Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Terenas (4 days game time extension)
Het lijkt wel pakjesavond, én Terenas krijgt nieuwe hardware én we krijgen er 4 dagen bij. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Yay, net op een avond dat ik niet kan spelen gaat de server down

top actie blizzard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
MantaMania schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:45:
er staat wel bij active character he dus ik neem aan dat je er af en toe mee speelt niet dat ik weet hoe hun dat zien.
Wel weer balen hoor ik hoop dat het hierna een stuk beter gaat.
Dat word dan nog knap, active characters met zoveel down tijd :D
Helaas krijg ik geen gratis dagen, maar ik heb dan ook niet echt veel down time gehad. Alleen rond out een nieuw, wat ook niet onoverkomelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
ok, prima.. dagje blokverlof wordt dan toch nog echt een dagje blokken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

barfieldmv schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:05:
[...]

Dat word dan nog knap, active characters met zoveel down tijd :D
Helaas krijg ik geen gratis dagen, maar ik heb dan ook niet echt veel down time gehad. Alleen rond out een nieuw, wat ook niet onoverkomelijk was.
hehehe das ook waar ja.
En tis wel weer ideaal om punten te scoren bij mn vrouw zeg ik gewoon vantevoren weet je wat ik ga vanavond lekker de hele avond niet online is ze ook weer blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:52:
[...]

Yeah! eindelijk iemand die mijn addon gebruikt :D

* Wiebbe is helemaal blij!
Ha ha, nooit bij stilgestaan dat jij die had gemaakt.

Wat een handige toevoeging zou zijn (wellicht apart schakelbaar) is een timer op de stings. Maargoed, is geen kite/stun natuurlijk.

+ de helper werkt op alle hunterstuns, niet alleen op die van mij. Np in PvE meestal maar ietwat onhandig in AV :) Of kan ik dat anders instellen?

Verder prima addon :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op school gaat het niet zo goed, dus ik denk dat dit een teken is. :P

Wel klote. Ben ik een dag vrij, kan ik de hele dag niet spelen. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om niet op een andere realm te gaan levelen, maar m'n huiswerk doen. Kijken wat er van terecht komt, als ik dat 1 hele dag zou gaan doen. :X

Het is leuk dat ze die gratis dagen geven, maar daar heb ik natuurlijk geen zak aan. Liever wel gratis dagen dan helemaal geen gratis dagen, maar 15 euro / 30 dagen = 50 cent, dus we krijgen wel 1 euro van Blizzard!!!11oneone

De inmateriele schade is onbetaalbaar 8)7

Succes mensen! Het kost me in ieder geval geen DKP. :+
Cube schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:45:
Heb het antwoord al gevonden [afbeelding] :

[...]

Net op bloodscalp 8)7 _/-\o_
Moonymaster \o/
Met jou heb ik wel eens PVP gedaan, volgens mij :P

Aangezien ik net iets teveel (2200+) screenshots heb, ga ik het niet helemaal uitzoeken, maar ik weet 't bijna zeker. Wist niet eens dat jij NL was. :P

[ Voor 28% gewijzigd door PromWarMachine op 11-01-2006 11:19 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Zijn er nog Tweakers die WoW op een Linuxbak draaien?? Zoja, welke dist. en hoe.
Wil namelijk :r :r :r XP o.s. van mijn computer eraf schoppen, maar moet wel WoW kunnen spelen :+ :+

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:22:
[...]

SC Sucks Big time
Je kunt beter voor de de delen met + % Crit en Dodge daar heb je meer aan dan je SC set
Meh... SC sucked helemaal niet, zeker niet als je de set bonussen erbij betrekt. Als je AEP erop loslaat (Aguility Equivalent Points) komt het er bepaald niet slecht uit voor pre-MC gear.

Enne Crit+Dodge? Ga dan iig voor Stamina en AP...

*Ik wordt zo moe van rogues die geen Stamina willen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:01:
We hebben toch meer problem met Firemaw dan ik ik eerst dacht.

Soms, nadat een paladin bubble pulled gaat hij meteen naar de healers and dat is dus een wipe. Beetje raar, want de MT was op 10% dus hij krijg wel dmg. Zal wel een sunder gemissed hebben :|

Vanavond wastie op 40% oid, en het ging fout toen een offtankg KB kreeg, Firemaw draait bij en shadowflamed de healers. Poef, 10 healers dood. Heb maar even wat movies bekeken we gaan nu de volgende posities gebruiken

http://img.photobucket.co...lisallweare/elfiremaw.jpg

Dat ziet er vrij goed uit en hopelijk gaat hij deze week neer. (iemand verder nog tips?) :+
Wrom doe je een bubble pull? Zodra zo'n knurft immune gaat en iemand heeft een renew lopen dan vliegt Firemaw alle kanten op ja.

Als je kijkt op dat plaatje heb je die deuropening links, om de hoek bij de labtafels ben je ook uit zicht van Firemaw als je hem in die positie tankt. Daar prop je een stoot off-tank healers (wij 2-3 shamans en een druid) in, en dan stuur je gewoon de MT op Firemaw af die hem langzaam aan terugbrengt naar die hoek. Wij geven de MT doorgaans een Flask of Titans, en met de 9k health die hij dan heeft lukt het hem zonder problemen. Off-tank healers healen de MT dan even totdat hij in positie staat, en op dit punt neemt de normale healer rotatie het over.

Voor de rest gewoon rustig DPS-en, als je 5 Flamebuffets hebt als melee even om het hoekje uit LoS totdat ze wegzijn en er weer in. Natuurlijk max fire resistance gear, en met het in- en uitlopen zul je waarschijnlijk toch geen problemen hebben met aggro.

Ik neem aan dat je twee offtanks hebt die de Wing Buffets steeds oppikken (wing buffet warning op 3 seconden, even wachten, taunt, Knockback krijgen zodat de MT geen aggro verliest) ? Anders mag je om de zoveel knockbacks van tank wisselen en dat wil je niet met Firemaw (Shadowflame op DPS/healers is auw auw auw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
@Lord_Salo
WoW schijnt erg goed te kunnen lopen op linux mbv winex of cedega (http://www.transgaming.com/) Ik ga binnenkort ook maar es testen of ubuntu+cedega+WoW een beetje wil.

[ Voor 4% gewijzigd door Stealth2000 op 11-01-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Stealth2000 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:22:
@Lord_Salo
WoW schijnt erg goed te kunnen lopen op linux mbv winex of cedega (http://www.transgaming.com/) Ik ga binnenkort ook maar es testen of ubuntu+cedega+WoW een beetje wil.
Thank u very much... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Eindelijk de stap maar eens gezet om WoW aan te schaffen. Een behoorlijk verschil met FFXI dat ik hiervoor een tijdje gespeeld heb.
Ben ondertussen een 23 Rogue op Moonglade. Een redelijk nieuwe server volgens mij. Zijn er hier nog meer mensen die op Moonglade zitten?
Nu ik de 20 gepasseerd ben is het denk ik wel tijd voor een guild en het is altijd gezelliger met wat NLers :)

en hoeveel playtime is er bij jullie gepasseerd voordat jullie lvl60 hebben gehaald? Het gaat in ieder geval stukken sneller dan bij FFXI :P

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:14
Noener schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:00:
Eindelijk de stap maar eens gezet om WoW aan te schaffen. Een behoorlijk verschil met FFXI dat ik hiervoor een tijdje gespeeld heb.
Ben ondertussen een 23 Rogue op Moonglade. Een redelijk nieuwe server volgens mij. Zijn er hier nog meer mensen die op Moonglade zitten?
Nu ik de 20 gepasseerd ben is het denk ik wel tijd voor een guild en het is altijd gezelliger met wat NLers :)

en hoeveel playtime is er bij jullie gepasseerd voordat jullie lvl60 hebben gehaald? Het gaat in ieder geval stukken sneller dan bij FFXI :P
Level 23 gaat ook wel snel. Vanaf 40 gaat het langzamer. En een rogue is wel de meest gespeelde class, dus als je later daar geen problemen mee wilt hebben raad ik je iets anders te rollen. :P Het duurt bij mij ongeveer 23 dagen tot ik m'n eerste char tot lvl 60 had (was ook m'n eerste MMO, alles beetje uitzoeken). M'n mage had ik in 13 dagen op 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:13:
Zijn er nog Tweakers die WoW op een Linuxbak draaien?? Zoja, welke dist. en hoe.
Wil namelijk :r :r :r XP o.s. van mijn computer eraf schoppen, maar moet wel WoW kunnen spelen :+ :+
Dat wil ik dus ook en nu heb ik een topic gezien:

https://wiki.ubuntu.com/W...Howto?action=recall&rev=8

Die ga ik vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Iemand nog meer last van heel veel Lag in IF na de nieuwe patch? op de Maelstrom.
Buiten If loopt het spel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:28:
Iemand nog meer last van heel veel Lag in IF na de nieuwe patch? op de Maelstrom.
Buiten If loopt het spel goed
Naar mijn weten lagged IF en Orgrimmar eignelijk altijd omdat het daar zo druk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Thijs schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:03:
[...]

Level 23 gaat ook wel snel. Vanaf 40 gaat het langzamer. En een rogue is wel de meest gespeelde class, dus als je later daar geen problemen mee wilt hebben raad ik je iets anders te rollen. :P Het duurt bij mij ongeveer 23 dagen tot ik m'n eerste char tot lvl 60 had (was ook m'n eerste MMO, alles beetje uitzoeken). M'n mage had ik in 13 dagen op 60.
En je 1e char was nog een dr00d ook, vind je het gek dat jer er 23 dagen over hebt gedaan : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:00:
Ik zit ook op moonglade: SylKen is een lvl 25 NE Hunter
Als je wat hulp wilt met wat quests... whisper me
Doe je veel aan RP op moonglade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Bleh, door de nerf van de pets, houdt mijn BT mij niet eens bij als ik gemount ben..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:56:
Bleh, door de nerf van de pets, houdt mijn BT mij niet eens bij als ik gemount ben..
Ben niet voor niks gerespecced van BM naar MM. :P
En het bevalt me wel, gister een mob binnen 2 seconden afgeschoten met 3 crits op rij met mn mooie Carapace Spine Crossbow. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:13:
Jawel hoor,
Het draait prima onder gentoo. Het enige wat je ervoor nodig hebt is wine met een patch die iets met de cursor fixt. Je zal het dus handmatig moeten compilen.
Als dat allemaal gelukt is, dan werkt het prima :) Het gentoo forum heeft een mooie howto hiervoor (forum), waar ook nog verdere verwijzingen naar een aantal andere artikelen (wiki) staan om het via wine aan de gang te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:47:
[...]

Ik zit ook op moonglade: SylKen is een lvl 25 NE Hunter
Als je wat hulp wilt met wat quests... whisper me
Doe je veel aan RP op moonglade?
ik wist in eerste instantie niet dat ik op een RP server was terecht gekomen :o Ik ben de server opgegaan die WoW recommende. Maar het hele RP bevalt me eigenlijk wel. Heel veel relaxe mensen die graag mee questen. Hele andere sweer die ik gewend was van FFXI

Ik ben op dit moment in duskwood aan het queste. Ik gooi je nog wel een whisper aan als ik je online zie.

Alleen jammer dat de server tot morgen ochtend down is

[ Voor 7% gewijzigd door Noener op 11-01-2006 13:25 ]

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:21:
[...]
ik wist in eerste instantie niet dat ik op een RP server was terecht gekomen :o Ik ben de server opgegaan die WoW recommende. Maar het hele RP bevalt me eigenlijk wel. Heel veel relaxe mensen die graag mee questen. Hele andere sweer die ik gewend was van FFXI
Helaas zijn er meer mensen die niet weten dat het een RP server is... maar regelmatig kom ik wel leuke mensen tegen waarmee ik wat RP fun kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na, jammer dat ik morgen pas weer kan inloggen, kost mij weer tijd net nu ik zo dicht bij het behalen ben van een epic mount ;( Na dan maar vanavond even kijken hoe Barny het doet met zijn epic darts :P

Alhoewel ik moet zeggen dat ik geen lag had op Trollbane, maar ja als dat de problemen van andere spelers op lost heb ik er vrede mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Miles Teg schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:14:
[...]

Ben niet voor niks gerespecced van BM naar MM. :P
En het bevalt me wel, gister een mob binnen 2 seconden afgeschoten met 3 crits op rij met mn mooie Carapace Spine Crossbow. :+
Nah ja... ik wil met lvl60 graag de Stone guardians kunnen verslaan in mijn eentje.. volgens mij moet je dan wel BM specced zjn of niet?

Zou dit een goeie MM build zijn?
http://www.worldofwarcraf...0305130510040000000000000

[ Voor 15% gewijzigd door FragNeck op 11-01-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
DiscoveryW3 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:43:

........

Ik begin nu eindelijk Mc ..maar zit nog met een incompleet Magister set...ik mis nog de Boots en de Crown..
Kan ik nu beter al mijn tijd in MC steken (elke dag or when ever i can ) voor de epic set (welke is dat voor mage?) of af en toe sholo doen om compleet set te krijgen?
Gr, W
Mijn mening is gewoon MC ingaan. Ik ging in het begin ook met wat redelijk blauw/groen gear combo MC in.
Magister is niet een set die je moet gaan verzamelen. Je kan beter je tijd besteden aan +dmg gear, dat is redelijk simpel te zerzamelen en veel beter in mijn ogen dan Magister.
Net als Arcanist. Ik heb 3 arcanist items omdat ze beter waren dan de items die ik droeg. Wel mooi dat ze de 3 set bonus hebben aangepast naar +18 dmg.
Verder verzamel ik geen arcanist, ga liever voor betere +dmg gear, er zijn zat leukere/betere epics te vinden in MC en daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:58:
[...]

Nah ja... ik wil met lvl60 graag de Stone guardians kunnen verslaan in mijn eentje.. volgens mij moet je dan wel BM specced zjn of niet?

Zou dit een goeie MM build zijn?
http://www.worldofwarcraf...0305130510040000000000000
Meest voorkomende specs zijn
5/31/15 ( 5 in imp aoth )
0/31/20
0/21/30

1e is een pure pve build, 2e pve/pvp build met mindere gear ( beaststalker/DM ) en de laatste is als je lekkere gear hebt ( 330 agi unbuffed ) :P
Stone guardians zijn onwijs simpel te kiten, daar maakt de spec echt helemaal niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wat is een beetje een goede build voor een hunter in teamverband en single ?
Of iemand goeie ideeen daarover ? Ik ben nu net lvl 22 maar weet niet echt wat ik moet kiezen.
Zit zelf nu met Pet/Markmanship te spelen om zo vooral wat ranged met close te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:53:
Yay, net op een avond dat ik niet kan spelen gaat de server down

top actie blizzard :D
kennyx komt juist net terug en had express een dagje extra vrij genomen :P Dan maar filmpje kijken :)
PromWarMachine schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:10:

Moonymaster \o/
Met jou heb ik wel eens PVP gedaan, volgens mij :P

Aangezien ik net iets teveel (2200+) screenshots heb, ga ik het niet helemaal uitzoeken, maar ik weet 't bijna zeker. Wist niet eens dat jij NL was. :P
mooney is brits, en je zal best met hem gespeeld hebben want hij is 1 van de beste en langst pvp'ende mages op BS. De ss zullen vast van een forum komen nadat mooney die gepost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen kenner maar ik mix ook beast & markmanship tree.
Op lvl 25 kan ik met enige skill en met de dood van mijn pet toch 2 level 29 mobs aan...
Ik zag gisteren nog een lvl 27 hunter in een wijde boog rond een lvl 30 npc horde guard lopen... dus heb ik em maar met m'n level 25 hunter gesloopt zonder m'n pet te verliezen :P

edit: typo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

blergh wat hou ik van een dag met servers down, ze gaan vervolgens allemaal aankloten op mijn server waardoor ik lag heb voor de eerste keer dat ik daar speel. Het kan ook komen door planet internet, iig ben ik niet blij :p

edit: had iemand nog meer last dat ineens een aantal addons out of date waren en als je vervolgens ging toccen dat alles out of date was?

edit2: Kan iemand me vertellen waarom bij mij sticky crits in sct wel aan staat maar dat ik nooit een bericht krijg: CRITICAL! maar als ik bij tgs ben met zelfde sct als die ik heb dat wel gebeurd?

[ Voor 47% gewijzigd door ye-roon op 11-01-2006 14:47 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:37:
Op lvl 25 kan ik met enige skill en met de dood van mijn pet toch 2 level 29 mobs aan...
Ik zag gisteren nog een lvl 27 hunter in een wijde boog rond een lvl 30 npc horde guard lopen... dus heb ik em maar met m'n level 25 hunter gesloopt zonder m'n pet te verliezen :P

ik was gisteren in silithius, even rond kijken met mn lvl52 huntertje.

Ik had daar 2 lvl56 mobs op me, maar toch beide dood, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ye-roon schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:44:
blergh wat hou ik van een dag met servers down, ze gaan vervolgens allemaal aankloten op mijn server waardoor ik lag heb voor de eerste keer dat ik daar speel. Het kan ook komen door planet internet, iig ben ik niet blij :p

edit: had iemand nog meer last dat ineens een aantal addons out of date waren en als je vervolgens ging toccen dat alles out of date was?

edit2: Kan iemand me vertellen waarom bij mij sticky crits in sct wel aan staat maar dat ik nooit een bericht krijg: CRITICAL! maar als ik bij tgs ben met zelfde sct als die ik heb dat wel gebeurd?
Toccen slaat nergens op omdat het alleen maar een filter beinvloed, verder fixxed het neits

btw als je een oude toc tool gebruikt die kan maar versies aan met 4 tekens oid terwijl de laatste update 5 tekens bevat

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:37:

Ik zou je aanraden om zoveel mogelijk in BM te stoppen. Je pet wordt een ideale reisgenoot tijdens quests & pvp. Totdat je echt high-level instances gaat doen...dan kun je respeccen met een betere balans.

Ik ben nu een level 46 NE Hunter, heb Humar The Pride Lord wolfje uit de barrens gehaald toen ik lvl 30 was, (heb lang op hem gewacht,, in The Barrens notabene (8> maar het was het helemaal waard!). M'n talentree heb ik helemaal full BM en stop nu de rest van m'n points elke keer in MS. Ik ga bijna nooit dood, omdat m'n pet 3 mobs tegelijk kan tanken en zelfs met Bestial Wrath elites aankan van 2 levels lager dan hemzelf. M'n pet bijt door clothies heen, heeft alle varianten resistance, veel stamina, en met Mend Pet kom je erg ver ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 11-01-2006 15:11 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat loopt iedereen nou toch te zeiken op Planet? Terwijl ik gister mn complete friendslist + de helft van mn guild offline zag gaan had ik alleen maar een lagspike. :+

Overigens, even aannemend dat bij dat akkefietje ca 50% van de complete serverpopulatie een d/c kreeg, de performance van de server was daarna echt perfect. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens de beste pet voor een level 40 hunter? Ik heb nu een elder crag coyote uit badlands. Wel erg irritant dat m'n server down is nu (thunderhorn)
Heb sinds gisteren m'n mount binnen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:33:
Wat is trouwens de beste pet voor een level 40 hunter? Ik heb nu een crag coyote uit badlands. Wel erg irritant dat m'n server down is nu (thunderhorn)
Heb sinds gisteren m'n mount binnen :)
even een paar levels omhoog, en dan Broken tooth petten..
hij heeft een attack speed van 1.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://petopia.brashendeavors.net/
hier staan de top 50 pets van level 10 tot 60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:34:
[...]

even een paar levels omhoog, en dan Broken tooth petten..
hij heeft een attack speed van 1.0 :)
Is dat een elite beast? En waar in badlands loopt hij rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
En nog steeds enorme lagspikes .. ik probeer planet te bereiken maar de helpdesk is te druk :S op een woensdag middag. NB; Als je je abbonement wil verlengen krijg je wel iemand direct aan de lijn :|

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Miles Teg schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:02:
Wat loopt iedereen nou toch te zeiken op Planet? Terwijl ik gister mn complete friendslist + de helft van mn guild offline zag gaan had ik alleen maar een lagspike. :+
Ditto voor XS4ALL. Zelfs in de meest verhitte discussies over lag altijd een grote glimlach op mijn gezicht gehad. Prima ISP, aanrader voor iedereen in mijn regio (Haaglanden).

Wel jammer dat onze raid tijdens die lag spike bij Venoxis volledig in elkaar werd gerost. 5 minuutjes later maar even duidelijk gemaakt dat we zo niet zijn getrouwd ;)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Sinds de laatste patch maakt het toch niks meer uit welke pet je hebt, alle waarden zoals attack-speed zijn toch hetzelfde na het tamen?

Kan het helaas niet opzoeken in te release notes van 1.9, op het werk wordt 'games' gefilterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:36:
[...]

Dat is een Rare beast.
Hij is zo'n 'invisible' lvl4x nogwat poema achtig iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
honey schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:48:
Sinds de laatste patch maakt het toch niks meer uit welke pet je hebt, alle waarden zoals attack-speed zijn toch hetzelfde na het tamen?

Kan het helaas niet opzoeken in te release notes van 1.9, op het werk wordt 'games' gefilterd.
Alleen de speed is fixed... hij is nog zeker wel met 1.0 atk speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

de av frostwolf is toch nog steeds wel de snelste pursuit pet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
mdmeijer schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:39:
[...]

Ditto voor XS4ALL. Zelfs in de meest verhitte discussies over lag altijd een grote glimlach op mijn gezicht gehad. Prima ISP, aanrader voor iedereen in mijn regio (Haaglanden).

Wel jammer dat onze raid tijdens die lag spike bij Venoxis volledig in elkaar werd gerost. 5 minuutjes later maar even duidelijk gemaakt dat we zo niet zijn getrouwd ;)
Nou, ik zit dus zelf ook bij Planet, en de latency is niet om naar huis over te schrijven (vandaar de :+ ), maarrrrr, toen er dus (geschat) 50% van de serverpopulatie van Terenas werd geflikkerd in 1 keer was de latency direct perfect en speelde het heerlijk. Het lijkt mij dus niet aan Planet te liggen, maar aan Blizzard zelf, wat ze zelf bovendien ook onderkennen (ze gaan niet voor niks een paar realms verplaatsen, plus een aantal anderen (waaronder Terenas) upgraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Heb eigenlijk nooit lag in Wow en er zitten 2 pc Wow tespelen, alleen nu met die nieuwe patch heb ik lag in IF.

O ik heb Chello Extreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

MJ85 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:36:
En nog steeds enorme lagspikes .. ik probeer planet te bereiken maar de helpdesk is te druk :S op een woensdag middag. NB; Als je je abbonement wil verlengen krijg je wel iemand direct aan de lijn :|
die lagspikes komen weer (wat een verassing) van telia.net net als alle vorige keer dat er gigantische lag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Maar heeft dit niet met blizzard te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Ik heb op me hunter een 17/34/0 build .. in MM zit alles behalve imp serpent/scopid en effiency, in BM hebbik 2/5 imp AotH, 15% pet health, 30% armor, 20% damage speeld wel lekker maar in pvp wordt je pet nog steeds dik geignored, ga toch maar voor MM Survivor denk ik;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:48:
[...]

Dat is een Rare beast.
Hij is zo'n 'invisible' lvl4x nogwat poema achtig iets
lvl37 en hij stealth niet afaik. Ik heb hem overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

kan je tekst macro's toewijzen aan snel toetsen want het lukt me nu alleen om er knoppen van te maken en die weer toe tewijzen aan snel toetsen. Ik wil er dus geen knop van maken want mn bars zitten al zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 12-09 12:53
ccm1982 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:41:
Ik heb op me hunter een 17/34/0 build .. in MM zit alles behalve imp serpent/scopid en effiency, in BM hebbik 2/5 imp AotH, 15% pet health, 30% armor, 20% damage speeld wel lekker maar in pvp wordt je pet nog steeds dik geignored, ga toch maar voor MM Survivor denk ik;P
Mijn pet met 31 punten in BM wordt zeker niet geignored. Altijd leuk om te zien hoe ze mijn pet proberen te ontlopen en ik ze verder afschiet met pijlen. Ook zonder dat ik iets doe wint hij het meestal van een gelijke of zelfs 2 levels hogere speler in PvP (BW enabled).

Dus nu is het nog ideaal, misschien dat ik het anders ga doen als ik lv 60 ben (nu 47).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
honey schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:01:
Ook zonder dat ik iets doe wint hij het meestal van een gelijke of zelfs 2 levels hogere speler in PvP (BW enabled).
Nuff said O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, even een vraagje tussendoor, ik heb nu een bijna 28 pala, moet ik op lvl 29 heel veel bg gaan doen of kan ik beter gewoon questen tot ik in lvl 30-39 bg kan? Krijg ik ook sneller reputatie in hoger lvl bg? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:05:
Hee, even een vraagje tussendoor, ik heb nu een bijna 28 pala, moet ik op lvl 29 heel veel bg gaan doen of kan ik beter gewoon questen tot ik in lvl 30-39 bg kan? Krijg ik ook sneller reputatie in hoger lvl bg? ..
IMO kun je het beste gaan PvPen als je lvl 60 bent.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
ik word af en toe uit de server getrapt. staat er : disconnected from server. waarom krijg ik dit?!?!

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

YoshiBignose schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:04:
ik word af en toe uit de server getrapt. staat er : disconnected from server. waarom krijg ik dit?!?!
Dat heeft iedereen. Je kan proberen je WDB en WFD (of zoiets) folders uit je WoW directory te gooien... maar dat helpt niet altijd.

Hoe vaak heb je het? :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Mojo schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:14:
[...]

Dat heeft iedereen. Je kan proberen je WDB en WFD (of zoiets) folders uit je WoW directory te gooien... maar dat helpt niet altijd.

Hoe vaak heb je het? :)
Ik snap niet waarom men de mogelijkheid 'geeft' om addons te gebruiken, maar dat bij elke scheet gemaand word de boel maar weer weg te smijten. En daarna ook maar even de WTB en WTF folders te verwijderen. Gaat er dan zoveel mis met de software, dat je die steeds weer moet resetten?

Ik kan er echt met mijn verstand niet bij, ze maken elke keer van die fouten dat ik denk van, hoe kwam je daar in godsnaam bij? En de informatievoorziening is helemaal een lachertje. Sommige loginservers zijn nu alweer een uur down, en geen spoortje berichtgeving op site of forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
meestal als ik grote stad in loop. en heb nu ook dat inloggen vet lang duurt, en ik soms mensen die zijn unknown entity. :(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom niet meer op WoW... als ik verbinding maakt zegt hij Connected.. maar verder komt ie niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:52
Is de Swordspec bug welke gemeld wel in sommige bronnen op de wow forums ook gefixed in patch 1.9.1? (de bug dat swordspec alleen procced op white hits).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Zijn een x aantal servers met loginproblemen.

Blue responce op 4 pagina's lang topic in Techsupport:
Hello,

Were not currently aware of any login issues, we have tested and were able to connect straight away.

If this problem has only started since you have installed the new patch its possible that your firewall is not configured with the new game client.

What firewall are you using?
Mijn god, wat een reactie. Zo iemand zou je toch bijna met liefde zijn nek omdraaien met zon reactie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:39:
Ik heb een probleem ik heb net de nieuwe patch v1.9.1 geinstaleert de uk versie.

Maar nu kan ik wow niet meer in.

Hij zegt dat het niet de goede versie is.

Hoe kan ik nu weer terug naar de 1.9 patch.

Wie kan mij helpen
Het feit dat je de patch op dinsdag al had geeft aan dat het 1: niet de EU patch is en/of 2 de servers waren nog niet geupdate naar 1.91 want in europa is maintenace day op woensdag aka patch day.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:05:
je ranked verreweg het snelste op lvl 60. Ik deed tijdens het lvl'en bg's alleen tussendoor voor de lol. Misschien kan het leuk zijn om voordat je lvl 40 word naar rank 3 te pvp'en, dan krijg je een extra 10% korting op je mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:20:
[...]

Wrom doe je een bubble pull? Zodra zo'n knurft immune gaat en iemand heeft een renew lopen dan vliegt Firemaw alle kanten op ja.

Als je kijkt op dat plaatje heb je die deuropening links, om de hoek bij de labtafels ben je ook uit zicht van Firemaw als je hem in die positie tankt. Daar prop je een stoot off-tank healers (wij 2-3 shamans en een druid) in, en dan stuur je gewoon de MT op Firemaw af die hem langzaam aan terugbrengt naar die hoek. Wij geven de MT doorgaans een Flask of Titans, en met de 9k health die hij dan heeft lukt het hem zonder problemen. Off-tank healers healen de MT dan even totdat hij in positie staat, en op dit punt neemt de normale healer rotatie het over.

Voor de rest gewoon rustig DPS-en, als je 5 Flamebuffets hebt als melee even om het hoekje uit LoS totdat ze wegzijn en er weer in. Natuurlijk max fire resistance gear, en met het in- en uitlopen zul je waarschijnlijk toch geen problemen hebben met aggro.

Ik neem aan dat je twee offtanks hebt die de Wing Buffets steeds oppikken (wing buffet warning op 3 seconden, even wachten, taunt, Knockback krijgen zodat de MT geen aggro verliest) ? Anders mag je om de zoveel knockbacks van tank wisselen en dat wil je niet met Firemaw (Shadowflame op DPS/healers is auw auw auw)
Mjah het is niet de bedoeling dat healers renew oid hebben lopen, daar waren we al achter ;) Wrom bubble pull? Tja waarom niet, eeeh altijd al gebruikt. Heb nog wel een suggestie gedaan van bowpull door MT..

Het gevecht is niet zozeer het probleem. Het DPS'en gaat wel goed, en alle melee staat OOC om het hoekje bij de lab tafels, met wat paladins voor heals etcetera.Alleen de positie van MT/OT gaat vaak fout. Als de OT in de ene hoek staat en de MT in de andere (OT in de rechts hoek op het plaatje), kunnen de healers dan de OT nog wel bereiken?

En ja, shadowflame kan hard aankomen :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst Ragnaros gespawnt :*) dus ook voor het erste Majordomo gekillt, hij ging de tweede try dood. Alleen onze MT heeft maar 120 FR unbuffed, dus we wipeten al bij 64%. Deze week komen Dark Iron armorpieces for onze beide MT's eraan gelukkig. Hoeveel FR raden jullie aan voor een mage, want ik vraag me af of het wel nut heeft om veel +DMG gear te ruilen met FR gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:34:
Gisteren voor het eerst Ragnaros gespawnt :*) dus ook voor het erste Majordomo gekillt, hij ging de tweede try dood. Alleen onze MT heeft maar 120 FR unbuffed, dus we wipeten al bij 64%. Deze week komen Dark Iron armorpieces for onze beide MT's eraan gelukkig. Hoeveel FR raden jullie aan voor een mage, want ik vraag me af of het wel nut heeft om veel +DMG gear te ruilen met FR gear.
Het is voornamelijk een DPS gevecht, waarbij je eigenlijk maar 1x de sons wilt zien spawnen. Als iedereen alles goed doet, hebben eigenlijk bijna alleen de MTs te maken met fire attacks. Wat enorm helpt is de LBRS mind-controlled-spellbinder buff op iedereen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:34:
Als je een beetje healing krijgt. (Wij hebben 4 mages + healer in een party) ben je prima in orde met 100 FR buffed. Iets hoger mag wel, zeg 150. Gimp je zelf niet te erg ;) Vind een mooie balans.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Is mc te doen voor een warrior die defiance specced is, ik ben niet de MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:50:
meestal als ik grote stad in loop. en heb nu ook dat inloggen vet lang duurt, en ik soms mensen die zijn unknown entity. :(
Dit is precies hetzelfde probleem als ik heb.. ik heb Cosmos geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
dreadtie schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:06:
Is mc te doen voor een warrior die defiance specced is, ik ben niet de MT.
Ja hoor, MC kan prima met defiance spec, en zeker als je niet hoeft te tanken. Maar ook als je offtank bent is dit nog prima te doen met deze spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Yup, als offtank heb je die paar extraatjes van 31 protection helemaal niet nodig :)

Ik heb vanavond eindelijk het droomwapen voor m'n warrior alt gescoord, The Untamed Blade :D
Hij's echt imba :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:36:
[...]

Ergens bovenin als je voorbij de ingang naar Uldaman bent en dan rechtsaf...

Maar frankley, hij is atm overrated, luek voor de heb maar kinda useless.
Cats doen nml allemaal de zelfde DPS, de 2.0 attack speeds doen langzame maar zwaardere klappen, de 1.0 doet snelle lichte.

Zelf heb ik op me hunter die ik atm weer opgepakt heb 2 pets in STV getamed.
Eerst de shadowmaw (lopen iets voorbij ZG, zijn zwarte pathers met een 2.0 attack speed (niet intresant) maar ook met prowl (stealt, dus wel intressant). Die heb ik ff in de stable geflikkerd en vervolgend heb ik in STV een elder stranglethorn tiger getamed, die heeft een 1.3 attack speed en die heb ik vervolgens prowl geleerd. Best grappig om samen met je pet in de BG's stealthed/shadowmetled de vlag te bemaken :).
Eventueel kan je ook kiezen voor een swamp jaguar, die is iets sneller (1.2), maar de overal dps zal er niet op vooruit gaan.

En als je BT eenmaal getamed heb en een eigen naam heb gegeven ziet niemand meer dat je een named heb, het model wordt nml voor nog zo'n 15 andere lvl mobs gebruikt.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Welke van jullie spelen WoW onder Linux en welke Linux dist. gebruiken jullie.
Ik wordt langzamerhand strontziek van XP :r . Wil graag overstappen naar Linux, maar weet niet welke het stabielste is om WoW te kunnen draaien.

misschien eis ik wel teveel van XP. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Lord_Salo schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:09:
Ik wordt langzamerhand strontziek van XP :r . Wil graag overstappen naar Linux, maar weet niet welke het stabielste is om WoW te kunnen draaien.

Ubuntu schijnt het te kunnen.. staat een linkje ergens in dit topic

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lord_Salo schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:09:
Ik gebruik archlinux, en een versie van wine die redelijk standaard is afaik (0.9.4 ofzoiets).
Maar de laatste versie van cedega werkt voor zover ik weet uit de kunst.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
m0nk schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:12:
[...]

Ubuntu schijnt het te kunnen.. staat een linkje ergens in dit topic
Klopt, ik heb het gelezen, paar pagina;s terug, maar ik wou graag weten of er ook andere WoW freaks (like me 8) ), WoW op een Linux bak draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Bah, ik haat Onyxia. ;(

Weer niet down, 24%, de landing zuigt, want of de MT krijgt haar niet snel genoeg in positie, of er worden mensen de eggs in gefeared/bashed, en komen er hordes whelps om ons te laten wipen.

We hebben voor elke kant een whelp-group met 3 mages een lock en een healer.

Phase 1 doen we alleen wand/auto-attack DPS, Phase 2 voluit nuken zo verspreid mogelijk, ook continu met DOTs gevuld houden tot aan 36% waarna die niet meer gebruikt mogen worden, en dan bij phase 3 iedereen weer terug naar originele positie tegen de NW en NE muur, wachten tot MT haar weer met haar kop richting het noorden heeft, en dan steady DPS (oftewel wand/auto-attack, met amper tot geen DOTs)

Dit zou toch moeten werken of is onze tacticus een n00b ? :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Belangrijkste bij de overgang is de aggro van de MT. Als Onyxia land moet je als MT zorgen dat je zo snel mogelijk aggro hebt. Dat doe je door in het noorden te gaan staan en als Onyxia neer komt en degene die op dat moment aggro heeft (meestal een caster) rent naar de MT toe. Gaat eventueel dood en over het algemeen heeft de MT dan aggro. Dan is het goed te doen :) En je kan wel wat meer DPS doen dan wand/ auto attack. Laat de tank iets langer aggro houden dan normaal (zeg, laat de MT onyxia solo'en naar 98%, goede tijdspanne) en dan gewoon lekker nuken (uitkijken met crits). op 75% een kleine pauze. Zo ook met phase 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
ommeg wat is er weinig te doen als je server down is ;p

Hopelijk Vael neer deze week, afgelopen dinsdag een paar keer op 5% geraakt alleen de laatste switch ging nooit echt 100% ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag voor het eerst Vael plat gekregen, 4 keer gewiped op Razorgore en daarna Vael gewoon geoneshot :P
De suppression room overleeft tot het punt dat we de tactics aan het uit leggen waren en er respawns kwamen en toen door "chain aggro" Broodlord geaggroed werd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:56:
Belangrijkste bij de overgang is de aggro van de MT. Als Onyxia land moet je als MT zorgen dat je zo snel mogelijk aggro hebt. Dat doe je door in het noorden te gaan staan en als Onyxia neer komt en degene die op dat moment aggro heeft (meestal een caster) rent naar de MT toe. Gaat eventueel dood en over het algemeen heeft de MT dan aggro. Dan is het goed te doen :) En je kan wel wat meer DPS doen dan wand/ auto attack. Laat de tank iets langer aggro houden dan normaal (zeg, laat de MT onyxia solo'en naar 98%, goede tijdspanne) en dan gewoon lekker nuken (uitkijken met crits). op 75% een kleine pauze. Zo ook met phase 3.
qft
laat iedereen aanzetten in ctraid de melding om te zien of je aggro hebt, dan rent diegene zsm naar het noorden waar de mt probeert aggro over te nemen. Mocht je dood gaan, jammer dan, iig ben je dan van aggro lijst af en is het de taak van de rest om steady dps te doen zonder die te stelen. Vorige week 4x onyxia gedaan, laatste keer met een hunter van een guildie bij een andere guild. Hij was met vakantie en die guild had wat extra man nodig voor een 2de groep ony, we deden het 28 man, ik was de enige dmg dealer die nog leefde vanaf 5%, samen met mt, 3 healers langzaam maar zeker kapot geschoten :) Helaas geen sinew :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Ik wordt langzamerhand strontziek van XP . Wil graag overstappen naar Linux, maar weet niet welke het stabielste is om WoW te kunnen draaien.
Gentoo met wine, helaas heb ik na 1.9 weer geluidsproblemen die mn performance hinderen en geen zin om t uit te zoeken, al crasht xp zo vaak dat ik het wel weer enigzins zat begin te worden op windows (ik heb alleen windows geinstalleerd voor wow)
Op linux crashte wow misschien een paar keer per week (en dan alleen wow, iets wat ik dus zonder reboot kan herstarten itt windows), op windows loopt of wow of windows soms wel tot 5x op een avond vast, iets wat behoorlijk hinderlijk is nu onze realm ook af en toe een queue heeft ;( (niets zo irritant om te wipen ergens omdat blizzard zn zaakjes niet voor elkaar heeft)

[ Voor 10% gewijzigd door blouweKip op 12-01-2006 01:44 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Maegrim schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:59:
Ik heb vanavond eindelijk het droomwapen voor m'n warrior alt gescoord, The Untamed Blade :D
Hij's echt imba :+
Je bent gewoon helemaal imba met pimp je alt ^_^. Lekker zo'n hotfix maar de sheep bug zit er nog steeds in -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

On_E schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:51:
Bah, ik haat Onyxia. ;(

Weer niet down, 24%, de landing zuigt, want of de MT krijgt haar niet snel genoeg in positie, of er worden mensen de eggs in gefeared/bashed, en komen er hordes whelps om ons te laten wipen.

Phase 1 doen we alleen wand/auto-attack DPS, Phase 2 voluit nuken zo verspreid mogelijk, ook continu met DOTs gevuld houden tot aan 36% waarna die niet meer gebruikt mogen worden, en dan bij phase 3 iedereen weer terug naar originele positie tegen de NW en NE muur, wachten tot MT haar weer met haar kop richting het noorden heeft, en dan steady DPS (oftewel wand/auto-attack, met amper tot geen DOTs)

Wij hebben een iet wat rare tactic maar hij werkt wel :P elke keer first try ;)

Wij doen 1ste fase gewoon light dps
2e fase : full dps + dots, dots stoppen op jawel al op 45%. Vervolgens zogauw hij gaat landen dps stoppen en alleen mt laten sunderren. Hierdoor gaat ie naar mt toe. Vervolgens mt aggro laten krijgen en dan het rare van onze tactic
3e fase : De hele dps crew loopt een heel stuk achter onyxia en start de dps ;) en nouja dan gaat ze dood :P

De tactic die jullie gebruikten hadden wij eerst ook en daar kregen we haar ook wel neer btw dus het zou in princiepe moeten werken mischien de dots iets eerder stoppen net als ons :)

[ Voor 7% gewijzigd door luppien op 12-01-2006 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay, vandaag gaan we met de guild honored zijn bij de bronze dragonflight, kunnen we ff die heerlijke uberquest gaan doen met z'n allen :D
(en eranikus etc met de halve server natuurlijk ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Routed schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:59:
[...]
Ergens bovenin als je voorbij de ingang naar Uldaman bent en dan rechtsaf...

Maar frankley, hij is atm overrated, luek voor de heb maar kinda useless.
Cats doen nml allemaal de zelfde DPS, de 2.0 attack speeds doen langzame maar zwaardere klappen, de 1.0 doet snelle lichte.

Zelf heb ik op me hunter die ik atm weer opgepakt heb 2 pets in STV getamed.
Eerst de shadowmaw (lopen iets voorbij ZG, zijn zwarte pathers met een 2.0 attack speed (niet intresant) maar ook met prowl (stealt, dus wel intressant). Die heb ik ff in de stable geflikkerd en vervolgend heb ik in STV een elder stranglethorn tiger getamed, die heeft een 1.3 attack speed en die heb ik vervolgens prowl geleerd. Best grappig om samen met je pet in de BG's stealthed/shadowmetled de vlag te bemaken :).
Eventueel kan je ook kiezen voor een swamp jaguar, die is iets sneller (1.2), maar de overal dps zal er niet op vooruit gaan.

En als je BT eenmaal getamed heb en een eigen naam heb gegeven ziet niemand meer dat je een named heb, het model wordt nml voor nog zo'n 15 andere lvl mobs gebruikt.
Punt1: Named mobs zijn, ook als pets, ietsjes sterker dan gewone mobs, dus dat geeft al voordeel.
Punt2: 1.0 Attack speed, kan bij een BM-specced hunter 0,77 worden (je zou 0,7 verwachten, maar goed :P ) als ie 1 x crit. Heb een keer tegen m'n broer geduelled (warlock), ik met mn Precisely Calibrated Boomstick (met rapid firing aan) en BT als pet... Ik heb niet 1 shadowbolt tegen m'n flikker gehad, terwijl hij die wel aan 't casten was. :+

Ik heb Broken Tooth nu inmiddels 22 levels als pet, 't beestje heerscht. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik graag Linux mag draaien thuis toch wel wat opmerkingen:

- Linux presteert onder games nog steeds minder goed dan een goede XP installatie.
- XP, mits goed geconfigureerd is stabiel.

Er zijn heel veel voordelen voor Linux, maar om Linux te kiezen vanwege WoW problemen is imho flauwekul. Ik moet (here come the flames) kwijt dat als je Win games onder Linux aan de praat krijgt je imho ook wel een goede windows installatie zou moeten kunnen doen.

Moeilijk? Nope. paar snelle tips:

1. Partitioneer je Hdd en knal OS, Data, Programs en swapfile elk op een andere partitie.
2. Defrag regelmatig na downloaden van Wow patch
3. Beveiliging is belangrijk, for sure, maar don't overdo it. Ikzelf leef achter een hardware firewall en dat is genoeg. LIVE-virusscannen is hardstikke leuk, maar tenzij je files loopt te sharen op de achtergrond is het waanzin om dat tijdens wow aan te laten staan.
4. Beveiliging deel2: Weet wat je doet als je blij allerlei rotzooi loopt te sharen. Don't blame windows, maar besef dat je met proggies als Kazaa enzo inderdaad griote risicos loopt. Idealiter (maar natuurlijk niet haalbaar voor velen) gebruik je voor dit soort dingen een oud bakie waar je dus WEL constant loopt te scannen. Een lin bakkie is hiervoor natuurlijk inderdaad ideaal ;)

Ik ga echt niet verkondigen dat Win XP geweldig is, maar 5 keer crashen op een avond is echt niet normaal Win XP gedrag, dan is er dus wat anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ik heb w2000 hier, standaard install (dus OS, program (muv games) en swap op zelfde partitie), fully updated, met hardware firewall (router) en Zonealarm en AntiVir op PC zelf.
- Ik defrag nagenoeg nooit

_nooit_ problemen

Vraag me dan inderdaad af hoe je zoveel problemen krijgt met XP eigenlijk. Ik zou het eerder zoeken in wat brakke/incompatible hardware dan in XP en mi heb je met hardware die onder XP al niet werkt alleen maar meer problemen met Linux.

Dit is geen Linux-flame overigens, prima OS, heb ik ook gebruikt, maar een spelletje als reden om Linux te gebruiken? Op zijn minst opmerkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in het begin van WOW ook veel problemen gehad met crashen. Het werd ook steeds erger, 2 of 3 keer per avond. Ik speelde toen op bloodscalp, met queues van 300....

Ik heb toen mijn geheugen vervangen, defrag, reinstall, aller nieuwste drivers, enzovoort. Het mocht allemaal niet helpen. Ik kon geen problemen ontdekken bij andere spellen die ook veel performance gebruikte van mij pc. Nu heb ik een ander moederbord erin gedrukt en sindsdien nooit meer gecrashed. Ik speel nu alweer 3 maanden met dit mb en ben er erg blij mee, want als er iets irritant is, dan is het wel een crashend spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:03:
[...]

Mjah het is niet de bedoeling dat healers renew oid hebben lopen, daar waren we al achter ;) Wrom bubble pull? Tja waarom niet, eeeh altijd al gebruikt. Heb nog wel een suggestie gedaan van bowpull door MT..

Het gevecht is niet zozeer het probleem. Het DPS'en gaat wel goed, en alle melee staat OOC om het hoekje bij de lab tafels, met wat paladins voor heals etcetera.Alleen de positie van MT/OT gaat vaak fout. Als de OT in de ene hoek staat en de MT in de andere (OT in de rechts hoek op het plaatje), kunnen de healers dan de OT nog wel bereiken?

En ja, shadowflame kan hard aankomen :+
Bowpull zelfs niet eens nodig, Firemaw heeft een aggrorange van enkele kilometers :) Gewoon MT naar het midden en hij komt vanzelf wel naar je toe, dan terugspurten met Sunderen en heals van de Offtank healers totdat je in positie bent. MT staan net in het hoekje voor dat hek, dan kunnen de healers er nog bij vanuit die hoek, maar Firemaw zijn Flamebuffets niet. Het positioneren luistert heel specifiek, kwestie van ervaring denk ik.

Als je dan de MT in de hoek hebt, dan heb je Firemaw in een hoek tussen de 90 en 135 graden zeg maar gedraaid, dan zet je de off-tanks gewoon recht achter hem met sword/board , en die taunten Firemaw op 1,5 a 2 seconden voor de Wingbuffet komt (je krijgt een 3 seconden warning met ct raid bossmods) zodat hij netjes omdraait, niet op de DPS of offtank healers gedraaid is, en dan lekker de offtanks wegblaast met Wingbuffet. Waarschijnlijk volgt hij nog even en dan komt ie netjes bij de MT terug en begin je weer opnieuw.

Waar je wel op moet letten is dat ie soms vervelend doet en te lang bij een off-tank blijft plakken. Dan gaat hij of midden in de kamer ineens Shadowflamen (als ie midden in de kamer is en je een Shadowflame warning krijgt, iedereen dus GELIJK de hoek om andere kamer in anders is het BBQ tijd), of hij teleport de MT ineens. Das kut, want dan moet ie Shieldwallen en weer teruglopen :)

Firemaw is gewoon een kutbaas, that's all there's to it. Ik zei niet voor niks dat je je niet op hem moet verkijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:11:
Ik heb toen mijn geheugen vervangen, defrag, reinstall, aller nieuwste drivers, enzovoort. Het mocht allemaal niet helpen. Ik kon geen problemen ontdekken bij andere spellen die ook veel performance gebruikte van mij pc. Nu heb ik een ander moederbord erin gedrukt en sindsdien nooit meer gecrashed. Ik speel nu alweer 3 maanden met dit mb en ben er erg blij mee, want als er iets irritant is, dan is het wel een crashend spelletje ;)
Sowieso worden spontane crashes vaak verzoorzaakt door hardware problemen. Je kunt zeggen wat je wil, maar windows is sinds 2000 echt niet meer onstabiel.

Vanavond Ony, Lucy en Maggy, zin an! We zijn gisteren nog even Zul in geweest om ook Jin'Do, Loodlord en de Edge of Madness te doen. Lootlord ging natuurlijk prima, Edge of Madness 1 dooie, maar bij de Hexxer de eerste keer een wipe omdat een mage aan het decursen sloeg 8)7 Het hele gevecht zitten mensen te schreeuwen dat diegene moest kappen met decursen, blijkt naderhand dat hij/zij het niet helemaal meegekregen had. *zucht*

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
omg, wat een stilte op het forum. Niemand heeft kunnen spelen dus heeft niemand verhalen

jammer : )

Om maar toch een vraag te stellen: is er voor een mage een andere build nodig in BWL dan voor MC ?

MC is voor mij 30 arcane en 21 frost de beste build. Hoogste steady DPS output / veel mana regen / lage cost frostbolts.

[ Voor 53% gewijzigd door ImdaMned op 12-01-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hydra schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:31:
[...]

Het hele gevecht zitten mensen te schreeuwen dat diegene moest kappen met decursen, blijkt naderhand dat hij/zij het niet helemaal meegekregen had. *zucht*
Schoolvoorbeeld van hoe één persoon een hele raid kan whipen. Ik zie het verschil goed tussen m'n Alliance en Horde guilds. Op de Alliance guild luisterd iedereen en gaan de meeste mensen (2 of 3 uitzonderingen) goed met elkaar om. Resultaat, we zijn al bij Firemaw. De Horde guild is echter niet zo eengezind en daar hebben we de grootste problemen met de eerste MC bazen :|

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
Ik heb gisteren gewoon kunnen spelen anders :D Neptulon ftw!

Geen spannende dingen meegemaakt though. Gewoon weer een half leveltje verder gegrind in Tanaris en een beetje spul op de AH gezet.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Snappie88 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:27:
Schoolvoorbeeld van hoe één persoon een hele raid kan whipen. Ik zie het verschil goed tussen m'n Alliance en Horde guilds. Op de Alliance guild luisterd iedereen en gaan de meeste mensen (2 of 3 uitzonderingen) goed met elkaar om. Resultaat, we zijn al bij Firemaw. De Horde guild is echter niet zo eengezind en daar hebben we de grootste problemen met de eerste MC bazen :|
Diezelfde mage kreeg 't daarna nog een keer voor mekaar een zooi mobs naar de recoverende raid to the leiden, natuurlijk was ik weer een van de mensen die de pijp uitging. Irritant figuur. Ze zit ook niet bij een guild op dit moment overigens, vraag me af waarom.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
On_E schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:51:
Bah, ik haat Onyxia. ;(

Bij ons bestaan de welpgroepen uit twee mages, een priest, een warrior en een paladin. In ieder geval een warrior erbij die de initiële aggro kan pakken dan boeit het niet zo veel hoeveel welps er komen.

In fase 1 doen wij altijd bursts van 15 seconden damage. Fase 2 volop nuken met ranged damage en goed verspreiden. Fase 3 via het midden terugrennen en niet via de zijkant. Wachten tot MT aggro heeft en Onyxia goed staat (vooral dat laatste wil nog wel eens een pain in the ass zijn) en dan hetzelfde doen als in fase 1. MT kan stance dancen om de fear tegen te gaan of je gebruikt een dwarf priest als je Alliance bent om Fear Ward op de MT te houden.

Klikt u maar voor een Nederlandse guide.

[ Voor 3% gewijzigd door GoodspeeD op 12-01-2006 13:28 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.