Ik ben ook van mijn Iijama Vision Master Pro 19" (2048*1536) overgegaan naar de Samsung 245B+ (24"/1900*1200). Dat zijn dus eigelijk een stuk minder pixels op een groter beeld. Toch vind ik de Samsung (native) scherper en voller qua kleur dan mijn IIjama of de prof CRT van Dell van een goeie vriend. Ik heb ook nog nooit iets van ghosting of lag gezien.
Met o.a GRID, Left 4 Dead, CS Source, Fallout en UT3 is alles superscherp en wederom nergens vertraging te bekennen. Bluray films zijn levensecht lijkt het wel. Ik speel (eis) op minimaal 60fps (geen drops dus) en als je genoeg power hebt is dat echt supervloeiend met tripple vsync aan. Donkere spellen zoals Left4Dead worden ook erg goed uitgebeeld, ook al is het erg donker in een kamer, toch zie ik die hunter kruipen
In windows 7 is het al helemaal feest, omdat je (microsoft) eindelijk een fatsoenlijke gui hebt waarin de vensters makkelijker te managen zijn. "Split screen" internetten is echt 10x beter dan op je (vierkante) crt vensters lopen resizen of gaan alt+tab'en. En zo nog wel meer voordelen aan de extra ruimte op je beeldscherm.
De helderheid is prima, ik zet hem nooit boven de 60% en op 30% kijk ik me films. (en op 100% mag je hem niet zetten volgens mij, want dan krijg je schade aan je ogen

)
De samsung 245B+ verbruikt maximaal 74 Watt (volgens spec max 100Watt), Ik verbruik dus waarschijnlijk onder de 60 Watt.
EDIT: Gisteren wederom op 0% helderheid een film gekeken, heel goed te doen. Jammer dat ik geen meter heb om het stroomverbruik te meten.
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 264799 op 27-02-2009 13:13
. Reden: kleine toevoeging/update ]