Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.107 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:12:
mja was net een trainee aan het halen. als ik nou had geboden... de deadline liep nu af. had ik hem voor een prikkie :(((

ik blijf vinden dat supporters een eigenlijk server moeten hebben die stabiel is en het altijd doet. en dan niet gaan zeiken dat eht dan niet meer 'eerlijk' is. dan moet je maar supporter worden. 20 euro is een schandalig laag bedrag voor een jaar lang plezier.
Yep snellere servers zonder banners voor supporters. Ben ik ook voor.

Maar van de andere kant, zo vaak ligt hattrick er eigenlijk niet uit. En als er iets is, dan is het altijd snel opgelost.

[edit]Had niet verwacht dat Hattrick op iis servers draaide.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 19-12-2005 20:19 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Marzman schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:18:
[...]

Yep snellere servers zonder banners voor supporters. Ben ik ook voor.

Maar van de andere kant, zo vaak ligt hattrick er eigenlijk niet uit. En als er iets is, dan is het altijd snel opgelost.

[edit]Had niet verwacht dat Hattrick op iis servers draaide.
Mjah, het ligt er toch nog te vaak uit vind ik. Ik betaal 20 Euro per jaar voor wat extra opties, en ik wil daar dan ook gebruik van kunnen maken als ik dat wil. Voor de supporters een aparte server lijkt me niet verkeerd maar dat kost wel weer klauwen met geld... hoewel ik denk dat er genoeg supporters zijn per jaar ;)

t.a.v. IIS: iedereen maakt weleens een foutje :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die banners boeien me niet, maar die trage servers wel. het ligt er niet vaak uit, maar het loopt wel vaak als dikke stront door een theezeef. irriteert me best wel vaak. heb die 20mbit lijn niet voor niets. ik wil wel een beetje snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:26:
[...]

Mjah, het ligt er toch nog te vaak uit vind ik. Ik betaal 20 Euro per jaar voor wat extra opties, en ik wil daar dan ook gebruik van kunnen maken als ik dat wil. Voor de supporters een aparte server lijkt me niet verkeerd maar dat kost wel weer klauwen met geld... hoewel ik denk dat er genoeg supporters zijn per jaar ;)

t.a.v. IIS: iedereen maakt weleens een foutje :p
Ik wil ook wel een snelle server en in mijn divisie is toch bijna iedereen supporter. De beginnende teams zullen echter eerder stoppen uit frustratie, want snellere servers voor supporters betekend langzamere servers voor niet supporters. Zou ik op zich ook niet zo erg vinden, maar het moet ook niet zo worden dat je straks alleen nog maar supporters hebt omdat niet supporters er meteen weer mee stoppen. Het aantal spelers zal dan snel minder groot worden en de lol gaat er dan snel af. Ik ben supporter voor het extraatje, maar als het er op gaat lijken dat Hattrick een betaald spel is zal ik er waarschijnlijk snel mee stoppen (ook al betaal je in beide gevallen 20 euro per jaar).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb mijn spits te koop staan en die loopt om 20:47 af. Wordt deze dan straks op een andere tijd gezet ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadlines worden opgeschoven. denk een uur of 3 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het ligt er nog steeds uit. Meestal is het zo weer opgelost.

Ik wil een extra server voor supporters :+

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m2 >:)

maar dan moet hij het ook doen :+

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd. de deadlines zijn wel afgelopen terwijl de server een half uur gecrashed was. normaal worden de deadlines 3 uur opgeschoven ofzo.

had ik toch maar geboden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

godsgloeiende godver :( een redelijk leuke mid misgelopen door die kolere crash :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Moet iedereen opeens van zijn spelers af? Er staan opeens drie voormalig spelers van me te koop (niks bijzonders helaas ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:15:
godsgloeiende godver :( een redelijk leuke mid misgelopen door die kolere crash :(
je bent niet de enige :) zag een leuke trainee met een openingsbod van 450k en was wel 750k waard. had me 300k opgeleverd :) en nu had ik er 2 gebookmarked die om 10 voor 12 aflopen, maar die deadlines worden wel verschoven omdat dat een 'geplande' server break is ;)

balen had je leuk gebruik van kunnen maken zulke crashes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:45:
[...]

je bent niet de enige :) zag een leuke trainee met een openingsbod van 450k en was wel 750k waard. had me 300k opgeleverd :) en nu had ik er 2 gebookmarked die om 10 voor 12 aflopen, maar die deadlines worden wel verschoven omdat dat een 'geplande' server break is ;)

balen had je leuk gebruik van kunnen maken zulke crashes
mjah, als ze die server crashes nou eens incalculeren :p Magoei, koopje misgelopen... 31 jaar goed positie / goed passing... nou jah, morgen maar weer op jacht naar wat nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck ik zie echt een argentijns talentje, maar die deadline loopt af op een niet christelijk tijdstip :)

ik ga denk ik maar een flink bedrag bieden en hopelijk gaat niemand erover. 750k erop gezet.... god zege de greep. morgen inloggen en kijken :)

[edit] eerste bekertegenstander is een WO dus dat is alvast een inkoppertje. kan ik meteen eens zien hoe mijn nieuwe matig ls coach mijn ts vasthoudt :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
En Hein is gewoon zijn nest uitgegaan om die gast te kopen :)

Nerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Let's get down down down...

Shit, wat moet ik nu op mn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 07:10:
En Hein is gewoon zijn nest uitgegaan om die gast te kopen :)

Nerd :+
cool he :) ik werd wakker om 3 uur ofzo. pc staat in me kamer dus toch ff kijken. daarna geboden en weer gaan slapen. niet de deadline afgewacht dat vond ik iets te ziek :)

ht is down dus of ik hem nou heb weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:17:
[...]

cool he :) ik werd wakker om 3 uur ofzo. pc staat in me kamer dus toch ff kijken. daarna geboden en weer gaan slapen. niet de deadline afgewacht dat vond ik iets te ziek :)

dat je überhaupt midden in de nacht inlogt om een bod op een speler uit te brengen vind ik al ziek genoeg eigenlijk :p

nou ben je iig nog lang niet zo erg als mijn broertje, die blijft er rustig een hele nacht voor zitten opdat hij maar een bepaalde speler kan halen..... das pas ziek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
lameeuw schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:37:
[...]

dat je überhaupt midden in de nacht inlogt om een bod op een speler uit te brengen vind ik al ziek genoeg eigenlijk :p

nou ben je iig nog lang niet zo erg als mijn broertje, die blijft er rustig een hele nacht voor zitten opdat hij maar een bepaalde speler kan halen..... das pas ziek :p
Bepaalde spelers zijn nu eenmaal goedkoper op een bepaald tijdstip. Trust me ik sta er ook echt voor op om zo'n spelertje aan te schaffen als het mij gewoon een ton of meer scheelt :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:37:
[...]

diehard hé? :) mja ik vind dit nog wel meevallen qua 'ziekheid', maar ik zal je de details besparen :)

ik heb wel(als ik hem heb) een speler die begin seizoen zo voor de U20 mee had kunnen doen. maarja ff afwachten dus of mijn bod genoeg was(900k ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:33:
[...]

diehard hé? :) mja ik vind dit nog wel meevallen qua 'ziekheid', maar ik zal je de details besparen :)

ik heb wel(als ik hem heb) een speler die begin seizoen zo voor de U20 mee had kunnen doen. maarja ff afwachten dus of mijn bod genoeg was(900k ofzo)
Wat waren zijn stats + leeftijd? Ben wel benieuwd :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent niet de enige hoor hein :) In verleden zat ik ook wel eens snachts op een u-20 spelertje te bieden. Die moeite doe ik tegenwoordig niet meer. Ben al blij dat ik zelden spelers meer hoef te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vaak is dit besproken maar ik wil dit toch nog even een keer aanslingeren.

Doel: Uitbreiden van de gottrick site naar een goede overzichtelijke federatie site. Een forum met apparte secties en een hoofdpagina met laatste nieuwtjes e.d.

Waarom: Om meer mensen aan te trekken die nu in actief zijn en dus niet naar deze forum komen en om wat meer (fun things) aan te bieden. Tevens is het maken van een OP dan overbodig en kan de hoofdpagina met nieuwtjes gezien worden als misschien een soort van You've Got Mail.

Mijn rede om ja te stemmen:

Ik vind een apparte site waarin we onze federatie nog meer en mooier profileren echt een must have. Ik denk dat er meer leden dan op deze site komen en ik wil dat dan ook zo aantrekkelijk mogelijk maken om ze daar naar toe te halen.
Alles moet geïntergreerd worden dus het moet echt een totaal plaatje zijn. Een beter overzicht van bijvoorbeeld handige en nuttige linkjes en voor nieuwe mensen dus veel overzichtelijker want vele nieuwe bezoekers weten niet wat een OP is.
Daarnaast een mooie apparte pagina met GoT Award winnaars en een mooie apparte pagina van de GoT cup. Alles wat we nu hebben maar dan op 1 centrale site en met natuurlijk iets extra's.

Mocht je tegen zijn beargumenteer het aub duidelijk en niet zo kort door de bocht want dat had ik ook kunnen doen, had een hoop tik werk gescheelt :p

Poll: Federatie site?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=105407&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De poll :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:41:
[...]

Wat waren zijn stats + leeftijd? Ben wel benieuwd :)
spelertje van 17 met 1800+ tsi matig conditie zeer hoog goed pm(denk 1 week dan popt ie) en redelijk passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Damien2004 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:51:
Vaak is dit besproken maar ik wil dit toch nog even een keer aanslingeren.

Doel: Uitbreiden van de gottrick site naar een goede overzichtelijke federatie site. Een forum met apparte secties en een hoofdpagina met laatste nieuwtjes e.d.
Enige vraag van mijn kant is; je hebt het over een forum met aparte secties e.d. Wat is dan nog de relatie met GoT?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:52:
[...]

spelertje van 17 met 1800+ tsi matig conditie zeer hoog goed pm(denk 1 week dan popt ie) en redelijk passen...
We wachten af of je hem hebt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Royz op 20-12-2005 10:00 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Royz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:00:
[...]

Enige vraag van mijn kant is; je hebt het over een forum met aparte secties e.d. Wat is dan nog de relatie met GoT?

[...]

We wachten af of je hem hebt :)
Apparte secties als in bijvoorbeeld: Beginners vragen / Algemene discussie / ect ect :)

De site word totaal in de GoT sfeer ingericht uiteraard het word een GoT federatie site en forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup :) kijk promoveren doe ik iig komend seizoen en het seizoen daarop waarschijnlijk ook niet. dus giga investeren in betere spelers is dom(ik kan simpelweg niet winnen).
beter pompt je al je geld in je trainees om daar over 2-3 seizoenen absurde bedragen voor te vangen en dan in 1x ECHTE versterking te halen :)

althans zo zie ik het. als ik deze VI uitkom ga ik ook direkt voor kampioenschap V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:15:
[...]

yup :) kijk promoveren doe ik iig komend seizoen en het seizoen daarop waarschijnlijk ook niet. dus giga investeren in betere spelers is dom(ik kan simpelweg niet winnen).
beter pompt je al je geld in je trainees om daar over 2-3 seizoenen absurde bedragen voor te vangen en dan in 1x ECHTE versterking te halen :)

althans zo zie ik het. als ik deze VI uitkom ga ik ook direkt voor kampioenschap V.
Dit ben ik voor een keer helemaal met je eens H3!N! Als mijn trainees eruit gaan komen er ook brute trainees voor terug...enige versterking die ik wil halen zijn twee hele goede spitsen ivm mijn counterstrategie... :P Kijken of ik ergens een U20 kan scoren tegen die tijd! (van een of ander B land natuurlijk... ;) )

@ Federatie site...denk dat het een goed id is! Een apart forum trekt misschien wel meer andere mensen uit de fed, probleem is idd wel of je je dan niet afsplitst van ons favo forum...GoT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is altijd zo'n hype van u20 speler. Naast het feit dat hij super stoer is bij je selectie en natuurlijk (vaak) echt goed is... heb je er weinig aan vind ik. Je betaald overdreven veel voor een dergelijk speler en vaak zul je zien dat hij de nationale team niet haalt met als resultaat nauwelijks winst op een trainee.
Enige reden dat ik destijds een pakistaans international had gehaald was om de exp. Jong en super ervaren. Vind ik nog steeds een onderschatte factor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je helemaal gelijk in. je betaald vaak meer bij aanschaf dan je er later voor terug krijgt, maar als je geld teveel hebt is het wel vet natuurlijk :)

ik bedoelde meer dat ie qua stats begin seizoen u20 materiuaal was misschien. maar nu is ie alsnog 900k ofzo(tenzij iemand over me heen is gegaan qua bod) begin seizoen was ie wel 2,5m geweest en dat heb ik (nog) niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:40:
heb je helemaal gelijk in. je betaald vaak meer bij aanschaf dan je er later voor terug krijgt, maar als je geld teveel hebt is het wel vet natuurlijk :)

ik bedoelde meer dat ie qua stats begin seizoen u20 materiuaal was misschien. maar nu is ie alsnog 900k ofzo(tenzij iemand over me heen is gegaan qua bod) begin seizoen was ie wel 2,5m geweest en dat heb ik (nog) niet :)
20-12-2005 Gekocht Hilario Montalbetti van Condoretes F.C. 886 000 € 1 830

Gefeliciteerd Hein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei! ik zag het ja :) dit is zowieso mijn beste(en duurste) trainee ooit. ik gok dat ie binnen 1 week popt en dan is me dat het geld wel waard. dan heb ik al 2 17 jarige uitstekend pm'ers :)

Hilario Montalbetti (87140329)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 830
Loon: 967 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingn: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 of 2 weken idd :) Zeer nette koop, die later zkr veel gaat opbrengen vanwege zijn passingsskill.
Ben ook gek op die spelertjes :) Hoop dat me talentje met solid passing 18jr vrijdag naar magnificient popt, zou echt heerlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

als je in de 7e PM wil gaan trainen, wat voor trainees heb je dan ongeveer nodig? Met redelijk/redelijk wordt je elke week denk ik met 4-0 weggespeeld.
Ik zit er nu toch echt over te denken om over te stappen op PM want met 4 midds mis je midd gewoon een stuk slechter.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:22:
als je in de 7e PM wil gaan trainen, wat voor trainees heb je dan ongeveer nodig? Met redelijk/redelijk wordt je elke week denk ik met 4-0 weggespeeld.
Ik zit er nu toch echt over te denken om over te stappen op PM want met 4 midds mis je midd gewoon een stuk slechter.
ik denk dat je het wel red met redelijk/redelijk je word niet kampioen maar leidsbehoud moet denk ik zeker wel redden en het hangt ervan af hoe hoog je andere spelers zijn

en je kan mazzel hebben met de competitie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hmmm misschien toch maar doen dan,
Ik train nu defs en speel meestal 442. Met 3 Cm en 1 winger, maar me midd is dus wel een stuk slechter. Hoogst is slecht - geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoeveel geld je hebt maar redelijk/redelijk pm trainees van 17 zijn begin seizoen makkelijk 600-700k. ik zal eerst beginnen met trainees zonder bijstats(tenzij je genoeg geld hebt).
18 jarige redelijk pm/zwak passen zijn betaalbaar begin seizoen.

het probleem van pm trainees is dat ze geen of weinig conditie hebben en je dus compleet overlopen wordt (en de 2e helft nog meer). misschien kan je dus kijken voor je a-team om trainees te nemen die al conditie training hebben gehad. anders wordt het denk ik heel erg lastig in de VII...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:
ik weet niet hoeveel geld je hebt maar redelijk/redelijk pm trainees van 17 zijn begin seizoen makkelijk 600-700k. ik zal eerst beginnen met trainees zonder bijstats(tenzij je genoeg geld hebt).
18 jarige redelijk pm/zwak passen zijn betaalbaar begin seizoen.

het probleem van pm trainees is dat ze geen of weinig conditie hebben en je dus compleet overlopen wordt (en de 2e helft nog meer). misschien kan je dus kijken voor je a-team om trainees te nemen die al conditie training hebben gehad. anders wordt het denk ik heel erg lastig in de VII...
Ja denk dat ik maar 2 formidabele defs verkoop en daarvan 3 uitstekend/redelijk PM probeer te halen deze week. Dan kan ik nog conditie trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je kan jonkies in je b-team zetten en al wat oudere in je a-team met hoger pm en conditie. bv 19 jarige uitstekend pm uitstekend conditie(die zijn ook niet zo heel erg duur denk ik). dan lukt het nog wel om een fatsoenlijk middenveld te halen. in de VII worden tegenwoordig ook al best hoge ratings gehaald namelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Effe weer spammen zodat iedereen de kans krijgt te stemmen :)

Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=105407&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nee gestemd. het is een HOOP werk(wie wilt dat gaan doen dan) en de toegevoegde waarde is mijns inziens laag. We hebben al een mooie site waar vanalles op staat. Ik denk niet dat er dan ineens allerlei mensen wel gaan komen ofzo.

Ik ben in principe wel voor, maar als je kijkt naar wat voor werk het is en welk rendement het opleverd zeg ik nee. het moet wel nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:02:
Ik heb nee gestemd. het is een HOOP werk(wie wilt dat gaan doen dan) en de toegevoegde waarde is mijns inziens laag. We hebben al een mooie site waar vanalles op staat. Ik denk niet dat er dan ineens allerlei mensen wel gaan komen ofzo.

Ik ben in principe wel voor, maar als je kijkt naar wat voor werk het is en welk rendement het opleverd zeg ik nee. het moet wel nut hebben.
Ik hou het dan op ja, maar.. ;)

Waarin ik denk dat ik jou wel kan overtuigen ;)
ps. ik maak het dan samen met de mensen van GoTtrick ...hopelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:21:
[...]

Ik hou het dan op ja, maar.. ;)

Waarin ik denk dat ik jou wel kan overtuigen ;)
ps. ik maak het dan samen met de mensen van GoTtrick ...hopelijk :p
Maar wat wordt de toegevoegde waarde tov GoTtrick dan? Wil je dus een aparte site samen met GoTtrick?

We kunnen dat beter een forum implementeren binnen GoTtrick, de ruimte is er al voor, bv bij GoT forum...

Btw alle links in de You've GoT Mail section staan niet meer op je server...Kun je deze niet even naar mij sturen?

[ Voor 11% gewijzigd door NiMu83 op 20-12-2005 13:32 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:29:
[...]

Maar wat wordt de toegevoegde waarde tov GoTtrick dan? Wil je dus een aparte site samen met GoTtrick?

We kunnen dat beter een forum implementeren binnen GoTtrick, de ruimte is er al voor, bv bij GoT forum...

Btw alle links in de You've GoT Mail section staan niet meer op je server...Kun je deze niet even naar mij sturen?
Bedoeling is dat alles wat we nu hebben dus de GoTtrick site en dit forum in één overzichtelijke site + meer. De GoTtrick site is erg goed alleen zit ik aan een redesign te denken enzo. Ik weet niet precies waar het gehost word en wat de mogelijkheden zijn enzo maarja dan zou die persoon even contact op moeten nemen met mij zodat ik het beter kan uitleggen :)

De YGM zal ik moeten zoeken. Ik vrees dat deze heel erg diep verstopt zit in mijn pc :p Met die nieuwe site wil ik ook YGM onderdelen nieuw level in blazen alleen dan niet wekelijks ofzo maar wanneer het voorkomt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:42:
[...]

Bedoeling is dat alles wat we nu hebben dus de GoTtrick site en dit forum in één overzichtelijke site + meer. De GoTtrick site is erg goed alleen zit ik aan een redesign te denken enzo. Ik weet niet precies waar het gehost word en wat de mogelijkheden zijn enzo maarja dan zou die persoon even contact op moeten nemen met mij zodat ik het beter kan uitleggen :)

De YGM zal ik moeten zoeken. Ik vrees dat deze heel erg diep verstopt zit in mijn pc :p Met die nieuwe site wil ik ook YGM onderdelen nieuw level in blazen alleen dan niet wekelijks ofzo maar wanneer het voorkomt ofzo.
Over welke mogelijkheden praten we dan mbt de hosting?

De namen van de files zijn YGM*.pdf en HI(pre).pdf. Waar een * voor een nummer staat.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:57:
[...]

Over welke mogelijkheden praten we dan mbt de hosting?

De namen van de files zijn YGM*.pdf en HI(pre).pdf. Waar een * voor een nummer staat.
PHP en MYSQL dus denk dat dit al mogelijk is bij de huidige GoTtrick site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat wil je precies toevoegen waardoor er meer mensen naar de site komen dan? ik ben voor hoor, maar ik heb nog geen concrete dingen gehoord dus voorlopig nog tegen ;)

veranderen om het veranderen heeft imo niet zoveel nut(en is een hoop tevergeefs werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Even een vraagje tussendoor, ik ben wat spelers aan het opruimen omdat ze met de nieuwe lijn die mijn club is gaan volgen overbodig zijn geworden. Wat kan ik vragen voor een opa met redelijk ervaring en matig leiderschap? Playerid: 28991621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:18:
wat wil je precies toevoegen waardoor er meer mensen naar de site komen dan? ik ben voor hoor, maar ik heb nog geen concrete dingen gehoord dus voorlopig nog tegen ;)

veranderen om het veranderen heeft imo niet zoveel nut(en is een hoop tevergeefs werk)
Nee het is veranderen om meer toe tevoegen maar ook om andere leden van de federatie uit te nodigen op onze site. Er is denk ik meer een wij gevoel bij een eigen federatie site dan 2 losse sites waarin niet echt 100% duidelijk is welke federatie het is.

Het is puur om 1 centraal ontmoetings plek te hebben voor alle leden. Extra features zijn bijvoorbeeld leuke nieuwtjes op de hoofdpagina een goede indeling van informatie zoals links, sticky topics met informatie , ect , ect. Ongeveer: http://www.new-roots.com/ maar dan anders :)

De Federatie Rotterdam heeft een mooie. curently offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zag net voor het eerst dat er bij de bot teams nu vermeld staat dat ze daadwerkelijk botteams zijn. Mijn eerste bekerduel is tegen een bot team dus. :) --> Regina's Men (213229)
Team heeft alleen wel 42 spelers...en wat voor ratings zal zo'n bot team halen eigenlijk? Ga er zowiezo geen counter tegen spelen, dat schiet niet op natuurlijk. :P

Als je bij zo'n ploeg nu bij de laatste WO naar de opstelling kijkt staat er wel een opstelling, kan je het toch een beetje inschatten! :)

[ Voor 54% gewijzigd door -TheNose- op 20-12-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:01:
Even een vraagje tussendoor, ik ben wat spelers aan het opruimen omdat ze met de nieuwe lijn die mijn club is gaan volgen overbodig zijn geworden. Wat kan ik vragen voor een opa met redelijk ervaring en matig leiderschap? Playerid: 28991621
dat ligt een zijn skills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Skills wil ik het nu niet direkt noemen, maareh redelijk pos redelijk pas, dus meer iets voor het B-team als toekomstig coach dus... ;) Maar voor toekomstig coaches wordt nog weleens een leuk bedrag neergelegd dus denk ik vraag het effe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwoa.. als ie nou goed ls had misschien, maar matig... ik zou er niet iets extra's voor over hebben persoonlijk. er zijn lijkt me genoeg opa's met goed exp en matig ls die gaan er ook niet voor astronomische bedragen uit :)

msch dat je 10% meer vangt ofzo, maareuh.. don't be buying that porsche quite yet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:31:
mwoa.. als ie nou goed ls had misschien, maar matig... ik zou er niet iets extra's voor over hebben persoonlijk. er zijn lijkt me genoeg opa's met goed exp en matig ls die gaan er ook niet voor astronomische bedragen uit :)

msch dat je 10% meer vangt ofzo, maareuh.. don't be buying that porsche quite yet :)
Tsja hij is overbodig dus elke euro is meegenomen...wat voor bedrag zal ik hem listen?

En nog een vraag, omdat ik counter ga spelen heb ik een goede SH-er nodig. Tevens is mijn stadion aan uitbreiding toe aangezien nu elke thuiswedstrijd uitverkocht is en ik dus inkomsten misloop nu.
Grote vraag is nu, wat zal ik eerst doen? Heb een leuke keeper met sh voor 500k gezien loopt vanavond af en mijn stadion uitbreiden kost 432k...heb maar 500k dus wat te doen? Help! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door -TheNose- op 20-12-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een opa met redelijk pm en redelijk passen en redelijk ervaring. nou als je 50k vangt mag je de vlag uithangen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:20:
een opa met redelijk pm en redelijk passen en redelijk ervaring. nou als je 50k vangt mag je de vlag uithangen denk ik :)
Toch weer 50k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

oke oke, ik ga midds trainen. :'(

ik kan 2 formidabele defs verkopen en 2 uitstekende. Ik hou dan 2uitmuntende 2formidabele voor mezelf.

Dan heb ik 2x 600k + 2x200k =1,6miljoen om te investeren in nieuwe jonge midds.
Wat kan ik dan het beste halen voor de 7e? ik ga voor straks 18jarige omdat die veel cheaper zijn dan 17.
Misschien moet ik me vleugels ook verkopen en daar goedkope wingers voor halen zodat ik daar ook nog die 50% winst pak........???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:19:
oke oke, ik ga midds trainen. :'(

ik kan 2 formidabele defs verkopen en 2 uitstekende. Ik hou dan 2uitmuntende 2formidabele voor mezelf.

Dan heb ik 2x 600k + 2x200k =1,6miljoen om te investeren in nieuwe jonge midds.
Wat kan ik dan het beste halen voor de 7e? ik ga voor straks 18jarige omdat die veel cheaper zijn dan 17.
Misschien moet ik me vleugels ook verkopen en daar goedkope wingers voor halen zodat ik daar ook nog die 50% winst pak........???
In je friendly zou je op de vleugel jonge redelijke middenvelders kunnen zetten (maakt toch geen reet uit of je die wint) en die zijn niet duur, voor je competitie zou ik het even aankijken, een goede vleugelspeler met ook wat pm en conditie gaat je je volledige budget kosten namelijk ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:34:
[...]

Tsja hij is overbodig dus elke euro is meegenomen...wat voor bedrag zal ik hem listen?

En nog een vraag, omdat ik counter ga spelen heb ik een goede SH-er nodig. Tevens is mijn stadion aan uitbreiding toe aangezien nu elke thuiswedstrijd uitverkocht is en ik dus inkomsten misloop nu.
Grote vraag is nu, wat zal ik eerst doen? Heb een leuke keeper met sh voor 500k gezien loopt vanavond af en mijn stadion uitbreiden kost 432k...heb maar 500k dus wat te doen? Help! ;)
Aan het begin van het stadion heb je altijd wat minder bezoekers. Ik weet niet hoe vaak je stadion al vol zat, maar waarschijnlijk kan dat nog wel een paar weken wachten (uitbreiding gaat rond de 1 mln kosten). Bij mij zat het stadion pas de laatste twee weken van het vorig seizoen vol en ik verwacht nu de eerste paar weken ook geen volle bak. Bij mij wordt het uitgebreid als de eerste of tweede trainee weg gaat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij jullie je rank op rembrandt hetzelfde als je rank op hattrick? Of hoeft dat niet?
Bij mij zijn ze verschillend, en Alltid heeft nog geen resultaten voor de lagere divisies, dus ik ga de poule die rembrandt aangeeft nog maar niet al te veel analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:37:
Is bij jullie je rank op rembrandt hetzelfde als je rank op hattrick? Of hoeft dat niet?
Bij mij zijn ze verschillend, en Alltid heeft nog geen resultaten voor de lagere divisies, dus ik ga de poule die rembrandt aangeeft nog maar niet al te veel analyseren.
Bij mij is het ook verschillend en ik vraag me hetzelfde af. Ik heb al wel zitten kijken wat voor teams het nu zouden zijn en ik moet van alledrie de nieuwe teams kunnen winnen als het wel zou kloppen (ik weet natuurlijk niet wat voor budget ze hebben voor nieuwe inkopen ;))

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ja ik wil de midds de komende week nog kopen zodat ik ze nog 2 weken op conditie kan trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:37:
Die zijn niet hetzelfde omdat bij je rank op hattrick de WO's niet zijn meegeteld en op rembrandt en alttid zijn ze dat wel. Dit komt omdat voor hattrick het gewoon betekent hoeveelste van nederland je bent (en je bent zowiezo beter dan een WO ;)) en voor rembrandt moeten ze wel meetellen, omdat ze wel gewoon promoveren en degraderen.
-CKY2K- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:09:
[...]

Skills wil ik het nu niet direkt noemen, maareh redelijk pos redelijk pas, dus meer iets voor het B-team als toekomstig coach dus... ;) Maar voor toekomstig coaches wordt nog weleens een leuk bedrag neergelegd dus denk ik vraag het effe...
Ik heb 2 weken geleden een goed ervaring/matig matig ervaring/goed leiderschap speler van 30 gekocht met redelijk positiespel voor 6k, dus ik betwijfel of dat redelijk passen en 1 level ervaring 44k extra waard is. Zeker aangezien die van mij goed leiderschap heeft

[ Voor 41% gewijzigd door Coca-Cola op 20-12-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat vinden jullie van de Masters Cup? Op zich wel geinig, het is weer eens wat anders. Alleen jammer dat de meeste teams nooit zo ver zullen komen.

Een wekelijkse internationale cup voor supporters lijkt me ook wel wat, is er hier niemand met wat connecties ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha t is te hopen :>

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen we niet eens tegen een andere federatie oefenwestrijden spelen
dus dat elk team van onze federatie en ander team uitdaagt van die andere federatie en dat dan masaal
zoiets als die belgië-Nederland meeting

kijke wie de beste federatie is :Y) :7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:48:
[...]

Die zijn niet hetzelfde omdat bij je rank op hattrick de WO's niet zijn meegeteld en op rembrandt en alttid zijn ze dat wel. Dit komt omdat voor hattrick het gewoon betekent hoeveelste van nederland je bent (en je bent zowiezo beter dan een WO ;)) en voor rembrandt moeten ze wel meetellen, omdat ze wel gewoon promoveren en degraderen.

[...]

Ik heb 2 weken geleden een goed ervaring/matig matig ervaring/goed leiderschap speler van 30 gekocht met redelijk positiespel voor 6k, dus ik betwijfel of dat redelijk passen en 1 level ervaring 44k extra waard is. Zeker aangezien die van mij goed leiderschap heeft
Zit jij altijd op de meest achterlijke tijden achter die transferlist? Komt altijd met enorm lage bedragen langs als het op kopen van spelers aankomt! :P

Heb die opa trouwens voor 30k gelist, misschien hapt er iemand? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 20-12-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

H2opoloër schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:26:
kunnen we niet eens tegen een andere federatie oefenwestrijden spelen
dus dat elk team van onze federatie en ander team uitdaagt van die andere federatie en dat dan masaal
zoiets als die belgië-Nederland meeting

kijke wie de beste federatie is :Y) :7
Dat is ook wel leuk ja. Wel in het tussenseizoen zodat iedereen met zijn a-team kan spelen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat we wat te laat zijn voor dit seizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:17:
[...]

Toen ik inlogde keek ik bij je geschiedenis en zag ik dat je hem al had :) Helaas door cursus geen mogelijkheid gehad om in te loggen en het je al te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei! En er is inmiddels op mijn opa geboden...30k is alweer beter dan niets! ;) FC Railrunner is toch Lameeuw? Die heeft geboden namelijk... :)

[ Voor 29% gewijzigd door -TheNose- op 20-12-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:51:
Effe weer spammen zodat iedereen de kans krijgt te stemmen :)

Ja
Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Tegen, simpelweg omdat ik vaak op GoT hang, tegenwoordig het meeste op dit stuk, maar voor werkgerelateerde zaken (storingen e.d.) hang ik hier ook wel eens rond. Alles op gottrick betekent voor mij waarschijnlijk dat ik voornamelijk overdag iets minder actief zal zijn, mede omdat het er meer uitziet als een "game-site" dan het GoT forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, 20-jarige wonderbaarlijke, kopstoten uitdelende trainee van het veld geschopt in een friendly. Ligt er nu 3 weken af :( Ik hoop dat ik die gast in vorm kan houden voor de eerstvolgende belangrijke wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:29:
Woei! En er is inmiddels op mijn opa geboden...30k is alweer beter dan niets! ;) FC Railrunner is toch Lameeuw? Die heeft geboden namelijk... :)
duidelijk geval van cheaten ;-)

@flipmode: ik zal dan als ik jou was 3 19 jarigen halen met uitstekend pm(of 18 jarigen als je dat kan betalen) en minimaal redelijk conditie(ik gok 300k per stuk ofzo) voor in je a-team. die train je nu nog even op naar uitstekend conditie in het tussenseizoen(conditie kost geld dus beter train je het dan het te kopen)

heb je en trainees en een goed fatsoenlijk middenveld ;)

bovendien wat moet je met 4 verdedigers in je a-team? hou 2 uitmuntende en verkoop de rest gewoon. haal je er nog 1 opa met goed verdedigen en ervaring voor terug. je gaat toch 3-5-2 spelen als pm trainer dus dan zit er constant een dure, relatief jonge speler (en dus relatief meer geld waard) op de bank. lijkt me niet slim. verpatsen en trainees ervoor halen. je kan beter zorgen dat je trainees goed zijn dan je reserves :)

dan heb je én een leuke verdeding én een leuk middenveld. kijk zo wordt het al wat. wellicht hou je nog wat centen over en koop je 2 leuke spitsen.

in je b-team boeit het allemaal niet die hoef je toch niet te winnen. dus daar kan je inzetten wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
we hebben nu toch 2x een halve trainingsessie of niet....? dacht altijd dat het 1 was.... :X
tja speel het spel wel maar de activiteit is beetje gedaald, maar ja het superblad You've Got Mail is dan ook niet meer levend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze week hebben we nog volle training. de week erop alleen 1 friendly en dus slechts 1 wedstrijd. de week daarop is de eerste beker wedstrijd en dus ook een halve trainingsweek. daarna begint de compo weer.

dus niet nu al gaan conditietrainen :)

@deftrainers/spitsentrainers: trainen jullie ook conditie in het tussenseizoen? het haalt namelijk de tsi van je spelers flink omhoog(en dus hun waarde).

pm en wing trainers moeten uiteraard wel...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
nee die had ik al door, maar goed denk dat ik idd maar is 2x conditie doe....sommige kunnen het gebruiken heel misschien 1 week positie aangezien ik een leuke trainee heb die ver kan komen....maar goed we kijken wel.

is er trouwens al weer is gesproken over een comeback van de YGM? Damien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:55:
deze week hebben we nog volle training. de week erop alleen 1 friendly en dus slechts 1 wedstrijd. de week daarop is de eerste beker wedstrijd en dus ook een halve trainingsweek. daarna begint de compo weer.

@deftrainers/spitsentrainers: trainen jullie ook conditie in het tussenseizoen? het haalt namelijk de tsi van je spelers flink omhoog(en dus hun waarde).

Ik niet, zit nog te dubben om volgende week 5-5-0 met openingen maken of 2-5-3 met passen te trainen en zo mijn trainees mogelijk een skill te laten stijgen. Andere optie is "gewoon" 5-3-2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik speel gewoon 5-3-2 de komende weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

-CKY2K- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:29:
*hap*

zie je postbus :p Ik zoek nog 1 of 2 opa's voor volgend seizoen ivm kans op blessures en wel een redelijke backup willen hebben :p Zodra ik mijn keepers (of iig 2) een beetje op niveau heb en verkocht heb dan ga ik op zoek naar jonger materiaal en overstappen naar PM trainen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:46:
[...]

duidelijk geval van cheaten ;-)
hmmm, heb ik met mijn vorige team niet eens een midje bij jou weggehaald ?? Niet zeuren dus :p dit soort fora zijn juist de mogelijkheid om interessante spelers binnen te trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:40:
[...]

*hap*

zie je postbus :p Ik zoek nog 1 of 2 opa's voor volgend seizoen ivm kans op blessures en wel een redelijke backup willen hebben :p Zodra ik mijn keepers (of iig 2) een beetje op niveau heb en verkocht heb dan ga ik op zoek naar jonger materiaal en overstappen naar PM trainen ;)
Als het toch om reservespelers gaat zou ik eerder je geld bewaren en een reservespeler kopen op het moment dat je die nodig hebt. Zeker bij oudere spelers die ineens kunnen dalen in skills lijkt me dat handiger.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:40:
[...]

Als het toch om reservespelers gaat zou ik eerder je geld bewaren en een reservespeler kopen op het moment dat je die nodig hebt. Zeker bij oudere spelers die ineens kunnen dalen in skills lijkt me dat handiger.
De kans is zeer groot dat de betreffende speler in het eerste team komt, en alstie zakt in een skill kan die nog altijd voor het tweede team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zit te twijfelen om een heleboel doktoren aan te nemen om mijn +3 trainee nog aan het trainen te krijgen. Supportersmood kan dalen, maar dat boeit weinig nu, die wordt toch gereset over een tijdje. De grote hamvraag is of het nut heeft om er bijvoorbeeld 50 aan te nemen :?

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 20-12-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 10:06

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

WTF is er in godsnaam aan de hand met mijn spitsen? mijn 2 beste spitsen zijn afgelopen zondag en die zondag daarvoor geblesseerd geraakt, allebei voor 3 weken (de eerste spits heeft er dus al een week opzitten). Nu speel ik in Northern-Ireland een oefenpotje en ja hoor... spits nummer 3 geblesseerd. gelukkig kan die voorlopig nog doorspelen, maar voor hetzelfde geld wordt-ie strax nog een keer geschoffeld en ligt hij er ook voor 3 weken uit :(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tommilio schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:58:
is er trouwens al weer is gesproken over een comeback van de YGM? Damien :/
Yep andere vorm enzo maar heb hulp nodig van de huidige website makers van gottrick. Hopelijk willen hun mij helpen :) Althans wil hun niet voor de voeten stoten aangezien ze prachtig werk hebben geleverd enzo :) Wil juist nieuwe dingen en mooiere dingen om de Fed gezelliger en qualitatief hoger te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen wat zijn ook alweer belangrijke skills voor een aanvallende winger? Ik ga er 1 halen met bovennatuurlijk SH (als die bestaan) en dan de verdere skills max goed of zo, meer geld is er nog even niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 08:08:
Mensen wat zijn ook alweer belangrijke skills voor een aanvallende winger? Ik ga er 1 halen met bovennatuurlijk SH (als die bestaan) en dan de verdere skills max goed of zo, meer geld is er nog even niet. ;)
Voor een aanvallende winger in volgorde van belangerijkheid:
Wing
PM + Conditie
Passen
Verdedigen (gebruik je dus bijna niet meer)

Dat passen en pm kan je eventueel omdraaien als je de bijdrage aan de aanval belangerijker vind dan aan het middenveld (voor een winger maakt het niet uit of hij aanvallend/normaal/verdedigend staat voor zijn bijdrage aan het middenveld)

Overigens zit ik meestal rond deze tijd op de transfermarkt, want dan is het lekker rustig ;). Er is weinig aanbod, maar nog minder vraag. Het duurt dan overigens wel wat langer voor je een passende speler vind, maar je betaald meestal een stuk minder dan 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ole, wordt er weer een trainee afgeschopt dit keer door een stelletje russen! :( Er stond dat hij na zo te zijn aangepakt niet verder kon, dus hoop op +1 of zo...de doktoren heb ik toch nog in dienst dus dan is hij volgende week weer speelklaar. Ik ging vandaag al voor een extra trainee shoppen, maar dat worden er dus misschien twee! :(
Bijdrage aan het middenveld is voor een counterploegie niet belangrijk dus wing en passen wordt het dan... :P

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 21-12-2005 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hmm lees net op hattrick dat er een hele berg aan MatchEngine changes komen en dat zijn voornamelijk dingen die invloed hebben op de verdediging. Als ik het zo lees, worden de verdedigerstrainers er in ieder geval niet slechter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:55:

Wordt gewoon 5-3-2, dus geen conditietraining. Het is idd. waar dat je een hoop meer geld kan krijgen als je TSI d.m.v. je conditie behoorlijk stijgt. Maar wil dit seizoen gaan voor promotie en daarbij heeft conditietraining geen zin voor het presteren van m'n team. Ook probeer ik met vorm een voorsprong te krijgen op de rest van m'n competitiegenoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik denk dat ik volgend tussenseizoen 2 weekjes conditie doe om de tsi op te krikken van de verdedigers die er het seizoen daarna voor een groot deel uitgaan. :P

@ Veranderingen matchengine: Heel schokkend is het niet, verdediging wordt wel weer ietsjes belangrijker gemaakt lijkt het, maar erg veel is het niet. Mijn verdedigingsratings zullen wel aardig gaan stijgen denk ik! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Toch zitten er wel wat belangerijke veranderingen bij. Zeker het feit dat een centrale speler echt centraal speelt en dus niet maar aan 1 kant van de ratings meetelt (de rechter centrale verdediger droeg altijd meer bij aan die vleugel verdedigen en vice versa) en dat geldt ook voor herpositioneringen. Dat maakte vroeger zeker wel uit. Als jij je vleugel speler herpositioneerde naar een centrale verdediger dan stond hij eigenlijk toch aan die kant ipv echt in het midden.

En het feit dat middenvelders minder bijdragen aan de verdedigingsratings zal ons ook geen windeieren leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:52:
Toch zitten er wel wat belangerijke veranderingen bij. Zeker het feit dat een centrale speler echt centraal speelt en dus niet maar aan 1 kant van de ratings meetelt (de rechter centrale verdediger droeg altijd meer bij aan die vleugel verdedigen en vice versa) en dat geldt ook voor herpositioneringen. Dat maakte vroeger zeker wel uit. Als jij je vleugel speler herpositioneerde naar een centrale verdediger dan stond hij eigenlijk toch aan die kant ipv echt in het midden.

En het feit dat middenvelders minder bijdragen aan de verdedigingsratings zal ons ook geen windeieren leggen ;)
Kan ik toch een iets slechtere spits aankopen om die counters af te maken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:45:
[...]

Kan ik toch een iets slechtere spits aankopen om die counters af te maken! :P
Ze dragen minder bij aan de vleugelverdediging, maar wel iets meer aan de centraleverdediging. Dus het wordt voor de o.a. klassieke 5-3-2 teams misschien wat moeilijker om hoge vleugelverdedigings ratings te halen. Dus je kan dan als 5-3-2 counter team beter met 2 FTW's en 2 aanvallende vleugelspelers spelen. Dan heb je 2 aanvalsratings die beter zijn dan hun verdediging. En aangezien de verdeling ongeveer 25-40-25-10 is (25 aanvallen over de L en de R vleugen, 40% door het midden en 10% spelhervatingen) heb je daar misschien meer aan dan alleen een sterke centrale aanval!

-Edit-

2. De bijdrage aan de vleugelverdediging gaat van alle centrale middenvelders met 30% naar beneden, behalve voor centrale middenvelders die "Naar de vleugel" spelen - die zien hun bijdrage ongewijzigd. Dit komt boven op de wijzigingen als gevolg van de "gecentreerde" centrale middenvelders en centrale verdedigers, zoals genoemd onder punt 1.

3. De bijdrage van centrale middenvelders aan de centrale verdediging gaat 10% omhoog.

[ Voor 23% gewijzigd door Coca-Cola op 21-12-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik moet zowiezo eerst spitsen kopen die zijn nu erg brak. Ik ga uiteraard 5-3-2 spelen met twee aanvallende vleugels...zie wel waar het schip strand! ;)

Pfff is iedereen gewoon aan het werk of zo? Saai vandaag hier! :P

[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 21-12-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:10:
Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/9271/bier2is.gif

In het geval van WE WANT MORE:

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/7772/mus5ab.gif

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:10:
Ik moet zowiezo eerst spitsen kopen die zijn nu erg brak. Ik ga uiteraard 5-3-2 spelen met twee aanvallende vleugels...zie wel waar het schip strand! ;)

tsja ik was er niet hé? :P druk druk druk....

reserve keeper gekocht. 7.85 keeperstool

Valentino Grillo
TSI = 4 130, 28 jaar, redelijk in vorm
Heeft goed ervaring en is een slecht leider
Keepen: goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt goed, vanavond nog maar eens bekijken en dan zien wat ik nog nodig heb voor volgend seizoen. Btw ik heb 3 trainees transfer listed, ik denk dat hier wel mensen zijn die mijn vraagje kunnen beantwoorden.
Er gaan nu nl. 3 trainees uit van 21 jr. Momenteel wordt er niet veel gekocht dus zal ik er minder voor vangen...Maar als ik nu wacht worden ze alledrie 22jr. Is het verschil tussen 21 en 22 groot (wat men ervoor betaald) of is dit te verwaarlozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de markt is nu heel erg slecht dus ze zijn denk ik begin volgend seizoen meer waard en 21 of 22 maakt ook niet echt uit. getrained worden ze toch niet meer. ze zijn al te oud(tenzij ze een heel hoog niveau hebben wereldklasse/bovennatuurlijk+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Psies, gewoon volgend seizoen listen, 21-22 maakt kwa prijs niet uit.
Btw wat worden er nog rare bedragen geboden op hoog goed verdedigers...ruim een uur voor de deadline al op 200k? Gaat nergens over... :(
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.