Is er iemand die vast een bod wil uitbrengen op deze speler? Dan kan ik vast op zoek naar vervanging.
Tis een briljant spits.
Benedikt Sitkin (29513540)
Tis een briljant spits.
Unknown
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Unknown
Geen geld sorry..Quintus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:53:
Is er iemand die vast een bod wil uitbrengen op deze speler? Dan kan ik vast op zoek naar vervanging.
Tis een briljant spits.
[ Voor 22% gewijzigd door -TheNose- op 13-12-2005 19:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Merk het ook, door die nieuwe tooltjes kan zelfs de grootste noob de "hoge" trainees eruit pikken.-CKY2K- schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:13:
[...]
Geen geld sorry..
Pfff lijkt wel of iedereen achter hoog redelijke 17 jarige trainees aanzit...elke keer weer bidwars die ervoor zorgen dat ze richting de 150k gaan!
toch is het redelijk simpel om te leren als je goed naar de transferlijst kijkt en als meer mensen dat doen dan drijven ze de prijzen ook opVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:08:
[...]
Merk het ook, door die nieuwe tooltjes kan zelfs de grootste noob de "hoge" trainees eruit pikken.
Zeker bij verdedigers (en aanvallers) is dit redelijk simpel natuurlijk...Wceend schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:16:
[...]
toch is het redelijk simpel om te leren als je goed naar de transferlijst kijkt en als meer mensen dat doen dan drijven ze de prijzen ook op
Verwijderd
Verwijderd
Ja. Het is deel van de GoT-federatie. Bijvoorbeeld de ingame federatie, meetings, You've GoT Mail etc zijn volgens die visie ook niet relevant als alleen dit topic telt. GoT = wat uit dit forum allemaal voortkomt, niet alleen wat in dit topic hier wordt geschreven...Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:29:
ongetwijfeld, maar deze fed heet GoT en niet IRC dus is dat relevant?
Verwijderd
Verwijderd
Nou is nog erg moeilijk. Het beste is als een ieder hier op het forum even een lijstje maak met zijn favo's en dat hier dan post. Dan kunnen we na a.s. zondag een lijst maken met de genomineerde en eventueel hier een post maken met wat stem knopjesVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:32:
kunnen we niet een soort van lijst maken met al de genomineerden + hun stats? er zijn al redelijk wat namen voorbij gekomen..
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Alle federatie leden maken kans op een prijs, ik ben van meening dat bijvoorbeeld de beste manager niet persee de hoogst genoteerde manager hoeft te zijn. Iemand die voor de 4de keer of 5de keer op rij promoveert maakt daar ook kans op naar mijn meening.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 03:04:
[...]
Ja. Het is deel van de GoT-federatie. Bijvoorbeeld de ingame federatie, meetings, You've GoT Mail etc zijn volgens die visie ook niet relevant als alleen dit topic telt. GoT = wat uit dit forum allemaal voortkomt, niet alleen wat in dit topic hier wordt geschreven...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Verwijderd
je wilt naar de V promoveren en gaat dan zulke vragen stellen? je zal het zeer zwaar gaan krijgenVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:01:
Even een vraag, aangezien ik Play Offs ga spelen.
Ik ben van plan om aankomende zondag "speel het rustig" te spelen, en daarmee dus te verliezen.
Dit met het oog op de kwalificatiewedstrijd van de week erop, waarin ik promotie naar V probeer af te dwingen. Stel ik verlies zondag met 6-0, wordt "speel het rustig" dan negatief gecompenseerd door de zware oorwassing, of behoud ik toch de ts stijging die "speel het rustig" garandeert?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 16:59 ]
Verwijderd
HeheVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:25:
[...]
je wilt naar de V promoveren en gaat dan zulke vragen stellen? je zal het zeer zwaar gaan krijgen
wat is de grens voor directe promotie eigenlijk? je hebt 32 punten met winst 35. is dat geen directe promotie?
en als ik het zeggen mag: met dit team ga je het niet redden in de V tenzij je in een erg zwakke competitie komt. klinkt msch een beetje bot, maar het is gewoon zo. vraag jezelf af OF je wel wilt promoveren... en seizoen lang verliezen is niet echt gunstig voor je supporters en voor jezelf
Verwijderd
Verwijderd
Het was ook ff een overzichtje voor mezelf eigenlijk.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:08:
mooi verweerje hebt er energy in gestoken zie ik.
Hm, ja met onderstaande:Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:08:
het is ook geen afkraken. ik vind persoonlijk je team niet V waardig. vriend van me ging ook naar de V met een team wat nog een slagje beter was (vooral qua mid) en ging met 3 punten weer vrolijk terug naar de VI
Idd, dat was eigenlijk ook mijn bedoeling. Al wordt deze mening ons vaak niet in dank afgenomen op dit forum. "Als je kan promoveren moet je het ook doen!" is vaak de leus, maar kansloos ten onder gaan is ook niet leuk. Dan kan je nog zulke leuke tegenstanders hebben, je blijft een man en wilt winnenVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:08:
maar wat je zegt is ook waar. als je in een brakke competitie zit is het ook niet leuk. je kan kijken naar je p/d duel welke competitie dat is en dan inschatten of je daar een kans maakt op handhaving dan zou ik het zeker doen. acht je de kans op handhaving nihil dan zou ik lekker met mijn b-team het p/d duel ingaan je team nog een seizoen doortrainen en dan mijn slag slaan.
Dat was cynisch heVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:08:
enneuh ik een bkkel? man ik krijg ze elke week om me oren hoor... komend seizoen gaan we weer eens een goeie serie neerzetten. 18 punten(en zondag komt daar niks bij) is belachelijk slecht. shame on me!
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
mensen met beperkte visie zeggen nou eenmaal rare dingenVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:16:
Idd, dat was eigenlijk ook mijn bedoeling. Al wordt deze mening ons vaak niet in dank afgenomen op dit forum. "Als je kan promoveren moet je het ook doen!" is vaak de leus, maar kansloos ten onder gaan is ook niet leuk. Dan kan je nog zulke leuke tegenstanders hebben, je blijft een man en wilt winnen
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Ik heb gemerkt dat je niet eeuwig defs kan trainen - op een gegeven moment moet je over, omdat je anders je tegenstanders niet meer verslaat. De kunst is om goed over te stappen. Mijn stratgie is als volgt....Flipm0de schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:28:
ik blijf toch bij defs trainen. Overstappen is teveel werk en gaat geld kosten, begin nu eindelijk wat te zien van de def training
best veel werk allemaal nog hor,vargo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:01:
[...]
Ik heb gemerkt dat je niet eeuwig defs kan trainen - op een gegeven moment moet je over, omdat je anders je tegenstanders niet meer verslaat. De kunst is om goed over te stappen. Mijn stratgie is als volgt....
Als ik volgend seizoen niet meer kan promoveren/degraderen, dan ga ik over: wedstrijden verliezen maakt dan niet zoveel meer uit. De strategie is om voldoende geld op de (beide) bank(en) te hebben. Dan kan je de 1e helft van het seizoen al op middenveld koopjes jagen, terwijl je nog verdedigen traint. Je verkoopt vervolgens iedere verdediger die popt en je niet wilt houden. En ~3 weken voor het einde ga je helemaal om. Hopelijk heb ik dan 1x supernatural/titanic en 3x world class/supernatural defs - deze hou ik. De rest (bril - supernatural) gaat in de verkoop als ze nog niet gepopt zijn, evenals mijn huidige middenveld, spitsen en keeper. Dan heb ik echt _veel_ geld, waarvoor nieuwe trainnees worden aangetrokken en een betere keeper + betere spitsen worden gehaald. De trainnees koop ik allemaal met 18/19 jaar (zijn bijna een jaartje ouder) en van vrij hoog niveau. Die train ik dan verder tot bijv 21, en ga ik weer jongere trainnees erbij halen.
Ligt er aan. Ik geef de voorkeur aan een hogere midrating, omdat je dan in ieder geval kansen kan creëren. Met alleen counter heb je max 4 kansen per wedstrijd, en dat haal je vaak niet. Van die kansen wordt ook nog eens de helft verziekt, dus veel scoren is er niet bij. Kijk voor de lol naar mijn afgelopen wedstrijden (niet degene waar ik met 4 verdedigers speelde) en tel mijn kansen. Je moet heel veel geluk en een goddelijk sp speler hebben om punten te scoren, en hoe hoger je komt, hoe erger dat wordt.Flipm0de schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:22:
[...]
best veel werk allemaal nog hor,
Ik wil nog een paar seizoenen 532 gaan spelen op de counter. (zodat me trainees zijn uitgegroeid zeg maar a 21jr)
hoe kan je het midd dan het best inrichten?
3 centrale midds of met wingers? En zet je de CM aanvallend of verdedigend? Het maakt als je counter speelt toch ook helemaal niet uit hoe sterk je midd is?
[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 14-12-2005 19:49 ]
Verwijderd
en dus een trainingsplaats vernuekd ??Pewwy schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:39:
Wat mij betreft wel, maar ik wil ook wel eens afwijken van mijn opstellingen als ik verwacht niet te kunnen winnen. Het blijft natuurlijk gissen.
damn, vanmiddag in volle stress mijn team opgesteld, heb ik 4-5-1 gespeeld in plaats van 5-4-1
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
[ Voor 30% gewijzigd door Flipm0de op 14-12-2005 20:50 ]
Ik speel het hele seizoen al 5-3-2 met 3 innermids: geen wingers dus. Ik blijf qua middenveld vrij goed bij, maar dat gaat ten koste van mijn aanval. Ik scoor heel erg moeilijk: http://nederland.alltidha...&main=team&team_id=148147Flipm0de schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:35:
dus het beste zou zijn om met 3 of 2 centrale midds te spelen. Om toch nog een paar kansen te creeeren.
enYour ability to turn wing attacks into attacks through the middle is influenced by the total passing skill of all your outfield players
Dat lijkt mij toch een duidelijk verschil! De engelse versie heeft het volgens mij over de buitenspelers...?De vaardigheid om vleugelaanvallen om te zetten in centrumaanvallen wordt beïnvloed door de totale passingvaardigheid van al je spelers (op je keeper na).
Nee, outfield players betekent veldspelers.vargo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:42:
[...]
Dat lijkt mij toch een duidelijk verschil! De engelse versie heeft het volgens mij over de buitenspelers...?
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
Nee, outfield players zijn veldspelers. Alle spelers die niet op doel staan dus.Dat lijkt mij toch een duidelijk verschil! De engelse versie heeft het volgens mij over de buitenspelers...?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 21:46 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
ja of aan je engelsVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:46:
[...]
Nee, outfield players zijn veldspelers. Alle spelers die niet op doel staan dus.
ik moet echt eens aan m'n typesnelheid gaan werken...
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 15-12-2005 08:37 ]
Je hebt in ieder geval wat geld extralameeuw schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:45:
[...]
en dus een trainingsplaats vernuekd ??wel met 5-0 gewonnen... ik speel niet meer tegen jou, ik vind WO-uitslagen alleen acceptabel als IK win
![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 15-12-2005 08:43 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ja, hij heeft gespeeld, dus krijgt gewoon trainingBrainpower schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:32:
Krijgt een speler die met rood van het veld is gestuurd eigenlijk training?
Ja krijgt training...ehm hoelang speel je ook alweer hattrick?Brainpower schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:32:
Krijgt een speler die met rood van het veld is gestuurd eigenlijk training?
Maar de hogere teams spelen geen van allen 5-3-2, maar 4-4-2 of 3-5-2. Dan switch ik toch liever van trainingsvorm. Natuurlijk is het ook wel eens leuk om weer eens wat anders te trainen.-CKY2K- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:08:
...
@Vargo: Onzin, er zijn zat defencetrainers die hoog spelen...kijk maar naar leden van de NLVF! (Of onze eigen Ronald Koeman natuurlijk!)
Verwijderd
den is it gud and hef i nossing geseeit. plies eksept mai humbol appel logisch.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:41:
[...]
Hé d'r is nossing rong wis mai english hoor.
WatjeVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:24:
[...]
den is it gud and hef i nossing geseeit. plies eksept mai humbol appel logisch.
@ smerige counteraars. krijg er met de week meer hekel aan. gister ook weer zo'n kutpot gespeeld. trainee van een miljoen eraf
ik kap der voorlopig even mee. ga alleen maar spitsentrainers uit de X uitdagen bah....
Verwijderd
Wij zijn niet te bestrijdenVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:30:
Vind het wel iets hebben die Counters. Als je eens terugdacht aan de tijd dat er nog geen countertechniek was in HT. Dan is dit veel leuker en ook nog eens realistischer. Heb zelf tijdje coutner gespeeld, nu ik anders train is het niet meer interressant maar wel weer leuk om te kijken hoe je dit soort teams beste kan bestrijden
Wat loop je nou te zeuren Hein, die kerel is er maar af met +1, dus dat is gewoon training en volgend week heeft hij een pleister en kan hij weer spelen. Als je nou ook nog een reserve trainee zou hebben dan zou die ook nog training hebben gehad. Had in ieder geval een winger als reserve gedaan, want de vervanger had al 100% training gehad en die had bovendien die training kunnen verliezen als je spits was uitgevallen, want daar had je geen reserve voor. Al met al bijzonder onzorgvuldig, ik snap het wel dat je niet promoveertVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:24:
[...]
den is it gud and hef i nossing geseeit. plies eksept mai humbol appel logisch.
@ smerige counteraars. krijg er met de week meer hekel aan. gister ook weer zo'n kutpot gespeeld. trainee van een miljoen eraf
ik kap der voorlopig even mee. ga alleen maar spitsentrainers uit de X uitdagen bah....
Een counterteam is behoorlijk lastig te bestrijden, dus is een hele uitdaging idd!Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:30:
Vind het wel iets hebben die Counters. Als je eens terugdacht aan de tijd dat er nog geen countertechniek was in HT. Dan is dit veel leuker en ook nog eens realistischer. Heb zelf tijdje coutner gespeeld, nu ik anders train is het niet meer interressant maar wel weer leuk om te kijken hoe je dit soort teams beste kan bestrijden
Verwijderd
hehePewwy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:39:
[...]
Wij zijn niet te bestrijden![]()
![]()
Het ligt vaak aan de opstelling van het counterteam, maar ik heb slechte ervaringen met teams die over de vleugels spelen. Teams die met centrumaanval spelen vind ik geweldig
Ik wens je veel succes, goed passen met redelijk verdedigen kost meer dan 6 ton aan het begin van het seizoen-CKY2K- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:48:
[...]
Een counterteam is behoorlijk lastig te bestrijden, dus is een hele uitdaging idd!Ben zelf mijn verdedigers met passen ook aan het uitbreiden!
Volgende trainees worden goed passen of hoger!
Ga ik elke week H3!N uitdagen voor een friendly!
Verwijderd
Verwijderd
belachelijk prijzen... spotgoedkoopPewwy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:07:
[...]
Ik wens je veel succes, goed passen met redelijk verdedigen kost meer dan 6 ton aan het begin van het seizoen
Counteren werkt zeker weten, daar heb ik in de NLVF genoeg voorbeelden van...enne Pewwy 6 ton is weinig voor een goede trainee toch?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:09:
ach ik wacht geduldig af tot jullie in fatsoenlijke competities terecht komen en dan gaan jullie vanzelf het licht zien
tot die tijd mogen jullie gerust denken dat counteren werkt hoor![]()
@cola ik zocht inderdaad een excuus je moet toch watik heb geen reserve trainees. pm trainees zijn vrij prijzig en om die dan vervolgens nooit te laten spelen is pure geldverspillerij. we halen niet allemaal voor 100k goed/goed trainees
14-11-2005 Gelijk tegen Pewwy United
Ondanks dat Haarlem het enige team was, dat de moed had om te voetballen, is het team niet verder gekomen dan een 0-0 tegen Pewwy United.
Vele kansen gingen verloren en na afloop baalden de spitsen van HFC Haarlem. 'Het had hier wel 6-0 kunnen worden!', aldus spits Bucur.
[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 15-12-2005 12:21 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 12:35 ]
Ehm ja waarom niet he? Alleen ploegen die promo/degra wedstrijden spelen, daarvoor is het niet echt handig om de laatste competitiewedstrijd te motsen ivm TS hit...Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:38:
MOTS't iedereen de laatste wedstrijd?
[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 15-12-2005 13:45 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Coca-Cola op 15-12-2005 13:42 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 13:46 ]
Tsss kunnen wij eraan doen dat jij zo traag bent!Coca-Cola schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:42:
Stelletjes vieze F5-ers. Ga eens aan de slag!!
De echte counterteams spelen met 5 verdedigers dus die spelen toch altijd met 2 backs of begrijp ik je nu verkeerd?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:50:
[...]
hehe![]()
Idd 3-4-3 teams zijn altijd leuk om tegen te spelen voor verdedigende teams. Ze zijn voorspelbaar. Ben daarom altijd voorstander om gewoon altijd met 1 wing te spelen in welke opstelling dan ook, Zo dwing je de tegenstander tot 2 backsAls hij het niet doet kost hem dat vaak een doelpunt
[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 15-12-2005 13:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Shit weer dat sarcasme gemist!Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:55:
ik postte het doorstreept om juist aan te geven dat iedereen blind dat gezwam over het p/d duel typte zonder te kijken of het al gepost was... dat was dus sarcasme
Verwijderd
Geblanceerde? Al met het kerstdiner bezig H3!N?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:03:
geeft niks er komen nog genoeg mogelijkheden om te bewijzen dat je het wel snapt
@flipmode ik zou kijken naar je tegenstander als je met 5-3-2 ook wint moet je dat spelen. scheelt je weer een week trainen voor een trainee, maar 4-4-2 is uiteindelijk een betere en meer geblanceerdere opstelling waar je verder mee komt.
Ok er mist een h-tje, maareh:Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:19:
dat is geflambeerd. als je nou een grapje maakt, zorg dat ook dat ie klopt
[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 15-12-2005 15:57 ]
Verwijderd
stelletje spammers moest weer een hoop bijlezen..Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:24:
[...]
Het is zondag de laatste wedstrijd van het seizoen man. Dan moet je altijd motsenlameeuw schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:29:
MOTSen..... heb ik met mijn vorige team 1x gedaan en kreeg meteen 0-5 op de broekdus ik denk ergens dat ik het maar niet doe. Aan de andere kant kan ik theoretisch gezien nog handhaven in mijn divisie. Ik moet dan wel winnen van de huidige nummer 4 (moet ook zonder MOTS lukken gezien zijn / haar ratings de afgelopen tijd) en de nummer 8 moet winnen van de nummer 6 (kans acht ik zeer klein). Moet wel zeggen dat de ratings van de nummers 6 en 8 heel dicht bij elkaar liggen (rond de 70 hatstats) dus met wat mazzel moet het kunnen. Wat voor "boost" haal je nou met MOTS eigenlijk ?? heb niet echt kunnen vinden eigenlijk
Tot nu toe heb ik dit hele halve seizoen nog geen MOTS of PIC gespeeld....
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat wordt twee weken conditie trainen. Ik zal wel moeten met mijn 19 jarige wonderbaarlijk pm'er met zwak conditieFlipm0de schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:36:
wat gaan jullie trainen in het tussenseizoen? Ik denk conditie of SH
/▌
Ik train gewoon keepen, die conditie komt na volgend seizoen welFlipm0de schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:36:
[ Voor 13% gewijzigd door lameeuw op 15-12-2005 19:47 ]
Verwijderd
verdedigen...Flipm0de schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:36:
Verwijderd
Ik twijfel nog of ik ga passen of bij scoren blijf...M'n meeste trainees hebben maar slecht of lager passen dus ik denk niet dat dat echt veel geld oplevert als die met wat geluk een leveltje omhoog gaan.Flipm0de schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:36:
Verwijderd
En je koopt vervolgens ook je trainee en eventuele versterking op het hoogtepunt van de markt, maar dat briljant hoge salaris hoef je dan idd niet te betalen..Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:58:
[...]
Ik twijfel nog of ik ga passen of bij scoren blijf...M'n meeste trainees hebben maar slecht of lager passen dus ik denk niet dat dat echt veel geld oplevert als die met wat geluk een leveltje omhoog gaan.
M'n nieuwere hebben wel zwak en redelijk passen, daar zou een stijging wel weer leuk zijn.
Aan de andere kant train ik het liefst mijn eerste echte trainee nog door op scoren, dan kan ik hem in week 1 of 2 op briljant verkopen: Op het hoogtepunt van de markt, en dan ben ik van z'n salaris af waar ik waarschijnlijk van ga schrikken
Verwijderd
Dat is natuurlijk zo...Dus maar hopen dat ik het me kan veroorloven om met versterkingen te wachten tot het weer goedkoper wordt. (En dat ik me kan inhouden, want iedere keer als ik maar een beetje geld op de bank heb dan moet het er uit )Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:08:
[...]
En je koopt vervolgens ook je trainee en eventuele versterking op het hoogtepunt van de markt, maar dat briljant hoge salaris hoef je dan idd niet te betalen..
waar ken ik dat vanVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:28:
[...]
Dat is natuurlijk zo...Dus maar hopen dat ik het me kan veroorloven om met versterkingen te wachten tot het weer goedkoper wordt. (En dat ik me kan inhouden, want iedere keer als ik maar een beetje geld op de bank heb dan moet het er uit )
5-5-0 openingen maken of gewoon verdedigen. Ben nog aan het twijfelen. Waarschijnlijk wordt het gewoon verdedigen, want ik wil in de beker geen rare opstelling spelen.Flipm0de schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:36:
/▌
Waarom koop je ze zo jong? Als je ze toch niet gaat trainen dan heeft dat helemaal geen zin. Je betaald namelijk wel extra voor die leeftijd. Je kan beter 21+ kopen en dan met bv slecht ervaring. die doen het ook nog een stuk beter!lameeuw schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:28:
Totaal 86k uitgegeven aan 2 19 jarige spelers die niet getraind gaan worden....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq