oei... dat wist ik nietPixxel schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:02:
[...]
best scherp gezien ^^, maar volgens mij is dat nu ongeveer in ieder nieuw deel al wel een keer ter sprake gekomen
Zo intens volg ik de mislukkelingen niet
Verwijderd
oei... dat wist ik nietPixxel schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:02:
[...]
best scherp gezien ^^, maar volgens mij is dat nu ongeveer in ieder nieuw deel al wel een keer ter sprake gekomen
Verwijderd
Nuja de titel is nu niet echt fout ook he.ScSi_009 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:19:
Maar het wordt wel eens tijd dat het gefixt wordt hoor.. Men vermeldt het wel, maar geen kat die er iets aan doet!
mja.. "men" vindt dat het een "fout" is die erin moet blijven!! (zie vorige topics)ScSi_009 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:19:
Maar het wordt wel eens tijd dat het gefixt wordt hoor.. Men vermeldt het wel, maar geen kat die er iets aan doet!
Idd, het is traditie bij de mislukkingen/mislukkelingen topicsjimbojansen90 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:51:
[...]
mja.. "men" vindt dat het een "fout" is die erin moet blijven!! (zie vorige topics)
Verwijderd
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 14:20 . Reden: gezeik ]
Verwijderd
Even offtopic hoor, maar een zeipaneel?????? Wat zei het paneel dan?Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:59:
Ik heb dit weekend met mn stomme dronken kop mn zeipaneel laten vallen, nou is dat voor mn zeipaneel niet zon ramp, maar wel voor de spiegel die erin zit verwerkt.
dikke barsten door mn nickname en logo, denk dat ik morgen opnieuw ga graveren
R.I.P (klikbaar)
Verwijderd
hij zei : "KNOTS!"Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:13:
[...]
Even offtopic hoor, maar een zeipaneel?????? Wat zei het paneel dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 13:23 ]
Heb ook een AWE32, en ook een AWE64GoldElCondor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:20:
[...]
Een ECHTE AWE32!!!
![]()
Ik had hem ook. Om interferentie van de voeding te voorkomen, het ding in het laatste, en dus onderste, slot van mijn midi-towertje gedaan. Een heuse Intel 33Mhz DX.
Ik had toen al (ken je nagaan) twee reepjes van 2 meg per stuk over. Die natuurlijk op de AWE geprikt en zo de hele zaak weer rechtop gezet (een towertje leg ik even op zijn rug om er fatsoenlijk in te kunnen werken).
Zet de PC aan, niets...
Nog eens, weer niets...
PC gekanteld, opengemaakt, niets vreemds. Aangezet, werkt...![]()
PC terwijl hij aanstond, weer rechtop gezet *poef* uit.
Ik kijken, oeps, omdat de simmetjes zo zwaar waren, zakte de AWE zó door, dat hij de bodem van het towertje raakte. Hij maakte dus kortsluiting ergens of zo.
Ik denk Fùùùùùck, kaart naar de gallemiezen
Maar gelukkig, met zo'n plastic mobo-voetje eronder (zaten zelfs twee gaatjes in de kaart waar ze inpasten) kon ik genieten van mijn AWE 32.
Ohw, wat was ik trots!
ps. @MMach: Veel sterkte... wat een verhaal!
Droogkloot.
Verwijderd
Ik heb een tijd terug mn vingers tussen een (jawel) Delta 80HP @12V gehad. Grote snee tot gevolg._AvA_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:02:Ik geloof dat er hier wel meer mensen zijn die met hun fikken tussen een fan hebben gezeten denk ik zo. Ik dus ookOp de een of andere manier heb ik ook een keer mijn grote teen tussen mijn zalman gehad.
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Ik gok: kast zonder zijpaneel, rechts onder je bureau zetten en je voet uitsteken.oshiro schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:56:
Maar vertel me: hoe krijg je je grote teen tussen een zalman
Verwijderd
NOOOOOIT rennen hè?Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:25:
LOL! (maar doet wel pijn)
ik heb net mn tobo gemolt; ren naar de plee, blijft ie hangen aan me trui....dus pleurt op de grond, en ga ik erop staan
![]()
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Hoe computer jij als dat ding aan je trui blijft hangen?Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:25:
LOL! (maar doet wel pijn)
ik heb net mn tobo gemolt; ren naar de plee, blijft ie hangen aan me trui....dus pleurt op de grond, en ga ik erop staan
![]()
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
U vraagt, wij antwoorden.
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 15:52 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 17:57 ]
Verwijderd
lol , kan me zo al een slow-mo scene voorstellen die zo in de matrix zou passen...ImmortalSoul schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:48:
Niet echt een mislukkeling maar toch weet ik dat velen zon situatie hebben meegemaakt.
Ik heb een US Blaster USB360 headset, met een lekker lang touwtje eraan.
Die sluit ik aan op me stereo speaker setje.
Dan heb ik een lekker hard geluid waardoor ik hem in me nek kan leggen en toch nog goed kan luisteren.
Dus ik zit daar zon 2 uur lang, komt me kat in de kamer.
Ik dacht, die ga ik eens lekker laten schrikken.
Dus ik draai me stoel, spring er vanaf om op me knieën te landen.
Die headset vergeten, resultaat is:
- Zak chips over de vloer
- 1 glas cola over de vloer
- 2 halflege blikjes sinas over de vloer
- Speaker setje lag ook op de vloer.
Verwijderd
OmgHyperTrophy schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:49:
[afbeelding]
LOL
moest ff zoeken, zag eerst de lol er niet van in. totdat...
Verwijderd
en?ImmortalSoul schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:48:
Niet echt een mislukkeling maar toch weet ik dat velen zon situatie hebben meegemaakt.
Dan heb ik een lekker hard geluid waardoor ik hem in me nek kan leggen en toch nog goed kan luisteren.
toch duidelijk, in de fabriek is de cd te hoog in de verpakking terecht gekomen, en toen is het strookje bovenin, om ze aan een haak te hangen in de winkel, eruit gestanst en ook direct uit de cd ditzelfde stukje gestanst.
Verwijderd
Verwijderd
Deels ook de schuld van de fabrikant... De meeste merken parkeren hun koppen gewoon OP de platter. Hitachi heeft op alle modellen een echte parkeerstand, misschien zijn er meer fabrikanten die dat op dure modellen hebben, maar bij een simpele Maxtor kan je het vergeten (ik bedoel dus schade door stoten en vallen, ik begrijp dat het daar bij jou om ging, of lees ik verkeerd?).Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:34:
waterkoeling inbouwen, pc aanzetten en tot de conclusie komen dat allebei je HDD's totaal dood zijnDoei 240GB aan data
[ Voor 11% gewijzigd door mae-t.net op 04-04-2006 23:19 ]
Verwijderd
Ik heb echt ook al zooo vaak een CPU-fan blad onder mn nagels gehadVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:21:
Een klassieker daarnet:
Mijn pc nogal onstabiel , ik eens voelen of het warm was in mijn kast.
Nu mijn inschattingsvermogen is niet zo goed , en die cpu koeler is toch wel groter dan ik dacht
=> ZAP BOEM , vinger pijn , maar viel wel mee.
Maar een heel klein beetje bloed.
Verwijderd
jij bent te recht...TheZeroorez schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:14:
Is iedereen die het zo vaak heeft nou zo scheef, of ben ik nou zo recht?
Verwijderd
het waren idd maxtor schijvenmae-t.net schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:55:
[...]
Deels ook de schuld van de fabrikant... De meeste merken parkeren hun koppen gewoon OP de platter. Hitachi heeft op alle modellen een echte parkeerstand, misschien zijn er meer fabrikanten die dat op dure modellen hebben, maar bij een simpele Maxtor kan je het vergeten.
Verwijderd
Zooo herkenbaar..ImmortalSoul schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:48:
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik heb voortaan gekartelde vingers, zovaak kom ik ertussenG-SuPRuuB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:02:
[...]
Ik heb echt ook al zooo vaak een CPU-fan blad onder mn nagels gehad![]()
Damn dat doet pijn!![]()
Maarja...nu al 2 maanden niet meer gebeurd
Verwijderd
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Op zo'n manier ben ik ook een halve dag bezig geweest. Khad de voedingstekker niet goed in me mobo gestoken. De voeding deed het wel gewoon, maar m'n fans gingen niet aan. Tweede keer dat het gebeurde had ik het wat sneller doordnhelle schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:33:
Je voeding zegt pats (Aopen 300Watt) en naar de winkel gaan voor een nieuwe (Zalman 460Watt). Thuiskomen, enthousiast uitpakken en snel inbouwen.
Lekker van de 20+4pins stekker de 4pins verkeerd om in het mobo knallen en snel booten. (K*t, geen beeld!!) Stress, paniek en dik zweet op het hoofd.
Nog een keer naar het stekkertje kijken, zien dat je het verkeerde 4pins stekkertje hebt en dan maar de juiste inprikken. Met het idee in het achterhoofd dat je mobo misschien wel kapot is, opnieuw booten.
Gelukkig leefde alles nog....
Soms kun je de CMOS loshalen en door een andere vervangen.. toch zonde om hem weg te gooien!mkleinman64 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:50:
Ook weer wat meegemaakt.
Ik had hier een I815 gebaseerde barebone liggen die niet stabiel was ( lekke condensator ). Vlak voordat ik de condensator wil vervangen raak ik het moederbord aan *PATS* statische ontlading.
Daarna cmos kapot. settings werden niet meer opgeslagen. Bij iedere reboot weer "loaded defaults".
Nog geprobeerd condensator te vervangen en bios te flashen maar helaas. Moederbord ligt nu in de kliko.
Idd.! Je kan er nog leuk mee experimenterenFiXeR.nl schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:31:
[...]
Soms kun je de CMOS loshalen en door een andere vervangen.. toch zonde om hem weg te gooien!
Verwijderd
LOL! (offtopic: haal eruit en geef snel aan mijn die hapmkleinman64 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:50:
Ook weer wat meegemaakt.
Ik had hier een I815 gebaseerde barebone liggen die niet stabiel was ( lekke condensator ). Vlak voordat ik de condensator wil vervangen raak ik het moederbord aan *PATS* statische ontlading.
Daarna cmos kapot. settings werden niet meer opgeslagen. Bij iedere reboot weer "loaded defaults".
Nog geprobeerd condensator te vervangen en bios te flashen maar helaas. Moederbord ligt nu in de kliko.
[ Voor 97% gewijzigd door TEAMIKKE op 13-04-2006 15:33 ]
Verwijderd
Dat is sowieso uitkijken. Hele series VW Golf hebben terugroepacties gehad juist voor iets van de kachel dat lekte. Ik weet niet welke golf, zal wel 2 of 3 geweest zijn, en of het alleen een slang was of juist die radiateur, maar "better safe than sorry" zou ik in zo'n geval zeggen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 01:45:
een golf interieur radiateurtje gehaald.
Verwijderd
Ach die radiateur zit er nu geloof ik 3 jaar in nooit lekkage gehad.mae-t.net schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:20:
Dat is sowieso uitkijken. Hele series VW Golf hebben terugroepacties gehad juist voor iets van de kachel dat lekte. Ik weet niet welke golf, zal wel 2 of 3 geweest zijn, en of het alleen een slang was of juist die radiateur, maar "better safe than sorry" zou ik in zo'n geval zeggen.
Verwijderd
Verwijderd
Hallo!
nooit die drang gehad, maar na het lezen hiervan kom ik toch op verkeerde ideënYoramScheer schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:39:
het is gewoon een drang om je vinger in dat ding te steken, net zoals knopjes indrukken die je eigenlijk niet moet indrukken.
Verwijderd
Het zit meer zo :Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:30:
Ik snap niet waarom jullie het nodig vinden je fikken in een fan te steken. Als je hem zo graag wilt laten stoppen, trek gewoon de stekker eruit... Of hou hem tegen met een potlood ofzo, niet te hard natuurlijk, anders vliegen de bladen weer in het rond.
Ja en aangezien je niet weet of je hem daarmee kapot hebt gemaakt, moet je nog ff voelen of hij nog wel draait door de klap; KLETS weer raak GVDVerwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:55:
[...]
Het zit meer zo :
Even voelen of die ventilator blaast -> je ziet hem niet dus je gaat een beetje op je inschattingsvermogen af (wat niet zo goed is) , en opeens SCHNAK -> conclusie : hij blaast
Zelf ook nog als gloeilamp dienst gedaan of alleen je voeding die vonkt door de klap...?Aero Cool schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:50:
2 Jaar geleden, beetje prutsen met een oud voedinkje, zonder behuizing, leg hem op men metalen bureau, zonder erbij na te denken spanning erop, BOEM, mooie vonken regen, spanning eraf...
Verwijderd
Meestal kijk ik dan wel (een ezel stoot....)G-SuPRuuB schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:58:
[...]
Ja en aangezien je niet weet of je hem daarmee kapot hebt gemaakt, moet je nog ff voelen of hij nog wel draait door de klap; KLETS weer raak GVD![]()
Verwijderd
Verwijderd
klinkt als final destinationme_mrtn schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:39:
Wat zou ik dat moment graag willen zienNah, ik heb een een USB kabeltje in de achterkant van me PC willen drukken, maar ik stootte tegen de tafel, die weer tegen de subwoofer aanknalde, die van een kastje flikkerde, waarna die ook nog eens de printer meenam en uiteindelijk mijn monitor ook nog meenam! Het positieve was dat het USB kabeltje er wel inzat, maar dat ik een zere kop had, me printer en me monitor kaduuk waren.
The_amazing_Y
mja, ik ben ook 's in een fan blijven steken... vrij pijnlijke bedoening.
situatieschets: ik was een inverter aan het vervangen in men case (toen die tijd draaide ik nog luchtkoeling), m'n haar was toen ook wel wat langer...
natuurlijk vond k het 'n beetje overkill om m'n pc uit te zetten om een inverter te vervangen, next thing I know... m'n haar in de cpu koeler gezogen(if you must know: dragon orb 3 7200 rpm anyone?
)
me_mrtn schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:39:
Wat zou ik dat moment graag willen zienNah, ik heb een een USB kabeltje in de achterkant van me PC willen drukken, maar ik stootte tegen de tafel, die weer tegen de subwoofer aanknalde, die van een kastje flikkerde, waarna die ook nog eens de printer meenam en uiteindelijk mijn monitor ook nog meenam! Het positieve was dat het USB kabeltje er wel inzat, maar dat ik een zere kop had, me printer en me monitor kaduuk waren.
final destinationklinkt als final destination
Verwijderd
Moet je wel in je hoofd houden , wat is het belangrijkst voor een tweakers?DECOY88 schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:54:
[...]
[...]
[...]
final destination
hoofd gebeurtenis een zoot tweakers die door bizarre pc ongelukken om het leven komen
3 is trouwens wel vett
Verwijderd
PS5 PSN: UnrealKazu
Pak je 1337 hout bewerkings skills. Maak en mooi houten ding.Alsem schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:20:
grr, net nieuwe usb stick gekocht, zat in usb poort aan de zijkant van mijn pc.
ik wil een nieuwe hd in me pc doen, leg mijn kast neer: Krak!
hele usb behuizing doorgebroken en plug eraf, gelukkig met soldeerskills de plug er weer op gekregen, ziet er alleen niet uit met de kapotte behuizing
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
TheZeroorez in "Het Grote Lego Mod Topic"Alsem schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:20:
grr, net nieuwe usb stick gekocht, zat in usb poort aan de zijkant van mijn pc.
ik wil een nieuwe hd in me pc doen, leg mijn kast neer: Krak!
hele usb behuizing doorgebroken en plug eraf, gelukkig met soldeerskills de plug er weer op gekregen, ziet er alleen niet uit met de kapotte behuizing
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
netjes..... echt briljant ....Parasietje schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:11:
Mijn vorige koffermod was in een heel laag koffertje. Voeding gedemonteerd: Torren waren te groot. Dus ik torren losgesoldeerd en netjes plat gelegd.
Ik doe PC mee op reis naar Italië, om makkelijk CF-cards met foto's over te zetten op HD. Ik sluit aan: PETS.
Stroom uit in heel het hotel, en ik mocht het gaan uitleggen tegen de hotelbaas in mijn beste Italiaans ;-).
24 pins voedingsstekker? Haha, dat ken ik. Vraag gewoon adaptertje aan 24-> 20 pins, en je kan weer verder. Waarom slopen? Tegenwoordig zijn nieuwe voedingen met 24 pins stekker uitgerust. Dat moet je dus onthouden, als je nog oude mobo hebt.doltishDuke schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:13:
Ah, kan ik ook even? Had een neiuwe voeding besteld omdat ik regelmatig last had van powerdowns, dus ik zon Sharkoon 450 watt ding besteld, keurig aangekomen, ouwe voeding eruit slopen, nieuwe erin. Kut, past niet op het mobo. Alles geprobeerd om dat ding erin te krijgen, het paste niet. Ding terug gestuurd naar de winkel en een neiuwe gevraagd. Wat bleek nou, ik was vergeten om dat ding met 4 extra connectors eraf te schuiven
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
daar zit het probleem , je voelt niet meteen lucht stromen bij die zuigfans dus je gaat dichter en dichter en SNAP.MrDummy schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:43:
[...]
24 pins voedingsstekker? Haha, dat ken ik. Vraag gewoon adaptertje aan 24-> 20 pins, en je kan weer verder. Waarom slopen? Tegenwoordig zijn nieuwe voedingen met 24 pins stekker uitgerust. Dat moet je dus onthouden, als je nog oude mobo hebt.
Maar je kan wel oude voeding op nieuwe mobo prikken (20 pins stekker in 24 pins connector) zo zegt de winkel. Omgekeerd niet, dan heb je adapter nodig.
Over vingers in fans gesproken: laat je hand eerst op de buitenrand fan rusten. Daarna beweeg je je vinger langzaam naar de fan toe. Totdat de fanbladen voelbaar tegen je vingers kleppert. Dan weet je dat wieken draaien, en dat doet ZEER. Er is nog meer. Je vingers moeten ook in de richting wijzen die fan wieken draaien. Je wijst dus als het ware met de draairichting mee. Nooit tegen de richting in wijzen. Dan wordt je snel 'gegrepen' door de wieken. Alle fans draaien met de klok mee. Maar dat kan je zien aan de stand van de wieken als pc uitstaat. De blaaszijde is minder gevaarlijk, maar zuigzijde is uitkijken. Maar voelen is altijd beste. Voel je lucht stromen, dan werkt de fan. Als je dat nog niet wil geloven, dan weet ik ook niet meer....
Nooit zonder ondersteuning aan kast of fan vinger in fan steken. Je hoeft maar beetje uit balans raken en je mag pleister omdoen of dokter bellen... Of nieuwe fan kopen. Je moet dus eerst ergens houvast hebben aan kast zodat je niet per ongeluk je vinger te ver doorschiet.
Weet ik ja, mijn mobo had nog een 40 pins aansluiting, dus ik zoen voeding kopen met 20+4 pins, waar je de 4 pins van de andere 20 pins af kunt schuiven, en ook weer teug als je een nieuw mobo hebt. Dit omdat mijn mobo binnenkort toe is aan vervanging. In ieder geval, ik wist dat dus, maar had er simpelweg niet meer aan gedacht toen ik zag dat de voeding glanzend zwart was inplaats van mat grijs (heel blij), en dat ding erin geschroeft. Ging ongelofelijk hard voor lul bij die winkel..MrDummy schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:43:
[...]
24 pins voedingsstekker? Haha, dat ken ik. Vraag gewoon adaptertje aan 24-> 20 pins, en je kan weer verder. Waarom slopen? Tegenwoordig zijn nieuwe voedingen met 24 pins stekker uitgerust. Dat moet je dus onthouden, als je nog oude mobo hebt.
Maar je kan wel oude voeding op nieuwe mobo prikken (20 pins stekker in 24 pins connector) zo zegt de winkel. Omgekeerd niet, dan heb je adapter nodig.
* hier iemand die zo wilde meten of er spanning op het stopcontact stond...shrenghang schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:54:
laatst mijn oude monitor open, om een spanning ergens door te meten.
dus monitor open, stroom er op.. pak mijn multimeter zet em aan en zet de pennetjes op de print. Een gigantische knal rook en een flinke vonk tot gevolg. De pennetjes van mijn multimeter waren ook enigzins een beetje gesmolten lijkt het wel. Wat blijkt, had ik de aansluiting nog in het ampere gaatje zitten waardoor ik sluiting maakte.
[ Voor 10% gewijzigd door Hammetje op 19-04-2006 16:27 ]
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Verwijderd
hard duwen werkt ook altijd nog goed weet ik uit ervaring ...MrDummy schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:43:
[...]
Verwijderd
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Niet (altijd) waar. Vaak past een 24-pins connector ook op een 20-pins aansluiting mits er voldoende ruimte naast de aansluiting is op het moederbord. De 4 extra pinnen kunnen dus gewoon naast de aansluiting hangen. Dit gaat natuurlijk niet op als er een weerstand of condensor in de weg zit op die plek.MrDummy schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:43:
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq