Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:00:
[...]

Waarom niet? :)
Eerste of 2e Onyxia kill ook Vis'kag the Bloodletter gehad (lage dropchance) en 1e Ragnaros kill ook de Bonereaver's Edge gehad (ook lage dropchance) waarom de Perd. Blade dan niet he ;)
2 Perditions in stuk of 7 kills, gisteravond 2 x DS leggings :P
Bonereaver nog nooit gedropt, gister ook pas de 1e ToEP ( na 6 maand MC ) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Thijs schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:57:
Over die loottables... is dat nou een mythe of niet? Ik bedoel... we hebben 1 vaste masterlooter. Bij Onyxia dropte Bloodfang Hood bijna elke week (1x niet). Toen ben ik master looter geweest voor 2 kills, is in totaal dropt 3x Netherwind gedropt. Is toch vreemd? Ook in MC merk ik gewoon veel Giantstalker als hij master looter is en veel Lawbringer/Nightslayer wanneer ik het ben. Of is dit allemaal puur toeval? :P
Complete mythe natuurlijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Laatste 4 kills van ragnaros alle keren die stomme rogue dagger :P predition blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, gisteren Broodlord down op de 2e serieuze try. Eerste try 13% toen n mage teveel aggro had en BL op bezoek kwam en iemand in de adds ramde maar daarna de 2e try heel netjes en redelijk makkelijk down. Vanavond Firemaw maar weer ns proberen, gisteren 2 keer tot in de 70% gekregen, ben benieuwd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Hydra schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:18:
[...]

Complete mythe natuurlijk.
Inderdaad, er word alleen gekeken naar welke fractie je bent. Dit voor de setpieces van paladin/shaman.
Toen blizzard dit bekend maakte werd de link door sommige al snel gemaakt met wie er masterlooter is etc.Droprate is per fractie gewoon random, er wordt echt alleen gekeken naar welke side je bent :)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu echt een bagger videokaart voor WoW (Geforce 2 mm/mx 400). Zou het veel uitmaken voor WoW als ik een iets betere koop, een GeForce 9520 XTD 128Mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:22:
Ik heb nu echt een bagger videokaart voor WoW (Geforce 2 mm/mx 400). Zou het veel uitmaken voor WoW als ik een iets betere koop, een GeForce 9520 XTD 128Mb?
Die kaart is complete bagger en zou gelijk vervangen moeten worden. Daarnaast is het handig om te weten wat de rest van jouw pc's zijn om een goede videokaart te nemen voor jouw pc.
De GeForce 9520 XTD, is een fx5200 die vaak ook niet al te best scoor. Afhankelijk van jij budget zou je kunnen kijken naar een 6600gt agp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Hogger's dagje uit

Erg gaaf! :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, gisteren dus Broodlord down en vandaag Firemaw ook plat. 2 Tries nodig gehad, 1e 26% en 2e met wat betere placing heel steady plat gekregen. Duurt best lang maar imo geen mana problemen ofzo. (mede door rotatie van healing) Daarna nog wat gespeeld met thrash, blijven hangen op laatste 3 mobs voor Ebonroc. 3 Draconids die niet echt soepel gingen, moeten we morgen nog ff aan werken. ;)

Ook nog m'n Portals Deck in kunnen leveren nu de fair weer up is dus toch nog n epic te pakken vandaag. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 14:17
Gisteren geen mc, ben wezen grinden in de Plaguewoods in WPL... 10 greens in 2 uur. Heb ik nu onwijse mazzel gehad? Of is dit wel normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
Gisteren heb ik flink aan mijn professions gewerkt (mining op 207, engineering 221). Ik heb inmiddels gnomish engineering en heb deze leuke trinket kunnen maken; http://www.thotbott.com/?i=5256. Geeft wel een grappig effect moet ik zeggen. Samen met die wortel en mijn jumper cables heb ik dus nu 3 trinkets op lvl 45 :p

Weet iemand trouwens een macro om indien je je mount summont dat automatisch die wortel wordt gebruikt en zodra je van je mount afgaat de jumper cables weer actief worden?

Verder nog een aantal leuke greens geloot, die hopelijk weer het nodige aan Gold gaan opleveren uit de AH.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Masch schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:12:

Weet iemand trouwens een macro om indien je je mount summont dat automatisch die wortel wordt gebruikt en zodra je van je mount afgaat de jumper cables weer actief worden?
zoek de addon "Mountequip"

Wardrobe kon dit eerst ook, maar dit is eruit gesloopt, komt er als het goed is later weer in

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, gister voor de eerste keer met mn hunter door Strat UD gerend. Slechts lvl58, en equiped met een Hurricane, toch nog een paar keer agro kunnen trekken. :+

Iig, ter vervanging van mn Hurricane (fijne boog, maar in instances vreet ie me iets teveel pijlen) de Carapace Spine Crossbow geloot, en gister ook nog mn Black Dragonscale Shoulders gekocht. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

héhé... m'n nieuwe RP server moonglade scoort niet zo best met z'n 4%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteravond nog even snel m'n 2 decks ingeleverd en even getest in Hearthglen..
Die mobs gaan nu erg snel plat met m'n Obsidian Edged Blade samen met Darkmoon Card: Maelstrom en Darkmoon Card: Heroism. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Qoriox schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:05:
Gisteren geen mc, ben wezen grinden in de Plaguewoods in WPL... 10 greens in 2 uur. Heb ik nu onwijse mazzel gehad?
Ja :) Zelf grind ik daar ook regelmatig, maar 10 in 2 uur heb ik nog nooit gehad.
Miles Teg schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:31:
Woei, gister voor de eerste keer met mn hunter door Strat UD gerend. Slechts lvl58, en equiped met een Hurricane, toch nog een paar keer agro kunnen trekken. :+
Als dat met een pally was, en je had BoS, dan ligt 't toch echt aan je tank :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 10-01-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:53:
[...]
Geen BoS, gewoon critten en stug doorgaan met critten. :+

[edit]
Weinig veranderd trouwens, met mn mage stond ik hoog in de dmg-lijst, met mn hunter stond ik ook op een nette 3e plek, vlak onder de mages... :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gaius op 10-01-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:51:
Gisteravond nog even snel m'n 2 decks ingeleverd en even getest in Hearthglen..
Die mobs gaan nu erg snel plat met m'n Obsidian Edged Blade samen met Darkmoon Card: Maelstrom en Darkmoon Card: Heroism. :D
tranzity onze damage dealing paladin _/-\o_ _/-\o_
Geweldig hoor de meeste palas waren eerst zo terug houdend bij de trashmobs om damage te doen maar gaat tegen woordig zo ontzettend makkelijk dat we alleen maar sneller moeten/willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:10:
[...]
tranzity onze damage dealing paladin _/-\o_ _/-\o_
Geweldig hoor de meeste palas waren eerst zo terug houdend bij de trashmobs om damage te doen maar gaat tegen woordig zo ontzettend makkelijk dat we alleen maar sneller moeten/willen.
En het mooie is, ik kan ook healen :), lang leve verschillende sets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
[...]

Ja :) Zelf grind ik daar ook regelmatig, maar 10 in 2 uur heb ik nog nooit gehad.
Ahuh.. nou, laten we hopen dat ik die mazzel blijf houden:D OVerigens is dat Plaguewoods best een aardig gebied. Was er eigenlijk nog nooit geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Hehe, net op official pally forum nog een stuk geschreven over de patch, love it. ;) Healen is verbeterd, tanken is behoorlijk verbeterd en ik doe zelf ook een stuk meer dmg. Al tankend UBRS door met 1h shield en dan zevende staan op de dmg done list is niet slecht voor een pally. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heheh, ben gisteravond met m'n lvl53 priest alt voor 't eerst in UBRS geweest... gelijk Devout Shoulders kunnen looten. Prima run dus. Nog meer mensen moeten daar deze week terug voor onyxia key stuff, ik ga dan dus ook maar lekker mee, het bevalt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
hehe, we doen het niet slecht op magtheridon, zeker niet als je ziet dat we een medium population server zijn ;p

Sinds de maintenance van afgelopen week al enorm veel gefarmed, en het is nog in je eigen voordeel ook aangezien je leuke items kan krijgen bij het inleveren ervan. Wel jammer dat we 28 uur later open gegaan zijn dan de andere servers vanwege verlengd onderhoud, maar de duitsers op Azshara gaan er nog wel aan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
nimmolon schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:54:
[...]

hehe, we doen het niet slecht op magtheridon, zeker niet als je ziet dat we een medium population server zijn ;p

Sinds de maintenance van afgelopen week al enorm veel gefarmed, en het is nog in je eigen voordeel ook aangezien je leuke items kan krijgen bij het inleveren ervan.
Leuke items? Level 20 greens en zo? :) Ik heb gewoon resources ingeleverd om er vanaf te geraken (het zat toch in de weg). 'k heb dus niets anders gekregen dan low level spul :'(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
RaseriaN schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:46:
Hoeveel CoreHound Tooths en Perditions Blade's hebben de guilds hier die Ragnaros op farm hebben? Wij hebben MjD nu al tig keer gekilled en pas 1x een CHT gehad en Perd.Blade is van de 2 Ragnaros kills nog geen 1x gevallen... en ik maar DKP sparen :(

Gisteren maar om het goed te maken Onyxia's Head geloot, krijg ik toch nog een epic deze week :9
Ragnaros gisteren op 33% voor de Sons, word steeds beter! En gister ook meteen de eerste Lokh'Delar/Rokh'Delar in de guild gekregen :D

En die stomme Razorgore op 6 eggs over... we komen er wel ;)
In 35+ Onyxia kills: 2x vis'kag, 4x judgement crown.
In ong 20 Raganaros kills: 2x perdition blade.
Maar in ongeveer 8 Nefarian kills al wel 2x een Staff of Shadowflame gekregen.

Dus ja.......

[ Voor 7% gewijzigd door nimmolon op 10-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Ik verkoop al die resources met dikke winst:D runcloth staat nu al op 6g per stack :d Jeuj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Kapoen schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:58:
[...]

