Ga nog lopen klagen ook

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik denk dat je er nog wel redelijk wat voor kunt krijgen hoor. Is toch ideaal om een winger towards middle te hebben die ook goed vleugelspel heeft (er vanuit gaande dat hij op positiespel getraind wordt).Flipm0de schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:03:
wat moet ik hier nou mee? Stats sluiten niet echt lekker aan,als ie nou goed passen had ipv vleugelspel.....Wat kan ik hiervoor krijgen?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 7533
Anoniem: 80662
13:45 is ook aardig, een goed keepen van 19 jr... Eens kijken wanneer die ik kwijt probeer te raken.H2opoloër schreef op zondag 25 december 2005 @ 09:51:
mijne om 9:50 is wel iets
goed keepen 20j Joppie Baumgarte
ik denk dat ik hem volgende week zondag op de tranfserlijst douw
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Anoniem: 129220
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 25-12-2005 20:11 . Reden: te laat gezien ]
En de andere kant op gaat het zo...Anoniem: 129220 schreef op zondag 25 december 2005 @ 20:11:
Edit:
25-12-2005 Was promoted to a higher division and got 10% more supporters. The new supporters also paid 2 820 € in fees.
Ok dat is duidelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Sandyman538 op 25-12-2005 21:07 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Joss op 26-12-2005 00:52 ]
Anoniem: 135680
jah alleen moet je erg mazzel hebben
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 26-12-2005 13:28 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 26-12-2005 13:43 ]
Ga jij ook al verstandig lopen doen met je aankopen?Pewwy schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:36:
Ik kom deze week eindelijk op de 1500 supsKrijg trouwens een zwaar begin het komende seizoen
Eerst tegen het gedegradeerde counterteam, daarna tegen een sterke promovendus en daarna tegen de nummer drie uit de competitie. Wordt een zware start, terwijl ik pas in week 2 mijn aankopen kan gaan doen.
Mocht ik die eerste wedstrijden winnen dan hou ik het geld netjes op de bank zodat ik aan het einde van het seizoen mijn versterkingen kan kopen
Als je ziet dat ik aan het begin van het seizoen 2,5 miljoen moest betalen voor mijn spitsen en dat die gasten nu minder dan 2 doen wil ik best verstandig gaan doen. Het scheelt gewoon teveel. Als je ze dan 2,5 seizoen later verkoopt maak je met een beetje geluk nog winst ook.-CKY2K- schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:06:
[...]
Ga jij ook al verstandig lopen doen met je aankopen?
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Is het niet zo dat er dadelijk geen botteams meer zijn? Mits er genoeg aanmeldingen zijn uiteraardOsseMaarten schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 08:05:
Ik ben gepromoveerd naar de IX.636. Tegenstand daar is niet echt groot, met 2 bot teams, en voor de rest teams rond de 27 sterren.
En met mijn twee uitstekend/zwak middenvelders aankopen + nog een uitstekend/matig middenvelder die er al was, moet dit een makkie gaan worden
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 27-12-2005 08:38 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 09:47 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 10:01 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ok beste manager heeft bijvoorbeeld het volgende bereikt:Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:19:
waar moet die keuze op gebaseerd zijn? wat zijn de criteria voor 'beste manager' ?
[ Voor 13% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2005 10:26 ]
Vorm is gewoon een curve. Op korte termijn zou je er even wat aan kunnen doen door algemeen te trainen, maar het is gewoon meer iets wat bij het spel hoort. Niks aan te doen dus. Gewoon je spelers laten spelen is het beste om ze weer in vorm te krijgenDamien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:25:
[...]
ps. hoe krijg ikd e vorm van mijn spelers het beste omhoog? Ik dacht algemeen trainen maar ik hoorde ergens weer dat dat dus niet zo veel hielp.
Timberteam is een goede optie. Ik zelf vind Graxy's de beste manager vanwege het behoud van zijn positie in de IIde. Dus we hebben nog meer nominaties nodigAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:30:
mja en toch vind ik dat weinig reden voor zo'n prijs. als je een beetje serieus hattricked en je begint in de X/XI is er echt niks aan hoor om 3-4x kampioen te worden.
ik kies denk ik Timberteam als beste manager.
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 27-12-2005 11:04 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 11:17 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 11:22 ]
Team is dan gisteren vergeven en dan wordt op korte termijn het fenomeen bot-team verwijderd. Zit er ook zo een in mijn divisie.Anoniem: 129220 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:44:
Owner: (Anonymous)
Alias: cipierke Online!
Email: (Hidden)
More details about owner
This team is a "bot". This means that it is playing with a simple default lineup until it gets a real owner. It has been a bot since 20-12-2005.
Best knap dat hij biedt op spelers
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Sterker nog dat is de reward ookhoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:13:
Misschien leuk om alle GoT Awardwinnaars van dit seizoen als een sticky aan het OT te hangen?
Trouwens, als de uitreiking in de RAI is dan ben ik helaas verhinderd...
[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2005 11:28 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 27-12-2005 11:40 ]
/▌
Komen hier geen mensen meer bij? Anders is het niet echt eerlijk dat de pol voor de ene eerder begonnen is voor de ander.-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:24:
Poll: Beste hattrick manager seizoen 16 GoT fed
• MaestroTim (Timberteam id:69539)
• jwillie/Coca Cola (Klik60 id:769893)
• Graxon (Graxies United 21465)
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zo mensen hier dan de poll voor de verkiezing beste manager van de fed voor seizoen 16.
Even een zeer korte toelichting op de nominaties (moet zo naar mijn werk)
Graxon wegens zijn behoud in de IIde divisie.
MaestroTim vanwege zijn hele goede prestaties in de Vde (zonde van de promotiewedstrijd Tim)
Coca Cola vanwege zijn derde kampioenschap op rij als verdedigerstrainer!
Kies wijs mensen!
/▌
volgens mij waren er 3 teams met een topscorer. waaronder ikDamien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:15:
Waar stonden deze ook alweer? En heeft iemand nog ideën? Nu dat Altid offline is weet ik ook de rest niet meer behalve de topscorder aangezien ik dat zelf was
Idd maar ik heb dus niet de namen van de teams en spelers. Als je die heb dan kom je erbijodan schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:51:
[...]
volgens mij waren er 3 teams met een topscorer. waaronder ik20 doelpunten was het toch?
Nou dat heb ik dus al geprobeerdAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:10:
gaat nou ineens iedereen op timberteam stemmen omdat ik daar over begon? lijkt me beter als mensen zelf een team kiezen of niet? een poll hierover is onzinnig dan ga je antwoorden bij mensen in de schoot werpen en beperk je de keuze.
misschien kan je dit het beste via de ht mail doen dat iedereen zijn beste team replied.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 13:25 ]
Haha... jij koopt trainees voor bedragen die ik pas 1 of 2 keer uberhaupt heb mogen uitgeven, netjes hoorAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:23:
ja maar als je hier teams in een poll gaat posten dan worden deze zeker gekozen als beste. ik vind timberteam het best omdat ie een erg goed team heeft, goeie taktieken speelt en een zeer slim trainingsprogramma heeft.
nieuwe trainee voor een luttele 1.275.000:
[ Voor 8% gewijzigd door Coca-Cola op 27-12-2005 13:32 ]
nou normaal zou ik het ook niet kunnen betalen, maar door mijn 'inkopen 1 week trainen poppen en weer verkopen voor praktisch het dubbele' taktiek heb ik erg veel geld te besteden dit seizoenCoca-Cola schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:31:
[...]
Haha... jij koopt trainees voor bedragen die ik pas 1 of 2 keer uberhaupt heb mogen uitgeven, netjes hoorHet valt me trouwens op dat vooral voor middenvelders er soms meer wordt betaald voor een level passen dan voor een level spelmaken. Uitmuntend PM + matig passen is net zo duur als een kale briljant PM (of zelfs duurder) en een Uitmuntend PM + redelijk/goed passen is helemaal niet te betalen. Bij verdedigers heb je dat gelukkig een stuk minder. Passen levert wel wat extra op en vleugelspel en PM misschien ook wel, maar zeker in die mate.
Misschien dat we dat wat meer gaan zien na de komende veranderingen... dan worden vleugelverdedigers denk ik een stuk duurder... Helaas kan ik me op dit moment geen leuke vleugelverdediger trianees veroorloven
-Edit-
Even op mijzelf gestemd
Het lijkt mij idd beter om even te kijken of er niet iets van 10 managers genomineerd kunnen worden, en er dan een poll over te houden!
Nou qua tactiek speelt hij de laatste 4 wedstrijden (even snel gekeken en niet verder gekeken) de zelfde tactiekAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:23:
ja maar als je hier teams in een poll gaat posten dan worden deze zeker gekozen als beste. ik vind timberteam het best omdat ie een erg goed team heeft, goeie taktieken speelt en een zeer slim trainingsprogramma heeft.
Joehoe !!! Nice banner trouwens..
Ik zat idd ook eens rond te kijken en ik dacht goh eens kijken hoe het met de man met 100 logo's gaat en ik zag deze prestatie dus eigenlijk wil ik al definitief zeggen dat Thije de winnaar is als een ieder het hier ook mee eens is?hoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:51:
[...]
Joehoe !!! Nice banner trouwens..
Stemmen op Tim, Graxie of CC...Tim speelt al zo lang in de V. dat je je af moet vragen of zijn management nou zo goed is, of dat de tijd bij hem in het voordeel spreekt.
Graxie is leuk, maar ja. Draait ook al jaren mee in de hoge divisies, net als Zonar.
Mijn manager van het jaar is toch wel Thije van Nobbe United. Hij heeft het eindelijk gepresteerd om te promoveren naar de III.e klasse....
Mijn stem is dus voor Thije
ik wist dat het er 3 waren meer ook niet. maar goed dit is dus die van mij Paul van Zadelhoff (36437041) hij had er misschien nog wel meer kunnen maken maar hij werd er in de laatste wedstrijd na een hattrick uitgestuurd met roodDamien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:02:
[...]
Idd maar ik heb dus niet de namen van de teams en spelers. Als je die heb dan kom je erbij
[ Voor 16% gewijzigd door odan op 27-12-2005 14:03 ]
Ik ben voorDamien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:57:
[...]
Ik zat idd ook eens rond te kijken en ik dacht goh eens kijken hoe het met de man met 100 logo's gaat en ik zag deze prestatie dus eigenlijk wil ik al definitief zeggen dat Thije de winnaar is als een ieder het hier ook mee eens is?
Ik heb van mijn eerste 42 competitie wedstrijden er pas 1 verloren (en dat was echt mega onterecht) en heb daarmee nr1 van nederland gestaan als meest ongeslagenAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:54:
volgens mij had ik die ook in een eerdere ronde genoemd ja. die was ik even vergeten.
waarom is cola genomineerd? wat heeft ie dan gedaan precies? (behalve laf counteren)
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 14:12 ]
Anoniem: 164215
2 maar-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:40:
Kan me een speler van Pewwy herinneren die veel kopstoten uitgedeeld heeft dit seizoen!Misschien iets voor die bouaouzan award?
HahahaAnoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:01:
er staat niks in de regels dat ervaring gerelateerd kan worden aan het krijgen van kaarten
en in real life is cocu daar een groot voorbeeld van...
(trouwens wanneer gaan jullie mijn GB vol spammen)
Woops...heb ik nu iets gedaan waar ik spijt van ga krijgenDamien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:02:
[...]
Hahahawil je dat graag dan? Ik ben al blij als er een weekje voorbij gaat zonder dat H3!N mijn GB vol spamt met onzin
Mijne is aardig, vurig en eerlijk. Leuke combinatie, alleen wel heel wispelturig. Kopstoten uitdelen in de 30e minuut is nogal onhandigAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:57:
welkom mahmoud![]()
over kaarten krijgen gesproken 'vurige' types pakken er echt een hoopspeelt ervaring hier ook nog een rol bij? dat vurige types zonder ervaring vaker rare dingen doen dan ervaren vurige types die zich wellicht iets vaker inhouden? of zoek ik het nou te ver
Ach ja soms kan het ook de wedstrijd net dat extra zetje geven!Pewwy schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:06:
[...]
Mijne is aardig, vurig en eerlijk. Leuke combinatie, alleen wel heel wispelturig. Kopstoten uitdelen in de 30e minuut is nogal onhandig
Hehehe ik zou eerst maar eens afwachten wat voor mensen hier posten en dan roepen dat je wat in je GB wil hebbenAnoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:06:
[...]
Woops...heb ik nu iets gedaan waar ik spijt van ga krijgen
Oh is er ook een FedDamien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:10:
[...]
Hehehe ik zou eerst maar eens afwachten wat voor mensen hier posten en dan roepen dat je wat in je GB wil hebbenDenk dat je na een weekje wel anders piept hehe
Nee hoor, welkom bij de Fed in ieder geval! Ik neem aan dat je mee doet met de enige echte GoT cup dadelijk! En hopelijk word het voor jou een zeer goed seizoen!Je moet namelijk wel even promoveren natuurlijk he
Welkom op het forum, nu nog lid worden van de fedAnoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:44:
Hallo ik ben nieuw hier....mijn teamnaam is Al Hoceima (362227)
hoop hier veel te leren
tot forums!
HT-Mahmoud
Hahaha ja voor sommige wel!!-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:11:
@Damien, hoezo? Als je niet promoveerd moet je dan uit de fed?![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2005 15:13 . Reden: 3x 3de is een kunst! En ik bezit deze speciale kunst :p ]
klopt en zeker als je 3x niet promoveert in de VII. ik noem geen namen...-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:11:
@Damien, hoezo? Als je niet promoveerd moet je dan uit de fed?![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 27-12-2005 15:19 ]
ligt eraan naar wie je luistertAnoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:17:
Tsja met jullie hulp is het bijna onmogelijk om geen kampioen te worden toch
/▌
Ik train op dit moment vleugelspel. Dit wordt mijn 7e seizoen hattrick. De eerste 2 seizoenen (VIII en VII) makkelijk doorlopen en de afgelopen 4 seizoen beetje verkeerde keuzes gemaakt en veel sterkere tegenstanders. Dit seizoen zie ik een kans op het kampioenschap.Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:20:
[...]
ligt eraan naar wie je luistert
wat train je en hoe lang speel je enzo dan?
(ps jezus ik heb echt een off day op mijn werk. ik heb werkelijk NERGENS zin in.. gelukkig is er praktisch niemand dat scheelt
Anoniem: 135680
naar je moederAnoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:25:
[...]
P.S. naar wie zou ik moeten luisteren?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq