Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
reddevil schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:12:
btw, iemand hier op talnivarr horde ?
Nee, wel Alliance :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:36:
[...]

Mja, deze vraag veroorzaakt altijd ellelange discussies maar ik zelf denk dat een Priest maar 1 rol heeft in encounters van dit kaliber, en dat is healen :)
Zelf ben ik leader van een MC team en ik denk er echt niet aan om shadowpriests mee te nemen, voor dps zijn er geschiktere classes :+

....
Ja IK :+
Ik zit in hetzelfde team als DC en ben daar een mage.
Gisteren in 3 uur de eerste 4 bosses gedaan en ik hoop volgende week (na de reset) dat we de eerste 5/6 gaan doen.
Ik vind dat onze groep een goede is, alleen tijdens het looten kost het allemaal teveel tijd. Als we dat terug kunnen brengen, moeten we met gemak de eerste 6 bosses doen in 3 uur.
En we hebben in 2 runs 2 legendaries gehad: http://www.thottbot.com/?i=37684 (linker en rechter helft) Dus we hebben een blij persoon die geen sociaal leven meer heeft de komende tijd =)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 07:42:
[...]

Ony reset niet standaard op woensdag, Ony en ZG hebben hun eigen timers gehouden echter zijn ze alleen bij de patch reset vorige week, dus zouden ze nu hun eigen 5 en 3 dagen lockout roster weer gebruiken Ony reset dus alleen om de 5 dagen in principe

http://www.wow-europe.com...s/raidcalendar/index.html
Ja, dat dacht ik ook, maar we hebben haar afgelopen maandag gekilled. Toen zei /raidinfo: friday 3:00 AM reset. Gisteravond bleek ineens dat ze al gereset was en zou ze (toen we de instance inlopen) weer resetten om... friday 3:00 AM. Alsof ze tussendoor gewoon een keertje gereset is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Ligt het aan mij of is de droprate van class sets in MC ontzettend scheef?

Zonder overdrijven: een druid in de guild krijgt zijn Cenarion bij elkaar in 2 of 3 runs,
zo gruwelijk veelt droppen die items.
Aan de andere kant dropped Might quasi nooit... ik loop sinds eind oktober, begin
november MC (2x per week, nooit een run gemist). In al die tijd heb ik 2x spaulders
zien droppen en 1x sabatons. De andere sets hebben een redelijke droprate.

Aangezien de MT's voorrang krijgen op deze set (niet
meer dan normaal) vrees ik er dus voor of ik deze ooit wel zal vastkrijgen. De eerste MT
heeft zelfs zijn set nog niet compleet (moet nog helm en spaulders), en de 2 main offtanks
ook niet... en zij doen al veel langer MC dan mij.

't is wel een beetje zuur... eerst mag je niet rollen op je eigen class set (maar goed, de MT's
moeten er idd voorrang op krijgen) en zelfs als het zou mogen dan nog is de droprate te laag
en je moet dan nog es concurreren met een overvloed aan andere warriors... bah :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:43:
Het gilde waar ik bij zit doet nu ongeveer 3 maanden MC. Er is in de indruk dat class drops in golven komen. Soms hebben we Arcanist night, dan Might night. Maar gezien over de tijd, is er van iedere class ongeveer hetzelfde aantal items gedropt (give or take a few).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Zonder overdrijven: een druid in de guild krijgt zijn Cenarion bij elkaar in 2 of 3 runs,
Aan de andere kant dropped Might quasi nooit... ik loop sinds eind oktober, begin
november MC (2x per week, nooit een run gemist). In al die tijd heb ik 2x spaulders

meer dan normaal) vrees ik er dus voor of ik deze ooit wel zal vastkrijgen. De eerste MT
heeft zelfs zijn set nog niet compleet (moet nog helm en spaulders), en de 2 main offtanks

't is wel een beetje zuur... eerst mag je niet rollen op je eigen class set (maar goed, de MT's
moeten er idd voorrang op krijgen) en zelfs als het zou mogen dan nog is de droprate te laag
en je moet dan nog es concurreren met een overvloed aan andere warriors... bah :)
mwoah voorrang? bij ons hebben de MT's nooit voorrang gekregen, wel zijn er mensen geweest met meer DKP die skipte op items zodat tanks het konden krijgen, maar niet omdat het verplicht was

maar drop rate is nogal raar inderdaad

wij hebben veel cenarion en felheart, laatste tijd ook veel Earthfury

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:46

MT's voorrang op Might? Bij ons dus echt niet. Enige waar ze voorrang op hebben is de lava core en fiery core als ze daar van FR gear willen laten craften ofzo. Verder zal een Binding of the Windseeker, als ie ooit dropt, waarschijnlijk ook naar een MT gaan. Maar voorrang op setitems echt nooit van ze leve.

Maar de loottabellen lijken wel erg scheef ja. Lijkt niet echt helemaal random in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:56:
[...]

mwoah voorrang? bij ons hebben de MT's nooit voorrang gekregen, wel zijn er mensen geweest met meer DKP die skipte op items zodat tanks het konden krijgen, maar niet omdat het verplicht was

maar drop rate is nogal raar inderdaad

wij hebben veel cenarion en felheart, laatste tijd ook veel Earthfury
Het voorrang systeem is ingevoerd omdat de MT zijn broodnodige items anders
nooit krijgt. Bijvoorbeeld de helm van de Might set is nog maar 1x gedropped sinds de guild MC doet (aug/sep), en die is jammer genoeg naar een warrior gegaan die niet al te actief is... vandaar dus dit systeem.

Dat er golven zijn van bepaalde sets heb ik nog al gehoord... alleen is het bij ons de ene Cenarion golf na de andere :) De officers van de guild willen zelfs bij wijze van grap adverteren in Orgrimmar dat andere guild hun druids tegen betaling mogen meesturen op onze MC runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Bij ons was het felheart/cenarion/arcanist.
Wat echt achterbleef was de prophecy gear, en met achterblijven bedoel ik ook gewoon bijna niets.
Pas de laatset 2/3 runs begint er wat te droppen, ook ony laat wat trans gear los en razogore had ook priest spul in z'n buik.

De rest is erdelijk even verdeeld.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zo is het bij iedereen wat bij ons dropt lawbringer bijna niet nu na 12 runs pas 2 x gedropt.
Wel ontzettend vaak druid/warlock/hunter stuff.
Might ook niet zo heel vaak maar wel meer als lawbringer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:10:
[...]

Het voorrang systeem is ingevoerd omdat de MT zijn broodnodige items anders
nooit krijgt. Bijvoorbeeld de helm van de Might set is nog maar 1x gedropped sinds de guild MC doet (aug/sep), en die is jammer genoeg naar een warrior gegaan die niet al te actief is... vandaar dus dit systeem.

Dat er golven zijn van bepaalde sets heb ik nog al gehoord... alleen is het bij ons de ene Cenarion golf na de andere :) De officers van de guild willen zelfs bij wijze van grap adverteren in Orgrimmar dat andere guild hun druids tegen betaling mogen meesturen op onze MC runs ;)
dan gebruiken jullie zeker geen DKP?
bij een DKP systeem is het zo, hoe meer je meegaat hoe meer dkp => eerder je items ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar eens even vragen
Wat is een goede talentverdeling voor een level 60 Mage?
Ben momenteel vrijwel geheel fire specd, maar wellicht dat er nog betere mogelijkheden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
GoodspeeD schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:34:
Gisteren trouwens eindelijk bij Hakkar gekomen en hem gekilld. Nu nog ff Hexxer.
Hexxer is IMHO een stuk moeilijker dan Hakkar. Hakkar is gewoon een lang gevecht, maar bij Hexxer moet iedereen goed z'n best doen.
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:38:
bij een DKP systeem is het zo, hoe meer je meegaat hoe meer dkp => eerder je items ^^
Tuurlijk, maar je gaat geen items sharden als iemand ze nog kan gebruiken maar geen DKP heeft.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:53:
[...]

Tuurlijk, maar je gaat geen items sharden als iemand ze nog kan gebruiken maar geen DKP heeft.
natuurlijk niet, maar hij zegt dat de eerst might helm is gegaan naar iemand die niet zo actief is
dat betekend at ze denk ik eerst gerolled hebben of dat die persoon eerst veel gespaard heeft, helm genomen heeft en nu niet meer meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:47:
Toch maar eens even vragen
Wat is een goede talentverdeling voor een level 60 Mage?
Ben momenteel vrijwel geheel fire specd, maar wellicht dat er nog betere mogelijkheden zijn?
Elemental FTW!!
(al zal 97% van de mages dat niet met je eens zijn)

Ik heb in zowel fire als frost +critchance/+bonus dmg talents.
Sure je mist IAE (verry overrated in endgame, voor grinden is het wel grappig), IAM (mjah die missik wel een beetje bij vael) en Evocation.

http://www.disorderguild....Lucifera&server=Trollbane

maar je moet gewoon ff een beetje testen, helaas kosten die respecs steeds meer geld maar dat loopt uiteindelijk ook wel los.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:46:
[...]

Hehe, ik ben begonnen met cruelty, daarna ga ik Fury vullen en als laatste pas Prot. Defiance komt dus pas als laatste aan de beurt, lvl 56-60, en dan zal ik toch veel in instances zitten denk ik. ;)
Wat is die huidige waanzin met "op lvl 60 dan ga ik Protection" hier ineens? :) Pas bij BWL begin je pas wat aan protection te hebben, en zelfs dan kun je daar prima tanken met een beetje goeie gear, skill en gewoon een 31/20 Arms/Fury build. Mocht je zo'n guild hebben die gaat lopen janken dat warriors protection moeten gaan voor de guild dan heb ik wel een antwoordje terug:

Rogue: Are you Combat specced with Swords/Maces for maximum PvE damage? Do you know what Feint is?
Mage: Are you using Arcane Missiles with an Arcane Sublety spec for a minimal threat/damage ratio?
Priest: Are you Holy/Disc specced for most efficient healing and regen?
Druid: Where's my damn Innervate!?
Warlock: Are you Affliction/Demo spec for maximum Imp and Healthstone utility?
Shaman: Yes, Mana Tide spec and quickly!
Paladin: Holy Protection Batman!
Hunter: Where's my Trueshot Aura!

Als ze dan nog niet snappen wat je bedoelt kun je beter wat anders zoeken. Protection spec heb je echt niet nodig om in een Guild te komen hoor. Knuppels die na 1 Sunder al gaan lopen nuken mogen best een paar keer dood, dan leren ze het vanzelf wel. Tenzij je natuurlijk alleen maar 1 of 2 instances doet per avond en voor de rest niks, dan kun je je net zo goed ervoor speccen. Maar ik vind het ook nog wel es leuk om wat cash te farmen of te pvp-en met m'n Orcje :) Bij ons liepen ze ook even te brullen over "tis maar een talent spec". Half uurtje op Main Tank z'n account laten farmen, ze kwamen dr snel van terug hoor :)

Dan ben ik overigens nog Horde ook, Alliance zou helemaal hun kop moeten houden met BoS en "protection spec voor aggromanagement". Ik kan Tranquility Totem steeds meer waarderen, ik kan veel losser DPS-en, meer ruimte als ik een 3-dubbele Sword Spec crit na m'n MS crit krijg bijvoorbeeld. Windfury is handiger voor trash, Grace of Air is meer iets voor Hunter/Rogue.
McFlipp schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:16:
[...]

Maar nu lees ik jouw verhaaltje. Maar ik snap het niet helemaal ;) Wat is een standaard Arms spec? :D En wat houdt respeccen naar Mortal Strike qua talents precies in? ;) 31/20 build?
Standaard Arms/Fury is een Mortal Strike (31 punten) met 20 in Fury build: 5 cruelty, 5 booming/5 demo mag je zelf kiezen, piercing howl en dan 4/5 bs of 4/5 enrage wat je fijner vind. Ik heb een 5 booming voice, 5 imp bs spec met zicht op AQ en nieuwe rank van Battle Shout (283 AP selfbuff GO!). Zo'n spec ziet er dan zo uit:
http://www.worldofwarcraf...0400000000000000000000000

Je kan de 2 punten van Improved Charge naar Improved Hamstring verhuizen als je veel PvP'd (want dan gebruik je Hamstring erg vaak en 5 seconden immobilized is dan ERG handig), maar ik hou meer van de extra rage bij een Charge, ik forceer wat vaker een OoC situatie zodat ik weer opnieuw kan chargen. Voor Fury heb ik het boven al beschreven, je kan eventueel voor puur PvE nog 2/2 Improved Execute gaan en Enrage niet kiezen (heb je vaak niet veel aan in PvE).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Hehe gisteren hebben we met de guild Ragnaros verslagen voordat hij zijn eerste ronde met sons spawnde, en we hadden nog 20 seconden over :D

We gebruikte opzich geen andere raid opzet dan normaal alleen hebben we wel 2 rogues met Thunderfury en hadden we in deze encounter 2 shadow priests die de warlocks (5 stuks) een flinke dmg boost gaven. Ik moet er ook bij zeggen dat het gros van ons zo goed als full Tier2 heeft, dat wil ook wel schelen ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bacd/ragnabeforesonsT.jpg
Klik voor fullsize

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:08:
Rogue: Are you Combat specced with Swords/Maces for maximum PvE damage? Do you know what Feint is?
Ho stop ;) Er is meer dan Combat Spec voor Rogues dat goed is voor Raids ;)
Hemorrage for the win! Tot maximaal 210DPS extra voor de gehele raid :Y)

Was maar grapje, ik snap je post wel ;)... skill > talentspec tbh! Idem met gear tot op zekere hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ben net een paar weken bezig met dit spel, maar zijn mods nu legaal of niet
ik zie in het plaatje van 2 posts terug dat er mods zijn gebruikt

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Mods zijn gewoon legaal ;)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

wat valt volgens blizzard dan onder third party ?
er staat in de tos wel iets over mods namelijk

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

threedrules schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:24:
Hardstikke illegaal!

http://img513.imageshack.us/img513/8517/raneui1th.jpg

Arresteer me niet! ;(

Zolang je niet met Farm bots en Teleport hacks gaat lopen geinen zul je geen last krijgen hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

threedrules schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:24:
mods zijn gewoon legaal. Mocht een mod iets doen wat not intended is, dan patchen ze dat er wel uit :P Volgens mij is zoiets in het verleden ook gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

threedrules schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:30:
wat valt volgens blizzard dan onder third party ?
er staat in de tos wel iets over mods namelijk
Alle mods van bijvoorbeeld http://ui.worldofwar.net of www.curse-gaming.com zijn legaal. Wat ze bedoelen met Third party mods zijn echte 'cheat' programmas zoals voorgeprogrameerde programmas waarmee je kan lopen/mobs killen zonder dat je zelf aanwezig hoeft te zijn op je pc.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

bedankt :) weet ik genoeg

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:31:
[...]

Hardstikke illegaal!

Arresteer me niet! ;(

Zolang je niet met Farm bots en Teleport hacks gaat lopen geinen zul je geen last krijgen hoor.
nog steeds geen untamed/ashkandi ?

wordt wel tijd he, want je whirlwind sword begint al aardig door te roesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:43:
[...]

nog steeds geen untamed/ashkandi ?

wordt wel tijd he, want je whirlwind sword begint al aardig door te roesten :P
Don't get me started :( Tot nu toe pas 1 Ashkandi gehad en die was sowieos al niet voor mij gezien de DKP. Zondag weer een kans, hoop doet leven he :)

Untamed hoef ik nu eigenlijk niet meer, volgende Ashkandi is toch voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:38:
[...]

Wij gebruiken wel degelijk een DKP systeem. Maar toch krijgen de MT's voorrang
op de andere warriors ongeacht de DKP van de anderen.

*edit* even nuanceren: de MT's krijgen alleen voorrang op echte defense gear natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 13-01-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje trage reactie maarre Alliance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de 5.5k damage Ambush al gezien? ;p

http://forums-en.wow-euro...-rogue-en&ThreadID=129570

Sweeping Strikes/Execute nerfen en dit dan laten bestaan... Tis toch weer typisch Blizzard he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

* DinX begint het op z'n zenuwen te krijgen.
De hele dag al niet op Bloodscalp geraakt :{

edit: nu eindelijk wel

[ Voor 20% gewijzigd door DinX op 13-01-2006 15:21 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

DinX schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:20:
* DinX begint het op z'n zenuwen te krijgen.
De hele dag al niet op Bloodscalp geraakt :{

edit: nu eindelijk wel
Tjonge, ik ook al niet de hele dag... maarja, moet ook nog tot 19:00 uur werken... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

Moraxv schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:22:
[...]

Tjonge, ik ook al niet de hele dag... maarja, moet ook nog tot 19:00 uur werken... :?
Mja, vandaag een dag vrij genomen, dan is het wel irri :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratticus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-01-2006
IronForge Alliance (dragonmaw) FTW !!!

I more like doors instead of windows, they are easier to open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Wat is die huidige waanzin met "op lvl 60 dan ga ik Protection" hier ineens? :) Pas bij BWL begin je pas wat aan protection te hebben, en zelfs dan kun je daar prima tanken met een beetje goeie gear, skill en gewoon een 31/20 Arms/Fury build. Mocht je zo'n guild hebben die gaat lopen janken dat warriors protection moeten gaan voor de guild dan heb ik wel een antwoordje terug:
In een goeie guild kan je makkelijk praten, ik ben mc leider en heb van de vaste tanks toch gevraagd of ze protection willen speccen (ben ik zelf ook dus ik weet wat het inhoud).
En dat je er pas wat aan heb in bwl is natuurlijk bullshit met een P build kan je gewoon makkelijker tanken en meer health vasthouden en dat geld voor alle instances.
En ja ik vraag/verwacht van de andere mensen in de guild dus ook bepaalde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:46:
[...]

