Spyro_the_Dragon schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:40:
[...]
Het ergste vind ik: je weet het gewoon niet.... waar ligt de bodem?
Voorbeeld: een van de bedrijven vroegen we om hun ultieme bodemprijs. (met de mededeling dat we ook ergens anders gingen kijken). Kwam op 18.000. Toen ik ze belde dat het niet doorging omdat we een andere keuken kochten kreeg ik binnen 5 minuten een telefoontje terug: 16.500 werd het...
Dat is voor mij ook de reden geweest om in Duitsland een keuken te kopen. Ik was er 25% goedkoper en ik had een granieten werkblad, dat is in Duitsland standaard. Hier moet je er belachelijke prijzen voor neertellen. Een tripje naar Duitsland (Nordhorn) kan ik iedereen aanraden.OzBoz schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:32:
[...]
Mijn zus (woont nu in Noord Holland) is veel keukenboeren afgeweest en kon overal tot ongeveer 50% afdingen. Uiteindelijk trouwens de keuken in Duitsland gekocht. Waar je nog steeds tot die 50% kan afdingen met wat geluk maar waar je voor zelfde geld wel enorm veel meer krijgt. En die lui zijn het ook gewend om in NL keukens te plaatsen, omdat als je niet helemaal een hekel hebt aan je euro's je een keuken in Duitsland koopt.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)