Prop die ik maakte voor een mod waar ik aan meewerk.
een HLD77, (met de kleuren van de 62-klasse)

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 145272
Maya Live (zit bij unlimited) moet je hebben. Ik kan me herrinneren dat er op de documentation cd zelfs een eenvoudige tracking tutorial staat.Anoniem: 3631 schreef op zondag 18 december 2005 @ 09:45:
Voor een ontwerpwedstrijd heb ik laatst deze render gemaakt: [afbeelding].
Omdat we door de jury zijn genomineerd mogen we over 3 maanden dit komen presenteren, en hiervoor zou ik graag ipv alleen stills ook een video renderen. Dit model is gemaakt en gerenderd in maya nu.
Heeft iemand ervaring met het renderen van een maya animatie IN een bestaande omgeving? Ik weet niet goed waar ik zou moeten beginnen, dus tips zijn erg welkom!!
Ja, maar ik bedoel, kan je ook zo met flatten mapping doen zoals ik deed en dan die losse dingen verwijderen, en dan weer een andere unwrap uvw modifier erover gooien voor die dingen die je verwijderd hebt?Anoniem: 145272 schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:32:
met flatten mapping ga je groepen maken van vertexen die in hetzelfde vlakliggen. maar, met die ronde boord heb je geen vertexen die in hetzelfde vlak liggen. resutlaat, hij zal ze allemaal appart unwrappen.
wat ik zou doen is, je selecteerd 1 van de 4 zijden van je object, en je probeert Normal Mapping. (1 van de bovenste 3 opties van je venster zou het juiste resultaat moeten geven, maar het is telkens opnieuw zoeken welke).(je herhaalt dit voor je 4 zijden natuurlijk) het nadeel is dat je bij een "bocht" een kleine glitch kan hebben in je texture. Hangt natuurlijk af wat je wil gaan doen met je object.
proberen waard...
doylle
[ Voor 42% gewijzigd door Neejoh op 19-12-2005 21:10 ]
[ Voor 58% gewijzigd door BtM909 op 20-12-2005 18:18 ]
Erg mooi! Welke mod?Anoniem: 145272 schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:41:
Prop die ik maakte voor een mod waar ik aan meewerk.
[afbeelding]
Keej danPlint schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:53:
@HaWver: Die renders van die kolommen die heb je nog van me tegoed.
Ben de laatste tijd met van alles en nog wat bezig --> behoorlijk wat afraffel-werk, waaronder die opdracht.
Zo erg dat ik ze niet durfte posten
http://hawvie.deviantart.com/
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Dat lijkt mij ook wel wat. Is dat serieus 14.000 dollar?Neejoh schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:27:
Herinner er me een in de documentatie van Brazil zelf? Al tijden niet meer met Brazil r/s gewerkt, maar volgens mij zat er een beste documentie bij
[edit]
Jullie al een keer wat gehoord van AnimationMentor? Wat lijkt me dat ontzettend gaaf zeg! Kost wat (soort van heleboel... $14.000), maar dan heb je ook wat
Zo te zien wel.. dat wordt sparen heSebastiaan_2005 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:00:
[...]
Dat lijkt mij ook wel wat. Is dat serieus 14.000 dollar?
thx
Ben ik het gedeeltelijk mee eens... Ben ook druk op zoek naar een leuke stage in het buitenland, maar....pim schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 01:09:
Als je voor veel Cash een buitenlandse opleiding doet, doe je het toch ook om andere reden zoals nieuwe mensen, andere cultuur etc..
In principe is dit nog steeds niet anders dan online tutorials met feedback van professionals.. maar iets mindere feedback kun je ook gratis krijgen via forums..
( Tip: zoek eens naar Lynda op een Torrent site)
1
2
3
4
5
6
7
| Winter Term 2006 Class 1 Basic Foundations $ 2,200.00 Spring Term 2006 Class 2 The Principles of Body Mechanics $ 2,200.00 SummerTerm 2006 Class 3 Introduction to Acting $ 2,200.00 Fall Term 2006 Class 4 Advanced Acting Techniques $ 2,200.00 Winter Term 2007 Class 5 Short Film Development $ 2,700.00 Spring Term 2007 Class 6 Short Film Production $ 2,700.00 Total Tuition and Fees $14,210.00 |
[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 20-12-2005 13:26 ]
Anoniem: 130495
Heb je toevallig een titel van dat animatie boek van Disney ?Mr_Kite schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:46:
Jongens, koop liever een paar goede boeken ofzo, eentje met schetstechnieken (conceptart), eentje met animatietechnieken (traditioneel, er is bij mijn weten een goed disney boek over de 12 animatie principes)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heaget schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:04:
[afbeelding]
Deze is voor een school project, we moeten een animatie van een realistische trein maken.
Jawel: The illusion of life en een klein voorproefje.BtM909 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:55:
[...]
Heb je toevallig een titel van dat animatie boek van Disney ?
[ Voor 16% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 20-12-2005 14:41 ]
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Zoals ik zei:Sebastiaan_2005 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:51:
Dat is ongeveer 11.670 Euro of 1.670 Euro per deel.
Dat is best veel. Weet iemand of er andere online tutorials zijn voor 3D. Ik ben best bereid om bijvoorbeeld $200 neer te leggen als ik daarmee bijvoorbeeld een maand toegang krijg tot een hele reeks video tutorials.
[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 20-12-2005 18:18 ]
Ziet er al aardig uit, ben benieuwd hoe het er uit gaan zien nadat je het getextured hebtHeaget schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:15:
[...]
[afbeelding]
Hier nog een update van de trein.
Vandaar dat hij ook verwees naar minder legale wegenMr_Kite schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:52:
eh? die dvds kosten anders ook 100 euro per stuk?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 56% gewijzigd door Heaget op 20-12-2005 17:57 ]
[ Voor 77% gewijzigd door BtM909 op 20-12-2005 18:20 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Jooz op 20-12-2005 18:48 ]
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Niet gekapt,Liquid.. schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:46:
Is onno van braam met z'n site gekapt?, kom er al een week niet op...
hebben jullie nog een vervanger voor hem? want de rest heeft alleen maar auto blueprints ik zocht een aantal van wapens oid
www.onnovanbraam.com and blueprints.onnovanbraam.com are moving to new servers. Fear not, both websites should be up soon, with faster response, more bandwidth and (hopefully) no downtime.
December 4/5 2005
Onno van Braam
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb dan wel nog wel nooit iets geanimated in 3dsthemeparktommy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:56:
Hoi!
Daar ben ik weer.. de animatie van me coaster (achtbaan) wil nog niet echt lukken..
Ik heb wat screenies gemaakt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op zich ziet het er ok uit, alleen zijn die wielen niet VEEEEL te klein voor een stoomlocomotief!?!?Heaget schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:20:toon volledige bericht
@ Chester
Ik denk dat het na het texturen er niet meer uit ziet, omdat ik gruwelijk slecht in texturen benMaargoed ik ga me best doen
edit
Zo nog eventjes verder gegaan.
[afbeelding]
En nog een Close-Up van het wiel.
[afbeelding]
En een wire, voor degene die het interresant vinden
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Menesis op 20-12-2005 19:24 ]
Mixed Reality dev
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
"How to Draw Comics the Marvel Way" vind ik ook verplichte kost! Onwijs handige tips, echt een aanrader.Mr_Kite schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:53:
Ik bedoelde inderdaad The Illusion of Life, dat is samen met Richard Williams' animator survival kit wel bijna verplichte literatuur. Deze boeken kun je overigens beter in het buitenland (amazon oid) bestellen, dan ben je aanzienlijk voordeliger uit.
www.cg-academy.com kun je goede DVD's kopen (Afterburn Masters Boxset \o/), maar anders moet je ff op www.3dbuzz.com kijken.... Meeste VTM's zijn gewoon gratis te downloaden, maar als je $200 in de pot gooit krijg je nog veel en veeeel meer leuk spulSebastiaan_2005 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:51:
Dat is ongeveer 11.670 Euro of 1.670 Euro per deel.
Dat is best veel. Weet iemand of er andere online tutorials zijn voor 3D. Ik ben best bereid om bijvoorbeeld $200 neer te leggen als ik daarmee bijvoorbeeld een maand toegang krijg tot een hele reeks video tutorials.
Een extreem alternatief zou Reactor zijn... Ik vind het gek dat het niet lukt met je Path Constraint, daar is dat ding tenslotte voor gemaaktthemeparktommy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:56:toon volledige bericht
Hoi!
Daar ben ik weer.. de animatie van me coaster (achtbaan) wil nog niet echt lukken..
Ik heb wat screenies gemaakt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Probleem zit hem in de rotate.. hij volgt de baan wel maar niet de curves die de baan maakt (banking)
Ik heb de baan zo gemaakt:
[afbeelding]
De hartline getekent, daar gaat de baan zo omheen draaien. Zoals te zien in het plaatje rechts.
De trein heeft de pivot bij de hartline zodat deze goed meedraait met de track.
Als ik animeren wil geef ik het treintje een path constraint met de hartlijn. Dan volgt die de baan wel maar wil dus niet banken.
Iemand een idee of hier een speciale plugin voor is? zo ja. weet iemand die misschien nog te vinden voor mij?
Vraagjes over het model mogen natuurlijk altijd gesteld worden..
De baan is gebasseerd op een bestaande baan.
[ Voor 151% gewijzigd door Neejoh op 20-12-2005 20:05 ]
Anoniem: 24417
Anoniem: 34043
zit jij op het grafisch lyceum utrechtHeaget schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:44:
40 UUR! Dat is wel super lang zeg, maargoed de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
[afbeelding]
Laatste update van mij vandaag. Klein wieldetail toegevoegd.
Eehm.. zit een trein niet op een spoor? zijn dit dan niet hele verkeerde wielen voor op een spoor???Heaget schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:44:
40 UUR! Dat is wel super lang zeg, maargoed de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
[afbeelding]
Ik heb de lak eens aangepakt, hoe is dit?Anoniem: 103571 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:15:
Hijs netjes maar ik vind de kleur en de lak niet zo mooi.
[ Voor 5% gewijzigd door Acid_Burn op 21-12-2005 01:47 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
[mierenneukmodus]Heaget schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:44:
[afbeelding]
Now go away or I shall taunt you a second time!
Ik neem aan dat je m post voor C&C. Hierbij een paar dingetjes die ik zou doen:Acid_Burn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 01:47:
[...]
Ik heb de lak eens aangepakt, hoe is dit?
[afbeelding]
Wederom klikbaar voor 1024x768.
[ Voor 5% gewijzigd door Heuving op 21-12-2005 10:34 ]
Mooi gedaan! Toch vind ik de wielen ook iets te dun. En ik mis het randje aan de binnenkant van de wielen.Heaget schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:44:
[afbeelding]
Jawel daar zit ik opAnoniem: 34043 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:37:
[...]
zit jij op het grafisch lyceum utrecht
want die gasten moeten ook een trein bouwen!!
Hehe kan wel kloppen, maar het gaat er om dat het er mooi uit ziet, niet dat het allemaal levensecht isthemeparktommy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:50:
[...]
Ja ze moeten wel op een spoor komen, maar het is niet noodzakelijk dat hij echt in het spoor valt, want dit zijn close-ups maar in de animatie zie je het waarscheijnlijk niet eens..
.
[...]
Eehm.. zit een trein niet op een spoor? zijn dit dan niet hele verkeerde wielen voor op een spoor???
Zijn daar ook Nederlandse vertalingen van of dergelijke boeken in het Nederlands. Of zijn dit gewoon unieke boeken die alleen in het Engels te verkrijgen zijn.Mr_Kite schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:53:
Ik bedoelde inderdaad The Illusion of Life, dat is samen met Richard Williams' animator survival kit wel bijna verplichte literatuur. Deze boeken kun je overigens beter in het buitenland (amazon oid) bestellen, dan ben je aanzienlijk voordeliger uit.
