Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.105 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Coca-Cola schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 08:02:
[...]

Waarom koop je ze zo jong? Als je ze toch niet gaat trainen dan heeft dat helemaal geen zin. Je betaald namelijk wel extra voor die leeftijd. Je kan beter 21+ kopen en dan met bv slecht ervaring. die doen het ook nog een stuk beter!
En je moet zeker MOTSEN. Met mots verhoog je je middenveld ratings, maar als gevolg wordt je TS gehalveerd (hoe hoger die is hoe beter je middenveld, dus de wedstrijd hierna zal je een stuk minder middenveld hebben, maar je TS wordt in het tussenseizoen gereset). Met PIC speel je met een minder middenveld, maar stijgt je TS met 33% en haal je dus je volgende wedstrijd een beter middenveld dan normaal.
Waarom zo jong.... geen idee eigenlijk :p ze kwamen aanwaaien met de eerste stormachtige windvlagen gisterenavond en ik dacht ach, laat ik eens bieden... de ene werd niet meer overboden, de andere wel, sterker nog kreeg 3 berichten van een Braziliaan of ik die speler met rust wou laten... en dat moet je bij mij niet doen want dan ga ik doorbieden :p

MOTSen weet ik nog niet, de TS staat al laag: geirriteerd.... nou jah, ik zie wel ff, tis einde seizoen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM +1
Vorm +5/-4
TSI 4550/-900

hopelijk gaat de trainee eruit. had hem al gisteren op de TL gezet omdat ik toch wist dat ie popte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ben niet ontevreden

Verdedigen +2
Vorm +4/-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Vraagje, ik heb een spits die veel beter is als ik hem naar de vleugel zet. Alleen mijn tegenstander heeft 2 zeer goede (4 *) vleugel verdedigers....is het wel verstandig om hem naar de vleugel te zetten? Wat zijn de voor en nadelen eigenlijk als je een spits naar de vleugels zet?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

-CKY2K- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:52:
[...]

Ja krijgt training...ehm hoelang speel je ook alweer hattrick? ;)
Te lang :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:38:
Vraagje, ik heb een spits die veel beter is als ik hem naar de vleugel zet. Alleen mijn tegenstander heeft 2 zeer goede (4 *) vleugel verdedigers....is het wel verstandig om hem naar de vleugel te zetten? Wat zijn de voor en nadelen eigenlijk als je een spits naar de vleugels zet?
dat lijkt maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:38:
Je kijkt toch niet alleen naar de sterren he? Want dan heeft Hein gelijk, dat lijkt alleen maar beter. Maar als 'ie een flinke portie vleugelspel als bijstat heeft, dan kan het echt beter zijn.
Nadeel is dat je centrale aanval flink keldert. Dus als z'n vleugelverdediging beter is dan z'n centrale verdediging, dan zou ik het zeker niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zo het uberhaupt niet doen. vleugelaanval is minder belangrijk dan centrale aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik heb in m'n laatste oefenwedstrijd nog met 4-3 gewonnen door 3 doelpunten over rechts, wat mijn sterke, en zijn zwakke vleugel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan met AIM 3-4-3 winger wtm ook nog over links en rechts scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar dat zou ik toch niet kiezen als de tegenstander zwakke vleugelverdediging heeft. Maar goed, damiens tegenstander had juist sterke vleugelverdediging, dus dan kan je je soieso beter op de centrumaanval concentreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ben nu al meer dan een week gebanned :( Wanneer krijg ik nou een emailtje hierover, want ze zijn er nog steeds mee bezig :? En ik mag geen emailtje sturen om te vragen hoe ver ze zijn :(
zie Outerspace in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een friendly? daag me maar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:30:
iemand nog een friendly? daag me maar uit
Als spitsentrainer in de IX voldoe ik bijna aan je nieuwe ideale friendly profiel, maar ik krijg al een engelsman op bezoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:35:
[...]

