordt (ze zeggen van wel, maar ze doen het nog niet :+ ), anders gaan we gewoon weer een nieuw ventje levellen.

En eindelijk de waterquest gedaan met m'n mage, nu alleen nog inleveren. \o/
Mmm goeie groep dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:22:
[...]

Deep breath heeft net zo weinig met je DPS te maken als je AD faction met de drops van de baron. DB wordt gewoon gebruikt als ze een X aantal mensen 'in beeld' heeft.

Voor de rest lijkt het heel erg op onze laatste kill, wipeten we ook opeens, doen we normaal nooit. Ze landde niet in 't midden, en ik werd ongeveer gechainfeared.

[...]

Euh, nee. Je zusje lult een beetje uit d'r nek :) Maar dat doen wel meer mensen die niet raiden maar wel een mening hebben over raids ;)
De ene keer zijn we zo goed verspreid met lage dps en dan doet ze toch Deepbreaths, de andere keer staan we op een kluitje met ze allen en dan krijgen we geen deepbreaths, dan doen we dots only en krijgen we wel deepbreaths, tis gewoon hardstikke random naar mijn idee ;)

Heel veel guilds hebben er over gespeculeerd wat het nou precies is wanneer ze een DB doet en voor de ene guild helpt het ene "trucje" en voor de andere het andere "trucje". Wij werken nu gewoon met mass dps en spreaden niet echt uit. Gewoon 2 whelp teams bij de whelp ingangen en de rest beetje random staan en compleet full dps gaan met mass dots en geen deep breaths gehad..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:05:
[...]

Altijd weer grappig om de lootlists te zien van andere guilds: Wij zien "nooit" Giantstalker. Nightslayer (jay!), Might en Arcanist vallen veel. Felheart en Cenarion zijn ook prima vertegenwoordigd (helemaal vergeleken het aantal druids/warlocks). Prophecy en Earthfury zijn rare... giantstalker is een speciale gebeurtenis :P
Wij zijn het Nemesis/Dragonstalker type met verder alleen maar casterloot. De 2-hander wapenloot uit BWL is op een twee-vingerige hand te tellen, de 2-hander wapenloot van Rags op een drie-vingerige hand :(

Ten Storms was ook bijzonder veel vertegenwoordigd gisteren, wat stukjes Transcendence en vooral weer veel Dragonstalker. Als we een keer Wrath hebben, is het ook de hele run Wrath (wel handig als je je tweede MT wil uitrusten zoals twee weken geleden). Uiteraard weer complete kutloot van Nef, geen Ashkandi en Therazane's Disenchant maar weer es, wel een Druid naar 8/8 Stormrage maar ja, das eigenlijk ook geen noemenswaardige prestatie hijs namelijk de 2de al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:12

BHQ

De lag op Sylvanas is soms echt niet te harden. Soms in de BG 2 minuten wachten voor je opnieuw spawned :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Van 't weekend ook wat instance runs gedaan. Geen ZG (had een verjaardag :(), maar wel Strat SS, UBRS, ZF met wat guildies/alts, DM tribute run en een Scholo raid die me twee mensen in m'n ignore list opgeleverd heeft. :P Loot: Bloodmoon Cloak, stuk of vijf large brilliant shards en een lading dust en essences. Verder dropte er ook een Libram of Protection, goedkoop verkocht voor maar 170g. Al met al wel weer bijna 300g nu en nog zes drops te gaan. :) (5x LF en Hammer of the Grand Crusader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Mojo schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:58:
[...]

Daar heb je ook een mod voor, Whispercast :)
zucht

* BootVluchteling mompelt iets over langer, neus en verder kijken op vorige pagina..

whispercast is outdated! ik zoek een VERVANGING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach ja :P
Van 't weekend ook nog een attunementraid gedaan, met 7 personen, geen Priests, geen Warlocks, geen Druids en geen Mages. We zijn niet 1 keer gewhiped (nou ja, 1 keer dan, toen we de shortcut probeerden :+ ), en heb met een roll van 1 een nieuw stukje armor gewonnen. Na de attunement doorgelopen MC in, omdat we toch zo pwnden, en de snelste whipe ooit gezien denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:48:
Yay, we boeken vooruitgang.

We zouden vanmiddag bwl gaan doen, ging niet door vanwege te weinig signups, toen hebben we dat afgelast en deze avond ony gedaan.
2 raidgroups, beide van 30 man. Allebei down.
2x eskandars collar, judgement, dragonstalker, netherwind, trascendance crown :P

Als mage heb je echt geen fuck te doen denk ik zo, beetej wanden in het begin, phase 2 dps( out of range ftw!) en dan weer nuke @ end.
En nu duik ik met 39.7 graden koorts me nest in :/
Vooruitgang? Mwah valt wel mee hoor :)
Was gewoon schitterend om 2 raid groepen van 30 man te maken en onderling in de guild een wedstrijd te houden ;) Wel tegelijk aan Onyxia begonnen want dat is wel zo eerlijk natuurlijk :)

En wij (ik zit in het 2e team samen met Jarno) hadden ook nog eentje van een andere guild die Onyxia nog niet aankan maar zn Quel'Serrar quest toch graag wilde doen. Hem toen maar even een feilloze takedown mee laten maken ;)

Het is eigenlijk voor elke class saai op het moment, beetje autoattacken :/
Die Eskhanders Collar dropped echt elke week bij ons.. nu al 5 a 6 takedowns achter elkaar... ik weiger dat kromme ding, liever Onyxia Tooth Pendant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Even een vraag aan mensen hier: Ik gebruik sinds kort Scrolling Combat text en ik vind het echt super relaxt, helemaal met nieuwe versie die ook bij low mana/health het aantal laat zien. Maar nou zit er zo'n optie in: Sticky Crits. En als ik bij TGS(The GameSyndicate, gamecafe in r'dam) zit en het staat daar ook aan krijg ik heel tof als ik een mob schiet en me spell crit: CRITICAL in me beeld. Maar thuis heb ik dat niet. Heeft iemand hier nog meer last van?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Zijn er hier nog meer mensen begonnen op die Ahn'Qiraj server trouwens? :)
Ik ben zaterdagavond begonnen met een troll rogue, en die is nu al lv16 :D

offtopic:
Heerlijk zeg, de maandag beginnen met een kapotte switch die in een kamer staat waar je niet zomaar bij kan -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wat vinden jullie van een macro die elke vijf seconden /healme spamt als iemand onder de 40% health komt. Heb namelijk een opstootje met een warrior (MT in de instance waar ik en een mage het ter sprake brachten) die zegt dat het precies hetzelfde is als /oom. Ik vind van niet, omdat een healer constant op healthbars let terwijl we IMO wel een seintje moet krijgen als de healer OOM is, zodat ik healing over kan nemen en de rest weet dat ze (als er geen backup healing in de groep zit bijvoorbeeld) moet bandagen/poisonen. Mage en ik vonden het eigenlijk een soort van belediging richting healers en vroegen 'm om het uit te zetten. Omdat ik dat niet in /w vroeg maar in /p (deels guildgroup, deels PUG, mage was pickup van één van de grotere alliance guilds van Turalyon) ben ik nu arrogant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Imho vind ik dat je ook nooit /oom moet hoeven te roepen. Voor de MT is het niet van belang, en als je backup healer bent, moet je dat ook zelf in de gaten houden lijkt mij. Als je na een gevecht partymembers erop moet wijzen dat je /oom bent zit je gewoon in een slechte groep aangezien het nou niet echt veel moeite kost om even naar een aantal blauwe balkjes te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

BootVluchteling schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:31:
[...]

zucht

* BootVluchteling mompelt iets over langer, neus en verder kijken op vorige pagina..

whispercast is outdated! ik zoek een VERVANGING
alstu: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1823

deze versie van whispercast is geupdate voor 1.9 met alle nieuwe pala buffs. Werkt goed dus ;)

tip: whispercast samen met titanpanel werkt heel erg lekker ipv het standaard scherm..

[ Voor 24% gewijzigd door Wiebbe op 16-01-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Wiebbe schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:17:
De ene keer zijn we zo goed verspreid met lage dps en dan doet ze toch Deepbreaths, de andere keer staan we op een kluitje met ze allen en dan krijgen we geen deepbreaths, dan doen we dots only en krijgen we wel deepbreaths, tis gewoon hardstikke random naar mijn idee ;)
Ik weet niet wat de logica erachter is, maar een DB is vaak een wipe, dus ik kan me niet voorstellen dat 't compleet random is. Wij hebben Ony op Farm (van 't weekend Razor en Vael voor 't eerst gedowned!), en hebben 't toch onlangs voor mekaar gekregen dat we wipeten.
Miles Teg schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:34:
Ach ja :P
Van 't weekend ook nog een attunementraid gedaan, met 7 personen, geen Priests, geen Warlocks, geen Druids en geen Mages. We zijn niet 1 keer gewhiped (nou ja, 1 keer dan, toen we de shortcut probeerden :+ ), en heb met een roll van 1 een nieuw stukje armor gewonnen. Na de attunement doorgelopen MC in, omdat we toch zo pwnden, en de snelste whipe ooit gezien denk ik. :P
Je doet een 5-man level 55 instance met 7 man, level 60, en wiped niet. Poe poe! :P

Ik herken dat UBRS verhaal wel hoor, je hebt altijd van die groepen die ondanks 't feit dat je met 15 man rondhobbelt in een 10-man instance het toch nog voormekaar krijgen te wipen.
Exitium schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:12:
Wat vinden jullie van een macro die elke vijf seconden /healme spamt als iemand onder de 40% health komt. Heb namelijk een opstootje met een warrior (MT in de instance waar ik en een mage het ter sprake brachten) die zegt dat het precies hetzelfde is als /oom. Ik vind van niet, omdat een healer constant op healthbars let terwijl we IMO wel een seintje moet krijgen als de healer OOM is, zodat ik healing over kan nemen en de rest weet dat ze (als er geen backup healing in de groep zit bijvoorbeeld) moet bandagen/poisonen. Mage en ik vonden het eigenlijk een soort van belediging richting healers en vroegen 'm om het uit te zetten. Omdat ik dat niet in /w vroeg maar in /p (deels guildgroup, deels PUG, mage was pickup van één van de grotere alliance guilds van Turalyon) ben ik nu arrogant. 8)7
Pff. Die macro gaat uit, of ik ben weg, heel simpel. Dan vinden ze me maar arrogant. Die macro's zijn bijzonder vervelend.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:24:

Je doet een 5-man level 55 instance met 7 man, level 60, en wiped niet. Poe poe! :P
Lvl60? 2 Maar, de rest was lager. En er waren geen echte healers. ;)
Ik zeg niet dat het een uberprestatie was, maar gezien de groep was het een gewoon een erg leuke run die boven verwachting presteerde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij wipen vaker op onyxia dan op ragnaros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:24:
[...]
Ik weet niet wat de logica erachter is, maar een DB is vaak een wipe, dus ik kan me niet voorstellen dat 't compleet random is. Wij hebben Ony op Farm (van 't weekend Razor en Vael voor 't eerst gedowned!), en hebben 't toch onlangs voor mekaar gekregen dat we wipeten.
Nou dat is niet altijd zo hoor.. wij hebben nog weleens DB's (heb altijd de neiging DP te typen O-))
maar als je dan zo snel mogelijk uit het midden gaat dan gaat er vrijwel niemand dood. Gisteren dus ook een DB gehad en 0 deaths.. snel en adequaat reageren is een must :Y)
Pff. Die macro gaat uit, of ik ben weg, heel simpel. Dan vinden ze me maar arrogant. Die macro's zijn bijzonder vervelend.
Zoals een Priest ooit zei : "Dat is hetzelfde als ik roep "DPS PLX!"" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren verplichte speedrun gedaan in BWL. Dit omdat we iets nodig hadden voor QA questchain en welke Nefarian had gepikt van Vaelastrasz the Corrupt en dat op een leuke timer van 5 uur gezet. Gelukkig ging het allemaal makkelijk en snelste BWL run ooit voor de guild gedaan en nog anderhalf over toen Nefarian plat ging. Altijd leuk, jammer dat baas in Duskwood voor de QA scepter zo moeilijk is. Al geprobeerd met 60 allience allemaal afgemaakt in no time ;(

En onze eerste drop van Claw of Chromaggus helaas niet genoeg DKP om het te winnen. Volgende keer beter :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Nadat we onyxia weer eens simpel dachten te killen ( na Ebonroc en Chromaggus en een complete MC run op 1 dag, was dus ook 2:30 ) ging er toch iets mis. Veel mensen gingen dood in phase 3 waardoor ze nog 14% had met nog maar 8 man levend. Dit was dus ook echt een intens gevecht maar ze hebben het wel gehaald! Was heeel vet om te zien.

Nou hebben we gisteren weer Nefarion geprobeerd ( 3e dag aan tries ) maar dit gaat niet echt goed. We krijgen hem in de 2e fase maar de overgang ed gaat niet goed. We hebben veeels te veel adds nog ( in totaal 52+ ) en dus ook echt overspawn. Hierdoor verliezen we veel mensen bij de overgang en dan gaat het vaak ook nog bagger met de class calls. Heeft niet iemand een link naar een goede strategy? We moeten hem namelijk deze week down krijgen anders beat een andere horde guild ons voor de 2e plek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:44:
Gisteren verplichte speedrun gedaan in BWL. Dit omdat we iets nodig hadden voor QA questchain en welke Nefarian had gepikt van Vaelastrasz the Corrupt en dat op een leuke timer van 5 uur gezet. Gelukkig ging het allemaal makkelijk en snelste BWL run ooit voor de guild gedaan en nog anderhalf over toen Nefarian plat ging. Altijd leuk, jammer dat baas in Duskwood voor de QA scepter zo moeilijk is. Al geprobeerd met 60 allience allemaal afgemaakt in no time ;(

En onze eerste drop van Claw of Chromaggus helaas niet genoeg DKP om het te winnen. Volgende keer beter :)
Man wij moesten dat ook doen.
Na 2,5 uur was Chromaggus neer, wij naar Nef.
Whipe op phase3 (nubish, i know).. is die fucking Nef gebugged... bone constructs despawnede niet en de gates bleven open.. en 't loste zichzelf niet op na 30 minuten ook.. en nu kunnen we dus een week w8en.

THX BLIZZ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Nadat we vorige week Domo voor het eerst down hadden, gisteravond er weer naartoe gestoomd. Gewoon op de 1e poging Domo down en door naar Ragnaros. FR gear suckt bij ons in de guild nog steeds enorm dus 2x heerlijk hard gewhiped. Toch wel stoer als je de 1e keer voor Ragnaros staat.

Eye of Divinity weer gedropt, net als vorige week, helaas nr. 2 van de aanwezige priests met RAP, dus die ging aan mijn neus voorbij.

Nauwelijks priest drops bij ons in MC, we hadden een periode met Felheart en nu is het Cenarion en Gintstalker tot je er bij neervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Wiebbe schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:20:
[...]

alstu: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1823

deze versie van whispercast is geupdate voor 1.9 met alle nieuwe pala buffs. Werkt goed dus ;)

tip: whispercast samen met titanpanel werkt heel erg lekker ipv het standaard scherm..
nice! dank je wel! werkt het ook voor priests..? cure disease, abolish desease, divine spirit enzo..?

/edit het werkt dus ook voor priests. ziet er strak uit.. alleen werkt het nog niet :X

mensen whisperen me vanalles.. maar toch buff ik ze niet. hoe zit dat..? de addon zelf werkt wel, maar ik kan em nergens configureren echt.. zo van "your buff has been queued ofzo"...

[ Voor 24% gewijzigd door BootVluchteling op 16-01-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

RaseriaN schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:33:
[...]

Nou dat is niet altijd zo hoor.. wij hebben nog weleens DB's (heb altijd de neiging DP te typen O-))
maar als je dan zo snel mogelijk uit het midden gaat dan gaat er vrijwel niemand dood. Gisteren dus ook een DB gehad en 0 deaths.. snel en adequaat reageren is een must :Y)

[...]

Zoals een Priest ooit zei : "Dat is hetzelfde als ik roep "DPS PLX!"" ;)
Of check m'n sig wat ik op de WoW fora las :p
Taunt the mobs, not the priest
:p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:22:
[...]

[...]

Deep breath kan niemand met zekerheid zeggen waar het precies mee te maken heeft maar heeft waarschijnlijk wel met dps en geclusterde groepen te maken!!!

En ik vond ook wel dat er erg veel dropte in 1 mc run toevallig allemaal voor rogue en hunter (bleek ook later dat ze dus ook nog onyxia hadden gedaan emt de rogue) dus misschien moet je niet meteen je conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppien.nl/store/raggy%20(high%20res).jpg

Eindelijk dan toch ragnaros neer :) en ook gelijk men epic priest quest binnengehaald bij domo.

guild surge @ deathwing btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:18:
[afbeelding]

Eindelijk dan toch ragnaros neer :) en ook gelijk men epic priest quest binnengehaald bij domo.

Grats, wij volgen snel. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

hehe ty :) hebben jullie onyxia al neer trouwens? hoorde laatst van iemand dat jullie er problemen hadden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:33:
hehe ty :) hebben jullie onyxia al neer trouwens? hoorde laatst van iemand dat jullie er problemen hadden ofzo
Nog steeds niet nee, maar we hebben het pas 1,5 avond met een volle raid-groep kunnen proberen.

Hopelijk gaat ze deze week neer en kunnen we ons op Raggy concentreren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

ze is met die nieuwe totem trouwens ook een stuk relaxter geworden ;) Wij hadden haar op 20% flying vorige keer terwlij pre patch et iets van 35% was. kunnen een stuk meer nuken i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:48:
ze is met die nieuwe totem trouwens ook een stuk relaxter geworden ;) Wij hadden haar op 20% flying vorige keer terwlij pre patch et iets van 35% was. kunnen een stuk meer nuken i guess :)
Phase 1 en 2 gaan prima, phase 3 blijft nog lastig. (8% is ons record)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Van't weekend Firemaw down, ebonroc nog niet maar dat zal vanavond wel gebeuren verwacht ik

Gisteren nog een run in MC gedaan, 3h57m. Kan nog wel iets sneller, als we de loot sneller verdelen en met een volle raidgroup zijn, maar goed, tis niet gek.
En van rag hebben we eye! Daar gingen 101 LPtjes, een van onze warriors nogal gelukkig nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:23:
[...]

nice! dank je wel! werkt het ook voor priests..? cure disease, abolish desease, divine spirit enzo..?

/edit het werkt dus ook voor priests. ziet er strak uit.. alleen werkt het nog niet :X

mensen whisperen me vanalles.. maar toch buff ik ze niet. hoe zit dat..? de addon zelf werkt wel, maar ik kan em nergens configureren echt.. zo van "your buff has been queued ofzo"...
/wc <command>
Commands are:
announce - Advertise WhisperCast availability in raid/party chat
enable/disable - enable disable spell queueing from whispers
status - display all your queueable spells and the triggers
cast - execute one cast out of your queue
clear - clear your queue
reset - reset all options and standalone gui position
match [exact|start|any] - set your trigger matching level: exact=whisper is the same as a trigger, start=whisper starts with a trigger, or any=whisper contains a whole word matching trigger
show/hide - set standalone gui visability
min/max - minimize or maxamize the standalone gui
debug - dump internal info about spells ids and action button ids
help - this message

Gewoon de readme lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

On_E schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:52:
[...]

Phase 1 en 2 gaan prima, phase 3 blijft nog lastig. (8% is ons record)
ja phase3 ging ook altijd heel slecht bij ons. maar sinds iedereen luistert en ook echt stopt met dotten op 45% krijgt mt meestal wel meteen agro en gaat et altijd wel goed :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

ye-roon schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:48:
Even een vraag aan mensen hier: Ik gebruik sinds kort Scrolling Combat text en ik vind het echt super relaxt, helemaal met nieuwe versie die ook bij low mana/health het aantal laat zien. Maar nou zit er zo'n optie in: Sticky Crits. En als ik bij TGS(The GameSyndicate, gamecafe in r'dam) zit en het staat daar ook aan krijg ik heel tof als ik een mob schiet en me spell crit: CRITICAL in me beeld. Maar thuis heb ik dat niet. Heeft iemand hier nog meer last van?
dat critical in beeld komt van Critline volgens mij niet van sct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:12:
[...]
ja phase3 ging ook altijd heel slecht bij ons. maar sinds iedereen luistert en ook echt stopt met dotten op 45% krijgt mt meestal wel meteen agro en gaat et altijd wel goed :))
Phase 3 is ook vooral improvisatie. Als de MT Ony niet helemaal in t midden krijgt
dan moet ofwel de linkse ofwel de rechtse groep zich verplaatsen naargelang de positie van Ony.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

met onze tac valt dat nog best mee wij vallen namenlijk onyxia van achter aan zogauw mt agro heeft :) daar heb je minder last van fear en gaat bijna niemand van dps dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend waren er een paar ook apart bezig op Azune.

Ze hadden een mob van blasted lands (degene die je alleen dood krijgt als je er een q voor heb)

met mind control naar SW keep gebracht(vraag niet hoe _/-\o_ )

dus daar stonden 20 guards op hem in te hakken en nog eens 30spelers. maar niet kapot te krijgen

en geen GM die online was :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:51:

Ze hadden een mob van blasted lands (degene die je alleen dood krijgt als je er een q voor heb)

dus daar stonden 20 guards op hem in te hakken en nog eens 30spelers. maar niet kapot te krijgen

bij ons was er ook iemand die dat had gedaan maar dat word dus totaal niet gewardeerd door de gm's en kan je veel gezeik me krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag is het mogelijk om met je char te verhuizen van bs na trollbane. Krijg alleen constant een fout melding. Hebben hier meer mensen last van ?

HTTP Status 500 -
type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48

precies hetzelfde was gister op Argent Dawn, die mob ook naar SW gepulled, wel handig dat ie niet dood gaat, kun je je weapon-skills makkelijk ophogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:08:
[...]
precies hetzelfde was gister op Argent Dawn, die mob ook naar SW gepulled, wel handig dat ie niet dood gaat, kun je je weapon-skills makkelijk ophogen :D
dat heb ik zeker gedaan ff lkkr m'n crossbow skill omhoog gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Miles Teg schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:20:
Imho vind ik dat je ook nooit /oom moet hoeven te roepen. Voor de MT is het niet van belang, en als je backup healer bent, moet je dat ook zelf in de gaten houden lijkt mij. Als je na een gevecht partymembers erop moet wijzen dat je /oom bent zit je gewoon in een slechte groep aangezien het nou niet echt veel moeite kost om even naar een aantal blauwe balkjes te kijken. :P
Heb ik als ik twee, drie mobs aan het tanken ben op m'n pally toch echt geen tijd voor hoor, dan ben ik allang blij als ik ze bezig kan houden en af en toe m'n eigen healthbar zie. ;) Ook op m'n warrior is het handig te weten wanneer ik potions moet gaan gebruiken, alhoewel ik er dan inderdaad wel wat minder mee te maken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij doen altijd Onyxia runs met 30man omdat volgens geruchten de Deep Breaths minder voorkomen:S klopt dit>?

We worden eigenlijk altijd gewiped. door DB. we dotten als een gek en spreaden veel uit. ik denk dat we meer DPS op onyxia moeten doen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:36:
Wij doen altijd Onyxia runs met 30man omdat volgens geruchten de Deep Breaths minder voorkomen:S klopt dit>?

We worden eigenlijk altijd gewiped. door DB. we dotten als een gek en spreaden veel uit. ik denk dat we meer DPS op onyxia moeten doen ofzo..
wij gaan nooit dood door DBs :P Gewoon zorgen dat je wat fire res hebt en altijd bij fase 2 ff een potion drinken.

edit:
naja er gaat wel is iemand dood, maar 1 of 2 max

[ Voor 7% gewijzigd door reddevil op 16-01-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:36:

Er zijn blijkbaar 2 redenen waarom ze DB doet: spreiden en DPS. Als je weinig mensen hebt, is het spreiden makkelijk, maar de DPS moeilijker. :P Wij doen het bijna altijd met 40 man (ook keertje met 30+ gedaan). Je hebt gewoon veel ranged dps nodig (dus sowieso 4-5 mages/locks/hunters) die constant blijven nuken. Laat je healers ook maar nuken als ze de tijd en mana overhebben. :P Wat men nog wel eens vergeet is dat het zuiden van het gebied een prima plek is om te staan... vaak blijven de mensen aan de noordelijke helft plakken, wat leidt tot te weinig spreiding en te snel een DB. Wat wij doen is rond 42% geen dots meer en rond 40% alleen nog maar hunters laten nuken zodat ze FD kunnen doen in phase 3 en de agro makkelijk te pakken is voor de MT (en als je toch agro hebt naar de MT spot lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Jaaahh fantastisch is dat. :/
Dat geintje heeft mij dus dikke problemen opgeleverd. Ik wilde mijn Onyxiaquestline afmaken maar ide idioten hadden die mob naar bolvar gepulled. Gevolg: bolvar op mob aant hakken, bolvar niet aanspreekbaar, Ryceck geen quest hebben.
2 dagen later was die mob eindelijk foetsie en kon ik het hele verhaal eindelijk wel afronden.
Ben blij dat er toen nog meer mensen waren die problemen hadden anders haddik mss nog me eerste onyxiarun gemist ook daardoor :/

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
-=BoKKiE=- schreef op maandag 16 januari 2006 @ 07:26:
[...]
*knip*

nog maar 18000 rep voor exalted bij Darkspear trolls en dan kan ik mijn epic raptor kopen ^^ (undead mage)

*knip*
Alvast proficiat ;)

Hoe boost jij je rep bij de darkspears? De inlever quest is niet haalbaar voor mijzelf imo... geen zin om cloth te grinden/kopen voor een beetje rep.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Je kan je rep op het moment flink boosten met die AQ war effort, is effectiever dan cloth inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:38:
[...]

Alvast proficiat ;)

Hoe boost jij je rep bij de darkspears? De inlever quest is niet haalbaar voor mijzelf imo... geen zin om cloth te grinden/kopen voor een beetje rep.
eerst gewoon runecloth grinden, maar nu doe ik het via de war effort

1 stack runecloth levert nu 75 rep bij darkspear op ipv 25 eerst dus dat gaat sneller plus dat ik 300 fishing heb, dus ik lever ook salmon en yellowtails in

ik ben ook al heel lang bezig hoor, maar nooit echt super actief, gewoon als ik weer wat had/kreeg leverde ik dat in

ook heel lang Silithius gegrind veel runecloth daarvandaan gehaald, maar nu doe ik het met vissen, wat relaxter

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Bound By Blood op Skullcrusher ook eindelijk Ragnaros neer. Eindelijk naar BWL toe en weer overnieuw beginnen met alles te oefenen

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:11:
[...]

/wc <command>
Commands are:
announce - Advertise WhisperCast availability in raid/party chat
enable/disable - enable disable spell queueing from whispers
status - display all your queueable spells and the triggers
cast - execute one cast out of your queue
clear - clear your queue
reset - reset all options and standalone gui position
match [exact|start|any] - set your trigger matching level: exact=whisper is the same as a trigger, start=whisper starts with a trigger, or any=whisper contains a whole word matching trigger
show/hide - set standalone gui visability
min/max - minimize or maxamize the standalone gui
debug - dump internal info about spells ids and action button ids
help - this message

Gewoon de readme lezen ;)
het werkt.. dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, gisteren Chromaggus down op de 4e try van de avond. Niet de lastigste combo van breaths maar dan nog een heel fijn gevecht. Ook nog 2 tries bij Nef gedaan maar daar gaan we vanavond wat serieuzer voor terug, ben benieuwd. :+ Heel lekker trouwens de laatste 2 weken, vorige week eerste downs van Broodlord, Firemaw, Ebonroc en Flamegor en deze week Chromaggus plat. Nu Nefarian nog. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze week sinds een half jaar weer verder met WoW spelen...wat zijn de belangrijkste dingen die ik gemist heb? toendertijd was er nog maar 1 battleground open....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:31:
W00t, gisteren Chromaggus down op de 4e try van de avond. Niet de lastigste combo van breaths maar dan nog een heel fijn gevecht. Ook nog 2 tries bij Nef gedaan maar daar gaan we vanavond wat serieuzer voor terug, ben benieuwd. :+ Heel lekker trouwens de laatste 2 weken, vorige week eerste downs van Broodlord, Firemaw, Ebonroc en Flamegor en deze week Chromaggus plat. Nu Nefarian nog. ;) ;)
Mijn guild (Ruin - Ravencrest) is nu bezig met nefarius, gisteren chromaggus neergehaald :7
Tot aan chrono is alleen vael een probleem, die draken zijn easy, ebonroc op try 1 en flamegore in 2 tries neergehaald :)

Speel zelf een hunter maar guild heeft nu nieuwe rule dat je epics voor alts kan kopen als niemand ze hoeft, dus ga maar eens wat epics kopen voor mijn fury warrior. Helm of Wrath voor 25g iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:18:
[afbeelding]

w00t, gefeliciteerd mensen! :)

Wij zelf zijn op deathwing EU (alliance dan ;) ) nog bezig met major domo, maar hebben ony wel al down :)

Als jullie een Shinobu van Undutchablez zien rond lopen /hi me maar even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
mss een stomme vraag, ik ben nieuw met wow, maar hoe krijg ik met ctmod de coordinaten van de map in beeld :S ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

Woei, na 2 avonden scalding whelps farmen dropt eindelijk m'n dark whelpling :D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:28:
Ik ga deze week sinds een half jaar weer verder met WoW spelen...wat zijn de belangrijkste dingen die ik gemist heb? toendertijd was er nog maar 1 battleground open....
Arathi Basin BG 15 man
Zul Gurub Raid instance 20 man
Blackwing Lair Raid instance 40 man
Ahn Qiraij (ofzo) raid instance 20/40 man.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
Eerste dag firemaw tries. Net gewiped op 32% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
PacinoAllstars schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:49:
Eerste dag firemaw tries. Net gewiped op 32% :P
wij @ zelfde server, bezig met wipen op ebonroc ;( schiet niet echt op... suc6 daaro :)
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.