Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.999 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Leuk Damien, bedankt voor de prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161338

-CKY2K- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:28:
Het meest vervelende is nog dat je iemand bent die hier nooit post en dan opeens spelersads er tussendoor gooit... Enne in deze fase van het seizoen is een briljant verdediger geen koopje @ 1.7mill...sorry.
ik heb het toch al veranderd...... en als je even op ik geloof pagina 3 van deze thread kijk kan je zien dat ik nieuw ben en me daar heb voorgesteld, of mogen er geen nieuwe members posten in dit topic?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:34
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:51:
[...]

ik heb het toch al veranderd...... en als je even op ik geloof pagina 3 van deze thread kijk kan je zien dat ik nieuw ben en me daar heb voorgesteld, of mogen er geen nieuwe members posten in dit topic?? :?
Wist je dat niet?

Je moet eerst minimaal 1 prut YP van een GoT'er kopen voor minimaal 250k, dan pas mag je hier posten :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmm wie heeft er nog een prut YP in de aanbieding dan?? ik heb nog wel 250k over.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 28-12-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:54:
hmmmm wie heeft er nog een prut YP in de aanbieding dan?? ik heb nog wel 250k over.. ;)
Hahaha nee echt een hartelijk welkom is het niet he :)

Nou ok nu je de regeltjes een beetje weet mag je nu een echte goede post plaatsen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 10:44

odan

The dark side is within all!

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164215

lachen gedaan damien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Graag gedaan! En gefeliciteerd met de promotie! Top!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nice !!!

Damien, haal bij de Railrunner nog even de twee tekstfoutjes er uit, 1e regel..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 16:14

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

strak gedaan damien 8) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Omdat ik zo aardig was tegen je zal ik je die bagger pull wel aanbieden dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:09:
Nice !!!

Damien, haal bij de Railrunner nog even de twee tekstfoutjes er uit, 1e regel..
? ikke nie goet in Neterlandz watte jij bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Met hattrick beginnen en dan je team FC Railrunner noemen, dat kan alleen een jeugdtrauma geweest zijn.

Jammer dat GoT zo hard gaat, de Awards zijn nu al weer 2 paginas geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:27:
Met hattrick beginnen en dan je team FC Railrunner noemen, dat kan alleen een jeugdtrauma geweest zijn.

Jammer dat GoT zo hard gaat, de Awards zijn nu al weer 2 paginas geleden...
Anders kan er nog genoten worden van de awards in de OP :)

Kan ze anders nog wel een keer spammen hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

ziet er goed uit gasten die awards. heb ik tenminste toch een één prijs gewonnen dit seizoen...

ik wil mezelf ook nog eventjes de wanmanager award uitreiken en een gedeelde eerste plaats voor de Fedbaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:09:
ziet er goed uit gasten die awards. heb ik tenminste toch een één prijs gewonnen dit seizoen...

ik wil mezelf ook nog eventjes de wanmanager award uitreiken en een gedeelde eerste plaats voor de Fedbaas ;)
Hahahaha nou ik weet niet of we die prijs dit jaar al gaan uitrijken :p misschien volgend jaar hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoor ik daar mijn naam? ik heb patent op yp's met een negatieve TSI.... openingsbod is 1,7m koopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:09:

Dat kan niet anders dan de Aad de Mos Award zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

hoedjevanpapier schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:33:
[...]

Peter Bosz Cup?
Wiljam Vloetschaal?
Dolf Roks Beker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:14:
[...]

hoor ik daar mijn naam? ik heb patent op yp's met een negatieve TSI.... openingsbod is 1,7m koopje ;)
Die 1.7mill koopje houden we erin zie ik al! ;)
Enne die award van jou waren we het snel over eens hoor H3!N, echt briljant persbericht was dat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem trouwens wel verkocht voor 1.75! :) zie je wel dat het een koopje is! :7

ik ben nu opzoek naar een mid met uitmuntend positiespel en min. matig passen + zwak verdedigen voor maximaal 1.9 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

haha ja inderdaad wat een fluim is dat zeg. die komt erbij volgend seizoen en ik heb al iemand op het oog hiervoor ;) (behalve dan uiteraard mezelf als ik weer zo ondermaats presteer)

@carlito dat er labiele n00bs op je speler bieden betekent niet dat het koopjes zijn hé :)

vanmiddag Pewwy - BU het wordt een mooie pot. als je die smerige sköpper van je maar op de bank houdt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 28-12-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:51:
ik heb hem trouwens wel verkocht voor 1.75! :) zie je wel dat het een koopje is! :7

ik ben nu opzoek naar een mid met uitmuntend positiespel en min. matig passen + zwak verdedigen voor maximaal 1.9 miljoen!
Lekker tegen die gasten in gaan hoor :) laat je niet gek maken :p

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 28-12-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[...]

Hahaha ja ik vind hem wel grappig maarja dan had ik hem zeker gewonnen dit jaar :'( en het moest positief blijven he de awards :p

Maar we zullen hem onthouden :) In ieder geval is een ieder erg positief over de awards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:59:
[...]