Als spitsentrainer in de IX voldoe ik bijna aan je nieuwe ideale friendly profiel, maar ik krijg al een engelsman op bezoek...
_/-\o_

Ik heb ook al een wedstrijd, bovendien vind ik die schoppers van jou iets te hard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een uitnodiging hein :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie denkt dat ik een kans maak in de V||| gekeken naar mijn huidige elftal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Je zou opzich wel kunnen handhaven in de VIII, ik vraag me alleen af wat je traint. Ik zie namenlijk nergens jonge spelers rondlopen :/ En als je niet traint kom je natuurlijk vanzelf weer in de IX terecht O-)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik train verdedigers, maar door een fout met het uitbreiden van mijnstadion kon ik geen trainees kopen :|

Sta het hele seizoen al dik in de schuld. Hoeveel krijg je voor kampioen worden?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Te weinig om goed uit de schulden te kopen. Kijk effe in de op voor de link naar Hattrix. Daar kan je het berekenen (kampioenschap, eventuele topscorer en aantal seizoenskaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

league position 60.000
promotion bonus 40.000
top striker bonus 10.000
season tickets 27.780

total bonus 137.780

Dan zou ik misschien net 200k in de min staan. Dan kan ik nog geen spelers kopen :/

Ik heb wel een mid op de TL staan, maar daar zal wel niet op geboden worden voor dat bedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke TU, m'n basiself zit, op 1 redelijk en 1 uitstekend, allemaal op goed vorm. De laatst gekochte trainee, 17 jaar, is gelijk deze week naar uitstekend verdedigen gegaan, verder heeft ie ook nog matig vleugelspel. Zit er over te denken om em gelijk te verkopen en het geld in uitbreiding van het stadion te stoppen... mijn eigen schatting is dat zo'n speler ongeveer 900K op kan brengen en dat een nieuwe trainee in de eerste week, 17 jaar + goed verdedigen + redelijk passen, ongeveer 600 K kost. Dit zou betekenen dat ik zo'n kleine 300 K kan investeren in het stadion. Maar kan het mis hebben, wie het weet mag het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

In de 1e week gaat een 17 jarig goed/redelijk er dus makkelijk uit voor 1.000.000... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spypiet op 16-12-2005 14:56 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:50:
Heerlijke TU, m'n basiself zit, op 1 redelijk en 1 uitstekend, allemaal op goed vorm. De laatst gekochte trainee, 17 jaar, is gelijk deze week naar uitstekend verdedigen gegaan, verder heeft ie ook nog matig vleugelspel. Zit er over te denken om em gelijk te verkopen en het geld in uitbreiding van het stadion te stoppen... mijn eigen schatting is dat zo'n speler ongeveer 900K op kan brengen en dat een nieuwe trainee in de eerste week, 17 jaar + goed verdedigen + redelijk passen, ongeveer 600 K kost. Dit zou betekenen dat ik zo'n kleine 300 K kan investeren in het stadion. Maar kan het mis hebben, wie het weet mag het zeggen...
jezelf rijk rekenen verhef jij tot kunst? :)

trouwens nu een goeie vorm hebben is heel kut dus imo absoluut geen goeie tu :)
daar heb je niks aan en als zometeen de compo begint is ie weer bagger vooral als je ook nog conditie traint. dus ik heb nu liever giga vormdip en begin seizoen weer stijgende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Quintus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:53:
Is er iemand die vast een bod wil uitbrengen op deze speler? Dan kan ik vast op zoek naar vervanging.
Tis een briljant spits.

Benedikt Sitkin (29513540)
Ok iemand anders heeft inmiddels geboden :)

En ik heb een nieuw kale Wereldklasse spits op de kop getikt voor 2,4 mln.

Mark Bowman [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=17 010, 23 jaar, redelijk vorm
Heeft zwak ervaring en slecht leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos

Zelfs al zwak ervaring en 5,5* max das ook leuk meegenomen.

Koopje dacht ik zo. Gemiddelde lag rond de 2,8 mln

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Outerspace schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:33:
Ben nu al meer dan een week gebanned :( Wanneer krijg ik nou een emailtje hierover, want ze zijn er nog steeds mee bezig :? En ik mag geen emailtje sturen om te vragen hoe ver ze zijn :(
zie Outerspace in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
Meestal 1 of 2 weken. Buurman had het ook. Is nu ook weer recht gezet

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen ik moet aanstaande zondag winnen (of gelijkspelen maar dat kan je niet plannen) en ik wil jullie allemaal verzoeken mee te doen aan de volgende plan de campagne:

Help Damien naar de VI

Nu ben ik ook wel pienter genoeg om zelf wat te verzinnen :) Maar ik vraag me af of ik uberhaubt wel kans maak en wat ik het beste zou kunnen doen :)

Mijn ervaring met dit team is dat als ik AIM speel dat ik niet zo denderen hoog scoor. Over de vleugels weer wel maar mijn tegenstander heeft waarschijnlijk goede vleugel verdedigers.

Zouden jullie je meening willen geven over de kansen die ik heb om te winnen van die gast?

Swanfield United - FC Jojo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:50:
5 tot 6 ton max voor die verdediger. Als je echt geluk hebt 7, maar zeker niet meer. En laat het ff weten als je goed verdedigen redelijk passen ziet voor 6 ton, want ik verwacht niet dat je die voor week 8 voor zo'n bedrag gaat vinden. Ik heb geen idee waar ze voor gingen vorig jaar, maar dat zit volgens mij ongeveer een miljoen hoger in de eerste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:31:
Zouden jullie je meening willen geven over de kansen die ik heb om te winnen van die gast?

Swanfield United - FC Jojo
3-5-2 met vleugelverdedigers en je centrale verdediger niet aanvallen zetten. Daarbij kijken naar hoe hij standaard speelt (veel spelers passen huun opstelling niet aan) en je verdediging zo aanpassen dat hij het best is op de plek waar zijn vleugel het best is.

Eventueel 1 vleugelspeler naar het midden positioneren en een "opa" kopen in je spits om je aanvalsratings op te krikken.

Je kan ook volledig door het midden gaan (alles naar het midden positioneren, behalve je defs). Dat kan hij bijna niet opvangen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:14:
[...]

jezelf rijk rekenen verhef jij tot kunst? :)

trouwens nu een goeie vorm hebben is heel kut dus imo absoluut geen goeie tu :)
daar heb je niks aan en als zometeen de compo begint is ie weer bagger vooral als je ook nog conditie traint. dus ik heb nu liever giga vormdip en begin seizoen weer stijgende lijn.
Ja, idd, ik verwacht namelijk ook dat ik over 6 seizoenen in de eredivisie speel.. :9. De vorm is al het hele seizoen goed maar het is nu nog beter geworden, wat weer handig is omdat ik de laatste wedstrijd tegen een irritant joch moet spelen om misschien nog de 3e plaats. Die wedstrijd wil ik dus zeker winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

promoveer je niet eens? schame on you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sommige teams promoveren gewoon ieder jaar door tot aan divisie VI. Als dat je niet lukt kan je beter stoppen, want dan ben je een waardeloze manager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:43:
Sommige teams promoveren gewoon ieder jaar door tot aan divisie VI. Als dat je niet lukt kan je beter stoppen, want dan ben je een waardeloze manager :P
Dus jij beweert dat de overgrote meerderheid van de hattrick managers beter kan stoppen :) :9. Ow en dat ik dit seizoen niet promoveer ligt aan.. uhm, het is gewoon een strategie! ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:38:
[...]

5 tot 6 ton max voor die verdediger. Als je echt geluk hebt 7, maar zeker niet meer. En laat het ff weten als je goed verdedigen redelijk passen ziet voor 6 ton, want ik verwacht niet dat je die voor week 8 voor zo'n bedrag gaat vinden. Ik heb geen idee waar ze voor gingen vorig jaar, maar dat zit volgens mij ongeveer een miljoen hoger in de eerste weken.
Op dit moment schommelt het rond de 4 ton, en dan krijg je een hoog goed/redelijk verdediger 17 jaar.. heb 4 week geleden een goed/redelijk gekocht voor 355 K. En die is vandaag ook gepopt.. ligt het nu aan mij of liggen we niet helemaal op 1 lijn. Je zegt 5 tot 6 ton voor mijn uitstekend/ redelijk verdediger terwijl je een hoog goed/redelijk verdedigen wilt voor 6 ton op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Ik (A2 United) moet komende zondag thuis tegen de nummer laatst winnen om nog kans te houden om degradatie te voorkomen. Ik sta namelijk 2 punten achter op de nummer 6, die de nummer 3 van de competitie op bezoek krijgt. Normaal gesproken zou hij deze wedstrijd moeten verliezen maar de laatste tijd gebeuren er wel meer rare dingen in hattrick. Als hij gelijk speelt en ik win met 6 doelpunten verschil dan ben ik op doelsaldo "safe".

Ik hoop dat het goed afloopt en dat ik volgend jaar gewoon weer in VI te bewonderen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:37:
[...]

Op dit moment schommelt het rond de 4 ton, en dan krijg je een hoog goed/redelijk verdediger 17 jaar.. heb 4 week geleden een goed/redelijk gekocht voor 355 K. En die is vandaag ook gepopt.. ligt het nu aan mij of liggen we niet helemaal op 1 lijn. Je zegt 5 tot 6 ton voor mijn uitstekend/ redelijk verdediger terwijl je een hoog goed/redelijk verdedigen wilt voor 6 ton op dit moment?
Is dat echt zo duur dan? Ik heb een redelijk redelijk def gekocht van 17 voor 26.000

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:37:
[...]

Je had het over de eerste week van het seizoen. Dan doet goed/redelijk veel meer dan 6 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:31:
[...]

Dus jij beweert dat de overgrote meerderheid van de hattrick managers beter kan stoppen :) :9. Ow en dat ik dit seizoen niet promoveer ligt aan.. uhm, het is gewoon een strategie! ;).
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:05:
[...]

Je had het over de eerste week van het seizoen. Dan doet goed/redelijk veel meer dan 6 ton.
1,5 - 2 miljoen ongeveer denk ik als ie hoog in zijn tsi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Is het eigenlijk zo dat als je een aanvallende coach heb je meestal aanvallers pulled? Ik krijg nl alleen maar spitsen. Een verdediger zou ook wel een keer leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee is toeval hoor :)

mensen koop even mijn spelers aub. heb geld nodig :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 15:55:
nee is toeval hoor :)

mensen koop even mijn spelers aub. heb geld nodig :)
geld heb ik wel..... maar niet zoveel :p Daarbij: iedereen heeft altijd geld nodig, zeker in dit spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

net weer een aankoop gedaan voor de beslissende wedstrijd zondag. Ik sta nog eerste op doelsaldo, maar de nr2 heeft aanstaande zondag een wo en wint dus met 5-0, Ik moet dus zorgen om met 3 doelpunten verschil te winnen en dan ben ik kampioen :). Ik win hoogstwaarschijnlijk wel, maar mijn aanval is een beetje brak (altijd al geweest, mijn beste aanvaller was een 30 jarige redelijk/redelijk met matig ervaring en hij was ook het hele seizoen in rampzalig vorm, dus ja) Maar ik heb net de volgende speler gekocht voor 253000, leek me geen slechte deal, aangezien hij enkele weken geleden nog 4 sterren haalde, en vandaag 3,5 sterren met FTW

Rashid Mustafa Ameen (25586058)
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Misr
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bambatta
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

het wazige is alleen dat hij nog steeds niet aan mijn team is toegevoegd, de transferlijst lijkt een beetje op zijn gat te liggen ofzo, er staat alleen dat het bieden geeindigd is, overigens is dat ook zo bij andere spelers op de transferlijst die in de afgelopen paar uur zijn afgelopen.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

nexus schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 20:25:
net weer een aankoop gedaan voor de beslissende wedstrijd zondag. Ik sta nog eerste op doelsaldo, maar de nr2 heeft aanstaande zondag een wo en wint dus met 5-0, Ik moet dus zorgen om met 3 doelpunten verschil te winnen en dan ben ik kampioen :). Ik win hoogstwaarschijnlijk wel, maar mijn aanval is een beetje brak (altijd al geweest, mijn beste aanvaller was een 30 jarige redelijk/redelijk met matig ervaring en hij was ook het hele seizoen in rampzalig vorm, dus ja) Maar ik heb net de volgende speler gekocht voor 253000, leek me geen slechte deal, aangezien hij enkele weken geleden nog 4 sterren haalde, en vandaag 3,5 sterren met FTW

Rashid Mustafa Ameen (25586058)
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Misr
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bambatta
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

het wazige is alleen dat hij nog steeds niet aan mijn team is toegevoegd, de transferlijst lijkt een beetje op zijn gat te liggen ofzo, er staat alleen dat het bieden geeindigd is, overigens is dat ook zo bij andere spelers op de transferlijst die in de afgelopen paar uur zijn afgelopen.
17-12-2005 om 21:53 (Global)
The execution of completed transfers has been delayed today, with problems starting around 4 PM Hattrick time. The updates are now running, but it might take a few hours to catch up. We are sorry for the inconvenience and the fact that it can sometimes take longer than usual for us to spot a problem like this during the weekends.

duzzz komt nog wel, maar wat vertraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Hmmm 19 jarige redelijk keeper gepulled vandaag...moet ik nog wel 10k voor kunnen krijgen of zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
18j redelijk passen, hij mag op het hockeyveld laten zien hoe goed ie wel niet kan passen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Weer 20 jaar, weer slecht keepen, weer bungee-jumpen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Pull weer zwaar k*t , toch al niet de beste week in mijn hattrick leven. Vrijdag de grootste fout gemaakt , was aan het kijken wat het zou kosten om mijn stadion uittebreiden. En zonder na tedenken geef ik hiervoor accoord. Vandaag een thuis wedstrijd dus dat gaan met supporters kosten en verder sta ik dus nu 350k in de min. Dus heb ik een van mijn jeugd aanvaller op de tl moeten zetten ( 20jr scoren uitmuntend passen goed zie TL :) )

Gvd nu zul je zien dat ik vanavond nog mijn eerste plaats gaan verspillen tegen de nr 2....

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Waarom gaat dat je supps kosten dan? Het oude aantal kan gewoon nog steeds naar binnen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Pewwy schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:19:
Waarom gaat dat je supps kosten dan? Het oude aantal kan gewoon nog steeds naar binnen nu...
echt , dat komt goed uit. Weer wat geleerd op de zondag.....

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

net voor 420 een formidabele vleugelspeler gekocht met zwak/zwak PM passen voor de topper vanavond , zie ik dat ie rood heeft !! wtf. Jammer. Maar leuk voor de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah alweer een bp

vanavond weer even winnen met 3-4-3 opstelling en kijken wat de uitslag wordt.
Dan wordt het spannend naar welke 7e divisie ik kom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Morgen staat het waarschijnlijk op de rembrandt site...ik ben ook wel benieuwd in wat voor VIde ik ga komen. Hopelijk een waarin ik me kan handhaven komend seizoen. Seizoen erna wordt er pas versterking gehaald... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:54:
Morgen staat het waarschijnlijk op de rembrandt site...ik ben ook wel benieuwd in wat voor VIde ik ga komen. Hopelijk een waarin ik me kan handhaven komend seizoen. Seizoen erna wordt er pas versterking gehaald... :)
weet ik, suc6 in 6e khoop dat ik er ook direct naar promoveer, eerst maar mijn briljant middenvelder verkopen en 2 uitmuntend verdedigers halen en dan moet het naar de 6e misschien wel lukken :Y)

btw komt het ook weer op de alltid hattrick site??

en ik hoop op leuke beker tegenstander om de 2e ronde eens te halen :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei 2.1m ontvangen voor mijn geflopte trainee. dacht zelf meer aan 1.7m ofzo. had hem er voor 1.85m op gezet dacht niet dat iemand ging happen. bood ineens iemand er 2.1 op en weg ging ie :)

20 jr uitmuntend pm/goed passen/redelijk wing. handig dus voor meerdere posities en dat maakt hem duurder dan normaal. ben wel tevreden over dat bedrag :)

nu eens kijken wat we ermee gaan doen. ik denk een normale trainee en verder versterking. ga niet een hele dure trainee kopen. daar heb ik er nu al 2 van(samen al rond de 3m waard)

[edit]

ik heb nu een interne coach gemaakt. goed coach matig LS voor 775k. moet ik nu hanbdmatig mijn andere coach ontslaan? hoe werkt dat precies? zometeen mis ik training ofzo :P

[edit2]

mja heb hem gewoon ontslaan :) matig leiderschap is echt relaxed :) nu heeft piccen weer ECHT zin. met een waardeloos LS coach niet zoveel :P kom maar op met die kampioensschaal! :+

[edit3] (ja ik weet hem te vindsen hoor die edit knop :P)

toch maar een neutrale coach genomen. master of none. mijn aanval is niet sterk genoeg voor all offensive en ik kreeg teveel doelpunten tegen. hopelijk is mijn def nu weer een tikkie beter.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
Zow, ff weekendje weg geweest en pull net bij thuiskomst maar weer eens een goede keeper. Deze wel al 20 jaar, maar wel 4020 TSI, dus hoog goed :). Ook mijn formidable verdedigen/redelijk passen van 20 op de TL gezet. Ik hoop weer op 700k ofzo en dan kan ik eindelijk mijn uitmuntende middenvelder halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
Ben wel benieuwd hoe deze fed ervoor staat. Of is het misschien beter om deze fed op te doeken mochten de resultaten te slecht zijn na dit seizoen :P

Poll: Kampioen, gedegradeerd of middeklassertje
Kampioen&promotie
Kampioen&zittenblijven
gedegradeerd
middeklassertje
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=105246&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mils schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:12:
Ben wel benieuwd hoe deze fed ervoor staat. Of is het misschien beter om deze fed op te doeken mochten de resultaten te slecht zijn na dit seizoen :P

Kampioen&promotie
Kampioen&zittenblijven
gedegradeerd
middeklassertje
Tussenstand:
[afbeelding]
Speel nu voor 2e of 3e plek. Middenklassertje dus.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:12:

Kampioen&promotie
Kampioen&zittenblijven
gedegradeerd
middeklassertje
Tussenstand:
[afbeelding]
natuurlijk kampioen en promotie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfff net even gekeken waar ik volgend seizoen uit zou komen als de rankings zo blijven...dan kom ik in een divisie met wel 3 counterploegen! :P Wil juist de enige counterploeg zijn in mijn divisie! Gelukkig maar dat er nog een hoop aan de rankings veranderd na de laatste speeldag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik speel voor plek 2-4 ook middenklassertje, maar nog nooit zo tevreden geweest over een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:18:
Pfff net even gekeken waar ik volgend seizoen uit zou komen als de rankings zo blijven...dan kom ik in een divisie met wel 3 counterploegen! :P Wil juist de enige counterploeg zijn in mijn divisie! Gelukkig maar dat er nog een hoop aan de rankings veranderd na de laatste speeldag...
Counterploegen zijn heerlijk om tegen te counteren, gewoon je middenveld helemaal slopen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel momenteel om het kampioenschap (54604648...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al kampioen, dus speel nu voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:11

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Speel om de tweede plek in divisie XI. Dat is toch ook gewoon promotie? Of heb ik dat mis?

Ik heb in ieder geval aan een puntje genoeg, maar als ik verlies, is het over.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:22:
Me2! Hoop op een beetje grote uitslag...mijn opa spits kan topscorer worden namelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Stadionnetje weer vol (49.5k)

Speel tegen de nummer 1, die eigenlijk alleen een goed middenveld heeft. Mijn vorm is sinds 3 weken helaas alleen maar naar beneden gegaan dus...

Op het moment staat het 1-1, met twee gemiste kansen voor mij :|

Edit: 2-1, en Sinterklaar is terug in het land?! :9
De toeschouwers van de thuisploeg geloofden spontaan weer in Sinterklaas toen de scheidsrechter in de 26e minuut een discutabele penalty toekende.

[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 18-12-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:22:
ik ook en topscoorder heb ik ook al

ff doelsaldo op pimpe :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Yes, weer een vrije trap uit een counter waaruit gescoord wordt :)
Keepertje staat nu op 7 8)

[ Voor 62% gewijzigd door Pewwy op 18-12-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat me spits er nog 1 inknalt dan is mijn speler ook topscoorder met 6 doelpunten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Voor het eerst volle bak (55575) en wel bij een wedstrijd die nergens meer om gaat.
Sta wel op 1-0 dus dat blijft een derde plaats.

Enne Sinterklaas nog niet gezien vanavond...

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:33:
Ik hoop dat me spits er nog 1 inknalt dan is mijn speler ook topscoorder met 6 doelpunten O-)
6? :P Hoeveel WO's heb je dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 teams maar. Ik heb slechte spitsen en speel verdedigend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit in de laagste competitie en in zware geldproblemen!:(
Sta nu nog 0-0 tegen de 3de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:52:
zit in de laagste competitie en in zware geldproblemen!:(
Sta nu nog 0-0 tegen de 3de :)
wat train je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:33:
Als het een beetje meezit wordt mijn spits topscoorder met 4 8)
Maar er is nog 1 echte wedstrijd vanavond, met daarin spelers die er al 1 gemaakt hebben, dus als die er per ongeluk 4 in 1 wedstrijd maken kan het nog veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. et staat nu 2-2 maar de verkeerde personen scoren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu op Positiespel. Maar weet iemand een oplossing voor de geldproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

waarschijnlijk bananenpellen :p Ik speel vanaaf om plaats 6 of 7, afhankelijk van wat de nummer 8 tegen de nummer 6 doet. Verliest de nummer 6 dan neem ik zijn plaats in neem ik aan.... mot ik straks nog wel eerst ff winnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:55:
[...]

Als het een beetje meezit wordt mijn spits topscoorder met 4 8)
Maar er is nog 1 echte wedstrijd vanavond, met daarin spelers die er al 1 gemaakt hebben, dus als die er per ongeluk 4 in 1 wedstrijd maken kan het nog veranderen...
dat is het leuke van die bot teams die komen kan je lekker aan doelsaldo werken en topscoorder wordt spannender _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sta nu 1-0 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:58:
[...]

gewoon vol op traine met jonge spelers en die dan verkopen 8)7

nog maar 0-1 voor :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je lekker 20.000 in je jeugd investeren als je 290.000 rood staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:00:
volgens mij begrijp jij mij niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:02:
[...]

volgens mij begrijp jij mij niet :>
Niet helemaal nee :9

leg is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is je team id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:58:
[...]

- Een paar van je beste spelers verkopen
- Kosten besparen (overbodig personeel ontslaan, overbodige spelers verkopen/ontslaan

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

764554

en niet schrikken van het lage niveau van mn clubbie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan natuurlijk ook. En dan in week 1 een U20 pullen. Het schijnt beter te gaan als je veel oefent met trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:04:
[...]

- Een paar van je beste spelers verkopen
- Kosten besparen (overbodig personeel ontslaan, overbodige spelers verkopen/ontslaan
Heb al grotendeels gedaan ja, maar toch nog verlies veel minder dan eerst maar winst zou toch prettiger zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

kijk voor de grap eens op http://www.weetjewat.nl en klik dan ff op -Update! Failliet. Daar staat kort en duidelijk uitgelegd wat je kunt doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:04:
764554

en niet schrikken van het lage niveau van mn clubbie:P
6-3-1 in een friendly en 4-4-2 in de competitie met 25plussers is niet de meest efficiente manier van positiespel trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je koopt 6 trainiers met redelijk positiespel en redelijk of hoger conditie van 18 of 19 jaar omdat je weinig geld hebt, eerst traine je 1 of 2 keer ff conditie om het niveau op uitstekend te hebben en dan speel je elke zondag 3-5-2 en stel je 3 trainiers op en je speelt elke woensdag met een oefenwedstrijd 3-5-2 en stel je de 3 andere trainiers op zo train je ze snel en krijg je geld :*)

edit: ik zie dat je ook nog maar een zwak coach hebt probeer die te vervangen voor redelijk en als je niet genoeg geld hebt verkoop dan 1 of meer betere spelers want zo kan je niks met je team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:05:
[...]

Heb al grotendeels gedaan ja, maar toch nog verlies veel minder dan eerst maar winst zou toch prettiger zijn :>
Ik weet niet in welke divisie je speelt maar in X, XI is het erg moeilijk om op 0 te komen. Je moet in ieder geval naar je twee wekelijks resultaat kijken en niet wekelijks omdat je zonder thuiswedstrijd altijd verlies draait. Het wordt vanzelf makkelijker als je promoveerd en meer supporters krijgt. Tot dan zul je uit moeten kijken met je uitgaven. Post anders je balans die bij economie staat eens hier van twee weken, dan kunnen we zien waar je kunt besparen of juist meer geld binnenhalen.

Voor verdiensten moet je jezelf voornamelijk focussen op het trainen (zie tips H2opoloër). Daar verdien je (zeker nu) veel meer mee dan met wedstrijden of sponsorgelden. Maar het is wel handig als je twee wekelijkse resultaat positief is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week

Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 16 846 Stadionkosten 7 103
Sponsorgeld 21 833 Spelersloon 11 347
Financieel voordeel 1 600 Rente 9 188
Tijdelijk 0 Tijdelijk 0
Personeel 13 500
Jeugdopleiding 10 000
Totale inkomsten 40 279 Totale uitgaven 51 138
Verwachte winst/verlies -10 859

Vorige week

Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 7 103
Sponsorgeld 22 015 Spelersloon 11 347
Financieel voordeel 1 900 Rente 8 368
Tijdelijk 0 Tijdelijk 0
Personeel 13 500
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 23 915 Totale uitgaven 40 318
Winst/verlies van vorige week -16 403

Als we thuisspelen is het wel beter maar nog niet genoeg om het verlies van die week daarvoor te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Personeel (niet je spelers) ontslaan en jeugdopleiding op nul moet genoeg zijn om uit de min te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:14:
Deze week

Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 16 846 Stadionkosten 7 103
Sponsorgeld 21 833 Spelersloon 11 347
Financieel voordeel 1 600 Rente 9 188
Tijdelijk 0 Tijdelijk 0
Personeel 13 500
Jeugdopleiding 10 000
Totale inkomsten 40 279 Totale uitgaven 51 138
Verwachte winst/verlies -10 859

Vorige week

Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 7 103
Sponsorgeld 22 015 Spelersloon 11 347
Financieel voordeel 1 900 Rente 8 368
Tijdelijk 0 Tijdelijk 0
Personeel 13 500
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 23 915 Totale uitgaven 40 318
Winst/verlies van vorige week -16 403

Als we thuisspelen is het wel beter maar nog niet genoeg om het verlies van die week daarvoor te dekken.
Ten eerste stoppen met je jeugdopleiding, ten tweede: hoeveel personeel heb je waarvan rondlopen ?? zou misschien wat minder kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 18-12-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 2
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 2

Woordvoerders 2 omdat als je verlies draait zij het een beetje binnen de perken houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je moet zo'n 13000 per week besparen dus. Tja, ontsla je personeel idd, probeer uit de schulden te komen door spelers te verkopen (rente hakt er ook in).

/▌

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.