Niet echt een mislukking, maar toch
Iig een goed leermoment voor mijn broertje...
Ik was zijn pc aan het herinstalleren en xp stond er inmiddels op. Ik wil even kijken of het geluid het doet. Ik speel een windows geluidje af. Hoor niks, ik draai het volume wat verder open, niks.
Ik zo tegen mijn broertje van kijk even welke stekker er in zit.
Hij zo, ow okeej is, hjij kruipt onder zijn bureau en kijkt even en zegt dat die stekker van zijn koptelefoon is.
Ik zo van ow okeej.
En voordat ik maar ook wat kon zeggen trok die stekker er uit en stak de stekker van zijn speakersetje erin.
Volume was erg hoog, en het speakersetje stond aan.
Resultaat is te raden, een knoertharde harde knal en een hoop gekraak en 2 geschrokken half dove mensen....
Hij heeft nu een buil op zen kop van de schrik, ja dan moet je niet onder je bureau proberen op te staan....
Ik ben daarna maar beneden even rustig een bakkie koffie wezen drinken....
Leuk, broertjes... vooral kwa computers....
Laatst ook, toen ie wat wou aanwijzen op mijn lcd beeldscherm, vol zijn vinger in mijn beeldscherm...
Grote vlekken erop en vooral gekleurde vlekken erin, en dan nog stom zeggen zo van ja maar dat kan ook met mijn monitor... Een crt monitor...
Mijn ding heeft inmiddels last van een aantal dode pixels....
Wat ook wel hier iets bekends is, is het welbekende gesprek over dat een apparaat het niet doet en de stekkers er absoluut hebben ingezeten omdat ie het altijd heeft gedaan.
Zo wel mijn broertje als mijn vader. En echt altijd koppig volhouden dat die erin heeft gezeten...

Dat word ik echt zo zat, ik doe meestal een stukje tape op stekkers en bind ze allemaal samen met tyreps. Scheelt vaak een hoop gezeur
En laatst ben ik nog aan het klooien geweest met een gare pentium 3 en een pentium d koeler.
Ik schroefde de koeler van de processor eraf en zette de grote pentium d koeler erop. na wat beunwerk paste die perfect. Ik pc opstarten en het overclock programma op en begon met overclocken. Van 371MHZ naar 1000MHZ, vond ie niet zo leuk.
Ik heb me iig weer prima vermaakt.
Zo dat was het weer van afgelopen maanden.