Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.997 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 129220

Hoe kan je in HAM je trainees zien ontwikkelen? ALs ik op training druk verschijnt er een blanco pagina.

Tevens mag ik weer tegen een te sterk team voor de beker. Dat wordt weer lekker niks dus.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 29-12-2005 11:45 ]

Anoniem: 7533

odan schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:04:
speciaal voor h3!n het bewijs dat ook bejaarden trainen ook geld op kan leveren ;)

[...]
ja so? kun je nagaan wat ie waard was als ie 19 was ofzo :) keer 3 of 4 waarschijnlijk....

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
-CKY2K- schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:38:
Voor mensen zoals ik die ook geen binding hebben met het nationaal team: http://www48.hattrick.org...threadid=4722317&number=1 De bonscoach stelt het team aan je voor! Vond het zelf best leuk om te lezen eigenlijk....
Och hij heeft flink gefaald en het enige wat tie doet is met de gemeenschap babbelen om zo nog een kans te krijgen.

Als je de community laat bepalen welke opstelling e.d. tegen nigeria dan ben je triest bezig imo. Hij heeft gefaald is gewoon een loser en stelt zich wederom verkiesbaar....opzouten!! Allemaal stemmen op HVP!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

was een 1 of ander 12 jarig meisjes geen BC ofzo? het feit dat zulke mensen worden gekozen zegt mij al genoeg. ik stem niet mee.... amateurengelul :)

Anoniem: 104588

Beker zal voor mij ook niks worden, team is momenteel 3x niks. Ik denk dat ik ook maar overstap op counteren :P
Binnekort komen er wat nieuwe trainees(goed-uitstekend def), is redelijk passen dan goed om toch een aardig counterniveau te halen?

Wat heeft iedereen toch tegen h3!n? :+

Anoniem: 161338

even iets anders:

na de toevoeging van de Hattrick Masters heb ik nog maar 1 wens over....
ik zou graag spelers willen huren/verhuren! dus als ik b.v. een goede jonge mid heb dan zou ik hem willen verhuren aan een team dat PM train zodat mijn speler beter word! verder zou je dan ook opties tot koop kunnen toevoegen etc. wat denken jullie, zal dit ooit mogelijk worden?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 29-12-2005 12:06 ]

• Swanfield
Anoniem: 161338 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:05:
even iets anders:

na de toevoeging van de Hattrick Masters heb ik nog maar 1 wens over....
ik zou graag spelers willen huren/verhuren! dus als ik b.v. een goede jonge mid heb dan zou ik hem willen verhuren aan een team dat PM train zodat mijn speler beter word! verder zou je dan ook opties tot koop kunnen toevoegen etc. wat denken jullie zou het ooit zover komen?
Nope, ik maak 3 andere teams aan waar aan mijn hoofd team spelers verhuurd, dat is dan lekker 24 extra trainees :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Anoniem: 36141

Damien2004 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:06:
[...]

Nope, ik maak 3 andere teams aan waar aan mijn hoofd team spelers verhuurd, dat is dan lekker 24 extra trainees :)
Heb je nu ook 3 extra teams waar je je spelers extra duur aan verkoopt dan? Verhuren aan een team met hetzelfde IP zal wel een paar cheat reports opleveren, denk je ook niet? :)

• Swanfield
Anoniem: 36141 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:10:
[...]

Heb je nu ook 3 extra teams waar je je spelers extra duur aan verkoopt dan? Verhuren aan een team met hetzelfde IP zal wel een paar cheat reports opleveren, denk je ook niet? :)
spoiler:
Niet het zelfde IP uiteraard :) Ok heb dat nu niet maar het volgende:

Heb een PC op het werk, bij mijn moeder en bij mijn vriendin. Boem! 3 extra IP adressen :) Enige wat ik niet moet doen is inloggen met mijn hoofdteam en e'viola :)

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 29-12-2005 13:16 ]

ik word gedemoniseerd!

@damien: prima idee damien! sommigen zijn gewoon niet zo slim en moeten cheaten om toch nog een kansje te maken ;)

Damien2004 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:12:
[...]

Niet het zelfde IP uiteraard :) Ok heb dat nu niet maar het volgende:

Heb een PC op het werk, bij mijn moeder en bij mijn vriendin. Boem! 3 extra IP adressen :) Enige wat ik niet moet doen is inloggen met mijn hoofdteam en e'viola :)
Ja viola, maar dat kan nu al net zo goed, zonder dat verhuren :P Vanaf je werk 3 ton boven de marktprijs bieden voor je eigen trainee, enz.

ja ok maar dat zou je dus nu ook al kunnen doen met 3 pc's. maar dit is dus geen belemmering op het verhuren/huren van spelers.

Ik denk wel dat teams dan te snel goed worden..je koopt trainees voor alle linies, traint 1 linie zelf en verhuurt de rest, en na 2 seizoenen ben je op alle linies sterk + nog geld over van de verkoop van een deel van je trainees.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik heb juist niks tegen H3!N! :>

• Swanfield
Anoniem: 161338 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:29:
ja ok maar dat zou je dus nu ook al kunnen doen met 3 pc's. maar dit is dus geen belemmering op het verhuren/huren van spelers.
True zou dat nu ook kunnen doen maarja wat is nu het nu als ik 1 of meer top mids huur van jou en ik train ze voor het middenveld? Jij word er beter van en ik dan?

• -TheNose-
Anoniem: 161338 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:29:
Wel met drie aparte internetverbindingen dan!

Damien2004 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:56:
[...]

True zou dat nu ook kunnen doen maarja wat is nu het nu als ik 1 of meer top mids huur van jou en ik train ze voor het middenveld? Jij word er beter van en ik dan?
Degene die ze uitleent zou dan moeten betalen aan degene die ze gaat trainen

ok stel dat je dan een speler kan verhuren/lenen maar ze worden niet getraint! wel stijgt of daalt de vorm natuurlijk. Dan word het team dat huurt sterker en het andere team hoeft geen loon te betalen + eventueel verdient men geld door het verkopen van een optie tot koop.

zo kunnen dus zwakkere team een echte topspeler huren, die ze normaal nooit zouden kunnen betalen!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 29-12-2005 13:09 ]

• Swanfield
Anoniem: 36141 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:03:
[...]

Degene die ze uitleent zou dan moeten betalen aan degene die ze gaat trainen
Ja dus? Die word toch rijk?

Afijn effe andere vraag of iets waar ik wat meer info over wil hebben:

Hoe verdien je geld als je eenmaal in de top zit van Nederland? Ik neem aan dat ere divisie teams geen 6 trainees meer hebben maar 3 ofzo? Hoe verkrijgen ze geld? Ik zie ook volgens mij een hoop klaverjassen of daytrading bij de ere (Realratel Land en Milsbeek ook dacht ik...)

• Swanfield
Anoniem: 161338 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:07:
ok stel dat je dan een speler kan verhuren/lenen maar ze worden niet getraint! wel stijgt of daalt de vorm natuurlijk. Dan word het team dat huurt sterker en het andere team hoeft geen loon te betalen + eventueel verdient men geld door het verkopen van een optie tot koop.

zo kunnen dus zwakkere team een echte topspeler huren, die ze normaal nooit zouden kunnen betalen!
Ok even back to reallife, stel ik ben de manager van top oss en ik huur van chelsea Robben en van Man United van Nistelrooij en van Barcelona Eto'o, ik win daarmee dan de divisie maar realistisch is het niet.

wellicht is het niet zo heel erg slim om te gaan speculeren over 4 teams tegelijk gaan hebben enzo? je kan mensen op verkeerde gedachten brengen.

dank je cky2k! ik ook van jou! :>

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:13:
wellicht is het niet zo heel erg slim om te gaan speculeren over 4 teams tegelijk gaan hebben enzo? je kan mensen op verkeerde gedachten brengen.

dank je cky2k! ik ook van jou! :>
Hehe idd maarja het is iets wat volgens mij algemeen bekend is. Maar zal wel even mijn andere posts editen :)

Damien2004 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:11:
[...]

Ok even back to reallife, stel ik ben de manager van top oss en ik huur van chelsea Robben en van Man United van Nistelrooij en van Barcelona Eto'o, ik win daarmee dan de divisie maar realistisch is het niet.
ik denk niet dat de topteams hun beste spelers zullen verhuren, en het zal ook wel wat moeten kosten natuurlijk. ik kan b.v. het salaris van een topspeler niet betalen. een andere optie zou zijn; ik als verdediger trainer ruilt 1 van mijn verdedigers met een aanvaller (ongeveer dezelfde kwaliteit) van een aanvallers trainer. spelersruil dus..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 29-12-2005 13:19 ]

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
(jarig!)
-CKY2K- schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:56:
[...]

Wel met drie aparte internetverbindingen dan!
Lang leve de oude vertrouwde inbelverbinding. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;)

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
Mag je hier vragen om alvast een openingsbod uit te brengen op enkele van je spelers? Ik heb geld nodig namelijk voor een aantal trainees

edit: ok teamid 817982
misschien zit er wat bij, voor die ene vleugelspeler vraag ik te veel maar als ik hem daarvoor kwijt kan vind ik het best.

[ Voor 36% gewijzigd door Wceend op 29-12-2005 13:35 ]

• Pewwy
(jarig!)
Kan je altijd proberen. Als het openingsbod niet extreem is kan het zomaar gebeuren dat je snel een bod hebt. Zet alleen niet alle stats neer, dat is irritant en daar is het transferad topic voor de het "echte" fedforum....

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 29-12-2005 13:35 ]

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien2004 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:52:
[...]

Als je de community laat bepalen welke opstelling e.d. tegen nigeria dan ben je triest bezig imo. Hij heeft gefaald is gewoon een loser en stelt zich wederom verkiesbaar....opzouten!! Allemaal stemmen op HVP!
Ik haak nog even af op dit moment. Over een paar seizoen zie ik meer kansen, maar ik moet eerst beter gaan presteren in de competitie.

Mijn stem gaat dit jaar gewoon weer naar Siem toe. DE afgelopen jaren is er heel veel vraag geweest naar duidelijke communicatie rondom het NL team. Aan het einde kan je dan best een grapje uithalen om (dit spreek ik niet tegen) stemmen te winnen.

Ik heb dit jaar vrij uitvoerig de coaching van het NL team en U20 team gevolgd. Siem staat in contact met alle oud bondscoaches en heeft dus veel kennis als bagage. De beste spelers spelen, en in zijn keuzes zijn geen grote fouten gemaakt. Ik denk dus dat Siem nog wel eens kans verdient omdat hij wel gepassioneerd bezig is met het spel.

Over een paar jaar kom ik mee doen, tot die tijd weet je dat je met Siem iemand hebt zitten die 100% verbonden is met hetgene dat hij doet..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• -TheNose-
Ben ik het mee eens HvP, maar daarna gaan we zeker een campagne voor jou opzetten! ;)

Pewwy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:22:
[...]

Lang leve de oude vertrouwde inbelverbinding. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;)
hoor ik daar iemand proxy's zeggen? ik heb ondertussen al 34 teams :)

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:57:
[...]

En dan nog steeds in de VIde zitten? :+

• Pewwy
(jarig!)
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:57:
[...]

Damn, dat wordt moeilijk onthouden lijkt me, maar ik begrijp wel ineens waarom je zoveel geld verdient met skilltraden ;)

kut ik verklap mijn eigen geheim :)

• -TheNose-
Voor straf koop je van elk fedlid een bagger pull voor 250k anders geven we je aan bij de GM's! Muhahahaha! :+

• Pewwy
(jarig!)
Damn, ik heb ze allemaal al onstlagen :(

Best saai zo, zonder werk zitten en toch betaald krijgen :) Begrijp eindelijk wat de gemiddelde uitkeringstrekker doet de hele dag. Gelukkig heb ik gewoon geen klus, anders zou ik me nog schuldig gaan voelen :+

[ Voor 73% gewijzigd door Pewwy op 29-12-2005 14:31 ]

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:35:
[...]

Ik haak nog even af op dit moment. Over een paar seizoen zie ik meer kansen, maar ik moet eerst beter gaan presteren in de competitie.

...

Over een paar jaar kom ik mee doen, tot die tijd weet je dat je met Siem iemand hebt zitten die 100% verbonden is met hetgene dat hij doet..
Bah! Vind die Siem maar niks, beetje heel de tijd babbelen maar presteren ho maar. Nou hij zal toch wel weer herkozen worden denk ik maarja dan zullen we zien. Zelfde geldt voor die Happygirl of hoe dat kuiken ook heet die nu U20 doet, is ook zo'n prutser het zal mij niets verbazen als ze met alle mazzel van de wereld gewoon dadelijk U20 WC gaat winnen :p

Pewwy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:30:
Damn, ik heb ze allemaal al onstlagen :(

Best saai zo, zonder werk zitten en toch betaald krijgen :) Begrijp eindelijk wat de gemiddelde uitkeringstrekker doet de hele dag. Gelukkig heb ik gewoon geen klus, anders zou ik me nog schuldig gaan voelen :+
profiteur! goudzoeker! werkschuwtuig! ik spuug op je! :)

ik bied op ieders YP 1.7m koopje!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-12-2005 15:56 ]

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:52:
[...]

Lol! _/-\o_

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:52:
[...]

pffffffff, flauwwwwwww :D

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Anoniem: 129220 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:44:
Hoe kan je in HAM je trainees zien ontwikkelen? ALs ik op training druk verschijnt er een blanco pagina.

Tevens mag ik weer tegen een te sterk team voor de beker. Dat wordt weer lekker niks dus.
O-)

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Heb je wel een geregistreerde versie van HAM ?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Bedoel je dat je nog op antwoord wacht? :)
Ik weet het niet, dus ik dacht dan zeg ik niks, da's beter dan zo'n nutteloos bericht waar je zegt dat je het niet weet. ;)

hoedjevanpapier schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:03:
Heb je wel een geregistreerde versie van HAM ?
Nein, is dat noodzakelijk voor die optie?

@abatii: Ik snap het :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 29-12-2005 17:10 ]

• Pewwy
(jarig!)
Ik bekijk het eigenlijk nooit. Het enige waar ik naar kijk zijn de aangepaste tabbladen, en daar schiet je weinig mee op ;)

• lameeuw

lameeuw

Kan iemand vertellen hoe ver je komt qua jeugdopleiding als je 5k investeert ?? ik heb hem net vorige week omgezet naar 10k en tadaa ineens stond ie meteen op zwak. Ik ben het wel een keer ergens tegengekomen, maar ik kan het niet meer terug vinden.....

Anoniem: 163592

ja, zou ik ook wel eens willen weten:)

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-04 17:56
lameeuw schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:52:
Kan iemand vertellen hoe ver je komt qua jeugdopleiding als je 5k investeert ?? ik heb hem net vorige week omgezet naar 10k en tadaa ineens stond ie meteen op zwak. Ik ben het wel een keer ergens tegengekomen, maar ik kan het niet meer terug vinden.....
Matig is dan het hoogste niveau wat je kan krijgen voor je jeugdopleiding.

• lameeuw

lameeuw

BrietZke schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:57:
[...]

Matig is dan het hoogste niveau wat je kan krijgen voor je jeugdopleiding.
Matig bij 5k of bij 10k ?? :p lijkt me bij 5 om eerlijk te zijn..... maar goed, ik wil graag naar minimaal goed dus, en daarvoor zal zeker 10k minimaal nodig zijn. Gaat mij erom dat ik niet onnodig 20k loop te investeren terwijk ik dat bijvoorbeeld ook met 5k zou kunnen halen (niet te letterlijk nemen aub, want onzin als GOED jeugdopleiding haal je nooit met 5k investeren snapt mijn neus inmiddels ook, en die is bezet wegens 2 vingers in verband met de competitie :p).

• Outerspace
  • Laatst online: 08:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

;(
Het is 3 weken verder en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van hattrick.org. Nu weet ik nog niet als ik kan beginnen met mijn team in het nieuwe seizoen en in een nieuwe divisie. Zou graag verder willen trainen met mijn Ragnar :D

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Outerspace schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:26:
;(
Het is 3 weken verder en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van hattrick.org. Nu weet ik nog niet als ik kan beginnen met mijn team in het nieuwe seizoen en in een nieuwe divisie. Zou graag verder willen trainen met mijn Ragnar :D
Mjah, de gemiddelde GM reageert niet eens meer op mail heb ik het idee. Een vriend van mij werd beschuldigd van "team-sharing" terwijl dit niet het geval was. Hij heeft nu net een nieuw team toegewezen gekregen en moet nu volgens de nieuwe regels wachten tot een GM zijun informatie nagekeken heeft of deze klopt... In de 7 weken wachten nadat hij zijn team kwijt is geraakt heeft hij 6 mailtjes gestuurd en er geen enkel antwoord op gekregen... Krijg het idee dat ze een beetje idioot bezig zijn zo af en toe....Ik vrees voor je dat je nooit een reactie krijgt, ze zijn te druk met onzin dingen rond het spel zoals een stadion-afbeelding kunnen creëren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

lameeuw schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 01:08:
[...]

Mjah, de gemiddelde GM reageert niet eens meer op mail heb ik het idee. Een vriend van mij werd beschuldigd van "team-sharing" terwijl dit niet het geval was. Hij heeft nu net een nieuw team toegewezen gekregen en moet nu volgens de nieuwe regels wachten tot een GM zijun informatie nagekeken heeft of deze klopt... In de 7 weken wachten nadat hij zijn team kwijt is geraakt heeft hij 6 mailtjes gestuurd en er geen enkel antwoord op gekregen... Krijg het idee dat ze een beetje idioot bezig zijn zo af en toe....Ik vrees voor je dat je nooit een reactie krijgt, ze zijn te druk met onzin dingen rond het spel zoals een stadion-afbeelding kunnen creëren....
Dat kan wel zo zijn, maar ik vind het gewoon een beetje kut :P Ze zeggen zelf al dat je geen mail moet sturen, maar ik wil dolgraag verder met mijn team. Dan moet ik maar zorgen dat ik ze via een één of andere manier hun kan bereiken als het niet via email kan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Outerspace schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 01:10:
[...]

Dat kan wel zo zijn, maar ik vind het gewoon een beetje kut :P Ze zeggen zelf al dat je geen mail moet sturen, maar ik wil dolgraag verder met mijn team. Dan moet ik maar zorgen dat ik ze via een één of andere manier hun kan bereiken als het niet via email kan.
Mjah, het gaat denk ik wat ver om telefoonnummers online te zetten.... worden ze helemaal platgebeld door mensen die terecht of onterecht hun team kwijt zijn. Natuurlijk is het grootste nadeel van mailen dat een GM op een gegeven moment iets heeft van bekijk het maar nu ff niet en dat hij / zij pas de volgende dag weer kijkt en alle eerdere mails negeert....