Zoals al gezegd is Onno van Braam niet gestopt maar toch, misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.special-warfare.net/data_base/Liquid.. schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:46:
Is onno van braam met z'n site gekapt?, kom er al een week niet op...
hebben jullie nog een vervanger voor hem? want de rest heeft alleen maar auto blueprints ik zocht een aantal van wapens oid
Acid_Burn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 01:47:
[...]
Ik heb de lak eens aangepakt, hoe is dit?
[afbeelding]
Wederom klikbaar voor 1024x768.
nou komt de vraag, waarom zou hij dit willen vermijden? Ben dus een noob in max aangezien ik op het eerste gezicht geen nadelen zie van deze techniek.Voor maken van een raam gaan we 3d Studio's meest beruchte techniek gebruiken. Noobs vinden hem over het algemeen geweldig, ikzelf vermijd hem zoveel mogelijk: boolean.
(...)
Boolean doet meestal je mesh vern**ken waardoor het er niet meer uit ziet als je gaat smoothen.Freelance schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:58:
Ik zit een beetje te stoeien met max om voor mezelf te beslissen waar ik in verder wil: maya of max.
Ik was bezig met de tutorial van oogst en daar vond ik dit in:
[...]
nou komt de vraag, waarom zou hij dit willen vermijden? Ben dus een noob in max aangezien ik op het eerste gezicht geen nadelen zie van deze techniek.Dus waarom wel/niet?
ok thanx, dat is duidelijkChester schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:07:
[...]
Boolean doet meestal je mesh vern**ken waardoor het er niet meer uit ziet als je gaat smoothen.
En er is verder helemaal niks mis mee. Als je een beetje max ervaring hebt dan kan je meestal snel de fouten zelf opruimen. Gaat meestal zelfs sneller dan dat je geen boolean zou gebruiken.
(...)
Nooit van rigid bodies in blender gehoord maar t is wel een cool filmpje!Mr_Kite schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:08:
Ik heb een klein testje gedaan met rigid bodies in blender, op zich wel leuk!
't Is maar een eenvoudig voorbeeld, maar aardig om eens mee te experimenteren. Morgen nieuwe versie uit!!!
[afbeelding]
klik voor animatie
[ Voor 3% gewijzigd door Sebastiaan_2005 op 21-12-2005 17:27 ]
[ Voor 5% gewijzigd door -DG- op 21-12-2005 17:36 ]
Mja, ik had het eerst zoals in de tut, maar dan miste ik zeg maar het opgeplakte ruit effect. Nu is er inderdaad helemaal geen randje meer. Bij nadere bestudering van de foto's moet daar inderdaad nog een randje.Liquid.. schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:59:
Ziet er goed uit, ik zou alleen even kijken naar de velgenkleur en ik mis de rubber randen om de ramen ? ziet er best wazig uit zo
-Dit is belicht met een HDRI mapthe raptor schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:33:
[...]
Ik neem aan dat je m post voor C&C. Hierbij een paar dingetjes die ik zou doen:
- Probeer ook eens een HDRI mapje
- Misschien de gril aan de onderkant een beetje aanpassen.
- De sier strip aan de voorkant, heeft nog erg ronde lijnen. Misschien kan je de randen een beetje verscherpen met Chamfer. Ik denk dat ie dan een stukje minder CG oogt dan nu.
veel succes
Groen: Inderdaard. Alleen een chamfer is daar niet aan de orde, moet rond worden zie ik nu.Chester schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:46:
[...]
[afbeelding]
Groen: deze rand hoort rond te zijn, bij jou is het een hoek.
Geel: Chamfer deze rand nog eens een keer, het hoort er wat strakker uit te zien
Wit: De 'crease' is hier veel te groot, maak em wat kleiner.
Rood: Deze hoeken horen niet rond te zijn, maar horen rechte hoeken te hebben.
Voor de rest ziet het er netjes uit
Camera tracking in de standaard MAX tutorials/documentatie al bekeken?-DG- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:35:
Weet iemand een goede tutorial om in 3ds max (7) een 3d voorwerp realistisch op een (digitale) foto te krijgen? Waar dus ook goed wordt ingegaan op de belichting en de verhoudingen/perspectieven...
