Ik kan ook al enige uren niet bellen.
Gebeld worden kan ik gedeeltelijk wel nog.
Bert
Gebeld worden kan ik gedeeltelijk wel nog.
Bert
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 85520
Anoniem: 85748
Anoniem: 160512
Anoniem: 163377
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 163377 op 16-12-2005 14:19 ]
Staat er keurig als je ingelogd bent.......!!!!Anoniem: 85748 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:41:
KPN!!! Waar is de pagina waar de storingen worden gemeld?????![]()
![]()
[ Voor 72% gewijzigd door EdjeK op 16-12-2005 14:51 ]
Hoogstwaarschijnlijk zullen ze in de toekomst bij IPTV icm IPB zowel de Experia als de ST716 gaan gebruiken maar momenteel niet omdat een 716 niet kan communiceren met het VoIP platform van siemens.Anoniem: 85520 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:18:
[...]
edit:
De KPN heeft mij wel geadviseerd om straks bij IPTV de instalateurs de modem weer in de meterkast te laten plaatsen. Er komt dan echter een andere Box (?16) en waarschijnlijk (denk ik) is deze dan minder gevoelig dan de huidige Experiabox van Siemens.
Het is mogelijk om een eigen mailserver te draaien met IPB. Dan moet je als relay host gewoon mail.kpnplanet.nl gebruiken.Jan-E schreef op zondag 11 december 2005 @ 05:37:
Mailserver draaien
Volgens KPNadsl.nl wordt uitgaand SMTP-verkeer op het Direct ADSL-netwerk gefilterd. Als dat voor IPB ook zou gelden, kun je dus alleen maar een eigen mailserver draaien als je in je mailserver smarthost.direct-adsl.nl als smarthost instelt. Het is nog niet bekend of uitgaand SMTP-verkeer ook op IPB-aansluitingen wordt gefilterd.
[ Voor 34% gewijzigd door Repec op 16-12-2005 14:54 ]
Anoniem: 152740
Hier in Huissen de hele ochtend klote niet bellen en gebeld worden, sinds 14:00 uur doet hij het weerbert_nl schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:21:
Ik kan ook al enige uren niet bellen.![]()
Gebeld worden kan ik gedeeltelijk wel nog.![]()
Bert
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 85520 op 16-12-2005 17:31 ]
Anoniem: 153782
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 153782 op 16-12-2005 19:57 ]
Anoniem: 122602
ik heb heimweeAnoniem: 122602 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:11:
Hier geen enkel probleem met bellen en gebeld worden ... maar ik ben dan ook sinds een week weer terug op het analoge net. Goede keuze dus.
Kan nog steeds wel uitbellen via de Experia (als het VOIP-netwerk niet platligt tenminste).
Bel verstandig, bel analoog !
Wat een fijn gevoel: bellen zonder KPN.Anoniem: 122602 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:11:
Hier geen enkel probleem met bellen en gebeld worden ... maar ik ben dan ook sinds een week weer terug op het analoge net. Goede keuze dus.
Kan nog steeds wel uitbellen via de Experia (als het VOIP-netwerk niet platligt tenminste).
Bel verstandig, bel analoog !
Anoniem: 152867
Ja dit had mijn vrouw vanmorgen.kosterb schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:08:
Uur of 18:00 spontane reset van de experia, wilde bellen kreeg geen kiestoon vervolgens brandde alleen de standby van de box en een halve minuut later deed alles het weer.
Knap irritant, meerdere dit ervaren?
[ Voor 25% gewijzigd door marcellux op 18-12-2005 20:19 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Prijs van internetplusbellen bij HetNet:marcellux schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:26:
ik wilde jullie even deelgenoot maken van mijn overpeinzingen. Ik ben nu al sinds oktober IPB gebruiker en daarvoor had ik ook altijd al Basic van XS4ALL. Ik heb hier al eens vermeld dat ik eigenlijk vind dat het ADSL abonnement (veel) te duur is!
Ik vind Euro 59,95 te duur voor het gebodene, een prijs die ligt rond de Euro 39,95 voor het Basis pakket daar kan ik mee leven maar Euro 59,95 is mij te veel. Als je zoals ik alleen maar kleine dingen download, surfed op het net en mail beheerd is 3 Mb genoeg. ( bovendien is de gemiddelde download snelheid op het web vele malen lager dan 3 Mb laat staan 6 Mb!!! )
Dus ik ga downgraden! ( morgen bellen)
Ik heb nog even een prijsvergelijking gevonden voor een Basic abo in Duitsland:
Anschluss DSL 6000 für nur 24,99 € monatlich1.
Bei Video on Demand kann eine höhere Qualität ausgewählt werden (nahe DVD).
Gleichzeitig telefonieren, im Internet surfen und einen Film schauen (DSL 6000).
Bis zu 94-mal schneller als ISDN4.
Bis zu 6016 kbit/s Downloadgeschwindigkeit.
Anoniem: 154872
Dat die voorwaarden er nog niet zijn, is voor mij ook de (enige) reden tot nu toe dat ik me daar niet voor heb aangemeld. Het kan dan wel € 5 per maand goedkoper zijn dan IPB KPN, als daardoor de gesprekskosten (vele malen) duurder zijn, dan is het voordeel snel verdwenen.Anoniem: 154872 schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:59:
{...}
Zou leuk zijn als iemand voorwaarden heeft zoals gratis bellen, koper etc. Anders is het maar € 5,- goedkoper als IPB. (Daar heb ik KPN al een mail over gestuurd waarom zij duurder zijn dan HetNet)
Anoniem: 156915
Anoniem: 137469
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 137469 op 18-12-2005 23:29 ]
Opel Ampera-e (2020)
Anoniem: 148114
[ Voor 95% gewijzigd door marcellux op 19-12-2005 12:21 ]
Anoniem: 154340
Het enige wat ik moest herstellen was de WiFi instelling. Na harde reset stond deze aan.pastor51 schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:55:
beste ipbers
wie van jullie heeft nieuwe firmware van de experia box opgehaald met harde reset
na de de snelheidsverhoging, en hoe zijn de ervaringen daarmee
moest je veel weer opnieuw instellen bijvoorbeeld
ik hoor wel
pastor 51
Eerst stond er in de veelgestelde vragen dat een upgrade gratis is en een downgrade € 25,00 kost. Nu staat er dat je wijzigingen kan doorvoeren zonder kosten.marcellux schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:06:
PS. moet hier nu even stoom afblazen!!! Ik bel net met 0900 zegt die tegen mij dat een downgrade alleen mogelijk is na afloop van het contract! Ik zeg waar staat dat dan? Ik kijk het nog even voor U na zegt die. Komt die terug en zegt: Nee hoor, alleen aan het eind van Uw contract!
Dat staat helemaal nergens!!! Er staat alleen:
kunt eenvoudig uw abonnement wijzigen. Bijvoorbeeld als u de snelheid van uw ADSL-verbinding wilt verhogen.
Heeft u Direct ADSL? Bel dan Klantenservice van KPN op 0900 – 0244
(€ 0,10 per minuut)
Neem anders contact op met uw internet service provider
Binnen vijf werkdagen is uw abonnementswijziging doorgevoerd.
Kosten
Upgraden naar een hogere snelheid is gratis
Downgraden naar een lagere snelheid kost € 25,-
Meer informatie
Bel Klantenservice van KPN op 0900 – 0244 (€ 0,10 per minuut).
Ik krijg steeds vaker het idee dat de sigarenman om de hoek als bijverdienste de Service desk van KPN bemant want de antwoorden die je krijgt als je wat vraagt zijn echt belachelijk.
Heb met iemand gesproken op het 020 nummer van IPB die ook weer zei dat je via KPN>IPB>Mijn KPN> je abonnement kan veranderen en dat is helemaal niet zo! Ik heb sinds oktober van dit jaar IPB en ik heb nog nooit gezien dat ik mijn abonnement kan veranderen via "Mijn KPN". Is er bij jullie iemand die dat wel kan??? Er staat bij mij alleen welk abonnement ik heb! Nu moest ik weer een ticket aan vragen en komt de 2e lijn er op terug maar het is wel gewoon mogelijk om het abonnement tussentijds te veranderen. Heb hem er nog vriendelijk op gewezen dat als ik naar 0900 bel ik erg vaak een koekenbakker aan de lijn krijgt waarmee hij het in dit geval eens was!
Ik ben in juli van xs4all naar IPB overgestapt, ik heb alleen op een gegeven moment de instellingen in mijn modem moeten veranderen(naar de direct-adsl instellingen omdat het IPB pakket er nog niet was)Anoniem: 156915 schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:51:
Vandaag KPN gebeld om te vragen hoe het zit als je IPB wil en nu ADSL hebt van XS4ALL. Ik wil natuurlijk niet dat ik een tijd zoden nternet zit. Krijg ik te horen dat als ik dat wil ik eerst abo bij XS4all moet opzeggen en als dat gedaan is pas IPB kan aanvragen. Ofwel een maand GEEN internet! Maar ik kreeg ook te horen dat in januari 2006 XS4ALL ook met soortgelijke dienst gaat starten en dat het dus dan beter is om daarop te wachten!!!
Weet iemand hier meer van???
marcellux schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:06:
Ik wilde eigenlijk met mijn vorige post weten of jullie ook niet vonden dat het ADSL abonnement zowiezo te duur is. Daarom had ik ook als vergelijk een zelfde abonnement van T-Online Duitsland laten zien.
PS. moet hier nu even stoom afblazen!!! Ik bel net met 0900 zegt die tegen mij dat een downgrade alleen mogelijk is na afloop van het contract! Ik zeg waar staat dat dan? Ik kijk het nog even voor U na zegt die. Komt die terug en zegt: Nee hoor, alleen aan het eind van Uw contract!
Dat staat helemaal nergens!!! Er staat alleen:
kunt eenvoudig uw abonnement wijzigen. Bijvoorbeeld als u de snelheid van uw ADSL-verbinding wilt verhogen.
Heeft u Direct ADSL? Bel dan Klantenservice van KPN op 0900 – 0244
(€ 0,10 per minuut)
Neem anders contact op met uw internet service provider
Binnen vijf werkdagen is uw abonnementswijziging doorgevoerd.
Kosten
Upgraden naar een hogere snelheid is gratis
Downgraden naar een lagere snelheid kost € 25,-
Meer informatie
Bel Klantenservice van KPN op 0900 – 0244 (€ 0,10 per minuut).
Ik krijg steeds vaker het idee dat de sigarenman om de hoek als bijverdienste de Service desk van KPN bemant want de antwoorden die je krijgt als je wat vraagt zijn echt belachelijk.
Heb met iemand gesproken op het 020 nummer van IPB die ook weer zei dat je via KPN>IPB>Mijn KPN> je abonnement kan veranderen en dat is helemaal niet zo! Ik heb sinds oktober van dit jaar IPB en ik heb nog nooit gezien dat ik mijn abonnement kan veranderen via "Mijn KPN". Is er bij jullie iemand die dat wel kan??? Er staat bij mij alleen welk abonnement ik heb! Nu moest ik weer een ticket aan vragen en komt de 2e lijn er op terug maar het is wel gewoon mogelijk om het abonnement tussentijds te veranderen. Heb hem er nog vriendelijk op gewezen dat als ik naar 0900 bel ik erg vaak een koekenbakker aan de lijn krijgt waarmee hij het in dit geval eens was!
Waar staat dat dat de snelheid het eerste jaar niet veranderd kan worden??joop99 schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:20:
En ik heb ergens gelezen dat de snelheid het eerste jaar niet veranderd kon worden( en de helpdeskt hier dus gelijk heeft) en dat het daarna nog steeds 25 euro kost. Als je de voorwaarden leest dan staat daar in ieder geval wel duidelijk dat je een contract voor een jaar aan gaat dat iedere keer met een jaar verlengt wordt.
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door marcellux op 19-12-2005 14:46 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Vinnienerd op 19-12-2005 15:21 ]
Met de laatste snelheidsverhoging 3MBSuperCrisz schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:34:
Wat zijn nu precies de snelheden van KPN IPB, want ze adverteren overal met Lite 3 MBPS terwijl op tweakers e.d. 1600 KBPS staat....
vanpeltje
Bij deze:vanpeltje schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:54:
Kan iemand hier geen dergelijke topic van maken zoals bijv. Het Grote InternetPlusBellen Topic of iets dergelijks van de info in de startpost klopt voor geen zak en is grotendeels verouderd.
Is er iemand die dit kan oppakken?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 154872 op 19-12-2005 16:58 ]
Haal je dat altijd die 3Mbit?Anoniem: 154872 schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:48:
[...]
Met de laatste snelheidsverhoging 3MB
De echo was vandaag weer terug van weggeweest.Edmund schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:42:
Net met KPN getelefoneerd en ik kan vertellen dat de nieuwe firmware vanaf afgelopen maandag beschikbaar is. De nieuwe frimware blijkt beter te werken. Mensen met de nieuwe firmware op de box hebben minder problemen (echo, stotteren). Helaas zijn de problemen nog niet helemaal uit de weg geruimd.
De nieuwe firmware is gisteren bij mij op de box gekomen (door reset van KPN). Hierna heb ik ook de hogere snelheid gekregen. En zijn de problemen omtrent het stotteren verdwenen.
Verder zei die man dat er niets aangepast is betreffende UDP. Echter is bij mij de streaming ook beter geworden na de nieuwe firmware en/of snelheidsverhoging.
[ Voor 89% gewijzigd door Edmund op 19-12-2005 17:44 ]
Nou dan krijg je ook een dom antwoordAnoniem: 154872 schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:35:
Domme vraag maar, hoe zet je de firewall van de e-box uit? KPN wil hem niet uitzetten ivm risico´s blabla hij moet echt even uit ivm philips updates.
[ Voor 6% gewijzigd door Edmund op 19-12-2005 18:53 ]
Dat weet ik wel maar als je hem op server zet staan toch niet alle poorten open. Als je een poortscan doen zul je het wel zien. Die van mij moet echt even helemaal open.Edmund schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:52:
[...]
Nou dan krijg je ook een dom antwoord.
Er staat een apart tabblad Firewall-instellingen op Mijn KPN. Zet deze op server.
Edit: ow enne meer kun je zelf niet.
Ik zal hem vanavond wel eens bijwerken. Had het een beetje druk...vanpeltje schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:54:
Kan iemand hier geen dergelijke topic van maken zoals bijv. Het Grote InternetPlusBellen Topic of iets dergelijks van de info in de startpost klopt voor geen zak en is grotendeels verouderd.
Is er iemand die dit kan oppakken?
Anoniem: 85748
Ik vanavond 2 keer mijn familie bellen. Eerste poging in gesprek toon. Volgens familie waren ze niet in gesprek. Tweede poging na 10-20 seconden nog wel verbinding blijkbaar maar we konder elkaar niet meer horen. Derde poging ging wel weer goed, maar er zatten weer irritante piepen doorheen, die de andere kant wel hoort, maar ik niet.Switek schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:04:
het is weer drama. Kan niet gebeld worden. ga morgen het abbo opzeggen en het weer proberen met chello. doei doei.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Ik heb ook al een paar keer last gehad van een ingesprek-toon terwijl de andere persoon niet aan het bellen was. Ik heb het gemeld bij KPN, maar dit probleem was nog niet bekend. Bellen dus.....Anoniem: 85748 schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:51:
[...]
Ik vanavond 2 keer mijn familie bellen. Eerste poging in gesprek toon. Volgens familie waren ze niet in gesprek. Tweede poging na 10-20 seconden nog wel verbinding blijkbaar maar we konder elkaar niet meer horen. Derde poging ging wel weer goed, maar er zatten weer irritante piepen doorheen, die de andere kant wel hoort, maar ik niet.
Morgen eens bellen, en dan eisen dat de problemen echt verholpen zijn voor het eind van de week. Anders ben ik alsnog weg.
Komt mij zeer bekend voor. Ik heb meerdere malen problemen gehad om naar het verdere buitenland te bellen, per gsm direkt verbinding, met IPB niet! Ik heb het meerdere malen geprobeerd, direkt achter al elkaar.Anoniem: 85748 schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:51:
[...]
Ik vanavond 2 keer mijn familie bellen. Eerste poging in gesprek toon. Volgens familie waren ze niet in gesprek. Tweede poging na 10-20 seconden nog wel verbinding blijkbaar maar we konder elkaar niet meer horen. Derde poging ging wel weer goed, maar er zatten weer irritante piepen doorheen, die de andere kant wel hoort, maar ik niet.
Morgen eens bellen, en dan eisen dat de problemen echt verholpen zijn voor het eind van de week. Anders ben ik alsnog weg.
Overigens was dat naar verschillende nummers in verschillende landen, op hetzelfde moment, maw duidelijk een infrastructuur iets.Anoniem: 148114 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:51:
[...]
Komt mij zeer bekend voor. Ik heb meerdere malen problemen gehad om naar het verdere buitenland te bellen, per gsm direkt verbinding, met IPB niet! Ik heb het meerdere malen geprobeerd, direkt achter al elkaar.
vanpeltje
Hier op de zaak hebben we nu ISDN, maar wij willen misschien over stappen naar InternetPlusBellen.Wil je echt 5 gesprekken tegelijk voeren, dan moet je daar dus wel de nodige apparatuur voor hebben.
Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt
Opel Ampera-e (2020)
Dat laatste is ook ons punt van twijfel. Maar de gedachte hier op de zaak was, kijk meer dan 3 gesprekken te gelijk via analoog waarom nog ISDN nemen. En dan hoor je van maar 2 analoge aansluitigen maar wel meer dan 2 nummers? Beetje krom, want zover ons bekend zijn de "gewone nummers" zoals kpn ze noemt niet geschikt voor videotelefoon en dus analoog. Of wil KPN dat we alle telefoons weg doen en via de computer gaan bellen (dit kan volgens mij wel in combinatie met meerdere persoonlijke nummers).Wesco schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:30:
Met de huidige VoIP modems (Experia of Speedtouch 716) heb je inderdaad maar 2 telefoonaansluitingen. Ik denk dat KPN het VoIP gebeuren eerst in de consumentenmarkt wil zetten omdat ze daar meer last hebben van de Scarlets, Tele2, het bellen via de kabel of mensen die alleen nog mobiel bellen.
Voor zakelijk gebruik zou ik nog even wachten tot een en ander wat stabieler werkt, en KPN het ook aan de zakelijke markt aanbiedt. Het is niet echt handig als je klanten je regelmatig niet kunnen bereiken door onduidelijke storingen of problemen...
Wel raar dat de helpdesk ons dit niet vertelde....KPN
Met InternetPlusBellen kunt u maximaal twee gewone telefoonnummers gebruiken en een onbeperkt aantal persoonlijke 084-nummers.
[ Voor 11% gewijzigd door DerKleinePunkt op 20-12-2005 12:47 ]
Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt
alles staat echt open als je je ip adres van de pc waar het verkeer heen moet ook invultAnoniem: 154872 schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:05:
[...]
Dat weet ik wel maar als je hem op server zet staan toch niet alle poorten open. Als je een poortscan doen zul je het wel zien. Die van mij moet echt even helemaal open.
1+2. Als je het je niet afschrikt dat het bij lang niet iedereen vlekkeloos verloopt en men danig aan het testen is met telkens onverwacht nieuwe firmware, moet je het gewoon doen, wil je liever iets stabiels, dan zou ik even wachten.vanpeltje schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:26:
1 Ik ben woonachtig in Lelystad, is IPB dan geschrikt voor mij?
2 Ik wil me graag aanmelden maar is IPB nog steeds in een soort van testfase? of zou ik dan niet zoveel problemen hebben.
Ik zou da voor de InternetBellenPlus Lite met onbeperkt gratis bellen gaan. (10 euro)
3 Wat zijn echte belangrijke nadelen van de verbinding (msn, p2p ?)
Ik had een paar belangrijke vragen:
4- Is het telefoonnummer van Chello mee te nemen naar kpn?
5-komen er nog extra kosten?
6- waar vind ik op internet nog een goeie aanbieding?
alvast dank!
Anoniem: 137469
Gisteravond ook last van gehad....Edmund schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:41:
Zonet was mijn vriendin onterrecht in gesprek. Teminste ik kreeg een ingesprekstoon terwijl ze niet aan het bellen waren. Hierop belde ik meteen 08000407 en de eerste 3 keer dat ik probeerde kreeg ik ook bij dit nummer een ingesprekstoon. De 4de keer lukte het echter wel en kreeg ik de vriendlijke mevrouw die altijd hetzelfde zegt eraan.
Na een tijdje "Onze medewerkers zijn nog in gesprek een ogenblik geduld alstublieft" te hebben gehad kreeg ik gelukkig toch nog iemand aan de lijn. Ze gaan het probleem proberen op te lossen. HIj vond het prettig dat ik precies kon zeggen wanneer en naar welke nummers ik het probleem had. Dit hielp hem enorm met het zoeken naar het probleem.
Dit probleem heb ik ook wel eens. Heb het nog niet gemeld bij de KPN.Edmund schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:41:
Zonet was mijn vriendin onterrecht in gesprek. Teminste ik kreeg een ingesprekstoon terwijl ze niet aan het bellen waren. Hierop belde ik meteen 08000407 en de eerste 3 keer dat ik probeerde kreeg ik ook bij dit nummer een ingesprekstoon. De 4de keer lukte het echter wel en kreeg ik de vriendlijke mevrouw die altijd hetzelfde zegt eraan.
Na een tijdje "Onze medewerkers zijn nog in gesprek een ogenblik geduld alstublieft" te hebben gehad kreeg ik gelukkig toch nog iemand aan de lijn. Ze gaan het probleem proberen op te lossen. HIj vond het prettig dat ik precies kon zeggen wanneer en naar welke nummers ik het probleem had. Dit hielp hem enorm met het zoeken naar het probleem.
Deze functie heeft er wel opgestaan, dit heb ik gezien nadat ik IPB geinstalleerd heb en de portal heb bezocht. Kan nu niet kijken als het nog steeds beschikbaar is omdat de site "mijn KPN" niet beschikbaar is.marcellux schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:41:
ik wil graag weten of er iemand is die zijn abonnementsvorm kan wijzigen via MijnKPN>Internetplusbellen. De mensen van de 2e lijn en die van klantenservice 020 zeggen steeds dat ik dat op de site kan veranderen en dat is bij mij helemaal niet zo!!
Nee, kan (nog) niet de plek waar het wel kan is op het breedband-portalmarcellux schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:41:
ik wil graag weten of er iemand is die zijn abonnementsvorm kan wijzigen via MijnKPN>Internetplusbellen. De mensen van de 2e lijn en die van klantenservice 020 zeggen steeds dat ik dat op de site kan veranderen en dat is bij mij helemaal niet zo!!
Nog afgezien van wat je zelf al gevonden hebt: per nummer en per analoge poort kun je maar 1 gesprek tegelijk voeren. Dus wellicht kun je het uitgaand nog wel enigszins regelen met bellen via de PC, maar inkomend is er maar 1 lijn beschikbaar op jullie zakelijke nummer. Dat wil je niet, neem ik aan.DerKleinePunkt schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:38:
Maar de gedachte hier op de zaak was, kijk meer dan 3 gesprekken te gelijk via analoog waarom nog ISDN nemen.
Anoniem: 151892
DaNik bedankt!Anoniem: 153782 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:51:
[...]
1+2. Als je het je niet afschrikt dat het bij lang niet iedereen vlekkeloos verloopt en men danig aan het testen is met telkens onverwacht nieuwe firmware, moet je het gewoon doen, wil je liever iets stabiels, dan zou ik even wachten.
3. Belangrijkste nadelen in mijn optiek, het neit zelf kunnen open zetten van slechts bepaalde poorten i.v.m. p2p programma's (je gooit of alles dicht of alles open)
Onbetrouwbare telefoonverbinding, soms niet gebeld kunnen worden soms niet kunnen bellen, verder stotteren, echo e.d.
4. Ja
5. Nee
6. Goed zoeken
vanpeltje
Vergis je je niet in die prijs? Die aanbieding van 39,95 bestaat al maaaanden.vanpeltje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:23:
Ze hebben momenteel de aanbieding gratis monteur, geen aansluitkosten en bij Lite 6 maanden lang 34,95 euro.
Heb je dan nog opmerkingen bij het openingsbericht van dit topic? Volgens mij is-ie nu weer up-to-date. Maar correcties en aanvullingen zijn uiteraard zeer welkom.vanpeltje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:23:
Mensen, ik wacht op 'Het Grote InternetPlusBellen Topic Deel I'
[ Voor 33% gewijzigd door Jan-E op 21-12-2005 11:58 . Reden: prijs ]
Anoniem: 153109
De lopende kosten staan nog niet bij Factuur Online op Mijn KPN, maar wel op het breedbandportal.Anoniem: 153109 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:02:
Bij Rekening Online bleef echter mijn lopende kosten op 0.00 staan.
Dat weet jij, dat weet ik, en vrijwel iedereen die op deze site komt. Er is kennelijk één instantie die dat nog niet weet en dat is ... de KPN. Ik ben nu al een maand via email bezig om of factuur online te kunnen raadplegen of inloggegevens voor breedbandportal te krijgen maar men schijnt het bij de KPN niet te snappen. Vanmorgen kreeg ik weer een email waarin volgens de helpdesk alles was opgelost. Ik zou wel eens willen weten wat, want ik kan nog steeds mijn factuur en lopende kosten niet bekijken.Jan-E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:04:
[...]
De lopende kosten staan nog niet bij Factuur Online op Mijn KPN, maar wel op het breedbandportal.
Anoniem: 152867
Gebruikersnaam is vaak voorletter.tussenvoegsel.achternaamAnoniem: 153109 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:19:
Breedbandportal kan ik niet opkomen, kent mijn gebruikersnaam niet (Mijn KPN had ik al voor IPB er was)
Dat probleem had ik ook. Gebeld met de afdeling facturen. Die verstrekte mij, mijn reeds aangemaakte maar niet aan mij doorgegeven, gebruikersnaam/password. (Die gebruikersnaam had overigens niets met de "Mijn KPN"gebruikersnaam te maken)Anoniem: 153109 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:19:
Breedbandportal kan ik niet opkomen, kent mijn gebruikersnaam niet (Mijn KPN had ik al voor IPB er was)
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 154340 op 21-12-2005 13:44 ]
Als er al een methodiek achter zit dan is dat er één gebaseerd op zeer hoge wiskunde.Anoniem: 153109 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:23:
Ok, het is gelukt. Gewoon aantal keren geprobeerd en wachtwoord opgevraagd. Beetje klunzig opgezet allemaal ==> a + b zijn voorletters, c is achternaam
Mijn KPN = abvanc
e-mail = ab.vanc@kpnplanet.nl
Breedband = a.van.c
dus inderdaad punten voor en achter tussenvoegsel en alleen eerste voorletter.
Anoniem: 154415
Ik heb toevallig deze week een klacht naar KPN gestuurd dat de lopende gesprekskosten niet zichtbaar zijn in factuuronline. Krijg een standaard antwoord terug hoe ik kan inloggen op KPN.com . Een lees-cursus voor de helpdesk zou een oplossing kunnen zijn.Anoniem: 154340 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:34:
[...]
Dat probleem had ik ook. Gebeld met de afdeling facturen. Die verstrekte mij, mijn reeds aangemaakte maar niet aan mij doorgegeven, gebruikersnaam/password. (Die gebruikersnaam had overigens niets met de "Mijn KPN"gebruikersnaam te maken)
Ehm ik heb hier toch wel even een opmerking op. (ik heb zelf geen Experia, kpn, ipb en adsl, maar tochJan-E schreef op zondag 11 december 2005 @ 05:37:
Belangrijkste nadeel van de Experia Box: configuratie is alleen via Mijn KPN mogelijk.
Ik heb helemaal in het begin wel eens overwogen om de Experia te openen om die connector op te sporen. Wel: dat gaat niet makkelijk. Het plastic deksel is als het ware vastgeklikt op die broodtrommel. Dik kans dat je de box beschadigt als je hem toch probeert te openen. Maar ooit zal er iemand die stap wel nemen.chieltje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:33:
Aangezien de Experia gewoon een hoesje om de Siemens SX541 kan je de box open schroeven (als er schoefjes zijn??) en hier vind je vervolgens een connector van 10 pinnetjes. Op 3 van deze pinnentjes (RX-TX-GN) kun je een consol kabel aansluiten. En vervolgens gewoon telnetten naar je modem en hier je instellingen aanpassen.
Wie durft zijn Experia te openen
Anoniem: 162779
Ze zijn wakker bij KPN, vandaag stonden ineens alle facturen en specificaties in mijn KPN.Anoniem: 154415 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:42:
[...]
Ik heb toevallig deze week een klacht naar KPN gestuurd dat de lopende gesprekskosten niet zichtbaar zijn in factuuronline. Krijg een standaard antwoord terug hoe ik kan inloggen op KPN.com . Een lees-cursus voor de helpdesk zou een oplossing kunnen zijn.
Ik ben naar breedbandportal van KPN gegaan (ingelogd met mijn oude DIRECT-INTERNET accoount) en ja hoor, daar wel de lopende gesprekskosten.
Ik hoop dat iemand bij KPN meeleest en wakker wordt geschud.......
Waar kun je die mappen vinden? Of worden die mappen gegenereerd op het moment dat er SPAM wordt gedetecteerd?Anoniem: 85520 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:57:
Behalve rekening online werkt nu ook de Spam... althans.. de mappen zijn aangemaakt![]()
Ik wacht nog op Voicemail naar Mail.
Er zijn hier inderdaad nog wel een paar koekenbakkers ja.Vinnienerd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:20:
Bij elke provider kan de snelheid niet verlaagd worden, iig niet zonder kosten
Ik weet niet of ze in Lelystad leveren maar Tiscali is wel stabiel (al maanden) en is ook gewoon aan te vragen op een lijn met KPN ISDN. Ik heb mijn oude ISDN hoofdnummer inmiddels laten porteren naar Tiscali en alles loopt als een trein. Zie Tiscali Internet met Telefonie topic waar het zo rustig is (geen problemen) dat ik hier af en toe kijk naar het gestuntel van de monopolist.vanpeltje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:23:
[...]
Ik denk dat ik toch nog even wacht met overstappen, tot het stabieler is.
Hopelijk dat ze in 2006 een veel betere aanbieding hebben.
Wanneer ik dit probeerde via de helpdesk konden ze ook alleen maar of alles open zetten of alles dicht. Waarom heb ik nu nooit s de juiste aan de lijn.....Anoniem: 154872 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:41:
Ben er achter dat de 2e lijns helpdesk alle poorten open zet die je maar wilt als je hen vraagt.
Werd vanmiddag gebeld door iemand van kpn. Hij vertelde me dat HetNet nu met een groep testers gaat beginnen.katban schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:24:
Omdat ik interesse voor internetplusbellen heb, volg ik al maanden dit forum. Heb nu een Instapsurfen-abo bij HetNet. Eergisteren klikte ik op Mijn gegevens en daarna op Abonnement wijzigen. Ik zag toen twee nieuwe abonnementsvormen:
Snelsurfen en bellen voor 34.95 en Instapsurfen en bellen voor 29.95.
Hier de letterlijke tekst van Instapsurfen en bellen:
Abonnement: ADSL Instap Surfen en Bellen
Omschrijving: Onbeperkt Surfen en voordelig Bellen. € 29,95 per maand. Internet: 1,5 Mb/sec - 256 Kb/sec. Geen datalimiet. 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox. 22 Mb homepage. Helpdesk via 0900-1407 (€ 0,45 per minuut). Bellen: VoiceMail, VoiceMail in E-mail, automatisch doorschakelen, NummerWeergave, NummerBlokkering, 1 gesprek tegelijkertijd mogelijk.
Ik dacht dat jullie dit wel interessant vonden. Let op de prijs!!
Is er toen ook iets gezegd over gesprekskosten, (on)mogelijkheden (kijkend naar de voorzichtige stappen van XS4All..), enz. enz.katban schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:13:
[...]
Werd vanmiddag gebeld door iemand van kpn. Hij vertelde me dat HetNet nu met een groep testers gaat beginnen.
Verder zei hij dat HetNet in februari officieel met internetplusbellen gaat beginnen.
Anoniem: 114910
omdat na een update van de firmware of een harde modemreset de instellingen weer verdwijnen van de poortjes.Anoniem: 153782 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:24:
[...]
Wanneer ik dit probeerde via de helpdesk konden ze ook alleen maar of alles open zetten of alles dicht. Waarom heb ik nu nooit s de juiste aan de lijn.....
Heb net, bij toeval op Factuur on-line gekeken en bij mij worden daar nu de lopende gesprekken weergegevenJan-E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:04:
[...]
De lopende kosten staan nog niet bij Factuur Online op Mijn KPN, maar wel op het breedbandportal.
Anoniem: 154415
Ja ik zie nu ook eindelijk de lopende gesprekskosten. We gaan de goede kant op.......Anoniem: 162779 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:31:
[...]
Ze zijn wakker bij KPN, vandaag stonden ineens alle facturen en specificaties in mijn KPN.
Ben benieuwd of dit bij iedereen zo is.
Nee, verder geen info gevraagd. Echter, de info die ik een paar maanden geleden per mail van HetNet kreeg, kwam toch echt overeen met het Internetplusbellen van Kpn: zoals, geen rekening voor de telefoonaansluiting, ook de bedragen van 2.50 en 10.00 voor verder "gratis" bellen werden genoemd.J.Kossen schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:33:
[...]
Is er toen ook iets gezegd over gesprekskosten, (on)mogelijkheden (kijkend naar de voorzichtige stappen van XS4All..), enz. enz.
Meer info pleeeease
Als deze bedragen juist zijn (met name die € 10 voor altijd gratis naar vaste nummers) dan is het een heel goed(koop) alternatief voor KPN; immers KPN IPB Lite is al € 39,95/mnd en dat is maar 3Mbit, terwijl HetNet Snelsurfen+bellen € 32,95 & 4Mbit iskatban schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:59:
[...]
Nee, verder geen info gevraagd. Echter, de info die ik een paar maanden geleden per mail van HetNet kreeg, kwam toch echt overeen met het Internetplusbellen van Kpn: zoals, geen rekening voor de telefoonaansluiting, ook de bedragen van 2.50 en 10.00 voor verder "gratis" bellen werden genoemd.
Heb me wel opgegeven als proefkonijn
Bij WEBMAIL op MijnKPNAnoniem: 154340 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:30:
[...]
Waar kun je die mappen vinden? Of worden die mappen gegenereerd op het moment dat er SPAM wordt gedetecteerd?
Had ik al bekeken. Daar vind ik wel de standaard mappen voor mailafhandeling maar geen speciale map voor afgevangen spam.
Wat wel een nadeel is (vind ik) dat het 4Mbit abbo bij HetNet maar 256kbit up heeft terwijl IPB Lite 512kbit up heeftJ.Kossen schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 07:52:
[...]
Als deze bedragen juist zijn (met name die € 10 voor altijd gratis naar vaste nummers) dan is het een heel goed(koop) alternatief voor KPN; immers KPN IPB Lite is al € 39,95/mnd en dat is maar 3Mbit, terwijl HetNet Snelsurfen+bellen € 32,95 & 4Mbit is
Dan is het nog niet voor iedereenAnoniem: 154340 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:40:
[...]
Had ik al bekeken. Daar vind ik wel de standaard mappen voor mailafhandeling maar geen speciale map voor afgevangen spam.
Net ff dat experiaboxje opengemaakt. (schroefjes onderzijde losgemaakt en vervolgens met plattekop schroevendraaier opengewipt. De plastic klemmetjes zitten aan de linker en rechterzijde van de box, en eentje iets wat links van het midden van de box.Jan-E schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:13:
[...]
Ik heb helemaal in het begin wel eens overwogen om de Experia te openen om die connector op te sporen. Wel: dat gaat niet makkelijk. Het plastic deksel is als het ware vastgeklikt op die broodtrommel. Dik kans dat je de box beschadigt als je hem toch probeert te openen. Maar ooit zal er iemand die stap wel nemen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq