Reflectie zie ik niet als een probleem voor een bepaalde techniek specifiek : Op welk soort scherm je ook kijkt het is gewoon K-L-O-T-E als er zonlicht op komtBdK9001 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:23:
Ik vind het heel grappig om te zien hoe ontzettend CRT hier word opgehemeldToegegeven, op een heleboel punten scoren ze ook beter dan een TFT. Ik heb ook een hele tijd een 22" TFT én een 22" CRT gehad op mn kamer. Waarbij de CRT dienst deed als scherm voor mn xbox (die ook mn tv was via Windows Mediacenter).
Maar vaak kon ik amper fatsoenlijk gamen zonder mn lamellen dicht te doen (en soms zelfs dan niet) vanwege die achterlijke reflecties op het glas van de CRT. Aan de andere kant, als ik vanuit bed een film wil kijken op mn 226BW's moet ik ze een behoorlijk eind kantelen voor alle kleuren een beetje lekker kloppen.
En daarom heb ik een extra diep bureau gebouwdOverigens zou ik nooit een CRT als monitor kunnen gebruiken, omdat er dan geen ruimte meer over is tussen de muur en de rand van mn bureau
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||