2. Heb met de Direct-ADSL set, dus niet de IPB set, ook geen problemen gehad.Verbinding zou in theorie inderdaad weg kunnen vallen maar de op de afstand in mijn situatie denk ik niet. Gaat om 3 - 3,5 meter.Edmund schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:25:
2 Voor online gamen is draadloos nooit aan te raden.
3 KPN reset te experia soms 's avonds. Meestal is dit tussen 0 en 2uur. Ik denk dat het hiermee te maken heeft. De pc krijgt waarschijnlijk geen verbinding meer nadat de experia gereset is geweest. Dit zou je kunne oplossen door de pc om bv 3u opnieuw op te laten starten en daarna verder te laten gaan met downloaden. Of je zou je lan-verbinding moeten herstellen om 3uur. Zullen wel progies voor te vinden zijn denk ik zo.
We hebben dynamische ip. Of heb jij de instellingen op server gezet en de pc een vast ip gegeven?
3. Dat is fijn, dan moet ik inderdaad even een tooltje installeren die controleert of er de afgelopen 5 minuten iets is gedownload, als dit niet zo is dan moet hij de PC rebooten, Newsleecher zorgt er wel voor dat de PC wordt afgesloten.
WoW wat een oplossing