waarom niet? als ie veel ervaring heeft. wellicht toekomstig coach...
Ik denk dat hij trainees bedoelt HeinVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:11:
waarom niet? als ie veel ervaring heeft. wellicht toekomstig coach...
Verwijderd
Iemand interesse in deze speler?
Justin van Belzen (36667306)
29 years, weak form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has weak experience and disastrous leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 430
Wage: 800 €/week
Owner: De Absurdoz
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: wretched
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: weak Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: solid
Justin van Belzen (36667306)
29 years, weak form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has weak experience and disastrous leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 430
Wage: 800 €/week
Owner: De Absurdoz
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: wretched
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: weak Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: solid
waarom krijg ik alles uit het menu in godsvredensnaam ineens in een pop-up ?? klik ik op overzicht krijg ik de info in een pop-up, klik ik op spelers krijg ik de lijst in een pop-up...
nieuwe feature ?? zo ja dan bij dezen afgeknald, ronduit bagger 
EDIT : nou ist weer gewoon ??? rare firefox
[ Voor 9% gewijzigd door lameeuw op 21-12-2005 18:40 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Dan was firefox de namen van de frames ff kwijt. Gewoon ff sluiten en opnieuw de site opvragen zou genoeg moeten zijnlameeuw schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:39:
waarom krijg ik alles uit het menu in godsvredensnaam ineens in een pop-up ?? klik ik op overzicht krijg ik de info in een pop-up, klik ik op spelers krijg ik de lijst in een pop-up...nieuwe feature ?? zo ja dan bij dezen afgeknald, ronduit bagger
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
iemand nog een formidabel verdedigertje? Slechts 600.000 19 jaar pas.
Vincenzo Borcard (61258132)
Heb er nog wel een paar in de verkoop duzzzz

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Staat al te koop. Ik heb geld nodigCoca-Cola schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:42:
Nope, ging je 'm anders te koop zetten?
Sta al het hele seizoen over de 400k in de schulden. Moet toch eens nieuwe trainees kopen.
Jammer die aanpassing dat links en rechts gelijkmatig verdeeld wordt bij oneven spelers in het midden. Je kon zo makkelijk extra kansen creeren omdat veel teams niet wisten dat dit iets uitmaakte (bijvoorbeeld ontbrekende verdediger links en dan een verdedigende middenvelder aan de rechterkantCoca-Cola schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:18:
Hmm lees net op hattrick dat er een hele berg aan MatchEngine changes komen en dat zijn voornamelijk dingen die invloed hebben op de verdediging. Als ik het zo lees, worden de verdedigerstrainers er in ieder geval niet slechter op.
/▌
Mensen, verkapte transferads worden nog steeds niet gewaardeerd!
Verwijderd
-CKY2K- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:59:
Mensen, verkapte transferads worden nog steeds niet gewaardeerd!
Verwijderd
naa ik moet er nog wel 1 of 2 hebben komend seizoen, maar dan liever 22/23 met zwak ervaringFlipm0de schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:02:
iemand nog een formidabel verdedigertje? Slechts 600.000 19 jaar pas.
hij is nog weggegaan voor 625, kan ik weer midds gaan kopen, net meteen een uitstekend/matig gekocht voor 234, heeft wel nog 2 weken conditie nodig. Nog 2 hiervan en het moet wel lukken in de 7e toch
Dat lijkt me wel jaFlipm0de schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:37:
hij is nog weggegaan voor 625, kan ik weer midds gaan kopen, net meteen een uitstekend/matig gekocht voor 234, heeft wel nog 2 weken conditie nodig. Nog 2 hiervan en het moet wel lukken in de 7e toch
Hahaha, volgens mij heb ik ook en prima prijs gekregen voor mijn formidable verdedigen/redelijk passen van 20 jaar: 864 000 euro
-- Nevermind --
[ Voor 94% gewijzigd door -TheNose- op 22-12-2005 10:50 ]
Verwijderd
zo het wordt even 'spannend' morgenochtend. hopelijk popt mijn stertrainee in 1x
hij haalde gister al 3*! normale pm trainees bij mij halen 1,5 of max 2 dus dat belooft veel goeds
Had hij geen weatherevent H3!N?Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:43:
zo het wordt even 'spannend' morgenochtend. hopelijk popt mijn stertrainee in 1xhij haalde gister al 3*! normale pm trainees bij mij halen 1,5 of max 2 dus dat belooft veel goeds
Eindelijk een nieuwe speler aan kunnen trekken.
23 jaar, ervaring zwak
TSI: 12500, vorm goed
Conditie: Uitstekend Positiespel: Briljant
Kostte 1.5 miljoen... Is 'ie volgens mij wel waard. Heeft geen bijstats, maar die heb ik nog niet nodig en kan ik zeker niet betalen. Een uitmuntend met redelijk passen kost al meer dan deze en ik heb vooral middenveld ratings nodig...
Dat is overigens net zoveel als ik kreeg voor mijn uitmuntende verdediger zonder bijstats, dus ik vind het geen slechte ruil
23 jaar, ervaring zwak
Kostte 1.5 miljoen... Is 'ie volgens mij wel waard. Heeft geen bijstats, maar die heb ik nog niet nodig en kan ik zeker niet betalen. Een uitmuntend met redelijk passen kost al meer dan deze en ik heb vooral middenveld ratings nodig...
Dat is overigens net zoveel als ik kreeg voor mijn uitmuntende verdediger zonder bijstats, dus ik vind het geen slechte ruil
[ Voor 16% gewijzigd door Coca-Cola op 22-12-2005 11:46 ]
Dan heb je voor die uitmuntende verdediger wel teveel gekregen maat!Coca-Cola schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:45:
23 jaar, ervaring zwak
Wat is teveel-CKY2K- schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:08:
[...]
Dan heb je voor die uitmuntende verdediger wel teveel gekregen maat!
Waar is hein trouwens als je 'm nodig hebt.. ik heb wat kritiek op die middenvelder nodig
H3!N doet de laatste dagen alsof hij het druk heeft! Zitten we slechts met zijn tweeen het topic te spammen
Aha dus jullie hebben tijd over
dan weet ik nog wel wat
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik ga daar morgen al mee aan de slag!Damien2004 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:12:
Aha dus jullie hebben tijd overdan weet ik nog wel wat
Verwijderd
geloof het of niet ik heb zowaar echt dingen te doen. bovendien lag i-net de halve ochtend eruit
We zijn al blij dat er niets ernstigs was! Zo lang zonder een post van H3!NVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:17:
geloof het of niet ik heb zowaar echt dingen te doen. bovendien lag i-net de halve ochtend eruit
Verwijderd
opzich voor een kale mid eind seizoen een mooie prijs ja. is normaal wel iets van 1.8 waard ofzo.Coca-Cola schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:45:
23 jaar, ervaring zwak
waarom kreeg je in godsnaam 1,5m voor een uitmuntende mid zo eind seizoen? slaat ook helemaal nergens op natuurlijk
en inderdaad de bijstats bij mids zijn giga. verschil tussen zwak of matig passen kan al gauw oplopen tot 600k ofzo
@andere verdedigers trainers: passen als bijstat voor een verdediger is niet alleen voor counter goed toch?
Verwijderd
kan ook voor aow en aim. dus 3-4-3 teams die altijd aim spelen zullen wellicht verdedigers met extra passing willen om een hogere vaardigheid te bereiken. verder heb je er niks aan. je verdediging wordt er niet beter door ofzo. bij mids, wingers en spitsen wordt je aanval wel beter.
Nee ok, maar dan verdien je je geld tenminste nog wel terug als je verdedigers met passen opleid.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:40:
kan ook voor aow en aim. dus 3-4-3 teams die altijd aim spelen zullen wellicht verdedigers met extra passing willen om een hogere vaardigheid te bereiken. verder heb je er niks aan. je verdediging wordt er niet beter door ofzo. bij mids, wingers en spitsen wordt je aanval wel beter.
Verwijderd
Ik heb een 25 jarige zwak ervaring, uitstekend pm en cond., redelijk vleugelspel en zwak passen gekocht voor 324k. Is dat nou veel te veel? Ik zat eigenlijk al boven het bedrag dat ik als max in m'n hoofd had. Maar ik wilde de andere bieder er niet al te goedkoop vanaf laten komen, alleen hij kwam niet meer met een hoger bod
De transfer compare laat nogal variërende prijzen zien.

De transfer compare laat nogal variërende prijzen zien.
Denk dat het wel een redelijke prijs is hoor
Verwijderd
Bedankt voor de geruststelling.
Ik heb altijd het idee dat iedereen z'n spelers veel goedkoper haalt en duurder verkoopt dan ik
Ik heb altijd het idee dat iedereen z'n spelers veel goedkoper haalt en duurder verkoopt dan ik
Moeten we je al Calimero gaan noemen dan?Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:20:
En dat is niet eerlijk ! Oh nee !!Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:20:
Ach je kunt altijd nog in je dop kruipen
[ Voor 10% gewijzigd door Quintus op 22-12-2005 20:45 ]
Unknown
Leuk al mijn a-spelers gaan met een goede vorm het tussenseizoen in
(dat slaat wel om, twee weken conditietraining in tussenseizoen)
TSI: 8120 (+8460/-340)
Middenveld: 1 (+1/-)
Vorm: 5 (+8/-3)
TSI: 8120 (+8460/-340)
Vorm: 5 (+8/-3)
/▌
Verwijderd
de koning slaat weer een slag mensen:
Hilario Montalbetti
TSI = 1 990, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
hoe maak je ruim 8 ton winst in 1 week? nou zo dus :-)))))
heintje is heel erg blij... en ook HEEL erg dronken....
Hilario Montalbetti
TSI = 1 990, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
hoe maak je ruim 8 ton winst in 1 week? nou zo dus :-)))))
heintje is heel erg blij... en ook HEEL erg dronken....
Verwijderd
tu
vorm +1/-11
tsi +1230/-390
pm +1
wtf is er met mijn vorm
en dan moeten er nog 2 weken conditie training komen
wel nu 17 jarig uitstekend pm matig passen alleen mijn nieuwe trainier is nog steeds nie gepopt met zijn hoge tsi
vorm +1/-11
tsi +1230/-390
pm +1
wtf is er met mijn vorm
en dan moeten er nog 2 weken conditie training komen

wel nu 17 jarig uitstekend pm matig passen alleen mijn nieuwe trainier is nog steeds nie gepopt met zijn hoge tsi
TU die een weinig interessant is:
Vorm: +6 / -2
TSI: +990 / -260
geen skillups, die verwacht ik volgende week of uiterlijk de week erna
ligt eraan of mijn 1e keepert dan weer fit is
Vorm: +6 / -2
TSI: +990 / -260
geen skillups, die verwacht ik volgende week of uiterlijk de week erna
Snik 
TSI: -3410 (+2710/-6120)
Vorm: -1 (+4/-5)
TSI: -3410 (+2710/-6120)
Vorm: -1 (+4/-5)
Fijn ik heb mijn vormdip nu al! Beter! Dan is hij begin seizoen misschien weer goed.
Verder mijn keeper gestegen in verdedigen en ervaring, begin seizoen mijn volgende 20 jarige briljant verdedigen...
Iemand een id wat een beetje normale prijs zou zijn voor deze speler?
Herbert Sowers (37440909) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 780 €/week
Eigenaar: TiMeWaR
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: magisch
Kan helaas niet bij mijn Hattrick Organizer, dus het moet uit het hoofdje:
Verdedigen: Min +2. 17 jarige skilltrade naar uitstekend (250k winst) en 20 jarige naar uitmuntend.
Vorm: +? Ik tel 5 uitstekends en 4 goeds in mijn basis 11, dus omlaag zal het niet zijn gegaan
Netjes hoor Hein, maar ik denk dat 800k winst een beetje optimistisch is
Maar wie weet, je kan maar mazzel hebben op de transfermarkt 
Fijne kerst etc enzo, ik moet gezellig met de familie op pad, dus dat worden 4 hattrickloze dagen...
Verdedigen: Min +2. 17 jarige skilltrade naar uitstekend (250k winst) en 20 jarige naar uitmuntend.
Vorm: +? Ik tel 5 uitstekends en 4 goeds in mijn basis 11, dus omlaag zal het niet zijn gegaan
Netjes hoor Hein, maar ik denk dat 800k winst een beetje optimistisch is
Fijne kerst etc enzo, ik moet gezellig met de familie op pad, dus dat worden 4 hattrickloze dagen...
+2 PM, en dus wat vorm zooi en TSI zooi erbij. 1 PMer een week eerder gepopt
Erg fijn
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Meestal gaan ze tussen de 150 en 200k geloof ik.-CKY2K- schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 08:21:
Iemand een id wat een beetje normale prijs zou zijn voor deze speler?
Nou ik heb ook een vormdip hoor
Terwijl ik ook conditietraining wil gaan trainen, maar we zien het wel
Wel me 17 jarige van goed naar uitstekend pm, zit nog te twijfelen als ik hem nog een seizoen doortrain..
TSI: 510 (+1930/-1420)
Vorm: -5 (+5/-10)
Allemaal fijne kerst!

Wel me 17 jarige van goed naar uitstekend pm, zit nog te twijfelen als ik hem nog een seizoen doortrain..
Allemaal fijne kerst!
Vorm: -4/+0
Verdedigen: -
TSI: +40
Tis goed dat 't seizoen voorbij is....
Verdedigen: -
TSI: +40
Tis goed dat 't seizoen voorbij is....
Na een seizoen met degradatie naar VII dan eindelijk een paar lichtpuntjes:
TSI: +2890 (+3430, -540)
Vorm: +2 (+8, -6)
PM: +4 (waarvan een 18-jarige van uitstekend naar formidabel, de rest naar uitstekend)
TSI: +2890 (+3430, -540)
Vorm: +2 (+8, -6)
PM: +4 (waarvan een 18-jarige van uitstekend naar formidabel, de rest naar uitstekend)
Tuurlijk train je hem nog een paar seizoenen doorkaat17 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:46:
Nou ik heb ook een vormdip hoor![]()
Allemaal fijne kerst!
/▌
Verwijderd
nee ik verkoop hem absoluut niet hoorCoca-Cola schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 08:27:
Netjes hoor Hein, maar ik denk dat 800k winst een beetje optimistisch isMaar wie weet, je kan maar mazzel hebben op de transfermarkt
PM +1
Vorm +6 / -2
TSI +8.610 / -410
Verwijderd
bah http://www.alltidhattrick.org kan je nu niet gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 13:50 ]
klopt, wou al wat stats van een andere fed opzoeken..... niet dusH2opoloër schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:49:
bah http://www.alltidhattrick.org kan je nu niet gebruiken
Verwijderd
Iemand van de verdedigertrainers al gekeken naar de veranderingen voor volgend seizoen? Ziet er niet best uit als je het mij vraagt, de vleugelverdediging gaat er o.a. hard op achteruit.
ik snap het allemaal niet zo....Kreeg in de 8e maar 4 tegengoals, meeste waren ook nog uit spelhervattingen, moet dus wel redelijk staan bij mijVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:50:
Iemand van de verdedigertrainers al gekeken naar de veranderingen voor volgend seizoen? Ziet er niet best uit als je het mij vraagt, de vleugelverdediging gaat er o.a. hard op achteruit.
Verwijderd
Als je in het tussenseizoen conditie wilt trainen is het dan nu het moment om het te veranderen?
Verwijderd
Het gaat pas volgend seizoen in... je kan er dus op rekenen dat je verdediging wat wordt verzwakt.Flipm0de schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:52:
[...]
ik snap het allemaal niet zo....Kreeg in de 8e maar 4 tegengoals, meeste waren ook nog uit spelhervattingen, moet dus wel redelijk staan bij mij
ja, iig voor donderdag moet je dat wijzigenVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:56:
Als je in het tussenseizoen conditie wilt trainen is het dan nu het moment om het te veranderen?
/▌
Verwijderd
mooizo. verdedigen is voor mietjesVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:00:
[...]
Het gaat pas volgend seizoen in... je kan er dus op rekenen dat je verdediging wat wordt verzwakt.
Ik vind het ook niet erg, mijn verdedigers en keeper zijn eigenlijk toch al afgeschreven. Kan ik mooi rekening houden met de nieuwe regels voor versterking
Alleen links/rechts voordeel hadden ze moeten laten zitten bij oneven spelers op een linie.
[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 23-12-2005 15:44 ]
/▌
Als jij nou zorgt dat je mids koopt met een leuke def skill...
Die lijken me namelijk wel interessant te worden. Eén van mijn aankopen midden in het seizoen zal dan ook zeker een mid zijn met minimaal goed verdedigen van maximaal 19. Die gast kan op zondag mid spelen en op woensdag def. Altijd leuk, en zo levert mijn mid ook nog wat op.
Ik ben overigens niet geheel ontevreden over de veranderingen. Zie er weinig nadeel in en verwacht dat er meer op tactiek gespeeld kan worden met de "open" plekken.
Verwijderd
wat moet ik nou weer met mids met verdedigen? ik heb al defensieve maatregelen genomen door een betere keeper, betere verdediger en een neutrale coach te nemen(ipv aanvallend). bovendien leveren mids met verdedigen veel minder op dan mids met passing... aanval blijft belangrijker dan verdedigen. zolang dat zo is in ht zie ik geen enkele noodzaak om dat te doen. als het ooit omslaat dan wel uiteraard. er komen ook nog wel 2 verdedigers aan hoor dit seizoen denk ik. 2 briljante ofzo...
Nu leveren ze nog minder op ja, maar na de veranderingen kan dat best nog veranderen.
Verwijderd
nee verdedigende mids dragen ook bijna alleen maar bij aan de centrale verdediging, amper aan de backs en nogmaals het is ondergeschikt aan aanvallen.
Hmmm er is nu al 370k voor geboden!Pewwy schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 08:38:
[...]
Meestal gaan ze tussen de 150 en 200k geloof ik.
Da's wat veel, ik heb er twee rondlopen, wel wat ouder, maar die gingen onder de 200k
woei first post! oh nee 
vraag niet waarom maar opeens zat ik hier... gewoon verkeerd geklikt toen ik op Damien zocht moet je maar denken
hij is wel mooi geworden die OP...
kan die Damien toch nog iets want voetballen en WoW spelen is het niet
44 delen alweer man, naja, over een jaartje kom ik wel terug en zal ik weer eens zo'n veel toevoegende reply plaatsen!
succes allemaal in seizoen 87.203 en tot over een jaar
vraag niet waarom maar opeens zat ik hier... gewoon verkeerd geklikt toen ik op Damien zocht moet je maar denken

hij is wel mooi geworden die OP...
44 delen alweer man, naja, over een jaartje kom ik wel terug en zal ik weer eens zo'n veel toevoegende reply plaatsen!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Waarom ben je eigenlijk gestopt? Hattrick neemt bij een aantal mensen hier wel aardig wat tijd in beslag, maar dat hoeft niet per se. Twee keer per week even inloggen is eigenlijk al voldoende om friendlies te regelen en een opstelling te maken.
Je hebt nog wel je hattricklogo als usericon toch? Dus uit het oog is toch niet helemaal uit het hart
Je hebt nog wel je hattricklogo als usericon toch? Dus uit het oog is toch niet helemaal uit het hart
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 23-12-2005 20:36 ]
/▌
Verwijderd
hattricken kan ie ook niet hooryared schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 20:00:
hij is wel mooi geworden die OP...kan die Damien toch nog iets want voetballen en WoW spelen is het niet
Yared is de manyared schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 20:00:
woei first post! oh nee
vraag niet waarom maar opeens zat ik hier... gewoon verkeerd geklikt toen ik op Damien zocht moet je maar denken![]()
hij is wel mooi geworden die OP...kan die Damien toch nog iets want voetballen en WoW spelen is het niet
![]()
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Haha tuurlijk jij hebt twee 23 jarige uitstekend wingers met Mythisch SH rondlopen!Pewwy schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:53:
[...]
Da's wat veel, ik heb er twee rondlopen, wel wat ouder, maar die gingen onder de 200k
Oeps, beetje scheel lopen kijken-CKY2K- schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 03:44:
[...]
Haha tuurlijk jij hebt twee 23 jarige uitstekend wingers met Mythisch SH rondlopen!

Daar heb ik er wel 2 van rondlopen. (1 mythisch en 1 goddelijk)
Wat doen de conditietrainers met hun opstelling? De slechtste spelers opstellen? (kan er ook niemand gewond raken). Of juist de beste spelers opstellen om nog een beetje de vorm er in te houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 24-12-2005 09:05 ]
/▌
Dat horen we volgend jaar wels_de_hoog schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 20:32:
[...]
GoTfather returns![]()
Nog geen spijt dat je gestopt bent?
Verwijderd
optie b uiteraard. door conditie trainen gaat de vorm zowieso al slechter worden en dan beperk ik liever het verlies. bovendien zit ik juist weer net in de lift qua vorm en dan conditie trainen.. hopelijk valt dan de vorm dip dus mee omdat de vormstijging op de achtergrond weer ietsjes aantrekt.Marzman schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 09:04:
Wat doen de conditietrainers met hun opstelling? De slechtste spelers opstellen? (kan er ook niemand gewond raken). Of juist de beste spelers opstellen om nog een beetje de vorm er in te houden.
__________________________________________________________________________________
trouwens wat dachten jullie van combinatie trainen? wing, def, scoren, pm en dan ook passing. dus niet alleen in het tussenseizoen, maar van elk seizoen 3-4 weken. speel je in de friendly 2-5-3 en in de wedstrijd(afhankelijk van je tegenstander) 3-5-2 / 2-5-3. je koopt uiteraard spelers met al hoge passing(dus minimaal vanaf matig).
voor de deftrainers is dit lastig omdat ze dan verdedigers in de spits/mid/wing moeten zetten, maar stel dat je toch al zoiets hebt van degraderen kan niet meer waarom niet? een niveau passing levert al gauw 500k op, althans bij middenvelders wel. voor spitsen/wingers en verdedigers(counter) is het ook erg belangrijk.
als je dit goed aanpakt kan het denk ik nog rendabeler zijn dan 'gewoon' pm/def/scoren trainen. omdat passing minder weken trainen is en relatief veel opbrangt. stel dat in die 3 weken een aantal spelers poppen dan maak je in totaal meer winst dan als je ze alleen op hun mainskill traint.
wat denken jullie?
Gvd die vleugelspeler die ik eerder postte net misgelopen...deadline was om 5:44, was al brak thuisgekomen, hoog bod gedaan (450k) ben ik net overboden op 459k! 
Vergelijkbare spelers staan voor 1mill op de lijst!
Vergelijkbare spelers staan voor 1mill op de lijst!
Ik denk het nietVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:39:
wat denken jullie?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Zo staan ze op dit moment voor mij ook klaar en andere jaren vond ik die beslissing ook niet zo moeilijk. Alleen begin ik nu net een beetje duurdere spelers te kopen en als ik die 1 of 2 moet missen aan het begin van het seizoen zou ik dat niet tof vinden. Als ze echter helemaal uit vorm zijn heb je er ook weinig aanVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:39:
[...]
optie b uiteraard. door conditie trainen gaat de vorm zowieso al slechter worden en dan beperk ik liever het verlies. bovendien zit ik juist weer net in de lift qua vorm en dan conditie trainen.. hopelijk valt dan de vorm dip dus mee omdat de vormstijging op de achtergrond weer ietsjes aantrekt.
'trouwens wat dachten jullie van combinatie trainen? wing, def, scoren, pm en dan ook passing. dus niet alleen in het tussenseizoen, maar van elk seizoen 3-4 weken. speel je in de friendly 2-5-3 en in de wedstrijd(afhankelijk van je tegenstander) 3-5-2 / 2-5-3. je koopt uiteraard spelers met al hoge passing(dus minimaal vanaf matig).
voor de deftrainers is dit lastig omdat ze dan verdedigers in de spits/mid/wing moeten zetten, maar stel dat je toch al zoiets hebt van degraderen kan niet meer waarom niet? een niveau passing levert al gauw 500k op, althans bij middenvelders wel. voor spitsen/wingers en verdedigers(counter) is het ook erg belangrijk.
als je dit goed aanpakt kan het denk ik nog rendabeler zijn dan 'gewoon' pm/def/scoren trainen. omdat passing minder weken trainen is en relatief veel opbrangt. stel dat in die 3 weken een aantal spelers poppen dan maak je in totaal meer winst dan als je ze alleen op hun mainskill traint.
wat denken jullie?
Dat is bij PM ook meteen het probleem. Het trainen duurt al erg lang vergeleken met de andere trainingsvormen, als je dan ook nog een paar weken passen gaat trainen duurt het nog langer. Misschien dat ik er over na zou denken als al mijn middenvelders uitstekend conditie hadden, maar dat is helaas niet het geval
Bij vleugeltrainers lijkt het me interesanter. Die training gaat ook erg snel en op hogere niveau's brengen extra levels steeds minder op. Dan kun je makkelijk wat passen intrainen als je spelers toch 3 seizoenen door wilt trainen.
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 24-12-2005 13:35 ]
/▌
Verwijderd
ok maar stel je koopt(of hebt) 2 wingers met redelijk passen, 2 spitsen met redelijk passen en 3 mids met redelijk passen. je traint 2-3 weken passen dan kan het niet anders dan dat er 2 of 3 poppen. dit levert je makkelijk een miljoen op denk ik.
dat is denk ik toch meer dan gewoon 2-3 weken mainskill trainen toch? bovendien wordt je team er aanvallend nog beter van ook.
dat is denk ik toch meer dan gewoon 2-3 weken mainskill trainen toch? bovendien wordt je team er aanvallend nog beter van ook.
Ik denk het welVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:39:
[...]
trouwens wat dachten jullie van combinatie trainen? wing, def, scoren, pm en dan ook passing. dus niet alleen in het tussenseizoen, maar van elk seizoen 3-4 weken. speel je in de friendly 2-5-3 en in de wedstrijd(afhankelijk van je tegenstander) 3-5-2 / 2-5-3. je koopt uiteraard spelers met al hoge passing(dus minimaal vanaf matig).
wat denken jullie?
Overigens ben ik ervan overtuigd dat een def met uitstekend passen inderdaad een boel oplevert. Vanaf komend seizoen koop ik alleen nog trainees met minimaal goed passen.
Def trainers kunnen trouwens "gewoon" 5-4-1 o.i.d. met openingen maken trainen. Op die manier worden hun mids dus ook getraind.
Ik ga meer voor een betere counterskillVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:43:
ok maar stel je koopt(of hebt) 2 wingers met redelijk passen, 2 spitsen met redelijk passen en 3 mids met redelijk passen. je traint 2-3 weken passen dan kan het niet anders dan dat er 2 of 3 poppen. dit levert je makkelijk een miljoen op denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 24-12-2005 13:49 ]
Als je trainees koopt met redelijk passen en uitstekend conditie is dat inderdaad een goed idee. Misschien dat ik dat wel ga doen dit seizoen, ik wil toch al getrainde trainees gaan kopen dit keer ipv 17 jarigen. Dan zit ik alleen nog met mijn andere trainees die nog steeds conditie nodig hebben, dus misschien ook nietVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:43:
/▌
Het was zo'n tijd geleden dat ik wat gepost had, dus het moest wel meteen weer even op mijn eigen niveau.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:25:
goeie motivatie sandy... probeer een beetje het ivmbo niveau te beperken
Maar ik denk dat het best wel rendabel zou kunnen zijn. Maar je kunt ook de pech hebben dat er 2 seizoenswissels achter elkaar er niemand popt, en dat zou dan eigenlijk 4 weken training zijn die je kwijt bent (ook al zijn je spelers natuurlijk wel een stuk beter geworden
(dit is een beter niveau, of niet hein
Maar als je alle tussenseizoen passen traint en je koopt je spelers op 18 jr kunnen ze 6 keer getraind worden tot ze 21 zijn. Bij 19 nog 4 keer. Passen duurt 5 weken voor 17 jarigen, dan is de kans vrij groot dat ze stijgen..Sandyman538 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:03:
[...]
Het was zo'n tijd geleden dat ik wat gepost had, dus het moest wel meteen weer even op mijn eigen niveau.![]()
Maar ik denk dat het best wel rendabel zou kunnen zijn. Maar je kunt ook de pech hebben dat er 2 seizoenswissels achter elkaar er niemand popt, en dat zou dan eigenlijk 4 weken training zijn die je kwijt bent (ook al zijn je spelers natuurlijk wel een stuk beter geworden). Dan heb ik toch liever de zekerheid dat mijn spelertjes weer dichter tegen een levelstijging aanzitten in hun mainskill
(dit is een beter niveau, of niet hein)
/▌
Passen 5, scoren duurt 6 weken. Heb ik toch liever 3 spelers die met nog 1 week training een level in mainskill stijgen.Marzman schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:36:
[...]
Maar als je alle tussenseizoen passen traint en je koopt je spelers op 18 jr kunnen ze 6 keer getraind worden tot ze 21 zijn. Bij 19 nog 4 keer. Passen duurt 5 weken voor 17 jarigen, dan is de kans vrij groot dat ze stijgen..
* yared denkt gelukkig heeft He!n me nooit begrepenVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:14:
jullie moeten beiden een jaartje wachten op jullie antwoord als ik Yared goed begrijp
Ik ben gestopt omdat ik klaar was
Niet echt diepgaand dus
Speelde het bijna alleen nog maar op werk en daar heb ik geen tijd meer over voor dit soort vrijheden.
Maar wel leuk alle reacties te zien, niet altijd uit het oog uit het hart dus
Jullie allemaal mooie feestdagen en denk eraan, relaties zijn als voetbal, de bal is rond, verknal het niet en geniet
Mevrouw in de AH> Meneer is dit een mango?
AH medewerker> Ja mevrouw
Mevrouw in de AH>Hoe smaakt die?
AH medewerker> Geen idee mevrouw, ik eet gewoon een gehaktbal met de kerst...
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 24-12-2005 16:14 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
wat dus inhoud je er pas weer over een jaar zou zijnyared schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 20:00:
@pewwy dat openingen maken zou ik nooit doen. train dan gewoon passen.
Argh is opoe ook weer langs geweestyared schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:14:
[...]
* yared denkt gelukkig heeft He!n me nooit begrepen
Ik ben gestopt omdat ik klaar was
Niet echt diepgaand dus
Speelde het bijna alleen nog maar op werk en daar heb ik geen tijd meer over voor dit soort vrijheden.
Maar wel leuk alle reacties te zien, niet altijd uit het oog uit het hart dus
Jullie allemaal mooie feestdagen en denk eraan, relaties zijn als voetbal, de bal is rond, verknal het niet en geniet
Mevrouw in de AH> Meneer is dit een mango?
AH medewerker> Ja mevrouw
Mevrouw in de AH>Hoe smaakt die?
AH medewerker> Geen idee mevrouw, ik eet gewoon een gehaktbal met de kerst...
Sjonge jonge had zeker niets te doen
En HEIN ik heb gewoon vette pech gehad dit jaar
Met openingen maken kan ik in de competitie nog een redelijke opstelling spelen. Passen trainen zou voor mij echt geen optie zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:34:
[...]
wat dus inhoud je er pas weer over een jaar zou zijnvandaar dat k zei jullie moeten nog even een jaartje wachten. dat je er nu al weer bent kon ik niet weten!
@pewwy dat openingen maken zou ik nooit doen. train dan gewoon passen.
Verwijderd
in dat geval zou ik het gewoon niet doen. ik geloof niet in die trainingsvormen als controlerend spelen en openingen maken enzo...
@damien wellicht komt dat omdat je al dacht dat het 2006 was?
@damien wellicht komt dat omdat je al dacht dat het 2006 was?
VAUD, moet zijn: ik denk niet
Verwijderd
mijne om 9:50 is wel iets
goed keepen 20j Joppie Baumgarte
ik denk dat ik hem volgende week zondag op de tranfserlijst douw
goed keepen 20j Joppie Baumgarte
ik denk dat ik hem volgende week zondag op de tranfserlijst douw
Allemaal prettige kerst 
De mijne begon geweldig, YP met 110 TSI
Wel € 20.000 voor een voormalige speler, dat is altijd lekker, zeker in de week waarin je je bonussen krijgt.
De mijne begon geweldig, YP met 110 TSI
Wel € 20.000 voor een voormalige speler, dat is altijd lekker, zeker in de week waarin je je bonussen krijgt.
Begint wat voorspelbaar te worden
weer 20 jaar, weer slecht keepen en dus weer bungee-jumpen.....

vind ik onder me kerstboom:
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 750
Loon: 945 €/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
wat moet ik hier nou mee? Stats sluiten niet echt lekker aan,als ie nou goed passen had ipv vleugelspel.....Wat kan ik hiervoor krijgen?
Iedereen prettige dagen, zalwel rustig zijn komende dagen
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 750
Loon: 945 €/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
wat moet ik hier nou mee? Stats sluiten niet echt lekker aan,als ie nou goed passen had ipv vleugelspel.....Wat kan ik hiervoor krijgen?
Iedereen prettige dagen, zalwel rustig zijn komende dagen
Dit topic is gesloten.