Bij mij heeft het gewerkt om in het onderwerp te zetten iets als: "Iedere GM maakt me niet uit wie, als er maar een keer gereageerd wordt". Toen had ik ineens een reactie binnen 12 uur van een andere GM.... succes niet verzekerd natuurlijk, het kan zijn dat het een zootje is binnen de huidige hattrick structuur... maar misschien te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Als je het over de duivel hebt : :/
Helaas. Mijn beroep is blijkbaar afgewezen, maar een nieuw emailtje is de deur uit :)
Wanneer dat mailtje is beantwoord, dan zal ik maar een nieuw team starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TU...

TSI: +360/-310
Vorm: +2/-4
SetPieces: +7
Passing: -1 (mn 29 jarige verdediger, best klote)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
(jarig!)
Shiet mij maar lek, hier begrijp ik werkelijk niets van

Vorm: 4 (+8/-4)
Verdedigen: 2 (+2/-) (1 29 jarige mid naar zwak :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De vorm van mij elftal kelderde enorm dus nu maar wat anders trainen anders ben ik dadelijk net zo goed in vorm als RBC :p

Btw een leuk persberichtje omtrent de GoT award van één van de winnaars:
29-12-2005 Laurent Risser wint prijs
Laurent Risser heeft dan toch een prijs gewonnen : Op de jaarlijkse uitreikingen van de GOT-Federatie sleepte Risser de Niels Kokmeijer award binnen door zijn lange en slepende blessure.

" Ik vind het prachtig dat al die jongens aan mij denken, waarschijnlijk zal ik nooit meer goed kunnen lopen en wil daarom ook mededelen dat dit mijn laatste jaar zal zijn als hoofdcoach van SB."

Alle awardwinnaars zijn te bewonderen op : Damien2004 in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Deze is grappig: http://www.cartoonutd.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Conditie: 16 (+16/-)
TSI: 4900 (+6010/-1110)
Vorm: -7 (+4/-11)

De belangrijkste spelers zijn allemaal gestegen in conditie (die verkocht worden of die het het hardste nodig hebben). Toch plak ik er nog een weekje conditie achteraan want mijn jeugdspeler die dit seisoen in de basis komt met nu 19 matig conditie, hopelijk volgende week 20 redelijk conditie blijft wel erg achter en moet toch ook met een behoorlijke (liefst uitstekend) conditie verkocht worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ach jah, tussenseizoen dus eigenlijk een TU die ik wel verwachtte:

Vorm +1 / -3
TSI: +740 / -470

ofwel niks nieuws onder de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 16:10
De conditie van mn team is redelijk omhoog geschoten, alleen jammer van de vorm he!

Conditie: 15 (+15/-)
TSI: 1660 (+2490/-830)
Vorm: -7 (+4/-11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet jij mijn vorm eens kijken... zowat al mijn basisspelers omlaag.

TSI: -850 (+1590/-2440)
Conditie: 7 (+7/-)
Vorm: -11 (+2/-13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Hej mensen effe een vraagje omtrent u20 spelers nog geen ervaring mee gehad aangezien die van mij het nooit redden :) De volgende speler maakt hij kans???

Iancu Rãdescu (76740515)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 5 490
Loon: 969 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: S.C.O. zat.3
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Train uiteraard positiespel en hij moet nog 3/4 weken trainen voordat hij niveau hoger is......jammer is natuurlijk dat hij geen passen of verdedigen heeft.....maar goed wie weet? Denk het zelf eigenlijk niet maar ja....

[ Voor 3% gewijzigd door Tommilio op 30-12-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godverdegodver train je conditie komen er bij 3 van je pm trainees geen stijgingen!! volgende week nog een keer dat zowieso, maar wel erg bummer. trainee van slecht conditie niet gestegen :( de andere 2 waren mijn a-team spelers van goed conditie. als ze volgende week ook niet stijgen klaag ik ht aan :)

Conditie +12
Vorm +1 / -9 :)
TSI 2.150 / -6.040

@tommilio: nee

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 30-12-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:44
Toch nog maar 1 weekje verdedigen getraint, volgende week wordt het conditie denk ik:
Vorm: -2/+0 ??
Verdedigen: +1 (19 uitstekend vleugelspel heeft zich naar redelijk verdedigen geklaverjast, want hij speelt nooit in mijn verdediging)

Toen ik vananacht om 2:30 chekte dacht ik dat de training nog niet afgelopen was... maar 2 vorm veranderingen?? Maar net was er niks verandert.. naja, dan zal de vorm crisis komende week wel toeslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:36:
godverdegodver train je conditie komen er bij 3 van je pm trainees geen stijgingen!! volgende week nog een keer dat zowieso, maar wel erg bummer. trainee van slecht conditie niet gestegen :( de andere 2 waren mijn a-team spelers van goed conditie. als ze volgende week ook niet stijgen klaag ik ht aan :)
Dat had ik vorig seizoen. Baalde er ook van omdat ik maar een week conditie trainde (kwalificatiewedstrijd gespeeld).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@cola: conditie trainen als def trainer lijkt weinig zin te hebben, maar dat is het niet vind ik. Ik ga namelijk absoluut geen verdedigers kopen met waardeloze conditie, bovendien krijgen ze door conditie training een hogere TSI wat ze uiteraard gewoon waardevoller maakt.

even een vraagje. wat zouden jullie bieden voor deze speler?
HAM en HT kennen er allebei geen waarde aan. Kennelijk is deze combi van stats nog nooit eerder voorgekomen ofzo. heel vreemd:

Carlos Pizarro
19 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 6 240
Loon: 1 344 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

40% pm training naar 'goed'

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 30-12-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Leuke speler, geen idee wat dat waard is. Ik heb er een met redelijk conditie, redelijk pm, formidabel vleugel en matig passen die 1,2 mln waard is (volgens HAM). TSI van mijn speler is ook maar de helft vergeleken met die speler. Dat goed passen zal die speler wel heel duur maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 30-12-2005 11:15 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook geen idee. tsi is inderdaad zeer hoog. niet dat ik hem nou perse kwijt moet hoor, maar ik wil weten wat ie waard is. hij mag nog wel eventjes meetrainen op de wing. de TPE bij ham is leeg... hij heeft geen idee wat ie waard is. HT ook al niet :) vooral ook nog dat rare redelijk verdedigen erbij(wat je trouwens meteen merkt aan je wingback rating die popt er altijd 1 niveau omhoog)

nougoed eerst maar tot goed of zelfs uitstekend pm doortrainen. dan mag ie weg voor 3m ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Staan er geen verder vergelijkbare 20 jarige speler op de TL met goed pm? Neem aan dat je hem minimaal doortraind naar goed PM :)

Of 21 jarige met uistekend pm

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 30-12-2005 11:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja of goddelijk pm met 46 jaar. ik wil weten wat ie NU waard :) ik zal wel eens eventjes gaan kijken op de tl....

trouwens wat doen mensen met een botteam als bekerpot? gewoon a-team voor de ervaring of toch b-team ivm blessures? ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk. je kan toch blessures krijgen met botteams of is dat uitgesloten?

[edit]

het enige wat ik vind was een 22 jarige(scheelt dus 3 jaar!) gast met uitstekend pm(ivm redelijk), maar die had weer waardeloos verdedigen(ipv redelijk)en ongeveer dezelfde tsi(6500 ofzo) de teller stond op +/- 2.2m bij het bieden. ik zal wel even kijken voor hoeveel die eruit gaat. dan kan ik er toch nog wel minimaal een half miljoentje bij optellen voor de mijne.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 30-12-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:28:
ja of goddelijk pm met 46 jaar. ik wil weten wat ie NU waard :) ik zal wel eens eventjes gaan kijken op de tl....

trouwens wat doen mensen met een botteam als bekerpot? gewoon a-team voor de ervaring of toch b-team ivm blessures? ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk. je kan toch blessures krijgen met botteams of is dat uitgesloten?
Volgens mij kun je wel blessures krijgen ja. Je zou gewoon je bejaarden niet op kunnen stellen (behalve die ene toekomstige coach die de ervaring wel hard nodig heeft ;))

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net een nieuwe interne coach dus die speelt inderdaad ook niet. ben toch wel erg benieuwd wat een matig LS coach met mijn ts gaat doen. ik had een waardeloos LS coach :P dit moet toch wel significant beter gaan lijkt me... ik ga gewoon alles piccen denk ik de eerste paar weken. ik kan geen kampioen worden dus liever een paar rondjes verder in de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:01:
@cola: conditie trainen als def trainer lijkt weinig zin te hebben, maar dat is het niet vind ik. Ik ga namelijk absoluut geen verdedigers kopen met waardeloze conditie, bovendien krijgen ze door conditie training een hogere TSI wat ze uiteraard gewoon waardevoller maakt.

even een vraagje. wat zouden jullie bieden voor deze speler?
HAM en HT kennen er allebei geen waarde aan. Kennelijk is deze combi van stats nog nooit eerder voorgekomen ofzo. heel vreemd:

Carlos Pizarro
19 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 6 240
Loon: 1 344 €/week inclusief een 20% bonus

Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

40% pm training naar 'goed'
Het enige dat een beetje in de buurt komt:

1. Christian Begot 900 000 € (rapa´s team)
Is eigendom van: Knarfs Legioen
Leeftijd: 19 jaar
TSI: 3 950
Deadline: 30-12-2005 om 16:50

Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Een stuk lager TSI en minder goed op verdedigen dus ik denk dat je best wel redelijk richting de 1,5 Mil mag rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:37
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:51:
@ sandyman538: zo te zien aan je team kon jij deze speler wel gebruiken, best een slechte verdediging voor in de Ve... de rest ziet er trouwens goed uit! p.s. degene die mijn speler heeft gekocht zat in 1 van je maten (Bolanian_knights) en ook jou vorige competitie, hij staat ook onder jou bericht in zijn gasten boek (CapoDiCapi, FC Riina)
Ik heb met deze verdedigen 2 seizoenen prima gespeeld in de IV de.... :+ Mijn theorie is hetzelfde als veel mensen hier, pak 2 linie's, als je daar beter bent, dan win je. Dus daarom heb ik nog nooit een betere verdediger gehad dan een 'goed' verdediger. En ik speel al eventjes hattrick... Mijn middenvelders zijn gewoon goed en mijn spitsen zijn misschien nog wel beter.

Maar ik heb dus wel 1 briljante verdediger gekocht zodat de verdediging iets beter wordt, en ik heb nog wat kwartjes op zak voor misschien nog wel een verdediger. Dus zit maar niet over mijn team in hoor ;)

Ik heb de manager van Bolanian overigens al even op het matje geroepen... :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Form +7/-3, het wordt alleen maar beter :*). Toch "vrees" is ik wel de wedstrijd van woensdag, niet omdat ik em niet zal winnen maar om m'n verdedigingratings (ivm oude situatie). Denk dat m'n ene vleugelverdediging van +- uitmuntend (laag) naar uitstekend (laag) gaat, de centrale verdediging zo ongeveer gelijk blijft of iets zakt en ook de andere vleugelverdediging iets zakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 30-12-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lameeuw schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:37:
[...]

Het enige dat een beetje in de buurt komt:

1. Christian Begot 900 000 € (rapa´s team)

Een stuk lager TSI en minder goed op verdedigen dus ik denk dat je best wel redelijk richting de 1,5 Mil mag rekenen.
naa veel meer. zowieso boven de 2m, maargoed ik schat hem in op 2,5m denk ik. mooie prijs. koopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:44:
[...]

naa veel meer. zowieso boven de 2m, maargoed ik schat hem in op 2,5m denk ik. mooie prijs. koopje ;)
Ah H3!N ga weg man. 2.5 miljoen met als hoogste stat formidabel... 8)7

Neeee. Als je hem verkoopt voor meer dan 2 miljoen heb je al een mooie gek gevonden. Wat rukt het nou dat al die andere stats op redelijk staan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
(jarig!)
Is wel een mooie aanvallende vleugelverdediger, jammer dat hij bijna 20 is. (en dat Hein te veel wil verdienen 8)7)

[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 30-12-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:53:
[...]

Ah H3!N ga weg man. 2.5 miljoen met als hoogste stat formidabel... 8)7

Neeee. Als je hem verkoopt voor meer dan 2 miljoen heb je al een mooie gek gevonden. Wat rukt het nou dat al die andere stats op redelijk staan... :/
stel je me toch erg teleur met deze beperkte visie sandy :) het rukt namelijk een heleboel... maargoed voorlopig blijft ie nog lekker meespelen.

@pewwy aanvallende vleugelverdediger? waar heb jij het nou weer over? dat is wel de laatste plek waar ie komt te staan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 30-12-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:01:
Je kan als verdediger met een lage conditie een vermoeidheids event krijgen, maar verder heeft een hoge conditie weinig zin (behalve bij OCD's). Ik train conditie dan ook vooral omdat hun TSI er zo lekker van stijgt en dat de waarde van mijn spelers enorm goed doet. Bovendien heb ik 3 OCD's die nog iets aan conditie moeten winnen:
- redelijk PM, uitmuntend Def, goed conditie
- goed PM, goed Def, redelijk conditie
- redelijk PM, uitstekend Def, waardeloos conditie

Aan de andere kant... van mijn 26 spelers hebben er maar 11 conditie minder dan uitstekend... Dus ik vraag het me af of het het waard is om daar mijn vorm zo voor te verkloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
(jarig!)
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:23:
[...]

stel je me toch erg teleur met deze beperkte visie sandy :) het rukt namelijk een heleboel... maargoed voorlopig blijft ie nog lekker meespelen.

@pewwy aanvallende vleugelverdediger? waar heb jij het nou weer over? dat is wel de laatste plek waar ie komt te staan :)
Zou voor mij een mooie plek zijn, leert hij nog een beetje verdedigen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan mijn ts stijgen met 1 niveau terwijl ik geen clows of semi clows heb? vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:23:
[...]

Maar Hein, heb jij niet liever een speler die op zijn hoofdstat 2 stappen beter is dan iemand met heel veel bijstats? Ik geloof in bijstats, maar dan in 1 bijstat zeg maar. Wil je een aanvallende middenvelder koop je een wereldklasse mid met een beetje passen. Wil je een verdedigende middenvelder dan koop je een wereldklasse mid met een beetje verdedigen. Wil je een aanvallende verdediger dan koop je een verdediger met positiespel als bijstat (of andersom afhankelijk waar je de naadruk op wilt leggen). Maar dit is zo'n halve speler die nergens ergens in uitblinkt (moet jou bekend voor komen hein, geintje ;) :> ). Maar ach, das mijn visie op het spelletje he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:53:
hoe kan mijn ts stijgen met 1 niveau terwijl ik geen clows of semi clows heb? vreemd...
Je had toch een nieuwe coach met matig leiderschap?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:53:
Dat kan alleen als je TS onder bedaard staat... hij stijgt dan automagisch terug naar bedaard... Hoe snel hij dat doet is afhankelijk van je coach en het aantal sportpsychologen. Het nut van een clown is nooit echt aangetoond, maar die kan ook invloed hebben. Maar dan alleen als hij team leider is. Dat is de persoon met de hoogste leiderschap in je elftal (een coach kan nooit teamleider zijn). Als je meer mensen hebt met bv goed leiderschap dan kan je niet weten wie je teamleider is. Een clown (als 'ie al nut heeft) werkt dus alleen als hij de enige is met goed leiderschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:54:
[...]

Maar Hein, heb jij niet liever een speler die op zijn hoofdstat 2 stappen beter is dan iemand met heel veel bijstats? Ik geloof in bijstats, maar dan in 1 bijstat zeg maar. Wil je een aanvallende middenvelder koop je een wereldklasse mid met een beetje passen. Wil je een verdedigende middenvelder dan koop je een wereldklasse mid met een beetje verdedigen. Wil je een aanvallende verdediger dan koop je een verdediger met positiespel als bijstat (of andersom afhankelijk waar je de naadruk op wilt leggen). Maar dit is zo'n halve speler die nergens ergens in uitblinkt (moet jou bekend voor komen hein, geintje ;) :> ). Maar ach, das mijn visie op het spelletje he :9
dit is geen mid. dit is een winger.
conditie, pm, passen en wing zijn belangrijk. dat ie redelijk verdedigen heeft is mooi meegenomen, maar niet zo gigantisch boeiend(maar maakt hem wel weer meer waard). vooral ook de factor leeftijd speelt in deze een rol. maargoed aangezien niemand het kan weten zal het een mysterie blijven voorlopig. tot ik hem verkoop. dan weten we wat ie waard is volgens het vrije marktprincipe(wat de gek ervoor geeft) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien heb ik iets gemist, maar hoe kom je er zelf aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt inderdaad iets gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 36141 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:41:
Misschien heb ik iets gemist, maar hoe kom je er zelf aan dan?
Nou, het zit zo.

Hein heeft zo'n onmogelijk trainingsschema dat hij zulke ontzettende klunsen, nooit handige, veel geld kostende spelers creeert. Hij hoopt hiermee ooit een lans te breken voor personen die vanalles net niets kunnen. Maar doordat niemand nog het nut en de waarde van deze spelers inziet heeft hij straks zulke spelers met bosjes lopen. Dan op een dag wordt de match enige aangepakt en worden zulke spelers onbetaalbaar. Maar hein heeft hier op vooruitgeanticipeerd (mooi woord) waardoor hij een hele kudde van zulke spelers heeft. Hein wordt lachend hattrick multi miljonair en koopt een fantastisch team bij elkaar. Dit team zal ongehinderd 6x op rij promoveren, 3x de beker pakken, 2x landskampioen worden en als klap op de vuurpijl uiteindelijk de champions league winnen. En wij maar zeggen dat Hein geen verstand van het spelletje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:46:
[...]

Nou, het zit zo.

Hein heeft zo'n onmogelijk trainingsschema dat hij zulke ontzettende klunsen, nooit handige, veel geld kostende spelers creeert. Hij hoopt hiermee ooit een lans te breken voor personen die vanalles net niets kunnen. Maar doordat niemand nog het nut en de waarde van deze spelers inziet heeft hij straks zulke spelers met bosjes lopen. Dan op een dag wordt de match enige aangepakt en worden zulke spelers onbetaalbaar. Maar hein heeft hier op vooruitgeanticipeerd (mooi woord) waardoor hij een hele kudde van zulke spelers heeft. Hein wordt lachend hattrick multi miljonair en koopt een fantastisch team bij elkaar. Dit team zal ongehinderd 6x op rij promoveren, 3x de beker pakken, 2x landskampioen worden en als klap op de vuurpijl uiteindelijk de champions league winnen. En wij maar zeggen dat Hein geen verstand van het spelletje heeft.
Vind ik een heel mooi verhaal _/-\o_

heb de discussie niet gevolgd maar kan mij er wel in vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen een nieuw deel om vol te spammen! Deel 45!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.