lekker heh veel geld uitgeven
wij zitten in hetzelfde schuitje, wat we nu hebben is gewoon niets... dus ons motto was vanaf februari hard sparen en dan lekker veel nieuw spul kopen! als we het doen dan ook in 1x goed! woonkamer, eetkamer en slaapkamer wil ik ook gewoon mooi spul hebben staan. computerkamer / kantoor doen we low-budget met ikea spul

. dan houden we nog 1 slaapkamer en een zolder over maar we weten nog niet precies wat we daar mee gaan doen.
overigesn heb ik voor het klussen 1500,- in mijn budget (jah ik werk met een budget

) omgenomen is dat een beetje realistisch:
1.benedenverdieping - woon en eetkamer ligt al laminaat, de kozijen waren 2 jaar geleden wit geverft dus die laten we zo en ook hangen er beneden overal al lamellen die blijven hangen

dus het enige wat we beneden hoeven doen is behnag van de muren en glasvlies plakken + sauzen.
2.de hal - doen er eerst weinig aan (lees niets

) ligt wel hetzelfde laminaat als in de woon en eetkamer.
3.de keuken is al klaar, alle inbouw apparatuur zit er al in hoeven alleen een paar spots gemonteerd te worden.
4. boven - onze slaapkamer moet laminaat in en behangen worden
5. boven - computerkamer komt ook laminaat te liggen + behang.
6. boven - overloop komt iig laminaat te liggen, behangen weten we nog niet.
ik heb uitgereken dat we voor de beneden verdieping ongeveer 50-55 meter glasvlies nodig hebben dat kost zo'n 75 euro en aan laminaar zijn we zo'n 300 euro kwijt, lijkt me dat ik dan redelijk uit meot komen met 1500 euro klus budget