Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ga nog lopen klagen ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
Flipm0de schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:03:
wat moet ik hier nou mee? Stats sluiten niet echt lekker aan,als ie nou goed passen had ipv vleugelspel.....Wat kan ik hiervoor krijgen?
Ik denk dat je er nog wel redelijk wat voor kunt krijgen hoor. Is toch ideaal om een winger towards middle te hebben die ook goed vleugelspel heeft (er vanuit gaande dat hij op positiespel getraind wordt).

Zelf had ik een goed spits van 19 die mooi als 7 man dienst kan doen in de trainingscarrousel.

Verder gisteren nog een 19 jarige verdediger gekocht. Briljant verdedigen en redelijk vleugelspel en goed leiderschap (toekomstig coach over 10 seizoenen :), je moet verder denken dan je neus breed is zeg ik altijd maar ;) ). Voor het iets te hoge bedrag van 1.9 miljoen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Woei de bonussen zijn binnen! :P Gaat financieel de goede kant op, 650k in kas, nog een paar mill erbij en ik kan twee leuke spitsjes kopen! :D

YP TSI 40 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

ik probeer het nog 1 seizoen mensen. als ik in dat seizoen weer niks gepulled heb stop ik der echt mee :(

ik had nu weer iets van 34 jaar met een tsi van -110 ofzo ik weet het niet. ik ontsla mijn yp's sneller dan het geluid...

mijn totale bonussen waren jawel, 70k !!! w00h00!! maargoed wie het kleine niet eert enz...

zo en nu 'gezellig' met de familie hangen. gelukkig heb ik een hele goeie single malt whisky gekregen dus als het echt kut wordt gaat ' ie ad fundum leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

H2opoloër schreef op zondag 25 december 2005 @ 09:51:
mijne om 9:50 is wel iets
goed keepen 20j Joppie Baumgarte
ik denk dat ik hem volgende week zondag op de tranfserlijst douw
13:45 is ook aardig, een goed keepen van 19 jr... Eens kijken wanneer die ik kwijt probeer te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Hmm m'n date gaat m'n der ex naar antwerpen

Nu maar hopen dat m'n YP beter is hmmmm tsi = 10 :S

HEIN doe mij die wiskey is O-)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Krijg ik nu een 17j redelijk verdedigen.... handig :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Is dit normaal als je geen wedstrijd hoeft te spelen?

Team Spirit: Excited!
Confidence: Unclear - match in progress!

Sponsors: in the VIP section
Supporters Club: 1028 members
Supporters: uncertain

Ik heb toch echt maar 936 members, maar nu opeens 1028 8)7

Edit:
25-12-2005 Was promoted to a higher division and got 10% more supporters. The new supporters also paid 2 820 € in fees.

Ok dat is duidelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 25-12-2005 20:11 . Reden: te laat gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 129220 schreef op zondag 25 december 2005 @ 20:11:
Edit:
25-12-2005 Was promoted to a higher division and got 10% more supporters. The new supporters also paid 2 820 € in fees.

Ok dat is duidelijk.
En de andere kant op gaat het zo...

25-12-2005 Helaas gedegradeerd naar een lagere divisie. Je hebt 10% van je supporters verloren.

Blijven er nog maar 2050 over :(

/edit

Gelukkig hadden de 234 lamme honden die weg zijn gegaan wel vanochtend alvast hun seizoenskaart betaald... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sandyman538 op 25-12-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mn competitiegenoot heeft met geluk zn PD gewonnen. Is het nog mogelijk dat die degradant alsnog terug gaat door die competitie-verschuivingen, of zijn die al gedaan? Want die gast heeft me een goed middenveld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

dat is volgend seizoen pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hmm lekker dan, weer geen kampioen :9

[ Voor 90% gewijzigd door Joss op 26-12-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of 2e worden en met mazzel promoveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
H2opoloër schreef op maandag 26 december 2005 @ 09:43:
of 2e worden en met mazzel promoveren :D
In de VIde?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat wordt inderdaad wat moeilijk. Mijn kampioen heeft zijn PD duel ook gewonnen, maar er is niet echt een makkelijk team voor teruggekomen. Wordt nog een seizoen voor handhaving spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ach als ik me dit seizoen gewoon kan handhaven en verder kan bouwen aan mijn counterploeg. Dit jaar beetje gaan handelen aangezien ik toch alles PIC zal spelen...kan ik dit seizoen eindelijk mijn aanval versterken H3!N ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah alleen moet je erg mazzel hebben
want dan halen ze alle bots eruit naar de laagste divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd hoe die bots presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 09:11

odan

The dark side is within all!

slecht ;)

ik denk dat als je verliest van een bot je serieus moet gaan nadenken om te stoppen met hattrick.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het ergste vind ik nog dat je blessures kan krijgen....
trouwens een team in mijn compo heeft al sinds 11-11 niet meer ingelogd. dus ik denk dat dat er ook 1 wordt.

wat ik ook niet leuk vind is dat er al sinds begin december al geen supporter meer is bijgekomen :( sta nog steeds op 1500 (ja of 10 ofzo..)

moet echt weer even een goeie reeks neerzetten dat ze blij worden en de altijd dampende adkuil komen bezoeken :)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 26-12-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik kom deze week eindelijk op de 1500 sups :) Krijg trouwens een zwaar begin het komende seizoen :( Eerst tegen het gedegradeerde counterteam, daarna tegen een sterke promovendus en daarna tegen de nummer drie uit de competitie. Wordt een zware start, terwijl ik pas in week 2 mijn aankopen kan gaan doen.

Mocht ik die eerste wedstrijden winnen dan hou ik het geld netjes op de bank zodat ik aan het einde van het seizoen mijn versterkingen kan kopen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 26-12-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:36:
Ik kom deze week eindelijk op de 1500 sups :) Krijg trouwens een zwaar begin het komende seizoen :( Eerst tegen het gedegradeerde counterteam, daarna tegen een sterke promovendus en daarna tegen de nummer drie uit de competitie. Wordt een zware start, terwijl ik pas in week 2 mijn aankopen kan gaan doen.

Mocht ik die eerste wedstrijden winnen dan hou ik het geld netjes op de bank zodat ik aan het einde van het seizoen mijn versterkingen kan kopen :)
Ga jij ook al verstandig lopen doen met je aankopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:06:
[...]

Ga jij ook al verstandig lopen doen met je aankopen? ;)
Als je ziet dat ik aan het begin van het seizoen 2,5 miljoen moest betalen voor mijn spitsen en dat die gasten nu minder dan 2 doen wil ik best verstandig gaan doen. Het scheelt gewoon teveel. Als je ze dan 2,5 seizoen later verkoopt maak je met een beetje geluk nog winst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou nou, ik begin te sidderen bij het zien van de tegenstand komend seizoen..........ik vraag me alleen af welke tegenstand :p Er is welgeteld 1 team dat het mij moeilijk zou kunnen gaan maken, maar dan moet mijn team een complete off-day hebben :p Als ik kijk naar de resultaten van afgelopen seizoen in deze compo dan wordt het een saai seizoen.....werken aan versterking dus. Ik verwacht toch wel zonder enig probleem kampioen te worden (mjah..... XI..... als ik nou geen kampioen wordt stop ik ermee).

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:44
Nou ben idd in de VII.777 terecht gekomen. Ik hoop, met de aanschaf van een briljante PM speler en met mijn nog te kopen uitmuntend PM en goed verdedigen (te trainen als aanvallende verdediger), in ieder geval in de top 3 te komen...

Mijn YP van net trouwens:

Denny Regeer (89425020)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Keepen: slecht

Had 'm al bijna ontslagen, maar zag net op tijd dat hij een clown is, dus die gaat er met een beetje mazzel uit voor 79500... Dat is mij al een keer eerder gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha die trainee van afgelopen week had ik voor de lol voor 1.5m op de TL gezet en er heeft iemand gehapt :P

ik kan weer een nieuwe gaan zoeken dus. dat skilltraden begint wel erg rendabel te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:45

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik ben gepromoveerd naar de IX.636. Tegenstand daar is niet echt groot, met 2 bot teams, en voor de rest teams rond de 27 sterren.

En met mijn twee uitstekend/zwak middenvelders aankopen + nog een uitstekend/matig middenvelder die er al was, moet dit een makkie gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
OsseMaarten schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 08:05:
Ik ben gepromoveerd naar de IX.636. Tegenstand daar is niet echt groot, met 2 bot teams, en voor de rest teams rond de 27 sterren.

En met mijn twee uitstekend/zwak middenvelders aankopen + nog een uitstekend/matig middenvelder die er al was, moet dit een makkie gaan worden :)
Is het niet zo dat er dadelijk geen botteams meer zijn? Mits er genoeg aanmeldingen zijn uiteraard :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat is pas volgend seizoen ;)

Damn, het naar mijn divisie gedegradeerde team ziet hoe goed er verdedigd wordt en geeft direct 4,5 miljoen uit aan een nieuwe spits ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 27-12-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

17 Jaar

Passing: passable
Defending: inadequate
Set Pieces: excellent

Wat zou je hier maximaal voor willen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en terecht. aanpakken die laffe 16 meter hangers :)

shit ik had 1.3m geboden op een trainee(YP, 17jr redelijk conditie, goed pm, redelijk passen&def met tsi van bijna 3000) maar ik werd 1x overboden :(((( die was ook zeker weten weer na 1 week gepopt. ik denk dat ik daar maar BU's core business van ga maken. pak je makkelijk 1 miljoen winst per week :)

dit keer had ik geen zin in nachtelijke escapades. dus is me helaas ontglipt. we gaan weer vrolijk verder zoeken. het is wel erg tijdrovend en dat heb ik momenteel niet zo :) dus dan moet het maar op mijn werk ;)

[edit]

@derkz denk dat je rekening moet houden met 30k miisschien vanwege die setpieces. een trainee met slechts matig op een hoofdskill is niet echt geweldig.

ik krijg trouwens zoals het er nu naar uitziet ook een WO in mijn compo. die gast heeft al sinds 11-11 niet meer ingelogd. vind ik helemaal niet leuk eigenlijk :(

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb ook een botteam in de competitie. Jammer.

Het staat er zelfs bij tegenwoordig: Dit is een 'bot'-team. Dit betekent dat het team met een standaardopstelling speelt totdat het een nieuwe eigenaar krijgt. Dit is een 'bot'-team sinds 20-12-2005.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik vind het erg vervelend dat het nu wel een echte wedstrijd is en dus kans hebt op blessures...

Andrus Puusepp (88971245) eens even kijken of ik overboden wordt. meer geld heb ik niet dus dan is het meteen over :)
ik heb besloten weinig versterking te halen dit seizoen omdat ik toch geen kampioen wordt en alles in mijn trainees te pompen. op lange termijn verdien je daar meer geld mee als ik dus wel voor het kampioenschap ga :)

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen ik ben mijn posts en jullie postst kwijt waarin jullie aangaven welke managers volgens jullie genomineerd moesten worden voor manager van het seizoen e.d.

:) Waar stonden deze ook alweer? En heeft iemand nog ideën? Nu dat Altid offline is weet ik ook de rest niet meer behalve de topscorder aangezien ik dat zelf was :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar moet die keuze op gebaseerd zijn? wat zijn de criteria voor 'beste manager' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:19:
waar moet die keuze op gebaseerd zijn? wat zijn de criteria voor 'beste manager' ?
Ok beste manager heeft bijvoorbeeld het volgende bereikt:

Promotie naar 1,2 of 3de divisie
Winnaar van de beker Promoveert meer dan 3 of meer keer achter elkaar.
Word kampioen 3 of meer keer achter elkaar (1ste plek)

Denk dat dit wel voldoende is. Beker winnaar uiteraard ook :) Wil dus niet persee zeggen dat Pielewiepers de beste manager is omdat hij het hoogst genoteerde team heeft.

ps. hoe krijg ikd e vorm van mijn spelers het beste omhoog? Ik dacht algemeen trainen maar ik hoorde ergens weer dat dat dus niet zo veel hielp.

[ Voor 13% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja en toch vind ik dat weinig reden voor zo'n prijs. als je een beetje serieus hattricked en je begint in de X/XI is er echt niks aan hoor om 3-4x kampioen te worden.

ik kies denk ik Timberteam als beste manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:25:
[...]
ps. hoe krijg ikd e vorm van mijn spelers het beste omhoog? Ik dacht algemeen trainen maar ik hoorde ergens weer dat dat dus niet zo veel hielp.
Vorm is gewoon een curve. Op korte termijn zou je er even wat aan kunnen doen door algemeen te trainen, maar het is gewoon meer iets wat bij het spel hoort. Niks aan te doen dus. Gewoon je spelers laten spelen is het beste om ze weer in vorm te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bovendien spoel je echt een hoop geld door de put op die manier. ik zou het iig echt nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:30:
mja en toch vind ik dat weinig reden voor zo'n prijs. als je een beetje serieus hattricked en je begint in de X/XI is er echt niks aan hoor om 3-4x kampioen te worden.

ik kies denk ik Timberteam als beste manager.
Timberteam is een goede optie. Ik zelf vind Graxy's de beste manager vanwege het behoud van zijn positie in de IIde. Dus we hebben nog meer nominaties nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owner: (Anonymous)
Alias: cipierke Online!
Email: (Hidden)
More details about owner

This team is a "bot". This means that it is playing with a simple default lineup until it gets a real owner. It has been a bot since 20-12-2005.

Best knap dat hij biedt op spelers :S

Edit: Nieuwe trainee

Igor Adorno (88991654)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Head

Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 1 100
Wage: 630 €/week
Owner: poderabsolutoparaelnucleo F.C.
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 27-12-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik wacht nog effe een week met trainees, moet weer 2 nieuwe 17-jarigen voor komend seizoen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar zat ik ook over te denken, maar de trainees die ik wil hebben zijn dan begin seizoen minstens 2,5-3 miljoen en dat heeft papa hein niet :) bovendien dat ene jaartje... ik heb liever zeer hoge bijstats :)

[edit] trouwens belachelijk wat er een week voor het nieuwe seizoen nog voor 17 jarige pm trainees wordt geboden. goed pm/goed passen is nog steeds bijna 1,5m

scheelt denk ik de helft met def/scoren trainees :(

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Misschien leuk om alle GoT Awardwinnaars van dit seizoen als een sticky aan het OT te hangen?
Trouwens, als de uitreiking in de RAI is dan ben ik helaas verhinderd... ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb liever een iets lagere hoofdskill die ik kan optrainen vanaf begin 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu nog 18k te besteden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb besloten geen trainees onder goed pm meer te kopen. alleen bijna uitstekend pm.
duurt allemaal veels te lang anders... (en deze kan je ook prima weer doorverkopen als skilltrades net als afgelopen paar keren ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 129220 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:44:
Owner: (Anonymous)
Alias: cipierke Online!
Email: (Hidden)
More details about owner

This team is a "bot". This means that it is playing with a simple default lineup until it gets a real owner. It has been a bot since 20-12-2005.

Best knap dat hij biedt op spelers :S
Team is dan gisteren vergeven en dan wordt op korte termijn het fenomeen bot-team verwijderd. Zit er ook zo een in mijn divisie.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:13:
Misschien leuk om alle GoT Awardwinnaars van dit seizoen als een sticky aan het OT te hangen?
Trouwens, als de uitreiking in de RAI is dan ben ik helaas verhinderd... ;)
Sterker nog dat is de reward ook :) Ze worden hier gepost maar komen ook een heel seizoen in de Openings Post te staan :)

Helaas is Alltid een beetje offline dus we kunnen nog niet alle awards uitreiken :(

ps wie heeft dit jaar de GoT cup gewonnen?

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zometeen is altiidhattrick gereset :P dan kan je het niet meer opzoeken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is niet te hopen
ik gebruik het nogal vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2k

Beda Haeuselmann
TSI = 530 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities

Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: weak Defending: passable
Scoring: weak Set pieces: inadequate

Ik ben blij dat ik in het geld zwem om supertrainees te kopen 8)7

Nog 16k te gaan

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 27-12-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet niet of altiid voorgaande seizoenen opslaat hoor. dat kost giga's aan data en genereerd ook nog eens extra netwerk belasting. kans bestaat dat ze alles resetten en weer met een schone database beginnen. het zou mij niks verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ze gaan alleen verder, als het goed is blijft alle data beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze hebben iets aan de xml verandert voor het nieuwe seizoen. Mijn oude gratis ham-versie doet het ook niet meer. Was te verwachten dat dat er een keer aan zat te komen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is dan een ZEER oude gratis ham versie :)

ik heb overigens een zeer nieuwe gratis ham versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Poll: Beste hattrick manager seizoen 16 GoT fed
MaestroTim (Timberteam id:69539)
jwillie/Coca Cola (Klik60 id:769893)
Graxon (Graxies United 21465)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=106463&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zo mensen hier dan de poll voor de verkiezing beste manager van de fed voor seizoen 16.
Even een zeer korte toelichting op de nominaties (moet zo naar mijn werk :( )

Graxon wegens zijn behoud in de IIde divisie.
MaestroTim vanwege zijn hele goede prestaties in de Vde (zonde van de promotiewedstrijd Tim)
Coca Cola vanwege zijn derde kampioenschap op rij als verdedigerstrainer!

Kies wijs mensen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:24:
Poll: Beste hattrick manager seizoen 16 GoT fed
MaestroTim (Timberteam id:69539)
jwillie/Coca Cola (Klik60 id:769893)
Graxon (Graxies United 21465)
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Zo mensen hier dan de poll voor de verkiezing beste manager van de fed voor seizoen 16.
Even een zeer korte toelichting op de nominaties (moet zo naar mijn werk :( )

Graxon wegens zijn behoud in de IIde divisie.
MaestroTim vanwege zijn hele goede prestaties in de Vde (zonde van de promotiewedstrijd Tim)
Coca Cola vanwege zijn derde kampioenschap op rij als verdedigerstrainer!

Kies wijs mensen! ;)
Komen hier geen mensen meer bij? Anders is het niet echt eerlijk dat de pol voor de ene eerder begonnen is voor de ander.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Al vast een winnaar :)

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/SKA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:15:
:) Waar stonden deze ook alweer? En heeft iemand nog ideën? Nu dat Altid offline is weet ik ook de rest niet meer behalve de topscorder aangezien ik dat zelf was :p
volgens mij waren er 3 teams met een topscorer. waaronder ik O-) 20 doelpunten was het toch?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
odan schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:51:
[...]

volgens mij waren er 3 teams met een topscorer. waaronder ik O-) 20 doelpunten was het toch?
Idd maar ik heb dus niet de namen van de teams en spelers. Als je die heb dan kom je erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat nou ineens iedereen op timberteam stemmen omdat ik daar over begon? lijkt me beter als mensen zelf een team kiezen of niet? een poll hierover is onzinnig dan ga je antwoorden bij mensen in de schoot werpen en beperk je de keuze.

misschien kan je dit het beste via de ht mail doen dat iedereen zijn beste team replied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deze lijkt me inderdaad vrij logisch. feli hvp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:10:
gaat nou ineens iedereen op timberteam stemmen omdat ik daar over begon? lijkt me beter als mensen zelf een team kiezen of niet? een poll hierover is onzinnig dan ga je antwoorden bij mensen in de schoot werpen en beperk je de keuze.

misschien kan je dit het beste via de ht mail doen dat iedereen zijn beste team replied.
Nou dat heb ik dus al geprobeerd :) Maarja denk dat deze teams wel aardige kans maken en dat we voor deze versie gewoon effies moeten kiezen en dat het dan misschien bij de mensen wat meer gaat leven voor de volgende versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar als je hier teams in een poll gaat posten dan worden deze zeker gekozen als beste. ik vind timberteam het best omdat ie een erg goed team heeft, goeie taktieken speelt en een zeer slim trainingsprogramma heeft.

nieuwe trainee voor een luttele 1.275.000:

Xaver Meyler
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 180
Loon: 885 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

hier gaat de hoofdprijs voor betaald worden over 2-3 seizoenen ;)
helaas train ik de komende 2 weken conditie. wellicht probeer ik hem na de pop(1-2 weken denk ik) en dan inmiddels hoge conditie er weer uit te doen. ik kijk wel ff.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:23:
ja maar als je hier teams in een poll gaat posten dan worden deze zeker gekozen als beste. ik vind timberteam het best omdat ie een erg goed team heeft, goeie taktieken speelt en een zeer slim trainingsprogramma heeft.

nieuwe trainee voor een luttele 1.275.000:
Haha... jij koopt trainees voor bedragen die ik pas 1 of 2 keer uberhaupt heb mogen uitgeven, netjes hoor ;) Het valt me trouwens op dat vooral voor middenvelders er soms meer wordt betaald voor een level passen dan voor een level spelmaken. Uitmuntend PM + matig passen is net zo duur als een kale briljant PM (of zelfs duurder) en een Uitmuntend PM + redelijk/goed passen is helemaal niet te betalen. Bij verdedigers heb je dat gelukkig een stuk minder. Passen levert wel wat extra op en vleugelspel en PM misschien ook wel, maar zeker in die mate.
Misschien dat we dat wat meer gaan zien na de komende veranderingen... dan worden vleugelverdedigers denk ik een stuk duurder... Helaas kan ik me op dit moment geen leuke vleugelverdediger trianees veroorloven :(

-Edit-

Even op mijzelf gestemd ;)

Het lijkt mij idd beter om even te kijken of er niet iets van 10 managers genomineerd kunnen worden, en er dan een poll over te houden!

[ Voor 8% gewijzigd door Coca-Cola op 27-12-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:31:
[...]

Haha... jij koopt trainees voor bedragen die ik pas 1 of 2 keer uberhaupt heb mogen uitgeven, netjes hoor ;) Het valt me trouwens op dat vooral voor middenvelders er soms meer wordt betaald voor een level passen dan voor een level spelmaken. Uitmuntend PM + matig passen is net zo duur als een kale briljant PM (of zelfs duurder) en een Uitmuntend PM + redelijk/goed passen is helemaal niet te betalen. Bij verdedigers heb je dat gelukkig een stuk minder. Passen levert wel wat extra op en vleugelspel en PM misschien ook wel, maar zeker in die mate.
Misschien dat we dat wat meer gaan zien na de komende veranderingen... dan worden vleugelverdedigers denk ik een stuk duurder... Helaas kan ik me op dit moment geen leuke vleugelverdediger trianees veroorloven :(

-Edit-

Even op mijzelf gestemd ;)

Het lijkt mij idd beter om even te kijken of er niet iets van 10 managers genomineerd kunnen worden, en er dan een poll over te houden!
nou normaal zou ik het ook niet kunnen betalen, maar door mijn 'inkopen 1 week trainen poppen en weer verkopen voor praktisch het dubbele' taktiek heb ik erg veel geld te besteden dit seizoen :)

passing is inderdaad erg duur bij mids en deze heeft ook nog verdedigen erbij ook. dubbel duur dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:23:
Nou qua tactiek speelt hij de laatste 4 wedstrijden (even snel gekeken en niet verder gekeken) de zelfde tactiek :p Maar afijn qua trainings promgramma weet ik niet maar dat mag hij best dan wel eens met ons delen ;)

Erhm, het gaat om het volgende: Ik heb meerdere malen input gevraagd hier op het forum of door middel van een ht-mailing. Dat er dan deze 3 namen uitrollen komt misschien omdat er maar weinig mensen reageren. Nadat alle namen bekend zijn gemaakt en de prijzen zijn verdeeld mail ik weer van alles rond om het onder de aandacht te brengen. Kijk ik vind het gewoon wel een leuk idee maar heb geen zin veel tijd er in te steken als wij met zijn 5en steeds de prijzen gaan verdelen. Ik vind wel dat het moet gaan leven onder de gemeenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Joehoe !!! Nice banner trouwens..

Stemmen op Tim, Graxie of CC...Tim speelt al zo lang in de V. dat je je af moet vragen of zijn management nou zo goed is, of dat de tijd bij hem in het voordeel spreekt.

Graxie is leuk, maar ja. Draait ook al jaren mee in de hoge divisies, net als Zonar.

Mijn manager van het jaar is toch wel Thije van Nobbe United. Hij heeft het eindelijk gepresteerd om te promoveren naar de III.e klasse....

Mijn stem is dus voor Thije

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij had ik die ook in een eerdere ronde genoemd ja. die was ik even vergeten.

waarom is cola genomineerd? wat heeft ie dan gedaan precies? (behalve laf counteren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:51:
[...]

Joehoe !!! Nice banner trouwens..

Stemmen op Tim, Graxie of CC...Tim speelt al zo lang in de V. dat je je af moet vragen of zijn management nou zo goed is, of dat de tijd bij hem in het voordeel spreekt.

Graxie is leuk, maar ja. Draait ook al jaren mee in de hoge divisies, net als Zonar.

Mijn manager van het jaar is toch wel Thije van Nobbe United. Hij heeft het eindelijk gepresteerd om te promoveren naar de III.e klasse....

Mijn stem is dus voor Thije
Ik zat idd ook eens rond te kijken en ik dacht goh eens kijken hoe het met de man met 100 logo's gaat en ik zag deze prestatie dus eigenlijk wil ik al definitief zeggen dat Thije de winnaar is als een ieder het hier ook mee eens is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:02:
[...]

Idd maar ik heb dus niet de namen van de teams en spelers. Als je die heb dan kom je erbij :)
ik wist dat het er 3 waren meer ook niet. maar goed dit is dus die van mij Paul van Zadelhoff (36437041) hij had er misschien nog wel meer kunnen maken maar hij werd er in de laatste wedstrijd na een hattrick uitgestuurd met rood :'(

oh en om h3!n een plezier te doen :+ heb ik ook wat trainees gekocht (niet de beste en zeker niet duur maar hopelijk gaat het een paar cent op leveren)

[ Voor 16% gewijzigd door odan op 27-12-2005 14:03 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:57:
[...]

Ik zat idd ook eens rond te kijken en ik dacht goh eens kijken hoe het met de man met 100 logo's gaat en ik zag deze prestatie dus eigenlijk wil ik al definitief zeggen dat Thije de winnaar is als een ieder het hier ook mee eens is?
Ik ben voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:54:
volgens mij had ik die ook in een eerdere ronde genoemd ja. die was ik even vergeten.

waarom is cola genomineerd? wat heeft ie dan gedaan precies? (behalve laf counteren :P)
Ik heb van mijn eerste 42 competitie wedstrijden er pas 1 verloren (en dat was echt mega onterecht) en heb daarmee nr1 van nederland gestaan als meest ongeslagen ;). Verder is 3 maal promoveren niet echt lastig. de XI, X, IX en de VIII zijn allemaal ongeveer gelijkwaardig. Als ik nu ook nog uit de VII promoveer dan vind ik dat een stuk knapper :)
Sorry Hein, maar in de divisies waar ik doorheen gefietst ben had ik counteren niet nodig (al heeft het me wel bijna 2e ronde beker opgeleverd). Dit jaar misschien wel, maar ik heb ondertussen geen trainees met passen meer dus ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je koopt trainees om MIJ een plezier te doen? weird... ;)

ik zie dat je op mijn speler geboden hebt :)

@cola dat is wel netjes ja 42 wedstrijden niet verloren, maar of dat een reden is...
ik ben benieuwd hoeveel ik er heb want toen ik mijn team kreeg heb ik ook 2,5-3 seizoenen niet verloren ofzo :) (dus gelijkspelen hoort er ook bij)

niet dat ik het je niet gun hoor, maar ik wil wel graag een echte rede hebben om op iemand te stemmen. achja aan de andere kant.... lekker belangrijk allemaal. mijn zege heb je :)

dan kan ik mezelf ook wel opgeven voor beste team. 3x op rij promoveren zonder verliezen(voor zover ik me kan herinneren) en handhaven (plek 4 zelfs) in 1 van de sterkste VI's in nederland

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-12-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ben ook wel voor Thije, maareh als er 6 keer gevraagd wordt om je nominatie manager van het seizoen door te geven en bijna niemand reageerd is het wel apart dat er nu opeens kritiek komt op de genomineerden! 8)7
Als mensen dan misschien alsnog hun nominatie kunnen doorgeven/posten...? Of wordt Thije als unanieme winnaar aangewezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jawel! Tussen al het rumoer is ook de 2de award bekend geworden!!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/DKA.jpg

Zap niet tijdens de reclame want na de reclame volgt er meer!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zal zelfs niet de onsportieviteits-award winnen, na een hoopvolle start hebben mn spelers besloten niet verder te schoppen geloof ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kan me een speler van Pewwy herinneren die veel kopstoten uitgedeeld heeft dit seizoen! ;) Misschien iets voor die bouaouzan award?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164215

Hallo ik ben nieuw hier....mijn teamnaam is Al Hoceima (362227)
hoop hier veel te leren
tot forums!
HT-Mahmoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:40:
Kan me een speler van Pewwy herinneren die veel kopstoten uitgedeeld heeft dit seizoen! ;) Misschien iets voor die bouaouzan award?
2 maar :( En nu is hij zelf geblesseerd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welkom mahmoud :)

over kaarten krijgen gesproken 'vurige' types pakken er echt een hoop :) speelt ervaring hier ook nog een rol bij? dat vurige types zonder ervaring vaker rare dingen doen dan ervaren vurige types die zich wellicht iets vaker inhouden? of zoek ik het nou te ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er staat niks in de regels dat ervaring gerelateerd kan worden aan het krijgen van kaarten

en in real life is cocu daar een groot voorbeeld van...

(trouwens wanneer gaan jullie mijn GB vol spammen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:01:
er staat niks in de regels dat ervaring gerelateerd kan worden aan het krijgen van kaarten

en in real life is cocu daar een groot voorbeeld van...

(trouwens wanneer gaan jullie mijn GB vol spammen)
Hahaha :p wil je dat graag dan? Ik ben al blij als er een weekje voorbij gaat zonder dat H3!N mijn GB vol spamt met onzin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:02:
[...]

Hahaha :p wil je dat graag dan? Ik ben al blij als er een weekje voorbij gaat zonder dat H3!N mijn GB vol spamt met onzin :p
Woops...heb ik nu iets gedaan waar ik spijt van ga krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:57:
welkom mahmoud :)

over kaarten krijgen gesproken 'vurige' types pakken er echt een hoop :) speelt ervaring hier ook nog een rol bij? dat vurige types zonder ervaring vaker rare dingen doen dan ervaren vurige types die zich wellicht iets vaker inhouden? of zoek ik het nou te ver :)
Mijne is aardig, vurig en eerlijk. Leuke combinatie, alleen wel heel wispelturig. Kopstoten uitdelen in de 30e minuut is nogal onhandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:06:
[...]

Mijne is aardig, vurig en eerlijk. Leuke combinatie, alleen wel heel wispelturig. Kopstoten uitdelen in de 30e minuut is nogal onhandig :)
Ach ja soms kan het ook de wedstrijd net dat extra zetje geven! ;)
@Mahmoud welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:06:
[...]

Woops...heb ik nu iets gedaan waar ik spijt van ga krijgen :D
Hehehe ik zou eerst maar eens afwachten wat voor mensen hier posten en dan roepen dat je wat in je GB wil hebben :p Denk dat je na een weekje wel anders piept hehe

Nee hoor, welkom bij de Fed in ieder geval! Ik neem aan dat je mee doet met de enige echte GoT cup dadelijk! En hopelijk word het voor jou een zeer goed seizoen! :) Je moet namelijk wel even promoveren natuurlijk he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Damien, hoezo? Als je niet promoveerd moet je dan uit de fed? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:10:
[...]

Hehehe ik zou eerst maar eens afwachten wat voor mensen hier posten en dan roepen dat je wat in je GB wil hebben :p Denk dat je na een weekje wel anders piept hehe

Nee hoor, welkom bij de Fed in ieder geval! Ik neem aan dat je mee doet met de enige echte GoT cup dadelijk! En hopelijk word het voor jou een zeer goed seizoen! :) Je moet namelijk wel even promoveren natuurlijk he :)
Oh is er ook een Fed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:44:
Hallo ik ben nieuw hier....mijn teamnaam is Al Hoceima (362227)
hoop hier veel te leren
tot forums!
HT-Mahmoud :)
Welkom op het forum, nu nog lid worden van de fed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:11:
Hahaha ja voor sommige wel!! :)

[ Voor 0% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2005 15:13 . Reden: 3x 3de is een kunst! En ik bezit deze speciale kunst :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja met jullie hulp is het bijna onmogelijk om geen kampioen te worden toch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:11:
klopt en zeker als je 3x niet promoveert in de VII. ik noem geen namen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wacht maar tot je in de hogere divisies komt....of blijft steken in de VIIe net als de sjef van de fed 8)7

@Hein: Twee zielen, één gedachte :P

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 27-12-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:17:
Tsja met jullie hulp is het bijna onmogelijk om geen kampioen te worden toch :9~
ligt eraan naar wie je luistert :)

wat train je en hoe lang speel je enzo dan?

(ps jezus ik heb echt een off day op mijn werk. ik heb werkelijk NERGENS zin in.. gelukkig is er praktisch niemand dat scheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zullen we deze federatie dan maar meteen hernoemen naar de winnaarsfederatie, of de uberteams? ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:20:
[...]

ligt eraan naar wie je luistert :)

wat train je en hoe lang speel je enzo dan?

(ps jezus ik heb echt een off day op mijn werk. ik heb werkelijk NERGENS zin in.. gelukkig is er praktisch niemand dat scheelt :)
Ik train op dit moment vleugelspel. Dit wordt mijn 7e seizoen hattrick. De eerste 2 seizoenen (VIII en VII) makkelijk doorlopen en de afgelopen 4 seizoen beetje verkeerde keuzes gemaakt en veel sterkere tegenstanders. Dit seizoen zie ik een kans op het kampioenschap.

Over off days op werk gesproken...hoe dacht je anders dat ik dit forum gevonden had ;)

P.S. naar wie zou ik moeten luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164215 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:25:
[...]

P.S. naar wie zou ik moeten luisteren?
naar je moeder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al Hoceima
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: waardeloos (oud)

aj aj je maakt geen vrienden met mij op deze manier hoor :) trouwens wel vreemd. je transfers staan al op 70m maar dat is niet echt te zien aan je spelers. hoe kan dat?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.