Ik heb het inmiddels binnen en heb het al enkele uren uitgetest. Op zich een heel aardig apparaat, maar het kopieren van files naar dat ding via netwerk kost me veel tijd, het gaat nauwerlijks 30KB/s!

Ik heb al verscheidene fora gezocht en ook hier, maar geen oplossing gezien voor dit o zo langzame snelheid. Is dit ding niet bedoeld om op ongeveer 100mbit te werken? Dit is lang geen 1mbit.

Ik heb er inmiddels firmware 1.4.7 op gedaan (wat me een stabielere NDAS connectie gaf ten opzichte van 1.4.6) en NDAS Device Management 3.10.1229.
(Wat ik weer niet begrijp is als ik films stream via netwerk, het dan met gemak 800+KB/s gaat en alles lekker loopt. Is die NDAS helemaal vernaggeld of wat?)
P.s. Van MP naar PC werkt het met ongeveer 1.5MB/s, wat nog wel acceptabel is vergeleken met PC naar MP's 30KB/s. Ik kan gelukkig dus nog wel films bekijken vanaf de MP op mijn PC (was ik eerst bang voor als dat ook 30KB/s zou zijn).
Blijft nog steeds van de zotte dat van PC naar MP slechts 30KB/s is.
Ik heb de NDAS software inmiddels geupdated naar 3.20, nog niet veel beter. Nouja, 2KB/s ofzo beter dan eerst.
[
Voor 22% gewijzigd door
Trinsec op 02-04-2007 23:04
]