Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.987 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32
Fix je sig even

lt gen + grunt : P

Gisteren bijna gewhiped op geddon : /

we stonden te dicht bij de muur waardoor je maar 2 optie had die je niet wilde hebben:

1) max range staan om die man drain / 400 dmg per tick te ontlopen maar in bom explosie gevaar
2) In bovengenoemde drain staan en oom raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 21:07
kevinp schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:15:
Wij willen zondag voor de eerste keer ony proberen met de guild. Hopelijk heb ik dan nog wat extra FR gear(moet een libram hebben). Ik hoop echt dat we hem in een paar runs neerkrijgen.(en voldoende mensen hebben).

Verder is MC makkelijk tot en met garr. Ik weet niet, maar geddon blijft lastig(nog tips iemand).
Wij hebben ook lang over Geddon gedaan maar als je hem doorhebt dan is het een eitje.
Onze tactiek is in Garr's room in een halve circle staan en daar Geddon heen pullen. Vervolgens doen we allemaal een rank1 shoot/spell, whatever. Op die manier is niet gelijk de MT de bom. Mocht je de bom zijn ren je als een idioot naar een muur en hoopt op een dispell. Mages kunnen Iceblock doen om van de bom af te komen en druids kunnen shapeshiften (ik weet niet zeker of dat shiften werkt).
Verder gewoon Geddon een beetje in het midden van de cirkel houden en nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
heeft er iemand nou het G15 toetsenbord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Laten jullie de MT staan als hij begint met Hellfire (zo heet het bij locks, die vuur kringen op de grond)? Wij laten de MT weg lopen en houden iets in op dps.

Iemand nog tips voor Domo. Bij ons loopt t altijd een beetje chaotisch, Domo teleport MT en rent een beetje los (tot hunter pull), de elites worden zo veel mogelijk gegrouped, maar de healers willen nogwel eens snel unsheepen....

Suggesties?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 21:50

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Gister bij Onyxia MOCHTEN we niet eens abilities gebruiken. Alleen maar White dmg. En nog (tijdens flight) kreeg ik ineens een random spit -> dood. Ik vraag me af waar rogues voor nodig zijn in een Ony fight :{
Firespit van Onyxia tijdens phase2 is maximaal 2k dmg... dus dan heb je verdacht weinig HP of je was al geraakt door iets wat dan je eigen fout is. Wachten op heals is altijd slecht (zeker tijdens onyxia, healers hebben alle mana nodig als phase3 begint) dus had je ff moeten bandagen.
Tevens is het zo dat Onyxia alleen fireballs gooit op plaatsen waar meerdere mensen bij elkaar staan; dus was je positionering ook slecht :P
En het feit dat je geen specials mag gebruiken zal wel zijn in het kader van aggromanagement (kan me niet herinneren dat wij dat ook doen maarjah :P ).
Ik probeer meestal om de 3 SS of om de Backstab een Feint te plaatsen mits mogelijk. Gisteren in MC gebeurde het tot 2x toe dat ik (nadat de tank een tijdje aggro kon krijgen) ineens na mijn EERSTE hit op die corehound gelijk aggro kreeg en doodgebeten werd. Ik heb dan ook het idee dat aggro steeds vaker random is, en niet dmg/crit gerelateerd.
Als jij na je eerste hit al aggro krijgt dan kunnen er 2 dingen zijn: Je hebt een doggie aangevallen welke geen tank had (lijkt me onwaarschijnlijk maarja) of je hebt niet lang genoeg gewacht tot de tank aggro had (minimaal 2 sunders wachten). Aggro is btw gewoon dmg/heal/hate gebaseerd hoor en *echt* niet random :) Anders zou het hele principe van een tank wegzijn he ;)
Andere kant is dat ik ook denk dat elke dagger rogue aggro van een tank af kan pakken als was het een lolly. Hoeveel tijd hij ook krijgt voor zijn aggro, land (met tea) 3 of 4 crit backstabs en je gaat er gewoon aan.
Heb je helemaal gelijk in :) Als je dpssers incapabel genoeg zijn om zich niet in te houden kan zelfs ik als priest met MindBlast spammen nog wel aggro trekken van een tank. De kunst is juist om het zodanig te doen dat je hoge dps levert *en* zorgt dat de mob op de tank blijft, iets wat je naar eigen zeggen wel beheerst...
En als jij 4 crits op rij krijgt dan ben je zowiezo al niet goed bezig :) Standaard is om na 2 of 3 crits op rij gewoon ff je dps te holden om zeker te zijn dat je geen aggro krijgt, lijkt me logisch toch? :)

Bij de huidige gevechten (MC en lager) overigens valt het nog wel mee. Als je aggro krijgt bij Luci ofzo schoptie jou een keer en dood ben je waarna hij teruggaat naar de tank.
Latere gevechten (met name BWL en Onyxia) is het dodelijk als jij p/o aggro trekt. Neem als voorbeeld ff Onyxia, als een rogue daar aggro trekt draait Onyxia (vaak richting de rest van de raid) en als hij net het idee had om een flamebreath te doen is dat 3k dmg aan alles wat daar per ongeluk staat wat uiteraard een hoop dooien (met name healers) oplevert. En dat allemaal omdat 1 rogue zich niet kon inhouden :) Vael is hier nog erger in omdat je hele raid op 1 plaats staat: rogue trekt aggro, flamebreath, raid weg.

@Tomvdburg: wel besteld nog steeds niet binnen :'(
@Furio: Zet naast je MT een paar extra mensen op Domo. Wij hebben vaak een pally als secondary tank op domo staan zodat niet constant de MT wordt geteleport maar ook die pally af en toe. En zet naast deze mensen 1 of 2 hunters neer. Zodra de MT wordt geteleport en Domo naar de raid rent vuren die hunters distracting shots af om Domo terug te pullen, dit geeft vaak genoeg tijd voor de MT om terug te komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 06-01-2006 13:03 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb een vraagje over Hunters.

Als ik een wapen heb, met Chance on hit: bla bla bla.
Geldt dat dan ook voor ranged? Of telt alleen Equip: bla bla bla mee?

En hoe zit het met enchants?

Als ik Crusader heb, telt deze dan ook op mijn ranged?
Of icy chill? of tellen alleen de +AGI enchants op mijn wapens?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FragNeck schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:01:

Chance on hit geldt alleen voor de wapens waar het op zit. Dus niet voor je ranged wapen, als het op je melee wapen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

BootVluchteling schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:58:
heeft er iemand nou het G15 toetsenbord??
Ik heb er 1 sinds kort..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verder is MC makkelijk tot en met garr. Ik weet niet, maar geddon blijft lastig(nog tips iemand).
Geddon: MT met 300 FR aankleden, Geddon laten agggro-en, goede healing op deze MT en platnuken. Melee moet dan netjes in en uitstormen om de Inferno's te ontwijken, Shammies en Dr00ds MT laten healen, priests laten dispellen. MT blijft natuurlijk wel staan, gewoon de inferno's weghealen (laatste wave is dan ongeveer 1k dmg).

Wij hebben vooral problemen met Shazrah. Op een een of andere manier is dat gevecht altijd dikke chaos met veel doden. Tipes& tricks anyone?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Wat htt-thalan bedoelde met aggro, is tijdens die acient despair ofzo iets :P.

En tijdens onyxia werd ik (was mt) gefeared en dan valt ie een andere target aan. Zal best kunnen dat htt toen net even een backstab had geplaatst :P

Wij doen tijdens onyxia white damage inderdaad voor aggromanagement. Het maakt op zich weinig uit hoe snel ze neer gaat in phase 1 en 3, als ze maar neergaat. Kunnen we net zo goed voorzichtig aanvallen, omdat ze ook niet kan worden getaunt.
mdmeijer schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:17:
[...]

Geddon: MT met 300 FR aankleden, Geddon laten agggro-en, goede healing op deze MT en platnuken. Melee moet dan netjes in en uitstormen om de Inferno's te ontwijken, Shammies en Dr00ds MT laten healen, priests laten dispellen. MT blijft natuurlijk wel staan, gewoon de inferno's weghealen (laatste wave is dan ongeveer 1k dmg).

Wij hebben vooral problemen met Shazrah. Op een een of andere manier is dat gevecht altijd dikke chaos met veel doden. Tipes& tricks anyone?
niet nodig en bij het begin heb je wss niet genoeg cores om mt met 300 fr aan te kleden :P

Gewoon iedere keer uit de wave springen en daarna terug naar het midden brengen. Wat ik altijd deed was een hunter zijn pet in het midden dood laten gaan zodat ik altijd meteen de juiste plek kon vinden.

Voor de rest ben ik meer fan van de cirkel geworden. Er is vaak wel iemand met lag of een malloot die zijn spel wilt afmaken en dan is bijna de halve raid weg.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 06-01-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteravond voor de gein geprobeerd om met m'n paladin Lord Incendius te solo-en...
En het werkt! Forge key, rennen door de gang door het raam, 2 elementals slopen en daarna Lord Incendius omleggen. Met +FR is het makkelijk tedoen.
En wat dropped daar in m'n eerste try: Ace of Elementals en een cloth +FR bracer, dus deze ga ik wat meer farmen, voor die plate +FR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:35

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:26:
Wat htt-thalan bedoelde met aggro, is tijdens die acient despair ofzo iets :P.
Das die stun, als je dan die hound aanvalt valt hij jou aan ;)
En tijdens onyxia werd ik (was mt) gefeared en dan valt ie een andere target aan. Zal best kunnen dat htt toen net even een backstab had geplaatst :P
Fearward :Y) Tevens nooit een Fearward op een ander plaatsen dan de MT en ook niet je mooie PvP Trinket gebruiken of Beserker Rage, grote kans dat Onyxia dan naar jou draait en *poef* weg raid ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RaseriaN op 06-01-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

- Als het gaat om Increase your chance to hit by x% geldt het voor alle attacks zowel melee als ranged.
- +15 agility enchant wordt gwn bij je totale agility opgeteld.
- Crusader/Icy chill enchant werkt alleen op het wapen die je ermee enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Oke thanks, maar je Bow of gun kun je toch niet enchanten? (behalve scope´s etc)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

FragNeck schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:41:
Oke thanks, maar je Bow of gun kun je toch niet enchanten? (behalve scope´s etc)
Idd scope`s is het enige ( +5, +7 damage scope )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hooli-gan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:33:
[...]

Wij hebben ook lang over Geddon gedaan maar als je hem doorhebt dan is het een eitje.
Onze tactiek is in Garr's room in een halve circle staan en daar Geddon heen pullen. Vervolgens doen we allemaal een rank1 shoot/spell, whatever. Op die manier is niet gelijk de MT de bom. Mocht je de bom zijn ren je als een idioot naar een muur en hoopt op een dispell. Mages kunnen Iceblock doen om van de bom af te komen en druids kunnen shapeshiften (ik weet niet zeker of dat shiften werkt).
Verder gewoon Geddon een beetje in het midden van de cirkel houden en nuken.
Wij hebben hem in 3 tries gedowned. Eerste try was natuurlijk de eerste ;)
2de waren we op 20%, maar we hadden last van respawns, de fire elementals, dus niet te banishen.
3de try was super en dus een down. Hij is echt heel simpel.
Zelfde run shazzrah gedowned, 2 tries en was de eerste keer voor velen dat ze hem uberhaupt zagen.
Dus in 1 run hadden we 2 nieuwe bosses gedaan. Ik moet zeggen dat MC tot nu toe niet echt moeilijk te noemen is. Mits je een goed team hebt bestaande uit mensen die niet eigenwijs zijn en doen wat ze moeten doen.
Onze runs duren altijd ongeveer 3 uur. Maandag gaan we weer voor garr, geddon en shazzrah. (en misschien een kiekje naar de volgende boss.
Woensdag wordt het tijd om 4 bosses te doen in 3 uur (luci - garr)

oeps, ik draaide shazzrah en geddon om in het verhaal. Geddon was 2 tries en shazz was 3 tries (met bij de 2de adds). Beide zijn erg simpel als je weet wat ze doen. Bij Shazz moet je naar het midden rennen wanner die teleport zodat de MT de aggro terug kan nemen, dat is het belangrijkste;)

[ Voor 10% gewijzigd door nhimf op 06-01-2006 13:49 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 12-05 15:52
RaseriaN schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:24:
Gister ook, precies zelfde routine als altijd.. ik ren naar mn positie bij Onyxia aanvang, ik krijg een tailwhip (wtf? ik was niet eens in de buurt :/) en land in de whelps.. direct vanish gedaan en de Whelp Control Group ;) geholpen met het killen van die dingen.. en ook 2 Deep Breaths gehad in Phase2, echt te aparte takedown dit keer :/
Grappig. Ik heb gister nl. voor het eerst ony gedaan, en daar hadden we de eerste keer gewoon een wipe terwijl Ony al heel lang op pharm status staat. Beetje een "err?" gevoel in de raid. Wel een leuke blauwe ring aan over gehouden, mocht ik gewoon hebben, n00b als ik is nog blij met blauw spul :D
Hooli-gan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:04:
Stranglethorn Vale misschien iets voor je?
Niet echt aan te raden voor een level 29 IMHO, de eerste quests in 't gebied zijn meer geschikt voor level 32+ IMHO. STV is IMHO meer een level 35-45 gebied.
Ryceck schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:00:
Bij de huidige gevechten (MC en lager) overigens valt het nog wel mee. Als je aggro krijgt bij Luci ofzo schoptie jou een keer en dood ben je waarna hij teruggaat naar de tank.
Latere gevechten (met name BWL en Onyxia) is het dodelijk als jij p/o aggro trekt. Neem als voorbeeld ff Onyxia, als een rogue daar aggro trekt draait Onyxia (vaak richting de rest van de raid) en als hij net het idee had om een flamebreath te doen is dat 3k dmg aan alles wat daar per ongeluk staat wat uiteraard een hoop dooien (met name healers) oplevert. En dat allemaal omdat 1 rogue zich niet kon inhouden :) Vael is hier nog erger in omdat je hele raid op 1 plaats staat: rogue trekt aggro, flamebreath, raid weg.
Eerste try kregen we ook een deep breath op ons dak, was het begin van 't eind. Zelf heb ik het wel overleefd (3k damage maar ik heb zo'n 4k buffed), maar een aantal van de healers waren al wat beschadigd door die lava explosions en gingen de pijp uit. Even later MT1, MT2 dood en toen ging alles tits up. je merkt pas hoe nuttig healers zijn als ze dood zijn ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 06-01-2006 14:09 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
m0nk schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:09:
[...]

Ik heb er 1 sinds kort..
heb je al je 18 toetsen gebind in WoW? ik heb ff bindhulp nodig. :)

kan je me ff toevoegen..? tomvanderburg AT hotmail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Weapon procs gelden sowieso nooit voor ranged weapons (was het maar waar...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
http://www.m3arts.com/aqdata/index.php

Gaat lekker met die race.
(ik zit op Medivh trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M.a.w. het is dus grote onzin dat sommige servers AQ al open hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 21:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dat is vrijwel onmogelijk om hem nu al open te hebben, tenzei de halve server het wist en al in het voren is gaan farmen.

Ik heb er eentje voor Bloodscalp opgezet (met dank aan Niels) welke hier te vinden is:

http://www.bizzarro.nl/aq/index.php

http://www.m3arts.com/aqdata/index.php klopt iets niet helemaal mee, sommige items zijn al over de 100%, en dat wordt wel meegetelt in de totale score, niet fair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:06:
[...]

Weapon procs gelden sowieso nooit voor ranged weapons (was het maar waar...).
op 1 na :)

Primal Blessing

deze procced ook op ranged attacks, Hunter bij ons in de guild heeft hem en hij procced best vaak

ik wil die setop me rogue :P gewoon voor de looks alleen al eigenlijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Bij welke server klopt de score niet?
Ik weet zeker dat hij bij Medivh wel klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 21:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

dyna18 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:19:
Bij welke server klopt de score niet?
Ik weet zeker dat hij bij Medivh wel klopt!
oh, kijk nou, vanochtend toen ik daar keek stond de ranked 1 server (weet niet welke dat was) op 1 met 30% oid, wat mede kwam door meerdere percentages van 140% ergens. die site is nu gefixed blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 14383 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:06:
[...]

Kom kom, je weet toch dat thalan alles kan?

Btw, gefeliciteerd met je full Arcanist set _/-\o_
tuurlijk kan hij agro krijgen van magmadar of van een core hound als de main tank door een core hound gefeared word of gestund verliest ie meteen de agro en krijgt de gene die als eerste hit de agro. Net als bij maggie als de warrior voor 1 sec gefeared word (bv iets te laat met stanceswissel) dan krijg je ook gelijk agro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:17:
deze procced ook op ranged attacks, Hunter bij ons in de guild heeft hem en hij procced best vaak
k
Mja, da's dan ook geen standaard weapon proc :) Maar 300 ATP is wel lekker, da's zo'n 20 DPS extra :)

Crap! Volgens Allakhazam verander je ook in een soort tijger! Gaaf :D

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 06-01-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:27:
[...]

Mja, da's dan ook geen standaard weapon proc :) Maar 300 ATP is wel lekker, da's zo'n 20 DPS extra :)

Crap! Volgens Allakhazam verander je ook in een soort tijger! Gaaf :D
klopt
male char => Thekal
female char => Arlokk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Feck, moet m'n Nelf Huntertje maar eens uit 't stop halen dan :) Een van de Hunters in de groep heeft 1 van de claws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:31:
[...]

klopt
male char => Thekal
female char => Arlokk
Vet :P

Zit in je AB, verander je ineens in een beest :D

Heb ZG bij het begin een beetje onderschat (de drops bedoel ik) Nou dus dat shield(nog steeds geen enchant btw :P ), alle ingredienten voor die enchant. Nu will ik die ring set hebben (met +7 def) en de warrior trinket die je 30 rage geeft als je hem gebruikt en je niet in combat brengt. Ideaal :)

Ik ga er denk ik nog wel wat uurtjes vertoeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Wij willen zondag voor de eerste keer ony proberen met de guild. Hopelijk heb ik dan nog wat extra FR gear(moet een libram hebben). Ik hoop echt dat we hem in een paar runs neerkrijgen.(en voldoende mensen hebben).

Wij zetten de ranged peeps op een kluitje, bij de rune. De melee zetten we daar recht tegenover (ook op een kluitje natuurlijk). Geddon er tussenin en klaar :)

We hadden laatst een leuke Garr fight. Zoals gewoonlijk hadden we maar 3 locks... dus 1 MT op een add gezet, samen met een priest, alsof hij gebanished zou zijn. Halverwege het gevecht moest die MT stoppen met die add te slopen, anders zouden we nog maar 3 adds overhouden terwijl garr nog niet gesloopt was. Die MT had in zijn eentje een add tot 10% gekregen, hij gewoon droog opmerken: Its all about the DPS :P.

Rare was, de volgnde MC run hadden we opeens 5 locks en toen ging het een stuk minder en moest ik nadat ik mijn add had getankt, Garr overnemen omdat ze "vergeten" waren MT1 te healen.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 22:07
mdmeijer schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:17:
[...]
Je moet Baron en Shazrah naar de kamer pullen waar je ook tegen Garr vecht. Shazrah is easy, 1MT at Shazrah, hou hem in het midden de rest in een grote wijde cirkel om hem heen. Als hij blinkt, geen DPS! en wachten tot MT weer agro heeft. Gebruik vooral ranged damage. Close melee is klote in verband met de debuff. Gebruik ook off combat ressers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
HTT-Thalan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Gister bij Onyxia MOCHTEN we niet eens abilities gebruiken. Alleen maar White dmg. En nog (tijdens flight) kreeg ik ineens een random spit -> dood. Ik vraag me af waar rogues voor nodig zijn in een Ony fight :{

Ik probeer meestal om de 3 SS of om de Backstab een Feint te plaatsen mits mogelijk. Gisteren in MC gebeurde het tot 2x toe dat ik (nadat de tank een tijdje aggro kon krijgen) ineens na mijn EERSTE hit op die corehound gelijk aggro kreeg en doodgebeten werd. Ik heb dan ook het idee dat aggro steeds vaker random is, en niet dmg/crit gerelateerd. Andere kant is dat ik ook denk dat elke dagger rogue aggro van een tank af kan pakken als was het een lolly. Hoeveel tijd hij ook krijgt voor zijn aggro, land (met tea) 3 of 4 crit backstabs en je gaat er gewoon aan.
Of je tanks weten niet wat ze doen, of jij niet.

Ik backstab/SS er vrolijk op los bij Onyxia. Geef de tank een minuutje om aggro op te bouwen, dan gewoon voluit gaan en feinten om de 10 seconden. Nut van rogues? DPS, zoals gewoonlijk.

Wacht je wel op 5 sunders in MC? Dan is het lastig om aggro te pakken, tenzij je er je best op gaat doen. Welke idioot gebruikt nou thistle tea in MC? Aggro in MC is zeker niet random, daar is MC te makkelijk voor. BWL is weer een ander verhaal..

Af en toe feinten, en vanish wiped AL je aggro. De kunst is om de balans te vinden tussen hoge DPS en niet aggro pakken.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
Hooli-gan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:04:
[...]

Stranglethorn Vale misschien iets voor je?
ken ik niet, ik zal het ff opzoeken thnx :)

edit: jezus waar stuur je me heen, ik ben lvl 30 wordt hier dik afgeslacht.

[ Voor 16% gewijzigd door YoshiBignose op 06-01-2006 17:44 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

First stage AQ opening op zul'jin (pve-us) server, ja, deze is niet van test server
http://files.filefront.co.../;4572455;;/fileinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
YoshiBignose schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:21:
[...]

ken ik niet, ik zal het ff opzoeken thnx :)

edit: jezus waar stuur je me heen, ik ben lvl 30 wordt hier dik afgeslacht.
dan doe je iets verkeerd :D

Als lvl 29 kon ik de mobs daar prima aan (je moet uiteraard wel vanaf Duskwood STV inlopen) enige nadeel daar is het grote aantal Horde's die er rondlopen, allemaal high lvl's die low-lvl's afslachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164943

addictive schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:53:
[...]

Als lvl 29 kon ik de mobs daar prima aan (je moet uiteraard wel vanaf Duskwood STV inlopen) enige nadeel daar is het grote aantal Horde's die er rondlopen, allemaal high lvl's die low-lvl's afslachten
STV is dan ook de plaats waar je , als nieuwe speler dan, voor de eerste maal kennis maakt met PVP. Maar als je gekillt wordt, zeg dan eventjes waar in general chat ( /1 ) , ik ben er zeker van dat er mensen je zullen helpen.
Moest het echt niet lukken zou ik je aanraden van stonetalon mountains > desolace te gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Anoniem: 164943 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:08:
[...]

STV is dan ook de plaats waar je , als nieuwe speler dan, voor de eerste maal kennis maakt met PVP. Maar als je gekillt wordt, zeg dan eventjes waar in general chat ( /1 ) , ik ben er zeker van dat er mensen je zullen helpen.
Moest het echt niet lukken zou ik je aanraden van stonetalon mountains > desolace te gaan !
of je rerolled een pve server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo ik ben nog steeds bezig met mijn Warrior :) Nu lvl 13 (bijna 14).
Maar kan wel wat hulp gebruiken met wat voor build. Dus hier wat me wel aardig leek:

Een build met een 2H weapon, op de wow-eu forums staat dit wapen aanbevolen. Weet niet of dat idd een goede keuze is?

Arms Talents - 31 points

# Deflection - rank 5/5
# Improved Rend - rank 3/3
# Improved Charge - rank 2/2
# Tactical Mastery - rank 5/5
# Improved Overpower - rank 2/2
# Anger Management - rank 1/1
# Deep Wounds - rank 3/3
# Impale - rank 2/2
# Axe Specialization - rank 5/5
# Sweeping Strikes - rank 1/1
# Improved Hamstring - rank 1/3
# Mortal Strike - rank 1/1

Fury Talents - 20 points

# Cruelty - rank 5/5
# Improved Demoralizing Shout - rank 5/5
# Piercing Howl - rank 1/1
# Improved Battle Shout - rank 4/5
# Enrage - rank 5/5

Link

Of een build die wat meer op de Fury talent tree focust. Kan met een 2H wapen of DW. Weet alleen niet wat het beste is? En of er wel 1 beter is dan de ander?

Arms Talents - 13 points

# Deflection - rank 5/5
# Tactical Mastery - rank 5/5
# Improved Overpower - rank 2/2
# Anger Management - rank 1/1

Fury Talents - 38 points

# Cruelty - rank 5/5
# Unbridled Wrath - rank 5/5
# Piercing Howl - rank 1/1
# Improved Battle Shout - rank 4/5
# Dual Wield Specialization - rank 5/5
# Improved Execute - rank 2/2
# Enrage - rank 5/5
# Death Wish - rank 1/1
# Improved Intercept - rank 2/2
# Improved Berserker Rage - rank 2/2
# Flurry - rank 5/5
# Bloodthirst - rank 1/1

Link

Graag hoor ik jullie advies! :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 19:18

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 86561 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:27:
First stage AQ opening op zul'jin (pve-us) server, ja, deze is niet van test server
http://files.filefront.co.../;4572455;;/fileinfo.html
Omfg, hoe hebben ze ooit zo snel al die supp gehaald? echt vette movie, zie ik dat goed? worden die beesten nou aangevallen door npc's? echt vet die draken die steeds langsvliegen. echt nice

EDIT: lol, zon gast roept: THOSE DRAGONS ARE KS'ERS :p

[ Voor 8% gewijzigd door Thermometer op 06-01-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Imodium schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:56:
Wacht je wel op 5 sunders in MC? Dan is het lastig om aggro te pakken, tenzij je er je best op gaat doen. Welke idioot gebruikt nou thistle tea in MC? .
Idioten die koste wat 't kost bovenaan de damage meters willen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:33

Wiebbe

<none />

Sander1991 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:57:
[...]

Omfg, hoe hebben ze ooit zo snel al die supp gehaald? echt vette movie, zie ik dat goed? worden die beesten nou aangevallen door npc's? echt vet die draken die steeds langsvliegen. echt nice

EDIT: lol, zon gast roept: THOSE DRAGONS ARE KS'ERS :p
nee, ze hebben dat niet gehaald. Op zich is dat heel makkelijk te halen: Farmen in silithius voor BoN reputation. (brood of nozdorumu ofzo) Je moet dan insecten killen inleveren krijg je weer een random quest, dit 100 herhalen ofzo en poef, je hebt je rep op friendly.

Dan moet je Broodlord Lashnogwat killen in BWL, zijn hoofd inleveren en poef je hebt deze quest gekregen. Het is dus NIET het openen van de gates, dat moet op alliance side EN horde side gebeuren waarbij BEIDE partijen dus iemand moeten hebben op friendly EN broodlord hebben gekilled. Errug pittug dus ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Wiebbe schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:12:
[...]

nee, ze hebben dat niet gehaald. Op zich is dat heel makkelijk te halen: Farmen in silithius voor BoN reputation. (brood of nozdorumu ofzo) Je moet dan insecten killen inleveren krijg je weer een random quest, dit 100 herhalen ofzo en poef, je hebt je rep op friendly.

Dan moet je Broodlord Lashnogwat killen in BWL, zijn hoofd inleveren en poef je hebt deze quest gekregen. Het is dus NIET het openen van de gates, dat moet op alliance side EN horde side gebeuren waarbij BEIDE partijen dus iemand moeten hebben op friendly EN broodlord hebben gekilled. Errug pittug dus ;)
Daarna Vael en nog 3 draakjes neerbeuken ;)
En dan alle 4 outdoor raid draakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 41017 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:15:
Moeten serieus alle 4 de outdoor draken neergehaald worden voordat de gate opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 19:18

Thermometer

Whoop Whoop!

[...]

o oeps... sry dan :p maar de gates zijn dus niet open :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

[...]

ja, maar dat komt pas NA het stukje met die flashback :P

daarna mag je dus die staf gaan halen die in de gate werd gegooit door staghelm. Ze zeggen dus dat Vael een stuk heeft, Azuregos, en inderdaad nog 2 draken. De outdoor groene draken hebben er op dit moment nog niet veel mee te maken. Maar hierna heb je dus hoogstwaarschijnlijk de staf die nodig is om de gong te luiden die de gate opent. (na de resources neem ik aan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:59
addictive schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:53:
[...]

Iets met pot, ketel en zwart...

't word niet voor niks gankvale genoemd. Zowel alliance als horde hangen er het beest uit
met momenten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 21:54
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:37:
[...]

Mja, da's dan ook geen standaard weapon proc Maar 300 ATP is wel lekker, da's zo'n 20 DPS extra

Crap! Volgens Allakhazam verander je ook in een soort tijger! Gaaf
Alstu,

De proc:
Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/4522/wowscrnshot1130051732367dd.th.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door joon op 06-01-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
ik ging een soort bos in maar kwamen ventjes op me af die doodde me in 3 hakken en bij lvl stond een skelet. toch bedankt voor alle tips :)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

YoshiBignose schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:59:
ik ging een soort bos in maar kwamen ventjes op me af die doodde me in 3 hakken en bij lvl stond een skelet. toch bedankt voor alle tips :)
pff, dan loop jij misschien een verkeerde kant op:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html

en kijk eens wat er staat bij Stranglethorn Vale..
het is toch een een zone waar je lekker kan questen van level 30-35 en daarna weer vanaf level 40.
voor de level 30 quests moet je bovenin de link hoef zijn, zitten veel trollen, tijgers en weet ik veel wat nog meer voro quests. Je moet Nessingway's expedition site hebben daar krijg je de eerste quests daarzo. Als alliance zijde heb je ook quests bij de Rebel camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
We hebben net voor de 1e keer Major Domo neer kunnen krijgen (z'n adds dan). Deze run had ik de Robe of Prophecy al geloot, en stond nog steeds bovenaan de DKPlijst... Alleen jammer dat de hunterquest dropt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 18:27

SkyStreaker

Move on up!

Hoe kan ik het chatfont kleiner dan 10 krijgen, ik kan het echt nergens vinden! Ook niet via een addon ofzo, helaas...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Sjoan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:40:
We hebben net voor de 1e keer Major Domo neer kunnen krijgen (z'n adds dan). Deze run had ik de Robe of Prophecy al geloot, en stond nog steeds bovenaan de DKPlijst... Alleen jammer dat de hunterquest dropt :'(
Ach ik heb daar 9 weken op moeten wachten tot the eye of divinity dropte, terwijl ik altijd aanwezig was bij mc, maar er wou alleen maar die leaf droppen. Dus je hebt nog ff. >:)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 23:52
die EoD dropped echt niet gewoon ;o volgens mij hebben we toen ook luck gehad met die 3/4 oid want voor de rest alleen maar leafs gezien. Daar hebben we vandeweek de eerst al van verkocht ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Wat is de beste manier om Exalted te raken met The Thoriumbrother Hood als armorsmithing zijnde?, Gewoon 2400+ ores inleveren of de Core Hounds skinnnen en de core leathers inleveren?.. ik ben nu namelijk honored en we hebben de Dark Iron armors straks hard nodig bij vuur bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
als ik exalted wil worden bij Darnassus als gnome zijnde, hoe krijg ik dat het snelste voor elkaar? Weet ook wel dat dat een tijdje zal duren, maar voor zo'n mooie mount heb ik dat wel over O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omg! Alle drukke servers krijgen nieuwe hardware, en sommige daarvan krijgen ook een character blok, zodat geen nieuwe chars meer kunnen gemaakt worden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
nice! Dan zal het een stuk beter gaan met Ravencrest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

addictive schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:12:
als ik exalted wil worden bij Darnassus als gnome zijnde, hoe krijg ik dat het snelste voor elkaar? Weet ook wel dat dat een tijdje zal duren, maar voor zo'n mooie mount heb ik dat wel over O+
gewoon AQ resources inleveren. Dit gaat het snelste en het farm is best makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:40:
Omg! Alle drukke servers krijgen nieuwe hardware, en sommige daarvan krijgen ook een character blok, zodat geen nieuwe chars meer kunnen gemaakt worden :>
Waar haal je die info vandaan? En om welke servers gaat het specifiek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Kan je dan wel als je een van je oude chars delete een nieuwe aanmaken? Want ik zit atm nog met een stuk of 4 lowbie chars waarvan ik nog niet weet met welke ik verder wil gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-05 18:57
Speedy55 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 03:19:
[...]

Ach ik heb daar 9 weken op moeten wachten tot the eye of divinity dropte, terwijl ik altijd aanwezig was bij mc, maar er wou alleen maar die leaf droppen. Dus je hebt nog ff. >:)
LOL, bij ons dropt ie om de week ofzo. Het is echt leaf, eye, leaf, eye, leaf, eye etc. :p En vorige week is ook 2x sinew gedropt. Wel lullig voor de hunter die nu op vakantie is en al weken wacht op zijn sinew, zijn nu 2 andere hunters hem voorgegaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:16

DinX

Motormuis

Wat een lol juist. WSG gespeeld met een raid die voor 2/3 uit shadow priests bestond :D
Mind flay frenzy

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Anoniem: 86561 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 11:40:
Heb je een link waar dat staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imodium schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:56:
[...]

Of je tanks weten niet wat ze doen, of jij niet.

Ik backstab/SS er vrolijk op los bij Onyxia. Geef de tank een minuutje om aggro op te bouwen, dan gewoon voluit gaan en feinten om de 10 seconden. Nut van rogues? DPS, zoals gewoonlijk.

Wacht je wel op 5 sunders in MC? Dan is het lastig om aggro te pakken, tenzij je er je best op gaat doen. Welke idioot gebruikt nou thistle tea in MC? Aggro in MC is zeker niet random, daar is MC te makkelijk voor. BWL is weer een ander verhaal..

Af en toe feinten, en vanish wiped AL je aggro. De kunst is om de balans te vinden tussen hoge DPS en niet aggro pakken.
nog even op reageren

Ik zie het nut er niet van in om risico te nemen. in phase 1 en 3 is het niet belangrijk dat ze snel neergaat, als ze maar neergaat. Imo kan je beter rustig dps doen en haar down krijgen dan veel en toch de kans krijgen aggro over te nemen. Dat is waarom we white damage doen (en wat meer guilds doen). Liever rustig en wat langer de tijd nemen dna snel en de kans hebben om toch per ongeluk aggro over te nemen.

En mc heeft daadwerkelijk een aantal random aggro mobs/bosses. Bv gehennas doen random shadowbolts afvuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
Nee, dat is secondary random aggro. Dat betekent dat hij als secondary attack een paar shadowbolts hier en daar afschiet. Verder prima te tanken.

En ja, als je nog moeite met onyxia hebt kun je dat doen. Maar rogues en hunters hebben niet voor niets feint en feign death (en vanish, complete aggro whipe). Je kunt op zen minst Sinister Strike gebruiken.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Zucht ik heb een probleem, Mijn wow cd's werken niet meer. Weet iemand hoe ik hier aan de eu client kan komen? Of kan je de us client ook veranderen in een eu client?
Please help me neeed wow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:12
Ik een vraagje aan de ueberpriesters: Wat is de minst mana intensieve manier om als priester undead aan te pakken?

Bij andere mobs doe ik altijd Mind Blast, Power Word Pain, Mind Flay, Fear, Mind Flay, Mind Flay, Wand. Met Spirit Tap kan ik eigenlijk mobs tot 2 levels boven me zonder mana pauze grinden.

Bij undead werkt die fear niet en moet ik telkens Power Word Shield gebruiken, deze vreet echter mana. Hoe pakken jullie dat aan?

edit Btw ik ben lvl51 nu :)

[ Voor 4% gewijzigd door farlane op 07-01-2006 15:44 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Bron?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
farlane schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:40:
Ik een vraagje aan de ueberpriesters: Wat is de minst mana intensieve manier om als priester undead aan te pakken?

Bij andere mobs doe ik altijd Mind Blast, Power Word Pain, Mind Flay, Fear, Mind Flay, Mind Flay, Wand. Met Spirit Tap kan ik eigenlijk mobs tot 2 levels boven me zonder mana pauze grinden.

Bij undead werkt die fear niet en moet ik telkens Power Word Shield gebruiken, deze vreet echter mana. Hoe pakken jullie dat aan?

edit Btw ik ben lvl51 nu :)
je kan ze shackelen..? weet niet of het echt effectief is, maar dan kan je iig een beetje afstand nemen. ik gebruik altijd lekker shield. zal me weinig boeien of ik dan een mana break nodig heb. ik zit nu alleen niet meer te solo-en zolang dit niet nodig is.. instances ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Hehe nu 3 mensen om de bron gevraagd, zou ie het uit z'n duim zuigen? 8-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Het zijn gewoon stickies

Character creation blocked
http://forums-en.wow-euro...0144&p=1&tmp=1#post760144
Addressing realm performance
http://forums-en.wow-euro...9468&p=1&tmp=1#post759468

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Vet stormrage krijgt betere hardware en character creation stop! :) Wel nodig, want ik heb geen lag, maar alles wat ik met NPC's doe, en dingen als bronze bars createn, gaat echt heel traag... Beter wordt dat beter door deze maatregelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 22:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmm populationblocks is misschien wat drastisch, maar het werkt iig wel :)

In addition to this we’re considering more direct actions to limit the load, like lowering the population caps. This will allow fewer players to connect at the same time on those realms but will help in providing the best game experience possible for those playing

Hmmm not liking the sound of that :(
krijgen we dadelijk een nog grotere que voor mijn server :(

[ Voor 11% gewijzigd door heuveltje op 07-01-2006 16:36 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
helaas zit er niets van dit alles in voor mijn realm. emerald dream. ben benieuwd hoelang die realms down gaan.. daar heb ik weer geen last van :+

uhm.

gisteren met mn 57 priest een DM run gedaan met 4 italianen..

om te janken. die gasten spreken nauwelijks engels.. de mage liep te pullen, ging vol nuken, en snapte niet dat de warrior geen aggro kon krijgen.. de warrior vroeg ik eerder al of hij een shield had, aangezien hij dual wield liep.. totaal geen antwoord... uiteindelijk had hij het gelukkig wel..

na de 2e grote boom volgde al een wipe, omdat die lompe warrior een rukpull maakte.. maar teruggelopen en HS.. italianen zijn een no-go geworden.. sjiiit.. snap ik niet hoor. ga je op een engels sprekende realm spelen, spreek je geen engels...

hoe wil je in hemels naam DM run doen, zonder tactieken enzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McFlipp schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:23:
[...]

Hehe nu 3 mensen om de bron gevraagd, zou ie het uit z'n duim zuigen? 8-) :z
Waarom zou ik over zoiets lullen? Wtf is dat nou weer voor een opmerking, je kunt toch ook wel nagaan dat het wel op het eu forum staat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
Na 24 uur mag je je vraag erhalen

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-01-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

McFlipp schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:29:
Vet stormrage krijgt betere hardware en character creation stop! :) Wel nodig, want ik heb geen lag, maar alles wat ik met NPC's doe, en dingen als bronze bars createn, gaat echt heel traag... Beter wordt dat beter door deze maatregelen :)
Hey hoe heet jij op Stormrage en ben je Alliance? :) Ik ben Elyva, Moonsword of Grothard, hangt er vanaf. Elyva is mijn main. :p

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 17:17

On_E

Housemusic

Zo, gisteren is onze MT ook met de noorderzon vertrokken naar een guild die PvE-wise verder is dan ons.

Wel humor, was alleen maar online voor MC/ZG/Onyxia, maar anderen helpen hun FR gear of Ony key te krijgen ho maar, en dan weggaan met als reden dat ie vond dat er te weinig progressie was...

Zijn aardig wat mensen kwijtgeraakt nu sinds de migration, hopelijk komt het allemaal nog goed, zo niet, dan stop ik met spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:11
Wat is nu het voordeel van meewerken aan de AQ inzamelingsactie? Alleen status bij de betreffende factions? Ik ben daar nooit echt mee bezig geweest, ben geen hardcore WoWer... wat voor dingen kan me dat uiteindelijk opleveren? Ik zal nooit zoveel spelen dat ik als human een NE mount wil, dat weet ik wel... en als ik met de gestegen prijzen op de AH sinds 1.9 nu wat extra cash kan verdienen, dan is dat mooi meegenomen ;) Ik neem aan dat het world event afgelopen is als alles is ingezameld.

Sorry voor de n00b vraag, ik heb weinig tijd om te spelen en ik vraag me af of ik veel mis nu het AQ event is gestart...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 08:56
Ja je kan de US client installeren, en dan de realmlist.wtf in je WoW map in notepad openen en wat er in staat vervangen door:
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:12
BootVluchteling schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:01:
[...]

je kan ze shackelen..? weet niet of het echt effectief is, maar dan kan je iig een beetje afstand nemen. ik gebruik altijd lekker shield. zal me weinig boeien of ik dan een mana break nodig heb. ik zit nu alleen niet meer te solo-en zolang dit niet nodig is.. instances ftw :)
Shackelen breakt door PwP :)

Anywayz, tis ook nog maar een paar levels dan kan ik ook de instances gaan doen. :)

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
DeadKennedy schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:01:
[...]

Ja je kan de US client installeren, en dan de realmlist.wtf in je WoW map in notepad openen en wat er in staat vervangen door:
Dankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Mail/schrijf/bel Blizzard en zeg dat je CD's kapot zijn. Veel kans dat je gratis en voor niks een set nieuwe CD's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144583

Als je van US een EU versie kan maken, waar slaat het dan op dat er bij hun offi site in de FAQ staat dat het onmogelijk is? :P
Pure discriminatie van beide kanten, US wilt EU niet en EU wilt US niet :P :D

uitleg? :P

offtopic:
* offtopic: overigens een leuke blunder van me (denk wel algemeen hier)
Ik was 2-3 dagen aan het logeren bij een vriend en ze hadden WoW natuurlijk
Eerst was het stom, maar later keivet. Me wants it 2!
Ik komt weer thuis @ Ijmuiden.
Volgende morgen zoek ik de stad af (5 winkels) die geen WoW hebben, wel gamecards 8)7
kom ik in Santpoort @ Intertoys hadden ze de laatste nog liggen B)
ijmuiden en santpoort Warcraftloos. Geinstalleerd, accountje maken, komt [ME=144583]er achter dat ie nog een kaartje moet kopen 8)7 Ach, voor het kaartje hoef ik dan geen 10 km heen en weer te fietsen :D

@ Carnage
ja, had ik ook kunnen bellen, had ik ze niet hoeven kopen :(
Effe serieus, ik geloof dat ze wel zeggen dat je de cd's en alles op moet sturen :P

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 144583 op 07-01-2006 20:56 . Reden: Offtopic ubb erin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:02:
[...]

Waarom zou ik over zoiets lullen? Wtf is dat nou weer voor een opmerking, je kunt toch ook wel nagaan dat het wel op het eu forum staat. |:(
Het was meer grappig bedoelt hoor :) En ik had ook op het eu forum gekeken, maar kon het zo snel niet vinden en was gewoon benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Daarnet een servercrash met een massief world event :D

Er was iets te doen rond die gates van AQ en blijkbaar had de helft van de server zich ervoor gezet, screens volgen nog :P

Op Al'Akir trouwens :)

Hier is de screen :P :

Afbeeldingslocatie: http://img430.imageshack.us/img430/5633/wowscrnshot0108060005480vv.jpg

Als je dacht dat IF al lagde :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door ETzPliskin op 08-01-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Zozo, gezellig: "Fiets kopen iemand?" :+

Maar wat bleek er uit eindelijk te doen te zijn? Gratis wokkels voor iedereen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

McFlipp schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:33:
Zozo, gezellig: "Fiets kopen iemand?" :+

Maar wat bleek er uit eindelijk te doen te zijn? Gratis wokkels voor iedereen? ;)
Gewoon zo een soort oorlog tussen Silithid en 3 grote egyptisch ogende dingen :P

Toen kwam er zich een draak mee moeien uit The Emerald Dream ofzo, en toen verteld een human geest een verhaaltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

-ETz-Memphis Z schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:22:
Daarnet een servercrash met een massief world event :D

Er was iets te doen rond die gates van AQ en blijkbaar had de helft van de server zich ervoor gezet, screens volgen nog :P

Op Al'Akir trouwens :)

Hier is de screen :P :

[afbeelding]

Als je dacht dat IF al lagde :Y)
Ja, we hadden samen met DarkStorm 1 persoon ( Lylz ) naar neutral geholpen om dat event te starten ( flashback van hoe de poorten dicht gingen ) totdat een aantal achterlijke alliance sukkels begonnen te aoen en daardoor het hele event verneukt werd.
En toen het afgelopen was werden alle alliance als wraak maar neergebeukt, kzou de eerste tijd maar niet in silithus komen als alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-05 19:19
Event is toen meerendeel van de mensen weg was herhaald. Dit keer duurde het geen half uur, en vechtte de mobs met elkaar, ipv dat ze gewoon naast elkaar stonden. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32
Gisteren hadden we een blije rogue, bijna geen repairkosten meer

hij had een neefje even met een nieuwe char laten spelen, neefje wilde wilde daarna die char even deleten en delete toen zijn main char... ticket gestuurd en hij heeft z'n char teruggekregen... naakt

say bye bye to:

Nightslayer Cover
Onyxia Hide Backpack
Head of Onyxia Onyxia
bloodfang hood Onyxia
Nightslayer Boots
core hound tooth
Nightslayer Belt
Nightslayer Gloves
Nightslayer shoulderpads
Nightslayer Bracelets
Wristguards of Stability
Gutgore Ripper
Nightslayer Pants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
dat is fucked...

Ik heb mn Zealot Blade nu, echt vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:25
ImdaMned schreef op zondag 08 januari 2006 @ 03:57:
Gisteren hadden we een blije rogue, bijna geen repairkosten meer

hij had een neefje even met een nieuwe char laten spelen, neefje wilde wilde daarna die char even deleten en delete toen zijn main char... ticket gestuurd en hij heeft z'n char teruggekregen... naakt

say bye bye to:

Nightslayer Cover
Onyxia Hide Backpack
Head of Onyxia Onyxia
bloodfang hood Onyxia
Nightslayer Boots
core hound tooth
Nightslayer Belt
Nightslayer Gloves
Nightslayer shoulderpads
Nightslayer Bracelets
Wristguards of Stability
Gutgore Ripper
Nightslayer Pants
toon volledige bericht
Ouch..... als dat mijn neefje was mocht dat neefje ff heel wat runs voor mij gaan doen :s

Wij hadden vandaag een goede MC run met onze raid pug.

Shazzrah neer op de 3de try overal,eerste try vandaag (gister waren lucy,maggy, gehennas, garr en geddon al neer). daarna voor het eerst de ramp op naar golemag dachten we, maar toen kwamen we sulfuron tegen die maar 3 pulls weg was van een try.

Dus maar ff die 3 pulls doen, daarna eerste try op sulfuron en gelijk eerste pull ooit down, toen door naar golemag en die ging ook down op de eerste pull ooit :)

Het was dus een mooi MC weekend voor mij, 8 bosses neer en maar 1x dood (ging alleen dood nadat golemag zijn leuke "frenzy"in ging op 10% health). Helaas hadden we geen tijd/zin meer om even 8 mensen de Quest in te laten leveren en nog een paar tries op domo te doen.

Onze pug doet het vind ik vrij netjes:

Lucy down 4 tries
Magmadar down eerste serieuze try down (1x gewhiped met maar 1 tranq shot, om te proberen)
Gehennas down 1 try, gelijk down
Garr down 3 tries
Geddon Down 3 tries
Shazzrah down 3 tries
Sulfuron 1 try gelijk down
Golemag down 1 try gelijk down

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 08-01-2006 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 22:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:57:
Wat is nu het voordeel van meewerken aan de AQ inzamelingsactie? Alleen status bij de betreffende factions? Ik ben daar nooit echt mee bezig geweest, ben geen hardcore WoWer... wat voor dingen kan me dat uiteindelijk opleveren? Ik zal nooit zoveel spelen dat ik als human een NE mount wil, dat weet ik wel...
Die returning q voor 30 signets dropped anders best wel leuke dingen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
Anoniem: 41017 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:48:
[...]

Ja, we hadden samen met DarkStorm 1 persoon ( Lylz ) naar neutral geholpen om dat event te starten ( flashback van hoe de poorten dicht gingen ) totdat een aantal achterlijke alliance sukkels begonnen te aoen en daardoor het hele event verneukt werd.
En toen het afgelopen was werden alle alliance als wraak maar neergebeukt, kzou de eerste tijd maar niet in silithus komen als alliance :P
Overdrijven is ook een kunst =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Weet iemand hoe je de combat log zo mooi geformat krijgt zoals in dit screenshot?

EDIT:
Zoals rechtsonderin bedoel ik dan :9

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 08-01-2006 11:09 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik ben nu mijn mage 52 is voor de gein een rogue begonnen op vashj, moet zeggen dat me dat vele malen beter bevalt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:11
heuveltje schreef op zondag 08 januari 2006 @ 10:15:
[...]

Die returning q voor 30 signets dropped anders best wel leuke dingen :)
Waar haal je die quest dan? En wat levert het op?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
DeadKennedy schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:01:
[...]

Zucht nu heb ik nog een probleempje, als ik dat doe en wil connecten dan zegt ie "unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interface of a other program".
Ik heb gewoon de us version van file planet gedownload en dan gedaan wat jij zei.
Moet ik em tot een bepaalde versie patchen ofso?
Please help me.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.