Leuke items? Level 20 greens en zo? :) Ik heb gewoon resources ingeleverd om er vanaf te geraken (het zat toch in de weg). 'k heb dus niets anders gekregen dan low level spul :'(
lvl50+ items waar ook rare items tussen kunnen zitten. Heb tot nog toe 1x http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13070 gekregen. Als je veel silk inleverd wat je simpelweg krijgt door SM te farmen, krijg je items tussen de lvl 30 en 40. Je krijgt ook nog eens 5 tokens per 20 bandages welke je als je er 30 hebt veel in kan leveren voor een lvl50+ item. Best lucratief, zeker als je ziet dat SM farmen ook al wat gold oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Qoriox schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:02:
Ik verkoop al die resources met dikke winst:D runcloth staat nu al op 6g per stack :d Jeuj
leuk joh voor mensen die het echt nodig hebben -_-. Gisteren dachtik ff engineering op te krikken ben gelijk maar weer gekapt op het moment dat copper bar stacks voor 3g er instaan bronze voor 5g -_- Maar goed schijnbaar zijn er toch lui die het er voor over hebben o_O

[ Voor 9% gewijzigd door TomSmit82 op 10-01-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
TomSmit82 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:22:
[...]

leuk joh voor mensen die het echt nodig hebben -_-. Gisteren dachtik ff engineering op te krikken ben gelijk maar weer gekapt op het moment dat copper bar stacks voor 3g er instaan bronze voor 5g -_- Maar goed schijnbaar zijn er toch lui die het er voor over hebben o_O
Sorry hoor, maar copper is ook niet echt bijster zeldzaam, kun je prima zelf even farmen. Zelfde geldt voor runecloth trouwens (iedere vorm van cloth trouwens, uitgezonderd Felcloth en Mooncloth dan :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Miles Teg schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:00:
[...]

Sorry hoor, maar copper is ook niet echt bijster zeldzaam, kun je prima zelf even farmen. Zelfde geldt voor runecloth trouwens (iedere vorm van cloth trouwens, uitgezonderd Felcloth en Mooncloth dan :P ).
mooncloth bakken blijft ERG aantrekkelijk.. 2 felcloth kost ongeveer 3G, en dan voor 9,5-11G 1 mooncloth verkopen.. toch heerlijk.. enchanting daarentegen is iets minder.. heb een paar spamsletjes in IF lopen met lvl 300 enchants. ik zit op 162, dus kom daar nooit.. wat wel ERG leuk is, is een hele bank vol met dusts en essences volladen, en dan in 1 klap alles op AH mikken voor de laagste prijs (nog 4,5G voor stack illu dust enzo) en dan 1 dag later 120G rijker zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:35:
[...]

mooncloth bakken blijft ERG aantrekkelijk.. 2 felcloth kost ongeveer 3G, en dan voor 9,5-11G 1 mooncloth verkopen.. toch heerlijk.. enchanting daarentegen is iets minder.. heb een paar spamsletjes in IF lopen met lvl 300 enchants. ik zit op 162, dus kom daar nooit.. wat wel ERG leuk is, is een hele bank vol met dusts en essences volladen, en dan in 1 klap alles op AH mikken voor de laagste prijs (nog 4,5G voor stack illu dust enzo) en dan 1 dag later 120G rijker zijn :D
alles opsparen is natuurlijk niet zo handig zo drijf je de prijs alleen maar omlaag je kan het beter gedoseerd erop zetten. En op 300 komen moet je gewoon ff voor investeren das met alle proffesions toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MantaMania schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:42:
[...]

alles opsparen is natuurlijk niet zo handig zo drijf je de prijs alleen maar omlaag je kan het beter gedoseerd erop zetten. En op 300 komen moet je gewoon ff voor investeren das met alle proffesions toch.
als er 1 proff brak is om te lvlen is het enchanting wel.. blacksmitting is ook om te janken, maar nog enigszins te overzien.. puur grinden.. enchanting kost klauwen met geld.. nu begint het leuk te worden, omdat je van die large brilljant shards krijgt enzo (7g per stuk..)

tailoring is onwijs makkelijk lvlen.. cooking en 1st aid ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:54:
[...]
Wel jammer dat we 28 uur later open gegaan zijn dan de andere servers vanwege verlengd onderhoud, maar de duitsers op Azshara gaan er nog wel aan >:)
Die duitsers gaan er idd aan ja, magtheridon ftw !!!

Wel leuk trouwens, vanwege AQ ff cooking/fishing/first aid in 3 dagen naar 300 gelvl'ed. Is dat ook weer gebeurd :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Woei, met een beetje geluk vanavond m'n priest op 40.

Is die shadow form nu zo vet als er zoveel zeggen ? Ik kijk er namelijk wel naar uit :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DinX schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:40:

Is die shadow form nu zo vet als er zoveel zeggen ? Ik kijk er namelijk wel naar uit :p
shadowform is wel lekker, maar niet alles.

hetgene wat ik ZEER relex vind, is vampiric embrace, en dan shadow damage spammen als een wilde..

als je een sterke party heb, kan je zo je team healen.. je kan namelijk zelf niet healen in shadow form..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker weekend gehad in WoW; volgende bosses gedowned (first time off course):
- Firemaw
- Ebonroc
- Flamegor
- Chromaggus

dus @ Nefarian now ^^

Gaat lekker sinds de MT van een andere guild naar ons is gekomen (samen met een andere goede), effectief gezien hebben we nu 2 mt's ^^ Our tanking department pwns atm :)

Nefarian tot fase 2 gekregen gister (ik was daar niet bij overigens).

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:04:
Lekker weekend gehad in WoW; volgende bosses gedowned (first time off course):
- Firemaw
- Ebonroc
- Flamegor
- Chromaggus

dus @ Nefarian now ^^

Gaat lekker sinds de MT van een andere guild naar ons is gekomen (samen met een andere goede), effectief gezien hebben we nu 2 mt's ^^ Our tanking department pwns atm :)

Nefarian tot fase 2 gekregen gister (ik was daar niet bij overigens).
Als je nef gister in p2 hebt gekregen hoor je hem gewoon neer te hebben vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:09:
[...]

Als je nef gister in p2 hebt gekregen hoor je hem gewoon neer te hebben vandaag :P
Volgende ronde weer, dinsdag raiden we niet en woensdag reset de hele boel ^^. Nadat de server offline was vrijdag (onze MC-avond) heb ik zaterdag 11 uur geraid en zondag 10 uur. Vind ik wel even genoeg, ik kan daar niet zo heel erg goed tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs zonder BoS ligt dat dan toch nog steeds echt aan de tank, tenzij die ook geen lvl60 was ^^

Edit: Had ook vorige post kunnen editten, srry

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DinX schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:40:

Die 15% extra damage merk je wel behoorlijk ja :) Het is wel ff wennen omdat je niet zo maar even een renew op je knijter kunt gooien, maar daar ben je na een tijdje ook wel achter.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:21:
Zelfs zonder BoS ligt dat dan toch nog steeds echt aan de tank, tenzij die ook geen lvl60 was ^^
Mwoa, ook aan de groep. Kijk, in MC laat je de warrior 5 sunders leggen voordat je gaat schieten, en FD je af en toe. Maar in UBRS is het lang leve de zerg, en als ik m'n best doe (auto + DoT + arcane + multi) doe ik toch wel een dusdanige hoeveelheid damage dat de tank geen aggro kan houden. En als het 't wel lukt kan je altijd nog valsspelen met distracting shot ;)
BootVluchteling schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:43:
als je een sterke party heb, kan je zo je team healen.. je kan namelijk zelf niet healen in shadow form..
VE healing + damage levert wel een flinke peur aggro op trouwens, wil in ZG nog wel eens een zerker van een warrior aftrekken. Gelukkig is dat met fade geen groot probleem, maar ik heb het idee dat VE healing niet per-HP-healed aggro oplevert.

[ Voor 61% gewijzigd door Hydra op 10-01-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Heb gister de grootste lol gehad in ZG ;)
Ben gisteren namelijk gerespecced naar 20/31 (combat build dus) en met BladeFlurry doe je ziekelijk veel damage icm. Adrenaline Rush en Slice and Dice ;)

MT's die aggro niet kunnen houden en Healers die zich rothealen :D
I love it already :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het kloppen dat je geen gamecards meer kunt kopen bij freerecordshop? ik heb namelijk zonet op de website gekeken, maar ik kan de gamecards niet vinden.
(waarom moet nou juist mijn gamecard expiren op de dag dat we voor het eerst Majordomo gaan spawnen :( )

ik heb trouwens wel gezien dat je de burning crusade al kunt pre-orderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:06:
kan het kloppen dat je geen gamecards meer kunt kopen bij freerecordshop? ik heb namelijk zonet op de website gekeken, maar ik kan de gamecards niet vinden.
(waarom moet nou juist mijn gamecard expiren op de dag dat we voor het eerst Majordomo gaan spawnen :( )

Ik hoop wel dat ie eerder uitkomt dan 30-12-2006 :P Weet iemand of hier ook een Collecters Edition van uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

anders betaal je via bank dat kan nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:06:

Hmmmm...niet goed gekeken misschien?; http://www.freerecordshop...?productid=707510&navid=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

RaseriaN schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:06:
Heb gister de grootste lol gehad in ZG ;)
Ben gisteren namelijk gerespecced naar 20/31 (combat build dus) en met BladeFlurry doe je ziekelijk veel damage icm. Adrenaline Rush en Slice and Dice ;)

MT's die aggro niet kunnen houden en Healers die zich rothealen :D
I love it already :>
Aan dat soort mensen heb ik altijd een hekel, die zonodig de aggro van de MT willen afhebben, healen is dan niet leuk meer. :)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Speedy55 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:32:
Aan dat soort mensen heb ik altijd een hekel, die zonodig de aggro van de MT willen afhebben, healen is dan niet leuk meer. :)
Gewoon niet healen dan :P Moet wel leuk blijven natuurlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Hydra schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:35:
[...]

Gewoon niet healen dan :P Moet wel leuk blijven natuurlijk! ;)
pcies, gewoon 1e keer waarschuwen, 2e keer niet healen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
reddevil schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:36:
Ghe. Doet me denken aan onze laatste Onyxia, onze main healer had z'n GUI opnieuw ingericht. Heeft toen in plaats van de MT een andere priest voor ongeveer 6000HP gehealed voordat 'ie doorhad dat hij de verkeerde target had :)

*whipe*

Oops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Speedy55 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:32:
Mjah misschien heb je mn andere posts niet gelezen maar ik ben er normaal gesproken ook op tegen hoor :) Alleen deze raid hadden 4 Paladins, 2 Priests en 2 Druids bij, genoeg healing power lijkt me toch op een 20 man raid ;) En ik kwam inderdaad soms kortbij de 0HP maar dan pakte ik maar een potion en ging rustig verder met normale DPS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:36:

Mwoa, ook aan de groep. Kijk, in MC laat je de warrior 5 sunders leggen voordat je gaat schieten, en FD je af en toe. Maar in UBRS is het lang leve de zerg, en als ik m'n best doe (auto + DoT + arcane + multi) doe ik toch wel een dusdanige hoeveelheid damage dat de tank geen aggro kan houden. En als het 't wel lukt kan je altijd nog valsspelen met distracting shot ;)
Eh, ja, maar niet echt als jij lvl58 bent en de warrior lvl60. Met allebei op 60 is het niet zo'n probleem idd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach, in mijn geval was het m'n eerste instance met mn hunter nu die bijna op 60 zit. Kwestie ook van grenzen leren kennen, hoever kun je gaan voordat je agro trekt? Als ik dat eenmaal goed kan inschatten kan ik het ook beter vermijden zonder m'n dps-output overbodig veel te laten zakken.
En aangezien er nu 2 Priests, 1 Druid en een Pally bijwaren (van de 10 dus 4 spelers die kunnen healen :P ) leek het me geen ramp, en heb geen whipe veroorzaakt. :P

@Gerwen, vergeet de boog niet, ik schoot m'n pijltjes af met een Hurricane, nu niet de boog die een erg hoge max damage heeft. (Hoewel, met een proccende Improved Aspect of the Hawk tijdens Rapid Firing haal ik toch een erg fijne 260dps, dat nog 's aangevuld met multishot en arcane shot :+ ).

[ Voor 26% gewijzigd door Gaius op 10-01-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Op het moment dat je als ervaren MC/BWL guild ZG ingaat en je hebt het een beetje onder de knie, dan ga je klooien om het leuk te houden.

Warrior die bij tijdens het event bij rend door de eggs heen loopt achter het hekje (10.000 dps ftw met CoC / IAE, daarna dood :P). Gewoon bij die groep van 3 humanoids / 3 dragonkin inchargen en nuken maar.

Of zoals hydra al een keer eerder heeft gezegd: met 15 hunter UBRS doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
VE healing + damage levert wel een flinke peur aggro op trouwens, wil in ZG nog wel eens een zerker van een warrior aftrekken. Gelukkig is dat met fade geen groot probleem, maar ik heb het idee dat VE healing niet per-HP-healed aggro oplevert.
ik bedoelde eigenlijk alleen nog normale instances. dus met allemaal 50+ maurodon etc.. dan is het wel te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister de nieuwe ometh mod gedownload en geinstalleerd maar nu ben ik een bar kwijt waarin o.a. de heart stone enzo in staat. Hoe krijg ik die terug? Die ometh mod is trouwens vet uitgebreid.. Van al die mods gebruik ik er nu misschien maar een paar, echter duurt het laden van al die mods behoorlijk lang.

Wat zijn nou mods die echt belangrijk zijn voor WoW? Dat heb ik niet echt terug kunnen vinden.

Titan Bar, CT_Mod, Auctioneer.. wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:19:
ik heb gister de nieuwe ometh mod gedownload en geinstalleerd maar nu ben ik een bar kwijt waarin o.a. de heart stone enzo in staat. Hoe krijg ik die terug? Die ometh mod is trouwens vet uitgebreid.. Van al die mods gebruik ik er nu misschien maar een paar, echter duurt het laden van al die mods behoorlijk lang.

Wat zijn nou mods die echt belangrijk zijn voor WoW? Dat heb ik niet echt terug kunnen vinden.

Titan Bar, CT_Mod, Auctioneer.. wat nog meer?
Belangrijk is alleen ct_raid imo. De rest is handig etc, maar niet "echt belangrijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Geen enkele mod is belangrijk...

Hooguit CT RA tijdens een raid. Voor de rest is het allemaal luxe imo.

oei, GMTA momentje

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 10-01-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok anders formuleren, welke mods zijn niet belangrijk, maar maken het spelen van het spel wel een stuk aangenamer / makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:59:
Op het moment dat je als ervaren MC/BWL guild ZG ingaat en je hebt het een beetje onder de knie, dan ga je klooien om het leuk te houden.
Uhuh. Ik heb een stapel sneeuwballen bij me om de MT te snowballen (err) als 'ie een boss charged :) Blijft leuk :)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:27:
ok anders formuleren, welke mods zijn niet belangrijk, maar maken het spelen van het spel wel een stuk aangenamer / makkelijker?
Beetje afhankelijk van welke class je speelt en welke professions je hebt, begin daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:27:
- Scrolling combatstats is erg handig voor PvP
- Titanbar is handig
- Ik gebruik Nymbia's Perl unitframes niet zozeer voor de looks maar omdat je target's target kan instellen, dat vind ik erg handig.
- Hunterstunhelper
- Lootlink
- Cooldowntimers (abinfo dacht ik ofzo)
- ct_mailmod (massmailer), errug handig

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:35:
[...]

Uhuh. Ik heb een stapel sneeuwballen bij me om de MT te snowballen (err) als 'ie een boss charged :) Blijft leuk :)

[...]

Beetje afhankelijk van welke class je speelt en welke professions je hebt, begin daar eens mee.
Ik had het niet specifiek voor mij hoor, maar meer in het algemeen. Maar goed, bij deze: Ik ben op dit moment een Mage met prof Skinning/Tailoring @ Bloodfeathers.

Ometh mod is een verzameling van een heleboel mods bij elkaar, dus oa Titan, CTMod, Auctioneer.. maar ik wil er een heleboel uitslopen of beter gezegd, alleen de mods installeren die het spelen makkelijker maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al meerdere malen een email gestuurd naar de topic openers maar mijn guild staat er nog niet bij helaas. Het gaat om 2 guilds, 1 voor 30-59 en een 60-only guild waar mensen van de eerste guild terecht kunnen. Wij spelen op de Sylvanas server (EU PvP). Naast Nederlanders hebben we ook nog een zwik Zweden, Italianen en meer :) Dit zijn de 2 guilds:

Cobra Crusaders
Spelers: 85+
Levels: 30 tot 59
Guildmaster: Enhormuss
/w Enhormuss, Farcs, Nehi of Ingvar voor een invite

Cobra Commanders
Spelers: 13 (en snel groeiende)
Levels: Alleen voor lvl60
Guildmaster: Maghestriuss
/w Maghestriuss, TaoJin, Groin of Corstiaan voor een invite

Beetje te veel informatie om op de openingstopic te plaatsen maar i.i.g. de Guild en GM's zou zeer fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

een tijdje terug heb ik ook al een vraag gesteld over de mana conserve functie van ct raid assist tis een geweldige functie.
Maar ik heb er dus een probleem mee voor mn priest heb ik hem ingesteld en werkt ie perfect op mn flash heal alleen bij mn greater heal werkt ie voor geen meter soms healt ie gewoon terwijl het target vol zit of als ie bijna dood is abort ie hem, ik heb alle standen geprobeerd en bij mn flash heal werkt ie dus wel goed iemand een idee?
Bij mn shaman had ik hem zelfs uit staan (door de waarde op nul te zetten zoals het hoort volgens ct) en daar blijft ie nu dus al mn heals aborten word er helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:13:
Heb nu al meerdere malen een email gestuurd naar de topic openers maar mijn guild staat er nog niet bij helaas. Het gaat om 2 guilds, 1 voor 30-59 en een 60-only guild waar mensen van de eerste guild terecht kunnen. Wij spelen op de Sylvanas server (EU PvP). Naast Nederlanders hebben we ook nog een zwik Zweden, Italianen en meer :) Dit zijn de 2 guilds:

Cobra Crusaders

Cobra Commanders

Beetje te veel informatie om op de openingstopic te plaatsen maar i.i.g. de Guild en GM's zou zeer fijn zijn :)
Volgens mij was een requirement voor die list dat er alleen Nederlanders in de guild mogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:59:
Warrior die bij tijdens het event bij rend door de eggs heen loopt achter het hekje (10.000 dps ftw met CoC / IAE, daarna dood :P)
hmm, waarom voel ik me hier door aangesproken? :+

Of gewoon een heel aardig complimentje totaal de andere kan op sturen..
Kreeg een schouderklopje van een priest dat ik gewoon te ziek stond te tanken, niemand had heals nodig en ik zelf ook bijna niet... dus ik zo van "oh je hebt niets te doen dus?"
mocht haar uittesten... naakt (met 1h en shield wel) een redelijk aantal mobs staan tanken.

dat soort 'rare' dingen houd het leuk.. onze after mc ubrs zerg is ondertussen binnen 2 sec 'uitverkocht' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Ons Stormrage guild (Dawn of the Gathering) heeft the zuid zijde van ZG nu eindelijk onder controle, dropt Jeklik's Crusher opeens van Jeklik :) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19918 Druids wilden hem niet (wilden 2h met intel), warriors ook niet (mace..), andere shaman wilde alleen zulian stone axe, dus ik kreeg hem (als resto/melee shaman).

Veel mensen zijn er op het eerste gezicht niet zo gecharmeerd van (huh waarom is dit epic, zulian stone axe is toch beter, dies niet epic!) maar toen we vandaag The Razza in DM arena kilden ging ik toch even drool. DPS varieerde van 250 tot 550, abnormaal dit, windfury triple critte bijna voor 3k en tussendoor ook nog 2 procs van de Jeklik's crusher waarvan 1 crit, totaal bijna 3.6k burst (eigenlijk 4k met een frost shockje erna). Enige wat ik kon zeggen was OMG!, hier een stukje combat log

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/yoko/JekliksCrusher.jpg

Die special voegt aardig wat DPS toe want hij proct behoorlijk vaak! Hij ziet er ook nog leuk uit, techno stijl :)

[ Voor 10% gewijzigd door Yokozuna op 10-01-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

RaseriaN schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:53:
[...]

Mjah misschien heb je mn andere posts niet gelezen maar ik ben er normaal gesproken ook op tegen hoor :) Alleen deze raid hadden 4 Paladins, 2 Priests en 2 Druids bij, genoeg healing power lijkt me toch op een 20 man raid ;) En ik kwam inderdaad soms kortbij de 0HP maar dan pakte ik maar een potion en ging rustig verder met normale DPS :D
Ok maar dan hoef je ook nooit bij de 0 hp te komen, als wij er zoveel healers bij hebben gaat er niemand dood. Maar goed nee ik snapte je verhaal wel, ik denk zet er nog een smile bij, is het niet zon flame, maar goed ik was net ff te scherp denk ik. :)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Tauren (don't watch at the Newbity :P)
Maar lvl 6, maar toch. Misschien begin ik overnieuw (voor de look), maar wat vinden jullie ervan?
K heb wel een paar pics ingame-action maar die zijn natuurlijk weer .TGA exstensie! :(

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f161/tomik3791/Tyrex09-01-06.jpg

Ik heb em sinds maandag... (maar 2 uur gespeeld, mn vader pakte het spel af en is thuis (ik hield het geheim, mocht niet :P ))

EDIT:
REALTIME: Effe kijken of ik wat aan de size kan doen :?
EDIT2:

iemand uitleg thumbnail? (plaatje verkleinen via Ubb code)

EDIT3:
Filmpje :P
http://video.google.com/v...80982&q=World+of+Warcraft
_/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Laatst online: 20-11-2024
Iemand enig idee wat er op Bloodscalp gebeurde bij de poorten van AQ? ik hoorde van een guildie op msn dat er heel wat (50+) elite bugs en 3 goden?(geen idee?) werden gesummoned voor een quest, maar omdat er zoveel mensen stonden, 250+? lagte hij uit, en nu ligt de server er uit Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
meerdere mensen problemen met de server Zenedar?
Ik werdt eruit geknalt..nu kom ik er niet meer in.

- Edit -

Oke ik zie et al...das mooi klote..we waren bezig met de laatste baas in scholo :(
Zou tog wat zijn als toen toevallig me wildheart zou droppen

Voor dat iemand begint: alle comentaar over wildheart voor je houden ;)

[ Voor 55% gewijzigd door whiteclear op 10-01-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, net Ebonroc voor t eerst neer op de 2e try (W00T!!) en ineens heeft iedereen n latency van 2k+ |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:25:
meerdere mensen problemen met de server Zenedar?
Ik werdt eruit geknalt..nu kom ik er niet meer in.

- Edit -

Oke ik zie et al...das mooi klote..we waren bezig met de laatste baas in scholo :(
Zou tog wat zijn als toen toevallig me wildheart zou droppen

Voor dat iemand begint: alle comentaar over wildheart voor je houden ;)
Ik knal er net uit op vashj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik knal er net uit op vashj
Idem, world server down, this could be big.
ook wow-europe is niet bereikbaar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
hmmz handshaking 300 uur :[

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat weer lekker ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:13:

Cobra Crusaders

Cobra Commanders

horde of alliance? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:40:
[...]

- Scrolling combatstats is erg handig voor PvP
- Titanbar is handig
- Ik gebruik Nymbia's Perl unitframes niet zozeer voor de looks maar omdat je target's target kan instellen, dat vind ik erg handig.
- Hunterstunhelper
- Lootlink
- Cooldowntimers (abinfo dacht ik ofzo)
- ct_mailmod (massmailer), errug handig
Yeah! eindelijk iemand die mijn addon gebruikt :D

* Wiebbe is helemaal blij!

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 10-01-2006 21:52 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Ben ik de enige die belachelijke lag heeft met Planet Internet? ..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MJ85 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:14:
Ik ook :Y) Op Venture Co

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom Multikabel, altijd snel :P (630 kb/s die ooit 120 Kb/s was :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak kan ik op een gegeven moment niet geen NPC meer aanklikken e.d. uiteindelijk wordt ik dan gedisconnect.. Ook met Planet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Denk gewoon alle servers ...downloaden gaat nog steeds rap met 20Mbit
Sins patch 1.9 load times van 20 min 30min ..vandaag spant de kroon 1 uur en 10 minuten tot dat ik echt in level sta en rond kan/kon lopen.

* Titan bar zorgd dat die "wortel trinket" automatich in zijn slot gaat..en zodra je af stapt komt de 'zeg maar' Combat trinket weer in zijn slot.

Ik begin nu eindelijk Mc ..maar zit nog met een incompleet Magister set...ik mis nog de Boots en de Crown..
Kan ik nu beter al mijn tijd in MC steken (elke dag or when ever i can ) voor de epic set (welke is dat voor mage?) of af en toe sholo doen om compleet set te krijgen?
Gr, W

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah, na 10 minuten de lag weer weg en nadat de raid weer compleet was na dc's Flamegor op de 2e try plat. Chromaggus next up.... Gaat heerlijk deze week, niet normaal meer, gewoon 4 first downs. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20
Hier nog een planet gebruiker op deze server, niet te filmen, niet te spelen op sommige momenten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:23:
Daarom Multikabel, altijd snel :P (630 kb/s die ooit 120 Kb/s was :D )
Bwahha kabel, wat de helft van de tijd eruit ligt zeker? :9
Ik heb planet al meer dan 2 jaar, snelheid was eerst 75kb/sec, nu meer dan 600, en ik heb zowat nooit last van storingen, planet is echt een fijne provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een, zal ff testen als ik ook last heb.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem ik heb net de nieuwe patch v1.9.1 geinstaleert de uk versie.

Maar nu kan ik wow niet meer in.

Hij zegt dat het niet de goede versie is.

Hoe kan ik nu weer terug naar de 1.9 patch.

Wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

reddevil schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:36:
[...]

Gisteren een party met 2 hunters in SM. allebei met pet, die lekker bleef taunten.
Heb je dus een warrior die 1 mob op zich heet, 1 pet die een mob op zich heet, en nog een pet die een mob op zich heeft. Doe daarbij nog een mage die soms wat aggro krijgt als de pets het even niet kunnen houden.

Krijg je van die hunters maar te horen "heal pet" "heal pet". En dan verbaasd zijn dat ik zonder mana geraak als ik constant 3-4 man moet blijven healen ipv 1 tank :{
En dat zijn dan nog maar de constante heals. 1 van de warriors bleef melee gaan en kreeg dus ook wat aggro soms.

Maarja, SM, "leer-instance" hè :p

[ Voor 3% gewijzigd door DinX op 10-01-2006 23:54 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:06
We hebben toch meer problem met Firemaw dan ik ik eerst dacht.

Soms, nadat een paladin bubble pulled gaat hij meteen naar de healers and dat is dus een wipe. Beetje raar, want de MT was op 10% dus hij krijg wel dmg. Zal wel een sunder gemissed hebben :|

Vanavond wastie op 40% oid, en het ging fout toen een offtankg KB kreeg, Firemaw draait bij en shadowflamed de healers. Poef, 10 healers dood. Heb maar even wat movies bekeken we gaan nu de volgende posities gebruiken

http://img.photobucket.co...lisallweare/elfiremaw.jpg

Dat ziet er vrij goed uit en hopelijk gaat hij deze week neer. (iemand verder nog tips?) :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb het antwoord al gevonden Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif :
Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/1wow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/2wow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/3wow.jpg

getting busy :

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/4wow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/5wow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/6wow.jpg

the dragons in humanoid form :

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/7wow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/8wow.jpg

sadly, but as expected, kalimdor then crashed before the sequence was over then it turned into a mad fucking ruck. again, totally awesome

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f357/moonymaster/9wow.jpg
Net op bloodscalp 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gratz @ Bloodscalp, da's het bronzen stukkie van de sleutel tot de poort als ik het goed heb.

Op Ravencrest waren ze gisteren bezig met die groene draak (argh, naam kwijt), op Bladefist moeten de Champion nog Neutral worden meen ik.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op stormreaver zijn we bezig met die draak in moonglade. Klein probleem: er zijn zoveel NPC's en spelers aanwezig dat de server het simpelweg niet aankan. Er is sprake van huge lagspikes. Misschien maar even snachts met een aantal guilds afspreken om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Net in een party van vijf twee mensen die er constant afgegooid werden en +5000ms lag hadden, beiden Planet. Andere drie nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Exitium schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:54:
[...]

Net in een party van vijf twee mensen die er constant afgegooid werden en +5000ms lag hadden, beiden Planet. Andere drie nergens last van.
Heb nooit ergens last vna gehad, maar nadat gisteren de servers eruit waren geklapt ging het fout.
Werd constant gedisconnect, en als ik niet direct geDC'd werd dan had ik eerst 2 minuten lag en ging ik er daarna alsnog uit.
Uiteindelijk als laatste redmiddel wbd/wtf maar weggegooid en me hele UI weer opnieuw configgen... *cry*. Werkte gelukkig wel, maar heb een complete Strat SS (moesten Orbs hebben) run nodig gehad om me UI te configgen, tot irritatie van de mage en warrior welke elke keer pas tegen de 20% hp heals kregen :+ "Oeps... jah moest nog ff me tooltip en decursive bijstellen... :+ "

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG!

http://forums-en.wow-euro...9843&p=1&tmp=1#post769843
As part of our ongoing efforts to improve the overall performance of our European platform we will relocate the following Realms to a different data centre. This transfer will start during tomorrow's maintenance (Wednesday, 11th January):

Arthas
Azshara
Blackmoore
Blackrock
Gilneas
Kargath
Khaz'goroth
Lothar

As a safety precaution, the Realms listed below will also be taken off-line whilst this data transfer takes place. We expect all of these Realms to be unavailable for approximately 24 hours from the start of the maintenance. These Realms are scheduled to be back on-line by the morning of Thursday, 12th January and we will notify you in advance in the event of an early or delayed completion.

As a result of this inconvenience, all players with an active character on the affected Realms will be receiving a two-day game time extension. Players with an active character on the Realms that have experienced performance issues will be receiving an additional two-day time extension to a total of four days time extension. These include the eight realms listed above and those realms marked as receiving four days extension in the list below.

We'd like to thank you for your continued patience and support while our team work on resolving these issues and finding an effective long-term solution.
English realms
Ahn'Qiraj (2 days game time extension)
Bronzebeard (2 days game time extension)
Chromaggus (2 days game time extension)
Dentarg (2 days game time extension)
Drak'thul (2 days game time extension)
Earthen Ring (4 days game time extension)
Emeriss (2 days game time extension)
Executus (2 days game time extension)
Khadgar (2 days game time extension)
Kul Tiras (2 days game time extension)
Mazrigos (2 days game time extension)
Moonglade (2 days game time extension)
Ravencrest (4 days game time extension)
Runetotem (4 days game time extension)
Shadow Moon (4 days game time extension)
Shadowsong (4 days game time extension)
Shattered Hand (4 days game time extension)
Silvermoon (4 days game time extension)
Skullcrusher (4 days game time extension)
Spinebreaker (4 days game time extension)
Steamwheedle Carrtel (2 days game time extension)
Stormrage (4 days game time extension)
Stormreaver (4 days game time extension)
Stormscale (4 days game time extension)
Talnivarr (2 days game time extension)
Terenas (4 days game time extension)
Thunderhorn (4 days game time extension)
Trollbane (2 days game time extension)
Turalyon (4 days game time extension)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch handig zo'n alt char op Executus :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiscoveryW3 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:43:
Ik begin nu eindelijk Mc ..maar zit nog met een incompleet Magister set...ik mis nog de Boots en de Crown..
Kan ik nu beter al mijn tijd in MC steken (elke dag or when ever i can ) voor de epic set (welke is dat voor mage?) of af en toe sholo doen om compleet set te krijgen?
Gr, W
Yup, gaan voor Arcanist. (Tier1 set voor mages, dropt uit MC) Dus zoveel mogelijk tijd daarin steken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

er staat wel bij active character he dus ik neem aan dat je er af en toe mee speelt niet dat ik weet hoe hun dat zien.
Wel weer balen hoor ik hoop dat het hierna een stuk beter gaat.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.