[CM] De mislukkelingen - deel 5

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 45.454 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-05 20:30
Misschien niet helemaal een mislukte mod, maar iig een mislukking tijdens een mod...

Ik was wat metaal aan t dremelen ivm met een mod, en omdat ik lui ben had ik een maniertje bedacht om de schroefjes die een dremel slijpschijfje vasthouden aan te draaien...

je draait het schroefje er een klein stukje in, zet de dremel aan en houd de slijpschijf vast. Door de draaiing en de wrijving tussen schijf en schroef draait de Dremel de schroef vast. dit werkt perfect met van die poederschijfjes (van die goedkope dingen die ong. 2 cm metaal wegslijpen voor ze knallen). Ik zoek even goed na de 10e schijf opgemaakt te hebben en zie dat ik nog een zakje glazvezel versterkte schijfjes heb liggen.

de rest laat zich denk ik wel raden, schroefje draat vast en de schijf begint te draaien... waardoor een hele mooie glasvezelsplinter diep mijn duim in verdwijnt, en er aan de andere kant uit komt...(no kidding, is door 2 mm duim heen gegaan...).

Eventjes later, weer bijgekomen van de eerdere blunder, ben ik aan het werk op een hoekje metaal met dezelfde schijf, hapt opeens de schijf in het metaal en schuift een stuk door naar achteren.... waar mijn pink lag ter ondersteuning... mooi hapje er uit dus...

Die dag maar niet meer verder gemod, en voortaan erg voorzichtig met de vezelschijfjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

WoBaDijk schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:07:
Toen ik de 1e keer een pc in elkaar ging zetten verliep t eigenlijk allemaal best wel vlot. Ding zat binnen notime helemaal in elkaar. :*)
Eventjes alles aan, ja hij ging zelfs aan. 8) Alleen het mobo vond ik niet helemaal lekker zitten. Zat erg strak... :X

Toen zag ik het zakje wat ik bij m'n kst had gekregen en ik snapte in 1 keer waarvoor al de goude busjes waren. Het waren de afstandbusjes voor m'n mobo O-) 8)7 |:(
Dan mag je M*THERF*CKING van geluk spreken dat je bord geen sluiting heeft gemaakt op de bodemplaat waar hij op bevestigd werd. :X

Of zie ik het nu verkeerd? :P

Ik heb gelukkig niet zoveel blunders... Heb dan ook niet veel gemod... Wel een blowhole dat niet netjes uitgedremeld is. |:( Plastic wordt zacht van de warmte. Slijptolletje kon weggegooid worden... 8)7

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 17:19
Ik had eens een keer een temperatuursensor die in me kast zat geplet tussen de cpu en koeler, en en omdat hij telkent ging piepen, had ik hem eraf gehaald en voor de zekerheid draadjes laten zitten om een nieuwe aan te maken. Domme ik 8)7 , doe ik per ongeluk die draadjes tegen me maxtor 250GB, *KNETTER*, Blauw scherm. 130 euri naar de knoppen :( (hopelijk heb ik nog garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel heb je die verspeeld, aangezien het gewoon je eigen fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag het volgende meegemaakt, en vind het toch uiterst :'(

Al jaren heb ik een bigtower kast van paradigit, en aangezien dit lompe en logge ding 5 jaar geleden helemaal in was, had ik die toen der tijd gekocht. Maar heden daags werdt de kast me te groot en te log, en door gebruik in de jaren was hij ook nog eens beschadigd. ( front was gescheurd, wanhopige plamuur acties etc etc )

Ik zag bij een lokale pc shop een mooie kast staan, en besloot deze te kopen, ik vond de vormgeving helemaal tegek, en door de afwerking met gaas achtige structuur was ik helemaal verkocht. Toen ik de doos mee kreeg zag ik er de volgende tekst op staan :
Miditower, 450W, Q-Tec
Aangezien ik wel research had gedaan, wist ik dat q-tec geen goede voedingen kon maken, maar de kast was zo een mooie, dat ik besloot hem toch te kopen. Thuis aangekomen ben ik aan de slag gegaan met inbouwen, dit heeft mij 3!!!!!! uur gekost. :(
Schijnbaar hebben ze een systeem wat er voorzorgt dat je geen schroefjes nodig hebt bij je pci sloten, dit moet er op een zo japans mogelijke manier in, zodat het ene sleufje in het andere past, affijn...klote om te noemen.
Uiteindelijk kwam de grote test en ik zette hem aan,
KLM 747-400 Heavy asking permission to lift off runway 3a
Een lawaai dat er uit de voeding kwam, ik draaide hem idle, maar zelfs toen was het lawaai niet normaal. voeding eruit, en me trouwe 300W voeding erin gezet, die wel stil is....

daarom lieve kindertjes en tweakers.....Q-Tec is niet geschikt voor mensen met
  • Wannabee tweaker neigingen
  • Zwak Hart
  • Overgevoelige oren
Zo.....dat was het wel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekkere troll :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 20:49
het is wel een "eerlijke" troll.. Q-tec zuigt gwoon echt.. net zoals trust.. :+ je weet wat ze zeggen.. goedkoop is duurkoop _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door jimbojansen op 03-02-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbojansen90 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:58:
[...]

het is wel een "eerlijke" troll.. Q-tec zuigt gwoon echt.. net zoals trust.. :+ je weet wat ze zeggen.. goedkoop is duurkoop _/-\o_
En ook dit klopt, was niet als troll bedoelt, maar als mislukking...het was omdat de kast zo mooi was, maar Q-Tec is al niks als ik 90% van de Gotters hier mag geloven

amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:03
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met q-tec voedingen... PC van men pa met een 400W dual fan nogwat q-tec voeding met 5hdd's waarvan 1 s-ata raptor 10000rpm hdd. Ook bij men broertje nooit problemen gehad. Met trust wel altijd problemen. Nooit iets langer dan 2 maanden heeft het gedaan.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:00

drooger

Falen is ook een kunst.

Trust is niet te trusten, maar q-tec is niet altijd slecht.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:38
Aangezien de topictitel over personen gaat, moet deze er zeker bij.
Ik had al een tijdje last met mijn waterkoeling omdat ik een keer gewoon water heb gebruikt in plaats van gedemineraliseerd water. Allerhande rotzooi was dus gegroeid in het water. Het water was al eens vervangen, maar de koelblokken enzo waren dichtgeslibt waardoor mijn pc om de haverklap overhitte en uitviel. Toen ik deze middag tot vervelens toe de temperatuur tot 103 graden zag stijgen besloot ik om er maar es werk van te maken. Enfin, de hele installatie eruit en even de koelblokken inspecteren. Inderdaad, de koelblokken zaten vol organische rommel. Nu bestaat er zoiets als ontstopper, welke uitstekend geschikt is voor dat soort problemen. Ik vul dus een spuit met ontstoppingsmiddel en zet dat op een van de wateraansluitingen. Ik moest er heel wat druk achter zetten om het middel er aan de andere kant uit te krijgen. Na een paar van deze acties verslapte mijn aandacht een beetje en zette ik weer een vol spuitje ontstoppingsmiddel op het gaatje, maar ineens schoot al de vuiligheid door en een grote hoeveelheid ontstopper vloog in nevelvorm in beide ogen. Ik was compleet in paniek want het brandde als hell. Direct mijn ogen onder de kraan, maar het bleef keihard branden. Het was dus ambulancetijd. Direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis en naar de oogarts daar. Bleek dat ik enorm veel geluk heb gehad. Natriumhydroxide is ongeveer het ergste dat je in je ogen kan krijgen omdat het blijft bijten volgens de oogarts. Mijn grote geluk was dat mijn contactlenzen instaken waardoor zij vooral de grootste schade hebben opgevangen. Zonder contactlenzen was ik dus blind geweest. Ik heb nu 2de graads brandwonden rond mijn ogen van de spetters van het zuur basisch (uiteraard) goedje én lichte oogbeschadiging die na een week zou moeten geheeld zijn.
Vandaag was het dus een serieuze reality-check voor mij. Voor ik met de ambulance vertrok heb ik nog in de vlugte een foto genomen. De uitdrukking op mijn gezicht was dus omdat ik echt verwachtte dat het lichtje zou uitgaan en ik blind zou worden.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/MMach/Ontstopper.JPG
Nu 6u later nog steeds brandende ogen die ik met moeite kan openhouden en enorme hoofdpijn. Ik hoop dat alles deftig geneest en het ergste voorbij is. Aan het andere geval wil ik niet denken zelfs.
Wees dus altijd voorzichtig met die voze producten want het ongeluk zit in een klein hoekje. Den dezen zal in het vervolg heel goed opletten en een veiligheidsbril opzetten. :X
edit:
voor de volledigheid de R en S zinnen:
http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut0360.html

[ Voor 7% gewijzigd door MMach op 30-05-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMach schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:25:
Ik had al een tijdje last met mijn waterkoeling omdat ik een keer gewoon water heb gebruikt in plaats van gedemineraliseerd water. Allerhande rotzooi was dus gegroeid in het water. Het water was al eens vervangen, maar de koelblokken enzo waren dichtgeslibt waardoor mijn pc om de haverklap overhitte en uitviel. Toen ik deze middag tot vervelens toe de temperatuur tot 103 graden zag stijgen besloot ik om er maar es werk van te maken. Enfin, de hele installatie eruit en even de koelblokken inspecteren. Inderdaad, de koelblokken zaten vol organische rommel. Nu bestaat er zoiets als ontstopper, welke uitstekend geschikt is voor dat soort problemen. Ik vul dus een spuit met ontstoppingsmiddel en zet dat op een van de wateraansluitingen. Ik moest er heel wat druk achter zetten om het middel er aan de andere kant uit te krijgen. Na een paar van deze acties verslapte mijn aandacht een beetje en zette ik weer een vol spuitje ontstoppingsmiddel op het gaatje, maar ineens schoot al de vuiligheid door en een grote hoeveelheid ontstopper vloog in nevelvorm in beide ogen. Ik was compleet in paniek want het brandde als hell. Direct mijn ogen onder de kraan, maar het bleef keihard branden. Het was dus ambulancetijd. Direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis en naar de oogarts daar. Bleek dat ik enorm veel geluk heb gehad. Natriumhydroxide is ongeveer het ergste dat je in je ogen kan krijgen omdat het blijft bijten volgens de oogarts. Mijn grote geluk was dat mijn contactlenzen instaken waardoor zij vooral de grootste schade hebben opgevangen. Zonder contactlenzen was ik dus blind geweest. Ik heb nu 2de graads brandwonden rond mijn ogen van de spetters van het zuur én lichte oogbeschadiging die na een week zou moeten geheeld zijn.
Vandaag was het dus een serieuze reality-check voor mij. Voor ik met de ambulance vertrok heb ik nog in de vlugte een foto genomen. De uitdrukking op mijn gezicht was dus omdat ik echt verwachtte dat het lichtje zou uitgaan en ik blind zou worden.
[afbeelding]
Nu 6u later nog steeds brandende ogen die ik met moeite kan openhouden en enorme hoofdpijn. Ik hoop dat alles deftig geneest en het ergste voorbij is. Aan het andere geval wil ik niet denken zelfs.
Wees dus altijd voorzichtig met die voze producten want het ongeluk zit in een klein hoekje. Den dezen zal in het vervolg heel goed opletten en een veiligheidsbril opzetten. :X
dude :/ ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:43
Sterkte ermee! NaOH is inderdaad geen vrolijk goedje in een hogere concentratie... En ik zal je waarschuwing ter harte nemen! ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Cass Casey op 14-02-2006 22:41 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 12:16
MMach schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:25:Verhaal over Natriumhydroxide.....
Poehh :( Dat is niet leuk zeg, Beterschap en succes ermee! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb toevallig mijn pa gisteren om een veiligheidsbril gevraagd.. die heeft een doos vol (metaalbedrijf) maar op de momenten dat ik ga klussen is ie meestal niet thuis of heb ik geen tijd/zin om een bril te pakken.
Gisteren was m'n zwager hier en die moest ff iets gedremeld hebben dus ik was bezig gegaan. Maar ik moest tussendoor even iets anders doen, dus hij ging even met de dremel aan de gang. Was nog geen 30 seconden bezig of hij had al iets in zijn oog :X Gelukkig had m'n pa naast brillen ook zo'n fles om je ogen uit te spoelen als er iets in zit dus het is allemaal goed gekomen, maar je schrikt toch flink!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
Ik heb ook een keer iets vaags gehad met een computer van me. (niet echt een casemod, maar wel een mooi verhaal achteraf)

Ik zat met wat vrienden op mijn kamer te computeren, schopt er iemand perongelijk tegen mijn computer aan. Valt mijn pc uit en komt er in 1x veeeel rook. Zoveel dat we echt moeite hadden de deur te vinden op mijn kamer.

Computer open gemaakt, maar eigenlijk niets te zien, echt heel vreemd. Toen maar voorzichtig weer een keer aangezet en wonder boven wonder werkte alles weer.

Toen ik na een hele tijd m'n moederbord ging vervangen kwam ik erachter wat het was geweest. Een draadje van mijn pc speaker was afgebroken en waarschijnlijk tegen het ijzer van de kast gekomen, want deze was helemaal verschroeid. Alleen dit was bijna niet te zien omdat deze op een rolletje lagen samen met de hdd lampjes en knopjes van de kast.
(dat mijn pc speaker sinds dien niet meer gewerkt had, was mij nooit opgevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Demoniac schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:04:
Ik heb toevallig mijn pa gisteren om een veiligheidsbril gevraagd.. die heeft een doos vol (metaalbedrijf) maar op de momenten dat ik ga klussen is ie meestal niet thuis of heb ik geen tijd/zin om een bril te pakken.
Gisteren was m'n zwager hier en die moest ff iets gedremeld hebben dus ik was bezig gegaan. Maar ik moest tussendoor even iets anders doen, dus hij ging even met de dremel aan de gang. Was nog geen 30 seconden bezig of hij had al iets in zijn oog :X Gelukkig had m'n pa naast brillen ook zo'n fles om je ogen uit te spoelen als er iets in zit dus het is allemaal goed gekomen, maar je schrikt toch flink!
Dat zegt maar weer dat je als tweaker een veiligheidsbril op moet hebben :) Blij dat je pa thuis was met oogwater...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:28
heel verhaal over irritant goed in je ogen......
je hebt idd mazzel gehad met je lenzen, ik heb bijna hetzelfde gehad op een autozaak, we moesten de roosters van de spuitcabine schoonmaken.......Hadden ze een goedje besteld.......naam weet ik niet meer maar om indicatie te geven: het kostte 1200€ voor een vat van 50 liter naar het schijnt.
Goed wij beginnen, troep trok op je strot als de neten dus wij mondkapjes op en handschoenen aan.

Gelukkig was de kraan voor me ogen dichtbij want bij het erin leggen van die roosters wil er nog wel is wat opspatten, na de dag zaten er allemaal putjes in me linkerlens..........ik schrok me dood.
Het was niet zo erg als bij jouw maar je hebt echt geluk gehad, mij zie je nu ook niet meer zonder veiligheidsbril :|

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

@Mmach

Gelukkig dt je niet blind bent geworden, het ziet er inderdaad niet echt lekker uit.

Sterkte man .

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Afbeeldingslocatie: http://mmach.samymodding.be/MMach/Ontstopper.JPG
De reclame van de MediaMarkt is echt goed "genadeloos goedkoop" linkerkant op de foto
Nou sterkte ermee.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen hard vuurwerk, maar zeker slaperige actie. Op m'n werk - klein bedrijfje - ben ik vaak de eerste. Dan ben je dus de lul met koffiezetten, telefoon doorschakelen en server aanzetten. Sta ik me daar een kwartier lang op die aanknop te jensen. Ik collega gebeld, snap er niets van. Seconde later: stond ik m'n tijd te verdoen op de resetknop. Lekker hoor, maandagmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20

OMD

ook 1 aktie van mij waar ik nog steeds om kan huilen.

het was een stralende lentedag zo een 8 jaar geleden. Ik was in het bezit van een heuze pentium 1 90 mhz (snelste was toen 150mhz) met 8mb ram geheugen. Ik ben een geluidsfreak en had dorstig gespaard voor een Creative Soundblaster AWE 32 Gold (AWE 64 was er nog nie) en heb hem toen ook gekocht.

Thuis aangekomen uitgepakt en dat ding inbouwen, maar mensen die de AWE32 kennen weten hoe groot dat ding is. Ik probeerde hem in het ISA slot te duwen en na 10 seconden zei de kaart krak, volledig doormidden. zat er een soort stop in de isa slot 8)7 kaart dus naar de gallemiezen B)

enfin, gespaard voor een nieuwe, en daar ging het wel goed bij :*)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik ben blij dat ik brildrager ben anders was ik met 1 oog blind geweest..

Dremelen met goedkope dremelschijfje, dremeschijfje deed pang en schoot tegen me bril. enkel 3 krassen precies voor me ogen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook iets doms,

elektro is een vak wat ik totaal haat op school(komt veelal door de leraal)

maar goed, pc op me stage, ging niet aan. wij checken..conclusie..voeding defect, ik als n00b stagiere(was me eerste week ofzo daar) vroeg van, mag ik hem doormeten, kijken wat er aan de hand is

ik naar de werkplaats mulitmeter halen, ik sluit die voeding hier aan op het stroomnet(je voelthem al aankomen), ik meet hier en daar en ik zie dat dus op een punt niks meer erdoorheen komt, ik dus zo van..nou hoeveel moet hij daar dan aangeven: Paf!...allle pc's om me heen vallen uit(gelukkig hebben we wel stroomgroepen)...me afdelings hoofd maakt een kreet uit zijn hok

ergste was dat vanwege een verhuizing/vervanging van server(hok) een server op de afdeling stond te draaien, in een hoek...die had natuurlijk geen voeding meer, maar toen hij weer stroom kreeg trok hij teveel stroom van de groep met de rest erbij. dus ik werdt naar het magazijn gestuurd, 2x 20mtr kabels gehaald en die vanaf het hok van me baas naar de server toe getrokken.

probleem opgelost, maar ik snap wel dat iedereen nerveus werdt toen ik een pc aan het stofzuigen was de volgende dag(ze dachten dat hij nog aanstond)

Was overigens wel een leuk verhaal voor mijn stage begleider van mijn school die langskwam voor een gesprek, zat ook verhalen te vertellen over van stagiere's mogen soms fouten maken..kijk ik kan bijv deze stekker eruit trekken(precies de stekker die ik dus naar de server had getrokken)....dus ik zag het zweet al op de voorhoofd van mijn baas staan.

maarja ik loop er nog steeds stage, en shit happens ...nooit voeding meten als er 220 v op staat O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst ook:

Pc van me zusje kapot, ik met volle moed ertegen aan (had nl. nog wat goed te make). Was natuurlijk niks aan de hand. Dus ik denk: Heb nog oude pc staan die dinge kan ik wel in haar kast zette. Naja, ik alles omgezet. Ging testdraaien, Wil op staan, maakt rare actie, schopt best hard tege voeding *Paf*. Ik zo: :o PIEEEP ding.

Gelukkig heb ik aardig zusje, wou het me vergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:23:

*Knip*

probleem opgelost, maar ik snap wel dat iedereen nerveus werdt toen ik een pc aan het stofzuigen was de volgende dag(ze dachten dat hij nog aanstond)

*Knip*
:X

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Een ECHTE AWE32!!!

:9~

Ik had hem ook. Om interferentie van de voeding te voorkomen, het ding in het laatste, en dus onderste, slot van mijn midi-towertje gedaan. Een heuse Intel 33Mhz DX.
Ik had toen al (ken je nagaan) twee reepjes van 2 meg per stuk over. Die natuurlijk op de AWE geprikt en zo de hele zaak weer rechtop gezet (een towertje leg ik even op zijn rug om er fatsoenlijk in te kunnen werken).
Zet de PC aan, niets...
Nog eens, weer niets...
PC gekanteld, opengemaakt, niets vreemds. Aangezet, werkt... :?
PC terwijl hij aanstond, weer rechtop gezet *poef* uit.
Ik kijken, oeps, omdat de simmetjes zo zwaar waren, zakte de AWE zó door, dat hij de bodem van het towertje raakte. Hij maakte dus kortsluiting ergens of zo.
Ik denk Fùùùùùck, kaart naar de gallemiezen ;)
Maar gelukkig, met zo'n plastic mobo-voetje eronder (zaten zelfs twee gaatjes in de kaart waar ze inpasten) kon ik genieten van mijn AWE 32.

Ohw, wat was ik trots!

ps. @MMach: Veel sterkte... wat een verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:18

Nox

Noxiuz

Afbeeldingslocatie: http://www.ultradrives.com/images/creative_ct3999.JPG

damn, dat is NIET goed :/

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Verhip, die van mij zag er anders uit...
Wel zelfde layout en zo, maar met witte mem slots...
:?

Über kaart iig :)

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

heb laatst ook nog wat gehad,
Wou even een kabeltje vast solderen.
Dus ik de soldeerbout erin gedaan op tafel gelegt (zonder houder) heb ook geen houder :P

Ik wat soldeertin gepakt en ik ga der voor zitten en pak pijn soldeerbout om even wat soldeer op beide putjes te doen.
Dat ging goed tot dat ik ze uiteindelijk aan elkaar vast wilde maken.
Ik wil mijn soldeerbout pakken en grijp zo aan de verkeerde kan van de soldeerbout.
en dat doet PIJN

misschien toch handiger om een houder te hebben. 8)7

Blaad

• Nox

Nox

Noxiuz

ervaring hier :) op school hadden we een goedkoop stukje ijzer als houder.. dan is de fout nog wat groter, maar toch.

gelijk onder de kraan :P

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ook zoiets gehad op school maar dan pijnlijker: als opdracht moesten we leren solderen. Ik kon dat natuurlyk allang (tweaker hé ;) ). Het probleem is dat ze daar op school van die primitieve soldeerbouten hebben en thuis heb ik een echte. dus eerst een half uur wachten todat ie goed heet is en daarna beginnen met solderen. Ik pak de ijzerdraadjes die ik moet vastmaken, beetje tin derop enz.
Dat ging nog allemaal goed. Todat een klasgenoot een bekertje water omgooide op me werkbank.
Niks mis mee geen last van maar toen ik klaar was met solderen viel er een drupje tin van de bout af!
De werkbank was een beetje scheef en je raadt het al : Dat druppie tin rolt door het water zo over me hand heen :/ :/ :/ Hele geul over me hand van die tin. Direct onder de kraan maar toch nog flink last van gehad.

Pas op met soldeerbouten,zelfs als tweaker 8)7

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 20:34
Hm.. net nog een leuke. Nog geen 15 minuten geleden was ik ff me dremel aan et uitproberen op een paar stukjes aluminium die ik over had.

Even polijsten... klodder polijstpasta op het alu, dremel er in... kut hij staat op 33.000 rpm 8)7
Had ik even niet gezien, en toen ik het doorhad was er al een lekkere klodder met mach3 richting mijn hoornvlies getransporteert.

Dus elke keer als ik knipper, voel ik dat het lekker schuurt :) En ja, ik heb al gespoeld... }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Speedswitch op 16-02-2006 20:30 ]

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 12:40
Afbeeldingslocatie: http://mmach.samymodding.be/MMach/Ontstopper.JPG

Dude, dat ziet er echt heel erg eng uit. Het lijkt griezelig veel op dit:

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/1357/gollum5qv.jpg

Maar ff serieus: hoe gaat het nu? Dit doet me denken aan die keer dat ik wat gemorste verf weg wilde halen. Dat deed ik met een spuitbus cleaner op aceton-basis, dat spul spuit er nogal hard uit en het spettert terug... recht in mijn ogen. Ook niet echt voor herhaling vatbaar. 8)7 Alles rond mijn ogen was zo opgezwollen dat het leek alsof ik door de brievenbus zat te loeren. Stom, stom, stom! |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Kurgan op 16-02-2006 21:11 ]

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
zBEASTORz schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:30:
heb laatst ook nog wat gehad,
Wou even een kabeltje vast solderen.
Dus ik de soldeerbout erin gedaan op tafel gelegt (zonder houder) heb ook geen houder :P

Ik wat soldeertin gepakt en ik ga der voor zitten en pak pijn soldeerbout om even wat soldeer op beide putjes te doen.
Dat ging goed tot dat ik ze uiteindelijk aan elkaar vast wilde maken.
Ik wil mijn soldeerbout pakken en grijp zo aan de verkeerde kan van de soldeerbout.
en dat doet PIJN

misschien toch handiger om een houder te hebben. 8)7
Dat heb ik ook weleens gehad, ik was 12 jaar oud en was op school iets aan het solderen :/ :'(

Oh, en voor die gozer met die waterkoeling: sterkte... :Y) Je bent echt een held, dat je met al die pijn de flits van een foto hebt kunnen verdragen, alleen omdat je tijdens die pijn aan GoT en dit topic dacht :P

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 16-02-2006 21:11 ]

• Nox

Nox

Noxiuz

whoei na al die verhalen hiero ben ik blij met mijn bril B)

of mag ik mijn bril niet gebruiken als veiligheidsbril ? (nee is een moderne bril, geen van 3mm lexaan)
TheZeroorez schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:10:
[...]

Dat heb ik ook weleens gehad, ik was 12 jaar oud en was op school iets aan het solderen :/ :'(

Oh, en voor die gozer met die waterkoeling: sterkte... :Y) Je bent echt een held, dat je met al die pijn de flits van een foto hebt kunnen verdragen, alleen omdat je tijdens die pijn aan GoT en dit topic dacht :P
was toen ook aan het solderen ja.

we moesten voor techniek met 12v boutjes doen volgens mij. via soort van XLR pluggen aangesloten. uiteraard had ik de mooiste soldeerverbinding. we moesten een haakje maken (zo helemaal rond. dus eigenlijk geen haak) van koperdraad. dat moest dan bij het rondje gesoldeerd worden. het was voor zon soort spiraal waar je met je hand langs moest zonder contact te maken. als je contact maakte was je game over enzo.

[ Voor 73% gewijzigd door Nox op 16-02-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
  • Laatst online: 16-05 20:30
Ik heb gisteren een paar (10) 200W atx voedingen gekocht bij een 2ehands winkel, en omdat de fans in die dingen nog wel eens slijten en niet meer op 5V draaien, dacht ik slim te doen en ze ff open te schroeven.... met 220 er op... wist ik veel dat de koelelementen van die krengen onder stroom staan :S.. maar goed... lesje geleerd, spreekwoord met een ezel en een steen etc...
dus ik ga met de volgende bezig, schiet uit met mijn schroevendraaier, en kom (alweer) met mijn hand tegen zon koelelement aan... de rest van de avond maar lekker tv gaan kijken, ik weet niet hoeveel volt er op staat, maar lekker is het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

d0rk schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:02:
Ik heb gisteren een paar (10) 200W atx voedingen gekocht bij een 2ehands winkel, en omdat de fans in die dingen nog wel eens slijten en niet meer op 5V draaien, dacht ik slim te doen en ze ff open te schroeven.... met 220 er op... wist ik veel dat de koelelementen van die krengen onder stroom staan :S.. maar goed... lesje geleerd, spreekwoord met een ezel en een steen etc...
dus ik ga met de volgende bezig, schiet uit met mijn schroevendraaier, en kom (alweer) met mijn hand tegen zon koelelement aan... de rest van de avond maar lekker tv gaan kijken, ik weet niet hoeveel volt er op staat, maar lekker is het niet :(
Hahaha ja dat ken ik,

Alleen ik had het bij een 2 ampere transformator.
ik dacht, ik zal eens voelen hoe warm dat word.... BIEZZ UUuuhh???? wtf oke, dat doen we dus ook niet meer..

Nu weet ik wel dat er als er mosfets eraan zitten zonder plastic er tussen dat er dus stroom op staat, en niet zo'n beetje ook.

Wat ook wel leuk is is als je soldeerbout kaduk is en je wilt gaan solderen (als je er nog niks vanaf weet)

Ik wil gaan solderen en ik krijg opeens een schok door men flikker.. :? :? :?
Ik alles na checken neu, alles is los, na het zal wel.
Dus ik weer verder en weer he, en alle stoppen door. Ik dacht echt krijg de schijt, wat is dit dan.
Bleek dat men soldeerbout niet helemaal lekker meer was.
kreeg de hele tijd 230 door me heen. 8)7

Maar wou toch even mijn klusje af maken. Toen had ik de aarde van de bout eraf gehaalt en toen ging het wel goed.

heb nu wel een nieuwe natuurlijk.
Maar niet echt een mislukking maar vond het wel grappig.

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 20:34
Maar ff serieus: hoe gaat het nu?
Na een korte nacht slapen ( van 11:30 tot 5:10 ) gaat het wel weer ok. Ik had er vanochtend niet zo veel last meer van, en kwam op het geniale idee om me ogen schoon te maken met contactlenzen vloeistof. En nu is het helemaal weg. Ik blij :) maar me hoornvlies is nu wel prachtig gepolijst. Nadeel: als me moeder nu me kamer binnenkomt, en ze ziet dat ik met glanzende ogen achter het beeldscherm zit, gaat ze waarschijnlijk gekke dingen denken ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb er ook nog eentje. Ik wil de koeler vervangen van mijn P3 dual server. Ik doe dus netjes mijn kast open. Ik pak de processor eruit om er een nieuwe koeler op te plakken( slot 1) Ik zet hem dus terug. Ik druk netjes mijn pctje aan. Maar hij wil niet aan. Hij geeft geen beeld meer. Ik helemaal zweten. Ik trek mijn proc waar ik net de koeler op had gezet eruit. Hij gaf wel beeld. Ik dacht dus dat ik miojn proc had gemold. Ik heb hem dus maar op 1 proc laten draaien. Hij deed het tenslotte. Maar ik dacht dat hij wel heel snel vol zat bij een beetje werken. Ik probeer dus de tweede proc erweer terug bij te plaatsen. Daarbij hoor ik mijn lamp die ik met mijn elleboog aanraak helemaal stroom doorgeven enzo. Toen kwam ik er pas achter wat er was gebeurt. Het moederbord had een optater gehad van mijn lamp die via mij werdt doorgeven aan het moederbord. Ik heb eventjes geluk gehad dat hij niet dood was. MAar hij draait nu weer honderd procent

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
De pijn is weg, de regenbooghalo's rond sterke lichtbronnen zijn weg en het wazig zicht ook. Ze zijn wel nog bloeddoorlopen, maar elke dag minder. Na het weekend terug contactlenzen. Het ziet er dus naar uit dat ik er zonder kleerscheuren, maar met een zware levensles uitkom. :)
Trouwens de lenzen zagen er zo uit na hun ontmoeting met NaOH:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/MMach/lens.JPG
*slik*
de rare kleuren zijn zo omdat je anders de contactlenzen niet echt goet ziet.

[ Voor 36% gewijzigd door MMach op 30-05-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Laatst online: 14-10-2023
een maat van me wilde waterkoeling monteren op zn cpu, haalt de stock cooler van zn cpu af, kijkt naar zn mobo geen cpu erop, wij dikke vraagtekens, kijken onder het koelblok, zit dat ding daaraan vast geplakt, best vaag aangezien hij geen palletje had omgezet...Gelukkig geen pinnetjes verbogen, nu het volgende probleem, de proc vant koelblok halen, slik... Na heel wat draaien en zweten dat ding er toch vanaf gekregen, watercoolingbracket willen monteren past dat kreng niet eens in zn kast...al die moeite gvd voor niets gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MMach schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:42:
De pijn is weg, de regenbooghalo's rond sterke lichtbronnen zijn weg en het wazig zicht ook. Ze zijn wel nog bloeddoorlopen, maar elke dag minder. Na het weekend terug contactlenzen. Het ziet er dus naar uit dat ik er zonder kleerscheuren, maar met een zware levensles uitkom. :)
Trouwens de lenzen zagen er zo uit na hun ontmoeting met NaOH:
[afbeelding]
*slik*
de rare kleuren zijn zo omdat je anders de contactlenzen niet echt goet ziet.
Dit ziet er inderdaad niet goed uit. Ben zelf contactlens gebruiker. Maar k hoop dat dit nooit mij hoeft te overkomen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

touchdomex schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:57:
[...]

Dit ziet er inderdaad niet goed uit. Ben zelf contactlens gebruiker. Maar k hoop dat dit nooit mij hoeft te overkomen
Moet je niet juist blij zijn als dit je overkomt dat je contactlensgebruiker bent? Als hij die dingen niet had, was hij hoogstwaarschijnlijk z'n ogen toch kwijtgeweest? Dus die lenzen hebben de reactie opgevangen :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat staat ook in een paar posts naar boven ;) Hij bedoelt dus ook dat het héél verkeerd was geweest zonder lenzen.. Jij hebt toch geen last van je ogen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:20
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:38:
Ik zag bij een lokale pc shop een mooie kast staan, en besloot deze te kopen, ik vond de vormgeving helemaal tegek, en door de afwerking met gaas achtige structuur was ik helemaal verkocht.
Toch hopelijk niet deze http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=14451 he? Die is nl. echt zo een slechte replica van de Apple PowerMac G5 (http://www.apple.com/powermac/)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Laatst online: 24-03-2024
Heb een keer een NB fan vervangen door zo'n passief zalman blokje. Toen ik mijn pc weer wilde booten gebeurde er niks, van alles geprobeert en ben toen tot de conclusie gekomen dat mijn moederbord kapot was en dat net na het vernakken van mijn garantie :X .

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

webfreakz.nl schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:12:
Moet je niet juist blij zijn als dit je overkomt dat je contactlensgebruiker bent? Als hij die dingen niet had, was hij hoogstwaarschijnlijk z'n ogen toch kwijtgeweest? Dus die lenzen hebben de reactie opgevangen :)
Met een gewone bril was 'ie nog veel beter afgeweest.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Burne schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:31:
[...]

Met een gewone bril was 'ie nog veel beter afgeweest.
Tenzij er spetters onder de glazen door zouden gekomen zijn, iets wat zeker niet uit te sluiten was in dit geval
Edit:
Laatste update hierover:
Mijn ogen zijn weer compleet in orde, niet rood meer, geen slecht zicht meer, en maandag mogen de lenzen terug in.
Afbeeldingslocatie: http://mmach.samymodding.be/MMach/Genezen.jpg
Dat ziet er al stukken beter uit me dunkt. :)

[ Voor 32% gewijzigd door MMach op 18-02-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MMach : veel beterschap, ik kan erover meespreken over dingen in mijn ogen

Vieze boel, die chemische producten, heb ook eens spat thinner in mijn oog gehad bij uitspoelen van verfspuit... Heb ook de dag erna nog pijn van gehad. iig let ik beter op met die dingen als ik ermee bezig ben.

Verder heb ik ook eens een hardnekkig stukje metaal (was aan het slijpen MET veiligheidsbril op) en naar de avond toe voelde ik toch iets zitten, het deed steeds meer pijn... De dokter heeft het uiteindelijk onder verdoving moeten loskrabben. :| Heb er een slapeloze nacht aan overgehouden

Ook lasogen zijn nie plezant (slapeloze nachten)

Black Knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 22:18

Seraphin

Meep?

Hmm, ik ben er net sinds vandaag achter dat m'n CPU fan van mijn oude PC waarschijnlijk al 1,5 - 2 jaar dood is.... :P

Had m'n kast & voeding opengemaakt om alles eens even goed schoon te maken. Alles weer in elkaar, maar nog ff behuizing open en toen weer opgestart. Zie ik opeens dat m'n CPU-fan na 1/4 omwenteling hapert en dan niets meer doet; het ratelgeluid wat ie d'r bij maakt, maakt ie zal zeker 1,5 jaar! (dacht dat door het vele verhuizen er gewoon e.e.a. beetje los zat; te lui geweest om uit te zoeken) :P

Naja, denk niet dat mn CPU er erge last van heeft; is nog een PIII (op slot 1, go figure), met een behoorlijk groot koelblok. Dat ene fannetje meer of minder maakt ook niet meer uit.....

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Netwerkkaart uitschakelen terwijl je met die server verbonden bent via radmin....

Need i say more? :X

Weer sjouwen met een monitor :|

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

whoei bling bling oogjes :) ik ga ze ook maar eens polijsten denk :P :O

[ Voor 6% gewijzigd door Nox op 19-02-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralpy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:11:
Toen ik na een hele tijd m'n moederbord ging vervangen kwam ik erachter wat het was geweest. Een draadje van mijn pc speaker was afgebroken en waarschijnlijk tegen het ijzer van de kast gekomen.
Is mij ook eens overkomen, ik vind het super dom dan men bedacht heeft om die luidpreker aan de 5volt te hangen terwijl de luidsprekers helemaal niet goed geisolleerd is.

Bij mij was een print baantje doorgebrand, maar met een draadbrug was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• re-enter
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-04 22:04
onlangs ook eens ferm gezweet.

had nieuwe behuizing gekocht (asus vento 3600 rood), zalige behuizing trouwens, is eentje die ik lang ga houden.

Dus alles 1 voor 1 uit oude behuizing halen, en in nieuwe op juiste plek steken.
Goed opgelet op de draadjes (foto's genomen van binnenwerk) zodat alles juist zat. Enkel had ik de dvd schrijver vervangen door nieuwer model.

start knop, en pats, continu blue screens.
Dan breekt het zweet je uit. Na vanalles te testen, en geen goesting om nog eens alles te verplaatsen naar oude behuizing. Ghost file terugzetten.

Ja hoor, nog steeds blue screens, dan begint de paniek naar boven te komen. Moederplank stuk? nee toch ééé, please.

Nog voor zekere eens foutmelding op internet opzoeken (had bij F8, opstartoptie gekozen, dat hij bluescreen blijft tonen, en niet vanzelf reboot).

Bleek het te maken te hebben met daemon tools (a347bus.sys)
ff hd aan andere pc gelinkt, en driver ervan tussen gehaald. Toen werkte het weer. (daemon tools zatt ook in ghost image).

kon eindelijk het massa zweet van mijn voorhoofd halen.
Het verhuizen van hardware zijn altijd bange momenten, elke keer met klein hartje aan beginnen, en ongelofelijk hard bidden dat het werkt (desnoods in elke godsdienst).

nie pleuie (Asus vento 3600 rood, zo mmmm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
ik heb ook zoiets meegemaakt

ik heb pas 2 weken men nieuwe pc:

amd athlon 64 3700+ sandiego
dfi lanparty nf4 sli-dr
asus extreme 7800gtx
wd 300gb sata2
ocz modstream 520w
corsair twinx 2gb c2
plextor dvd schrijver
geluidskaartje
zalman cnps 9500cu-led

ik kreeg ook constant 2 bsods,

nu staat hij terug bij de pc-winkel :'(

dan ben je ook bang om het tegen je ouders te zeggen als je weet dat je pc 2000euro heeft gekost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Vooral als ZIJ dat ook weten :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 10-09 12:00
ik ga niet te voet door DE REGEN naar de winkel wandelen, ik heb men pc goed moeten afdeken hoor en dat ding weegt veel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Niet echt HW-verhaal, maar CM gerelateerd:

Vlak voor een ombouw naar een koffermod van een servertje dat nu nog bestond uit een hoop onderdelen die op strategische wijze aan elkaar gelinkt waren en uitgespreid over twee mobo dozen, ging ik nog even wat software aanpassen op me Ubuntu.

Ding wou niet mee, dus, aangezien ik wou beginnen modden, en nooit veel tijd heb (had net een beetje, té weing zo bleek, geleven over magic Sysrq) een opvolging van toetsen ingeramd die de schijven moest syncen, alles afsluiten en rebooten. Spijtig genoeg niet gezien dat je even moest wachten zodat ie de tijd kreeg om alles weg te schrijven.

Reboot: pats: kan filesysteem niet mounten (XFS op software raid 5 (3*200Gig)). Kon log niet uitvoeren, dus problemen.

Na vijf uur lezen en proberen die schijf te mounten, toch maar xfs_repair -L ingetoetst via een livecd. Bij die optie staat in de Man pages verdorie uitdrukkelijk dat ze kan leiden tot een corrupt systeem (niet wat je wilt horen als je een filesysteem wilt restoren. Daarnaast heel veel horrorverhalen van mensen die alles kwijt waren bij het slecht afsluiten van een xfs systeem.

Al bibberend enter gedrukt... succes.... reboot ... Hij doet het weer!

Bak zweet buitenzetten. De koffermod heeft, wegens nog steeds bibberende handen, dan maar een dagje moeten wachten. (pics komen naar kleine mods topic. Niks speciaals trouwens ;) )

Moraal van het verhaal: als je gaat modden: nooit haasten, het zal je altijd op één of andere manier zuur opbreken...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Was de aanknop vergeten bij lego casebuild. hier
Dan kijk je toch raar op als je hem wilt aanzetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• re-enter
onlangs floppy drive inbouwen voor pc van vriendin.

Wou het frontje voor floppy drive niet loskomen. Langs binnenkant al eens met schroevendraaier op pleure, maar bewoog niet. Tot ik zag, dat er 2 klemmetjes zaten die je moest verduwen, om het los te krijgen.

Dus met de vingers (je voelt het al aan komen héé), duwen op 1 klemmetje. Geen beweging.
OK, nog harder duwen, nu wordt het rammen, nog harder duwen, en ja hoor eindelijk beweging, frot frot, plots schuur en pets het frontje ligt eruit. Het schuur geluid was niet normaal.

Vriendin kreeg plots gratis dracula-mod, jahoor, een snede van 2 cm in mijn wijsvinger, redelijk diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• re-enter
nog een leuke mod, was eerder een fake-fire mod.

Had mezelf nieuwe neon lampjes gekocht. in het pakket van 12pleuro, zaten 2 lamp-staafjes en een metaal-slotje dat je aan achterkant boven een vrij pci slot kon steken. Leuke is, daarin zit een geluidscensor. Je kan dus die lichten doen reageren op geluid.

Dus ik had mijn 2 neon lampjes, achter mijn schermen gelegd, en als je film bekijkt of mohaa of COD speelt, dan flitsen die lampen elke keer op bij elk geweerschot. Zeker als het donker is, geeft dat een enorm realistisch inlevingsgevoel op.

Nu het leuke. Had extra paar gekocht als cado voor schoonbroere, geinstalleerd op zijn pc, maar niet verteld. 2 lampjes achter zijn scherm. Hoorde achteraf dat hij opsprong van zijn stoel, van het verschieten, die dacht dat zijn scherm aan het fikken was. eenmaal hij het doorhad, vond hij het wel zalig. héhé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:56:
Was de aanknop vergeten bij lego casebuild. hier
Dan kijk je toch raar op als je hem wilt aanzetten. 8)7
erg herkenbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Laatst online: 06-09 20:49
vond het net zo leuk om al die verhalen te lezen.. is er niks meer gebeurt ?? _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbojansen90 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:44:
vond het net zo leuk om al die verhalen te lezen.. is er niks meer gebeurt ?? _/-\o_ :P
ze hebben blijkbaar hun lesje geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Laatst online: 27-01-2022
re-enter schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:04:
onlangs floppy drive inbouwen voor pc van vriendin.
(...)
Vriendin kreeg plots gratis dracula-mod, jahoor, een snede van 2 cm in mijn wijsvinger, redelijk diep.
eej, herkenbaar |:(

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/1103/img11208cw.jpg
veroorzaakt door er niet aan te denken dat goedkope aluminium kasten vlijmscherp zijn :P

[ Voor 50% gewijzigd door Alsem op 19-03-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja, ik heb een paar weken geleden ook m'n vingers opengehaald aan een goedkope kast. Iemand had aan mij gevraagd om zijn nieuw gekochte hardware in elkaar te steken. Natuurlijk de goedkoopste kast die hij kon vinden inclusief scherpe randen :X

Overigens heb ik wel goed geld verdient daar mee :P Mensen die ik niet (goed) ken betalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Leuk man die dikke Ultra ide kabels ;)
Ik zo trekken aan dat ding wou niet.
Nog een xtje zacht proberen.
3e x nog niks hoor heel hard getrokken.
Nou dan maar nog eens proberen... FLATS! zo 2 dikke sneetjes tusse me duim en wijsvinger :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook erg vaak wondjes als ik met een nieuwe (vaak goedkope) kast bezig ben.
Een tijdje terug liep ik ook stage bij een computer zaak, krijg je soms kasten met de bloekvlekker er nog in. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zat net ook weer pleisters te plakken.... scherp randje bij het schuren van me frontje.. snijd overal doorheen, ook vingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezig met een server bouwen, en ik was de voeding aan het testen. Case eraf gehaald, alleen de printplaat met heatpipes en weerstanden met een kabelboom eruit was dus nog over. Ik had hem getest, PC uitgezet, en ik wil de powerkabel eruit trekken, maar omdat er geen case opzat schoot m'n vinger uit, recht tussen de spoelen en weerstanden. Bzzt, voeding kapot en een enorm pijnlijke schok. Hele kamer stonk naar "kortsluiting lucht", en ik heb nog steeds pijn in m'n wijsvinger :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:52:
Bezig met een server bouwen, en ik was de voeding aan het testen. Case eraf gehaald, alleen de printplaat met heatpipes en weerstanden met een kabelboom eruit was dus nog over. Ik had hem getest, PC uitgezet, en ik wil de powerkabel eruit trekken, maar omdat er geen case opzat schoot m'n vinger uit, recht tussen de spoelen en weerstanden. Bzzt, voeding kapot en een enorm pijnlijke schok. Hele kamer stonk naar "kortsluiting lucht", en ik heb nog steeds pijn in m'n wijsvinger :{
ken dat.

Komt zeker een hele dikke blaar op te zitten, en die kan wel tot 48 uur pijn veroorzaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit geen blaar op, maar hij is wel helemaal rood en hij tintelt als ik er iets mee aanraak. Erg irritant kan ik je verzekeren :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel stroom is niet goed...
ik kan uit ervaring spreken , kheb eens met mijn rug tegen een prikkeldraad gebotst waar dus stroom op stond.
Een jaar geleden , de sporen staan er nog altijd op , alsof mijn huid uit elkaar gebarsten is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapster
  • Laatst online: 09-09 21:55
gelukkig niet zo'n pijlijke mislukking:
Ik had me nieuwe kast binnen en alle onderdelen dus ik blij alles in elkaar zetten. Heb ik nog een casefan die ik als intake wilde monteren, ik heb een sonata II lifestyle. Ik in dat boekie lezen, aanezien ik niet gelijk aansluit punten zag, staat daar "right behind the harddisc drives" dus ik zo ah rechts achter, ik de hele voorkant er vanaf halen, maar ik zag nergens een plek waar ik mn fan kon plaatsen. Dus ik na veel vloeken en tieren voorkant weer terug, nog een keer eraf, omdat ik dacht dat ik iets wist...

Dus ik nog een keertje lezen OW moet dan ding DAAR niet rechts achter, maar net achter de harddiscs. Kon ik de schroefjes weer niet vinden, komt vriend langs, hey daar zijn die ruberre schroef dingen toch voor? Ik: DOH!
Naja hij zit eindelijk en daar gaat het om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk span ik de kroon der mislukkingen, dan is er tenminste iets waar ik niet in ben mislukt :)

5 casemods... nooit afgemaakt... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 02:58:
hopelijk span ik de kroon der mislukkingen, dan is er tenminste iets waar ik niet in ben mislukt :)

8)7 Waarom begin je dan weer aan een nieuwe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Zijn alweer oudjes, maar ik wil ze jullie niet onthouden.

1) Ik had 2 nieuwe 60 GB harddisks gekocht. Natuurlijk een rommel in mijn kast, dus eerst even de kast op z'n kant gelegd, harddisks aangesloten op de kabel. Harddisks lagen dus op de rand van de kast. Ik computer aan, starten, begin te formatten. Echter stootte ik met me elleboog tegen de kast en vervolgens schoof één van de harddisks langs een stuk metaal van me kast. Aangezien de onderkant van de harddisk gewoon printplaat is....vonkvonkvonkvonk. En een geburnde harddisk als gevolg. Gelukkig ikke omruilen met de smoes, jah ik hang dat ding in me kast en hij brandde door. O-) En vervolgens hadden ze geen 60 GB meer liggen dus kreeg maar voor nop een 80 GB mee terug.

2) Na weer wat gerommel met kabels om deze een beetje netjes af te werken, lag me kast weer eens op z'n kant. Had ook een netwerkkaart even verplaatst. Vervolgens zette ik de computer aan, de kast lag op z'n kant nog steeds, en bedacht me dat ik het schroefje van de netwerkkaart was vergeten. Dus pak het schroefje, valt uit me handen en zo tussen twee geheugenbankjes in. En wederom vonkvonkvonk schroefje maakte kortsluiting tussen die twee bankjes. Als een gek de stekker eruit getrokken. Geluk bij een ongeluk, maar 1 van de 2 bankjes naar z'n mallemoer, maar wel even 512 MB naar de eeuwige jachtvelden geburned.

Tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Hmmz daarnet even de schrik om het hart. Ik had wat zitten prutsen aan mijn pc en vervolgens de boel weer dichtgegooid. Toen zag ik dat er geen stroom stond op de molex die nog wat 12 V leidingen buiten de kast brengt. Ik dus pc open terwijl hij aanstond en aangezien mijn kast nogal een rommeltje is was het een beetje gokken welke losse molex ik moest doorverbinden met de van stroom te voorziene molex. Zie ik daar een molex die het volgens mij was en ik sluit die aan op een gevoed exemplaar, althans dat wou ik doen, want toen ik ze naar elkaar bracht een reteblauwe vonk en heel mijn pc uit. Toen ik nog wat beter keek zag ik dat ik blijkbaar een molexverlengkabeltje met zichzelf had verbonden 8)7. PC wou niet meer aan dus ik begon al redelijk te zweten. Even de stekkers er uit en er terug in en pfew, hij startte weer :7 . Voor zover ik kan zien geen schade, maar die komt mss nog bovendrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel vonken blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
tupperware.jpg

Slaat dat op jouw waterkoeling?

Je kast is inderdaad behoorlijk rommelig, neem eens een maxitower dan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
TheZeroorez schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:40:
tupperware.jpg

Slaat dat op jouw waterkoeling?

Je kast is inderdaad behoorlijk rommelig, neem eens een maxitower dan ofzo...
Dat is een Coolermaster Stacker, ook al behoorlijk maxi (12 bays) hoor :P .
En ja dat slaat op het reservoir.

[ Voor 3% gewijzigd door MMach op 22-03-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

_/-\o_

[ Voor 90% gewijzigd door webfreakz.nl op 22-03-2006 19:18 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:28
ruim het is op is de tip van de dag denk ik :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdens stage sloot ik de p4 stekker verkeerd om aan, en dan ook nog een vet lang zoeken waarom ie het niet deed :9 maar het moederbord en de voeding hebben het wel overleefd

of een pc opstarten waar nog een los schroefje onder het moederbord ligt en het dan raar vinden dat als ie platligt wel opstart en als ie rechtopstaat niet meer opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Laatst online: 02-01-2018
Ik had een maand geleden ff een LAN bij een vriend (16 players CS). Maar hij heeft niet zo'n mooie lege ruimte dus moest iedereen op een andere kamer. Ik wist dit dus ik had ff een WLAN kaartje op de kop getikt... je raad het al: antenne steekt uit... loop door de deur opening.... antenne zit in positie met een onnatuurlijke gradenboog... zo'n beetje ONDER m'n kast. :/ |:( Maar dat was niet zo erg... kaartje was 20 piek... maar goed. ik dacht naja kaart eruit rukken klaar. Reeds was de kamer door iemand anders bezet en kon ik naar een kamer MET bedraad netwerk. However... ik heb een Miditower met zo'n gezellig klapdeurtje waarbij 1 tray open is, en ik 2 branders heb en dus de andere ook moest hebben==> deurtje moest open. En aangezien ik ff vanwege het transport van me PC de cds eruit moest halen had ik met me dronken/domme kop het kleppie niet goed dicht gedaan... zet hem met een draaitje neer... klep klapt open... net te ver... klep eraf..
Jammer genoeg geen foto's... zag er wel grappig uit... is namelijk een Xitac X-Gear Xblade Black... heeft zo'n (redelijk neppe) mooie blauwe lamp op de voorkant en die gebruike ik dan zeg maar om naast m'n scherm m'n biertje te verlichten (lampje dus aan... biertje erop==> glas heel mooi blauw verlicht :9). Meer lol dan echt een mislukking maar toch

[ Voor 9% gewijzigd door Man on Fiya op 23-03-2006 00:03 ]

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

47th_Ronin schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 02:58:

TEAMIKKE
8)7 Waarom begin je dan weer aan een nieuwe :D
Ehm... kom meer door ruimte gebrek en bouwen van een 19" rack is ff wat anders dat het fijne werk. Denk dat het mede door het fijne werk, slechte greedschap etc.. komt dat ik nooit af heb gemaakt waar ik mee ben begon

Maar de rack maak ik af. Daar heb ik baat bij en aangezien ik het documenteer hebben hopelijk anderen er ook baat bij...

Ik heb 1 casemod wel afgemaakt... niks bijzonders, simpel en subtiel en iedereen, vooral meisjes, vragen waar ik het vandaan heb...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Laatst online: 12-09 07:03
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:32:
[...]

Ehm... kom meer door ruimte gebrek en bouwen van een 19" rack is ff wat anders dat het fijne werk. Denk dat het mede door het fijne werk, slechte greedschap etc.. komt dat ik nooit af heb gemaakt waar ik mee ben begon

Maar de rack maak ik af. Daar heb ik baat bij en aangezien ik het documenteer hebben hopelijk anderen er ook baat bij...

Ik heb 1 casemod wel afgemaakt... niks bijzonders, simpel en subtiel en iedereen, vooral meisjes, vragen waar ik het vandaan heb...
PICS!!

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Laatst online: 10-09 21:15
kheb net een paar leuke plaatjes gekeken .. Goed kijken op elke is wel wat fouts te zien.

Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/cdr-009_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/cpu-047a_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/cpu-117_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/dotm-001b_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/dotm-011b_k.gif
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/graka-003_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/graka-006a_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/hdd-008_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/hdd-029d_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/HPIM0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/HPIM0011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/HPIM0014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/mb-014a_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/mb-014b_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/pc-001b_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/pc-002_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/ram-021_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/ram-022b_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/sonst-007_k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~adsl0708/n00bs/sonst-009_k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Volgens mij was dat gewoon een project 'hoe verneuk ik mijn PC?' :?

Dit is mijn 1000e post :>

[ Voor 29% gewijzigd door webfreakz.nl op 24-03-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sommige zijn echt te erg.. wie dat gedaan heeft mag een PC verbod krijgen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:18

mace

Sapere Aude

Je weet wel wat de eerste regel is bij hardware problemen? (kom ik zo op terug)

Mijn vader werkt vrijdags altijd thuis, hij heeft een draadloos tobo + muis van logitech,
opzich wel goed spul dus.

Op een gegeven moment belt hij op:

"Ivo, kom eens langs als je wilt, dat GVD$#%$@ toetsenbord werkt niet."
Ik: "Probeer maar eens andere batterijen, dan kom in vanavond langs"

Ik kom dus een paar uurtjes later langs (ik had nog meer dingen te doen)

Vertelt hij mij: "Ja, ik was de stad in gereden om batterijen te halen, maar hij doet het nog niet!"
Had hij dus varta nimh batterijen gehaald van 2500 mAh á €19,95
Beetje overkill maar "Leek hem wel handig" 8)7

Zegt 'ie: "Hij deed het nog niet, dus ik ben GVD#%@$% naar Deventer gekard om mijn mail te beantwoorden GVD#@%@$%@"

Ik kijk dus ff bij de computer, en wat blijkt, zat het stekkertje van het tobo los |:( :X

"Kuch, ahem, pap? Ik ben er achter hoor" O-)

Of mijn vader nou een rooie kop van schaamte of woede had weet ik nog steeds niet, maar het is wel grappig :+

stap 1 bij hardwareproblemen: Zit de stekker er in? _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 17:30
Wuhahah laatst belde een vriend van me in paniek op dat ze pc het niet meer deed.
Hij had zelf een nieuw mobo ingebouwd maar was voor de gein vergeten om de afstandhouders terug in de kast te zetten |:( gelukkig deed alles het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapster
  • Laatst online: 09-09 21:55
ik heb t ook wel eens met mijn opa gehad, wel respect voor die man hoor die is op zijn 80'ste nog gaan leren met een computer om te gaan, maar dan zal hij in outlook mailtjes te typen en dan klikte hij perongeluk op de achtergrond dus op het outbox scherm en dan "verdween" het mailtje ineens en zodra hij afsloot was het er dan ineens weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Mijn EX-Vriendin (blond) op MSN:
Zij: Hey, mijn printer doet het niet!
Ik: Zit de stekker erin?
Zij: Ja, ik weet het helemaal zeker
Ik: Deed hij het gister ofzo wel?
Zij: Ja.
** Zo de hele tijd verder **
** Na een tijdje **
Zij: De stekker zat er niet in!
Ik: &^%(^%&@!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

FiXeR.nl schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:21:
** Na een tijdje **
zij dacht zeker de stroom stekker of zo :P

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieperM
  • Laatst online: 12-09 12:17
FiXeR.nl schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:21:
** Na een tijdje **
Vandaar EX-vriendin? :Y)

"Non scholae sed vitae discimus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er viel me net iets op

Is een mislukking niet de gebeurtenis
en mislukkeling de persoon.

mis·luk·king (de ~ (v.), ~en)
1 resultaat dat niet brengt wat gehoopt of verwacht was => deconfiture, zeperd

mis·luk·ke·ling (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die mislukt is of aan wie alles mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
o.a. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Laatst online: 07-09 00:22
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 20:38:
er viel me net iets op

Is een mislukking niet de gebeurtenis
en mislukkeling de persoon.

mis·luk·king (de ~ (v.), ~en)
1 resultaat dat niet brengt wat gehoopt of verwacht was => deconfiture, zeperd

mis·luk·ke·ling (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die mislukt is of aan wie alles mislukt
best scherp gezien ^^, maar volgens mij is dat nu ongeveer in ieder nieuw deel al wel een keer ter sprake gekomen :)
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Houdt het graag bij casemodding-mislukkingen en start voor ander leed een topic in de HK ofzo. Geen software- en normale hardware-mislukkelingen dus. (En als je dat topic in de HK hebt opgestart, geef even een gil, link ik het vanuit hier - Sprite_tm)