Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

-SaveMe- schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:08:
Weet iemand hoe je de combat log zo mooi geformat krijgt zoals in dit screenshot?

EDIT:
Zoals rechtsonderin bedoel ik dan :9
yep, dat is hitsmode. Het staat ergens in de handleiding hoe je met meerdere colommen kan werken.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:18:
Ik ben nu mijn mage 52 is voor de gein een rogue begonnen op vashj, moet zeggen dat me dat vele malen beter bevalt :9
ik vind een mage velen malen sterker dan een rogue.. een mage kan veel eerder sheepen.. begin Q's waren erg moeilijk, en 2 mobs tegelijk als rogue is bijna een no-go.. mage kan er wel minimaal 2 hebben, soms 3 met frost spell..
Gisteren hadden we een blije rogue, bijna geen repairkosten meer

hij had een neefje even met een nieuwe char laten spelen, neefje wilde wilde daarna die char even deleten en delete toen zijn main char... ticket gestuurd en hij heeft z'n char teruggekregen... naakt

say bye bye to:

Nightslayer Cover
Onyxia Hide Backpack
Head of Onyxia Onyxia
bloodfang hood Onyxia
Nightslayer Boots
core hound tooth
Nightslayer Belt
Nightslayer Gloves
Nightslayer shoulderpads
Nightslayer Bracelets
Wristguards of Stability
Gutgore Ripper
Nightslayer Pants
/cry : :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:05

SkyStreaker

Move on up!

SkyStreaker schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 01:53:
Hoe kan ik het chatfont kleiner dan 10 krijgen, ik kan het echt nergens vinden! Ook niet via een addon ofzo, helaas...
Iemand? :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
-SaveMe- schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:08:
Weet iemand hoe je de combat log zo mooi geformat krijgt zoals in dit screenshot?

EDIT:
Zoals rechtsonderin bedoel ik dan :9
lijkt mij op titan panel. heb het zelf ook maar niet dat de logs zo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Yay !!! exomna heeft ragnaros gedowned op trollbane : D

50 secs over voor 2e sons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.warcraftrealms.com/search.php?search=legolass
zucht :r

On a side note, ik heb mijn eerste rare ring binnen woo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:12:
Yay !!! exomna heeft ragnaros gedowned op trollbane : D

50 secs over voor 2e sons :D
en 3x onyxia in 1 week is ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag flink stukkie zitten grinden, weer wat goud dichter bij mijn epic mount :)

Ook ff mijn UI gerevamped, was er wel aan toe, het was een zootje :p
Voor de geinteresseerden: Screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Wiebbe schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:49:
[...]

yep, dat is hitsmode. Het staat ergens in de handleiding hoe je met meerdere colommen kan werken.
Thanks, gelijk even proberen!

EDIT:
Hmmm, niet te vinden op ui.worldofwar.net?

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 08-01-2006 17:39 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker is dit. Ik lekker my Blacksmithing skill omhoog werken. Ga ik lekker 11x Runed Copper Belts (allemaal oranje kleur). Kom ik achter na ze te maken te hebben, dat ik niet omhoog ben gegaan met mijn skills. Ik ben gewoon 110 copper kwijt :( Iemand anders hier ooit problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje heeft een trail account, en nu blijft dat hij niet met een AH kan werken, en dat hij ook niet kan ruilen met mij. Heeft iemand een omweg voor deze beperking zodat we wel kunnen ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:43:
Mijn broertje heeft een trail account, en nu blijft dat hij niet met een AH kan werken, en dat hij ook niet kan ruilen met mij. Heeft iemand een omweg voor deze beperking zodat we wel kunnen ruilen?
Zijn er mensen op je server die je kan vertrouwen?
Zo ja, dan kan je hun hulp vragen en eerst met hun ruilen, die dan weer met je broer ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het probleem nu juist, hij kan met niemand ruilen, ook niet dat mensen iets aan hem willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:01:
dat is het probleem nu juist, hij kan met niemand ruilen, ook niet dat mensen iets aan hem willen geven.
dat is een beperking van het trial account, je kan geloof ik niet ruilen, niet op AH en niet chatten in de trade channels ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zucht, ipv dat Blizzard alleen het aanmaken van nieuwe chars op bepaalde realms heeft gestopt, hebben ze nu ook queues toegevoegd. \o/
Nou ja, hopen dat dat voorbij is als de nieuwe hardware er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:33:
Zucht, ipv dat Blizzard alleen het aanmaken van nieuwe chars op bepaalde realms heeft gestopt, hebben ze nu ook queues toegevoegd. \o/
Nou ja, hopen dat dat voorbij is als de nieuwe hardware er is. :)
Queues bestaan al sinds de beta. Realms worden gewoon nu drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
Sjeezus, heb ik weer zeg, noobmode aan:

4 plaatsen vrij bij ony, ik mocht mee. Wist alle tactics wel, had ook pots enzo. Wil ik die rand opjumpen, dood. :/ Niemand zegt ook effe dat het handig is om een pot te gebruiken...
/noobmodus

Tot en met 53% gekeken, toen moest ik release spirit.. En met een /random kreeg ik onyxia hide bag :)
Ook was dragonstalker helm, de sinew, helm of wrath, ancient cornerstone grimmoire gedropped.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:37:
[...]

Queues bestaan al sinds de beta. Realms worden gewoon nu drukker.
Eh nee, ze hebben de hoeveelheid mensen die erop kunnen vermindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:48:
[...]

Eh nee, ze hebben de hoeveelheid mensen die erop kunnen vermindert.
Ja, en dat hebben ze gedaan omdat de realms drukker worden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
omigawd, 580 in queue en avg wait time is 25 min.... :/

Dit gaat dus nergens meer over. Ik verwacht wel dat dragonmaw ook een 2de transfers krijgt, net als bloodscalp had.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Eranikus gedowned op Skullcrusher.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damned.. wat ik alleen niet snap is... Ik word zomaar gedisconnect, daarna wil ik weer inloggen (al akir) wachtrij van 220 mensen, en dan wanneer ik aan de beurt ben word ik weer gedisconnect, terwijl ik op Executus wel gewoon kan spelen, zonder gedisconnect te worden, en ja ik weet dat al akir vol zit maar, na de wachtrij moet je toch gewoon kunnen spelen :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t zit overal stampvol, op stormrage ook en dat terwijl we altijd zo'n rustige realm waren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
had je maar een orginele naam moeten verzinnen.. legolass.. hallo.. zo heet elke LOTR wannabee.......

ik heb 4 verschillende namen, redelijk orgineel, maar komen toch ook max 10x voor..

bootje, boertje, blondje, bikkeltje...

vraag me af hoe die mensen erop zijn gekomen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Woei, nieuw guild gejoined, hopies lvl60's en zijn bezig in ZG. En vandaag m'n eerste Beaststalker ding binnen, en de worldenlarger voor "slechts" 5g kunnen kopen. :)

O ja, en een schematic voor de Dark Iron Gun geleerd (drop), waarvan de mats meer waard zijn dan het geweer zelf :P

[ Voor 32% gewijzigd door Gaius op 08-01-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Eindelijk eindelijk eindelijk!
Me allereerste epic :D
Lawbringer Chestguard :)

8 van de 10 bosses in Molten Core neer gehaald, nu alleen wachten tot dat iemand zijn reputation hoog genoeg is om naar Majordomo te gaan en daarna naar Raggie :)

[ Voor 11% gewijzigd door Loev op 09-01-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:00:
Eindelijk eindelijk eindelijk!
Me allereerste epic :D
Lawbringer Chestguard :)

8 van de 10 bosses in Molten Core neer gehaald, nu alleen wachten tot dat iemand zijn reputation hoog genoeg is om naar Majordomo te gaan en daarna naar Raggie :)
je bedoelt 7 iemanden met honored rep en klaar met de questline om domo te sumonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

BootVluchteling schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:50:
[...]

had je maar een orginele naam moeten verzinnen.. legolass.. hallo.. zo heet elke LOTR wannabee.......

ik heb 4 verschillende namen, redelijk orgineel, maar komen toch ook max 10x voor..

bootje, boertje, blondje, bikkeltje...

vraag me af hoe die mensen erop zijn gekomen B)
Er zijn maar 2 man met mijn naam O+ Elyva. Heb eindelijk trouwens een leuke belt... + 372 spelldamage ftw :D (En 30 frost :p) Heb ook nog eens Mind Quickening Gem weten te bemachtigen vandaag. Leuk dingetje. 25% sneller casten voor 20 sec en 5 minuten cooldown. Zelfde emote als Arcane Power >:)

/me Elyva is happy.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zojuist Vaelastrasz down en Stormrage dropte! En door stom toeval was één van de Druids gedissed en waren de andere Druids offline, dus heb ik [Stormrage Belt] voor minimum bid gekregen. Drie-set bonus is echt top! :)

/Snappie gaat lekker dromen vanavond :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:19:
[...]

je bedoelt 7 iemanden met honored rep en klaar met de questline om domo te sumonnen :)
1 persoon is genoeg :+ ff kost alleen wat shards en tijd om hem heen en weer te sumonnen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Gister met m'n guild voor het eerst gegaan voor een serieuze try op ragnaros, allereerste poging kregen we hem tot 39%. Aangezien we toch wel tevreden waren over de eerste poging zijn we toen naar LBRS gegaan om de buff te halen. Toen 2e try met lekker wat FR begonnen, fase 1 ging prima totdat ineens de sons kwamen omdat ctra ons dat vergeten was te vertellen :P
Toch de sons nog neergekregen en begonnen aan de laatste fase.... op 15% ofzo ging 1 van de MT's dood (sirdalord), maar iedereen bleef alles geven en op 1 seconde voordat de 2e wave sons spawnde ging ragnaros neer :D
Eerste avond van serieuze try's op de 2e poging, niet verkeerd dacht ik zo _/-\o_

http://wow.madkow.nl/ragnarosdown.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 19:54
Zo onze guild heeft zaterdag het eerste ninja incident meegemaakt.

De baas na gehennas (garr denk ik) ging op de eerste try neer, loot : Cenarion helm, Arcanist crown, een epic zwaard en wat epic leggins (volgens mij warrior) en nog een random epic. Blijkt dat ML niet aanstaat (huh ? wtf) Iedereen passed.. op een knakker na, Mage, die greed alles oO...

Uiteraard veel boosheid en onbegrip. De persoon in kwestie spreekt nauwelijks engels, we nemen maar even aan dat ie het niet heeft verstaan dat ie moest passen :S

Beetje jammer dat de gozer in kwestie niet meer online is geweest sinds zaterdag. VOlgens mij is ie zo geschrokken.. hij kreeg toch een shitload over zich heen :S

Gisteren is er gesproken met een GM ; volgens hem kan het allemaal wel geregeld worden mits onze lootert online komt...

lekkah dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:22:
Vandaag flink stukkie zitten grinden, weer wat goud dichter bij mijn epic mount :)

Ook ff mijn UI gerevamped, was er wel aan toe, het was een zootje :p
Voor de geinteresseerden: Screenshot
Ey jij hebt de oude versie van de NurfedUI nog :P

Nieuwe moet je installeren man :) Stuk overzichtelijkere cirkeltjes om je heen (die hp/mana dingen om je char) en je bent dat stomme model van je target kwijt :)

PS: waarom heb je geen shardtracker geinstalleerd man? Dat is echt *de* addon voor warlocks. Krijgt 4 knopjes om je map heen waarmee je snel HS, SS, Pets en weetik wat kan summonen. Echt stukken efficienter dan er een complete bar voor opofferen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 09-01-2006 08:56 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Qoriox schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:56:
Zo onze guild heeft zaterdag het eerste ninja incident meegemaakt.

De baas na gehennas (garr denk ik) ging op de eerste try neer, loot : Cenarion helm, Arcanist crown, een epic zwaard en wat epic leggins (volgens mij warrior) en nog een random epic. Blijkt dat ML niet aanstaat (huh ? wtf) Iedereen passed.. op een knakker na, Mage, die greed alles oO...

Uiteraard veel boosheid en onbegrip. De persoon in kwestie spreekt nauwelijks engels, we nemen maar even aan dat ie het niet heeft verstaan dat ie moest passen :S

Beetje jammer dat de gozer in kwestie niet meer online is geweest sinds zaterdag. VOlgens mij is ie zo geschrokken.. hij kreeg toch een shitload over zich heen :S

Gisteren is er gesproken met een GM ; volgens hem kan het allemaal wel geregeld worden mits onze lootert online komt...

lekkah dan :S
Wat dacht je van onze 'ninja' actie dan: een warrior denkt al een tijdje (maand ofzo) na over vertrekken naar een andere guild. Wij wisten van niks, ondertussen krijgt ie 5 of 6 might items omdat andere warriors bijna alles hadden en hij redelijk wat dkp had.
Nu issie vertrokken... weg might :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:08:
[...]

Wat dacht je van onze 'ninja' actie dan: een warrior denkt al een tijdje (maand ofzo) na over vertrekken naar een andere guild. Wij wisten van niks, ondertussen krijgt ie 5 of 6 might items omdat andere warriors bijna alles hadden en hij redelijk wat dkp had.
Nu issie vertrokken... weg might :(
Mja, hij had wel de dkp ervoor niet dan? Of is iemand al z'n dkp kwijt als ie erover denkt om te vertrekken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 13-09 11:14
Tja.. die DKP heeft hij gewoon verdient. Snap wel dat het vervelend is, maar het was zijn goed recht om die DKP uit te geven voordat hij wegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Phantom schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:16:
Tja.. die DKP heeft hij gewoon verdient. Snap wel dat het vervelend is, maar het was zijn goed recht om die DKP uit te geven voordat hij wegging.
hij had niet alle dkp al verdiend, want hij stond negatief na 2 iems ofzo (zero sum), maar de items die dropte hadden de meeste al. Aangezien hij de nieuwe MT zou worden hebben we de overige items gegeven in de verwachting dat hij die punten toch wel terug zou verdienen, maar dannog. Als je weet dat je weggaat is deze actie gewoon *@#)&#*&@$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Iemand wat tips voor ragnaros ?

We hebben net niet genoeg dps lijkt het krijgen em max denk ik net iets onder 50 % pre-sons.

En tips voor de suns zouden erg handig zijn.

Ook verliezen we nogal wat mensen in de pre-sons face en in de sons hoeveel losses moet je ongeveer hebben om em te kunnen downen?(dus niet hebben ;) ).

Beste wat we gedana hebben was 16 % maar gister kregen we em daar niet eens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
luppien schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:21:

We hebben net niet genoeg dps lijkt het krijgen em max denk ik net iets onder 50 % pre-sons.

Ook verliezen we nogal wat mensen in de pre-sons face en in de sons hoeveel losses moet je ongeveer hebben om em te kunnen downen?(dus niet hebben ;) ).

- ranged voor rotsen zetten zodat ze niet knockback in lava krijgen;
- voor start combat fire res pot drinken allemaal, dan nog 1 in combat
- elixer of mongoose voor hunter en rogues
- greater arcane elixers voor mages, locks
- lbrs buff voor allen
- ony buff vlak voor rag halen

sons moet je zorgen dat mensen met mana uit de buurt blijven, druids kunnen beer gaan voor wat extra tanken, direct na sons mana pot drinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Qoriox schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:56:
Mja. Sowieso stom dat je group loot aan hebt staan. Zelf werken we altijd gewoon met FFA, in onze alliance zijn maar 1 keer problemen geweest (Hunter die Core Leather en Zul coins verkocht), en die is toen na 1 waarschuwing (bij het verkopen van Zul coins waar 'ie 'need' op rollde) gekicked. Echte ninja acties (waar het gaat om epics e.d) zijn insta-kick.

Alleen lijkt me bovenstaand geval meer een kwestie van iemand die het gewoon niet snapt. In een raidguild/alliance is het gewoon belangrijk dat je niet iedereen zomaar meeneemt, raid rules FTW! Bovenstaande verhaal lijkt een beetje op een UBRS run (wil toch wel eens m'n devout chest hebben) een paar dagen terug, Hunter rollde 'need' op een BoP blue "of the elements" ding. Mensen beginnen meteen moord en brand te schreeuwen en te roepen dat alle guilds 'em moesten blacklisten. Vond ik nogal overdreven, die Hunter wist gewoon niet beter. En die raid leader had ook niet gemeld wat de looting rules waren.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:27:
[...]
Bovenstaande verhaal lijkt een beetje op een UBRS run (wil toch wel eens m'n devout chest hebben) een paar dagen terug, Hunter rollde 'need' op een BoP blue "of the elements" ding. Mensen beginnen meteen moord en brand te schreeuwen en te roepen dat alle guilds 'em moesten blacklisten. Vond ik nogal overdreven, die Hunter wist gewoon niet beter. En die raid leader had ook niet gemeld wat de looting rules waren.
hmmz als je op lvl 60 nog niet beter weet ga ik toch echt wel mijn twijfels trekken hoor :/
nog maar een paar 100 Dark Iron Residue en ik kan Black Dragonscale Boots maken \o/ eindelijk

Iron grinden suckt nu nogal erg met het AQ gathering trouwens
prijzen zijn echt skyrocketed 3g voor een stack runecloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 12-09 20:59
Vrijdag onze eerste Chromaggus kill (3 dagen na eerste firemaw kill) en wat dropte :
Chromatically Tempered Sword ME :)
Claw of Chromaggus Sikklebell
en 2x judgment. Super geluk met de drops zeg. Nu lekker spelen met de adds van Nef.

Maar wat is CTS een vet ding zeg pff, kwa looks en dmg, kan mijn Vis'kag weer de bags in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
-=BoKKiE=- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:36:
[...]

Maak daar maar 5g per stack van op Dunemaul :-)

*Bhender doet goede zaken met zijn 30 opgespaarde runcloth stacks:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
luppien schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:21:

De pogingen van Exomna waren tot nu toe steeds zo rond de 55-58% pre-Sons en dan maximaal 33% post Sons, wave 2, wipe. Gisteren echt met een gemotiveerde groep het echt serieus geprobeerd. We banishen 3 Sons eenmalig, de MT's proberen er zoveel mogelijk op te vangen (een MT kan er makkelijk 3 tanken) aan de kant waar Ragnaros wordt getankt, de rest van de raid bemoeit zich zelfstandig met de andere loslopende Sons. We hebben het geprobeerd te sturen met MT targets etc, maar dat werkte niet goed. Zelf-initiatief ftw! Belangrijk is het spelletje "pimp up the raid" te spelen met iedereen als je het voor het eerst echt serieus wil proberen. In elk geval is de hoeveelheid knockbacks een stuk minder als de MTs met de LBRS buff zijn uitgerust, en meer mensen resisten de AOE vuurballetjes van Ragnaros. Hierdoor kan iedereen net even langer nuken, blijft de aggro beter hangen op de MT, etc. Daarnaast: Flasks, Spellpower potions, Firewater, Mongoose, Strength, Fire Protection Potions, verschillend eten, sharpening stones op offhands, priests die wanden op Ragnaros tijdens regennen in de mana-rotation. Pers alle dps uit je raid die er in zit. Op die manier gingen wij gisteren in poging 2 (poging 10 overall, serieuze poging 7) naar 38% pre-Sons, Sons dood in 75 seconden, Ragnaros plat. Daarna ook Onyxia nog even omgelegd als toetje. Mooie PVE dag voor Exomna gisteren.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Was zeker een mooie dag Massie ;) Erg blij met mijn Stormrage broek :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:36:
hmmz als je op lvl 60 nog niet beter weet ga ik toch echt wel mijn twijfels trekken hoor :/
nog maar een paar 100 Dark Iron Residue en ik kan Black Dragonscale Boots maken \o/ eindelijk
Cool!

En wat dat niet beter weten; pff. Half de level 60 spelers hebben zichzelf ongeveer solo naar 60 gegrind lijkt het wel. Vooral met Hunters heb je dat veel lijkt het wel. En heel veel mensen beginnen juist met UBRS runs omdat er daar erg veel van zijn, en je zonder problemen kunt 'slacken'. Jammer alleen dat zulke groepen van vaak verder op de instance problemen krijgen.
5 gold bij ons, terwijl ik ze eerst voor 2 gold niet kwijtkon. Mooizo!

Oh, van 't weekend een soul pouch (20 slots) voor m'n level 12 lock gemaakt. Deze gister middag even in een bag slot gezet, en had zo iets van "kan 'em net zo goed even vullen". Nou, lock is nu dus level 16 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had gelukkig mijn raptor (als undead) al een tijdje binnen voordat die prijzen van runecloth helemaal de lucht in gingen ik kocht ze meestal voor 1.50 van vrienden of grats van guildies (K).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Op een gegeven moment had ik voor 30g aan runecloth gekocht, dat allemaal ingeleverd voor AQ. en de greens (en 1 blue) gedissed. De essences en shards weer op de AH gezet en toen was ik 60 rijker (nettowinst 30g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:52:
[...]

Cool!

En wat dat niet beter weten; pff. Half de level 60 spelers hebben zichzelf ongeveer solo naar 60 gegrind lijkt het wel. Vooral met Hunters heb je dat veel lijkt het wel.
Ach, je hebt zelf een hunter, je weet dus zelf ook dat 't solo enorm makkelijk speelt met een hunter. :)
Dus waarom zou je groupen (het sociale aspect daargelaten) als je zelf solo bijna alles kunt, incl. elite-quests? Meer loot, meer xp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:29:
[...]

:*) Dank! Ik hoop dat er voor jou in die instances ook nog wel lekkere gear dropt? Mijn Aim is momenteel full SC set, en de felstriker van Rend, maar dat geluk zal ik wel nooit hebben ;(
SC Sucks Big time
Je kunt beter voor de de delen met + % Crit en Dodge daar heb je meer aan dan je SC set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

reddevil schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:18:
[...]

hij had niet alle dkp al verdiend, want hij stond negatief na 2 iems ofzo (zero sum), maar de items die dropte hadden de meeste al. Aangezien hij de nieuwe MT zou worden hebben we de overige items gegeven in de verwachting dat hij die punten toch wel terug zou verdienen, maar dannog. Als je weet dat je weggaat is deze actie gewoon *@#)&#*&@$.
Mja wat moet je anders met die items? Disenchanten? Echt eewig zonder als iemand het kan gebruiken.

Dat is ook de reden dat wij met een lootqueue werken. Als je #1 staat, dan mag je rollen voor een item (als het multi-class is). En als het bijv Arcanist is en je bent mage hoef je niet te rollen en krijg je het item, mits je wilt anders gaat het naar #2, enz. En dan drop je naar onderen van de lootqueue.
Zo worden epix over iedereen verdeeld.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:22:
[...]

SC Sucks Big time
Je kunt beter voor de de delen met + % Crit en Dodge daar heb je meer aan dan je SC set
Je bent de zoveelste al }:O

Ik heb al meerdere malen vermeld dat ik die set gewoon graag compleet wil hebben ...

Is dat een doodzonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
HTT-Thalan schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:25:
[...]

Je bent de zoveelste al }:O

Ik heb al meerdere malen vermeld dat ik die set gewoon graag compleet wil hebben ...

Is dat een doodzonde?
Nee denk het niet. Ik wil ook perse me Wildheart nog compleet hebben ( 39ste run alweer voor de cap) heb nu 7/8 en dat stoort me enorm. Ook al weet ik dat ik de set toch vervang met cenarion en DM items :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:27:
[...]

Nee denk het niet. Ik wil ook perse me Wildheart nog compleet hebben ( 39ste run alweer voor de cap) heb nu 7/8 en dat stoort me enorm. Ook al weet ik dat ik de set toch vervang met cenarion en DM items :S
heb nooit me elements gespaard, wel opgepakt wat ik vond, maar vond al snel 'betere' items ^^

btw zolang de runecloth niet hoger stijgt dan 3x de oude waarde (1g50s x 3 = 4g50s voor trollbane) ben je nu goedkoper uit met je rep dan voorheen gezien je per 20 runecloth nu 75 rep kan halen bij een fraction itt de 25 eerst

dus voor 3g een stack runecloth is cheaper rep dan voorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren in UBRS de elements shoulders en vestment gekregen, maar ik heb EF shoulders :-) Ik deed een greed roll, maar had geluk. Tevens Ten Storms helmpje gekregen bij Onyxia, gister leuk dagje :-) Al heb ik geen drol aan elements, tis toch leuk om de set compleet te hebben, op de boots na, en ja hij is erg lelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
SiNisTrAD schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:39:
Vrijdag onze eerste Chromaggus kill (3 dagen na eerste firemaw kill) en wat dropte :
Chromatically Tempered Sword ME :)
Claw of Chromaggus Sikklebell
en 2x judgment. Super geluk met de drops zeg. Nu lekker spelen met de adds van Nef.

Maar wat is CTS een vet ding zeg pff, kwa looks en dmg, kan mijn Vis'kag weer de bags in.
Jij bent niet alleen happy hoor :p ik ook met me claw, zeker nu je ziet hoeveel dmg ik doe ;p met CoE doe ik hits van 950 en gister bij ragnaros outdamagde ik iedereen en had ik 9% van de totale dmg gedaan. (en nee de rest slacked niet als je rag 1 minuut voor sons dood hebt ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Mijn Dreadmist spullen heb ik gedisenchant zodra ik Fellheart/Nemesis kreeg :P

Vanavond weer eens Vaelastrasz een bezoekje brengen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jaguar645 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:55:
Mijn Dreadmist spullen heb ik gedisenchant zodra ik Fellheart/Nemesis kreeg :P

Vanavond weer eens Vaelastrasz een bezoekje brengen \o/
bezoekje? tuin op ze buik bedoel
ff mijn schild terugpakken wat ie gestolen heeft :P
(check guildforum voor mijn vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
gaat weer eens richting forum dan ;p en idd dat tuintje gaat hij eens krijgen ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Laatste keer dat er bij mij geninja'd is is al weer even geleden. ^^

Zaterdag wel een guildie gekickt. Gozer was midden in IF iemand grandioos voor lul aan 't zetten en werd door wat officers gevraagd ermee te stoppen op /g. Bleef doorgaan, nog een keer verzocht om de guild geen slechte naam te geven terwijl ik meelas. Z'n reactie: "stfu, i do what i want". Kick, alt kick en klaar. Later bleek dat 'ie zich wel vaker misdragen had op /1 in STV. De gozer die 'ie lastig viel sprak me later ook nog even aan, bleek een RL friend te zijn. :/ Gozer zei later zelf dat 't z'n broertje was, maar dat geloven we geen van allen echt. GL steunt me in ieder geval 110% zei 'ie. ^^

Zaterdag ook m'n record het-langst-in-een-party-zitten verbroken, ruim 13.5 uur met dezelfde persoon. :P Runs naar Gnome en SM gedaan, elite dragons voor die quest in Badlands met twee man gedaan en veel lol gehad. ^^ Ook gelijk mining 300/300 gedropped voor enchanting. Gebruik m'n BS nauwelijks (as in, als iemand wat nodig heeft en me de mats brengt, craft ik het) en vond het zonde er dan ook mining bij te hebben. Geldproblemen heb ik niet (dit weekend bijna 140g verdiend met als enige waardevolle drop een righteous orb in Strat SS 5 man) dus daarvoor hoef ik mining ook niet te houden. Zag gisteren dat ik m'n hele bank op m'n alt vol had staan met dust en allerlei soorten shards, tot large brilliant shards op m'n lvl 29 aan toe. :D Vanavond dus even enchanting omhoog werken.

Verder gisteren nog even UBRS gedaan. We zouden naar ZG gaan, maar een paar mensen konden onverhoopt niet mee dus hadden we mensen tekort. Er werd over gedacht mensen uit IF mee te nemen, maar toen ik voor de gein de opmerking maakte dat we een hele goeie UBRS groep hadden besloten we daar maar heen te gaan. Bij de eggboss moest één van de twee warriors ook weg, dus toen ben ik maar gaan tanken. Pally's en single mob tanken is gewoon perfect. :D Mage en hunter blij met hun set items die dropte, en zelf de Draconian Deflector gehaald. Wel de roll op Bloodmoon Cloak (prachtig bij full LF :P) verloren. Nog drie items te gaan uit UBRS dus, LF shoulders en chest en de cloak. ^^

Programma: Maandag Maraudon, dinsdag Zul'Farrak. (yay, end game instances ftw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
mjah langste record heb ik niet echt idee van, maar aangezien we meestal lower alt spelen op een weekend dag ofzo, best lang.

"vroeger" echt een hele dag tot diep in de nacht doorgespeeld met 2 vrienden om maar lvls te halen en te questen.... gouwe ouwe tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://fohguild.org/news/Bluegreen3.jpg

me wanty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Zo dat is wel heel fansoenlijk eigenlijk voor een 'free' profession! Zal wel niet zo makkelijk te halen zijn.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gimme (4x maal graag, 300 cooking op al mijn chars ftw >.< )

hmmz is een quest, thuis ff kijken wat de requirements zijn

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 09-01-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ik ben nog helemaal blij van het weekeind we hadden eindelijk een super geslaagt mc weekeind.
Vrijdag luci, magmadar en gehennas dood allemaal in de eerste try en op zaterdag garr en geddon neer beide een first kill voor onze guild. Geddon was tevens de eerste keer dat we hem probeerde. Beide gingen de 3e try van die dag neer, 3 groepen flamepacks gekilled zonder wipes.
Wel gaaf onze guild staat namelijk niet zo heel goed bekent op de server helaas en veel hadden ook al voorspelt dat wij nooit langs garr of de flamepacks zouden komen.

ps eleamer ik heb je op de lijst toegevoegd dus als er is kan je de volgende keren mee, helaas voor jou (gelukkig voor ons) hadden we na dit weekeind al weer een hele berg aanmeldingen liggen voor de komende keren en mensen die de guild wilden joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, waar kan ik tactics vinden over MC ?

Voor ZG heb ik eigenlijk alles wel op een rijtje staan, maar voor MC eigenlijk nog niet zoveel kunnen vinden op 1 of andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:34:
[...]

gimme (4x maal graag, 300 cooking op al mijn chars ftw >.< )

hmmz is een quest, thuis ff kijken wat de requirements zijn
AQ quest ;)
Broodlord slopen, head looten, neutral met bronze dragonflight worden.. dan nog wat quests n stuff doen en je krijgt de recipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:39:
[...]

AQ quest ;)
Broodlord slopen, head looten, neutral met bronze dragonflight worden.. dan nog wat quests n stuff doen en je krijgt de recipe :)
hmmz dit vind ik dus echt weer triest van blizzard :/

ik heb even de hele questline etc opgezocht en als ik het goed begrijp kunnen dus maar iets van 2 a 3 mensen dat recipe op dit moment krijgen evenals een paar andere dikke epic rewards in die questchain :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Gimbooze schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:39:
[...]

AQ quest ;)
neutral met bronze dragonflight worden.. Hf farming :Y)

Wij hebben op de server nu 1 char welke neutral is. Dit voor de scepter quest om de gates van AQ te openen. Zijn gok ik zo'n 60 man 2 dagen continue aan het farmen geweest om hem neutral te krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
-=BoKKiE=- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:43:
[...]

ik heb even de hele questline etc opgezocht en als ik het goed begrijp kunnen dus maar iets van 2 a 3 mensen dat recipe op dit moment krijgen evenals een paar andere dikke epic rewards in die questchain :/
Voor zover ik tot nu toe gelezen heb krijgt iedereen dit d8 ik als ze een bepaalde rating met de bronze dragonflight krijgen (die quest ring krijgt bv iedereen die neutral met hun word)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
M1lamb3r schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:46:
[...]

Voor zover ik tot nu toe gelezen heb krijgt iedereen dit d8 ik als ze een bepaalde rating met de bronze dragonflight krijgen (die quest ring krijgt bv iedereen die neutral met hun word)
recept krijg je niet van de bronze dragonflight, maar van een goblin :)
't is een quest om een 500pound chicken te halen die je dan weer aan een gnome moet geven, en deze quest kan je waarschijnlijk niet meer doen zodra de gates open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik kan helaas niet de link openen naar het plaatje (geblokkeerd op mn werk) maar wat is het precies ik ben nu wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:43:
[...]

Vet is dat he? Degene die de vette nieuwe epics kunnen krijgen zijn degene die al vette oude epics hebben. :P
Hopen dat mn nieuwe guild snel MC in kan dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hey, ik heb een vraagje aan mensen van Ravenblood (sorry, ik was al zo goed als weg toen het blackraven?? werd, die naam is niet blijven hangen dus).

Het is mij, Tomura, die Rogue met volledige mage-specialization :)
Ik zit me te laatste tijd best te vervelen en zit erover te denken om weer terug te komen in WoW. Daarom wil ik graag weten hoe het tegenwoordig zit met onze vrinden van de guild. Ik meen iets gelezen te hebben over een realm transfer?

Ik beloof nog niks, en mn character kan goed weg zijn (ik heb mn account toen ik zeker dacht te weten niet meer terug te komen aan een vriend van me gegeven. Dus ALS Tom nog leeft is het maar de vraag en ook zijn beslissing of ie van account wil wisselen), maar het zal iig van invloed zijn op mn beslissing :)

Misschien dat ik het besluit niet te gaan trekken om NOG een keer een char van 1 naar 60 te levellen in dezelfde gebieden als waar ik al maanden rond liep, maar ik mis het de laatste tijd wel behoorlijk, dus zeker als ik Tomura terug kan krijgen zit het er dik in dat ik zsm terug wil.

Aangezien dit topic nogal hard loopt meestal zou ik het fijn vinden als mensen van de guild mij via MSN aan willen spreken, tijdens de Grote MSN Contacts Opruiming van 2005 zijn alle mensen waar ik 2 weken niet mee heb gesproken helaas gesneuveld uit mijn lijst :) gtofire at hotmail.com voor de liefhebber.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:18:
Ach, je hebt zelf een hunter, je weet dus zelf ook dat 't solo enorm makkelijk speelt met een hunter. :)
Dus waarom zou je groupen (het sociale aspect daargelaten) als je zelf solo bijna alles kunt, incl. elite-quests? Meer loot, meer xp. :)
Hoeveel elite instance quests heb jij gesoloed? En dan bedoel ik dus niet 20 levels later :) Wil je met level 20 wel eens in je uppie de deadmines zien doen, kan je vertellen dat je niet voorbij de eerste boss (die Ogre komt) ;)

Veel mensen grinden naar level 60, hebben crappy gear en geen instance ervaring, en gaan dan opeen UBRS doen. Hoewel 15-man UBRS zergen niet moeilijk is, is vooral de laatste room wel een redelijke uitdaging met een PuG, en is wipen daar niet erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
GTOfire schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:48:
hey, ik heb een vraagje aan mensen van Ravenblood (sorry, ik was al zo goed als weg toen het blackraven?? werd, die naam is niet blijven hangen dus).

Ik zit me te laatste tijd best te vervelen en zit erover te denken om weer terug te komen in WoW. Daarom wil ik graag weten hoe het tegenwoordig zit met onze vrinden van de guild. Ik meen iets gelezen te hebben over een realm transfer?.....
we zitten nu op Trollbane volgende transfer mogelijk heid is het weekend van 20 janurai
voor info over joinen verwijs ik je graag door naar de website => .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

correctie, ik heb de naam goed onthouden en ben inmiddels op het blackraven forum aanbeland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:48:

Ik zit me te laatste tijd best te vervelen en zit erover te denken om weer terug te komen in WoW. Daarom wil ik graag weten hoe het tegenwoordig zit met onze vrinden van de guild. Ik meen iets gelezen te hebben over een realm transfer?

Ik beloof nog niks, en mn character kan goed weg zijn (ik heb mn account toen ik zeker dacht te weten niet meer terug te komen aan een vriend van me gegeven. Dus ALS Tom nog leeft is het maar de vraag en ook zijn beslissing of ie van account wil wisselen), maar het zal iig van invloed zijn op mn beslissing :)

Misschien dat ik het besluit niet te gaan trekken om NOG een keer een char van 1 naar 60 te levellen in dezelfde gebieden als waar ik al maanden rond liep, maar ik mis het de laatste tijd wel behoorlijk, dus zeker als ik Tomura terug kan krijgen zit het er dik in dat ik zsm terug wil.

Aangezien dit topic nogal hard loopt meestal zou ik het fijn vinden als mensen van de guild mij via MSN aan willen spreken, tijdens de Grote MSN Contacts Opruiming van 2005 zijn alle mensen waar ik 2 weken niet mee heb gesproken helaas gesneuveld uit mijn lijst :) gtofire at hotmail.com voor de liefhebber.
Tomura als jij je char nog op Bloodscalp hebt staan, dan kun je hem vab af 21 jan 2006 transfereren naar Trollbane. Dat is de realm waar wij nu op staan :) Het geluk wil dat Blizzard een 2e character migration van BS naar TB gaat uitvoeren. Tevens kun jij ook op ons forum www.blackraven.nl aangeven dat je graag weer in de guild opgenomen wil worden. Dit moet geen probleem zijn als oud RB member.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

laat ik daar maar mee wachten (met rejoinen bedoel ik, op het BR forum heb ik al een post gemaakt inmiddels) tot ik daadwerkelijk weer een account heb. ik zal die gast die em nu heeft zsm te pakken krijgen, maar ik neem aan dat ie wel wil dat ik eerst een nieuw char een eindje voor hem level.

(ALS ik em terug krijg *duim*) ben benieuwd wat ik word als ik daadwerkelijk opnieuw zou moeten beginnen, UD Rogue is ook zoiets, maar ja, wat anders hè :)

[ Voor 38% gewijzigd door GTOfire op 09-01-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:52:
[...]

Hoeveel elite instance quests heb jij gesoloed? En dan bedoel ik dus niet 20 levels later :) Wil je met level 20 wel eens in je uppie de deadmines zien doen, kan je vertellen dat je niet voorbij de eerste boss (die Ogre komt) ;)
Betere vraag is: Hoeveel van die instances heb je 'moeten' doen om naar lvl60 te komen? Precies, 0. En ach, om nou zoveel moeite te doen voor items die je max 10 levels later weer vervangt zie ik ook nooit zo zitten. :)

Hehe, gister zelfs gepassed op een dit ding omdat ik 'm toch maar eventjes zou gebruiken. Wel de shard gewonnen, die kon ik toch veel beter gebruiken ook, voor mn +15 agi enchants op mn BSH's. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 09-01-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
verkeerde topic :D

[ Voor 90% gewijzigd door bcd87 op 09-01-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Proxy = klote.. vertel, wat is het? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
verkeerde topic :D

[ Voor 98% gewijzigd door bcd87 op 09-01-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
En Deep Throat heeft ook alweer wat met WoW te maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
ahuh.... Deep Throat = Legendary item ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:34:
Ik ben nog helemaal blij van het weekeind we hadden eindelijk een super geslaagt mc weekeind.
Vrijdag luci, magmadar en gehennas dood allemaal in de eerste try en op zaterdag garr en geddon neer beide een first kill voor onze guild. Geddon was tevens de eerste keer dat we hem probeerde. Beide gingen de 3e try van die dag neer, 3 groepen flamepacks gekilled zonder wipes.
Wel gaaf onze guild staat namelijk niet zo heel goed bekent op de server helaas en veel hadden ook al voorspelt dat wij nooit langs garr of de flamepacks zouden komen.

ps eleamer ik heb je op de lijst toegevoegd dus als er is kan je de volgende keren mee, helaas voor jou (gelukkig voor ons) hadden we na dit weekeind al weer een hele berg aanmeldingen liggen voor de komende keren en mensen die de guild wilden joinen.
Zoals Xtor? :p Succes met 'm en sterkte, heb je nodig met zijn humor. ;) Jammer dat 'ie weg is, gezellige gozer en een heerlijke lock. Gelukkig hebben we z'n full SC rogue nog. ^^ Hoorde al dat 'ie een geweldig raid meegemaakt had, feli. ;) Hopen dat wij ook ooit zover gaan komen met de Knights. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In die raid m'n OEB gewonnen/gekocht, hehe...

[ Voor 18% gewijzigd door Tranzity op 09-01-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Miles Teg schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:33:
En Deep Throat heeft ook alweer wat met WoW te maken? ;)
oh oeps had in 't xbox360 topic gemoeten lmao :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:12:
[...]

Zoals Xtor? :p Succes met 'm en sterkte, heb je nodig met zijn humor. ;) Jammer dat 'ie weg is, gezellige gozer en een heerlijke lock. Gelukkig hebben we z'n full SC rogue nog. ^^ Hoorde al dat 'ie een geweldig raid meegemaakt had, feli. ;) Hopen dat wij ook ooit zover gaan komen met de Knights. ^^
komt xtor ook naar ons? o srry das niet de bedoeling ik hoorde wel dat er een andere lock zou joinen meteen na de raid maar voel me nu bijna schuldig.
En de raid was idd super iedereen was laaiend enthousiast ik heb ook in een redelijk hardcore guild gezeten die nu mc op farm status hebben maar dit is toch leuker hoor echt een overwinning als je weer een boss hebt.
Als je een paar mensen hebt die er echt voor gaan en ook andere een beetje motiveren kom je er wel als je ooit hulp nodig hebt zeg je het maar.

en nu toch ook deep troath voorbij komt kan deze ook wel
*waarschuwing 18+*

http://www.deceiveguild.org/forums/viewtopic.php?t=562&postdays=0&postorder=asc&start=0
En behoorlijk hilarisch!!

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 09-01-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die is al behoorlijk oud, en ik snap nog steeds niet wat er grappig aan is, ligt misschien aan mij maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Heeft iemand een indicatie over de hoeveelheid shadow resistance je moet hebben in BWL?
Zowel voor casters als melee indien mogelijk :)

Ik heb horen zeggen dat het niet zoveel moet zijn als FR.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb enkele dagen geleden een nieuwe guild gejoined nadat een vriend van me daar al bij was gegaan. Wist niet zeker of ik mijn oude guild moest verlaten ( NL guild met veeeel bekende mensen van me erin ). Maar na wat akkefietjes ben ik toch maar weg gegaan ( samen met 20 andere overigens ).

Gister voor het eerst echt meegeraid in de nieuwe guild naar onyxia en BWL ( chromaggus ) en waar mijn oude guild Ony niet dood kreeg ging het hier echt heel soepel en vond het ook echt cool. Maar het mooiste was toen Chrom dood ging :D wat een geschreeuw op TS. We zijn de 2e Horde guild op Twilights hammer die hem nu dood hebben en was onze eerste dag met Tries op hem. Laatste keer dat we het zouden proberen en toen ging die gewoon down! echt wat een gevoel dan na 14 keer proberen ofzo.

Snel mijn 8/8 fellheart wisselen in 8/8 Nemesis ( droomt weg ).

edit: je kunt ook wel Mijn naam weghalen bij de openings post zie ik.. die staat nog bij Beyond oblivion.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gister het event tevoren getoverd voor de AQ gates, geweldig was dat. 300 spelers allemaal bij elkaar om het te bekijken. Daarvoor als een gek met een paar honderd man scales gefarmed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:53:
Heeft iemand een indicatie over de hoeveelheid shadow resistance je moet hebben in BWL?
Zowel voor casters als melee indien mogelijk :)

Ik heb horen zeggen dat het niet zoveel moet zijn als FR.
Heel BWL is te doen met om precies te zijn 0 shadow res :P
't Kan handig zijn voor shadowflames etc, maar echt vereist is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

offtopic:
Check dit! echt niet normaal! http://media.putfile.com/damn-good-trickers
weet iemand die site ook alweer waar je de status van de realms met AQ supp is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:22:
[...]

komt xtor ook naar ons? o srry das niet de bedoeling ik hoorde wel dat er een andere lock zou joinen meteen na de raid maar voel me nu bijna schuldig.
En de raid was idd super iedereen was laaiend enthousiast ik heb ook in een redelijk hardcore guild gezeten die nu mc op farm status hebben maar dit is toch leuker hoor echt een overwinning als je weer een boss hebt.
Als je een paar mensen hebt die er echt voor gaan en ook andere een beetje motiveren kom je er wel als je ooit hulp nodig hebt zeg je het maar.

en nu toch ook deep troath voorbij komt kan deze ook wel
*waarschuwing 18+*

http://www.deceiveguild.org/forums/viewtopic.php?t=562&postdays=0&postorder=asc&start=0
En behoorlijk hilarisch!!
Sterker nog, hij is gisteravond al gejoined. ;) Wij kappen MC voorlopig even af omdat we het gevoel hebben teveel met high end content bezig te zijn en de lower lvls wat vergeten. Dus vanavond Maraudon en morgen ZF in plaats van Strat, Scholo of BRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hoeveel CoreHound Tooths en Perditions Blade's hebben de guilds hier die Ragnaros op farm hebben? Wij hebben MjD nu al tig keer gekilled en pas 1x een CHT gehad en Perd.Blade is van de 2 Ragnaros kills nog geen 1x gevallen... en ik maar DKP sparen :(

Gisteren maar om het goed te maken Onyxia's Head geloot, krijg ik toch nog een epic deze week :9
Ragnaros gisteren op 33% voor de Sons, word steeds beter! En gister ook meteen de eerste Lokh'Delar/Rokh'Delar in de guild gekregen :D

En die stomme Razorgore op 6 eggs over... we komen er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
ff voor n00b uitgemaakt worden, maar word er nu echt gek van :P Zie heel vaak 11one in de mooiste variaties staan, maar ik kan de betekenis er van nergen vinden, kan iemand mij uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
RaseriaN schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:46:
Hoeveel CoreHound Tooths en Perditions Blade's hebben de guilds hier die Ragnaros op farm hebben? Wij hebben MjD nu al tig keer gekilled en pas 1x een CHT gehad en Perd.Blade is van de 2 Ragnaros kills nog geen 1x gevallen... en ik maar DKP sparen :(

Gisteren maar om het goed te maken Onyxia's Head geloot, krijg ik toch nog een epic deze week :9
Ragnaros gisteren op 33% voor de Sons, word steeds beter! En gister ook meteen de eerste Lokh'Delar/Rokh'Delar in de guild gekregen :D

En die stomme Razorgore op 6 eggs over... we komen er wel ;)
Looool... 2x Ragnaros kill en dan verwacht je meteen al een Perd. Blade? :P Bij ons is ie 2 keer gedropt van de 5 keer ofzo, dus komt vanzelf wel. Finkle heb ik echt gewoon MAANDEN op lopen wachten en er zijn items die nog slechtere droprate hebben. Core Hound Tooth is volgens mij bij ons ook nog nooit gedropt bijv. ;)

Over die loottables... is dat nou een mythe of niet? Ik bedoel... we hebben 1 vaste masterlooter. Bij Onyxia dropte Bloodfang Hood bijna elke week (1x niet). Toen ben ik master looter geweest voor 2 kills, is in totaal dropt 3x Netherwind gedropt. Is toch vreemd? Ook in MC merk ik gewoon veel Giantstalker als hij master looter is en veel Lawbringer/Nightslayer wanneer ik het ben. Of is dit allemaal puur toeval? :P

Gister trouwens Razorgore op 88% gekregen, helaas geen healers meer over in de 2e fase, dus de tanks hielden het niet lang uit. :'( Hopelijk krijgen we hem vanavond dan eindelijk neer.

Edit:
OVERLORD_1982 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:55:
ff voor n00b uitgemaakt worden, maar word er nu echt gek van :P Zie heel vaak 11one in de mooiste variaties staan, maar ik kan de betekenis er van nergen vinden, kan iemand mij uit de brand helpen?
Je hebt van die mensen die overmatig veel uitroeptekens gebruiken en de shift te vroeg loslaten. Dan krijg je: OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111. Dat is ff iets verder doorgegaan en krijg je stuff als: OMFG!!!!!111oneoneeleven etc. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Thijs op 09-01-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Thijs schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:57:
[...]

Looool... 2x Ragnaros kill en dan verwacht je meteen al een Perd. Blade? :P Bij ons is ie 2 keer gedropt van de 5 keer ofzo, dus komt vanzelf wel. Finkle heb ik echt gewoon MAANDEN op lopen wachten en er zijn items die nog slechtere droprate hebben. Core Hound Tooth is volgens mij bij ons ook nog nooit gedropt bijv. ;)
Waarom niet? :)
Eerste of 2e Onyxia kill ook Vis'kag the Bloodletter gehad (lage dropchance) en 1e Ragnaros kill ook de Bonereaver's Edge gehad (ook lage dropchance) waarom de Perd. Blade dan niet he ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.