Alvast bedankt
Nee ik heb geen standaard MAX tutorials/documentatiesNeejoh schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:39:
[...]
Camera tracking in de standaard MAX tutorials/documentatie al bekeken?
[ Voor 7% gewijzigd door -DG- op 21-12-2005 20:14 ]
[ Voor 5% gewijzigd door FreezingPixels op 21-12-2005 20:28 ]
Anoniem: 91469
digitale domino-d-day! woohoo! inclusief extragratis dode mus!Mr_Kite schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:08:
Ik heb een klein testje gedaan met rigid bodies in blender, op zich wel leuk!
't Is maar een eenvoudig voorbeeld, maar aardig om eens mee te experimenteren. Morgen nieuwe versie uit!!!
[afbeelding]
klik voor animatie
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Vanuit een andere hoek ziet hij er inderdaad beter uit.Acid_Burn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:01:
Mja, ik had het eerst zoals in de tut, maar dan miste ik zeg maar het opgeplakte ruit effect. Nu is er inderdaad helemaal geen randje meer. Bij nadere bestudering van de foto's moet daar inderdaad nog een randje.
[...]
Bedankt voor de C&C's, door al dat gepiel zie je soms je eigen fouten niet. Ik zal er weer eens aan werken
[ Voor 16% gewijzigd door Heuving op 22-12-2005 11:29 ]
Mooi, zit ik al een tijd naar uit te kijken maar hoe weet je dat zo zeker als ik vragen mag?Mr_Kite schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:08:
... Morgen nieuwe versie uit!!! ...
Anoniem: 105830
Is afaik te lezen in de news sectie op Elysiun.ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:34:
[...]
Mooi, zit ik al een tijd naar uit te kijken maar hoe weet je dat zo zeker als ik vragen mag?
ik kan er op elysiun en blender.org niks over vinden.
Uit de mond van kaito (=Ton) zelf, ik zit de laatste dagen regelmatig in #blendercoders, waar het releaseteam hard bezig is met de voorbereidingen.ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:34:
[...]
Mooi, zit ik al een tijd naar uit te kijken maar hoe weet je dat zo zeker als ik vragen mag?
ik kan er op elysiun en blender.org niks over vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Kite op 22-12-2005 16:28 ]
Anoniem: 93354
ziet er zeker netjes uit, maar zou je niet eerst even de SLR zélf afmakenChester schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:58:
Ben maar eens begonnen met het maken van een showroom voor mijn SLR
Een eerste wipje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is nog een beetje donker, dat komt omdat er naast GI geen lichtbronnen zijn. Ga pas met de verlichting beginnen nadat ik de lampen gemodeld heb.
Mixed Reality dev
Nah, heeft geen haastMenesis schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:33:
[...]
ziet er zeker netjes uit, maar zou je niet eerst even de SLR zélf afmaken
[ Voor 67% gewijzigd door Mr_Kite op 23-12-2005 00:51 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kaasplank op 23-12-2005 13:14 ]
1. Zie 3de tabblad, de hiërarchie tabblad. Het ding waar je het over hebt heet pivot, in de hiërarchie tabblad heb je een aantal opties om het van positie te veranderen en weer te centreren.Juggernaut schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:13:
Ik heb weer even een paar (simpele) vragen
1. als je een standaardvorm maakt zoals een box dan zit de origine van je x,y en z assenstelsel voor het verschuiven/draaien e.d. in het midden van dat ding. Als je d'r een editable poly van maakt dan blijft hij daar zitten. Is het mogelijk een vertex oid aan te geven als beginpunt? Ik ben bezig met een gebouw en ik moet nogal wat kopieren en dat wil ik bijvoorbeeld 3 meter hoger hebben. Er is met een beetje rekenwerk wel uit te komen maar 't zou makkelijker zijn als ik dat punt kon veranderen
2. Als ik een target spot oid in m'n scene neerzet en de multiplier goed zet dan wordt m'n scene heel erg donker en kan ik d'r amper nog in werken. Maar ik wil niet elke keer de lamp weggooien. "on" uitzetten werkt niet en iets anders kan ik niet vinden.
Als ik tevreden met m'n werk ben zal ik wel ff wat plaatjes hier neerzetten
Ziet er weer mooi uitYanik schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:35:
De updates van Blender zien er interessant uit, erg leuke features voor een gratis 3d pakket.
Eindelijk een update aan mijn kant, ben vaak te veel met renderen bezig dat ik vergeet om verder te gaan met het modellen.
Ik heb de voorkant veranderd. Mistlampen maak ik binnenkort.
Gedaan in 3dsmax+Vray, renderen duurde 40 minuten.
[afbeelding]
Ik heb ook m'n portfolio afgemaakt en een domein naam gekocht.
Misschien kan hij worden toegevoegd in de startpost?
Je kunt hem hier vinden.
doneYanik schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:35:Ik heb ook m'n portfolio afgemaakt en een domein naam gekocht.
Misschien kan hij worden toegevoegd in de startpost?
Je kunt hem hier vinden.
Mixed Reality dev
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Bedankt, dat werkt ook prima. Yanik ook bedankt natuurlijk.
Anoniem: 161585
Pruts?????Juggernaut schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:47:
[...]
mijn prutswerkje. Een appartementgebouw. Overgenomen vanaf bouwtekeningen.
Anoniem: 91469
opzich gebruik je je veren en dampers toch niet "dynamisch"? Je kan dan beter een mesh ervan nemen ipv het dynamische object dat 3dsmax maakt.Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:11:
[...]
Pruts?????
kzit met een nogal moeilijk uit te leggen probleem , elke keer als ik een object maak met veren of dampers (3ds max) gebruik ik punten om ze aan vast te hangen , kheb da meestal ook de neiging om die punten en veren te kopieren om een 2de veer aan te brengen maar als ik dat hele object(inclusief veren) group of kopieer dan beginnen die veren te verspringen
:
[afbeelding]
[afbeelding]
de veren en dampers bestaan toch enkel in dynamisch???Anoniem: 91469 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:10:
[...]
opzich gebruik je je veren en dampers toch niet "dynamisch"? Je kan dan beter een mesh ervan nemen ipv het dynamische object dat 3dsmax maakt.
bovendien is het slim om je object te groeperen, wie weet werkt het (don't blame me if I'm wrong ;p)
Anoniem: 130495
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Anoniem: 103571
Hij bedoelt dat jij die veren en dampers als model tools gebruikt. Daar zijn ze niet voor gemaakt.Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:26:
[...]
de veren en dampers bestaan toch enkel in dynamisch???
kheb het uiteindelijk maar zonder punten gedaan , das veiliger .
Maar dat bedoeld hij waarschijnlijk nietDaNiEl KuNsT schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:06:
als je in editable poly werkt, moet je de edges van de hoeken chamferen op een hele kleine waarde en dan een turbosmooth eroverheen gooien. dan blijven de hoeken redelijk csherp, en de rest wordt mooi glad
maar hoe kan je dan veren maken die daar wel voor gemaakt zijn?Anoniem: 103571 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:25:
[...]
Hij bedoelt dat jij die veren en dampers als model tools gebruikt. Daar zijn ze niet voor gemaakt.
Ziet er goed uitAcid_Burn schreef op zondag 25 december 2005 @ 01:21:
Ik heb weer het 1 en ander aangepast naar aanleiding van het commentaar hier:
[afbeelding]
o.a.
Raamstijl bijgewerkt
grill aan de onderkant afgerond
naden smaller gemaakt
Beschermstrip scherper gemaakt
Bij het koningklijk huis welIce_Blade schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:35:
[...]
Ziet er goed uit
alleen staan er voor zover ik weet nooit klinkers op het kenteken
[ Voor 18% gewijzigd door Schuey op 25-12-2005 15:39 ]
Thnx mate! dit is wat ik zochtNeejoh schreef op zondag 25 december 2005 @ 00:21:
[...]
Maar dat bedoeld hij waarschijnlijk niet![]()
Selecteer de poly's die hoekig zijn en maak ze onderling dezelfde smoothinggroup (kan in poly en in mesh)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq