ontsla dan maar, effe kijken. 1 dokter? Keeperstrainer en econoom.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 21:20 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 21:20 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Keeperstrainers: 1Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:18:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 2
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 2
Woordvoerders 2 omdat als je verlies draait zij het een beetje binnen de perken houden.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
/▌
Je speelt normaal geen friendlies?Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:28:
zal eens proberen om n friendly te regelen dan
Verwijderd
Lees dit eens door -> http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.htmlVerwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:28:
zal eens proberen om n friendly te regelen dan
/▌
daar wees ik ook al opMarzman schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:33:
[...]
Lees dit eens door -> http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html
[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 18-12-2005 21:35 ]
Verwijderd
Ja gelezen en deed net wat dingen die daar stonden, heb net n italiaanse club uitgedaagd voor woensdag en wat personeel op laten vliegen.Marzman schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:33:
[...]
Lees dit eens door -> http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html
Ok, jij was eerder, ik zie hetlameeuw schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:34:
[...]
daar wees ik ook al opalleen geeft jij de directe link naar de pagina die ik bedoelde
/▌
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 21:44 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Marzman op 18-12-2005 21:50 ]
/▌
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Dat wordt voor mij ook een vraag. Er gaan volgend seizoen waarschijnlijk 4 wereldklasse middenvelders weg. Er komt wel veel geld vrij voor versterking, maar mijn middenveld zal flink terugzakken.Pewwy schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:52:
Yeah, 2e
Kijken wat komend seizoen gaat brengen. Ik heb weinig geld voor versterking op het moment, dus hopen op weinig aankopen van de concurrentie.
/▌
[ Voor 4% gewijzigd door lameeuw op 18-12-2005 21:59 ]
Ik sta 2e in VI.463. Maar het zijn allemaal spelers die ik drie of vier seizoenen geleden gekocht heb en zelf heb opgetraind. Daar zit ook voor jou het grote geld, alleen kan je ze misschien minder lang doortrainen doordat je oudere trainees moet kopen of het geld eerder nodig hebt.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:57:
zow dan zit je cker erg hoog in de competitie?
/▌
Verwijderd
Verwijderd
promotie naar de V18-12-2005 Directe promotie!
Nog 7 minuten te spelen, 3-1 achter...
3-2 Gabriel Lewborg (83)
3-3 Jens Klaffke (84)
3-4 Carlos Bollar (85)
3-5 Jens Klaffke (86)
eindstand: 3-5
Hierdoor pakken de moslims 3pt en komen ze op 35pt totaal. De directe promotiegrens is +33, en laat ETSV er nou +35 hebben. Verdere uitleg is niet nodig.
Is ETSV er blij mee? Op deze manier wel!
(het leuke is: ETSV speelde "speel het rustig" ivm degradatie/promotie-wedstrijd).
Ik pak er nog eentje :y)
(glas melk)
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Verwijderd
Viggo Heming van FC Popie Jopie is topscoorder geworden, dus ik snap niet waarom dat bericht van Pedro Jiménez van Vamanos gisteren in het berichtenoverzicht van de competitie is gekomen.18-12-2005 om 21:57 Aan Viggo Heming van FC Popie Jopie is dit seizoen de trofee voor topscorer van de competitie uitgereikt. "Een mooi steuntje in de rug bij de contractbesprekingen," glunderde de gelauwerde.
17-12-2005 om 16:17 Pedro Jiménez van Vamanos is topscorer van de competitie geworden. "Mijn dank gaat uit naar iedereen bij de club met een goeie voorzet in de benen," was het bescheiden commentaar van de sterspeler.
/▌
[ Voor 32% gewijzigd door -TheNose- op 18-12-2005 22:31 ]
Verwijderd
Hij is in de competitie van z'n vorige club topscorer geworden (XI.478)Marzman schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:29:
Wel vaag dit:
[...]
Viggo Heming van FC Popie Jopie is topscoorder geworden, dus ik snap niet waarom dat bericht van Pedro Jiménez van Vamanos gisteren in het berichtenoverzicht van de competitie is gekomen.
Ok, dat verklaart inderdaad het berichtVerwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:32:
[...]
Hij is in de competitie van z'n vorige club topscorer geworden (XI.478)
Dat wordt blijkbaar gemeld in z'n huidige competitie...lijkt me handiger om het te melden in de competitie waar 'ie topscorer is geworden.
/▌
Verwijderd
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik heb nog wel wat leuks nodig jaDamien2004 schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:19:
Drama ten top, veel beter, rode kaart, blessure en 2-0 verliezen....![]()
Binnenkort alles te koop! Ben het helemaal zat!
*** seizoen! 33 punten en niet promoveren! 3x nu al 3de
Verwijderd
Thanks for sharing that with us....Trigalti schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:25:
Dis tog gewoon net zoiets als OSM![]()
niks voor mij die voetbalmanage-spellen..
Ik schiet liever goals in fifa 2006
Idd, ga effe lekker in een ander topic je aantal posts opkrikken voor huiskamer acces (of is dat tegenwoordig niet meer?)
[ Voor 12% gewijzigd door Royz op 19-12-2005 09:57 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Die rang matched ook helemaal niet met die van Rembrandt! 10643 en op Rembrandt 11222 arg...Mils schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:02:
19-12-2005 Competitiestand
Op je teampagina staat nu nieuwe informatie, getiteld 'competitiestand'. Alle teams met een eigenaar zijn binnen hun land gerangschikt op basis van de overall-stand in alle competities. Landskampioen Milsbeek is op dit moment dus de eerste in de Nederlandse competitiestand. Eibergse Boys, dat degradeert uit de Eredivisie, staat achtste. Travel FC, de beste uit divisie II, staat nu negende, enzovoorts. Deze ficitieve ranglijst wordt elke week geactualiseerd. Meer over de competitiestand kun je lezen in het achtergrondverhaal over de structuurherziening komend voorjaar. De competiestand is niet de bekerrangschikking.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ik zou naar een geldschieter zoeken van buiten de club, of misschien je stadion verkopen aan de gemeente?Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:05:
Gister heerlijk laatste duelletje gespeeld. Opnieuw 3e plek in III. 3 punten achter de kampioen. Best verdienstelijk.
brilliant (hoog) middenveld en dat zonder me beste inner van mythical + een aantal weken. Dus volgende keer zit er worldclass (low) er wel in![]()
Opnieuw een seizoen met groei op alle fronten, supporters blijven komen, spelers stijgen. alleen moet wel oppassen met geld nu. Heb al 1 van de duurste selecties van Nederland (bij de duurste 100) even kijken of we dat creatief kunnen oplossen.
Verwijderd
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Mils op 19-12-2005 12:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hulde! Dit is nou echt iets om te volgenMils schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:20:
Hattrick Masters
Eindelijk. Echt een super toevoeging voor ht
19-12-2005 Hattrick Masters
Dit is de aankondiging van een nieuwe internationale competitie voor de topclubs: de Hattrick Masters. Eindelijk komen we erachter wie nu echt de beste Hattrick-manager is!
Het nieuwe toernooi heeft in meer of mindere mate zijn invloed op bijna alle clubs, dus lees goed wat de veranderingen inhouden. Meer informatie bij Achtergronden en/of op de Hattrick Masters-pagina.
De Hattrick Masters is uitsluitend bedoeld voor echte winnaars. Van elk land mogen alleen de kampioen van de hoogste divisie én de nationale bekerhouder meedoen. Een club die de dubbel binnenhaalt, zal optreden als enige vertegenwoordiger van zijn land.
Als die zware teams rechtstreeks promoveren krijg je er wel een naar verhouding zwakker team bij. Eentje van de 7e 8e plaats uit de V. Bij prom/deg krijg je een 5e/6e plaats uit de V. Dus die zijn meestal sterker.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:12:
het klopt volgens mij wel. mijn ranking komt overeen met die van de rembrandtsite. het probleem is dat de kampioenen in mijn compo vet goed zijn en dus in een zware V komen en dus een zware V degradant komt naar ons toe.
promoveren schuiven we even door naar 2009 denk ik... pfff als ajax kampioen wordt komt er dus weer een heel zwaar team bij. kan je nu al vanuit gaan. nouja.. het is niet anders. de VII teams zijn geen cent waard qua ratings dus plekje 4 here we come again!
[ Voor 13% gewijzigd door Quintus op 19-12-2005 13:24 ]
Unknown
Unknown
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Spypiet op 19-12-2005 15:34 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 15:42 ]
Zowel op alltid hattrick als op rembrandt kom ik nu in dezelfde divisie terecht. Ik neem dus aan dat dat wel zal kloppen, dus je kan ook die ander proberen, die is razend snel.
Verwijderd
ik wil statistieken zienCoca-Cola schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:44:
[...]
Zowel op alltid hattrick als op rembrandt kom ik nu in dezelfde divisie terecht. Ik neem dus aan dat dat wel zal kloppen, dus je kan ook die ander proberen, die is razend snel.
Ik kom in de VII.777 en moet daar volgens mij wel weer kunnen promoveren, wel als 2e denk ik. Er zitten in ieder geval geen WO's meer in, dus dat scheelt al. Ik ben alleen bang dat ik wel wat vaker 4-4-2 moet gaan spelen, want zonder een stuk beter mids red ik het niet met 5-3-2
Mijn rank klopt niet op Rembrandt, dus ik denk dat de update nog niet helemaal klaar is.lameeuw schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:05:
Als rembrandt.net klopt dan wordt het zo te zien niet al te moeilijkDe teams die blijven hebben gisteren op 1 na allemaal wel 70 hatstats maximaal gehaald en de mede degradant uit een andere Div X haalt dat zelfs nog niet. Geen WO's zo te zien. Wordt dus met 2 vingers in de welbekende neus promoveren dus
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 19-12-2005 16:18 ]
/▌
Tsja zolang hij geen mega aanvallers heeft kan hij het counteren wel vergeten, dus dan moet hij wel natuurlijk!Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:51:
volgens mij sommigen hier het licht een beetje zien
Verwijderd
afgelopen seizoen was ook een pruts seizoen. we gaan voor plek 2 komend seizoen-CKY2K- schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:19:
[...]
Tsja zolang hij geen mega aanvallers heeft kan hij het counteren wel vergeten, dus dan moet hij wel natuurlijk!Met dat middenveldtrainen van jou presteer je namelijk ook niet super!
![]()
Als je een paar weekjes wacht heb ik een mooiere voor 2.4mill!Pewwy schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:22:
Heb nog wel een defje te koop begin komend seizoenslechts 1.8 miljoen
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
2.4 koop je een wereldklasse def voor ongeveer. zo'n goeie hoef ik nou ook weer niet. zat te denken aan een briljante/uitmuntende met exp. 1.5m ofzo. verder nog een betere spits. dan ben ik er wel ongeveer klaar voor komend seizoen. hopelijk koopt iemand mijn winger. 2.5m is wel erg optimistisch maar 2 is ie toch wel waard. kijken of er iemand hapt-CKY2K- schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:30:
[...]
Als je een paar weekjes wacht heb ik een mooiere voor 2.4mill!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 19:32 ]
Ik ga volgend seizoen ook eens shoppen voor mijn verdediging. Zit ook te denken aan een verdediger van rond de 1,5 en een keeper van 1 mln die nog ff meekunnen. Mijn verdediging is momenteel de slechtste van de hele competitie. Sterker nog, ik heb nog precies dezelfde verdedigers als waar ik in IX mee begonnen ben een paar seizoenen geleden. Alleen Tevlick (en mijn keeper, later bijgekomen als jeugdpull) is/zijn er later bijgekomen, maar Tevlick wordt te oud (binnenkort 34) en heeft dit seizoen weinig gespeeldVerwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:27:
[...]
2.4 koop je een wereldklasse def voor ongeveer. zo'n goeie hoef ik nou ook weer niet. zat te denken aan een briljante wordt een uitmuntende met exp. 1.5m ofzo. verder nog een betere spits. dan ben ik er wel ongeveer klaar voor komend seizoen. hopelijk koopt iemand mijn winger. 2.5m is wel erg optimistisch maar 2 is ie toch wel waard. kijken of er iemand hapt
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 19-12-2005 19:59 ]
/▌
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door lameeuw op 19-12-2005 20:08 ]
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 20:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq