Laatste keer dat er bij mij geninja'd is is al weer even geleden. ^^
Zaterdag wel een guildie gekickt. Gozer was midden in IF iemand grandioos voor lul aan 't zetten en werd door wat officers gevraagd ermee te stoppen op /g. Bleef doorgaan, nog een keer verzocht om de guild geen slechte naam te geven terwijl ik meelas. Z'n reactie: "stfu, i do what i want". Kick, alt kick en klaar. Later bleek dat 'ie zich wel vaker misdragen had op /1 in STV. De gozer die 'ie lastig viel sprak me later ook nog even aan, bleek een RL friend te zijn.

Gozer zei later zelf dat 't z'n broertje was, maar dat geloven we geen van allen echt. GL steunt me in ieder geval 110% zei 'ie. ^^
Zaterdag ook m'n record het-langst-in-een-party-zitten verbroken, ruim 13.5 uur met dezelfde persoon.

Runs naar Gnome en SM gedaan, elite dragons voor die quest in Badlands met twee man gedaan en veel lol gehad. ^^ Ook gelijk mining 300/300 gedropped voor enchanting. Gebruik m'n BS nauwelijks (as in, als iemand wat nodig heeft en me de mats brengt, craft ik het) en vond het zonde er dan ook mining bij te hebben. Geldproblemen heb ik niet (dit weekend bijna 140g verdiend met als enige waardevolle drop een righteous orb in Strat SS 5 man) dus daarvoor hoef ik mining ook niet te houden. Zag gisteren dat ik m'n hele bank op m'n alt vol had staan met dust en allerlei soorten shards, tot large brilliant shards op m'n lvl 29 aan toe.

Vanavond dus even enchanting omhoog werken.
Verder gisteren nog even UBRS gedaan. We zouden naar ZG gaan, maar een paar mensen konden onverhoopt niet mee dus hadden we mensen tekort. Er werd over gedacht mensen uit IF mee te nemen, maar toen ik voor de gein de opmerking maakte dat we een hele goeie UBRS groep hadden besloten we daar maar heen te gaan. Bij de eggboss moest één van de twee warriors ook weg, dus toen ben ik maar gaan tanken. Pally's en single mob tanken is gewoon perfect.

Mage en hunter blij met hun set items die dropte, en zelf de
Draconian Deflector gehaald. Wel de roll op
Bloodmoon Cloak (prachtig bij full LF

) verloren. Nog drie items te gaan uit UBRS dus, LF shoulders en chest en de cloak. ^^
Programma: Maandag Maraudon, dinsdag Zul'Farrak. (yay, end game instances ftw

)