Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.283 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Miles Teg schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:10:
[...]

Punt1: Named mobs zijn, ook als pets, ietsjes sterker dan gewone mobs, dus dat geeft al voordeel.
Punt2: 1.0 Attack speed, kan bij een BM-specced hunter 0,77 worden (je zou 0,7 verwachten, maar goed :P ) als ie 1 x crit. Heb een keer tegen m'n broer geduelled (warlock), ik met mn Precisely Calibrated Boomstick (met rapid firing aan) en BT als pet... Ik heb niet 1 shadowbolt tegen m'n flikker gehad, terwijl hij die wel aan 't casten was. :+

Ik heb Broken Tooth nu inmiddels 22 levels als pet, 't beestje heerscht. O+
Als het goed is verliest een named/rare spawn zijn speciale abbilities als je hem tamed sinds patch 1.xx, daar is nogal wat over te doen geweest. Nu moet ik zeggen dat ik m'n hunter gestopt ben ergens eind april op lvl34 en toen me mage begonnen ben. Pas sinds kort heb ik hem weer opgepakt en lvl hem nu rustig aan door.
Met die talent gaat er dus schijnbaar wat vanaf, dan zou ook een 1.2/1.3 speed zakken in speed. genoeg iig om het een caster flink moeilijk te maken :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Routed schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:20:
[...]

Als het goed is verliest een named/rare spawn zijn speciale abbilities als je hem tamed sinds patch 1.xx, daar is nogal wat over te doen geweest. Nu moet ik zeggen dat ik m'n hunter gestopt ben ergens eind april op lvl34 en toen me mage begonnen ben. Pas sinds kort heb ik hem weer opgepakt en lvl hem nu rustig aan door.
Met die talent gaat er dus schijnbaar wat vanaf, dan zou ook een 1.2/1.3 speed zakken in speed. genoeg iig om het een caster flink moeilijk te maken :)
Z'n specials verliest ie inderdaad, maar een named mob heeft net ietsjes meer Hp/Def/Agi/etc dan een normale mob. Je kunt ook "gewoon" iedere keer voordat je uitlogd even checken of BT op z'n plekje staat, en dat nogmaals doen bij het inloggen, en er daartussenin gewoon niet aan denken. :P
Je kunt 'm ook niet echt "opwachten", aangezien ie 3 mogelijke spawnpoints heeft, dus je weet toch niet waar ie spawnt. En om nou om de 5 minuten met Eye of the Eagle (je kunt alle 3 de spawnpoints op die manier vanaf 1 plekje bekijken) die spawnpoints langs te gaan, voor 8 uur lang.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:22
Snappie88 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:27:
[...]

Schoolvoorbeeld van hoe één persoon een hele raid kan whipen. Ik zie het verschil goed tussen m'n Alliance en Horde guilds. Op de Alliance guild luisterd iedereen en gaan de meeste mensen (2 of 3 uitzonderingen) goed met elkaar om. Resultaat, we zijn al bij Firemaw. De Horde guild is echter niet zo eengezind en daar hebben we de grootste problemen met de eerste MC bazen :|
Bij ons vond een meisje het leuk om tijdens Geddon op haar vriendje af te rennen toen ze de bom was. Maar meteen duidelijk gemaakt dat we dat niet waarderen. :) Gelukkig geen wipe, maar scheelde niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
ImdaMned schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:20:
omg, wat een stilte op het forum. Niemand heeft kunnen spelen dus heeft niemand verhalen

jammer : )

Om maar toch een vraag te stellen: is er voor een mage een andere build nodig in BWL dan voor MC ?

MC is voor mij 30 arcane en 21 frost de beste build. Hoogste steady DPS output / veel mana regen / lage cost frostbolts.
Neuh ook met een arc/frost build kan je gewoon uit de voeten, bij ons heeft maar 1 iemand een respec gedaan voor BWl en dat is meer punten in imp Arcane Miss welke verrot handig zijn bij vael omdat die Firenova het redelijk suck maakt om normale frostbolts te casten. Die AM zijn dan best the way to go.
Zelf ben ik Elemental specced (24fire/27frost) en ik zou het niet anders meer willen.

Qua Ony tics laten wij de MT eerst ff een procentje of 5 alleen aan de gang om aggro op te bouwen, hierna gaat het ook weer 5% low damage om daarna full dmg te gaan tot de start van fase2.

Bij airborne doen de whelpgroups (mage/pala/priest en wat andere meuk) de groepen killen, de pala doet eerst een concecrate om te whelps te aggroen waarna de mages/andere DD vol gaan op de whelps.
Als die klaar zijn gaat iedereen weer spreadout en degene die haar raken kan moet dat ook doen (er wordt niet achteraan gelopen).

Vlak voordat phase2 afloopt stoppen we met dmg doen (alleen dots) en laten we de MT haar weer met de neus de goede kant op trekken. Na een paar % gaan we weer los.

Tijdens het verdelen van de loot pullen we wat whelps om de tijd te doden cq ff oefenen op het uitschakelen van de whelps.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Miles Teg schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:30:
Z'n specials verliest ie inderdaad, maar een named mob heeft net ietsjes meer Hp/Def/Agi/etc dan een normale mob. P
Dat klopt, maar dat heeft niks te maken met de uiteindelijks stats die je krijgt. Elke cat die je tamed heeft dezelfde stats, het maakt niks uit of hij rare was of elite of wat dan ook. Mijn Hunter heeft King Bangalash als pet, en die heeft geen bijzondere stats. In die tijd nam je de runspeed wel over.

Een eigenschap neem je nu nog wel mee, en dat is de attack speed, maar het zou me niks verbazen als ze dat gaan nerfen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Snap ammel niet dat iedereen zo moeilijk doet bij Ony...

Phase 1: MT 5 sunders laten gooien, full dps en naar 75% kicken asap
Phase 2: Whelps controllen en tegelijk Onyx naar 30-35% zergen
Phase 3: Ff wachten tot MT aggro heeft, paar sunders laten gooien, ff 30seconden rust en steady dps openen. Zodra ze 5% raakt full dps en klaar is Ony.

Gemiddelde Ony kill hier duurt nog geen 7 minuten geloof ik.

Dingen zoals MT laten tanken tot 95% is echt niet nodig, kost alleen maar tijd :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Woei, gisteren met m'n lvl 48 hunter m'n nieuwe pet een beetje aant trainen in Felwood, lvl 47-49 wolfjes afmaken tegen de grens van Ashenvale enzo. Dropt opeens dit:

[Warden Staff]

Heb em al op de AH gehad met een startbod van 250g (median price volgens Allakhazam) en buyout van 350g, maar nog geen succes geboekt. Probeer het nu al met 200g startbod, maar ben benieuwd of dat iets gaat worden...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Wij doen het net een stapje anders maar wel zelfde manier.
Aanvang : Oneven groepen links en even groupen rechts, group 7 en 8 zijn Whelp Control Groups

Phase 1: MT 5 sunders laten gooien, normale dps (autoattack!)
Phase 2: Whelps controllen en tegelijk Onyx naar 30-35% zergen
Phase 3: Ff wachten tot MT aggro heeft, paar sunders laten gooien, ff 30seconden rust en weer autoattack. Zodra ze 8% raakt dps opvoeren naar full op 5% en klaar is Onyxia.

De weg clearen naar Onyxia duurt nog langer dan Onyxia zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ryceck schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:04:
Dingen zoals MT laten tanken tot 95% is echt niet nodig, kost alleen maar tijd :)
Mee eens. Het lastige is de 2>3 transitie omdat je dan op moet passen dat niemand behalve de MT aggro pakt. Verder is het een kwestie van op je positie letten en DPSen. Anyway, we gaan haar vanavond weer doen, ik zal eens beter opletten en melden hoe wij het doen, ik focus me normaal alleen maar op groene balkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gister nog wat leuks gedaan ahum..... Ik had een quest dat je het het hoofd van broodlord lashslayer moest looten en inleveren, dus wij broodlord gekilled ik denk yes me quest eindelijk af, ik click, you recieve head of broodlord.
Net op het moment dat ik click, werd er gezegd niet looten dat hoofd kan maar een keer per kill. Ik krijg natuurlijk hele lading over me heen, maar goed ik heb goede rep opgebouwd in iratus lepus, dus ze vonden het vervelend maar dat was het ook verder. Ze weten dat ik ook geen ninja ben. Later vonden ze het eigenlijk nog wel grappig ook.

Hoop alleen dat de gm het nog kan fixen en anders moet ik gaan grinden, maar goed dan krijgt de guildleader me inlog gegevens wel, want voor grinden heb ik niet zoveel tijd.
Nou vraag ik me alleen af, na deze quest krijg je nog een andere quest, en die heeft als reward dat je iemand anders ook de macht kan geven om voor je te grinden. Maar moet ik daar dan ook online voor zijn? of kan hij met die macht ook alleen voor mij grinden.

Als iemand dit weet hoor ik het graag.

/edit:

ja misschien kan het ook wel wat duidelijker >:) , die quest is voor AQ (die nieuwe instance) daar moet je dus verschillende quest voor doen en ik was dus bij de quest waar je broodlord in bwl voor moet killen.
Hierdoor word je een agent van die faction, om te gaan grinden voor hun.

Daarna moet je grinden voor reputation om neutral te worden. zodat je nog meer quest kan doen.
Maar na het eerste gedeelte van het grinden krijg je een badge (zo heet dat ding) waar je iemand een deputy van jou mee kan maken enzo verder.

Hele quest line staat hier.

[ Voor 25% gewijzigd door Speedy55 op 12-01-2006 14:44 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:35
Speedy55 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:14:
Gister nog wat leuks gedaan ahum..... Ik had een quest dat je het hoofd van broodlord lashslayer moest looten en inleveren, dus wij broodlord gekilled ik denk yes me quest eindelijk af, ik click, you recieve head of broodlord.
Net op het moment dat ik click, werd er gezegd niet looten dat hoofd kan maar een keer per kill. Ik krijg natuurlijk hele lading over me heen, maar goed ik heb goede rep opgebouwd in iratus lepus, dus ze vonden het vervelend maar dat was het ook verder. Ze weten dat ik ook geen ninja ben. Later vonden ze het eigenlijk nog wel grappig ook.

Hoop alleen dat de gm het nog kan fixen en anders moet ik gaan grinden, maar goed dan krijgt de guildleader me inlog gegevens wel, want voor grinden heb ik niet zoveel tijd.

Nou vraag ik me alleen af, na deze quest krijg je nog een andere quest, en die heeft als reward dat je iemand anders ook de macht kan geven om voor je te grinden. Maar moet ik daar dan ook online voor zijn? of kan hij met die macht ook alleen voor mij grinden.

Als iemand dit weet hoor ik het graag.
Uhm, ik heb dus werkelijk geen idee waar jij het over hebt.. vooral dat iemand anders de macht geven om te grinden... :S wat? huh ?

* M617573 kijkt wat verdwaasd voor zich uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
is de quest om de scepter te halen voor de AQ gate in silithius

als je dat hoofd inleveren wordt je een agent, als agent kan je dan van de silithius mobs tokens grinden (net als met AD rep) je kan dan ook deputies aanstellen, die vervolgens ook die tokens kunnen grinden voor rep

doel is friendly oid te worden met Bronze aspect

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:36:

als je dat hoofd inleveren wordt je een agent, als agent kan je dan van de silithius mobs tokens grinden (net als met AD rep) je kan dan ook deputies aanstellen, die vervolgens ook die tokens kunnen grinden voor rep

Neutral...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 14-09 19:35

Ahuh! Nu is ie duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Waar weet je ook of ze mij daar voor nodig hebben of kunnen ze dat zelf zonder mij doen?

B.t.w. heb mijn verhaal ff duidelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Speedy55 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:45:
[...]

Waar weet je ook of ze mij daar voor nodig hebben of kunnen ze dat zelf zonder mij doen?

jij bent degene die rep moet halen

per xx aantal verzamelde tokens kan je een deputy aanwijzen

in de eerste isntantie kan alleen jij die tokens looten dus je bent nodig :P volgende keer eerst inleven over dat soort dingen }>

wij hebben ook altijd als standaard regel in raids, questitems pak je als laatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Schoolvoorbeeld van hoe één persoon een hele raid kan whipen. Ik zie het verschil goed tussen m'n Alliance en Horde guilds. Op de Alliance guild luisterd iedereen en gaan de meeste mensen (2 of 3 uitzonderingen) goed met elkaar om. Resultaat, we zijn al bij Firemaw. De Horde guild is echter niet zo eengezind en daar hebben we de grootste problemen met de eerste MC bazen :|
Dus conclusie is dat alliance goed luistert en horde niet? :P

Ik ben recent als epic undead warlock gestopt met spel omdat het begon te vervelen, elke avond racen naar huis om MC te doen , dan onyxia , dan ZG , ... Te weinig highend-dingen om te doen, en het begon snel te vervelen !
Ok nu met AQ komt er weer iets bij, en met de addon in zicht zal er ook wel highend content bijkomen, maar mijn tijd is gedaan, ik heb plezier gehad.
Wat ik ook niet echt leuk vind is deze quote:
Punt2: 1.0 Attack speed, kan bij een BM-specced hunter 0,77 worden (je zou 0,7 verwachten, maar goed ) als ie 1 x crit. Heb een keer tegen m'n broer geduelled (warlock), ik met mn Precisely Calibrated Boomstick (met rapid firing aan) en BT als pet... Ik heb niet 1 shadowbolt tegen m'n flikker gehad, terwijl hij die wel aan 't casten was.
Dit bevestigd alleen maar mijn vermoeden sinds mijn eerste duels met hunters dat deze overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:47:
[...]

jij bent degene die rep moet halen

per xx aantal verzamelde tokens kan je een deputy aanwijzen

in de eerste isntantie kan alleen jij die tokens looten dus je bent nodig :P volgende keer eerst inleven over dat soort dingen }>

wij hebben ook altijd als standaard regel in raids, questitems pak je als laatst :P
Begin jij nu ook al :P , nee je hebt helemaal gelijk, maar goed het word wel opgelost.
Als hij deputy is kan hij voor mij looten toch en dan aan mij geven, anders heeft het weinig zin om een deputy aan te wijzen. Ik weet wel dat ik de enige ben die het in kan leveren, dat gaat ook wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Speedy55 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:45:
[...]

De eerste 200 carapaces zal jij moeten looten, daarna kan je iemand een deputy maken zodat hij ook de carapaces kan looten.
Jij blijft wel de enige die andere deputies kan aanstellen, ook ben jij de enige die z'n rep kan verhogen door carapaces in te leveren (de andere kunnen ze alleen farmen voor je)
En jij bent ook de enige die de hele quest zal kunnen doorlopen.. al met al heb je dus een behoorlijke taak voor je :D

edit:
Wel een taak met behoorlijk wat omfgepix als questreward, dat dan weer wel.

[ Voor 7% gewijzigd door bcd87 op 12-01-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Speedy55 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:51:
[...]

Begin jij nu ook al :P , nee je hebt helemaal gelijk, maar goed het word wel opgelost.
Als hij deputy is kan hij voor mij looten toch en dan aan mij geven, anders heeft het weinig zin om een deputy aan te wijzen. Ik weet wel dat ik de enige ben die het in kan leveren, dat gaat ook wel goed komen.
als je minions een beetje doorgrinden kan je elk xx tokens een deputy aanwijzen :) ff weekendje grinden zodat je een stuk of 10 deputy's heb en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 00:00

BHQ

Zijn er toevallig wat GoTTers die een nieuw begin willen maken op een nieuwe server (horde/alliance maakt me niet echt veel uit)? Ik ben de lag op Sylvanas zat en om telkens op al'akir te wachten heb ik ook geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Yapser schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:55:
Zijn er toevallig wat GoTTers die een nieuw begin willen maken op een nieuwe server (horde/alliance maakt me niet echt veel uit)? Ik ben de lag op Sylvanas zat en om telkens op al'akir te wachten heb ik ook geen zin in.
Wat speel je op Al'Akir trouwens? En wat bedoel je met wachten? Ik speel daar al vanaf het begin en weinig klachten tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik ga nieuwe beginnen in Mazrigos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Geen nieuw begin, waarschijnlijk wel een horde alt op Arathor of Quel'thalas binnenkort. Andere server voor als er weer problemen zijn net als gisteravond, maar wel PvE omdat PvP me gewoon niet zo bevalt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

GoodspeeD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:58:
[...]

Wat speel je op Al'Akir trouwens? En wat bedoel je met wachten? Ik speel daar al vanaf het begin en weinig klachten tbh.
Ik ben een lvl 30 (tsja..) druid, heb een tijdlang geen timecard aangeschaft. Vooral vervelend vind ik (nu) de wachtrijen.

wat is je nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
btw, iemand hier op talnivarr horde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
reddevil schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:12:
Ik voel me ook heel alleen op Daggerspine. Nog nooit iemand gezien van GoT :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Yapser schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:06:
[...]

Ik ben een lvl 30 (tsja..) druid, heb een tijdlang geen timecard aangeschaft. Vooral vervelend vind ik (nu) de wachtrijen.

wat is je nick?
Mja. De wachtrijen zijn er vooral sinds de laatste week. Voorheen viel het wel mee.

Mijn nick is Goodspeed. Alliance wel te verstaan. :)

Opzicht wel grappig. Zijn de enige guild op de server die volledig Nederlands sprekend is en serieus bezig is met highend dungeons enzo. Guild is Moonlight Agony.

[ Voor 17% gewijzigd door GoodspeeD op 12-01-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Lol... Hé Bokkie ik heb een character in Wow die ik zo genoemt heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:48:
[...]

Wat ik ook niet echt leuk vind is deze quote:

[...]

Dit bevestigd alleen maar mijn vermoeden sinds mijn eerste duels met hunters dat deze overpowered zijn.
er zijn altijd wel classes die redelijk makkelijk van een bepaalde andere class kan winnen als je dat nu nog niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

GoodspeeD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:25:
[...]

Mja. De wachtrijen zijn er vooral sinds de laatste week. Voorheen viel het wel mee.

Mijn nick is Goodspeed. Alliance wel te verstaan. :)

Opzicht wel grappig. Zijn de enige guild op de server die volledig Nederlands sprekend is en serieus bezig is met highend dungeons enzo. Guild is Moonlight Agony.
hehe, ok :). toch niet the utopians? :X

anyway, ik heb op Ahn'Qirai een horde character gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Yapser schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:11:
[...]

hehe, ok :). toch niet the utopians? :X

anyway, ik heb op Ahn'Qirai een horde character gemaakt :)
Neuh. Utopians is uiteindelijk overgegaan in Amnesia en die zijn uiteindelijk weer samen gegaan met The Crazy Eights als Solution. Zij doen het nu wel redelijk goed trouwens (MC gecleard en Razorgore en Vael down in BWL), maar zijn niet meer volledig Nederlands. Wat dat betreft volgen ze onze progress ook best wel, omdat ze het zo cool vinden dat wij wel een Nederlandse guild redelijk ver hebben gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door GoodspeeD op 12-01-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Mili schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:24:
[...]

hier op Ravencrest ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Nederlandse guild is een utopie...

*kijkt boos naar z'n belgische guildies*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
ImdaMned schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:21:
Nederlandse guild is een utopie...

*kijkt boos naar z'n belgische guildies*
Naja. Ik zeg het ook verkeerd. Ik bedoel Nederlands sprekend, want ook wij hebben een hele zwiek Belgen in de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
hehe, afgelopen week zg ingegaan met een feral druid als tank, iig de snakeboss neergekregen, wie weet proberen we er ook nog wat anderen ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Laatst online: 05-09 16:42
Gimbooze schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:54:
[...]

edit:
Wel een taak met behoorlijk wat omfgepix als questreward, dat dan weer wel.
Ik heb dit al vaker gelezen en gehoord, maar nog nergens iets van de questrewards kunnen vinden.
Op Thottbot stopt de questline na het Deputy maken en op Allakhazam kwam ik ook niet veel verder dan het maken van deputies en het Neutral worden voor het World event.
Wat mij trouwens zwaar tegenviel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:47
Weet iemand hoe je snel reputation krijgt bij Timbermaw Hold als je Revered bent? Sinds ik Revered ben, krijg ik geen 5 rep per mob meer en heb alle quests al gedaan voor ze. Het enige waar ik nog een beetje rep van krijg zijn die feathers en spirit beads..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

zedonite schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:04:
Weet iemand hoe je snel reputation krijgt bij Timbermaw Hold als je Revered bent? Sinds ik Revered ben, krijg ik geen 5 rep per mob meer en heb alle quests al gedaan voor ze. Het enige waar ik nog een beetje rep van krijg zijn die feathers en spirit beads..
Dat klopt inderdaad, een maat van mij wil ook revered worden maar dat duurt erg lang zo. Ik zou ook zo geen oplossing er voor weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om daar rep te farmen ben ik daar met een groep heen gegaan. Voor iedere kill die een partymember maakt krijg je dan punten. 4 party-members is 4x zo veel kills. Nadeel: spawnrate is niet zo heel hoog, dus het kan zijn dat er ff niets meer is om te killen, maar dan kun je evt. wat eten/drinken om weer op krachten te komen. Ook wel handig op PVP servers: je zal niet zo snel geganked worden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 18:11
Dat krijg je niet snel, anders zou iedereen rondlopen met die Timbermaw guardian. Het is de bedoeling dat het zo lang duurt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ok mensen misschien dom vraagje.

maar wat is een goede build voor en priest wie naar MC/ony gaat?

wil wel naar dis/holy gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:24:

Mja, deze vraag veroorzaakt altijd ellelange discussies maar ik zelf denk dat een Priest maar 1 rol heeft in encounters van dit kaliber, en dat is healen :)
Zelf ben ik leader van een MC team en ik denk er echt niet aan om shadowpriests mee te nemen, voor dps zijn er geschiktere classes :+

Dus mijn mening disc/holy. En totdat de nieuwe patch er is wat meer puntjes in de disc tree dan in de holy, die zuigt behoorlijk.

Mijn build: http://wow.allakhazam.com/profile.html?718275

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het spel gekocht, hoorde van mijn vrienden dat het super relaxed was enzo . . dus ik vol goede moed naar de winkel, bilijkt het achteraf dat er geen nieuwe characters gemaakt meer kunnen worden op hun server al' akir ZUCHT. . . . nou vraag ik me af hoe lang zou die lock er op blijven en kan ik dus beter wachten tot die lock er af gaat. Of zal ik op een andere server dan maar beginnen en zo ja WELKE ik heb er echt de ballen verstand van maar het lijk me wel lullig om eerst level 40 te worden ofzo en er dan achter te komen dat de server erg tegenvalt. . . iemand hulp bij het kiezen van een lekkere server ? bedankt :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
B-BRAIN schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:24:

Wat DamageCase zegt.

Mijn build:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?313246

Komt in de buurt van DamageCase zijn build alleen ben ik niet tot Divine Spirit gegaan in discipline.

Endgame moet je er iig voor zorgen dat je spells zo min mogelijk mana kosten en dat je zelf zo veel mogelijk mana hebt en regenereert. Zowel de build van mij als DamageCase zijn goed voor dit doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:09:
Ik heb net het spel gekocht, hoorde van mijn vrienden dat het super relaxed was enzo . . dus ik vol goede moed naar de winkel, bilijkt het achteraf dat er geen nieuwe characters gemaakt meer kunnen worden op hun server al' akir ZUCHT. . . . nou vraag ik me af hoe lang zou die lock er op blijven en kan ik dus beter wachten tot die lock er af gaat. Of zal ik op een andere server dan maar beginnen en zo ja WELKE ik heb er echt de ballen verstand van maar het lijk me wel lullig om eerst level 40 te worden ofzo en er dan achter te komen dat de server erg tegenvalt. . . iemand hulp bij het kiezen van een lekkere server ? bedankt :D!
Ik heb geen idee hoe andere servers zijn. Als je vrienden hebt spelen op Al'Akir, zou ik even wachten met registreren tot de lock op Al'Akir is opgeheven. Dit zal niet lang meer duren waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel weer begonnen met WoW, ik heb alleen altijd last van lag gehad.
Snel een hoge MS en vrijwel onmogelijk om naar de ah te gaan rond 8 uur.
Ik heb 512MB in dual channel een M740 pentium en een G910ML Graphics accerlator.
Een 3mbp/s down lijntje ik ben draadloos verbonden met me netwerk.
Waar zit het probleem?

De 512MB lijkt me of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:36:
[...]

Mja, deze vraag veroorzaakt altijd ellelange discussies maar ik zelf denk dat een Priest maar 1 rol heeft in encounters van dit kaliber, en dat is healen :)
Zelf ben ik leader van een MC team en ik denk er echt niet aan om shadowpriests mee te nemen, voor dps zijn er geschiktere classes :+

Dus mijn mening disc/holy. En totdat de nieuwe patch er is wat meer puntjes in de disc tree dan in de holy, die zuigt behoorlijk.

Mijn build: http://wow.allakhazam.com/profile.html?718275
Wat is er zo slecht aan shadow priests dan? wij nemen meestal 5 priests en 5 druids mee naar MC waarvan er een aantal shadow zijn en ook een aantal feral, gaat perfect hoor. Imho is het hebben van 2 sets voor deze specced chars belangrijker dan de talent spec. Degenen die met ons meegaan dragen dan ook altijd standaard 2 sets bij zich hun pvp shadow/feral set en een goede healing/int set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:47:
Ik ben momenteel weer begonnen met WoW, ik heb alleen altijd last van lag gehad.
Ik heb 512MB in dual channel een M740 pentium en een G910ML Graphics accerlator.
Waar zit het probleem?

Jah, 1GB of meer geheugen is zeker aan te bevelen, zeker als je graphics card ook integrated is (wat de naam wel doet vermoeden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:05:
Geen nieuw begin, waarschijnlijk wel een horde alt op Arathor of Quel'thalas binnenkort. Andere server voor als er weer problemen zijn net als gisteravond, maar wel PvE omdat PvP me gewoon niet zo bevalt. ^^
Arathor heeft ook elke avond een queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:51:
[...]

Jah, 1GB of meer geheugen is zeker aan te bevelen, zeker je graphics card ook integrated is (wat de naam wel doet vermoeden).
Hij is integrated ja , is er geen andere optie die het probleem op zou kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op wat voor provider zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planet Internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meerdere mensen last van, check dit en het oude topic maar eens, ik heb het zelf nog niet gezien, sinds ik nog niet ingelogd ben geweest sinds het weekend, hier moet toch wel wat aan gedaan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:07:
[...]

Arathor heeft ook elke avond een queue.
Lol, lekker dan van Blizz, volgens hen is Arathor nog steeds low populated. ^^ Gaat Quel'Thalas worden trouwens, heb vanmiddag even de realmforums bekeken en die beviel me meer. ^^

Edit: Hrogeth is geboren. ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Exitium op 12-01-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Waar zit het probleem?

In WoW tijdens het spelen, kan je op Ctrl+R drukken voor een framerate indicatie. Weet je ook zeker dat je niet ergens flink aan het downloaden/uploaden bent? Beetje Goede ISP icm. met www.netlimiter.com doet wonderen :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm als ik wow opstart gaat hij opeens mijn cpu 100% belasten :'( gister was het nog niet

het cpu gebruik van wow gaat steeds van 50 naar 100% en weer terug 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
SkyStreaker schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:57:
[...]

In WoW tijdens het spelen, kan je op Ctrl+R drukken voor een framerate indicatie. Weet je ook zeker dat je niet ergens flink aan het downloaden/uploaden bent? Beetje Goede ISP icm. met www.netlimiter.com doet wonderen :D
Planet internet toevallig ?

damn te traag :(

[ Voor 3% gewijzigd door SouLmaN op 12-01-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
Heeft iemand van jullie ook het probleem dat veel mensen mee willen naar Molten Core en dat er al 40 mensen zijn , maar eigenlijk nog 10 willen joinen? Wij hebben dat probleem en we willen er eigenlijk vanaf ook. We rollen nu om een spot, maar dat lijkt me ook niet helemaal eerlijk als je elke keer je rolls verliest. Hoe regelen jullie dit? Hebben jullie suggesties hiervoor?

Een probleem waar we ook meezitten is dat de reputatie van The Thorium Brotherhood niet zo super snel gaat als armorsmith zijnde. We hebben echter wel de reputatie hard nog om straks recipes en armors te maken om tegen Ragnaros, etc bestemd te zijn. Heeft iemand tips hoe je het beste en snelste reputation kan krijgen met The Thorium Brotherhood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nou, ik moet zeggen, ook al heb ik Planet, momenteel gaat ie weer super. :D
Hoogste latency van vanavond was 122ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Laatst online: 15:15
GoodspeeD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:31:
[...]

Wat DamageCase zegt.

Mijn build:

Komt in de buurt van DamageCase zijn build alleen ben ik niet tot Divine Spirit gegaan in discipline.

Endgame moet je er iig voor zorgen dat je spells zo min mogelijk mana kosten en dat je zelf zo veel mogelijk mana hebt en regenereert. Zowel de build van mij als DamageCase zijn goed voor dit doel.
ik gebruik precies dezelfde build op mijn priest en imo is dit wel de lekkerste build, alleen divine spirit is wel een relaxte buff maar die laat ik maar aan andere over want om die te krijgen moet je toch echt talent points in slechte punten stoppen terwijl je met deze build alle goede te pakken hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:49:
[...]

Wat is er zo slecht aan shadow priests dan? wij nemen meestal 5 priests en 5 druids mee naar MC waarvan er een aantal shadow zijn en ook een aantal feral, gaat perfect hoor. Imho is het hebben van 2 sets voor deze specced chars belangrijker dan de talent spec. Degenen die met ons meegaan dragen dan ook altijd standaard 2 sets bij zich hun pvp shadow/feral set en een goede healing/int set.
shadowpriests kunnen supergoed healen, alleen bij echte endgame content merk je het verschil, imo niet veel maar in bwl heeft een shadowpriest bv bijna geen nut ivm healeraggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Waar zit het probleem?

Ik weet wel dat we bij Blackraven een tijdje gekeken hebben of 1 shadowpriest mee voordelen had. Zo kan hij met veel threat reduce skills blijven dps-en (krijgt dan geen agro) en kan ook de warlocks helpen door de dmg inc debuffs voor shadow spells van priest.

Wat er uiteindelijk uitkwam weet ik niet, geloof dat idd net niet genoeg voordelen had.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:56:
Nou, ik moet zeggen, ook al heb ik Planet, momenteel gaat ie weer super. :D
Hoogste latency van vanavond was 122ms.
ook planet hier maar mijn latency is 9 van de 10 keer hoog.
maar vaker zit ik zonder verbinding.

ik kan op dit moment geen wow spelen
kom er in niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:36:
Punten in je shadow tree stoppen betekent niet automagisch dat je niet meer kunt healen kerel...
Av3ng3rtje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:34:
Heeft iemand van jullie ook het probleem dat veel mensen mee willen naar Molten Core en dat er al 40 mensen zijn , maar eigenlijk nog 10 willen joinen? Wij hebben dat probleem en we willen er eigenlijk vanaf ook. We rollen nu om een spot, maar dat lijkt me ook niet helemaal eerlijk als je elke keer je rolls verliest. Hoe regelen jullie dit? Hebben jullie suggesties hiervoor?
Ik zou een rotatiesysteem opzetten. Dat elke keer iemand anders op de reservelijst staat.
Een probleem waar we ook meezitten is dat de reputatie van The Thorium Brotherhood niet zo super snel gaat als armorsmith zijnde. We hebben echter wel de reputatie hard nog om straks recipes en armors te maken om tegen Ragnaros, etc bestemd te zijn. Heeft iemand tips hoe je het beste en snelste reputation kan krijgen met The Thorium Brotherhood?
Hoever is de armoursmit al? T/m honoured is simpel, daarna is het vooral MC spul inleveren.

[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 13-01-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Pfff, wat een raidavond. Eerst doen we er dik lang over om Razorgore voor een 2e keer te killen. Daarna Vael voor het eerst geprobeerd.. 5% op derde try to iemand midden in de raid ontploft. :'( Het ging ZO goed, weet wel bijna zeker dat we hem anders gewoon gehad. :( Daarna Onyxia gedaan (net mee klaar) en die spawnt alweer over een uur. 8)7 Is dat normaal dat ze EN na 5 dagen reset EN elke woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Thijs schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 01:30:
Pfff, wat een raidavond. Eerst doen we er dik lang over om Razorgore voor een 2e keer te killen. Daarna Vael voor het eerst geprobeerd.. 5% op derde try to iemand midden in de raid ontploft. :'( Het ging ZO goed, weet wel bijna zeker dat we hem anders gewoon gehad. :( Daarna Onyxia gedaan (net mee klaar) en die spawnt alweer over een uur. 8)7 Is dat normaal dat ze EN na 5 dagen reset EN elke woensdag?
Ony reset niet standaard op woensdag, Ony en ZG hebben hun eigen timers gehouden echter zijn ze alleen bij de patch reset vorige week, dus zouden ze nu hun eigen 5 en 3 dagen lockout roster weer gebruiken Ony reset dus alleen om de 5 dagen in principe

http://www.wow-europe.com...s/raidcalendar/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Rotatiesysteem gebruiken zoals al werd gezegd.
Gooi gewoon iedereen op een lijst en begin van bovenaf weg te strepen. Als je dus 50man voor een raid hebt dan gaan de 10 die bovenaan de reservelijst staan (en in de raid willen uiteraard) niet mee en plaats je ze onderaan de lijst. Je kan ook iets van een randoming gebruiken (hebben wij altijd gedaan) waarmee je mensen die teveel zijn uit gaat rollen (/roll :P ). Maar het probleem hiermee was dat je (lang leve random) vaak mensen meerdere raids ongewild buitenspel zet. Een reservelijst is dan toch het beste en eerlijkste.
Een armorsmith in je guild helpen naar honored te komen (kingsblood+coal+incendorsaur scale voor friendly en DI-residue uit BRD voor honored). Hierna moet je MC-stuff gaan inleveren (Fiery Cores, Lava Cores, Core leathers) om deze armorsmith naar revered te krijgen.
De meeste mensen kunnen honored zelf wel bereiken middels wat AH-farm werk etc maar revered moet de guild mee helpen. Belangrijk is dan ook dat de guild de cores bewaart en ze specifiek hiervoor gebruikt.
Nadat deze armorsmith revered is zullen de MC- cores gebruikt moeten gaan worden voor DI-gear omdat je anders @ ragnaros een probleem krijgt :+

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 01:30:
Hehe Vael bommetjes zijn zo leuk. Vorige clear had een van onze Hunters BA maar hij had het niet door. Dus wij op comms "Qound move move MOVE QOUND!" *boem* team hunter naar de filistijnen :)

Als beloning gaven we hem maar de Mind Quickening Gem die dropte. Goeie humor :)
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:09:
Err, Al'Akir zal zeker wel aangeduid zijn als "Full" en je krijgt ook een waarschuwing dat het best vol zit, maar je zal altijd nog een char moeten kunnen aanmaken. Tenzij er technische storingen waren oid lijkt het me HEEL sterk dat ze character creation voor die server hebben afgesloten.
[...]

Ja, dat ligt echt aan het feit dat mensen de tag "Horde" dragen... 8)7 Zo ken ik er nog 10

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 08:32:

[...]

Err, Al'Akir zal zeker wel aangeduid zijn als "Full" en je krijgt ook een waarschuwing dat het best vol zit, maar je zal altijd nog een char moeten kunnen aanmaken. Tenzij er technische storingen waren oid lijkt het me HEEL sterk dat ze character creation voor die server hebben afgesloten.
Zelfs Stormrage heeft een character creation block, dus Al Akir al helemaal denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nee hoor, er is een block op een aantal servers, ook op Turalyon bijvoorbeeld. Als je nog geen char op die servers hebt, kun je er geen aanmaken ook. :)
Ja, dat ligt echt aan het feit dat mensen de tag "Horde" dragen... 8)7 Zo ken ik er nog 10
Waarschijnlijk bedoelt 'ie gewoon dat het teamwork met de ene guild wel en met de andere niet goed gaat, en gebruikt 'ie alliance en horde puur om zijn twee guilds uit elkaar te houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren maar weer de standaard farm-raid gedaan :)
Onyxia en dan MC in en Luci tot en met Shazzrah doen.. leuke items weer gedropped voor andere mensen (Nightslayer Gloves en Gutgore Ripper dropte voor Rogues (alsof niemand die nog heeft?))

Maar Onyxia spawned echt vaak nu joh! Best wel fijn eigenlijk, want toen we gister begonnen om haar te killen duurde het nog 7 uur voordat ze weer zou spawnen. Als het goed is gaan we vanavond gewoon weer voor wat extra DKP en Onyxia head ;)
Volgens mij hebben we 5 a 6 Onyxia's Head in de banks van de spelers liggen (Ja, dat moeten we nog omdat we die buff nodig hebben om Ragnaros plat te krijgen, wat ik opzich geen schande vind!)
Terwijl ik zelf hem wel wil inleveren voor die Onyxia Tooth Pendant, maarja er zijn nog 4 wachtende voor u :Y)

Hebben ook zoveel mensen last van hun mods? Bij mij liep heel mn WoW vast door CT_RA, krijg ik een fps van 0 en lag voor 4 minuten ofzo! Soms moet ik maar resetten omdat het anders niet meer loskomt :/ Begint beetje vervelend te worden dat je echt een week bezig bent met je mods om alles weer goed te krijgen :) Gelukkig is er een nieuwe versie dus dat word weer testen vanavond :D

@Zoneseek, op Dragonmaw is ook een Server Stop hoor.. is volgens mij sinds kort ingegaan. Als je nog geen actief account hebt op een volle server kun je er geen chars/alts aanmaken!

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 13-01-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

onyxia spawned nog even vaak nu hoor :o alleen hij spawnede nu op vaste tijden eerste bepaalde je deze zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

gisteren een mooie epic gewonnen in dm tribute:
Treant's Bane
Binds when picked up
Two-Hand Axe
128 - 193 Damage
Speed 2.70
(59.4 damage per second)
+25 Strength
+15 Stamina
Durability 120 / 120
Requires Level 58
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%. <?sp=7598>
Sells for 9 Gold 67 Silver 48 Copper to vendors Item Level 63

Nu wil ik hiervoor gaan respeccen hij is wel wat snel voor een 2 hander maar dan nog. En nu was met die laatste patch alle 2 handers voor 3.3 berekend volgens mij dus evt wel leuk voor een crusader enchant.
Maar wat vinden jullie van deze specc?

Summary Details Reset
Arms
Deflection Rank 2
Improved Rend Rank 3
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
Improved Overpower Rank 2
Anger Management Rank 1
Deep Wounds Rank 3
Two-Handed Weapon Specialization Rank 5
Impale Rank 2
Axe Specialization Rank 5
Sweeping Strikes Rank 1
Mortal Strike Rank 1
Arms Total: 32

Fury
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 5
Improved Cleave Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 1
Enrage Rank 4
Fury Total: 19
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

ik zou fury toch 20 punten doen want die 5 enraged is echt erg nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Als we het toch over warrior builds hebben, wie helpt Hrogeth op weg? :P Heb nu dit in elkaar geknutseld. (wil mainly axes gaan gebruiken) Any good of hebben de ervaren spelers nog op- of aanmerkingen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoodspeeD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:31:
[...]

Wat DamageCase zegt.

Mijn build:

Ik heb aan Goodspeeds build wel het e.e.a. op aan te merken ^^

Goodspeed: Geen Spirit Buff en 5% Healcrits. Crits zijn wel leuk, maar trekken aggro. ook al omdat je als healer toch geen rekening houdt met crits (je kan er niet op vertrouwen) zou ik in dit geval overwegen door te stomen naar de spirit buff.

Damagecase: Jouw build bevalt me een stuk meer :) Ik zou alleen geen imp flash, holy fire en holy spec nemen, maar Inspiration. Beetje krom wellicht omdat het alleen werkt op crits (zie mijn kontendraaierij hierboven ivm healcrits), maar is imho iets nuttiger. Maar goed das een beetje spijkers op laag water zoeken.

Betreffende Shadow priests: Elitairisme ftw. In MC merk je het nauwelijks. Tegen de tijd dat je in BWL bent kan je altijd nog wel swappen. Als je niet PvPed zou ik wel voor Disc priest gaan, maar laat je niet aanpraten dat PvP priest niet een prima healer kan zijn. Uiteraard wel je gear aanpassen!

Zo ook Feral druids: sure, resto is beter, maar om nou te zeggen dat het bepalend is voor een run? Naah. Het gaat ook wel zonder innervate hoor. Als je 1 (feral) druid meeneemt en de rest opvult met priests/healadin/restoshams kan je ook prima runs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:51:
gisteren een mooie epic gewonnen in dm tribute:
Treant's Bane
Binds when picked up
Two-Hand Axe
128 - 193 Damage
Speed 2.70
(59.4 damage per second)
+25 Strength
+15 Stamina
Durability 120 / 120
Requires Level 58
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%. <?sp=7598>
Sells for 9 Gold 67 Silver 48 Copper to vendors Item Level 63
Paladin Axe :D
edit:

Ik heb het gevoel dat we in de MC raids bij ons wel genoeg tanks hebben,
volgens mij is de enige DPS warrior Vianen, waarom zal je dan nog gaan voor protection?

[ Voor 19% gewijzigd door Tranzity op 13-01-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
Mili schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:24:
[...]

Check mijn signature... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ook niet echt op de hoogte he? :)

Ik ben helemaal blij met die char creation blocks :)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:14:
Goodspeed: Geen Spirit Buff en 5% Healcrits. Crits zijn wel leuk, maar trekken aggro. ook al omdat je als healer toch geen rekening houdt met crits (je kan er niet op vertrouwen) zou ik in dit geval overwegen door te stomen naar de spirit buff.
Healing crits geven helemaal geen extra aggro. Healing aggro is alleen gebaseerd op hoeveel er gehealed wordt. Niet dat vaak critten nuttig is natuurlijk, je kunt er nooit op rekenen.
Betreffende Shadow priests: Elitairisme ftw. In MC merk je het nauwelijks. Tegen de tijd dat je in BWL bent kan je altijd nog wel swappen. Als je niet PvPed zou ik wel voor Disc priest gaan, maar laat je niet aanpraten dat PvP priest niet een prima healer kan zijn. Uiteraard wel je gear aanpassen!
Inderdaad. Je moet natuurlijk niet MC ingaan in je +spelldamage gear. Ik heb zelf nog een shadowspec zodat ik solo kan grinden, maar m'n gear is vooral healing gear, en daar spendeer ik ook m'n punten aan. PvP op mijn server is sowieso brak omdat de wachttijden echt veel te lang zijn.

Gisteren dus Ony, Lucifron en Magmadar gedaan, die laatste twee waren voor mij als healer de eerste keer. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de groep iedereen doet gewoon wat 'ie doen moet en MC wordt echt enorm snel gecleared. Voor Magmadar werd er een healing rotation opgezet, en dat was haast saai :) Morgen fijn de rest van MC! :)

Oh, en voordat we MC ingingen werd een van onze locks de lava in gemindcontrolled door een undead priest. Nou, dat heeft 'ie geweten. Die lock was een guildy, dus fijn even wraak genomen, die knakker is zelf drie keer de lava in gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 13-01-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 13:19

Wij gebruiken gewoon een "sign in for MC/ONY/ZG" topics in guildforum. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Gewoon regelmatig guildforum in de gaten houden en op tijd signen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook Feral druids: sure, resto is beter, maar om nou te zeggen dat het bepalend is voor een run? Naah. Het gaat ook wel zonder innervate hoor. Als je 1 (feral) druid meeneemt en de rest opvult met priests/healadin/restoshams kan je ook prima runs hebben.
Inderdaad,

ik ben een feral specced druid en ik ga zonder problemen MC in. Ik heb 2 sets met gear en ik heal/decurse als het nodig is en doe dps als het kan. Mijn mede MC genoten hebben inmiddels gezien dat ik ondanks feral prima mee kan met de healers en extra dps op trash is altijd leuk. Ik zit in de dps group en die vinden de LotP buff maar wat leuk. Laats tijdens garr gevecht in healer gear maar wat dmg lopen doen, ik ga niet stil zitten als al mijn heals afgebroken worden. Toen na een tijdje een priest beetje weinig mana meer had, maar even geroepen dat ie kon gaan zitten en ik wel even verder ging met healen.

Ik denk zelfs (geen priest ervaring) dat een shadow priest een prima aanvulling is op een raid met vampirc embrace en tonnen aan dps op die momenten dat het kan. Je mist wat efficientie met heals, maar net als een feral druid ben je extra healer, niet main healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:47:
ik ben een feral specced druid en ik ga zonder problemen MC in. Ik heb 2 sets met gear en ik heal/decurse als het nodig is en doe dps als het kan. Mijn mede MC genoten hebben inmiddels gezien dat ik ondanks feral prima mee kan met de healers en extra dps op trash is altijd leuk. Ik zit in de dps group en die vinden de LotP buff maar wat leuk. Laats tijdens garr gevecht in healer gear maar wat dmg lopen doen, ik ga niet stil zitten als al mijn heals afgebroken worden. Toen na een tijdje een priest beetje weinig mana meer had, maar even geroepen dat ie kon gaan zitten en ik wel even verder ging met healen.
Precies. Shadow priests kunnen prima switchen tussen healing en damage. Bovendien is die 15% extra damage debuff op de mobs super voor de Warlocks. En op de bosses gewoon mee in de healing rotation, dat je shadow bent wil niet zeggen dat je geen healing gear hebt. Op een of andere manier denken veel mensen dat alle shadow priests PvPers zijn.
Ik denk zelfs (geen priest ervaring) dat een shadow priest een prima aanvulling is op een raid met vampirc embrace en tonnen aan dps op die momenten dat het kan. Je mist wat efficientie met heals, maar net als een feral druid ben je extra healer, niet main healer.
Inderdaad. En het enige probleem is eigenlijk dat je minder mana efficient bent, en minder regenned in combat. Damage outhealen is het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:14:
[...]

als je de keuze hebt in mc en je raidgroep is pas halverwege dus je hebt alle extras nodig dan heb ik toch zeker liever een holy/disc priest als een shadowpriest.
Tis gewoon een feit dat je in een holy/disc build beter kan healen dan in een shadowbuild, net als bij feral druids.
En als meer palas / priests mee moet nemen omdat je feral druids meeneemt zit er wat scheef he ;)
En wanneer is iets bepalend voor een run soms kan het op net die ene extra heal afhangen dus.

Ik beweer dus niet dat shadow en feral niet kunnen healen maar ze healen minder pakken meer agro missen bepaalde abilities.
Tranzity schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:18:
[...]

Paladin Axe :D
edit:
Ik heb het gevoel dat we in de MC raids bij ons wel genoeg tanks hebben,
volgens mij is de enige DPS warrior Vianen, waarom zal je dan nog gaan voor protection?
ik ga denk ik ook voor damage nu zeker nu we wat goeie tanks hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 13-01-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik ga toch maar weer 's wat tijd in mn mage steken. Gister toch ook weer lekker mee gespeeld, in ZG. :)
Van 't weekend Felcloth farmen, voor een Robe of Winternight, en wellicht nog wat instances voor meer +dmg gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mana regennen is wel redelijk op te vangen door +mana regen items en een mooie stoot +int, althans daar is waar ik de nadruk op leg. Nu ik wat beter in de gear zit heb ik geen problemen meer met mana. En dan heb je altijd nog potions als het echt even niet mee zit :)

Het zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben dat we steeds meer ervaring krijgen in MC en de rest van de kudde ook betere gear heeft.

edit stuk ::
Extra healers meenemen ipv een feraldruid of shadowpriest is natuurlijk niet nodig. Op moeilijke stukken heal diegenen ook mee. Dus heb je in princiepe extra dps die kan veranderen in een healer. Anders om gaat dat lastiger. De enige momenten dat ik het loodje heb gelegd door healing agro, is op een pull met 2x giants of veel adds. Een van de tanks ging booschieten en voordat dat pijltje aankwam was er al healing nodig. Mijn heal land en dat vind dat beest niet leuk dus die komt mij even vertellen dat niet te doen. Persoonlijk is dat een beetje schuld van de tank (geen taunt) en mezelf omdat ik iets later moet beginnen met healen. Maar beter ik dood dan de tank op dat moment ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:01:
Het mana regennen is wel redelijk op te vangen door +mana regen items en een mooie stoot +int, althans daar is waar ik de nadruk op leg. Nu ik wat beter in de gear zit heb ik geen problemen meer met mana. En dan heb je altijd nog potions als het echt even niet mee zit :)

Het zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben dat we steeds meer ervaring krijgen in MC en de rest van de kudde ook betere gear heeft.
dit heeft / kan een holy priest / druid dus ook doe en die heeft dan dus nog meer mana regen tis gewoon een feit maar iedereen zit daar altijd om heen te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
RaseriaN schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:28:
Gisteren maar weer de standaard farm-raid gedaan :)
Onyxia en dan MC in en Luci tot en met Shazzrah doen.. leuke items weer gedropped voor andere mensen (Nightslayer Gloves en Gutgore Ripper dropte voor Rogues (alsof niemand die nog heeft?))

Maar Onyxia spawned echt vaak nu joh! Best wel fijn eigenlijk, want toen we gister begonnen om haar te killen duurde het nog 7 uur voordat ze weer zou spawnen. Als het goed is gaan we vanavond gewoon weer voor wat extra DKP en Onyxia head ;)
Volgens mij hebben we 5 a 6 Onyxia's Head in de banks van de spelers liggen (Ja, dat moeten we nog omdat we die buff nodig hebben om Ragnaros plat te krijgen, wat ik opzich geen schande vind!)
Terwijl ik zelf hem wel wil inleveren voor die Onyxia Tooth Pendant, maarja er zijn nog 4 wachtende voor u :Y)

Hebben ook zoveel mensen last van hun mods? Bij mij liep heel mn WoW vast door CT_RA, krijg ik een fps van 0 en lag voor 4 minuten ofzo! Soms moet ik maar resetten omdat het anders niet meer loskomt :/ Begint beetje vervelend te worden dat je echt een week bezig bent met je mods om alles weer goed te krijgen :) Gelukkig is er een nieuwe versie dus dat word weer testen vanavond :D

@Zoneseek, op Dragonmaw is ook een Server Stop hoor.. is volgens mij sinds kort ingegaan. Als je nog geen actief account hebt op een volle server kun je er geen chars/alts aanmaken!
Mjah CTRa, buggy atm (en dat horen we van meer mensen), bij het joinen/leaven/doodgaan/ressen van mensen hebben er een heleboel last van lagspikes van een aantal secondes.
Dit is bijzonder vervelend voor de healers onder ons, dan komt die heal maybe net te laat omdat je wow frozen staat maar het spel gewoon doorgaat.
Bij 1 van onze hunters was het extra vervelend vandeweek omdat zij net BA had bij vael en helemaal nix kon doen (en ze nam dus ook de hunters/mages en 2 healers mee toen ze plofte..).
Hoop dat ze dat snel fixen..

Mjah, hoepenlijk kan ik vanavond mee met onze farm run, wil nu toch eindelijk me robe eens hebben.
Beginnen met Ony om 20.00 en dan eindigen met Raggie zo rond 00.30 gok ik (maybe iets later, we willen in het begin van MC nog wel eens iets verprutsen omdat we meer met andere dingen bezig zijn (TS FTW!!!).

Dan fijn de rest van de week weer in BWL spelen... (en grinden voor de repair kosten ;))

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

MantaMania schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:59:
[...]

als je de keuze hebt in mc en je raidgroep is pas halverwege dus je hebt alle extras nodig dan heb ik toch zeker liever een holy/disc priest als een shadowpriest.
Tis gewoon een feit dat je in een holy/disc build beter kan healen dan in een shadowbuild, net als bij feral druids.
En als meer palas / priests mee moet nemen omdat je feral druids meeneemt zit er wat scheef he ;)
En wanneer is iets bepalend voor een run soms kan het op net die ene extra heal afhangen dus.

Ik beweer dus niet dat shadow en feral niet kunnen healen maar ze healen minder pakken meer agro missen bepaalde abilities.

[...]

ik ga denk ik ook voor damage nu zeker nu we wat goeie tanks hebben.
Dat ben ik wel met je eens, maar je kan niet van alle priests verwachten dat ze holy specced blijven, het enige wat we kunnen is in partys, we kunnen niks er buiten, maar goed van mijn guild kan ik gewoon shadow speccen, we krijgen de eindbaas in bwl toch wel neer.
Wat shadowpriest voor healing kunnen doen, is de complete tier 2 set te nemen, waar dus veel + healing op zit, dat vangt nog wel het verlies dat je hebt grotendeels op. Er zit namelijk zon 300 healing op. Dit is niet voor iedereen weg gelegd, maar dat ga ik denk ik nog wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Speedy55 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:15:
[...]

Dat ben ik wel met je eens, maar je kan niet van alle priests verwachten dat ze holy specced blijven, het enige wat we kunnen is in partys, we kunnen niks er buiten, maar goed van mijn guild kan ik gewoon shadow speccen, we krijgen de eindbaas in bwl toch wel neer.
Wat shadowpriest voor healing kunnen doen, is de complete tier 2 set te nemen, waar dus veel + healing op zit, dat vangt nog wel het verlies dat je hebt grotendeels op. Er zit namelijk zon 300 healing op. Dit is niet voor iedereen weg gelegd, maar dat ga ik denk ik nog wel halen.
dat verwacht ik dus in grote lijnen wel. Zeker als we mensen genoeg hebben laat ik de shadowpriest eerder links liggen als hij het er niet voor over heeft om te respeccen. Helaas voor hem maar wij hebben het gewoon nog nodig. Ik ben zelf ook full protection gegaan omdat wij in het begin niet genoeg goeie tanks hadden nu hebben we er in de tussen tijd een aantal bij gekregen dus ga ik denk ik voor damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:11:
Als we het toch over warrior builds hebben, wie helpt Hrogeth op weg? :P Heb nu dit in elkaar geknutseld. (wil mainly axes gaan gebruiken) Any good of hebben de ervaren spelers nog op- of aanmerkingen? :+
Ja ik heb wel een opmerking: Wrom neem je in hemelsnaam Defiance als je nog aan t levellen bent? Voor die 1 a 2 instance runs voor je loot kun je echt wel zonder en die Fury tree is veeeel beter voor solo-grinden en questen.

Gewoon beginnen met 5 in Cruelty, dan de rest standaard Arms spec tot lvl 40, dan lekker respeccen naar Mortal Strike, vanaf dan kun je met een beetje 2-hander heerlijk grinden met je standaard 31/20 build. Zorg dat je je Whirlwind Axe op lvl 30 krijgt mbv een lvl 60 en wat AH-ing en koop een Kang of Executioner's Cleaver, of heb wat geluk in Uldaman met een Stoneslayer, maar das een zwaardje. Alhoewel ik Sword Spec veel leuker vind dan Axe Spec:
Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/5715/poorpriest5yg.jpg

:D

Overigens moet ik inderdaad terugkomen op mijn eerdere commentaar over server blocks. Gelukkig hebben ze eindelijk ballen gekregen bij Blizzard, als ze dit 6 maanden geleden op Bladefist hadden gedaan zat ik nu niet op zo'n 8k pop flutserver waar pas over 2 maanden de Gates open gaan :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:14

DinX

Motormuis

Weet iemand of bloodscalp down is ? Ik geraak op elke server behalve die :?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

MantaMania schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:20:
[...]

dat verwacht ik dus in grote lijnen wel. Zeker als we mensen genoeg hebben laat ik de shadowpriest eerder links liggen als hij het er niet voor over heeft om te respeccen. Helaas voor hem maar wij hebben het gewoon nog nodig. Ik ben zelf ook full protection gegaan omdat wij in het begin niet genoeg goeie tanks hadden nu hebben we er in de tussen tijd een aantal bij gekregen dus ga ik denk ik voor damage.
Je zegt het goed nu nog nodig, ik ben ook altijd holy/disc geweest, maar goed je wil na zo lange tijd, denk een 7 maanden, toch ook wel eens pvpen etc.., en niet altijd geganked worden zodra je gespot word. En volgens mij of je nou een roque, hunter, mage , shadowpriest, dd warrior hebt, het maakt toch allemaal niet zoveel uit, ze doen allemaal een hoop damage. Mits ze natuurlijk in de goede gear zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:27:
[...]

Ja ik heb wel een opmerking: Wrom neem je in hemelsnaam Defiance als je nog aan t levellen bent? Voor die 1 a 2 instance runs voor je loot kun je echt wel zonder en die Fury tree is veeeel beter voor solo-grinden en questen.

Gewoon beginnen met 5 in Cruelty, dan de rest standaard Arms spec tot lvl 40, dan lekker respeccen naar Mortal Strike, vanaf dan kun je met een beetje 2-hander heerlijk grinden met je standaard 31/20 build. Zorg dat je je Whirlwind Axe op lvl 30 krijgt mbv een lvl 60 en wat AH-ing en koop een Kang of Executioner's Cleaver, of heb wat geluk in Uldaman met een Stoneslayer, maar das een zwaardje. Alhoewel ik Sword Spec veel leuker vind dan Axe Spec:
[afbeelding]

Overigens moet ik inderdaad terugkomen op mijn eerdere commentaar over server blocks. Gelukkig hebben ze eindelijk ballen gekregen bij Blizzard, als ze dit 6 maanden geleden op Bladefist hadden gedaan zat ik nu niet op zo'n 8k pop flutserver waar pas over 2 maanden de Gates open gaan :(
idd def gaan moet je echt pas aan het eind doen nu verlies je er teveel mee. Ik ben zelf nog al een fan van dual wield dat kan je ook doen ipv mortal strike werkt ook erg goed moet ik zeggen.
Speedy55 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:30:
[...]

Je zegt het goed nu nog nodig, ik ben ook altijd holy/disc geweest, maar goed je wil na zo lange tijd, denk een 7 maanden, toch ook wel eens pvpen etc.., en niet altijd geganked worden zodra je gespot word. En volgens mij of je nou een roque, hunter, mage , shadowpriest, dd warrior hebt, het maakt toch allemaal niet zoveel uit, ze doen allemaal een hoop damage. Mits ze natuurlijk in de goede gear zitten.
ik begrijp het ook wel ik was ook liever een damage dealing warrior maar in het belang van de mc runs denk ik dat je best wel wat kan doen voor je guild/groep.
Scheelt dan ook dat ik op een pve server zit en dus eigenlijk niet gegankt kan worden.

[ Voor 23% gewijzigd door MantaMania op 13-01-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Speedy55 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:30:
[...]

Idd. Wij hebben het nu ook nog nodig. We verplichten niemand om te respeccen, maar gelukkig zien veel mensen in dat het gewoon in het guildbelang is om even te respeccen naar een PvE build. En tja. Als we kunnen kiezen tussen een resto druid en een feral druid, dan is de keuze snel gemaakt.

Btw. Ik ben ook al ruim zes maanden disc/holy en ik zie me zelf niet echt respeccen naar shadow. Vind het wel prima zo.

Gisteren trouwens eindelijk bij Hakkar gekomen en hem gekilld. Nu nog ff Hexxer.

[ Voor 12% gewijzigd door GoodspeeD op 13-01-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

GoodspeeD schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:34:
[...]

Idd. Wij hebben het nu ook nog nodig. We verplichten niemand om te respeccen, maar gelukkig zien veel mensen in dat het gewoon in het guildbelang is om even te respeccen naar een PvE build. En tja. Als we kunnen kiezen tussen een resto druid en een feral druid, dan is de keuze snel gemaakt.

Btw. Ik ben ook al ruim zes maanden disc/holy en ik zie me zelf niet echt respeccen naar shadow. Vind het wel prima zo.
Ik was holy in belang van guild, als ze dat weer willen doe ik het ook wel weer, dat maakt me niet uit, maar als het niet nodig is waarom zou je. Ik kill liever dan ook wat mobs wat sneller als normaal, en ga niet zo snel dood etc.. Iedereen natuurlijk zijn eigen keus, ik denk alleen dat het niet altijd nodig is. En als je genoeg healers heb is het gewoon een vervanging voor een andere class die damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ja ik heb wel een opmerking: Wrom neem je in hemelsnaam Defiance als je nog aan t levellen bent? Voor die 1 a 2 instance runs voor je loot kun je echt wel zonder en die Fury tree is veeeel beter voor solo-grinden en questen.(
Hehe, ik ben begonnen met cruelty, daarna ga ik Fury vullen en als laatste pas Prot. Defiance komt dus pas als laatste aan de beurt, lvl 56-60, en dan zal ik toch veel in instances zitten denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik heb een eigen systeem geschreven waar mensen zich mee kunnen inschrijven. Het is een first come first serve basis gedaan met plaats voor "subs". De subs mensen mogen mee als de raid niet vol is, en dan is het weer first come, first serve :P

Verder heeft elke raid een class limit, bij MC ligt die op 6 spelers per class.

Het snelste om aan TBB rep te komen is uiteraard het inleveren van de cores. Maar ik kan me voorstellen dat je dit nogal zonde vind ;).
wij hebben onze armorsmith alle core leather gegeven. (makkelijk te farmen) en alle dark iron ore. Wat hij zelf moest farmen in Searing gorge en BRD.

[ Voor 64% gewijzigd door Wiebbe op 13-01-2006 12:03 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

reddevil schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:12:
Met de volgende character migration migreer ik mijn lvl 37 Warlock naar Talnivarr, dus dan zit ik op Talnivarr Horde ja :P

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

[...]

[afbeelding]

Ik ben ook bezig met een warrior, en wilde eigenlijk dit gewoon doen tot lvl 59 :P En dan op lvl 60 respeccen naar iets met protection enzo voor instances.

Arms Talents - 13 points

# Deflection - rank 5/5
# Tactical Mastery - rank 5/5
# Improved Overpower - rank 2/2
# Anger Management - rank 1/1

Fury Talents - 38 points

# Cruelty - rank 5/5
# Unbridled Wrath - rank 5/5
# Piercing Howl - rank 1/1
# Improved Battle Shout - rank 4/5
# Improved Slam - rank 5/5
# Improved Execute - rank 2/2
# Enrage - rank 5/5
# Death Wish - rank 1/1
# Improved Intercept - rank 2/2
# Improved Berserker Rage - rank 2/2
# Flurry - rank 5/5
# Bloodthirst - rank 1/1

Maar nu lees ik jouw verhaaltje. Maar ik snap het niet helemaal ;) Wat is een standaard Arms spec? :D En wat houdt respeccen naar Mortal Strike qua talents precies in? ;) 31/20 build?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.