In een goeie guild kan je makkelijk praten, ik ben mc leider en heb van de vaste tanks toch gevraagd of ze protection willen speccen (ben ik zelf ook dus ik weet wat het inhoud).
En dat je er pas wat aan heb in bwl is natuurlijk bullshit met een P build kan je gewoon makkelijker tanken en meer health vasthouden en dat geld voor alle instances.
En ja ik vraag/verwacht van de andere mensen in de guild dus ook bepaalde dingen.
Nou, je moet je ook niet vergissen hoor..

Eigenlijk is 15 tot 20 punten meer dan genoeg voor armor/defence skills.
Je kan gerust tanken met een protection build.

Maar het zijn die extra dingetjes die het zo veel gemakkelijker maken om te tanken.

Shield slam: bij gevechten waarbij de aggro wordt gerest is dit een lekkere ability. Revenge is het beste aggro middel natuurlijk, maar die krijg je dus alleen als jezelf wordt aangevallen.

Imp. Taunt vind ik vooral in 5 man instances lekker. En imp shield wall is wel geinig.

Ik ben altijd protection geweest sinds ik 60 ben, maar ik mag nu gaan respeccen zolang ik maar 15 punten hou in protection. Ik denk niet dat ik het ga doen omdat ik toch niet pvp en ik die abilities van prot. gewoon erg lekker vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:52:
[...]

Maar het zijn die extra dingetjes die het zo veel gemakkelijker maken om te tanken.

Shield slam: bij gevechten waarbij de aggro wordt gerest is dit een lekkere ability. Revenge is het beste aggro middel natuurlijk, maar die krijg je dus alleen als jezelf wordt aangevallen.

Imp. Taunt vind ik vooral in 5 man instances lekker. En imp shield wall is wel geinig.

Ik ben altijd protection geweest sinds ik 60 ben, maar ik mag nu gaan respeccen zolang ik maar 15 punten hou in protection. Ik denk niet dat ik het ga doen omdat ik toch niet pvp en ik die abilities van prot. gewoon erg lekker vind
Waar moet ik me niet in vergissen volgens mij bevestig jij alleen maar mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49

Mage: Are you using Arcane Missiles with an Arcane Sublety spec for a minimal threat/damage ratio?
Priest: Are you Holy/Disc specced for most efficient healing and regen?
Druid: Where's my damn Innervate!?
Warlock: Are you Affliction/Demo spec for maximum Imp and Healthstone utility?
Shaman: Yes, Mana Tide spec and quickly!
Paladin: Holy Protection Batman!
Hunter: Where's my Trueshot Aura!

Als ze dan nog niet snappen wat je bedoelt kun je beter wat anders zoeken. Protection spec heb je echt niet nodig om in een Guild te komen hoor. Knuppels die na 1 Sunder al gaan lopen nuken mogen best een paar keer dood, dan leren ze het vanzelf wel. Tenzij je natuurlijk alleen maar 1 of 2 instances doet per avond en voor de rest niks, dan kun je je net zo goed ervoor speccen. Maar ik vind het ook nog wel es leuk om wat cash te farmen of te pvp-en met m'n Orcje :) Bij ons liepen ze ook even te brullen over "tis maar een talent spec". Half uurtje op Main Tank z'n account laten farmen, ze kwamen dr snel van terug hoor :)
Hehe, je leest niet. ;) Ik zei "en als laatste komt Protection", sloeg op de build die ik eerder gelinkt heb. (31/5/15) Protection heb je inderdaad niet nodig, de beste tank waar ik tot nu toe mee gespeeld heb is heel even gerespecced naar prot, maar heeft dat héél snel weer omgegooid en ze tankt nog steeds als de beste. Punt is dat extra defense, armor en makkelijker aggro houden me wel erg handig lijkt, omdat ik toch veel tijd doorbreng in instances; zeker endgame. PvP doe ik zelden, dus dan denk ik dat ik meer heb aan die defensive talents uit protection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ratticus schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:44:
IronForge Alliance (dragonmaw) FTW !!!
Hahahaha, Ratticana denk ik? Gezellig nog een DMaw'er... tot nu toe maar 2 gezien hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

[...]

Hardstikke illegaal!

Arresteer me niet! ;(

ik mag vast vragen welke addon er voor zorgt dat je je hp/mana zo rond je heen te zien krijgt in die balken :)
En hoe krijg je je mana en hp in je balken te zien? De getallen bedoel ik dan.

Ik ben zelf beetje aan het stoeien met addons. Tot zover gebruik ik ct_mod en titan panel.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:16:
[...]

ik mag vast vragen welke addon er voor zorgt dat je je hp/mana zo rond je heen te zien krijgt in die balken :)

Ik ben zelf beetje aan het stoeien met addons. Tot zover gebruik ik ct_mod en titan panel.
Ja hoor, dat mag je best :)

Dat is de beta van Nurfed_UI. Op www.nurfedui.net onder het kopje Addons vind je de huidige beta versie. Daar zit ook de standaard variant van Nurfed_Hud in, dat zijn de balken die je ziet. Ik heb ze alleen wat gemodified door andere textures erin te plaatsen. Die kun je weer hier vinden: http://www.nurfed.com/php...=0&postorder=asc&start=15
Dan de 2de post van Incanus gebruiken.

Mocht je er niet uitkomen dan wil ik ook best mijn Interface dir wel even zippen voor je, dan moet je alleen even je e-mail plaatsen als die niet al in je profiel staat, of even op irc komen, quakenet #affliction, ik ben [a]rak, ben over een half uur wel thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:55:
[...]

Waar moet ik me niet in vergissen volgens mij bevestig jij alleen maar mijn punt.
jij zei dat je protection nodig had om langer te overleven, ik zei dat je daarvoor alleen maar 20 punten nodig hebt. Max :P

De rest is meer voor het tanken zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
[...]

Hardstikke illegaal!

Arresteer me niet! ;(

Dat ziet er toch best gelikt uit hoor :P Welke addon zou dat wezen ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:26:
[...]

jij zei dat je protection nodig had om langer te overleven, ik zei dat je daarvoor alleen maar 20 punten nodig hebt. Max :P

De rest is meer voor het tanken zelf
22 heb je er nodig voor improved shield wall ;)

daarbij zit ik al op 28 met alle extra lange survival punten
Summary Details Reset
Protection
Shield Specialization Rank 5
Anticipation Rank 5
Improved Bloodrage Rank 2
Toughness Rank 5
Iron Will Rank 5
Last Stand Rank 1
Improved Shield Block Rank 3
Improved Shield Wall Rank 2
Protection Total: 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:16:
[...]

Mana en hp rond je zien doe je met nurfed Ui

Dit bedoel je?

Dit ben ik btw ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik ben van 10-39 fury geweest (had al rogue, ging er eigenlijk auto voor omdat die slow swinging 2handers niks voor mij was), en ben op 40 toch gerespecced naar MS. Ben daar ook niet meer van teruggekomen.

Over die arms/fury spec, voor PvP is imo zelfs na de Enrage nerf 31/20 het beste. Ik heb ipv Imp charge voor Imp hamstring gekozen maar da's persoonlijk. In fury is vooral Piercing Howl een must als je verder dan de 5% crit gaat.

Naast 31/20 kun je eventueel gaan voor 31/5/15 als je per se richting prot wilt, maar als je geen MC of hoger doet zie ik daar absoluut de noodzaak niet van in. Wellicht als je zeker weet dat je geen PvP zult gaan doen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
GeforceDDQ schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:57:
[...]

LOL, gelikt? Ik vind het maar een chaotische boel. :P Maarja, ieder z'n eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Thijs schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:12:
LOL, gelikt? Ik vind het maar een chaotische boel. :P Maarja, ieder z'n eigen smaak.
Ik zal eens posten hoe de mijne eruit ziet als ik in MC aan 't healen ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Hydra schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:30:
[...]

Ik zal eens posten hoe de mijne eruit ziet als ik in MC aan 't healen ben ;)
Ja, bij mij ziet het er dan ook wel chaotisch eruit, maar ik heb tenminste wel m'n windows recht ipv alles scheef naast elkaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 14:57
GeforceDDQ schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:57:
[...]

Gelikt? :o ik vind het echt gruwelijk lelijk, maargoed :)
Ik zal zo mijn UI wel eens posten

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn account is gesuspend omdat er niet genoeg geld op mijn bankrekening stond voor direct debit (5 cent te weinig ><) en ik kon het alleen reactiveren met een credit card. Net een CC subscription toegevoegd en nu moet ik "charge back" doen, althans dat zei die gast aan de telefoon. Iemand een idee wat dit inhoudt?
Hello,

Thanks for your email. Your bank did a charge back of the given amount on your request, and your account was locked for that reason. To unlock the account again, you need to log in to the account management page, http://www.wow-europe.com/account and pay for the time you already played, and then set up a new subscription for the same length as your previous subscription. Please note that this can only be done with a credit card, not with a game card or through direct debit.

If you have any further questions or problems don't hesitate to contact us again.
Okay, dat helpt al wat meer, maar hoe betaal ik voor de tijd die ik al gespeeld heb? Zie geen optie op de accountmanagement die daarop lijkt

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
lol, we hadden een wedstrijd georganiseerd op BH.
Mensen konden carapaces farmen voor ons, zouden ze 150g per 200 krijgen oid, en degene die de meeste had aan t eind mocht mee naar een MC run.

2 mensen wonnen, een rogue en een hunter.

rogue ging weg met:
NS gloves, aged core leather gloves, eskhandars right claw, eskhandar's collar en band of accuria

hunter ging weg met: GS legs, GS gloves, GS belt, GS shoulders, GS helm, striker's mark en ancient petrified leaf

geloof dat ze allebei wel blij waren :P

[ Voor 6% gewijzigd door bcd87 op 14-01-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:46
Hier word ik nou zo moe van he. Vorige week Onyxia gedaan op zondag, omdat ze zondagnacht zou resetten zodat we haar maandag weer konden doen. Bleek de timer in Europa verkeerd te zijn en gelijk te lopen met die van America waardoor ie zaterdagnacht al gereset was. Nou ja, pech dan maar. Kondigt Blizzard aan dat ze afgelopen woensdag de timers in orde hebben gemaakt. Wij dus vanavond weer Onyxia killen zodat we haar zondag weer kunnen doen. Ze zou immers aankomende nacht resetten volgens de calender.

Maar nee hoor. De doos is afgelopen nacht al gereset. Maken ze vaste timers om het makkelijker te maken en het wordt er alleen maar moeilijker op op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Vandaag voor het eerst met de guild (naja guildlink meerdere guilds :P) onyxia gekilled, coole loot etc, echt een ervaring. MC tot raggy gecleared, nu alleen nog die vuur sukkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=13602

Moest er een keer van komen. Na 2 man brd, 2 man lbrs, moest er gewoon een 3 man ubrs komen!
tm the beast, vind het toch vrij knap allemaal. :P
Morgen effe kijken.

Vandaag trouwes die demon in duskwood gesloopt met 100 man ofzo, corpserunning ftw. Gewoon dots erop en maar corpserunnen!
fight heeft 20 min geduurt, maar wel neer.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Dat mensen nog kunnen leven met alle chat in 1 window gekwakt, ongelooflijk. Heb het tijdje nu uit elkaar en kan echt niet meer zonder. Ik heb mijn UI zo atm, maar verandert af en toe nog wel 's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 20:19
Gimbooze schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:23:
lol, we hadden een wedstrijd georganiseerd op BH.

hunter ging weg met: GS legs, GS gloves, GS belt, GS shoulders, striker's mark en ancient petrified leaf

geloof dat ze allebei wel blij waren :P
Ik had net een discussie met m'n zusje die ook WoW speelt (en goed ook). Zij zegt dat het onmogelijk was dat je die items aan ze hebt gegeven omdat ze binds when picked up zijn.
Het zou ook onmogelijk zijn dat hij mee was naar MC en daar die items heeft verkregen omdat ze te zeldzaam zijn.
Ik speel het zelf niet meer maar ik ben wel benieuwd hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Mutatie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:52:
[...]

Ik had net een discussie met m'n zusje die ook WoW speelt (en goed ook). Zij zegt dat het onmogelijk was dat je die items aan ze hebt gegeven omdat ze bind when picked up zijn.
Het zou ook onmogelijk zijn dat hij mee was naar MC en daar die items heeft verkregen omdat ze te zeldzaam zijn.
Ik speel het zelf niet hoor maar ik ben wel benieuwd hoe het zit.
1. Waarom zouden ze niet mee kunnen gaan? Zolang ze lvl60 zijn en netjes de Attunement q hebben gedaan kunnen ze zonder problemen mee :)
2. GS / Leaf / ACLG Zeldzaam? ;x
3. Ja ze zijn allemaal BoP, maar je bent er zelf .. Dus zul je ze ook wel kunnen looten.

Anyway, een niet nader te noemen guild had een tijd terug ook wel een cool idee: "Pimp my Druid" Er werd dus voor iedere mc run in orgrimmar random lvl60 druids aangesproken :p

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ze zijn dus gewoon meegeweest, een prijs die ze hebben gewonnen bij dat guild :p

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Mutatie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:52:
[...]

Ik had net een discussie met m'n zusje die ook WoW speelt (en goed ook). Zij zegt dat het onmogelijk was dat je die items aan ze hebt gegeven omdat ze binds when picked up zijn.
Ik speel het zelf niet meer maar ik ben wel benieuwd hoe het zit.
GS zeldzaam? :D

en ja, ze waren mee MC in.. beter lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ah ok. Thanks voor de opheldering. Het ging dus vooral om de gear. Zij blijft erbij dat die zeer zeldzaam zijn en dat de gemiddelde hunter er zo'n 9mnd over doet om ze te verzamelen.

(mischien is ze toch niet zo goed als beweerd wordt) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Mutatie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:06:
Ah ok. Thanks voor de opheldering. Het ging dus vooral om de gear. Zij blijft erbij dat die zeer zeldzaam zijn en dat de gemiddelde hunter er zo'n 9mnd over doet om ze te verzamelen.

(mischien is ze toch niet zo goed als beweerd wordt) :P
giantstalker dropt heel veel in MC. t kan best dat een hunter er een aantal maanden over doet om 5/8 GS te krijgen, maar dan zijn er meerdere mensen die ook nog GS willen. De meeste hunters in de guild hebben alles uit MC al wat ze willen, dus konden we alles aan die hunter geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ok dan.
Wel een leuke aktie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik vraag me af of de solo epic gear waar je nu om kan queesten in oa. silithus net zo goed is als dat raidspul... Het gegeven bij mij is, is dat ik het liefst solo, blizzard heeft daar voor patch 1.9x erg weinig rekening mee gehouden met specifieke RPG-fanatici zoals ikzelf. Is het nog steeds belabberd of wordt het beter? Je ontkomt niet aan sommige dingen, dat weet ik, maar rondreizen, zoals de highlevel quest die je in Westfall kan oppakken is, ik vindt het heerlijk om in mijn eentje te exploreren, goed spul te krijgen en gewoon echt een "lonewolf"-attitude te hebben.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Woot! Heftige dag gehad WoW-wise.
- Razorgore gedowned
- Vael op 3%
- M'n guild gequit.
- Nieuwe guild gejoined.

Dundadun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PJJ schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:27:
Vandaag voor het eerst met de guild (naja guildlink meerdere guilds :P) onyxia gekilled, coole loot etc, echt een ervaring. MC tot raggy gecleared, nu alleen nog die vuur sukkel :P
The maelstrom I assume? Wat is je nick? wel grappig dat er iig 1 gotter op speelt.

Gratz met onyxia iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Right, mijn interface:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow14.jpg

Over chaotisch gesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gimbooze schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:23:
*knip*

rogue ging weg met:
NS gloves, aged core leather gloves, eskhandars right claw, eskhandar's collar en band of accuria

*knip*
Is eskhandar's collar geen drop van Onyxia? Alleen de eskhandar's right claw dropped in MC
(magmadar drop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Gisteren Maws gekilled (een grote haai :p) en Eranikus (en dan niet de versie in Sunken temple ;)). Voor eranikus brachten we 3 volle raids, en het ging vrij gemakkelijk moet ik zeggen. Van Maws heb ik een kort filmpje, van eranikus heeft denkik niemand gefrapsed omdat het ongeloofelijk laggde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

hehe, jullie schieten dus al aardig op met de Stave quest. Nu nog BWL in 5 uur clearen :P

ff screenie van onze ui nadat we we onze eerste Jin'do the hexxar neer hadden, deze baas is echt de moeilijkste in heel ZG :P

Shinobu UI

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kapoen schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:48:
[...]

Is eskhandar's collar geen drop van Onyxia? Alleen de eskhandar's right claw dropped in MC
(magmadar drop).
Yeh klopt, we hadden die rogue nog meegenomen naar ony erna omdat hij veel minder drops dan die hunter had :)

Hier wat screens: http://www.gk-guild.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MJ85 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:05:
[...]

Welke totemtimers gebruik je daaro? en ik heb even m'n profiel geupdate. :*)
Flextotem

script voor flexbar erg relaxed al zeg ik het zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Thijs schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:43:
[...]

Dat mensen nog kunnen leven met alle chat in 1 window gekwakt, ongelooflijk. Heb het tijdje nu uit elkaar en kan echt niet meer zonder. Ik heb mijn UI zo atm, maar verandert af en toe nog wel 's. :P
Ik heb verschillende tabs in dat ene window, ik gebruik meestal mijn "important" tab, met alleen group, raid, whispers en guild chat :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:52:
[...]

Stop dan meer punten in prot :p
(heb zelf een 5/4/42 build klik hier )
En ik moet je zeggen, werkt perfect in instances zoals BWL. Imp taunt is niet alleen makkelijk in kleinere instances, maar ook bij bazen zoals ebonroc, bij deze draak moet je (als offtank) gewoon ontzettend vaak taunten, denk aan wing buffet (aggro reducer) en aan de debuff die hij geeft. Verder zijn de 3 draken in bwl ook tauntable, en dus is het gewoon mooi meegenomen om 2 sec van je taunt cd af te halen. Verder imp SA, dit omdat je als goeie geared warrior nog wel eens rage tekort komt, dit omdat mobs minder dmg op jou doen, en jij dus minder rage krijgt. Imp shieldwall, deze op 3/3. Dit omdat wanneer jij blocked, je revenge kan gebruiken. Verder heb ik 5/5 in 1-h spec, 10% extra dmg is gewoon nice, haal met mijn Spineshatter(wel sloom wapen, maar alles in def stance is toch instant), geloof het of niet, crits van 900. En als laatst heb ik natuurlijk shield slam, de aggro trek tool voor een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Ik heb een leuk filmpje voor jullie mensen ;)

http://www.solipsist.biz/movies/stormwind1.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
W00T!

http://www.thottbot.com/?i=26965 gescoord vandaag! Ik was al 'bang' dat ik na de raids van afgelopen dagen met lege handen zou komen te staan, maar dan toch! M'n eerste epic, en meteen tier 2! Me happy!

Grappig overigens, er dropten twee van deze items van Ony, de andere priest kreeg 'em voor 200 DKP, ik voor 89 :D

Nogal een upgrade ook, m'n vorige items was deze: http://thottbot.com/?i=37196, ik shard 'em niet, blijft de coolste pimp hat :)
Doet 't nie!

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 14-01-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Wiebbe schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:38:
hehe, jullie schieten dus al aardig op met de Stave quest. Nu nog BWL in 5 uur clearen :P

ff screenie van onze ui nadat we we onze eerste Jin'do the hexxar neer hadden, deze baas is echt de moeilijkste in heel ZG :P

Shinobu UI
Hebben we al gedaan, we hebben BWL op farmstatus dus binnen 5 uur was geen probleem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Mensen wat was ok alweer die site voor Loot van instances per class? WowLoot ofzo? ik vergeet die site steeds :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sander1991 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:20:
Mensen wat was ok alweer die site voor Loot van instances per class? WowLoot ofzo? ik vergeet die site steeds :9~
http://www.wow-loot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 23:09

razoon

"Keep on keeping on"

Zijn er Nederlanders die op US-servers spelen?
Zoja, welke server?
Ikzelf speel op Suramar US-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Even een vraagje over Bokkie zijn UI. (ik kon geen e-mail adres vinden dus vraag het hier maar even).

Klopt het dat die mod bij je bags: bag_status_meter is? Ik had die namelijk ook altijd maar hij werkt niet meer sinds patch 1.7. Bij curse gaming zie ik ook geen geupdate versie. Is het mogelijk dat jij (Bokkie), of iemand anders een werkende versie upload?

Thnx alvast.

Edit:
En ik zie ook UI's waar het font van de chatwindows dikker is dan normaal... Met welke mod kun je dat instellen?

[ Voor 14% gewijzigd door Virax op 14-01-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ViRaX schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:45:
Even een vraagje over Bokkie zijn UI. (ik kon geen e-mail adres vinden dus vraag het hier maar even).

Klopt het dat die mod bij je bags: bag_status_meter is? Ik had die namelijk ook altijd maar hij werkt niet meer sinds patch 1.7. Bij curse gaming zie ik ook geen geupdate versie. Is het mogelijk dat jij (Bokkie), of iemand anders een werkende versie upload?

Thnx alvast.

Edit:
En ik zie ook UI's waar het font van de chatwindows dikker is dan normaal... Met welke mod kun je dat instellen?
helemaal correct Bagstatus meters werkte niet meer na 1.7 echter is er 1 persoon geweest die hem aangepast heeft en tot op heden werkt deze verzie nog steeds

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Mijn Eye of Divinty is ook gedropt, dus ik probeer nu de priest-epicquest. Hij is vrij pittig, maar met de juiste pots en aura's moet het ooit wel eens goed komen :)

w00t! Ik heb hem :D

Een andere priest wilde hem ook gaan doen, dus ik deed het met hem samen. Hij deed de quests zoals het normaal ging, en ik stond bij de npc. Helaas disconnecte hij, maar toen kon ik die quest wel afmaken. Wel erg klote voor die andere priest :(

[ Voor 46% gewijzigd door Sjoan op 15-01-2006 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Vet bokkie :)... En het dikkere font ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ViRaX schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:36:
Vet bokkie :)... En het dikkere font ?
fontmod gebruik ik zelf niet, ik heb mijn ui gescaled en mijn fontsize staat op 12
er zijn wel enkele fontmods zoals fontabulous en ik weet dat insomniax een ingebouwde fontmod heeft

zelf vind ik de meeste fonts ingame nogal bagger dus ben ik teruggegaan naar standaard fonts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sjoan schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:28:
Mijn Eye of Divinty is ook gedropt, dus ik probeer nu de priest-epicquest. Hij is vrij pittig, maar met de juiste pots en aura's moet het ooit wel eens goed komen :)

w00t! Ik heb hem :D
Grats! Bij de run van vandaag dropte hij niet, naast mij is er maar 1 andere priest die z'n EoD nog moet hebben. We hebben vandaag nu ook Vael doodgekregen, dus kwa progression in BWL gaan we lekker vooruit. Vrijdag Razorgore voor 't eerst down, vandaag Vael. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 09:27:
[...]
The maelstrom I assume? Wat is je nick? wel grappig dat er iig 1 gotter op speelt.

Gratz met onyxia iig ;)
Me nick is pjj :P, undead warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Bedankt! was t streepje tussen de w en de l vergetn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Argh, me broertje heeft een warrior op mijn account geleveled, maar nu een eigen account gekocht. Nu wil ik de naam van deze warrior veranderd hebben (heet nu warjasper). Weet iemand een goede smoes waarmee ik een gm deze kan laten veranderen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wiebbe schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:38:

Shinobu UI
Hoe kan dat nou, dit is Shinobu UI :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik speel ook op de US-servers, Dethecus Horde

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

SouLmaN schreef op zondag 15 januari 2006 @ 09:16:
Argh, me broertje heeft een warrior op mijn account geleveled, maar nu een eigen account gekocht. Nu wil ik de naam van deze warrior veranderd hebben (heet nu warjasper). Weet iemand een goede smoes waarmee ik een gm deze kan laten veranderen ? :(
Succes.

Ik heb met GM's gelult.
Spelers hebben aangegegven dat mijn naam %@$%$#@# betekende in het nederlands.
Ik heb een E-mail gestuurd naar wowconcerns.

Die naam krijg je niet meer veranderd. Gm's zeggen met copy paste dat het niet binnen de procedures valt. Ze zeggen tegen spelers dat ze het gaan uitzoeken en verder hoor je er niks meer van en op een mooie nette mail naar wowconcerns hoef je ook geen antwoord te verw8en.

Ik wacht maar totdat ze implenmenteren dat je naar reams naar keuze (of iig gedeeltelijk naar keuze) kun moven. Dan maak ik daar een char aan met die naam, dan move ik mn char en zegt ie dus dat de naam bezet is en dan verander je je naam ;). Ok je bent wel van die server af, maar de server waar ik op zit is toch ruk :p (mijn naam was Erwtensoep, zit ook een heel verhaal achter die ik jullie zal besparen maar neem maar van mij aan dat ik dit soort namen normaal nooit kies :)).

Edit:
Nog 1 vraag betreffende de UI. Ik gebruikte altijd CTMod maar dat is voor mij nu redelijk overbodig geworden. Toch mis ik nog een paar dingen:
* 1: Een mod voor coordinaten op de map. Ze lijken allemaal wel niet geupdate voor 1.9.
* 2: Een selfcast mod. Zodat je niet meer op jezelf hoeft te klikken maar gewoon alt+muisklik (bijvoorbeeld).
* 3: Een bankitem mod (die niet bugged zoals "bankitems" als je een bag opent). (waarschijnlijk omdat ook die versie nog niet geupdate is).
* 4: Een mod dat ook je eigen hp en mana constant in beeld is. Kheb nu mobhealth2 maar daar staan alleen gegevens van de mob in :)

Als ik deze 4 dingen nog zou hebben zou ik heeeel tevreden zijn met mn mod alleen ik kan het echt niet vinden :(.

[ Voor 24% gewijzigd door Virax op 15-01-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
ViRaX schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:03:
[...]

Succes.

Ik heb met GM's gelult.

Die naam krijg je niet meer veranderd. Gm's zeggen met copy paste dat het niet binnen de procedures valt. Ze zeggen tegen spelers dat ze het gaan uitzoeken en verder hoor je er niks meer van en op een mooie nette mail naar wowconcerns hoef je ook geen antwoord te verw8en.

Ik wacht maar totdat ze implenmenteren dat je naar reams naar keuze (of iig gedeeltelijk naar keuze) kun moven. Dan maak ik daar een char aan met die naam, dan move ik mn char en zegt ie dus dat de naam bezet is en dan verander je je naam ;). Ok je bent wel van die server af, maar de server waar ik op zit is toch ruk :p (mijn naam was Erwtensoep, zit ook een heel verhaal achter die ik jullie zal besparen maar neem maar van mij aan dat ik dit soort namen normaal nooit kies :)).

Edit:
Nog 1 vraag betreffende de UI. Ik gebruikte altijd CTMod maar dat is voor mij nu redelijk overbodig geworden. Toch mis ik nog een paar dingen:
* 1: Een mod voor coordinaten op de map. Ze lijken allemaal wel niet geupdate voor 1.9.
* 2: Een selfcast mod. Zodat je niet meer op jezelf hoeft te klikken maar gewoon alt+muisklik (bijvoorbeeld).
* 3: Een bankitem mod (die niet bugged zoals "bankitems" als je een bag opent). (waarschijnlijk omdat ook die versie nog niet geupdate is).
* 4: Een mod dat ook je eigen hp en mana constant in beeld is. Kheb nu mobhealth2 maar daar staan alleen gegevens van de mob in :)

Als ik deze 4 dingen nog zou hebben zou ik heeeel tevreden zijn met mn mod alleen ik kan het echt niet vinden :(.
Waarom niet CTMod dan? Je kunt aangeven welke dingen je wel en niet wilt. Die mastermod neemt nou ook weer niet zoveel in toch? En voorzover ik weet is nr 2 standaard in WoW... moet je gewoon ff bij je keybindings kijken (Self Action).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
ViRaX schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:03:
[...]

Succes.

Ik heb met GM's gelult.

Wat ik nog niet heb geprobeerd is je character deleten, iemand anders een nieuwe laten maken onder mijn naam en dan blizzard vragen of ze mijn character kunnen herstellen.... beetje risico heeft dat helaas wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Kan je doen, ben je wel alleen alle gear kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Sander1991 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 08:27:
[...]

Bedankt! was t streepje tussen de w en de l vergetn :P
dat is t enige streepje in het hele adres ;)

* addictive is weer een priest begonnen. Blijf het een leuke class vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch wel 1 van de raarste onyxia kills ooit.
Eerst weigerde onyxia zich te verplaatsen, de MT probeerde haar naar het noorden te trekken maar dat weigerde ze gewoon.
We kregen ineens een deep breath terwijl we zieke dps hadden, daarna lande ze in het zuid ooste ipv in het midden.
Ze fearde ook zooooo onwijs vaak, sloeg nergens op.
Maar wel plat iig :P
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.