Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.000 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164215

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:29:
Al Hoceima
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: waardeloos (oud)

aj aj je maakt geen vrienden met mij op deze manier hoor :) trouwens wel vreemd. je transfers staan al op 70m maar dat is niet echt te zien aan je spelers. hoe kan dat?
Ik speel bijna nooit counter, maar het was toch al een weggegooid seizoen dus ging ik dingetjes uitproberen.

70M inderdaad maar het verschil is maar 9M :)
Ik ben nu klaverjastrainer, ben clowntrader geweest, keepers getrained, middenvelders getrained....ik hou van verkopen..dat is ook mijn zwakke punt...ik moet proberen (edit: speler = trainees) te houden voor meer dan 3 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Counter! _/-\o_
Met H3!N hoef je ook geen vrienden te worden hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

odan

The dark side is within all!

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:06:
je koopt trainees om MIJ een plezier te doen? weird... ;)

ik zie dat je op mijn speler geboden hebt :)
alles om h3!ntje vrolijk te houden he ;)

had niet eens gezien dat het jouw speler was eigenlijk maar ik hoop dat het een succesvolle jongen word. :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:29:
Al Hoceima
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: waardeloos (oud)

aj aj je maakt geen vrienden met mij op deze manier hoor :) trouwens wel vreemd. je transfers staan al op 70m maar dat is niet echt te zien aan je spelers. hoe kan dat?
Vleugelspel, ooit heeft een oude man van deze fed dit ook geprobeerd.....hij is nu niet meer lid :) hahaha wil er niets mee zeggen maar als de wiedeweerga switchen naar middenveld!! :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:34:
[...]

Vleugelspel, ooit heeft een oude man van deze fed dit ook geprobeerd.....hij is nu niet meer lid :) hahaha wil er niets mee zeggen maar als de wiedeweerga switchen naar middenveld!! :p
Het lijkt me nu niet verstandig om te switchen naar middenveld...tenzij ik (edit expres) ga degraderen naar de VII en nu (vanaf volgende week zondag) 17-jarigen trainees inkoop, om zo in 1 keer door te stoten naar de V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

ja wat je traint maakt niet eens zoveel uit, maar vaak switchen is zowieso absoluut niet rendabel. maar met counter kan je je aansluiten bij de rest van het rijtje 'ik weet het zelf nog niet maar ik ga keihard degraderen binnenkort' :+

leden oa pewwy, cola en speedy. gezellig clubje hoor dat wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:38:
ja wat je traint maakt niet eens zoveel uit, maar vaak switchen is zowieso absoluut niet rendabel. maar met counter kan je je aansluiten bij de rest van het rijtje 'ik weet het zelf nog niet maar ik ga keihard degraderen binnenkort' :+

leden oa pewwy, cola en speedy. gezellig clubje hoor dat wel.
LoL, kijk ik zal ook een tip geven, H3!N heeft mij ook op weg geholpen hoor ben ik hem dankbaar voor maar je moet altijd tussen de regels door lezen met zijn posts. Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat je weinig kans maakt met jou middenveld sterkte. :p

Nee even serieus, kijk middenveld is het belangrijkste daarna komt aanval. Vleugelspel is wel aardig maar heb nog geen goede ploeg gezien die vleugelspel traint en ook nog eens wedstrijden pakt. Yared had zeer goede vleugelspelers maar werd toch 2 keer laatste :p Maar dat kan oom met Yared te makenhebben :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Ha mijn mede moslim die een friendly weigerde ten gunste van een friendly voor extra vlaggetje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:53:
[...]

Ha mijn mede moslim die een friendly weigerde ten gunste van een friendly voor extra vlaggetje. :P
Jou kom ik ook overal tegen :9

Maar jongens ik heb denk besloten om toch pm te gaan trainen en te degraderen naar de VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:10
Kunnen we ook een 'fysiotherapeut van Robben award' ofzo creeren? Daar maak ik namelijk een kans Die win ik namelijk geheid! Dit seizoen heb ik namelijk ontzettend veel blessures gehad! De grootste reden waarom ik gedegradeerd ben... :(

1e bekerwedstrijd 1 blessure
1e competitie 1 blessure (trainee)
2e bekerwedstijrd 1 blessure (trainee)
2e competitie 1 blessure
3e bekerwedstrijd 1 blessure
3e competitie geen blessure (jippie, mijn pech zal voorbij zijn... helaas)
4e bekerwedstrijd 2 blessures
4e competitie 1 blessure (trainee)
5e bekerwedstrijd geen blessure
5e competitie geen blessure
6e competitie 1 blessure
7e competitie 1 blessure (trainee)
12e competitie 2 blessures (trainee)
13e competitie 1 blessure

Oftewel in 5 van mijn 19 officiele wedstrijden (beker of competitie) geen blessure opgelopen. Ach ja, het was gewoon net even niet mijn seizoen... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 27-12-2005 15:58 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:56:
[...]

Jou kom ik ook overal tegen :9

Maar jongens ik heb denk besloten om toch pm te gaan trainen en te degraderen naar de VII.
Wijs besluit :) Je moet zo zien dat je beter nu naar de algemeen bekende werkende trainingsvorm kan gaan dan door te ettere met vleugelspel wat volgens mij door maar 15% van de hattrick bevolking word getraint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dankje damien voor de vertaling van mijn post :) het is inderdaad af en toe wat cryptisch of cynisch :)

morgen trouwens een leuke wedstrijd BU - Pewwy ik ben alleen bang dat ik(ja ik dek me van te voren alvast in!) het moeilijk ga krijgen met een ts op woedend + nog 2 ts hits erna door ver/aankopen...

maargoed boeien kijken wat ie doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:56:
Oftewel in 5 van mijn 19 officiele wedstrijden (beker of competitie) geen blessure opgelopen. Ach ja, het was gewoon net even niet mijn seizoen... :)
Helaas :) Moeilijk bij te houden ook enzo. Volgend seizoen worden de awards zowie zo per ronde beter bijgehouden zodat we geen elende krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:59:
[...]

Helaas :) Moeilijk bij te houden ook enzo. Volgend seizoen worden de awards zowie zo per ronde beter bijgehouden zodat we geen elende krijgen :)
Het was ook meer een geintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:58:
dankje damien voor de vertaling van mijn post :) het is inderdaad af en toe wat cryptisch of cynisch :)

morgen trouwens een leuke wedstrijd BU - Pewwy ik ben alleen bang dat ik(ja ik dek me van te voren alvast in!) het moeilijk ga krijgen met een ts op woedend + nog 2 ts hits erna door ver/aankopen...

maargoed boeien kijken wat ie doet....
Aha de zoveelste treffer tussen beiden :) Word een ware derby :p Denk dat Pewwy weer gaat winnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als iemand mij wil helpen met de switch dit is mijn msn mahmoud1_@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:00:
als iemand mij wil helpen met de switch dit is mijn msn mahmoud1_@hotmail.com
Euhm je trainee's verkopen (2 wingers overhouden is een idee). Daarvoor 6 nieuwe prachtige inner midjes kopen. Switch completed. Zo makkelijk kan het zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:01:
[...]

Euhm je trainee's verkopen (2 wingers overhouden is een idee). Daarvoor 6 nieuwe prachtige inner midjes kopen. Switch completed. Zo makkelijk kan het zijn :D
Als ik toch ga degraderen kan ik net zo goed als mijn spelers verkopen (op de future coaches na) en met dat bedrag geen prachtige mids...maar dodelijke mids kopen en inderdaad de 2 beste wingers houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:04:
[...]

Als ik toch ga degraderen kan ik net zo goed als mijn spelers verkopen (op de future coaches na) en met dat bedrag geen prachtige mids...maar dodelijke mids kopen en inderdaad de 2 beste wingers houden.
Maar je zult toch ook nog wat spelers over moeten houden om mee te spelen... Anders krijgen ze alsnog geen training...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Blijft toch lastig he H3!N tegen die verdedigers trainers! ;) Heb je al een keer van pewwy gewoon eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:00:
[...]

Aha de zoveelste treffer tussen beiden :) Word een ware derby :p Denk dat Pewwy weer gaat winnen :p
Denk het niet. Slechtere TS dan in de vorige wedstrijden en mijn 2 trainees van 17 staan in de basis. Wil vanaf nu meer de nadruk op die broekies gaan leggen, zodat ik de rest kan verkopen en een degelijke linie kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:05:
[...]

Maar je zult toch ook nog wat spelers over moeten houden om mee te spelen... Anders krijgen ze alsnog geen training...
ik heb nog een paar klaverjassers over...die laat ik wel verdedigen aanvallen en keepen...zo ik ga ff mijn spelers op de tl zetten...(niemand heeft me nog toegevoegd)
:9

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 164215 op 27-12-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:08:
[...]

ik heb nog een paar klaverjassers over...die laat ik wel verdedigen aanvallen en keepen...zo ik ga ff mijn spelers op de tl zetten...(niemand heeft me nog toegevoegd)
Heb je net toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:08:
[...]

Nee ik ben ook niet zo'n msn koning... Maar misschien is het handig om gewoon de rest van je team een beetje te bewaren, ik ga er vanuit dat er niet hele vermogens zitten in je verdediging en aanval. Begin met iets goedkopere trainee's en je hoeft niet eens te degraderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:06:
Blijft toch lastig he H3!N tegen die verdedigers trainers! ;) Heb je al een keer van pewwy gewoon eigenlijk? :P
ok ik ga even happen :)

in alle wedstrijden tegen de GoT counterteams speelde ik met b-team. daarmee haal ik zulke brakke midratings dat er weinig kans is van winnen. met 5 b-team verdedigers haal je nog aanzienlijke verdedigingsratings tegen mijn b-team spitsen die niks voorstellen. mijn b-team mids hebben ook 0,0 conditie waardoor ik het alsnog afleg tegen de veel slechtere mids van die teams mét conditie. een aantal keren heb ik ook zwaar onverdiend verloren hoor :)

en het boeit ook niet echt toch? het is geen competitie of beker. ik heb wel even een taktiekje bedacht voor morgen. hopelijk werkt dat. dan ga ik ik dat ook in de competitie gebruiken tegen counter teams.

@sandy: van mij mag je die litmanenaward hebben hoor! zoveel blessures is echt arelaxed. kost je ook nog eens klauwen met geld(trainees die niet spelen)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:20:
[...]

in alle wedstrijden tegen de GoT counterteams speelde ik met b-team. daarmee haal ik zulke brakke midratings dat er weinig kans is van winnen. met 5 b-team verdedigers haal je nog aanzienlijke verdedigingsratings tegen mijn b-team spitsen die niks voorstellen. mijn b-team mids hebben ook 0,0 conditie waardoor ik het alsnog afleg tegen de veel slechtere mids van die teams mét conditie. een aantal keren heb ik ook zwaar onverdiend verloren hoor :)

en het boeit ook niet echt toch? het is geen competitie of beker. ik heb wel even een taktiekje bedacht voor morgen. hopelijk werkt dat. dan ga ik ik dat ook in de competitie gebruiken tegen counter teams.
Ik ben wel in voor een uitdaging. Ik speel 5-3-2 met mijn linker vleugelspeler aanvallend. Mijn rechter vleugelspeler wordt geherpositioneerd naar de def, waardoor k twee cm's over hou :)

Bring it on ;) Niet dat het boeit, want de training heeft prio, maar het is best grappig zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:20:
[...]

@sandy: van mij mag je die litmanenaward hebben hoor! zoveel blessures is echt arelaxed. kost je ook nog eens klauwen met geld(trainees die niet spelen)
Kun je niet het beste piccen tegen counterteams? (ik weet het, lastig in een friendly ;)) omdat je dan minder overwicht hebt op het middenveld, en het counterteam minder kansen krijgt. Je moet dan wel nog steeds zorgen dat je een beter middenveld hebt, maar je maakt het verschil minder groot.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Volgens mij moet je juist gebruik maken van de zwakke kanten. Meestal de vleugels, aangezien daar nogal eens aan gesleuteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen ik heb weer een theorie :) Ik ga hem nog even uitwerken zodat hij H3!N proof is maar denk dat het weer een succes word waardoor er zeker 2 pagina's aan discussie zal los barsten :)

Moet wel even alles op papier zetten want anders word het niks natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Volgens mij is het gewoon erg lastig te spelen tegen een goed counterteam...is niet echt DE manier voor imho.

Enne H3!N het boeit idd niet, maar dat aanval versus verdediging bashen blijft altijd leuk om te doen toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn visie is juist dat je het moet bestrijden met een koekje van eigen deeg :) oftewel de verdediging flink opkrikken zodat die sporadische aanval er met een (vaak slechte) aanval ook niet doorkomt. piccen doe ik ook ja tegen counterteams.

daarom ben ik ook erg blij met de nieuwe repositionering van de wingbacks. ik speel graag met aanvallende CD's en op deze manier kan je een extra CD erbij zetten. dus geen wingbacks maar wel 3 CD's. vooral tegen AIM teams is dit lekker. én je middenveld boosten én een behoorlijke centrale def hebben. aim teams spelen toch vaak met een wtm dus die backs hoeven helemaal niet bezet te worden.

@cky2k. nogmaals dat waren clashes van b-team vs b-team zonder goeie mids en zonder conditie. dat is DE oorzaak van het verlies. je krijgt geen mid overwicht waardoor die enkele counter ook vaak hangt. dus ik ben morgen benieuwd. ik heb al 2x tegen een counterteam met goddelijk def gewonnen dus winnen helemaal niet moeilijk hoor :) mids zijn wel in vorm, maar de TS is weer kut.

ach zo is er altijd wel een excuus :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:35:
mijn visie is juist dat je het moet bestrijden met een koekje van eigen deeg :) oftewel de verdediging flink opkrikken zodat die sporadische aanval er met een (vaak slechte) aanval ook niet doorkomt. piccen doe ik ook ja tegen counterteams.

daarom ben ik ook erg blij met de nieuwe repositionering van de wingbacks. ik speel graag met aanvallende CD's en op deze manier kan je een extra CD erbij zetten. dus geen wingbacks maar wel 3 CD's. vooral tegen AIM teams is dit lekker. én je middenveld boosten én een behoorlijke centrale def hebben. aim teams spelen toch vaak met een wtm dus die backs hoeven helemaal niet bezet te worden.

@cky2k. nogmaals dat waren clashes van b-team vs b-team zonder goeie mids en zonder conditie. dat is DE oorzaak van het verlies. je krijgt geen mid overwicht waardoor die enkele counter ook vaak hangt. dus ik ben morgen benieuwd. ik heb al 2x tegen een counterteam met goddelijk def gewonnen dus winnen helemaal niet moeilijk hoor :) mids zijn wel in vorm, maar de TS is weer kut.

ach zo is er altijd wel een excuus :)
H3!Ntje toch heb je honger of zo? :P Het probleem met een counterteam is dat je een enorm goede aanval moet hebben. Met die goede aanval en die zeer goede verdediging win je twee linies...dat is over het algemeen genoeg om een wedstrijd te winnen. Dat die counterteams waar je van gewonnen hebt goddelijk (oude ratings he? ;) ) verdedigingsratings hadden zegt natuurlijk niets, die had waarschijnlijk gewoon een brakke aanval! Counterteams kunnen gewoon heel lastig zijn om tegen te spelen, mits dat counterteam de juiste spelers heeft (dat laatste geld natuurlijk voor alle tactieken). En dat b-team vs b-team....tsja zo kan je idd overal een excuus voor verzinnen natuurlijk. ;)
Btw als jij geen midoverwicht krijgt is het voor de counterploeg juist erg lastig counteren hoor! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 27-12-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat kan je dat counteren toch gigantisch verheerlijken :) waarom denk je dat in hogere divisies amper iemand het doet? in de VIIe is het inderdaad een leuke taktiek, maar hoger niet. kom je nog wel achter :)

dat b-team vs b-team verhaal is absoluut relevant zonder conditie geen middenveld.

en ja ik heb honger. ik verveel me de pleuris dus ik ga overal uitgebreid op in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:10:
wat kan je dat counteren toch gigantisch verheerlijken :) waarom denk je dat in hogere divisies amper iemand het doet? in de VIIe is het inderdaad een leuke taktiek, maar hoger niet. kom je nog wel achter :)

dat b-team vs b-team verhaal is absoluut relevant zonder conditie geen middenveld.

en ja ik heb honger. ik verveel me de pleuris dus ik ga overal uitgebreid op in :)
Mooi dan gaan we daar nog even op door...counteren is prima te doen zelfs in de V (Beste Vde van NL speelt een kerel uit de NLVF die alleen counter speelt 5-3-2 en gewoon tweede wordt), dus voorlopig kan ik nog prima vooruit met counter en kan ik voluit trainen en geld verdienen! Als ik ooit van de Vde naar IV of hoger kom zie ik wel weer verder, dan hoef ik alleen nog een paar zeer goede mids te kopen als ik naar 4-4-2 over wil stappen....dus ja ik blijf voorlopig dat counteren enorm verheerlijken ja! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:01:
[...]

H3!Ntje toch heb je honger of zo? :P Het probleem met een counterteam is dat je een enorm goede aanval moet hebben. Met die goede aanval en die zeer goede verdediging win je twee linies...dat is over het algemeen genoeg om een wedstrijd te winnen. Dat die counterteams waar je van gewonnen hebt goddelijk (oude ratings he? ;) ) verdedigingsratings hadden zegt natuurlijk niets, die had waarschijnlijk gewoon een brakke aanval! Counterteams kunnen gewoon heel lastig zijn om tegen te spelen, mits dat counterteam de juiste spelers heeft (dat laatste geld natuurlijk voor alle tactieken). En dat b-team vs b-team....tsja zo kan je idd overal een excuus voor verzinnen natuurlijk. ;)
Btw als jij geen midoverwicht krijgt is het voor de counterploeg juist erg lastig counteren hoor! ;)
Als je geen middenveldoverwicht krijgt als pm trainer en het andere team heeft en een superaanval en een superverdediging, dan hoeft dat team niet eens te counteren om te winnen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:16:
[...]

Als je geen middenveldoverwicht krijgt als pm trainer en het andere team heeft en een superaanval en een superverdediging, dan hoeft dat team niet eens te counteren om te winnen.
Precies! Mijn mening is gewoon als je twee linies wint dan heb je de grootste kans om de wedstrijd te winnen. Had zelf afgelopen seizoen een wedstrijd met 90% balbezit tegen een niet counterploeg die ik verloor omdat mijn andere twee linies gewoon een stuk zwakker waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi ik blijf het voorlopig lekker afkraken :) bezigheidstherapie zeg maar...

en wat je zei met de goeie spelers is het een goeie taktiek. ja dat is elke taktiek natuurlijk :) ik heb op zit moment niet zo'n hele denderende aanval omdat ik geen versterking haal en al mijn geld in mijn trainees stop. anders was ik absoluut zeker van een overwinning. nu niet zo.

het kan best zo zijn inderdaad dat toevallig een team ergens in de V het leuk doet met counteren en een hoop mazzel ja. dat is toch geen criterium? 9 van de 10 floppen er hard mee in hogere niveaus :)

en je begint zelf nu ook al van je geloof te vallen door middenvelders te kopen. dat hoeft toch helemaal niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nee je leest het niet goed. Als ik straks mijn counterploeg compleet heb (sterke aanval/wing) en ik kom in de hogere regionen waar het counteren misschien niet meer werkt...dan hoef ik DAN alleen maar een goed middenveld aan te schaffen...aangezien ik voluit verdedigers kan trainen zal daar ook wel geld voor beschikbaar zijn denk je niet? ;)
En het is niet toevallig iemand met geluk...hij doet dit in de beste Vde van NL. Hij heeft gewoon wel de juiste spelers! :P

Edit: Ja ik verveel me ook! :P

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 27-12-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heerlijk hé dat bashen om het bashen. argumenten boeien allang niet meer :) ik ben tegen en jullie zijn voor. period :)

ik ga lekker naar huis. ik heb er een zware dag opzitten ;)

vanavond ff bieren in de stad dus ik kan denk ik deze inspirerende discussie niet voortzetten. kan er even een ander anti-counter iemand voor mij in de plaats gaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:18:
[...]

Precies! Mijn mening is gewoon als je twee linies wint dan heb je de grootste kans om de wedstrijd te winnen. Had zelf afgelopen seizoen een wedstrijd met 90% balbezit tegen een niet counterploeg die ik verloor omdat mijn andere twee linies gewoon een stuk zwakker waren!
Voor pm trainers zijn dan ook twee linies heel belangrijk. Naast het middenveld moet je ook een goede aanval hebben om de extra kansen die je creeerd om te zetten in doelpunten.
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:30:
vanavond ff bieren in de stad dus ik kan denk ik deze inspirerende discussie niet voortzetten. kan er even een ander anti-counter iemand voor mij in de plaats gaan? :+
Alle middenveld trainers zijn anti-counter ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 27-12-2005 17:31 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Goed H3!N drink je maar moed in, gaan we morgen verder! ;) Ik vind anders dat ik heel goede argumenten heb hoor namelijk: ehm, tsja, nou ja ze zijn goed iig! :P

Zuipse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:34:
[...]

Is vleugelspel zo uit de mode? Bij mij werkt het wel zeker als je nog in de lagere divisies zit verdien je hier snel geld mee om te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wceend schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:13:
[...]

Is vleugelspel zo uit de mode? Bij mij werkt het wel zeker als je nog in de lagere divisies zit verdien je hier snel geld mee om te versterken.
Volgens mij is het ook niet zo slecht als sommigen hier beweren. Je kunt maar 6 spelers trainen, maar het gaat wel supersnel en als je een beetje goede trainees inkoopt (met bijstats) brengt het volgens mij best redelijk op en je kunt relatief goedkoop inkopen (handig voor beginnende teams). Als ik opnieuw zou moeten beginnen zou ik vleugels traienen zeker overwegen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Marzman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:16:
[...]

Volgens mij is het ook niet zo slecht als sommigen hier beweren. Je kunt maar 6 spelers trainen, maar het gaat wel supersnel en als je een beetje goede trainees inkoopt (met bijstats) brengt het volgens mij best redelijk op en je kunt relatief goedkoop inkopen (handig voor beginnende teams). Als ik opnieuw zou moeten beginnen zou ik vleugels traienen zeker overwegen.
Dat is dus ook mijn mening. Met vleugelspel kun je van 20.000 in 8 weken 500.000 maken als je het goed aanpakt. En voor een beginnend team is dat best veel geld. Ik heb nu een trainee rondlopen die ik voor 168.000 gekocht heb en deze gaat er binnenkort uit voor 1,5M en dat binnen een seizoen. Ik denk niet dat je dat lukt met Positiespel trainen. En de FTW tacktiek ja Hein! ;) werkt perfect voor vleugelspel trainers. dus scoren gaat ook goed.

Ik ga maar eens proberen te bewijzen hoe waardevol vleugelspel kan zijn in de komende seizoenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Wceend op 27-12-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wceend schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:13:
[...]

Zelfde geldt voor keepers ook snel geld verdienen maar deze man zit in de VI en dan is vleugelspel zwaar uit de mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wceend schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:22:
[...]

Dat is dus ook mijn mening. Met vleugelspel kun je van 20.000 in 8 weken 500.000 maken als je het goed aanpakt. En voor een beginnend team is dat best veel geld. Ik heb nu een trainee rondlopen die ik voor 168.000 gekocht heb en deze gaat er binnenkort uit voor 1,5M en dat binnen een seizoen. Ik denk niet dat je dat lukt met Positiespel trainen. En de FTW tacktiek ja Hein! ;) werkt perfect voor vleugelspel trainers. dus scoren gaat ook goed.

Ik ga maar eens proberen te bewijzen hoe waardevol vleugelspel kan zijn in de komende seizoenen :)
Dat lukt wel met positiespel, maar dan moet je of langer doortrainen of duurdere trainees kopen. Maar beginnende teams hebben geen 1 tot 1,5 mln te besteden aan trainees :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

vandaag ff nieuwe aanvaller(verdediger) gekocht:

Jacco de Hooge
TSI=910, 32 jaar, matig vorm
Heeft redelijk ervaring en matig leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

ook toekomstig coach
100k niet duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
H2opoloër schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:28:
vandaag ff nieuwe aanvaller(verdediger) gekocht:

Jacco de Hooge
TSI=910, 32 jaar, matig vorm
Heeft redelijk ervaring en matig leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

ook toekomstig coach
100k niet duur ;)
Netjes :) Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Matig Leiderschap toekomstig coach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, bij goed ervaring dus hij moet nog ff 1x stijgen
en goed coach

convert a player 794.100
buy a coach 1.112.900
difference 318.800

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 27-12-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:25:
[...]

Zelfde geldt voor keepers ook snel geld verdienen maar deze man zit in de VI en dan is vleugelspel zwaar uit de mode :)
Toch ga ik het proberen ik zie wel hoever dat ik ga komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wceend schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:40:
[...]

Toch ga ik het proberen ik zie wel hoever dat ik ga komen :)
Tuurlijk :) Zeg niet dat je moet veranderen :) Ben ook nog bezig met een andere vorm te zoeken wat rendabel is maarja is effe puzzelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
H2opoloër schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:34:
ja, bij goed ervaring dus hij moet nog ff 1x stijgen

convert a player 794.100
buy a coach 1.112.900
difference 318.800
Ik denk dat Derekz meer doelde op het feit dat hij 'maar' matig leiderschap heeft. En nog niet het ultieme goede leiderschap wat veel beter werkt bij PIC'en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar met goed leiderschap gaan me wat te duur over de toonbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:51:
[...]

Ik denk dat Derekz meer doelde op het feit dat hij 'maar' matig leiderschap heeft. En nog niet het ultieme goede leiderschap wat veel beter werkt bij PIC'en. :)
en waarvoor je hetzelfde gaat betalen om hem coach te maken als je hem had gekocht met goed leiderschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
een aanvaller(verdediger)??? :? Mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Over een seizoen heb ik ook een speler (uit mijn startteam waar ik zo'n 3 of 4 seizoenen geleden mee begon) op goed/goed. Ik denk dat ik hem goed coach maak als hij uitstekend/goed is (over zo'n twee seizoenen). Dat betekend dat ik nog wel twee seizoenen met mijn huidige coach goed/waardeloos moet doen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:09:
een aanvaller(verdediger)??? :? Mis ik hier iets?
Hij heeft uitstekend scoren, en goed verdedigen. Multifunctioneel inzetbaar dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 36141 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:12:
[...]

Hij heeft uitstekend scoren, en goed verdedigen. Multifunctioneel inzetbaar dus :)
Ok zo'n speler zou ik dus nooit kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:31:
[...]

Ok zo'n speler zou ik dus nooit kopen! :P
Ach, voor die 100k kan je er geen buil aan vallen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Je zou die 100k maar net tekort komen bij de aanschaf van een briljante spits of zo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:00:
Je zou die 100k maar net tekort komen bij de aanschaf van een briljante spits of zo! :P
Dan sta je even 100k in de min ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:03:
[...]

Dan sta je even 100k in de min ;)
;)

Zijn andere mensen hier ook weer erg benieuwd naar de nieuwe salarissen van de trainees? Ik ben bang dat het me dit keer erg veel geld gaat kosten! :|

[ Voor 34% gewijzigd door -TheNose- op 27-12-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vrees dat het ook aardig omhoog gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:32:
[...]

;)

Zijn andere mensen hier ook weer erg benieuwd naar de nieuwe salarissen van de trainees? Ik ben bang dat het me dit keer erg veel geld gaat kosten! :|
Ik maak me er niet zo druk over. Ik heb nu 35k aan loonkosten en zelfs als er 70k bij zou komen maak ik nog winst met mijn wedstrijden (excl de bekerinkomsten in het begin). En bij de eerste stijging worden mijn 3 duurste trainees verkocht (in ieder geval 2, de 3e weet ik nog niet zeker, even checken wat mijn middenveld doet dit seizoen). En ik hoef niet eens winst te maken daarmee, want al mijn investeringen die ik nodig ga hebben kan ik betalen met de opbrengsten van trainees die weg gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 27-12-2005 21:01 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:59:
[...]

Ik maak me er niet zo druk over. Ik heb nu 35k aan loonkosten en zelfs als er 70k bij zou komen maak ik nog winst met mijn wedstrijden (ook heb ik nog bekerinkomsten in het begin). En bij de eerste stijging worden mijn 3 duurste trainees verkocht (in ieder geval 2, de 3e weet ik nog niet zeker, even checken wat mijn middenveld doet dit seizoen).
Hmm ik moet begin dit seizoen mijn stadion wel gaan uitbreiden, even kijken wat mijn supporters de eerste wedstrijden doen...denk steeds een beetje verbouwen (2k plaatsen per keer of zo) om de kosten te spreiden. Anders hou ik geen geld over om te handelen natuurlijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:02:
[...]

Hmm ik moet begin dit seizoen mijn stadion wel gaan uitbreiden, even kijken wat mijn supporters de eerste wedstrijden doen...denk steeds een beetje verbouwen (2k plaatsen per keer of zo) om de kosten te spreiden. Anders hou ik geen geld over om te handelen natuurlijk! :P
Ik heb ook nog ongeveer 1 mln nodig voor stadionuitbreidingen. Ook dat kan ik betalen van de trainees die weggaan als er drie weg gaan. Als ik besluit er toch een te houden moet ik het betalen van de inkomsten van wedstrijden. Ik heb nu zo'n 600k, die resterende 400k verdien ik denk ik ook nog wel in een paar weken met competitie en bekerwedstrijden. Ik hoop alleen dat ik niet net als vorig seizoen na een ronde al uit de beker lig, dat vond ik wel een beetje jammer ;) Ronde 4 ofzo zou toch wel moeten kunnen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:17:
[...]

Ik heb ook nog ongeveer 1 mln nodig voor stadionuitbreidingen. Ook dat kan ik betalen van de trainees die weggaan als er drie weg gaan. Als ik besluit er toch een te houden moet ik het betalen van de inkomsten van wedstrijden. Ik heb nu zo'n 600k, die resterende 400k verdien ik denk ik ook nog wel in een paar weken met competitie en bekerwedstrijden. Ik hoop alleen dat ik niet net als vorig seizoen na een ronde al uit de beker lig, dat vond ik wel een beetje jammer ;) Ronde 4 ofzo zou toch wel moeten kunnen.
Ik ga dit seizoen voor ronde 3, record is tot nu toe ronde 2. Afgelopen seizoen op penalties van een erg sterke VIer verloren helaas...was toch wel duidelijk dat ik het met mijn spelers nooit op penalties moet laten aankomen! :P
Eerste ronde mag ik tegen een bot team dus ronde twee is alvast gehaald! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:35:
[...]

Ik ga dit seizoen voor ronde 3, record is tot nu toe ronde 2. Afgelopen seizoen op penalties van een erg sterke VIer verloren helaas...was toch wel duidelijk dat ik het met mijn spelers nooit op penalties moet laten aankomen! :P
Eerste ronde mag ik tegen een bot team dus ronde twee is alvast gehaald! :P
Ik mag tegen een VIII-team. Moet ik makkelijk kunnen winnen, maar dat dacht ik vorig seizoen ook.Verloor toen met penalties en ik vind nog steeds dat ik het betere team was. Blablabla, ... matchenzine, ..., de bal is rond enzo ... :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:48:
[...]

Ik mag tegen een VIII-team. Moet ik makkelijk kunnen winnen, maar dat dacht ik vorig seizoen ook.Verloor toen met penalties en ik vind nog steeds dat ik het betere team was. Blablabla, ... matchenzine, ..., de bal is rond enzo ... :)
Tsja soms zit er weleens zo'n wedstrijd bij, maar goed doe je niets aan. Ik dacht tegen die uit de VIde helemaal geen kans te maken toen en het werden penalties, dus ja...engine is rond idd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn voorspelling voor dit seizoen na een korte analyse van de tegenstanders:
Ik begin bescheiden, als nieuwkomer, op de 8e plek.
2 teams zijn Bot, dat lijkt me niet veel moeilijker dan WO, dus dan sta ik al 6e.

Degradant uit de VII speelt 2x per week met dezelfde 11 spelers, de ene keer 4-3-3, of 4-4-2, of 3-5-2. Wel 'aardige' ratings, en onvoorspelbaar dus zet ik even boven mij. (Al is dat zonder trainingsprogramma natuurlijk maar hooguit voor 1 seizoen)

Medepromovendus kan ik qua ratings wel hebben, en heeft tot nu toe 12 transfers gepleegd met als jongste aankoop een speler van 22, dus daar wordt ook weinig getraind. Al een virtuele 5e plek!

Van teams die er vorig jaar al in zaten is er 1 die nooit friendlies speelt en slechte ratings heeft (4e!)
Dan nog zo eentje waar trainingslinie en kwaliteit goed verborgen zijn (3e!)

Het laatste team dan, heeft een moeilijk te doordringen, getrainde, verdediging. Met wat oudjes (22, 23) die er binnenkort toch wel uit zullen gaan(?) en waar 'ie waarschijnlijk een heel aardig middenveld van zou kunnen gaan kopen.

Dus het seizoensdoel wordt gewoon weer promotie! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, de grote bek van mijn enige potentiële tegenstander heeft zich alweer teruggetrokken.... hij zou een uitstekend middenveld hebben met een formidabele verdediging.... in de XI..... sure, dit gastje van 14 heeft de doelstellingen al bijgesteld naar het behalen van de 2e plaats in plaats van kampioen worden :p wordt zeer waarschijnlijk een eitje van een seizoen :X ik verveel me nu al bij het zien van de tegenstanders :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, deze onzin post is post nummer 900 voor mij :p sorry, kon het even niet laten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 2 hele leuke pm trainees op het oog 17 jaar formidabel :)

Maar dan moet wel ff iemand op mijn spelers bieden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 164215 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 09:08:
Ik heb 2 hele leuke pm trainees op het oog 17 jaar formidabel :)

Maar dan moet wel ff iemand op mijn spelers bieden :(
Nice :) Nou dat gaat de goede kant op dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 09:29:
[...]

Nice :) Nou dat gaat de goede kant op dan :)
ik heb stiekem ook een 3e gebookmarked..17 jaar uitmuntend pm :9~

maar zoals ik al zei zo lang er niet geboden is en wordt (voor morgenavond)..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja ik bookmark ook zoveel spelers om de prijzen een beetje in de gaten te houden...wil nog niet zeggen dat ik ze ook kan kopen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
2,5 jaren plan versie 1.0

Doel:
Doel van dit onderzoek is niet naar het meest winst gevende trainingsvorm te zoeken maar naar een trainingsvorm waar het team aanzienlijk sterker word en de kosten er laag blijven. Zoals CKY2K al zei heb je 2 linies in handen dan win je de party. Er van uit gaan dat deze stelling klopt heb ik een trainings schema ontwikkeld waarbij we gaan kijken wat het verlies of eventueel de opbrengsten zijn ten opzichte van de standaard.
We beginnen eerst met de standaard trainingsvorm en dan de nieuwe.

Standaard:
We gaan van een perfecte situatie uit en we gaan er ook van uit dat je dus begint met wat centjes e.d. Ook word er geen rekening gehouden met eventuele blessures.
Je heb 14 zuivere trainings weken waarvan je nog 2 weken de tijd heb iets anders te doen. Deze 2 weken kan je voor heel wat zaken gebruiken en zal ik alleen nader toe lichten in mijn trainingsvorm en niet in de standaard omdat bij de standaard trainings vorm deze trainings weken meestal conditie training is.

Je begint met 6 trainees met de volgende skills:

Leeftijd: 17 jaar
Positiespel: Redelijk
Passen: Matig

Deze kosten per stuk: 50.000,- tot 150.000,- (begin van het seizoen waarschijnlijk meer)

De totale kosten: (in het meest ongunstige geval 150k p/s) 900.000,- totaal.

Deze train je dus tot hun 21ste en dan verpats je ze. Dit levert op wonderbaarlijk zo’n 2,5 mil op en op wereldklasse 3,7 mil. Kortom je traint ze altijd tot wereld klasse. Er van uit gaande dat je dan een winst maakt van 4 mil per speler zou je 6x 4 mil verdiend hebben. Alleen doe je dit niet want je bent je totale middenveld kwijt.
We gaan dus er van uit dat je na deze start een ideale situatie heb. Je bezit 2 trainees van 17, 2 van 18 en 2 van 19. Dan ziet de verkoop cyclus er zo uit:

Na 2 jaar 8 milj.
Na 3 jaar 8 milj.
Na 4 jaar 8 milj.
Na 6 jaar 8 milj.
Na 7 jaar 8 milj.
Na 8 jaar 8 milj.

Je heb dan 48 miljoen verdiend. Even een correctie toe passen van 8 miljoen en dus afrondend op 40 miljoen. Je koopt wel om de 2 jaar een speler en deze is altijd beter dan de start trainee. Na 8 seizoenen heb je dus 12 spelers verkocht en ook 12 spelers gekocht. Als we dan een correcte van aan te schaffen trainees er af halen die worden gekocht voor een 1,5 mil per stuk dan hebben we een aanschaf bedrag van: 18 miljoen. Wat dan netto winst op 22 miljoen zet.
Je schaft dan 2 wereldklasse spitsen aan (beide 21 jaar) om mee te doen en dit kost je in totaal waarschijnlijk zo’n 5 miljoen. Dan heb je in het totaal 17 miljoen over aan het einde van de rit in 8 seizoenen.

Mijn trainingsvorm:
Je begint met het trainen van positiespel in de 3-5-2 formatie. Je koopt wederom 6 trainees van de zelfde skills als hierboven. Dat kost dus 900.000,- totaal.
Je traint ze tot hun 21ste waardoor ze wereldklasse zijn. Je verkoopt er 3 voor 4 mil per stuk dat levert je 12 mil op. De overige behoud je.
Je heb dus nog 3 wereldklasse middenvelders over. Je switcht naar scoren en verander je tacktiek naar 3-4-3.
Een spits kost minder maar meest ongunstige geval kost het je 100k per speler. Dus 6x 100k is een totaal van 600.00,- (Je houdt 11 mil over)
Je traint deze 4 jaar en in de 2 tussen weken train je passen. Dat is 8 weken passen trainen.
Aan het einde van 4 jaar verkoop je 4 spitsen en je koopt 3 nieuwe mids. Dat levert je per spits 2,5 tot 3 mil op (met passen redelijk 3 mil tot hoger). Meest ongunstige geval 3 mil x 4 is een totaal van 12 mil erbij. Dat is dus 23 mil winst. Die 3 nieuwe mids kosten je 3 mil dus dan heb je 20 mil winst.

Gaarne commentaar om de gegevens nog completer te maken. Moet het nog beter uitwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn commentaar is dat je post te lang is! Verdere commentaar heb ik je al gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit wil ik dus ook gaan doen...maar begin ik met 2 formi 18 en een uitm 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Het is een mooi streven om je spelers ter verkopen als ze 21 zijn, maar ik denk toch dat het slim is om een of twee van de 17 jarigen niet te verkopen en deze te behouden. Deze zullen dan namelijk je de factor ervaring gaan geven.

Verder moet je niet vergeten dat het regelmatig winstgevender is om een 28 jarige te kopen en deze door te trainen tot zijn 22ste. 18 jaar is veel goedkoper en 22 is niet veel minder waard dan de 21 jarige. Het enige is dat je dan ongeveer 2 weken meer moet trainen.

gr,

Dirk

ps jeuhhh waarschijnlijk mijn eerste post weer na een jaar en ook maar weer gelijk supporter geworden en me zelf heringeschreven bij de GoT federatie :)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
lameeuw schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:28:
Nou, de grote bek van mijn enige potentiële tegenstander heeft zich alweer teruggetrokken.... hij zou een uitstekend middenveld hebben met een formidabele verdediging.... in de XI..... sure, dit gastje van 14 heeft de doelstellingen al bijgesteld naar het behalen van de 2e plaats in plaats van kampioen worden :p wordt zeer waarschijnlijk een eitje van een seizoen :X ik verveel me nu al bij het zien van de tegenstanders :p
Volgens mij heb je net zo'n leuk seizoen als ik. Met mijn slecht(laag) middenveld moet het makkelijk lukken om kampioen te worden in de X. Binnenkort maar versterking kopen voor mijn verdediging en middenveld + 2 mooie trainees en dan zit ik goed dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lopen er overigens ergens def trainers rond die 4-3-3 spelen :? Lijk me ook wel een geweldige opstelling om in te counteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
neudeboules schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:51:
Het is een mooi streven om je spelers ter verkopen als ze 21 zijn, maar ik denk toch dat het slim is om een of twee van de 17 jarigen niet te verkopen en deze te behouden. Deze zullen dan namelijk je de factor ervaring gaan geven.

Verder moet je niet vergeten dat het regelmatig winstgevender is om een 28 jarige te kopen en deze door te trainen tot zijn 22ste. 18 jaar is veel goedkoper en 22 is niet veel minder waard dan de 21 jarige. Het enige is dat je dan ongeveer 2 weken meer moet trainen.

gr,

Dirk

ps jeuhhh waarschijnlijk mijn eerste post weer na een jaar en ook maar weer gelijk supporter geworden en me zelf heringeschreven bij de GoT federatie :)
Welkom terug :)

ps. Ik behoud er altijd 3 of 2 van mijn getrainde spelers. Dus ik heb altijd 3 goede spelers op of het middenveld of in de spits lopen. :) Ik verkoop de helft zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161338

sorry ik heb ze al op het hattrick forum gezet..

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 28-12-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/CAA.jpg
Het was ook eigenlijk geen verrassing. De man met de meest uitgesproken mening op GoT wint de Co Adriaanse Award. Het was ten tijde van de GoT cup waarin He!n het op moest nemen tegen Damien. De koude oorlog is er niets bij, hier een passage uit het winnende bericht. “De woeste mannen zijn al op oorlogspad en het gonst al dagen "Bloed! Bloed! Bloed!" in de Adkuil. Onschuldige kinderen worden levend gevild, vrouwen verkracht en mannen gemarteld. Zelfs satan zou een blokje omlopen.” De jury houdt dus van grove humor. He!n gefeliciteerd !!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/DKA.jpg
Bij de eerste uitvoering van de Awards gelijk al een dubbele prijs uit moeten delen, ook dat is al ter spraken bij deze uitvoering van de GoT awards. De topscorers van seizoen 14 zijn beiden 20 goals in de competitie. Opvallend detail is dat beide spelers al rond de dertig jaar oud zijn, de jeugd heeft hier dus niet de toekomst. Dirk Kuyt was zelf degene die de awards kon overhandigen. Zijn woorden waren duidelijk: “Twintig goals is leuk, maar kom maar terug als je minimaal 25 maakt.”

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/NKA.jpg
26 oktober zal voor de Schiedamse Boys de boeken in gaan als een zwarte dag. Hoofdcoach Risser kon op zijn 57e jarige leeftijd nog steeds een mooi balletje schoppen in het eerste team. Totdat die vervelende aanvaller er een einde aan maakte. Laurent raakte 9 weken geblesseerd, en de chirurgen hebben al gezegd dat hier nooit meer een verbetering in zal komen. Laurent Risser is nog wel coach van het gezelschap, totdat het nieuwe stadion er aan komt. Hij zal dan niet meer met de rolstoel uit de gang kunnen komen..En coachen vanuit de gracht is geen optie.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/PA.jpg
De beste speler van het seizoen was een moeilijke prijs voor de jury. Uiteindelijk is na lang beraad besloten om Tore Sahl uit te roepen tot winnaar. Deze gigant heeft de hoogtij dagen meegemaakt van de Pielewiepers. Hij heeft zijn draai inmiddels helemaal gevonden, en spreekt dan ook vloeiend Nederlands. Voorzitter Xanathorn vond dit ook goed genoeg om Tore coach te maken van de Pielewiepers. Tore: “Ik ben erg blij met deze prijs, vooral omdat Pele mijn grote voorbeeld is. De prijs zal een mooie plaats op mijn schoorsteen krijgen.”

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/PLA.jpg
Als er een team was voor 35+ers dan had Robin hier zeker bijgezeten. Met 36 jaar presteert vleugelback Royle al jaren goed voor Nobbe United. Hoogtepunt was wel de promotie van het afgelopen jaar naar de III.e klasse. Royle wordt algemeen gezien als de leider in het team, aangezien hij zelfs nog twee jaar ouder is dan hoofdcoach Brkoviæ. Robin gaf bij de uitreiking aan, dan hij op een dieet van haaievinnensoep nog wel twee jaar vooruit kan. De award is zeker verdiend.
Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/SKA.jpg
Caspar van de Riet heeft tijdens het grote GoT voetbalgala de Salomon Kalou Award binnen gesleept. In het juryrapport werd hij geëerd om zijn rust en creativiteit, alsmede zijn ervaring op nog zo'n jonge leeftijd. De andere genomineerden waren o.a. mede U20 speler Joris Gootjes.

Caspar's reactie:"Ik ben zeer tevreden met mijn eerste prijs. Na de kwalificatie met het U20 afgelopen vrijdag gelijk weer een grote troffee. Ik ben erg blij met de kans die manager Ivo Smit mij hier geboden heeft."

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RJA.jpg
Met hattrick beginnen en dan je team FC Railrunner noemen, dat kan alleen een jeugdtrauma geweest zijn. Dat bleek bij navraag ook zo te zijn, Railrunner was namelijk als kind vroeger eens achter gelaten op het station van Eindhoven. Hij moest toen met een gulden op zak naar huis, en de enige mogelijkheid was als Railrunner..Zie daar zijn verklaring. Er komen en gaan een hoop leden in een seizoen, maar iemand die vanaf het begin toch wel het GoT forum kon vinden was hij. De jury benadrukte dat de prijs gezien moet worden als een aanmoediging voor een goed vervolg. Mahmoud was ook een goede genomineerde, maar hij was net iets te kort lid om de jury te overtuigen.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RBA.jpg
Janco Bussink bleek de grote schopper te zijn van Pewwy, het gekke is echter dat de KNHB alles zonder schorsingen liet verlopen. Het neigt zelfs naar het corrupte aan toe..Kopstoten geven, gestrekt been inkomen, ellebogen en haren trekken. Niets kan Janco schelen. De tegenstanders zijn bang van hem, en of dat nou iets is om blij mee te zijn. De jury hoopt wel dat de KNHB volgend seizoen eens een duidelijk paal en perk stelt aan het gedrag van sommige spelers in Hattrick.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RMA.jpg
De grootste prijs van avond, werd ook als laatste uitgereikt. Postuum werd er eerst nog een minuut stilte gehouden voor de naamgever van deze bokaal. Juryvoorzitter G. Zwaneveld reikte samen met de overgevlogen Bob Sunesson de prijs uit. Het juryrapport was als volgt: “Hoge bomen vangen veel wind, dus het is vanzelfsprekend om een hoog team deze prijs te geven. Toch willen wij daar niet altijd aan toe geven. Promotie vanuit een lage divisie is knap, maar het is nog knapper als je kan overleven in hogere divisies. Er waren veel kampioenen dit jaar, met een mooie winning streak van Coca Cola, en het mooie feest van Timberteam. Toch heeft de jury unaniem besloten om Nobbe United te waarderen met de Rinus Michels Award. Thije heeft het voor elkaar, om na 8 seizoenen in de IV.e klasse eindelijk de stap naar de III.e divisie te maken. De slagroom op de taart, was de overtuigende winst in het kwalificatieduel. Nobbe United, gefeliciteerd !!”

En zo sloot Bob Sunesson met de overhandiging van de award het gala af.. Het was nog lang onrustig tijdens het grote eindfeest..

Tot slot HVP bedankt voor de tekst! Super! Ook CKY2K bedankt voor deelname aan de jury! Tot volgend seizoen!

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 28-12-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Damien

Het probleem met dit systeem is dat je altijd weer een linie moet verzwakken als je van trainingsvorm wisselt. Je trainee's kunnen namelijk nooit zo goed zijn (ga ik even vanuit ;) ) als de spelers die je er al hebt lopen. Daarom denk ik dat het een nobel streven is, maar dat je beter bij 1 trainingsvorm kunt blijven. Kun je zo nu en dan 1 trainee verkopen, daar haal je een versterking van en 1 nieuwe trainee. Dan kun je zelf meer bepalen hoeveel je team verzwakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Dit wordt hier niet gewaardeerd! Gelieve te verwijderen.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:56:
2 spelers te koop!
Deadline: 28-12-2005 om 13:35
Vraagprijs: 125 000 €
ook een koopje!!
Gaarne geen Te koop berichten hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Damien2004 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:59:
Tot slot HVP bedankt voor de tekst! Super! Ook CM2KY bedankt voor deelname aan de jury! Tot volgend seizoen!
Volgensmij was het CKY2K :9
Maar erg leuk uitgewerkt jongens, knap staaltje werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Complete spelersadvertentie's worden hier niet gewaardeerd :(
Vraagprijs: 1 750 000 € [/b] een koopje!!
En of iets een koopje is bepaal ik zelf wel, en 1.75 miljoen is geen koopje (heb toevallig afgelopen weken op briljant verdedigers gezocht, 1.4 miljoen is een koopje)
Vraagprijs: 125 000 €[/b] ook een koopje!!
Idem als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D _/-\o_
Ziet er goed uit!

Ik zal eens snel een categorie gaan bedenken waar ik volgend jaar voor ga :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 36141 op 28-12-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:02:
[...]

Complete spelersadvertentie's worden hier niet gewaardeerd :(

[...]

En of iets een koopje is bepaal ik zelf wel, en 1.75 miljoen is geen koopje (heb toevallig afgelopen weken op briljant verdedigers gezocht, 1.4 miljoen is een koopje)

[...]

Idem als hierboven.
ik heb de advertentie al weggehaald, en ik vind het zeker wel koopjes! voor een hoog brijant verdediger net als die van mij betaal je zo 2 miljoen, 1,4 betaal je voor een laag briljant

mijn mid heeft goed ervaring dus dan lijkt me 125.000 nou ook niet echt veel.. maar goed ieder zijn mening..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 28-12-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

daT kan alleen een jeugdtraUma geweest

moet je het wel goed neerzetten hoor :p

Erg mooi uitgewerkt overigens _/-\o_

Ik vraag me overigens af welke halve gare mij genomineerd heeft :p leuk en opmerkelijk..... das nou niet de eerste omschrijving die aan mij voldoet :p

[ Voor 37% gewijzigd door lameeuw op 28-12-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:11:
[...]

ik heb de advertentie al weggehaald, en ik vind het zeker wel koopjes! voor een hoog brijant verdediger net als die van mij betaal je zo 2 miljoen, 1,4 betaal je voor een laag briljant

mijn mid heeft goed ervaring dus dan lijkt me 125.000 nou ook niet echt veel.. maar goed ieder zijn mening..
Dat vind ik prima, maar ik vind het geen koopjes. En dat bedoelde ik meer dat ik zelf wel bepaal of iets een koopje is of niet :) No hard feelings though..

Oh ja, nog even over de blessures, gisteren is er weer een trainee van me uitgeschopt... :(

@Awards: nice _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ok je mag dat vinden natuurlijk.

wat blessures betreft, afgelopen seizoen had ik iedere week minimaal 1 zware (+2) blessure. was dit puur pech of is er toch iets veranderd qua blessures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:24:

wat blessures betreft, afgelopen seizoen had ik iedere week minimaal 1 zware (+2) blessure. was dit puur pech of is er toch iets veranderd qua blessures?
Ik heb geen idee maar 2 seizoenen geleden heb ik in totaal 4 blessures gehad, en op dit forum (paar pagina's terug) heb ik alle blessures gepost die ik dit seizoen in officiele wedstrijden heb gehad. 13 stuks (dus spelers, geen weken, dat is nog veel meer) waarvan 5 spelers trainee's waren (en zoals je hierboven las is er gisteren weer een trainee uitgeschopt).

Maar ik heb het idee dat dit meer pech is, omdat ik het om me heen niet veel meer gehoord heb, en heb toch wel veel vrienden die hattricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Het meest vervelende is nog dat je iemand bent die hier nooit post en dan opeens spelersads er tussendoor gooit... Enne in deze fase van het seizoen is een briljant verdediger geen koopje @ 1.7mill...sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:24:

Ik dnek dat je gewoon pech hebt gehad. Ik heb welgeteld 3 blessures gehad in 7 compo matches (mjah, kreeg me team halverwege het seizoen).

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.