Nu in totaal 3 BG's: Warsong Gulch (Capture the flag), Arathi Basin en Alterac ValleyVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:28:
Ik ga deze week sinds een half jaar weer verder met WoW spelen...wat zijn de belangrijkste dingen die ik gemist heb? toendertijd was er nog maar 1 battleground open....
Heeft iemand ook soort van gfx probleem? Ik heb het alleen in wow en heb dx en drivers al removed en opnieuw installed. Maar tis het volgende, die mobs genaamd: Harpy's en ook de wind serpents hebben bij mij zwart getinte vleugels. dus helemaal geen textures alleen zwart. Maar de hippo's en de gryphons zijn normaal en alle andere dingen met vleugels ook. Dus of iets mis in de textures van het spel, of iets mis met mijn drivers. Ik vraag me af of meer mensen die textures ook zwart hebben bij die mobs
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
ze zijn gewoon zwart?
The first casualty in war is always the truth...
nah dat zijn ze niet, maar tis pas sinds deze patch dus dunno of er een foutje zit.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
ik zie wel eens wat mensen van jullie guild ja. Ik ben Shape undead priest en ZeroXstar orc rogue(nerf di e naam).Wiebbe schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:38:
[...]
w00t, gefeliciteerd mensen!
Wij zelf zijn op deathwing EU (alliance dan) nog bezig met major domo, maar hebben ony wel al down
Als jullie een Shinobu van Undutchablez zien rond lopen /hi me maar even
Domo is een rotgevecht maar als je em eenmaal neerhebt is et easy farm
ZIt nu te kloten met die benediction quest. valt me nog vies tegen, iemand goede tips om het beetje te doen als discipline priest? ik snap zelf nog neit helemaal hoe die oil of immolation werkt:(
Gewoon op "m" drukken van map. Dan zie je ze als het goed is linksboven in beeldcaspergt schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:43:
mss een stomme vraag, ik ben nieuw met wow, maar hoe krijg ik met ctmod de coordinaten van de map in beeld?
Hey de quest is niet echt lastig, wat je kan doen is alle buffs verzamelen die er zijn. Maar het kan ook zonder buffs of hulp van anderen geloof mij maar.luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:45:
[...]
ik zie wel eens wat mensen van jullie guild ja. Ik ben Shape undead priest en ZeroXstar orc rogue(nerf di e naam).
Domo is een rotgevecht maar als je em eenmaal neerhebt is et easy farm).
ZIt nu te kloten met die benediction quest. valt me nog vies tegen, iemand goede tips om het beetje te doen als discipline priest? ik snap zelf nog neit helemaal hoe die oil of immolation werkt:(
Oil of imolatian is er voor om de skelly die rennend naar je toe komen dood te krijgen zonder dat je er moeite voor hoeft te doen. Ze rennen naar je toe slaan tegen shield 2 á 3 x en ze zijn dood, terwijl je dit doet kan je mooi met renews en dispell disease de peasents healen. Je kan de schutters niet dood krijgen op de berg. Tip 1 als je op "v" drukt ze je de HP balkjes van alle peasents zo kan je snel zien we het meeste hulp nodig heeft. Tip 2, gebruik weinig flash heals, kosten tijd om te caste, gebruik veel renews. Tip 3 loop met de peasents mee naar achter totdat ze bij die NPC zijn om een buff te krijgen waardoor je 250 mana per sec krijgt.
Mana pots zijn ook handig, en opzich een stoneskin is ook handig , zit je toch tegen de 2000 armour aan en dat scheelt ook wel voor jezelf.
Mocht je nog vragen hebben, laat maar horden
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Aangezien ik nooit filmpjes van de quest zag, heb ik hem een maand geleden maar gecaptured toen ik him deed.luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:45:
[...]
ik zie wel eens wat mensen van jullie guild ja. Ik ben Shape undead priest en ZeroXstar orc rogue(nerf di e naam).
Domo is een rotgevecht maar als je em eenmaal neerhebt is et easy farm).
http://195.85.134.4/wow/Benediction_EgoH.avi
Daar heb je helemaal gelijk in. Phase 1/2 is echt een eitje, maar bij phase 3 gebeuren er altijd nog wel eens gekke dingen. Gaat er vooral om dat iedereen koel blijft en geen gekke dingen doet.Kapoen schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:26:
[...]
Phase 3 is ook vooral improvisatie. Als de MT Ony niet helemaal in t midden krijgt
dan moet ofwel de linkse ofwel de rechtse groep zich verplaatsen naargelang de positie van Ony.
Heb nog wel een filmpje van een try waarin ze niet lekker in het midden getanked wilde worden.
http://195.85.134.4/wow/Onyxia_EgoH.avi
[ Voor 33% gewijzigd door EgoH op 17-01-2006 00:26 ]
Firemaw neer, maar helaas geen Cloak of Firemaw/Cloak of the Black Drake. Alle trash is ook al gecleared dus morgen de hele avond voor ebonroc en flamegor. Hopen ze allebei neer te krijgen.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Grats! Ik hoop binnenkort een keer m'n EoD te halen, maar eens kijken of ik die Winterspring demons in m'n eentje aankan.luppien schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:18:
Eindelijk dan toch ragnaros neeren ook gelijk men epic priest quest binnengehaald bij domo.
Half uurtje geleden hebben we trouwens onze Zul run afgerond; alles bosses gecleared. Dus 5 aspect, Hakkar, Jin'do, Bloodlord, Fishboss en de Edge of Madness boss. 19:00-0:30, ben op
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19863
en
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19967
Erg blij mee, ben ik toch weer net een iets betere healer.
Oh, die Edge of Madness boss, Hazza'rah, is echt cool! De eerste keer toch op gewiped (eerste keer, GEEN idee wat ons stond te wachten). Knakker sleept elke zoveel tijd de hele raid en summoned dan hele grote ghosts met 500HP. Die dingen doen alleen wel 4750 damage op mij
Ah! FF downloaden, gaat lekker snel!EgoH schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:20:
Aangezien ik nooit filmpjes van de quest zag, heb ik hem een maand geleden maar gecaptured toen ik him deed.
http://195.85.134.4/wow/Benediction_EgoH.avi
[ Voor 77% gewijzigd door Hydra op 17-01-2006 01:14 ]
https://niels.nu
Vanavond maar weer een UBRS run gedaan voor LF. Was een pickup, maar werd na drie pulls al tot leader gebombardeerd.
Uiteindelijk bleek dat we een niet al te sterke groep hadden (2 whipes, 2 bijna whipes, zonder waarschuwing arena in terwijl we al twintig minuten ervoor besloten hadden om Anvilcrack te doen, etc), maar het was ontzettend gezellig. 
Ik: "Can I have a little toilet break?"
Guildie: "No!"
Hunter: "No, you have to sit there and wet your pants."
Ik: "But I really need to go. :'("
Guildie: "You can't"
<< Pull >>
Ik: "I'll go after this pull anyway, and Allya can't stop me. ^^"
Guildie: "Please don't leave me here with them. : ("
Ik: "Well, you can come to the toilet with me then"
Guildie: "Can I?"
Ik: "Sure."
Slap geouwehoer ftw.
<< Bij Drakki >>
Hunter: "I'll do hunter trick."
Warlock: "No, let me do warlock trick!"
Hunter: "What's the warlock trick?"
Warlock: "I'll hit him, run away and die."
Ik: " << Instructies >>... and the warlock does warlock trick on left add."
Warlock: "I was joking."
Ik: "No no, you do warlock trick."
Uiteindelijk ging 'ie toch gezellig dood.
Net als de hele raid trouwens, hunter deed z'n werk alleen vergaten de warriors de adds terug te pullen.
Tweede keer was er één die z'n add terughaalde en moest ik, als main healer, de andere pullen.
Wel overleeft though, "maar" drie kills op die laatste try. 
Beast dropte LF spaulders, verloor ik de roll op.
Gelukkig was Drakki aardig en dropte LF Breastplate die ik wel won, nog vier te gaan dus.
Ik: "Can I have a little toilet break?"
Guildie: "No!"
Hunter: "No, you have to sit there and wet your pants."
Ik: "But I really need to go. :'("
Guildie: "You can't"
<< Pull >>
Ik: "I'll go after this pull anyway, and Allya can't stop me. ^^"
Guildie: "Please don't leave me here with them. : ("
Ik: "Well, you can come to the toilet with me then"
Guildie: "Can I?"
Ik: "Sure."
Slap geouwehoer ftw.
<< Bij Drakki >>
Hunter: "I'll do hunter trick."
Warlock: "No, let me do warlock trick!"
Hunter: "What's the warlock trick?"
Warlock: "I'll hit him, run away and die."
Ik: " << Instructies >>... and the warlock does warlock trick on left add."
Warlock: "I was joking."
Ik: "No no, you do warlock trick."
Uiteindelijk ging 'ie toch gezellig dood.
Beast dropte LF spaulders, verloor ik de roll op.
omg, wil je je char transferren van bloodscalp naar trollbane .... hebben ze een sql error in hun transfer code 
Al die mensen die tot 3 uur wakker gebleven zijn pissed off. Kijken of ze het voor 15.00 gefixt hebben.
Daar lopen veel mensen de transfer van vandaag mis. Degenen die op school zitten of op het werk geen internet hebben

Al die mensen die tot 3 uur wakker gebleven zijn pissed off. Kijken of ze het voor 15.00 gefixt hebben.
Daar lopen veel mensen de transfer van vandaag mis. Degenen die op school zitten of op het werk geen internet hebben

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Vanavond gaan we Sulfuron doen. Gaat deze knakkert nog wat leuks doen ? Of is het een copy van Gehennas en kornuiten ?
Verwijderd
/me is daarom ook heel pissed off.....DinX schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 06:50:
omg, wil je je char transferren van bloodscalp naar trollbane .... hebben ze een sql error in hun transfer code
Blizzard heeft geluk dat ik om 4 uur wakker werd om voor een tentamen te leren, anders zou ik helemaal boos zijn geworden.
Is gewoon jammer dat blizzard nooit iets goed kan doen de eerste keer, ik heb ze veel dingen vergeven... maar de transfer 4 dagen opschuiven omdat het zogenaamd fout stond op de site ( stond er al 3 weken, dan kom je er toch wel achter van EY! dat is fout...) en dan nu kan je niet transferen omdat je een error krijgt.
Vind het gewoon zonde om te zien dat zo een bedrijf dat zoveel moeite deed om haar reputatie optebouwen met goeie games(Warcraft RTS series, Starcraft etc.) het nu gewoon laat afbrokkelen omdat ze incompetente werknemers in huren...
Want laten we eerlijk zijn, het gaat allang niet meer zo goed met de customer service van blizzard....
Blizzard FTL
mja moet een maat van me transferen maar dit schiet niet op
gelukkig kan het volgende week nog een keer, hopelijk fixen ze het wel voor die tijd
gelukkig kan het volgende week nog een keer, hopelijk fixen ze het wel voor die tijd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Als ik me niet vergis (en volgens posts op het tech support forum) is het gisteren ook al misgelopen ?
misschien een hele domme vraag maar waarom om transferen jullie ?
wij waren al getransfered, maar die vriend van me had nog wat alts op bs achtergelaten, welke hij nu ook getransfered wil hebben
Hongaren (ie Hunscalp)
Veel NL naar Trollbane gemigreerd de vorige keer, dus er is grote kans dat er vrienden van hun zitten..
Bloodscalp zit waarschijnlijk binnen de kortste keren toch weer met een qeue van 500+
Guilds zijn de vorige keer getransfered maar door de "perfecte" service van blizzard kon dit de grootste gedeelte van de tijd niet waardoor er mensen ongewild achterbleven.
Veel NL naar Trollbane gemigreerd de vorige keer, dus er is grote kans dat er vrienden van hun zitten..
Bloodscalp zit waarschijnlijk binnen de kortste keren toch weer met een qeue van 500+
Guilds zijn de vorige keer getransfered maar door de "perfecte" service van blizzard kon dit de grootste gedeelte van de tijd niet waardoor er mensen ongewild achterbleven.
zomg ik rond 23:00 uur weggegaan uit raid, zijn ze doorgegaan tot 2 uur. Hebben ze niet alleen ebonroc down maar ook flamegor en vanaaf kan ik er niet bij zijn om chromaggus te hakken
Krijg ook die sql error met het overzetten......... gaat het dan wel of niet?
nopes, db error, dus gebeurt niksPatvs schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:56:
Krijg ook die sql error met het overzetten......... gaat het dan wel of niet?
Sulfuron kan een stuk meer dan gehennas en zijn kornuiten ;pQoriox schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 07:19:
Vanavond gaan we Sulfuron doen. Gaat deze knakkert nog wat leuks doen ? Of is het een copy van Gehennas en kornuiten ?
De adds van Sulfuron kunnen healen, elkaar en zichzelf volgens mij. (ze healen bij ons nooit meer
1. De MT tanked sulfuron op zijn platform
2. De offtanks trekken de adds helemaal terug en tanken die bij elkaar.
3. Elke Offtank groep houd alleen hun eigen OT in leven op dat moment en dispellt de dots zo snel mogelijk.
4. De eerste OT pulled zijn add naar boven bijna bij de ingang naar Majordomo toe waar de DPS groep te wachten staan.
5. Mass dps op die add tot die dood gaat en pulled de volgende OT zijn add naar boven. De OT groep die klaar is healed daarna de rest van de groepen.
6. Zodra alle adds dood zijn is Sulfuron een lachtertje, amper wat hp en damage. Gewoon veel DPS dots blijven dispellen en poef, hijs dood. Zorg wel voor een mage die Detect magic op sulfuron houd, hij heeft een self buff die zijn damage of armor ofzo omhoog gooit, gewoon dispellen/purgen.
Het voordeel dat deze tactic is dat de adds nooit elkaar zullen healen omdat ze echt ver uit elkaar lopen, nadeel is dat de fight wat langer duur omdat je steeds alles moet lopen
Maar het werkt, en we whipen nooit meer..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Onze guild had dus drie level 60 priests. Twee daarvan (inclusief ikzelf) hadden al een Benediction door de Eye of Divinity te looten bij een andere guild die ze niet meer nodig had. Drie weken geleden dus Domo gekilld en inmiddels al drie keer gekilld. Nog elke keer dropt ie Eye of Divinity. Hebben em eergisteren maar aan een alt gegeven van een guildie.
wij doen iets simpeler:
pala bubbled en rent in sulf + adds, tanks pakken ieder een mob. Dan begin je bij de meest rechter priest, laat de tank die terughalen zodat hij niet gehealed kan worden door de anderen. Daarop DPS, dan de volgende 'rechter' priest. Zelfde idee met terug pullen. Daarna 2e van links.
Als die dood is, dan kan je de linker doen, deze kan je naast sulf laten staan, maakt niet veel uit. De linker kan zichzelf healen, soms doettie dat 1 keer bij ons, vaak issie daarvoor al dood. Sulf zelf is redelijk eenvoudige kill daarna.
Wij lopen meestal met 5/6
pala bubbled en rent in sulf + adds, tanks pakken ieder een mob. Dan begin je bij de meest rechter priest, laat de tank die terughalen zodat hij niet gehealed kan worden door de anderen. Daarop DPS, dan de volgende 'rechter' priest. Zelfde idee met terug pullen. Daarna 2e van links.
Als die dood is, dan kan je de linker doen, deze kan je naast sulf laten staan, maakt niet veel uit. De linker kan zichzelf healen, soms doettie dat 1 keer bij ons, vaak issie daarvoor al dood. Sulf zelf is redelijk eenvoudige kill daarna.
Niet gek met 3 priests door MCGoodspeeD schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:08:
Onze guild had dus drie level 60 priests. Twee daarvan (inclusief ikzelf) hadden al een Benediction door de Eye of Divinity te looten bij een andere guild die ze niet meer nodig had. Drie weken geleden dus Domo gekilld en inmiddels al drie keer gekilld. Nog elke keer dropt ie Eye of Divinity. Hebben em eergisteren maar aan een alt gegeven van een guildie.
[ Voor 34% gewijzigd door reddevil op 17-01-2006 09:12 ]
Op Terenas zitten er ook bergen hoor.sbmuc schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:35:
Idd als je graag met nederlanders wilt spelen is Trollbane je server
Gister ook een UBRS-run gedaan, bleek ruim de helft van de PUG Nederlanders te zijn.
Dit was wél een goede groep, alleen de warrior die zichzelf tot leider had gebombardeerd niet door dat traps niet zo goed werken als eerst de dragons komen, en daarna pas de humanoids. Goed, werd wat gezeik over en weer, en pas toen die warrior wegging kwam de boel weer op gang, jammer dat het zo moest...
Overigens, Hydra, je zei toch dat ik het beste kon re-rollen? Maar Hunter is zo leuk.
Als mage sta je toch alleen maar een beetje te nuken, en als je dat niet mag, dan sta je op sheepduty.... Nu heb ik nog een paar keer een healer kunnen redden met m'n Hunter, heb ik tenminste nog het idee dat ik verschil kan maken in de uitkomst van een gevecht.
Nou ja, Hunter is lvl60, en ik ben er nog steeds niet uit wat m'n volgende char wordt. Twijfel tussen dr00d, priest en rogue.

Elke group heeft een OT en een Hunter, MT pulled Sulf en begint hem te tanken.
De hunter van elke group pakt zn eigen target en de OT neemt hem direct over van de hunter.
Daarna lopen we een stuk terug (naar de rots bij helling naar MjD/Golemagg) en daar tegenover killen we een voor een de adds. Healen dus elkaar niet en zijn dan zo down!
Sulfuron is een eitje op zich zelf, alleen door die AP Debuff duurt het gevecht wat langer
De hunter van elke group pakt zn eigen target en de OT neemt hem direct over van de hunter.
Daarna lopen we een stuk terug (naar de rots bij helling naar MjD/Golemagg) en daar tegenover killen we een voor een de adds. Healen dus elkaar niet en zijn dan zo down!
Sulfuron is een eitje op zich zelf, alleen door die AP Debuff duurt het gevecht wat langer
PVP op The Venture Co is echt retarded. Alliance heeft maar 2 teams die BG's spelen. En bakken met PUG's in de 50-59 range maar die willen niet levelen naar 60 omdat ze bang zijn gefarmed te worden in de BG's.
1 van de 2 Ally teams zijn echt van die rukkers, alleen maar honour farmen in hun epic gear. Zelfs hun eigen realm heeft hekel aan ze.
Ze moeten het queue systeem echt eens omgooien. Laat ze premade teams tegen premades uitkomen en PUG's vs PUG's.
genoeg WSG/AB voor mij, ik ga voorlopig geen honour meer afstaan aan die rukkers.

Bij jullie werkt het queue systeem dus niet bepaald, bij ons loopt het als een gek!Kaap schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:15:
PVP op The Venture Co is echt retarded. Alliance heeft maar 2 teams die BG's spelen. En bakken met PUG's in de 50-59 range maar die willen niet levelen naar 60 omdat ze bang zijn gefarmed te worden in de BG's.
1 van de 2 Ally teams zijn echt van die rukkers, alleen maar honour farmen in hun epic gear. Zelfs hun eigen realm heeft hekel aan ze.
Ze moeten het queue systeem echt eens omgooien. Laat ze premade teams tegen premades uitkomen en PUG's vs PUG's.
genoeg WSG/AB voor mij, ik ga voorlopig geen honour meer afstaan aan die rukkers.
Je kan als je wilt de hele dag door PvPen, want van WSG zijn er minstens 3 up en AB soms wel tot 8! AV is er altijd maar 1 en heel sporadisch 2.
Gelukkig zijn er aan beide kanten redelijk wat Pre-Made teams maar ook de PUGs kunnen er wat van. Dragonmaw is een PvP Heaven wat dat aangaande
Sulfuron is echt één van de makkelijkste bazen in Molten Core. Op Golemagg na misschien. Dus als je alles tot aan Sulfuron gecleard hebt, zou je geen moeite moeten hebben met Sulfuron en Golemagg.Qoriox schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 07:19:
Sulfuron is gewoon Sulfuron apart van de adds tanken en elke keer een add van de groep afhalen en afmaken. Verder moeten een aantal mensen gewoon voornamelijk de tanks blijven dispellen van Shadow Word: Pain en Immolation. De adds gaan vrij snel dood. Je moet dus alleen zorgen dat je degene die je op dat moment aanvalt, ver genoeg van de andere adds aftankt, anders gaan ze hem healen.
Dit doe je dus om beurten voor de vier adds en daarna pak je Sulfuron. Ook hij is zo dood.
Wij wipen nog wel eens op Sulfuron omdat iemand vergeet te dispellen of vindt dat hij niet moet dispellen onder het healen. Dispellen is daar gewoon superbelangrijk. die SW:Pain krijg je niet bijgeheald dus die moet er gewoon meteen vanaf.
Golemagg vind ik persoonlijk het makkelijkste gevecht in Molten Core. Hebben hem nu vier keer gekilld en vier keer zonder wipes. De twee adds gewoon helemaal tegen de muur van de cave aan tanken. Allebei van elkaar af. En Golemagg helemaal onderaan de cave op zijn startplek. Healertje op elk van de add tanks. En een healer of twee/drie op de main tank. Golemagg doet verder helemaal niets raars. Het gevecht is gewoon twee minuten flinke damage doen op Golemagg. De adds moet je met rust laten. Die gaan vanzelf dood als Golemagg dood is en moeten dus alleen getankt worden ver weg van de groep. In de laatste 10% gaat Golemagg ineens flink meer damage doen. Gewoon even op 15% schreeuwen dat alle healers de main tank gaan healen en het is een peace of cake.
Succes.
Hmm gisteravond weer een avondje whipen op Vael achter de rug.
Dit gaat nu al een paar avonden zo, meestal moeten we eerst even inkomen en dat zijn 2 pogingen, dan wat rotte pulls (mensen die te dichtbij komen met het weer naar binnen lopen) weer 2, BA blowups (mensen die niet ver genoeg weggaan staan cq te laat weglopen ed) weer 2 pogingen naar de maan.
Dan uiteindelijk een serieus aan de bak en meestal komen we dan rond de 2 tot 5% voordat de laatste tank dood gaat, moedeloos wordt je er een beetje van.
Nu hoor je vaak dat Vael zowat de moelijkste boss is in BWL, maar hoevaak hebben de guilds hier gemiddeld erop gewhiped??
Daarna rep grindien in sili met 5 man, dukey's killen. Lopen er 2 man van Exomna rond die ook aan het grinden waren, die kregen even de frustratie van de avond over zich heen (mede omdat de paly die erbij was eerder die avond de volle raid van Exomna over zich heen had gekregen nadat hij samen met iemand van DiE ergens aan het grinden was).
Op TS werd al geopperd dat we dat uiteraard terug betaald zouden krijgen en voila, tijdens een ander Duke kwamen ze even terug pesten, hun weer dood (en de duke ook). 3de poging van hun was er een drood en een shaman bij, was ook een leuk gevecht, laatste poging was er een met 10man van hun kant, we maakten geen kans.
Opzich wel grappig om te zien hoe ze zich klaar maakten om ons eens goed een lesje te leren, de totems werden al gedropt in afwachting van onze ress. Needless to say dat niemand van ons op halve hp/mana tussen 10 hordes gaat ressen, dus hunter ressed achter steentjes, mount en peert hem naar cenarion hold achtervolgd door de meute.
In hun enthousiasme om ons eens goed te laten weten wie de baas is en hoe fout wij waren gaan ze vervolgens over tot het meerdere malen killen van ons in/bij CH, needless to say dat de NPC's daar dat niet goed vinden en op hun beurt hun weer afmaakt (yay 10% dura loss).
Achja 5>2 is niet helemaal eerlijk, maar dat is raid>1 ook niet
Dit gaat nu al een paar avonden zo, meestal moeten we eerst even inkomen en dat zijn 2 pogingen, dan wat rotte pulls (mensen die te dichtbij komen met het weer naar binnen lopen) weer 2, BA blowups (mensen die niet ver genoeg weggaan staan cq te laat weglopen ed) weer 2 pogingen naar de maan.
Dan uiteindelijk een serieus aan de bak en meestal komen we dan rond de 2 tot 5% voordat de laatste tank dood gaat, moedeloos wordt je er een beetje van.
Nu hoor je vaak dat Vael zowat de moelijkste boss is in BWL, maar hoevaak hebben de guilds hier gemiddeld erop gewhiped??
Daarna rep grindien in sili met 5 man, dukey's killen. Lopen er 2 man van Exomna rond die ook aan het grinden waren, die kregen even de frustratie van de avond over zich heen (mede omdat de paly die erbij was eerder die avond de volle raid van Exomna over zich heen had gekregen nadat hij samen met iemand van DiE ergens aan het grinden was).
Op TS werd al geopperd dat we dat uiteraard terug betaald zouden krijgen en voila, tijdens een ander Duke kwamen ze even terug pesten, hun weer dood (en de duke ook). 3de poging van hun was er een drood en een shaman bij, was ook een leuk gevecht, laatste poging was er een met 10man van hun kant, we maakten geen kans.
Opzich wel grappig om te zien hoe ze zich klaar maakten om ons eens goed een lesje te leren, de totems werden al gedropt in afwachting van onze ress. Needless to say dat niemand van ons op halve hp/mana tussen 10 hordes gaat ressen, dus hunter ressed achter steentjes, mount en peert hem naar cenarion hold achtervolgd door de meute.
In hun enthousiasme om ons eens goed te laten weten wie de baas is en hoe fout wij waren gaan ze vervolgens over tot het meerdere malen killen van ons in/bij CH, needless to say dat de NPC's daar dat niet goed vinden en op hun beurt hun weer afmaakt (yay 10% dura loss).
Achja 5>2 is niet helemaal eerlijk, maar dat is raid>1 ook niet
wij 53 wipes op vael totaal nu... na een mooie serie van wipes vael gekilled ennu meestal 1 of 2 wipes max voordat ie dood is... gaat wel is fout he
boeiend, alsof iedereen in disorded zo lief is
snap eerlijk gezegd niet dat je in Silithius aan pvp begint als je erop uit bent om dukes etc te farmen
De helft van de tijd doen we het met twee priests. Maakt enkele encounters wat lastig, maar opzicht is het goed te doen. We merken het tekort in healing pas echt bij Majordomo en de tries op Ragnaros.reddevil schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:11:
Niet gek met 3 priests door MCWij lopen meestal met 5/6
@ routed : Geef ze ervan langs die smerige exomnezen
Bij ons zijn er ook altijd wel 3 op, maar dankzij de 2:1 faction verhoudingen zit je dan nog mooi 2 uur in een queue te wachten. PvP is bij ons no-go als je 60 bent en aan de alliance kant zit.RaseriaN schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:17:
Bij jullie werkt het queue systeem dus niet bepaald, bij ons loopt het als een gek!
Je kan als je wilt de hele dag door PvPen, want van WSG zijn er minstens 3 up en AB soms wel tot 8! AV is er altijd maar 1 en heel sporadisch 2.
Wij iets van 8 keer ofzo. Laatste paar tries hadden we wel 8 priests, elke groep 1, dat scheelt nogal. En dus zaterdag eindelijk down gekregen!Routed schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:30:
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 17-01-2006 10:08 ]
ImdaMned schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:58:
@ routed : Geef ze ervan langs die smerige exomnezen
en Bokkie, zeker wij zijn ook niet echt Carebears hoor, was gewoon een gevalletje stoom afblazen (en volgens mij vonden de hords het ook niet echt super erg).
Wat wel grappig is en dat moet ik de hord nageven is dat als er /1 blahbla gedaan wordt er zat mensen komen helpen. Is bij de de alliance wel anders.
En op Trollbane had No Surrender hem ook in 6tries, best wel frustie nu (al hadden we maar 5 priests mee).
Verwijderd
Ey Kaap.Kaap schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:15:
Ons Horde premade team Pwnd > Alliance premade team dus ik vind het niet zo erg
Zezi
Orc huntarrrrrrrr!!!!
ach enige wat ik jammer vind is dat je dan een bwl/mc run gaat doen, 99% van de alliance vrolijk zwaait, behalve die ene rogueRouted schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:14:
[...]
en Bokkie, zeker wij zijn ook niet echt Carebears hoor, was gewoon een gevalletje stoom afblazen (en volgens mij vonden de hords het ook niet echt super erg).
Wat wel grappig is en dat moet ik de hord nageven is dat als er /1 blahbla gedaan wordt er zat mensen komen helpen. Is bij de de alliance wel anders.
En op Trollbane had No Surrender hem ook in 6tries, best wel frustie nu (al hadden we maar 5 priests mee).
als je dan ressed bent en je die ene rogue even 1 on 1 betaald gaat zetten je op he tmoment dat je hem op 10% hebt de rest van de alliance toch ook maar even gaat meedoen
fucking chickenshit rogue
wordt tijd voor een respec naar 20/31
terug naar vroeger dan maar minder efficient healen, maar kan ik iig weer wat pvp doen
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 17-01-2006 10:27 ]
First of all, please note that the Technical Support working hours are listed here:
http://forums-en.wow-euro...-en&t=16&p=1&tmp=1#post16
We are not able to answer to posts in this forum outside of these hours.
That being said, the issue with the character migration page has been reported and we have confirmation that it is currently being investigated. We have no ETA as of now, but we will update you in this and other forums as soon as we have more information. Please note that there are still more dates to come for the current migration, as mentioned on the main homepage: http://www.wow-europe.com and in this post:
http://forums-en.wow-euro...4881&p=1&tmp=1#post754881
We will keep this post open, but lock all others regarding the character migration problem.
Helo,
Jadar, we pointed out the technical support working hours to explain why there have been no posts during the night about this issue, but we can assure you that the problem has been under investigation nevertheless.
Imho niet echt mooi van Blizzard. Ze doen de transfer mooi buiten de tech support uren en schermen daar dus meeals het fout gaat. Buiten die uren is juist het moment dat de meesten hetdoen denk ik. Veel spelers zitten dan op school of op het werk tijdens die uren.Hello,
Tma, check the post we linked to for further migration updates.
Olorin, Tech Support never posts about realm restarts and such. We only post in this forum, which is dedicated for technical issues with the game. When it comes to the webpage, we are naturally happy to report such issues on to the relevant department, but when it comes to server restarts and servers being down, and other similar issues, you should keep an eye in the Realm Status Forum, and if there are major issues there are often posts in the General Forum from our Community Managers.
Technical Support does not post in this or any other forum outside the work hours posted in the link in our post above.
En als ze er mee bezig zijn kunnen ze toch op z'n minst iets laten weten op de site (migration uit zetten met een melding).
En dan het excuus van "volgende week kan je ook transferren". Er post al iemand over het feit van PVP. Die heeft dat deze week niet gedaan omdat je er toch niks aan hebt (wordt morgen pas berekend, en dan zit je op een andere server, dus kan niet berekend worden voor die week dan).
En dan nog eens hetzelfde voor morgen tot volgende week.
Dat is 2 weken zonder honor points. Ik kan me inbeelden dat er mensen niet mee kunnen lachen als ze daardoor in rank zakken.
Denk wij iets van 15 keer in totaal. Gister even Broodlord geprobeerd... pfff, die suppression rooms zijn re-de-lijk irritant als je ze voor het eerst doet zeg.Routed schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:30:
Hmm gisteravond weer een avondje whipen op Vael achter de rug.
Ja, alleen kan ik het shaken om met AC of FE mee te gaan en moet het dus gewoon met de PUG's doen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:19:
[...]
Ey Kaap.
Ons Horde premade team Pwnd > Alliance premade team dus ik vind het niet zo erg![]()
Zezi
Orc huntarrrrrrrr!!!!
Ik hoorde dat Fates Encompassed Gister Ragnaros heeft gesloopt?
Stel je voor! Met goeie equip gaan PvPen! BAN! NERF!Kaap schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:15:
WEBN & chill (@IBKR)
Zondag domo voor t eerst gedowned. Even een sneak bij Rag genomen en wat screens en een filmpje gemaakt.
Tuurlijk ook even proeven met de 33 die nog over waren...94% ^^. Volgende keer een serieuze try.
Nu domo een keer neer is gaat hij de volgende keer ook weer om. Hij valt eigenlijk wel mee, alleen de taktiek is belangrijk en iedereen moet doen wat er gevraagd wordt, meer dan bij andere bosses. We hebben een aantal keer 4-4 geprobeerd, maar 2-4-2 werkt het beste. Als je eerst de 4 elites afmaakt wordt het een zooitje als de sheeps breken.
Tuurlijk ook even proeven met de 33 die nog over waren...94% ^^. Volgende keer een serieuze try.
Nu domo een keer neer is gaat hij de volgende keer ook weer om. Hij valt eigenlijk wel mee, alleen de taktiek is belangrijk en iedereen moet doen wat er gevraagd wordt, meer dan bij andere bosses. We hebben een aantal keer 4-4 geprobeerd, maar 2-4-2 werkt het beste. Als je eerst de 4 elites afmaakt wordt het een zooitje als de sheeps breken.
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Vervelende kamer inderdaad..Thijs schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:42:
[...]
Denk wij iets van 15 keer in totaal. Gister even Broodlord geprobeerd... pfff, die suppression rooms zijn re-de-lijk irritant als je ze voor het eerst doet zeg.Helaas maar 1 try op de baas kunnen proberen en dat was 45%. Volgende keer gaat ie wel dood denk ik, zo moeilijk is ie nou ook weer niet.

Broodlord is een kwestie van tanks in leven houden. Die gast hakt echt ziek hard. Hij had laatst een MT van ons ge-1-shot.. 9k hp..

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
DeadKennedy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:01:
[...]
Stel je voor! Met goeie equip gaan PvPen! BAN! NERF!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
101 keerRouted schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:30:Nu hoor je vaak dat Vael zowat de moelijkste boss is in BWL, maar hoevaak hebben de guilds hier gemiddeld erop gewhiped??
Dit was nog wel in de periode waar in hij enorm geexploit werd. Tanks waar de BA vanaf gemindvisioned werd etc. Hij was ook maar 1 uurtje up en had wat meer HP. Nu killen we hem meestal elke keer na 1 try. Maar het is nog steeds 1 van de lastigste bosses in BWL
Pre 1.8 was hij in ieder geval stukken moeilijker.
Hmmmjah, maar net wat de anderen ook zeggen, je moet niet teveel een challenge verwachten. Wij hadden t/m shazzrah gecleared met onze guild alliance, daarna gingen we voor Sulfuron. We hadden niet echt een duidelijke tactic, behalve het uit elkaar tanken van de healers. eerste poging gelijk down.
Daarna door naar golemag, ook gelijk down eerste eerste poging. Ik denk dat we meer moeite hadden met het op een fatsoenlijke snelheid door de lavapacks ploegen dan met de laatste 2 bosses.
Dit weekend 2 triest gedaan op domo, omdat we eindelijk genoeg mensen honored hadden bij hadraxian. Maar dat ging nog niet zo soepeltjes
Klopt idd.... Maar ik baal er ook van dat ik zolang moet wachten voordat ik een keer kan mee doen aan een Battleground. Heb gister even geprobeerd AV meetedoen... na bijna 3 uur wachten zat ik er eindelijk in....Kaap schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:30:
[...]
Ik hoorde dat Fates Encompassed Gister Ragnaros heeft gesloopt?

ik begin de laatste tijd echt gek te worden van UBRS PuG's.. die parties zijn de laatste tijd om te janken.. zit je in een party met 3 warriors, krijg je als priest nog steeds aggro.. 3 klappen= dode priest.. doh.. hebben de warriors niet eens CTRA dus heb je grote kans dat ze dezelfde mob zitten te tanken.. hunters die net aan weten dat ze pijltjes kunnen schieten, pala's die sheep breken, hunters die multi-shotten.. HOPELOOS.. pas weer een wipe.. hier de situatie:
rogue sapt een mob vlakbij drakki.. de 3e group ofzo.. sap failed, rogue rent richting groep.. groep doet niets, behalve 1 mage. die sheept een mob. gevolg. wipe..
had die mage niet gesheept hadden we toch alleen een dode rogue gehad..? ik baalde er onwijs van. was niet de 1e klungelige wipe.. pullen met oom priests enzo.. diepe zucht.. eerst ff controleren of de warriors wel kunnen tanken.. schijnt laatste tijd flink lastig te zijn.. en ja ik mag klagen, ik heb zelf ook een tank @ 60..
owja, nog een leuke..
3 pally's in de raid.. 1 geeft je greater BoW.. eentje geeft je greater BoS en eentje geeft je een half uur lang BoM.. AAN EEN PRIEST

/edit owja, vaak moet je ook nog smeken aan een pala om je te buffen omdat ie het vergeet ofzo.. tja had je geen pala moeten rollen
rogue sapt een mob vlakbij drakki.. de 3e group ofzo.. sap failed, rogue rent richting groep.. groep doet niets, behalve 1 mage. die sheept een mob. gevolg. wipe..
had die mage niet gesheept hadden we toch alleen een dode rogue gehad..? ik baalde er onwijs van. was niet de 1e klungelige wipe.. pullen met oom priests enzo.. diepe zucht.. eerst ff controleren of de warriors wel kunnen tanken.. schijnt laatste tijd flink lastig te zijn.. en ja ik mag klagen, ik heb zelf ook een tank @ 60..
owja, nog een leuke..
3 pally's in de raid.. 1 geeft je greater BoW.. eentje geeft je greater BoS en eentje geeft je een half uur lang BoM.. AAN EEN PRIEST

/edit owja, vaak moet je ook nog smeken aan een pala om je te buffen omdat ie het vergeet ofzo.. tja had je geen pala moeten rollen

[ Voor 7% gewijzigd door BootVluchteling op 17-01-2006 13:40 ]
Ik ken het. We hebben ook een druid in onze guild / alliance (ik ben van guild veranderd overigens, zit nu bij The High Guard op AD) die vrij consistent vergeet GotW te geven. Ik heb zelf altijd buffs aan staan in CTRaid zodat ik meteen zie als een groep geen Fort meer heeft.BootVluchteling schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:32:
En wat betreft die PuGs: ja, ik wil nog steeds m'n devout chest (eigenlijk alleen omdat ik nu nog met een slechte chestpiece rondloop), maar daar nu niet echt de tijd voor. M'n laatste UBRS run ging erg goed, maar de 2 runs daarvoor waren ook rampzalig. Probleem is gewoon dat je als je met 15 man bent er altijd wel een paar prutsers tussen hebt zitten.
ja, pallas die vergeten te buffen is wel irritant (ook al ben ik er zelf 1) (lvl 51)
gister voor het eerst 5 man BRD gedaan
(ook al ben ik iets te laag, was een goede groep)
was geweldig, voor je het weet kan ik hier meepraten
gister voor het eerst 5 man BRD gedaan
[ Voor 15% gewijzigd door Denko op 17-01-2006 13:57 ]
PSN & XBL: Denkoyugo
het valt opzich wel mee.. maarja.. ik had diezelfde dag een PuG die erg goed was waarmee we strat baron in 1 uur clearde ofzo.. we vlogen er doorheen. 1 of 2 dooie.. baron ging ook net na 1 minuut neer ofzo.. maarja.. UBRS lijkt de grootste prutsers te doen..
nog wat leuks
die 1e boss die je krijgt, die vlamboss.. 1 priest was offline, druid was healer, ik was healer. 2 healers voor 15 man.. is overleefbaar.. ik wil naar die baas lopen, slaat deur voor mn neus dicht. hebben die eikels allemaal al dat standbeeld aangezet.. kon 1 healer de hele party healen
nog wat leuks
die 1e boss die je krijgt, die vlamboss.. 1 priest was offline, druid was healer, ik was healer. 2 healers voor 15 man.. is overleefbaar.. ik wil naar die baas lopen, slaat deur voor mn neus dicht. hebben die eikels allemaal al dat standbeeld aangezet.. kon 1 healer de hele party healen
Laatst nog een ubrs run gedaan met mij (paladin) en een priest als de enige healers. Ging perfect, alleen moest ik bij drak ff een pot gebruiken. Wat mij trouwens opvalt is dat wanneer de LF spaulders droppen ook meestal de chest dropt, zoals ik iets verder terug las dat weer het geval was.BootVluchteling schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:56:die 1e boss die je krijgt, die vlamboss.. 1 priest was offline, druid was healer, ik was healer. 2 healers voor 15 man.. is overleefbaar.. ik wil naar die baas lopen, slaat deur voor mn neus dicht. hebben die eikels allemaal al dat standbeeld aangezet.. kon 1 healer de hele party healen
Je wilt niet weten hoe vaak ik (nog steeds) moet uitleggen buffing/sealing(debuffs)/judgement... USE IT! Zoveel incompetentie.... ziek word je d'r van.Denko schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:54:
ja, pallas die vergeten te buffen is wel irritant (ook al ben ik er zelf 1) (lvl 51)
gister voor het eerst 5 man BRD gedaan(ook al ben ik iets te laag, was een goede groep)
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Je moet niks, je doet het zelfSkyStreaker schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:05:
[...]
Je wilt niet weten hoe vaak ik (nog steeds) moet uitleggen buffing/sealing(debuffs)/judgement... USE IT! Zoveel incompetentie.... ziek word je d'r van.
IHydra schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:47:
[...]
Ik ken het. We hebben ook een druid in onze guild / alliance (ik ben van guild veranderd overigens, zit nu bij The High Guard op AD) die vrij consistent vergeet GotW te geven. Ik heb zelf altijd buffs aan staan in CTRaid zodat ik meteen zie als een groep geen Fort meer heeft.
En wat betreft die PuGs: ja, ik wil nog steeds m'n devout chest (eigenlijk alleen omdat ik nu nog met een slechte chestpiece rondloop), maar daar nu niet echt de tijd voor. M'n laatste UBRS run ging erg goed, maar de 2 runs daarvoor waren ook rampzalig. Probleem is gewoon dat je als je met 15 man bent er altijd wel een paar prutsers tussen hebt zitten.

@ Reddevil, maja, die lastige "only one seal per blabla" he
[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 17-01-2006 14:08 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Met een goede party is dat inderdaad geen probleem, party van gisteren speelde crappy though, dus zelfs met vier healers nog een paar whipes.TomSmit82 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:04:
[...]
Laatst nog een ubrs run gedaan met mij (paladin) en een priest als de enige healers. Ging perfect, alleen moest ik bij drak ff een pot gebruiken. Wat mij trouwens opvalt is dat wanneer de LF spaulders droppen ook meestal de chest dropt, zoals ik iets verder terug las dat weer het geval was.
Je hebt ook erg goeie pallies hoor, die types die weten dat ze een support class zijn. En die Judgement of Light (geloof ik, geeft je mana als je de mob damaged) geven. Moest ik naderhand aan een rogue uit gaan leggen waarom ik stond te 'casten' (wanden dus, als ik sta te DPSen is 't alleen mindflay en dat is nogal obvious) op een boss. Begon 'ie arrogant te doen dat ik me bij healing moest houden. Helaas was dat bij Drakk, toen we 'em al dood hadden, anders had ik 'em wat repair costs bezorgd.SkyStreaker schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:05:
Je wilt niet weten hoe vaak ik (nog steeds) moet uitleggen buffing/sealing(debuffs)/judgement... USE IT! Zoveel incompetentie.... ziek word je d'r van.
Ik heb ubrs echt te vaak moeten doen voor die chestplate had het al opgegeven. Maar werd een paar weken gevraagt of ik ff mee wou helpen met drak. Moest een paladin weg, eenmaal aangekomen bleek ik nog de enige paladin te zijn ook en woohoo LF chest dropt. En eerder bij de beast was idd ook de LF spaulders gedropt
mooie reactie is dan altijd: "did you die? no. So su and learn2play"Hydra schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:15:
[...]
Je hebt ook erg goeie pallies hoor, die types die weten dat ze een support class zijn. En die Judgement of Light (geloof ik, geeft je mana als je de mob damaged) geven. Moest ik naderhand aan een rogue uit gaan leggen waarom ik stond te 'casten' (wanden dus, als ik sta te DPSen is 't alleen mindflay en dat is nogal obvious) op een boss. Begon 'ie arrogant te doen dat ik me bij healing moest houden. Helaas was dat bij Drakk, toen we 'em al dood hadden, anders had ik 'em wat repair costs bezorgd.
Ik heb m'n devout chest al opgegeven. Nja, ik doe nu behoorlijk veel Zul en MC enzo, dus ik neem aan dat ik binnenkort wel wat beters vind. Ik moet alleen in ieder geval nog 1 zul run doen voor die Hydraxian quests, met een beetje geluk dropt 'ie dan.TomSmit82 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:16:
Ik heb ubrs echt te vaak moeten doen voor die chestplate had het al opgegeven. Maar werd een paar weken gevraagt of ik ff mee wou helpen met drak. Moest een paladin weg, eenmaal aangekomen bleek ik nog de enige paladin te zijn ook en woohoo LF chest dropt. En eerder bij de beast was idd ook de LF spaulders gedropt
Mwoa, dat vind ik persoonlijk niet hard genoeg. Ik laat ze, als ze echt irritant zijn, liever voelen wat 't is als ik ze niet heal.reddevil schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:16:
mooie reactie is dan altijd: "did you die? no. So su and learn2play"
1e keer zeggen, 2e keer gaan ze doodHydra schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:21:
[...]
Mwoa, dat vind ik persoonlijk niet hard genoeg. Ik laat ze, als ze echt irritant zijn, liever voelen wat 't is als ik ze niet heal.
[ Voor 4% gewijzigd door reddevil op 17-01-2006 14:23 ]
Dat zijn dan ook weer van die priests waar je geen agro af gaat trekken als ze het krijgen, want ze zuigen toch maar met healing.Hydra schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:21:
Mwoa, dat vind ik persoonlijk niet hard genoeg. Ik laat ze, als ze echt irritant zijn, liever voelen wat 't is als ik ze niet heal.
Conclusie; guild-only groups ftw.
GheMiles Teg schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:33:
Dat zijn dan ook weer van die priests waar je geen agro af gaat trekken als ze het krijgen, want ze zuigen toch maar met healing.
Trouwens, healende priests krijgen geen aggro in een goeie groep. Als er bij je eerste heal mobs op je af komen rennen ligt dat meestal aan de groep.
Ik ben dan een lonewolf op lvl 60 (op zenedar, tranztaz -- ben terug van een tijd weggeweest) maar zelfs met mijn n00bgear was ik een welkome pally. Als je gewoon je zooi goed doet (vooral, lol... achterblijven om de boel te ressenMiles Teg schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:33:
[...]
Dat zijn dan ook weer van die priests waar je geen agro af gaat trekken als ze het krijgen, want ze zuigen toch maar met healing.
Conclusie; guild-only groups ftw.
Effe een technisch vraagje wat ik niet op de FAQ van WoW-europe kon vinden.
Mn vriendin en ik spelen het spel nu beide op mijn account. Maar we willen ook samen kunnen spelen, dus ik neem mijn PC mee en heb een extra WoW doos + stuff gekocht. Als ik deze heb geinstalleerd en een account heb gecreeërd, mag ik met die nieuwe account ook op de oude installatie spelen?
Waarom?
PC1 waar het nu op geinstalleerd is, is veel beter qua specs en die andere is echt een 'tweede pc'. Dus puur voor het samen spelen.
Weet iemand dit?
Mn vriendin en ik spelen het spel nu beide op mijn account. Maar we willen ook samen kunnen spelen, dus ik neem mijn PC mee en heb een extra WoW doos + stuff gekocht. Als ik deze heb geinstalleerd en een account heb gecreeërd, mag ik met die nieuwe account ook op de oude installatie spelen?
Waarom?
PC1 waar het nu op geinstalleerd is, is veel beter qua specs en die andere is echt een 'tweede pc'. Dus puur voor het samen spelen.
Weet iemand dit?
Old school gamer
Ik moet mijn broers accounts verplaatsen voor 3 uur
maar hij wil niet hij geet telkens een error
Voglens mij kun je met jouw eigen unieke account oop elke PC ter wereld spelen.Dirk IJntema schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:47:
Waarom?
Weet iemand dit?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Als je eens voor de gein de wow-forums leest kom je er achter dat ze dit probleem dus al 2 dagen hebben.Quaker schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:49:
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
weet iemand of dit aan mij ligt of niet? zo snel mogelijk antwoorden aub
[ Voor 60% gewijzigd door Taedium op 17-01-2006 14:51 ]
ik lees deze forums niet... mijn broer is weg en hij liet het aan mij over....
Dus ik kan er niks aan doen?
in ieder geval bedankt voor de snelle reactie
Ja.FragNeck schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:50:
[...]
Voglens mij kun je met jouw eigen unieke account oop elke PC ter wereld spelen.
Ja, je kan met je account overal spelen waar je wilt, maakt niet uit.Dirk IJntema schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:47:
Waarom?
Weet iemand dit?
WHHOE.. nu alleen nog vragen of ze 1 char. van account1 --> account2 willen verplaatsen zodat we (lees vriendin + ik) ook tegelijk met onze mains bezig kunnen.FragNeck schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:50:
[...]
Voglens mij kun je met jouw eigen unieke account oop elke PC ter wereld spelen.
Old school gamer
En dat gaat niet gebeuren.Dirk IJntema schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:52:
[...]
WHHOE.. nu alleen nog vragen of ze 1 char. van account1 --> account2 willen verplaatsen zodat we (lees vriendin + ik) ook tegelijk met onze mains bezig kunnen.
Je mag namelijk "officieel" niet je account sharen met andere gebruikers.
Je vriendin zal dus gewoon een nieuwe char moeten beginnen
Verwijderd
Ja ja eergister eindelijk nefarion/nefarian gedowned, helaas geen server first alliance waren ons net 2 dagen voor 
http://img369.imageshack.us/img369/7681/mefdown7sh1rl.jpg
en het feest in orgrimmar
http://img369.imageshack.us/img369/4545/nefarian18sw.jpg
http://img369.imageshack.us/img369/8260/nefarian22ru.jpg
http://img369.imageshack.us/img369/7681/mefdown7sh1rl.jpg
http://img369.imageshack.us/img369/4545/nefarian18sw.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 14:56 ]
Dat kun je dus wel vergeten...Dirk IJntema schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:52:
WHHOE.. nu alleen nog vragen of ze 1 char. van account1 --> account2 willen verplaatsen zodat we (lees vriendin + ik) ook tegelijk met onze mains bezig kunnen.
Je kunt hier zelf niets aan doen. Niemand kan op het moment migreren. Blizzard is de kwestie aan het onderzoeken en er komen nieuwe migratiedatums aan.Quaker schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:51:
ik lees deze forums niet... mijn broer is weg en hij liet het aan mij over....![]()
Grats! En broer en zus naast elkaar, wat schattig!Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:53:
Owh? zelfs niet binnen 1 huishouden, dat zou bullshit zijn! Zal ze eens bellen, effe rechtzetten!
Old school gamer
Ghehe, succes, maar je hoeft niet verbaasd komen te melden dat ze er niks aan doen.Dirk IJntema schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:02:
[...]
Owh? zelfs niet binnen 1 huishouden, dat zou bullshit zijn! Zal ze eens bellen, effe rechtzetten!
Stel je voor, als casual player fun hebben in een BG!!! ZOMG N3RF kkthnxbai WTFBBQDeadKennedy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:01:
[...]
Stel je voor! Met goeie equip gaan PvPen! BAN! NERF!
Hmm volgens mij moet je dan aangeven dat je kind op je accaunt heeft gespeeld, en nu een eigen accaunt wil.
Het staat me bij dat je niet iemand anders op je accaunt mag laten spelen, maar wel je kind geloof ik.
Maar succes, en laat even weten of het dan wel kan:)
Het staat me bij dat je niet iemand anders op je accaunt mag laten spelen, maar wel je kind geloof ik.
In de EULA staat zover ik weet dat je account prive is en met niemand mag delen. Ik dacht wel dat ze 'ooit' iets wilden doen dat je betaald een character kan verplaatsen, maar geen idee of dat tussen servers of tussen accounts is. Lijkt me niet iig tussen accounts.GrrGrr schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:09:
Hmm volgens mij moet je dan aangeven dat je kind op je accaunt heeft gespeeld, en nu een eigen accaunt wil.
Vraagje voor de warriors onder ons. Heb laatst goedkoop op de AH Twig of the world tree gekocht, welke ik over 1 lvltje kan gebruiken. Ik ben van plan deze te gaan gebruiken tot ik een IBS (jaja, lekker blaat) kan krijgen (AV is niet zo gek veel up), of eventueel Barbarous Blade uit DM tegen de 60. Echter, ik zit eraan te twijfelen om gewoon een reaper te maken, aangezien deze toch nog net weer een beetje lekkerder zijn. Ik ben nog niet zo gek lang bezig op deze server en zit bij een wat kleiner NL guild, dus MC of hogere instances zit er voorlopig nog even niet in. Wat denken jullie, Reaper, of het geld in m'n zak steken en voorlopig maar even met de Twig/IBS aan de slag tot ik misschien ooit wel in MC kom?
Edit: oja nog iets, wat vinden jullie van mace spec in PvP en misschien PvE? Lijkt me enerzijds wel handig voor solo PvE, anderzijds ook lastig aangezien m'n rage dan wat minder toeneemt.
Edit: oja nog iets, wat vinden jullie van mace spec in PvP en misschien PvE? Lijkt me enerzijds wel handig voor solo PvE, anderzijds ook lastig aangezien m'n rage dan wat minder toeneemt.
[ Voor 13% gewijzigd door porn* op 17-01-2006 15:26 ]
Bnet pindle#2913
Reaper is volgens mij nog steeds de beste 2h'er in de game, Pre-MC
[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 17-01-2006 15:23 ]
Je mag je kind alleen op je account laten spelen als je dat zelf niet gebruikt. Deze regel is er dus alleen maar omdat een kind zelf geen account mag openen.GrrGrr schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:09:
Rechtzetten? Lees eerst de regels eens voordat je gaat schreeuwen zeg. Dergelijke abbonnementen zijn altijd persoonsgebonden.Dirk IJntema schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:02:
Dacht ik ook idd, vraag me alleen af of het verschil met IBS groot is. Ik kan nu wel al m'n gold op die server uit gaan geven aan een reaper maar als mensen die de upgrade zelf gedaan hebben er achteraf spijt van hebben gehad, koop ik liever eerst epic mount snap jeRaseriaN schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:22:
Reaper is volgens mij nog steeds de beste 2h'er in de game, Pre-MC
IBS heeft nl wel iets minder hoge MS/OP/etc crits, maar vraag me af of dat in de praktijk zoveel uitmaakt (die ~20 base dmg extra). Qua stats is reaper nl nauwelijks beter (naja lekkere AP, maar geen agi en dus crit)... wat is keuzes maken toch moeilijk soms
Bnet pindle#2913
Reaper is wel de beste, maar of je het de meerwaarde ook echt waard vind moet je zelf beslissen. Ik heb de mijne laten maken toen de IBS er nog niet was, dus japorn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:36:
[...]
Dacht ik ook idd, vraag me alleen af of het verschil met IBS groot is. Ik kan nu wel al m'n gold op die server uit gaan geven aan een reaper maar als mensen die de upgrade zelf gedaan hebben er achteraf spijt van hebben gehad, koop ik liever eerst epic mount snap je
IBS heeft nl wel iets minder hoge MS/OP/etc crits, maar vraag me af of dat in de praktijk zoveel uitmaakt (die ~20 base dmg extra). Qua stats is reaper nl nauwelijks beter (naja lekkere AP, maar geen agi en dus crit)... wat is keuzes maken toch moeilijk soms
Ik zou eerst voor je epic gaan, tenzij je heel veel wilt gaan pvp'en.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik lees de Terms of Use eindelijk es goed.. net zoiets als de manual lezen.. dat is niet iets wat mannen graag doen..Hydra schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:23:
[...]
Je mag je kind alleen op je account laten spelen als je dat zelf niet gebruikt. Deze regel is er dus alleen maar omdat een kind zelf geen account mag openen.
[...]
Rechtzetten? Lees eerst de regels eens voordat je gaat schreeuwen zeg. Dergelijke abbonnementen zijn altijd persoonsgebonden.
Eerst schreeuwen, dan lezen..
affin, staat er duidelijk in idd. Helaas pindakaas..Overigen staat er wel in dat je je kind mag laten spelen als je op dat moment zelf niet speeld.. Dus als je zou willen cheaten zou je het op die manier kunnen brengen. Partnerships may not create an account, only natual perons.. ach ja.. beter lezen volgende keer.
f*ck it, maakt ook niet zo grandioos veel uit.
Old school gamer
Mja, als hunter zou ik graag gaan voor http://www.thottbot.com/?i=35869Mojo schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:41:
[...]
Reaper is wel de beste, maar of je het de meerwaarde ook echt waard vind moet je zelf beslissen. Ik heb de mijne laten maken toen de IBS er nog niet was, dus ja
Mocht dit echter niet lukken door gebrek aan groups, dan ga ik ook gewoon rustig de materialen verzamelen voor een Arcanite Reaper. Ja, 2x Bone Slicing Hatchet is beter, er zijn echter ook wel situaties te bedenken waar je liever enkele goede harde klappen uitdeelt, ipv een hele boel kleine, waarbij je bovendien een 24% missrate hebt op je offhand.
Ergo, ik ga voor beiden.
Light is health, wisdom is mana.Hydra schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:15:
[...]
Je hebt ook erg goeie pallies hoor, die types die weten dat ze een support class zijn. En die Judgement of Light (geloof ik, geeft je mana als je de mob damaged) geven. Moest ik naderhand aan een rogue uit gaan leggen waarom ik stond te 'casten' (wanden dus, als ik sta te DPSen is 't alleen mindflay en dat is nogal obvious) op een boss. Begon 'ie arrogant te doen dat ik me bij healing moest houden. Helaas was dat bij Drakk, toen we 'em al dood hadden, anders had ik 'em wat repair costs bezorgd.
Nee, je mag voor je kind een account openen zodat dat kind er op kan spelen. Je mag er dan zelf geen gebruik van maken.Dirk IJntema schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:52:
Overigen staat er wel in dat je je kind mag laten spelen als je op dat moment zelf niet speeld..
Verwijderd
Nu zijn HP generfed is (normaliter 22% eerste tankswitch, na patch 16%; "minor BWL framerate improvements" m'n reet) vind ik Firemaw veel irritanter. 2x OT taunt resist bij Wingbuffet, Flame Buffet stackt naar 25 bij de MT, blijven plakken bij een tauntende OT en midden in de kamer gaan staan Shadowflamen etc.... Tis dat ie een goeie loottable heeftnimmolon schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:14:
[...]
101 keer![]()
Dit was nog wel in de periode waar in hij enorm geexploit werd. Tanks waar de BA vanaf gemindvisioned werd etc. Hij was ook maar 1 uurtje up en had wat meer HP. Nu killen we hem meestal elke keer na 1 try. Maar het is nog steeds 1 van de lastigste bosses in BWL
Pre 1.8 was hij in ieder geval stukken moeilijker.
Gewoon twee Dawn's Edges met +15 agi, da's de beste set als 't gaat om ranged damage increase. Hoe hard je met die wapens kunt meppen doet voor een Hunter niet ter zake.Miles Teg schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:56:
Mja, als hunter zou ik graag gaan voor http://www.thottbot.com/?i=35869
Mocht dit echter niet lukken door gebrek aan groups, dan ga ik ook gewoon rustig de materialen verzamelen voor een Arcanite Reaper. Ja, 2x Bone Slicing Hatchet is beter, er zijn echter ook wel situaties te bedenken waar je liever enkele goede harde klappen uitdeelt, ipv een hele boel kleine, waarbij je bovendien een 24% missrate hebt op je offhand.
Ergo, ik ga voor beiden.
Dan is het een heel ander verhaal. Ach heb iig aardige mace tot dan toe, besluit ik wel als ik 60 benMojo schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:41:
[...]
Reaper is wel de beste, maar of je het de meerwaarde ook echt waard vind moet je zelf beslissen. Ik heb de mijne laten maken toen de IBS er nog niet was, dus ja
Groep voor DM? Komop als er iets makkelijk is...Miles Teg schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:56:
[...]
Mja, als hunter zou ik graag gaan voor http://www.thottbot.com/?i=35869
Ergo, ik ga voor beiden.
Nee da's een erg net zwaard, zit ook te twijfelen dus tot ik 60 ben of ik die gebruik of Twig of the World tree, m.a.w. meer max dmg of betere stats. Lastig...
Bnet pindle#2913
Euh... Imho heb ik die meleeskills niet voor niets. Primair ranged, maar zo af en toe kom je toch in meleerange, of gewoonweg niet in ranged range. Die situaties kun je over het algemeen wel goed inschatten, lijkt mij. Blijf je in range? Dan 2 1h-ers voor de stats. Kom je in melee-range? Vette 2h-er equippen. En ik loop regelmatig langs een mob om weer afstand te krijgen, kan ik mooi tegelijkertijd even een Raptorstrike uitdelen. En face it, Raptorstrikes van 1100 (crit) zijn beter dan klapjes van 300-400 (crit).Hydra schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:23:
[...]
Gewoon twee Dawn's Edges met +15 agi, da's de beste set als 't gaat om ranged damage increase. Hoe hard je met die wapens kunt meppen doet voor een Hunter niet ter zake.
Dit topic is gesloten.