Hahaha ja ik vind hem wel grappig maarja dan had ik hem zeker gewonnen dit jaar :'( en het moest positief blijven he de awards :p
het is toch positief. tenminste als je er wat positiefs mee doet :) zie het als een steuntje in de rug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Heb net even mijn nieuwe divisie bekeken en een ding is duidelijk ik ga niet voor de derde keer op rij degraderen. Dat is het enige voordeel van bot-teams en natuurlijk dat je er als het goed is aan je doelgemiddelde kan werken. Maar ga wel zien wat het word, maar zou volgens mij gewoon weer moeten promoveren. Anders zo goed mogelijk presteren en dan met de herindeling promoveren.

@Awards: Ziet er goed uit en hoop er volgend seizoen een te winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:34
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:55:
[...]
@carlito dat er labiele n00bs op je speler bieden betekent niet dat het koopjes zijn hé :)
Amen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Idd ze gingen zelfs makkelijk voor 2mill toch? Nou zo te zien ging deze maar net voor 1.75! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:55:
[...]
vanmiddag Pewwy - BU het wordt een mooie pot. als je die smerige sköpper van je maar op de bank houdt.
Je kan gerust zijn, hij staat op +1 ;) Die andere twee vurige spelers staan overigens wel opgesteld, maar van een kopstoot krijg je geen blessures toch :X

Awards zijn helemaal top :) Komende week heb ik niets te doen en ga ik de laatste nieuwe leden weer toevoegen. Kan ik gelijk kijken of er meer uit Alltidhattrick te halen is :)

[ Voor 38% gewijzigd door Pewwy op 28-12-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik probeer er wel op te letten. ik heb 1 vurige speler en die heeft al 6 gele kaarten in seizoen gepakt. de rest maximaal 1 of 2. en ik wil niet halverwege seizoen met een half geschorst elftal zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:08:
Heb net even mijn nieuwe divisie bekeken en
een ding is duidelijk ik ga niet voor de derde keer op rij degraderen. .

@Awards: Ziet er goed uit en hoop er volgend seizoen een te winnen :P
Tadaa !!! De Aad de Mos Award Winnaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hoedjevanpapier schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:15:
[...]

Tadaa !!! De Aad de Mos Award Winnaar _/-\o_
Lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap eerlijk gezegd deze ondertitel ook niet zo : The proud owner of DSanka Kickers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Der zijn gewoon op het compforum nu al meer berichten geplaatst dan in mijn gehele actieve hattrick-carrière (en het seizoen is nog niet eens begonnen).

Wat H3!N al zei, mijn team is niet echt noemenswaardig in de V.18, qua ranglijst sta ik op de 7e plek. Mijn doelstelling is de 6e plaats, en dan p/d duel. Tegen die tijd heb ik al wel een aardig versterkt elftal (verdediging wordt dit jaar opgeschroefd met twee wonderbaarlijk vc's + natuurlijk mijn IM trainees die weer een jaartje ouder worden). Daar staat tegenover wel het vertrek van twee IM.

Overall zal dus mijn middenveld hetzelfde blijven (heb één supertrainee die de transfers opvangt), maar mijn verdediging versterkt worden. In de aanval zit ik voorlopig wel goed. Alleen goede vleugels staan op de lijst, maar dat vind ik voorlopig van minder belang. Dit seizoen 2 VC's, volgend seizoen een keeper én dan vleugels. Ondertussen zal ik ook moeten werken aan mijn stadionuitbreiding (nu 35.000 :+ maar wel altijd vol!) en de trainerscursus van mijn toekomstig coach (redelijk leiderschap). Achter de hand heb ik al een met goed leiderschap, maar die komt pas over enkele seizoenen.

Ik heb er iig zin an, lekker blij zijn met elke troosteloos puntje dat je bij elkaaar sprokkelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik blijf nog steeds trots dat ik manager ben (en natuurlijk lid van deze federatie) ondanks de resultaten ;) Ben eigenlijk pas serieus gaan trainen aan het begin van vorig seizoen. Heb daarvoor gewoon mazzel gehad om niet verder weg te zinken.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 28-12-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe was ook maar een geintje joh. je team is zeker niet slecht, maar je middenveld is te slap. daardoor ben je gedegradeert afgelopen seizoen(en wellicht ook het seizoen daarvoor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 08:59
Nette Awards post Damien! Fijn dat ik nog een vermelding krijg ;) Ik zal mijn best doen om nog 1 keer te promoveren, maar dan is de koek denk ik op. Volgens mij kunnen alleen die-hard skilltraders vaker achter elkaar promoveren. Ik zag 1 gast die gelijk met mij begonnen is die al 12 miljoen heeft verdient met transfers en in de VIII al reusachtige middenvelders had... Tja dan kan je wel door blijven promoveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160444

Heeft iemand een idee wat voor middenvelder je kan halen voor +/- 3.5 miljoen.

ik zat zelf te denken aan een briljant met een leuke bijstat pasen of verdedigen maar wat is nu eigenlijk belangrijker voor een middenvelder verdedigen of passen?

Voor welke "wat"voor speler zouden jullie gaan?

zoiets

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

of zoiets

Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

beide 2, 8 mil alleen heeft de eerste meer ervaring :? wat is nu belangrijk voor een super middenvelder 8)7 ideeen tips?

ik train verdedigen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beiden zijn belangrijk (passen en verdedigen) ik zou de 2e nemen als ik jou was..

Keepers: keepen
Verdedigers: verdedigen
Vleugelverdedigers: verdedigen, vleugelspel (beide hoofdstats)
Vleugelspelers: vleugelspel(hoofdstat), verdedigen, passen, positiespel (3x bijstats)
Middenvelders: positiespel(hoofdstat), verdedigen, passen(2x bijstats)
Spitsen: scoren(hoofdstat), passen(bijstat)
-CKY2K- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:24:
[...]

Idd ze gingen zelfs makkelijk voor 2mill toch? Nou zo te zien ging deze maar net voor 1.75! :P
@ sandyman538: zo te zien aan je team kon jij deze speler wel gebruiken, best een slechte verdediging voor in de Ve... de rest ziet er trouwens goed uit! p.s. degene die mijn speler heeft gekocht zat in 1 van je maten (Bolanian_knights) en ook jou vorige competitie, hij staat ook onder jou bericht in zijn gasten boek (CapoDiCapi, FC Riina)

@-CKY2K-: als ik jou was zou ik nog maar een aantal flinke aankopen doen.. anders is het na dit seizoen waarschijnlijk weer VII voor jou..

ik speel al zeer lang Hattrick dus ik weet heus wel waar ik over praat! in de transfervergelijking stonden 3 weken geleden zelf nog een aantal spelers met dezelfde kwaliteiten die voor meer dan 3 mil. verkocht waren... de transfermarkt is gewoon in elkaar gezakt.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 28-12-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:51:
beiden zijn belangrijk (passen en verdedigen) ik zou de 2e nemen als ik jou was..

Keepers: keepen
Verdedigers: verdedigen
Vleugelverdedigers: verdedigen, vleugelspel (beide hoofdstats)
Vleugelspelers: vleugelspel(hoofdstat), verdedigen, passen, positiespel (3x bijstats)
Middenvelders: positiespel(hoofdstat), verdedigen, passen(2x bijstats)
Spitsen: scoren(hoofdstat), passen(bijstat)
[...]
@ sandyman538: zo te zien aan je team kon jij deze speler wel gebruiken, best een slechte verdediging voor in de Ve... de rest ziet er trouwens goed uit!

@-CKY2K-: als ik jou was zou ik nog maar een aantal flinke aankopen doen.. anders is het na dit seizoen waarschijnlijk weer VII voor jou..

waarom doen jullie nou zo moeilijk?? ik speel al zeer lang Hattrick dus ik weet heus wel waar ik over praat! in de transfervergelijking stonden 3 weken geleden zelf nog een aantal spelers met dezelfde kwaliteiten die voor meer dan 3 mil. verkocht waren... de transfermarkt is gewoon in elkaar gezakt.
De tranfermarkt zakt altijd in op het einde van het seizoen. Ik weet niet hoe oud je speler was, maar misschien had je hem beter twee weken later kunnen verkopen.

[edit]en ja ik moet ook naar mijn verdediging kijken ;) Heb de slechtste verdediging van mijn competitie. Maar heb dit seizoen 2,5, misschien 3 mln te besteden voor een keeper en een nieuwe verdediger, dus dat komt wel goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 28-12-2005 19:04 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat weet ik, maar dan is hij ook weer 1 jaar ouder + ik had het geld nu nodig om versterkingen te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Anoniem: 160444 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:49:
[...]
ik train verdedigen btw.
Eigenlijk niet, ik zit nog in de fase dat 350.000 al veel geld is :)
Maar ervaring is altijd handig, en als je verdedigen traint lijkt het me dat je middenvelders dat niet meer zo nodig hebben, dus alleen passen om je aanval te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

ik zat zelf te denken aan een briljant met een leuke bijstat pasen of verdedigen maar wat is nu eigenlijk belangrijker voor een middenvelder verdedigen of passen?

Voor welke "wat"voor speler zouden jullie gaan?

zoiets

Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht

of zoiets

Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

beide 2, 8 mil alleen heeft de eerste meer ervaring :? wat is nu belangrijk voor een super middenvelder 8)7 ideeen tips?

ik train verdedigen btw.
Aangezien je verdedigen traint en ik dus aanneem dat je met 5 defs speelt zou ik me alleen concentreren op de bijstat passen. Je verdediging is, als het goed is, toch sterk je sterkste linie. De eerste zou mijn voorkeur dus genieten. Tenzij hij al veel te oud is of te weinig ervaring heeft voor zijn leeftijd of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:04:
ja dat weet ik, maar dan is hij ook weer 1 jaar ouder + ik had het geld nu nodig om versterkingen te kopen..
Ja ik weet niet hoe oud je speler was. Maar de meeste mensen houden er nu al wel rekening mee dat ze (zaterdag?) een jaar ouder worden. En mijn spelers gaan weg als ze 21 zijn (is de planning iig), maar of ze nou 21 of 22 zijn, dat brengt evenveel op.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. bijstats zijn zeer duur(al gauw 5-6 ton per niveau passen en voor verdedigen ietsjes minder denk 4 ton per niveau). dit hakt er aardig in. wil je puur meer balbezit halen zou ik een kale midddenvelder nemen. voor 3,5m kan je wel een wereldklasse mid halen(msch zelfs een bovennatuurlijke maar die is dan al wel 30+ denk ik)

als je ook nog je verdediging of aanval wilt boosten moet je er eentje met bijstats nemen ja, maar dan gaat het niveau pm drastisch omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:06:
[...]

Ja ik weet niet hoe oud je speler was. Maar de meeste mensen houden er nu al wel rekening mee dat ze (zaterdag?) een jaar ouder worden. En mijn spelers gaan weg als ze 21 zijn (is de planning iig), maar of ze nou 21 of 22 zijn, dat brengt evenveel op.
hij was 23 en werd dus al 24, te oud om nog door te trainen en eigenlijk ook net iets te oud om te verkopen... maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aj aj BU - Pewwy is geen vriendelijk onderonsje :( blijkbaar voelen de spelers van de teams net zoveel rivaliteit als de coaches :)

3-1 en (uiteraard) in mijn ogen zeer terecht. geen kans tegen gehad alleen 1 pingel. had nog wel meer kunnen zijn ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:23:
aj aj BU - Pewwy is geen vriendelijk onderonsje :( blijkbaar voelen de spelers van de teams net zoveel rivaliteit als de coaches :)

3-1 en (uiteraard) in mijn ogen zeer terecht. geen kans tegen gehad alleen 1 pingel. had nog wel meer kunnen zijn ook :)
Haha, dat begint geloof ik echt de GoT-derby te worden ?? :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160444

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:08:
[...]

ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. bijstats zijn zeer duur(al gauw 5-6 ton per niveau passen en voor verdedigen ietsjes minder denk 4 ton per niveau). dit hakt er aardig in. wil je puur meer balbezit halen zou ik een kale midddenvelder nemen. voor 3,5m kan je wel een wereldklasse mid halen(msch zelfs een bovennatuurlijke maar die is dan al wel 30+ denk ik)

als je ook nog je verdediging of aanval wilt boosten moet je er eentje met bijstats nemen ja, maar dan gaat het niveau pm drastisch omlaag.
ik zoek er toch eentje die nog wel mee kan voor de toekomst, dus max een jaar of 26 a 27

Tiemen van Steenderen (20119877)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 24 860
Loon: 7 340 €/week
Eigenaar: Jews United
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Of zoiets dan maar.

Mogens Hauge (24934906) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 33 410
Loon: 19 680 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FCB Linuxboys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

denk dat de laatste meer mijn smaak is, is nog lekker jong 23 dus voor de toekomst is dat wel lekker.

nu zit ik alleen te denken als die geblessert raakt ben wel meteen mijn beste speler kwijt 8)7 choises choises.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hoeft niet de totale stats van de speler te laten zien hoor scheelt een hoop ruimte of gebruik de 'small' optie.

die 2e vind ik niks. matig scoren is overbodig. die 2e lijkt me beter ook omdat je countert en dus zoveel mogelijk defense wilt hebben toch? of wil je je aanval boosten? 23/24 en zwak ervaring is wel lekker inderdaad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat zouden jullie voor een speler met de volgende stats bieden? ik ben van plan hem te kopen:

25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 8 830
Loon: 5 424 €/week inclusief een 20% bonus

Positiespel: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig

hij staat nu voor 1.6 mil. te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht... beetje hardleers typje geloof ik. GEEN ADS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:48:
Hij wil kopen, niet verkopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:23:

Stelletje vieze schoppers :( Twee blessures... ;(
Mijn beste mid (28) voor twee weken weg. Hopelijk haalt die het begin van de competitie, anders ben ik redelijk de sjaak...
Gelukkig liepen er nog tien doktoren rond ;) Wel 6 defjes trainen deze week, dus dat scheelt weer een stuk...

Wel een stomme fout gemaakt door te denken dat je team maximaal zwak mid zou halen, maar dit was je b-team natuurlijk niet 8)7

3 penalty's is overigens wel wat overdreven ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 28-12-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:48:
eerst goed lezen voordat je weer een oordeel velt!

ik heb hem al gekocht voor 1.658.000 miljoen is dit een goede prijs? volgens de transfervergelijking is 2 mil een normale prijs voor zo'n speler maar dat lijkt mij toch echt te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Carlito80: We zullen eind van het seizoen wel zien waar ik sta...heb mijn plan al uitgestippeld, het geld komt eraan! ;)

@H3!N: Moet ook zeggen dat ik pewwy zijn verdedigingsratings een beetje tegen vond vallen eerlijk gezegd...mijn B-team van 17 en 18 jarigen haalde vandaag nog hogere ratings, terwijl pewwy zijn trainees toch wel van hoger nivo zijn dan de mijne...
Maar goed, kan je voorlopig weer lekker doorgaan met countermietjes en jullie komen er wel achter etc etc ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 08:59
Anoniem: 161338 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:47:
wat zouden jullie voor een speler met de volgende stats bieden? ik ben van plan hem te kopen:

25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 8 830
Loon: 5 424 €/week inclusief een 20% bonus

Positiespel: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig

hij staat nu voor 1.6 mil. te koop
Heb je perse dat verdedigen matig nodig of wil je gewoon een goede kale briljant mid? Ik heb deze week een briljant PM van 23, met zwak ervaring gekocht voor 1.5 miljoen. (overigens wel 12000+ TSI, maar wel goed in vorm. Toch lijkt deze mij wel heel erg laag briljant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 16:53
waarom heb ik nou die oudste speler van GoT award niet gewonnen? ik heb nog berichtje gestuurd zelfs erover.. mijn basis speler staat al vanaf het begin erbij en is 39 jaar oud ... komend seizoen staat ie nog steeds basis en word ie dus 40 jaar..

why oh why? :)

/edit

Fredrik Håkansson (1715002)

staat dus nog wel als coach aangeschreven omdat ie ooit 1 seizoen coach is geweest, maar dat is ie dus niet en hij speelt nog altijd elke week wedstrijd voor de competitie.

[ Voor 29% gewijzigd door Loona35 op 28-12-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

loona35 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:01:
waarom heb ik nou die oudste speler van GoT award niet gewonnen? ik heb nog berichtje gestuurd zelfs erover.. mijn basis speler staat al vanaf het begin erbij en is 39 jaar oud ... komend seizoen staat ie nog steeds basis en word ie dus 40 jaar..

/edit

staat dus nog wel als coach aangeschreven omdat ie ooit 1 seizoen coach is geweest, maar dat is ie dus niet en hij speelt nog altijd elke week wedstrijd voor de competitie.
Misschien omdat alltidhattrick eruit lag ?? :p Geen idee, maar 39 jaar... is best wel respectabel, mijn oudste is nog maar 34 jaar en heeft er 6 goals in gelegd in 3 of 4 matches, vond ik al netjes eigenlijk... majah, ik heb al een award :+ dus ik mag niet zeuren :D

Nou moet ik wel zeggen dat ik straks 40 jaar een beetje ziek vind voor een basisspeler :p

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 28-12-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
lameeuw schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:04:
[...]

Misschien omdat alltidhattrick eruit lag ?? :p Geen idee, maar 39 jaar... is best wel respectabel, mijn oudste is nog maar 34 jaar en heeft er 6 goals in gelegd in 3 of 4 matches, vond ik al netjes eigenlijk... majah, ik heb al een award :+ dus ik mag niet zeuren :D

Nou moet ik wel zeggen dat ik straks 40 jaar een beetje ziek vind voor een basisspeler :p
Ja ik had eigelijk ook verwacht dat ie er gewoon in zou staan... volgend seizoen speelt ie met zijn 40 jaar gewoon weer elke wedstrijd mee dus.. heb Damien er nog wle 2x bericht over gestuurd.

ik eis rectificatie :P

.. zolang ie niet geblesseerd raakt blijft ie gewoon :D met die ervaring met ie die sterren wel goed :D

[ Voor 8% gewijzigd door Loona35 op 28-12-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:01:
[...]

Heb je perse dat verdedigen matig nodig of wil je gewoon een goede kale briljant mid? Ik heb deze week een briljant PM van 23, met zwak ervaring gekocht voor 1.5 miljoen. (overigens wel 12000+ TSI, maar wel goed in vorm. Toch lijkt deze mij wel heel erg laag briljant)
dit was de goedkoopste met de beste ratings.. dat matig verdedigen had ik niet nodig nee... dus zeg maar als kale briljant gekocht. hij heeft natuurlijk ook redelijk ervaring dat is ook wel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
loona35 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:01:

/edit

Volgens mij is die gast op zijn 22e vader geworden ;)

Frank Håkansson (76910759)
17 jaar, goed in vorm, gezond

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

loona35 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:07:
[...]

Ja ik had eigelijk ook verwacht dat ie er gewoon in zou staan... volgend seizoen speelt ie met zijn 40 jaar gewoon weer elke wedstrijd mee dus.. heb Damien er nog wle 2x bericht over gestuurd.

ik eis rectificatie :P

.. zolang ie niet geblesseerd raakt blijft ie gewoon :D met die ervaring met ie die sterren wel goed :D
Rectificatie ?? dachtut niet zeg :p is vergeven blijft vergeven, volgend seizoen weer een nieuwe kans :p stel je voor, mot ik mijn Ron Jans Award inleveren... NOT DUZZZ >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:00:
@Carlito80: We zullen eind van het seizoen wel zien waar ik sta...heb mijn plan al uitgestippeld, het geld komt eraan! ;)

@H3!N: Moet ook zeggen dat ik pewwy zijn verdedigingsratings een beetje tegen vond vallen eerlijk gezegd...mijn B-team van 17 en 18 jarigen haalde vandaag nog hogere ratings, terwijl pewwy zijn trainees toch wel van hoger nivo zijn dan de mijne...
Maar goed, kan je voorlopig weer lekker doorgaan met countermietjes en jullie komen er wel achter etc etc ;) :+
Stonden 2 man van 17 in die ik moest trainen, maar opa's gaan er zo goed als allemaal dit seizoen uit, dus ik ben begonnen met 3 verdedigers die in de basis komen te staan en twee 17-jarige trainees ;) En mijn beste def is nog geblesseerd, dus dat scheelt iets. Wereldklasse counter is overigens wel leuk om te halen, nu op naar bovennatuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 28-12-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
lameeuw schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:13:
[...]

Rectificatie ?? dachtut niet zeg :p is vergeven blijft vergeven, volgend seizoen weer een nieuwe kans :p stel je voor, mot ik mijn Ron Jans Award inleveren... NOT DUZZZ >:) :>
Hahaha.. nou ik hoef die prijs niet zo persé hoor.. een klein zinnetje onder jou titel met rectificatie dat er ook nog een andere opa van 40 in de basis staat zou wel leuk zijn natuurlijk ;-) zal gerard eens gaan bellen :D
Pewwy schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:12:
[...]

Volgens mij is die gast op zijn 22e vader geworden ;)

Frank Håkansson (76910759)
17 jaar, goed in vorm, gezond

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 410
Jup en zijn neef Peter speelt ook in me team :) .. wat is de wereld toch klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:14:
[...]

Stonden 2 man van 17 in die ik moest trainen, maar opa's gaan er zo goed als allemaal dit seizoen uit, dus ik ben begonnen met 3 verdedigers die in de basis komen te staan en twee 17-jarige trainees ;) En mijn beste def is nog geblesseerd, dus dat scheelt iets. Wereldklasse counter is overigens wel leuk om te halen, nu op naar bovennatuurlijk.
Ah vandaar, ik haal met mijn B-trainees uitmuntend counterratings....met A-trainees wonderbaarlijk denk ik...maar ja die trainees hebben allemaal weinig tot geen passen...toekomst wordt mijn counterrating dus snel veel beter, nieuwe trainees hebben allemaal minimaal redelijk passen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
loona35 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:27:
[...]

Hahaha.. nou ik hoef die prijs niet zo persé hoor.. een klein zinnetje onder jou titel met rectificatie dat er ook nog een andere opa van 40 in de basis staat zou wel leuk zijn natuurlijk ;-) zal gerard eens gaan bellen :D

[...]

Jup en zijn neef Peter speelt ook in me team :) .. wat is de wereld toch klein
Die award is naar een oude speler gegaan die inmiddels in de derde speelt (regelmatig een basisplek) en ja alltid lag eruit dus voor sommige awards was het even behelpen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Pewwy schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:14:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik je verdediging er ook niet zo heel sterk uit vind zien, maar als ik dan naar je middenveld kijk heb je het toch niet zo slecht voor elkaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@carlito: excuses ik keek niet goed :)

@cky2k: ik zal er ook zeker mee doorgaan. volgende keer zullen we het nog eens proberen, maar dan zonder een (lage)woedende ts waardoor mijn mid minimaal 2 niveau's stijgt :) ik bestel alvast de rijsttafel dan....

@pewwy een extra trainigsplekje deze week. wees me dankbaar ;) die mid gast redt het wel hoor. is morgen weer +1 denk ik en dan met 10 dokters komt het goed. voornaamste rede ook dat ik een flinke verjonging aan het doorvoeren ben. 3/5 a-team is jonger dan 22 was eerst nog 1/5 ofzo.

@loona: pak hem aan die damien! hij zit weer te zwijnen! eis die titel op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
-CKY2K- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:39:
[...]

Die award is naar een oude speler gegaan die inmiddels in de derde speelt (regelmatig een basisplek) en ja alltid lag eruit dus voor sommige awards was het even behelpen... ;)
Dat zijn speler in de 3e speelt en de mijne niet doet er niet toe, want dat heeft immers niets met de award te maken. Ik heb er 2x berichtje over gestuurd dus ik vind het gewoon slordig dat dit over het hoofd word gezien. Die prijs maakt me natuurlijk niets uit maar probeer het nou ook niet goed te praten ... fouten zijn er om gemaakt te worden.. en in jou geval ook om toe gegeven te worden ;)

Vet lachen trouwens, kom er net achter dat me eigen kweek in de hoofd comp. van brazilië speelt en daar zelfs kampioen is geworden. Jolly boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank je! :*)

zullen we nu weer vriendjes zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:52:
@pewwy een extra trainigsplekje deze week. wees me dankbaar ;) die mid gast redt het wel hoor. is morgen weer +1 denk ik en dan met 10 dokters komt het goed. voornaamste rede ook dat ik een flinke verjonging aan het doorvoeren ben. 3/5 a-team is jonger dan 22 was eerst nog 1/5 ofzo.
Wil ik ook, maar dan moet ik eerst een paar van die gasten verkopen, en daarna kan ik er weer wat mee. Met een beetje geluk kan ik nog een nieuwe jongere mid kopen komende week, maar dat is afhankelijk van het poppen van een trainee woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoenen zoenen! :>

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 28-12-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij zit er een bot team in de competitie. Iemand enig idee wat voor ratings zo'n botteam gaat halen? Kan ik met een gerust hard piccen met mijn b-team voor zo'n wedstrijd? (en mijn a-team gebruiken voor de beker).

Ik ben natuurlijk weer als eerste aan de beurt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

he bah, dat gelebber :p
Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:00:
Bij mij zit er een bot team in de competitie. Iemand enig idee wat voor ratings zo'n botteam gaat halen? Kan ik met een gerust hard piccen met mijn b-team voor zo'n wedstrijd? (en mijn a-team gebruiken voor de beker).

Ik ben natuurlijk weer als eerste aan de beurt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
gewoon piccen, zie je vanzelf wel wat de uitslag is :p

Nee, ik zou hem normaal spelen, voor hetzelfde geld staat er ineens wel een goed team tegenover je en ben je ineens de bok.....

[ Voor 73% gewijzigd door lameeuw op 28-12-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:00:

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:00:
[...]
he bah, dat gelebber :p
[...]
gewoon piccen, zie je vanzelf wel wat de uitslag is :p

Nee, ik zou hem normaal spelen, voor hetzelfde geld staat er ineens wel een goed team tegenover je en ben je ineens de bok.....
Met mijn b-team? Kan ik nergens zien wat voor ratings zo'n botteam haalt? Ik moet de eerste competitiewedstrijd tegen een botteam spelen en wil de tweede bekerwedstrijd wel met mijn a-team spelen.

[edit]Ik neem aan dat het nog steeds de bedoeling is dat botteams degraderen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 28-12-2005 22:08 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:06:
[...]

Met mijn b-team? Kan ik nergens zien wat voor ratings zo'n botteam haalt? Ik moet de eerste competitiewedstrijd tegen een botteam spelen en wil de tweede bekerwedstrijd wel met mijn a-team spelen.

zo´n bot team stelt niks voor, `daar zou zelfs een bot team van vorig seizoen nog van winnen`..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:06:
[...]

Euhmmmm, als ik in je wedstrijdschema kijk zie ik op 04-01-2006 als tegenstander FC Hertog Marc ?? lijkt me geen bot-team eigenlijk ?? Sterker nog, die gast heeft vanaaf nog ingelogd... kijk ik bij een verkeerd team ofzow ??

T.a.v. de bot-teams: jah, ik denk dat het wel de bedoeling is dat ze degraderen, wat ik begrepen heb is dat er random spelers neergezet worden op de mogelijke posities, dus een keeper in de spits en een spits in het doel lijkt me zeer haalbaar ;)

[ Voor 18% gewijzigd door lameeuw op 28-12-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:12:
[...]

Euhmmmm, als ik in je wedstrijdschema kijk zie ik op 04-01-2006 als tegenstander FC Hertog Marc ?? lijkt me geen bot-team eigenlijk ?? Sterker nog, die gast heeft vanaaf nog ingelogd... kijk ik bij een verkeerd team ofzow ??

T.a.v. de bot-teams: jah, ik denk dat het wel de bedoeling is dat ze degraderen, wat ik begrepen heb is dat er random spelers neergezet worden op de mogelijke posities, dus een keeper in de spits en een spits in het doel lijkt me zeer haalbaar ;)
Dat is mijn eerste bekerwedstrijd, inderdaad geen botteam. Die wedstrijd bedoel ik ook niet :)

De eerste competitiewedstrijd is nr1 vs nr2 toch? Dan moet ik tegen de dopperts (208771). Dat is wel een botteam, als dat team ratings van niks gaat halen stel ik dan mijn b-team op (of een half b-team, of b-trainees) met pic en de woensdag er op (bekerwedstrijd 2, tegenstander nog niet bekend) mijn a-team op.

[edit]Ik denk dat ik maar kies voor b-teamtrainees met a-team mix en pic ofzo. Dan heb ik nog een beetje zekerheid :)

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 28-12-2005 22:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:22:
[...]

Dat is mijn eerste bekerwedstrijd, inderdaad geen botteam. Die wedstrijd bedoel ik ook niet :)

De eerste competitiewedstrijd is nr1 vs nr2 toch? Dan moet ik tegen de dopperts (208771). Dat is wel een botteam, als dat team ratings van niks gaat halen stel ik dan mijn b-team op (of een half b-team, of b-trainees) met pic en de woensdag er op (bekerwedstrijd 2, tegenstander nog niet bekend) mijn a-team op.
aarghhh, weer eens te seniel (snel dus :p) gelezen... ik wordt oud, kom al in aanmerking voor de GoT-bejaardensoos :X

Maar ik denk dat je je geen breuk gaat tillen op dat bot-team, ik verwacht dat je daar ook met je b-teamzonder moeite van kunt gaan winnen

[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 28-12-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:26:
[...]

aarghhh, weer eens te seniel (snel dus :p) gelezen... ik wordt oud, kom al in aanmerking voor de GoT-bejaardensoos :X
Ik bedenk me opeens dat zo'n botteam natuurlijk ook een bekerwedstrijd speelt en ik dus volgende week woensdag kan zien wat ik er van moet verwachten :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@ H3!N rijsttafels zijn altijd goed natuurlijk! ;)
@ OPa award....daarvoor moet je bij damien zijn... :P :+

[ Voor 38% gewijzigd door -TheNose- op 28-12-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@marzman gewoon piccen die wedstrijd. niet van dat benauwde :)
de bekerwedstrijd pic je ook dus je ts is al hoog dus je haalt vast wel een fatsoenlijk middenveld.

ik zou zelfs piccen ook was het geen botteam. iets uit de IX/X ofzo kan nooit echt boeiend zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:31:
[...]

Ik bedenk me opeens dat zo'n botteam natuurlijk ook een bekerwedstrijd speelt en ik dus volgende week woensdag kan zien wat ik er van moet verwachten :)
das wel idd een mooie graadmeter, ben je een van de weinigen die er al een oordeel over kan vellen of er iig enigszins ervaring mee heeft :p Kan de rest van de fed wat van leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kijk anders even naar mijn eerste bekerwedstrijd marz...moet ik ook tegen een botteam! Gewoon lekker piccen...ga alleen geen counter spelen want dan kan ik het me nog weleens lastig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ook net even naar mijn bekerloting gekeken en ik vermoed dat ik gewoon weer in de eerste ronde van de GOT-Cup ga spelen. Die is trouwens toch ook veel belangrijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:36:
@marzman gewoon piccen die wedstrijd. niet van dat benauwde :)
de bekerwedstrijd pic je ook dus je ts is al hoog dus je haalt vast wel een fatsoenlijk middenveld.

ik zou zelfs piccen ook was het geen botteam. iets uit de IX/X ofzo kan nooit echt boeiend zijn toch?
Het gaat over de competitiewedstrijd en niet over de bekerwedstrijd :) en trouwens, vorig seizoen heb ik ook de eerste bekerwedstrijd verloren van een IX team, ook al was ik beter. Dat is toch een onverwerkt trauma voor mijn spelers :)

Maar ik ga wel piccen met b-trainees denk ik, woensdag even kijken wat zo'n botteam doet.

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 28-12-2005 22:58 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:57:
[...]

Het gaat over de competitiewedstrijd en niet over de bekerwedstrijd :) en trouwens, vorig seizoen heb ik ook de eerste bekerwedstrijd verloren van een IX team, ook al was ik beter. Dat is toch een onverwerkt trauma voor mijn spelers :)

Maar ik ga wel piccen met b-trainees denk ik, woensdag even kijken wat zo'n botteam doet.
Denk dat alle botteams even slecht presteren...enige doel was dat het publiek gewoon op komt dagen en je een normale wedstrijd speelt...meer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:07:
[...]

Denk dat alle botteams even slecht presteren...enige doel was dat het publiek gewoon op komt dagen en je een normale wedstrijd speelt...meer niet!
Waarschijnlijk wel ja. Het lijkt me ook niet handig als botteams een paar seizoenen in de middenmoot blijven hangen in een competitie :)

/▌

• Swanfield
@Loona excusses voor het vergeten van Fredrik Håkansson (1715002) maar ik heb echt mega veel berichten in mijn HT mailbox en het mega druk dus het is allemaal maar een beetje in elkaar gezet op een zeer snel tempo. Volgend seizoen zal ik hem zeker vermelden :)

• -TheNose-
Woei bijna 1500 supporters! Nog 1 te gaan! :P

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
In de beker wacht EFC Wonderboys op mij, waarvan zijn basis-elf nog slechter is dan mijn reserve-team B)

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:33:
Woei bijna 1500 supporters! Nog 1 te gaan! :P
Ik ben vandaag naar 1506 gegaan :) Altijd lekker, dat soort aantallen. Echt blij ben ik pas bij 2500 ;)

Marzman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:57:
[...]

lezen marzman. ik heb het ook over je compowedstrijd. ik zei je pict ook in de beker(de wedstrijd ervoor dus) dus je ts is al hoog.

piccen dus! :)

[edit]

mijn supps staan al ruim een maand stil :( komt er af en toe 1 bij en gaat er weer 1 weg af en toe. ik ga even een flinke reeks neerzetten van gewonnen beker/compo duels om ze weer vrolijk te maken(hoop ik althans). met zo'n kleine supportersgroep is mijn stadion uitbreiden ook niet echt rendabel....

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-12-2005 10:52 ]

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 10:44

odan

The dark side is within all!

speciaal voor h3!n het bewijs dat ook bejaarden trainen ook geld op kan leveren ;)
Je hebt een speler(36437037) verkocht en 757 950 € ontvangen.

Pulse mee voor GoT!

• -TheNose-
odan schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:04:
speciaal voor h3!n het bewijs dat ook bejaarden trainen ook geld op kan leveren ;)

[...]
* -TheNose- kan al niet wachten op H3!N's reactie hierop! :+

Anoniem: 135680

odan schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:04:

[...]
lol :+

• -TheNose-
Voor mensen zoals ik die ook geen binding hebben met het nationaal team: http://www48.hattrick.org...threadid=4722317&number=1 De bonscoach stelt het team aan je voor! Vond het zelf best leuk om te lezen eigenlijk....
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.